Slovenija

Zdravniki so si oddahnili, saj so dobili plače

Ljubljana, 09. 11. 2012 09.29 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Delavci v zdravstvu so po dnevu negotovosti in številnih zapletih vendarle dobili nakazane oktobrske plače. Po posredovanju ministra za zdravje se je ZZZS in Dursu uspelo dogovoriti o plačilu preplačanih sredstev.

Direktor Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana Simon Vrhunec je zaposlene danes obvestil, da plače bodo.

Včerajšnji dan je minil v negotovosti za delavce v zdravstvu. Če so jih z Zavoda za zdravstveno zavarovanje (ZZZS) še zjutraj obvestili, da plač zaradi zapletov z Davčno upravo RS (Durs) v petek ne bo, pa se je pozno popoldan končno "zjasnilo". ZZZS in Durs sta se dogovorila glede vračila preveč izplačanih sredstev. Z ministrstva za zdravje so sporočili, da bo ZZZS denar vrnil Dursu do konca leta, hkrati pa bo zavod za mnenje zaprosil računsko sodišče, naj ugotovi, ali je Durs ZZZS res preplačal 37,6 milijona evrov. Če bo računsko sodišče ugotovilo, da davčna uprava tega zneska ni preplačala, bodo zdravstveni blagajni denar vrnili. Ta dogovor pa je bil zelena luč za odobritev dodatnega posojila v višini 44 milijonov evrov ZZZS iz zakladnice.

ZZZS je danes vsem izvajalcem zdravstvenih storitev nakazal v celoti prvi del nakazila za november v višini 59,1 milijona evrov.
ZZZS je danes vsem izvajalcem zdravstvenih storitev nakazal v celoti prvi del nakazila za november v višini 59,1 milijona evrov. FOTO: Thinkstock

V vmesnem času je padlo veliko težkih obtožb, finančni minister Janez Šušteršič pa je direktorju ZZZS Samu Fakinu celo grozil z odstavitvijo. Minister za zdravje Tomaž Gantar je dejal, da takšni zapleti niso potrebni in da bi se jim dalo izogniti. "Mislim, da se zdravstva na ta način ne da jemati za talca," je dejal Gantar in zagotovil, da ne gre za prepir znotraj vlade, temveč med Durs in ZZZS.

Preprosto ne morem pristati na to, da me neki direktor poskuša stisniti ob steno. Finančni minister Janez Šušteršič

Minister za finance pa je včeraj večkrat poudaril, da je imel ZZZS dlje možnost, da preplačana sredstva Dursu vrne. Po njegovih besedah so Fakinu že pred mesecem dni dali možnost, da bi sredstva vračali postopoma in hkrati zagotavljali likvidnost zavoda. "Gospod Fakin žal te ponudbe ni sprejel, odločil se je za konflikt. Isti dan je stopil pred novinarje, poklical ministra, vso zadevo spravil na današnji koalicijski sestanek, skratka, odločil se je za pot konflikta, čeprav mu je bila ponujena normalna rešitev problema," je bil kritičen Šušteršič.

Jezni so bili predvsem zaposleni v zdravstvu

Predsednik zdravniškega sindikata Fides Konrad Kuštrin je včerajšnje dogajanje označil kot dokaz za nekaj, na kar sindikat že več let vztrajno opozarja, in sicer da je zagotavljanje pravic bolnikov v naši državi tako krhko, da ga lahko dobesedno v enem dnevu ogrozi kakršno koli nesoglasje med ZZZS in državno zakladnico.

Sindikat zdravstva in socialnega varstva zgroženo opozarja, da je tako igranje vlade in ministrstva za finance vredno obsodbe in poziva na odgovornost tiste, ki so neodgovorni.

Kje se je zapletlo?

Sindikat zdravnikov že vrsto let opozarja, da je zagotavljanje pravic bolnikov v naši državi zelo krhko.
Sindikat zdravnikov že vrsto let opozarja, da je zagotavljanje pravic bolnikov v naši državi zelo krhko. FOTO: Thinkstock

Vse skupaj se je zapletlo, ko je Durs sporočil, da so zaradi napak v informacijskem sistemu zadnje leto dni ZZZS nakazovali preveč sredstev. Zato je Durs zahteval, naj ZZZS do petka vrne 37,6 milijona evrov, direktor Fakin pa je javno dejal, da tega zavod ne namerava storiti in bo počakal na računsko sodišče. Finančno ministrstvo je zato ZZZS zablokiralo najem likvidnostnega posojila pri državni zakladnici v vrednosti 44 milijonov evrov.

Po sestanku ministra Gantarja s Fakinom in z v. d. generalnega direktorja Dursa Tomažem Peršetom je vendarle prišlo do dogovora glede povračila spornega zneska, zato je minister za zdravje zagotovil, da v petek denar za izplačila oktobrskih plač zaposlenim v zdravstvu bo.

  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou

KOMENTARJI (51)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

HooplaToopla
10. 11. 2012 21.04
+1
To kar imamo sedaj je Indija Koromandija, zato se ne pritožujte preveč. Problem bo takrat, ko bodo varnostniki v Kliničnem centru začeli pri zadnjih vratih koline za ozimnico prodajat po znižani ceni.
amedeja
10. 11. 2012 17.47
+4
bedasta država.
Tonček Balonček
10. 11. 2012 17.41
+1
Zasebni zdravniki so pa "realni" sektor, ha, ha, ha!?
njofra47
10. 11. 2012 15.40
+4
Mislim da je naslov "Zdravniki so si oddahnili......" zlonameren in kar prav napeljuje ljudi, da se opredelijo tako kot nekomu ustreza. Mislim da bi tudi novinarji morali prispevati k enotnosti državljanov, ne pa da počnejo prav nasprotno. Bilo bi pošteno da bi navedli koliko odstotkov med delavci v zdravstvu je zdravnikov, potem bi ta naslov izpadel blago rečeno smešno ali pa morda celo žalostno.
Tonček Balonček
10. 11. 2012 17.39
M_teorija
10. 11. 2012 14.06
+4
Sramota na kvadrat. Prvič, da je sploh prišlo do napake. Drugič, ker se kljub napaki ni zadeve rešilo, ampak je bilo potrebno izsiljevanje na način, da se je vzelo za talce zaposlene, ki niso nič krivi. Sramota za vse vpletene. Je pa ta dogodek samo lepa demonstracija kako vse v tej državi poteka na način ustrahovanja, izsiljevanja, političnega kupčkanja in borbe za prestiž in nabiranje političnih točk na račun tistih, ki so najmanj krivi, navadnih delavcev, pa naj so to v Realnem ali v Javnem sektorju.
fobija
10. 11. 2012 12.44
-2
Gunsy, spodaj nižje si napisal, da v gosp. ne mislimo na zdravje. Kaj pa ocena tveganja delovnega mesta, to marš imeti po zakonu Poglej koliko pooblaščenih firm ti lahko napiše tisti papir, pa zdravniški, pa na 5 let obnova le-tega, Spet so nekomu zrihtali ziher delo. Drugače pa je najboljša motivacija denar, še vedno, ne? Delavec bo zadovoljen, in bo dal od sebe 110 %, če boš ti fer.
m0dridirkac
10. 11. 2012 10.31
+8
Delavcev v zdravstvu je cca 40.000, vseh zdravnikov je cca 7.000. In oddahnili so si samo zdravniki? Res, *
tron3
10. 11. 2012 09.31
-5
Ubogi zdravniki, za plače jih je skrbelo namesto za delo in paciente, pa to se itak vseskozi dogaja! Nič novega na Balkanu!
Tonček Balonček
10. 11. 2012 07.56
+5
A po vladnih kabinedih si delijo pa dodatke za uspešnost?!
papaaa!
10. 11. 2012 06.06
+12
še enkrat se je pokazalo (in dokazalo) da je Slovenija država kreativnega računovodstva........ ljudem rubijo že, če ne plačajo položnic v vrednosti 150 eur.; debeloriti dursovci, pa v tej krizi, nekomu "pomotoma" nakazujejo 37,6 mio. eur. jih poberejo in kot ponavadi: "napaka" v informacijskem sistemu!? napaka sistema je da, v vsaki občini mrgoli višjih davčnih referentov, ki le hodijo v službo, delajo pa nič! v kateri drugi državi bi po dolgih 10 mesecih "ugotovili", takšno "drobno napakico"? o pomanjkanju sredstev za plače delavcem v zdravstvu, pa le to: par mesecev sem se vsak dan vozil do ljubljanskega ukc in razmišljal v kakšni "drugi švici" živimo. na kliničnem oddelku za urologijo, so skrbeli za zdravljenje mojega sina. človek lahko napiše samo pohvale za odnos in skrb vseh zaposlenih. od sprejema, preiskav, izvedbe operativnega posega; do rehabilitacije in odpusta, je vse potekalo tako kot si starši le želimo. nekoč sem tudi jaz razmišljal podobno, kot nekateri danes: zakaj sploh rabimo to vojsko tisočerih zdravnikov, medicinskih sester in ostalih služb v zdravstvu? srčno upam, da tisti, ki danes pljuvate po zdravstvenih delavcih, ne boste potrebovali "šolanja" na lastni koži! sredstev za normalno delovanje slovenskega zdravstvenega sistema že zmanjkuje in samo zmrazim se, ko pomislim na starše mladih pacientov, ki ne bodo imeli sreče, da bodo njihovi otroci pravočasno in kvalitetno zdravstveno obdelani..... pa še to: ko gre za opremo kakšnega oddelka ukc ( klimatiziranje vseh bolnišničnih sob) vik in krik, da to ni potrebno, tistih 169 patrij pa slovensko ljudstvo res krvavo potrebuje.....
dinar
10. 11. 2012 09.28
-2
Dej ta grd znak dol in mislim da bi ti moral k psihiatru in nevrologu.
papaaa!
10. 11. 2012 10.50
+2
dinar. ta dan bo potrebno razglasiti za nacionalni praznik..... ti in beseda mislim v istem stavku!?
sonceklana
10. 11. 2012 02.10
+6
vsi ki imate tok negativne komentarje na zdravstvo- dejte jih povedat medicinski sestri ali zdravniku, ki se bojuje za vaše življenje (mogoče ne jutri, ampak vendar verjetnost obstaja) ali življenje vaših svojcev.... Takrat jim povejte da si svoje plače niso zaslužili... Povejte to njihovim otrokom ki jih tud po kak dan ne vidijo ker so petke in svetke v službi... Tud zdravstveni delavci imajo položnice za plačat... Pa zdravstveni delavci NISO samo zdravniki. In ne vem kakšno plačo si predstavlate da jo imajo medicinske sestre- naj vas razočaram, NISO miljoni!!! In tudi medicinske sestre se lahko prebijajo iz meseca v mesec...
Jeanus1
09. 11. 2012 23.18
+6
Pa še nekaj, DURS, pa napake v informacijskem sistemu - poden od podna! Če ne znajo, naj gredo domov, ne pa da se jih še plačuje za budalaščine! Joj kam smo prišli, napake tu, napake tam, slabši od Albanije!!! Zamenjat kompletno osebje če niso sposobni!
dejzi123
09. 11. 2012 20.03
-4
JA ,,REVČKI..K MAJO TKO MALO PLAČO..DA NJIHOVE DRUŽINE NE MOREJO PREŽIVET..................
Klemen Zec
09. 11. 2012 20.24
+2
ne posplošuj, plača je zakonsko določena in jo ima pravico vsak dobit in seveda zahtevat. problem je drugje, ker vlada straši zdaj ene, zdaj druge, kako bomo ostali brez vsega in plač !!! to je zgolj strašenje prebivalstva Slovenije.
fobija
09. 11. 2012 21.04
+1
In ti o pravicah in seveda zahtevah. Zdaj si pa potrdil, da so pravila za ene mus, za drugo rajo pa čakanje v vrstah na sodiščih, nakar Karitas, RK in na koncu revščina. To ni strašenje, ampak REALNOST. Zdaj se vidi, da je sistem narejen, da se plačujejo samo diplome, odgovornost je megla, sami priznavate kako oni najnižji več delajo za one zgoraj (dr.).
Jeanus1
09. 11. 2012 22.42
+1
Pusti ti kaj ti piše v pogodbah in zakonskih določilih, ti časi so za nas ostale že zdavnaj mimo, od papirja je (žal) ostal samo papir. S takšnimi stvarmi se v gospodarstvu srečujemo že kar nekaj let. Pa bi tudi nam moralo marsikaj pripadati, pa nam ne! Tako da,.....so časi pogodb na papirjih za nekatere že zdavnaj mimo, passe, moramo se pač znajti po svoje, drugega nam ne preostane. Ne vem, kako bo pri vas, ampak ne bo pa lahko.
sava27
09. 11. 2012 19.41
+14
mislim,da dolocenim zdr.nebi bila panika zaradi place-so pa tu sestre,ki zelo garajo za dosti premajhen denar.
povrsniste24kur
09. 11. 2012 20.32
-4
robinud@volja.net
09. 11. 2012 15.52
+6
Cela panika zaradi enega dneva zamude plače, v sosednji novici pa folk že tri mesece ni dobil plače... Aja, niti en dan ni bilo zamude...
njofra47
09. 11. 2012 12.10
+19
Lahko povem samo to, da vlada na DURS takšna zmeda pri vodenju evidenc in knjiženju plačil, da je to prava groza. Ko stranka ugotovi, da so ji nepravilno knjižili vplačane obveznosti, pa mora sama dati vlogo in pojasnjevati kaj je narobe in predlagati popravke za odpravo napak, ki jih je povzočil nekdo drugi.
fobija
09. 11. 2012 20.59
+0
Za dobrega računovodjo, ki ne skriva lumparij, ni noben problem dokazovat nakazila preko banka neta.
Jeanus1
09. 11. 2012 22.47
+2
Njofra, dam ti prav da ti praziti sami ne vejo kaj delajo in čigav denar prenašajo od ene roke do druge, za svoje šlamastike pa itak nikoli ne odgovarjajo. Jaz bi jih pometal na cesto, pa bi se hitro naučili!
njofra47
10. 11. 2012 09.18
+3
Snoop - gre za to da moraš ti naknadno nekemu državnemu organu dokazovati vedno znova in znova, da si vse svoje obveznosti poravnal pravočasno in da delajo napačno. Sploh ne gre za skrivanje lumparij in dobrega računovodjo. DURS je DOLŽAN voditi korektne evidence in zavezancev ne obremenjevati zaradi svoje nesposobnosti.
fobija
10. 11. 2012 12.24
+1
njofra, potem ti nimaš kaj dosti opravka s javnimi. 1.5 kg dokumentacije pošljem na sodišče za prijavo terjatev v stečajnem postopku, dolg iz leta 2009, z vso korespondenco o predaji, z lastnimi podpisi prejemnika in e-poštnim dopisovanjem. In veš kaj reče dolžnik? Da ne zanika, da nas e npozna, ampak, da ne ve na kaj se račun - zadnji, nanaša. Ostalih 20 pa je prej plačal. In sodišče hoče še več dokazov. Nakar te povabi na mediacijo, ki jo seveda moraš plačati, pa čeprav ima TRR blokiran
fobija
10. 11. 2012 12.27
+1
Pa prve ugovore priše njihova pravna služba, ko pa pridejo dokazi, ko bi moralo sodišče reči bobu bob, se pa se pojavi \"eminentno\" odvetniško ime, ker bolj vžge na sodišču, ti pa vmes rikneš, in noben ne odgovarja.
njofra47
10. 11. 2012 15.35
+2
Snoop - zamenjuješ stvari. Gre za to da v primeru, ki ga opisujem jaz dokazujem dejstva, ki jih DURS že ima, ali bi jih vsaj moral imeti. Potem pa grem k zdravniku in ugotovijo, da nimam plačanega dodatnega zdravstvenega zavarovanja, čeprav vem da ga imam. Torej moram jaz urejati NJIHOVO dokumentacijo. Ti navajaš primer, ko ti dokazuješ nekaj kar ni v njivih evidencah. Kar se pa tiče opravka z "javnimi" pa kar brez skrbi. Celo življenje imam opravka z njimi, na takšen ali drugačen način.
X-XY
12. 11. 2012 11.06
Njofra47, brez skrbi, da država ve, ker se voziš preko cestnih objektov, cest, ker je bil narejen tehnični prevzem celotnih tras, ki so bile zgrajene z državnim denarjem, brez skrbi, vedo, vedo. Dolžnik je pokasiral od npr. DARSa, podizvajalci so ostali na suhem. V tem primeru, pa eni sprejemajo denar, pa ne vedo zakaj - poštenost pa taka.
Uporabnik811241
09. 11. 2012 11.45
+11
samo malo se je zamajalo pa so strepetali čeprav jih večina ima dober status kaj bi le bilo če bi ostali res brez plače več mescev kot tisti ,ki prispevajo denarce za njih !!
njofra47
09. 11. 2012 12.05
+7
Takšni komentarji na žalost izražajo samo stanje duha v tej državi. Če gre meni slabo naj gre še drugim, da se bom boljše počutil, pa če saj kaj krivi za to da gre mani slabo, ali ne ?
porka.malorka
09. 11. 2012 12.22
+13
njofra47 On je samo delil mnenje da ne veste kako je to ko nimaš da bi plačal za položnice. Ker tvoja firma ni več likvidna zaradi tega ali onega
porka.malorka
09. 11. 2012 12.23
+11
Uporabnik113189
09. 11. 2012 12.49
+12
res je, zato bi bil že enomesečni izpad precej poučen. V resnici pa bi se naučili šele, ko bi ostali več mesecev na hlapih..Šele takrat bi spoznali kaj vse so pretrpeli ljudje iz gospodarstva..Ne gre za fovšijo ali nevoščljivost. Gre za napačne odločitve ki izhajajo iz tega nerazumevanja..
X-XY
09. 11. 2012 13.58
+4
njofra47, poglej, če spremljaš koliko firm je šlo v stečaj, prisilko, likvidacijo - potem od teh firm ni dajatev, ni DDV, ki se pobira vnaprej, če firma ne gre v stečaj, delavci ne dobijo odpravnin, od sklada nič, po treh mesecih lahko daš izredno odpoved in greš na borzo. Kaj pa pol? In veš koliko je takih ljudi, veš da se delovna mesta v gosp. ne odpirajo? Na borzi pa te bo po 30 letih delovne dobe neka pildika tam buzerirala: Ja zdaj smo mi vaš delodajalec !!! Ja in na koncu ti ljudje, ja začnejo zbolevat, ne zaradi starosti, ampak malodušja, depresije, vsaka bolezen se te prej prime, kot če se zamotiš z delom in kaj ustvarjaš. Samo zdravstvo pa to tudi lahko začne izkoriščat - standardi nam padajo vsak dan zaradi krize. Spomni se na to, ko boš hodila po trgovina sedaj pred prazniki in ko boš gledala reklame na TV. Jaz bom rajši doma za 4 stenami, ker ...
njofra47
09. 11. 2012 14.08
+9
Še kako dobro se zavedam mizernega položaja delavcev v gospodarstvu. Želel sem povedati da je delavec v zdravstvu tudi samo delavec (niso vsi ali večina njih zdravniki) s slabo plačo in zelo odgovornim in zahtevnim delom. Hotel sem povedati, da ni nobenega razloga da naj bi tudi te delavce sedaj nekaj izučilo, ker je v tudi v gospodarstvu slabo. Ti delavci niso prav nič krivi za vse kar se dogaja pri nas, pa tudi slabo plačani delavci v gospodarstvu od tega eksemplaričnega poučevanja ne bi imeli nobene koristi ali izboljšanja. Za mene velja samo to pravilo : želi drugemu samo to, kar bi si želel sam in ne želi mu slabo, če mu že dobrega ne moreš.
X-XY
09. 11. 2012 14.23
+1
Kake delavce srečuješ v zdravstvu - čiščenje izvajajo čistilni servisi, kurjava je na plin; elektroniko izvajajo zunanji, kuharice imajo; pralnico, administracijo; no nakar pridejo sestre in zdravniki, ki pa na žalost nimajo skupnega sindikata, kar je meni ogabno.Ne želim jim slabo, ampak se oni tudi čisto nič ne sekirajo za mene, ko bom prišel k njim brez plačanega zavarovanja, me bojo pred vratga postavli, saj se je že dogajalo.
X-XY
09. 11. 2012 14.37
+1
Sicer pa si slušala, da država posoja ZZZS denar; torej cel sistem temelji na posojanju in enega žepa v drugega, v poštenih firmah pa ni tako, ne dajejo več kreditov na lepe oči, ker so eni - veš kdo in kako, bili pohlepni, tako da bodo še nerojeni otroci plačevali vso to pufarijo, jaz pa bom delal do 80, če bom imel kaj oz. če me bo mladina hotela zaposlit. Eh, kaki butl sem, saj bo gospod Svetlik sprejel kak zakon, da me bodo morali dat v kaki kot, namesto fikusa.
Jeanus1
09. 11. 2012 22.56
-1
Ko boste delavci v zdravstvu, govorim za večino od vas, na istem, ko delavci v gospodarstvu, vam bo veliko bolj jasno, kaj je to kriza, kjer si odvisen od ostalih v tem sistemu, ne pa samo od napisanih pogodb na papirju. Te pogodbe si lahko mirne duše vtaknete nekam, kajti če ni denarja, papir ne reši nič. Kaj pa potem? Ne privoščim vam, ampak mi v gospodarstvu že kar nekaj let bijemo mednarodno bitko za preživetje, v sistemu nismo sami, borimo se z ostalimi, ki bi ravno tako radi preživeli. In kaj nas rešuje? Inovativnost, prodornost, angažiranost, da smo boljši od drugih (ali pa cenejši). Žal ste zdaj na vrsti tudi vi, denarja tukaj ni več toliko, elitneži so pokradli večino, tako da se boste morali nekako znajti, tako kot se moramo tudi mi. Prišel je pač trenutek streznitve in še česa! Želim vam vse dobro.
fobija
10. 11. 2012 12.34
+2
Pa sploh ne vejo koliko stanejo prevodi dokumentacij, overitve uradnih papirjev, da lahko natstopaš v tujini. Prvo v slo, nakar ponudbo prevest v uradni jezik, pa kakšno potovanje, iskanje partnerjev, .. Če ti uspe biznis v tujini, davke na dobiček pa plačuješ tu; zato pa se firme ustanavljajo zunaj slo. Na splošno bom rekel - DRŽAVA JE VSE BOLJ POŽREŠNA.
b77
09. 11. 2012 10.47
+6
čez 2 meseca jih ne bo več! glede na vaš efekt dela zaslužite 50% nižje!!!!!!! kriminal belih ovratnikov
Jeanus1
09. 11. 2012 23.08
+0
Veliki večini nas v gospodarstvu je zdravje zadnja briga na tem svetu, ker poskušamo tudi mi nekako preživeti, tako da vaša dejavnost za nas ni vedno na prvem mestu, kakor vi mislite.Koliko izvajalcev, obrtnikov in podobnih je že naredilo samomor ali so bile prisotne držinske tragedije, ampak zaradi golega preživetja, kaj šele tretmaja v kakšni boljši bolnišnici z vso oskrbo. Tega si danes večina pač ne more privoščiti, zlasti ne tisti, ki so jih nateg.ili razni barabini, prisesani na državne in podobne jasli. Mislim pa, da morate marsikaj urediti sami med sabo, kajti ne gre, da nekateri dobivate minimalca, ostali pa se mastijo z nerazumno visokimi plačami. Tako pač ne gre in tukaj morate narediti red najprej sami, če ne drugače s silo, sicer boste večina ostali brez denarja, ki ga je toliko kolikor ga je, nič več, nič manj!!!!
sonceklana
10. 11. 2012 02.17
+2
bucekjon: si delal/a v zdravstvenem domu in bolnišnici in domu? V vseh treh ustanovah??? ker jaz sem in NE ne moreš mi rečt da je delo v domu pomembnejše in da se v domu intenzivno ukvarjajo z varovanci
tantadruj1
09. 11. 2012 10.43
+4
badboy30
09. 11. 2012 10.29
+1
BRAVO:))Bravoooo in še enkrat Bravo:)))
štefkaaa
09. 11. 2012 10.38
+0
flashdj
09. 11. 2012 14.51
+0
a je že nakazano? jas sm šla že dvakrat gledat
povrsniste24kur
09. 11. 2012 20.15
+1
povrsniste24kur
09. 11. 2012 20.16
+2
tam si poglej socialne reveže, ki včasih na njihov drobiž čakajo še po 2 dni kasneje!
Jeanus1
09. 11. 2012 23.08
-1
Veliki večini nas v gospodarstvu je zdravje zadnja briga na tem svetu, ker poskušamo tudi mi nekako preživeti, tako da vaša dejavnost za nas ni vedno na prvem mestu, kakor vi mislite.Koliko izvajalcev, obrtnikov in podobnih je že naredilo samomor ali so bile prisotne držinske tragedije, ampak zaradi golega preživetja, kaj šele tretmaja v kakšni boljši bolnišnici z vso oskrbo. Tega si danes večina pač ne more privoščiti, zlasti ne tisti, ki so jih nateg.ili razni barabini, prisesani na državne in podobne jasli. Mislim pa, da morate marsikaj urediti sami med sabo, kajti ne gre, da nekateri dobivate minimalca, ostali pa se mastijo z nerazumno visokimi plačami. Tako pač ne gre in tukaj morate narediti red najprej sami, če ne drugače s silo, sicer boste večina ostali brez denarja, ki ga je toliko kolikor ga je, nič več, nič manj!!!!