Slovenija

'Policija ne bo služkinja ne škandalom, ne medijem, ne politiki'

Ljubljana, 17. 03. 2010 17.12 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Če veterinarski inštitut ne more nedvoumno zapisati, ali je šlo za mučenje živali ali ne, potem policija tega ne more potrditi, je dejal prvi mož policije. Kaznivih dejanj zoper živali ne preiskujejo, ker na kraju ni bilo tretje osebe.

Janko Goršek
Janko Goršek FOTO: Policija.si

Direktor policije Janko Goršek je vnovič zatrdil, da je policija odgovore o dosedanji preiskavi v zadevi bulmastifi podala, da je svoje delo opravila strokovno in zakonito ter da v končnem poročilu ni lagala ali prikrivala. "Ne bom dovolil, da se politične bitke, ki jih bijejo na tragičnem dogodku, bijejo na plečih policije," je dejal Goršek.

Policija ni nič prikrivala. Vse ostalo je stvar dostojnosti ali pomanjkanja dostojnosti ljudi, ki na tragičnem dogodku bijejo politične bitke. Ne bom dovolil, da jih bijejo na plečih policije. Janko Goršek

V zvezi z dogodkom je vnovič poudaril, da so podani zadostni razlogi za sum, da je v postopku vrnitve psov ena ali več oseb storilo kaznivo dejanje. To preiskavo, ki še poteka, po njegovih besedah usmerja državno tožilstvo v Ljubljani. "Skupaj bomo delali dosledno, objektivno in zakonito," je zatrdil in napovedal, da bodo v okviru svojih pristojnosti o izsledkih preiskave obvestili javnost, ko bo preiskava končana. "Ne bo nobenih nepotrebnih zastojev, ne bo pa tudi nestrokovnih bližnjic," je dejal.

'Če veterinarski inštitut ne ugotovi mučenja, ga policija ne more potrditi'

Goršek je tudi ponovil, da v povezavi s tragedijo na Oražnovi ulici ne gre za umor, saj ni storilca kaznivega dejanja. Policijska preiskava, ki je v tem delu končana, je izključila možnost, da bi bila na kraju dogodka prisotna katera druga oseba razen pokojnika, zato ni podlage, da bi se preiskovala kakršna koli kazniva dejanja zoper živali, je pojasnil.

Kot je zatrdil, je policija svoje ugotovitve predstavila resnično. Ob tem pa je Goršek opozoril, da je veterinarski inštitut pojasnil, da obstaja več možnih vzrokov nastanka poškodb psov. "Če veterinarski inštitut ne more nedvoumno zapisati, ali je šlo za mučenje živali ali ne, potem policija pač ne more tega potrditi," je izpostavil.

Napad bulmastifov 2010
Napad bulmastifov 2010 FOTO: I.A.

Povedal je tudi, da so policisti ob dogodku na Oražnovi ulici opravljali ogled, obveščen je bil preiskovalni sodnik in državni tožilec. Z ogledom se je po njegovih besedah predvsem ugotavljalo, ali je smrt pokojnega posledica kaznivega dejanja. "Ogled se je namreč prvenstveno opravljal zaradi smrti človeka," je poudaril. Sum kaznivega dejanja o tem ni bil potrjen in o teh ugotovitvah sta bila "v celoti in povsem korektno" obveščena tudi preiskovalni sodnik in državni tožilec.

Policija je svoje delo opravila strokovno in zakonito, meni Goršek. Dodal je, da policija pod njegovim vodstvom "ne bo služkinja nikomur: ne javnim škandalom, ne medijem, ne vladajoči in ne opozicijski politiki".

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (207)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

walle-e
18. 03. 2010 13.38
Seveda, policija je sama sebi zadostna, njena beseda je ZAKON in ne bo dovolila ničesar, kar bi stanje spremenilo. Ampak, tudi za vas se bodo enkrat začeli drugačni časi. Stavri se ne pozabijo kar od danes na jutri, tudi če včasih tako izgleda. Kako se počutiš, ko gledaš v oči in sereš.......
PIPEC1
18. 03. 2010 12.38
zahod.west17.03.2010, 18:3742 naj nehajo lagati pa bo..... in enega pravega mafijca v zapor kot začetek 1. kučan 2. janković 3. kresalova 4. golobić 5. potrč 6. zalar __________________________________________ ... pozabil si na PRAŠTALO
zajebant2
18. 03. 2010 12.03
to je pa pravi diktatorski govor na tiskovni konferenci od predstavnikov policije
SherlockH
18. 03. 2010 11.48
Policija dokazljivo že vrsto let- niti ne tako prikrito -služi levi politični opciji, kar je logično kadrovanje in prisotnost pri skupnskledi.
DarthRevan
18. 03. 2010 10.26
No, to se pa strinjam.
soola
18. 03. 2010 10.25
DarthRevan18.03.2010, 10:20 Saj vsi vemo, kdo je odgovoren za plače, hotela sem samo povedati, zakaj se ljudje spuščajo v osebne zadeve--- s tem kažejo NEMOČ, to je vse, kar sem želela povedati, lp
DarthRevan
18. 03. 2010 10.20
PS: Torej, ne vem kaj je ona kriva če pa je za dostojne plače očitno odgovoren nekdo drug, pa ne samo minister za delo ampak tudi sindikati, podjetniki in tako naprej. Stvari je treba ločit.
DarthRevan
18. 03. 2010 10.19
Še vedno ne vem kaj je ministrica za notranje zadeve kriva, da ljudje ne morejo živet dostojno. Spušča se pa v to samo toliko, kolikor je bila zvlečena s strani drugih, ona se je oglasila šele takrat ko je bila neposredno izzvana.
soola
18. 03. 2010 10.17
DarthRevan18.03.2010, 10:15 Preberi moj komentar.... soola18.03.2010, 08:29
DarthRevan
18. 03. 2010 10.15
soola, in od kdaj je MNZ pristojno za plače? Še plač policajev ne določajo na MNZ.
soola
18. 03. 2010 10.12
yukatan18.03.2010, 10:030 Glej, z vsem se strinjam s teboj, razen glede ministrice,verjemi mi, da ljudi sploh ne bi zanimalo, kdo s kom spi in seksa, če bi imeli za dostojno življenje, kar se mene osebno tiče, lahko sexa z letečimi golobi, mi je prav vseeno, ljudem naj dajo ,plače, ki bi bile dostojne in verjemi, da bi bilo vse drugače, tako pa se ljudje spuščajo v take zadeve, s tem pokažejo vso svojo nemoč.....
yukatan
18. 03. 2010 10.03
Pa se: Menim, da ministrica opravlja svoje delo zakonito in dobro. Kdor smatra da ne, mora to argumetirati. Vsaj tako bi moralo biti. Ocitno je, da veliko stevilo ljudi zanima kdo s kom spi, seksa, kaj se dogaja v postelji..... in ne bistvo - kako opravlja svoje delo. Jaz podpiram vse, ki se zavzemajo za spostovanje pravnega reda, spostovanje temeljnih clovekovih pravic ipd.. Je pa res, da bo na tem podrocju potrebno se veliko postoriti. Npr. Drasticno kaznovati delodajalce, ki krsijo zakonodajo ( npr. ne izplacujejo plac delavcem ipd... ). Smiselno bi bilo taksnemu ( npr. podjetniku ) za vse vecne case prepovedati, da bi se kdaj bil v priloznosti izigravati ljudi. Seveda pa morajo pravo in roke na prvem mestu spostovati drzavne institucije in podjetja... Se veliko bi imel za povedati pa ne bom vec... lp
yukatan
18. 03. 2010 09.54
Moje mnenje pa je, da se je koncno zacelo nekaj premikati / na bolje /. Upam, da se bo tako nadaljevalo. Upam, da je to sele zacetek, in da si bo policija povrnila zaupanje ljudi. Nihce ne sme biti izjema - pred zakonom moramo biti vsi enaki. lp
korosec_SLO
18. 03. 2010 09.48
Janko Goršek TI SI KRESICIN HLAPEC !!! avtor tega zapisa ima se kako prav,to so ze novodobni diktatorji v drzavi katero si pocasi prilastjajo na podmukel nacin !!
dule100
18. 03. 2010 09.02
Pa ne mi rečt, da si to sam sestavil. Prav lepo ti je napisala. Tvoja šefica namreč !
butnskalca
18. 03. 2010 08.46
soola18.03.2010, 08:29 se zelo strinjam s tabo!!
soola
18. 03. 2010 08.29
Žal mi je vseh poštenih policistov, ki morajo delati za tisto revščino-plačo, pod takim vodstvom.....
soola
18. 03. 2010 08.21
Policija bi storila VSE, če bi smela,Goršek pa je samo primer človeka, ki nima jajc, da bi se uprl kresalki, ker ga skrbi samo za svojo rit in položaj.....
Janezova Andreja
18. 03. 2010 08.16
Mi smo Pahorlandija. Brez prezračevavanja.Treba bo novega vetra.
nekdo17
18. 03. 2010 08.15
Zadeva je jasna: V tem primeru bi lahko dobili vse tri pse s kolom v anusih, pa bi policija rekla, da glede na to, da na kraju dogodka ni bilo drugega človeka, razen pokojnika, ni razloga, da bi se preiskovala kakršna koli kazniva dejanja zoper živali... Kakšno sprenevedanje! Vemo, kakšne slike so kmalu po dogodku krožile po netu! Za kozlat!