Slovenija

Nov primer psa v razgretem avtu: 'Ali policisti sploh poznajo svoje pristojnosti?'

Maribor, 19. 07. 2016 11.01 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min

Društvo za zaščito živali Maribor je opozorilo na nov primer brezvestnega lastnika, ki je v avtomobilu na žgočem soncu pustil psa. Situacijo so po njihovih besedah poslabšali policisti, ki naj bi po prihodu še naprej čakali lastnika in psa tekom vodenja celega postopka pustili v avtomobilu. "Policista sta se prepričala, da s psom ni nič narobe," pa pravijo na PU Maribor.

Potem ko so člani Obalnega društva za zaščito živali ta konec tedna iz razgretega avtomobila rešili čivavo, zaradi česar je lastnica zoper njih podala kazensko ovadbo za tatvino živali, o podobnem primeru zdaj poročajo tudi iz Maribora.

Na Facebook strani Društva za zaščito živali Maribor so zapisali, da je 30. junija skrbnik psa pustil v avtomobilu na parkirišču novega trgovskega centra Lesnina-Momax. Na avtomobilu so bila zaprta okna, med pet in sedem centimetri je bilo odprto samo voznikovo. Temperatura zraka je tisti dan krepko presegala 30 stopinj Celzija, na parkirišču ni bilo niti kančka sence.

Njihova člana sta bila tam po naključju. Počakala sta ob avtomobilu in opazovala psa. "Najprej je nepremično ležal na prtljažni polici v zadnjem delu avtomobila, vidno je bilo, da zelo, zelo pospešeno diha. Kasneje je zbral moči in se je omotično zavlekel popolnoma pod sedež avtomobila. Takrat več ni bilo moč videti, kaj se z njim dogaja," opisujejo na Facebooku.

Ker skrbnika ni bilo na spregled več kot 15 minut, sta obvestila policijo in trgovski center, ki je skrbnika psa po mikrofonu pozival, naj nemudoma pride k avtomobilu.

pes, zaprt v avtomobilu
pes, zaprt v avtomobilu FOTO: Društvo za zaščito živali Maribor

10 do 15 minut po klicu so na kraj dogodka prišli policisti – vodniki službenih konj in psov, ki pa so ob avtomobilu še naprej čakali skrbnika. "To je trajalo še nadaljnjih 13 minut. Skrbnik psa je nato prišel. Psa so tekom vodenja celega postopka še naprej pustili v avtomobilu, skrbnik je odprl le okna. Ni mu bila nudena nobena pomoč, niti hlajenje, niti ga niso spravili iz avtomobila," še pišejo v Društvu za zaščito živali Maribor.

Do prihoda skrbnika je bil pes po njihovih podatkih v avtomobilu na žgočem soncu zaprt že vsaj 43 minut. "Temu dodamo še čas vodenja celotnega policijskega postopka (ni znano, kako dolgo je pes bil še naprej zaprt v avtomobilu). Ni nam tudi znano, kako se je zadeva končala za psa. Takšno prekomerno in nedopustno ravnanje bi lahko imelo za posledico nenazadnje tudi smrt," so še zapisali in dodali, da je skrbnik psa po njihovih podatkih od policistov prejel le opozorilo.

PU Maribor: Policista sta se prepričala, da s psom ni nič narobe

Če je pes zaprt v avtomobilu ali privezan na soncu, lahko toplotni udar nastopi že v manj kot 10 minutah. Znaki vročinskega udara so: prekomerno sopenje, prekomerno slinjenje, povečan srčni utrip, povišana temperatura, težave z dihanjem, dezorientacija, nemir, živo rdeč jezik, lepljiva slina, sivkaste dlesni, kolaps ali izguba zavesti. Pojavijo se lahko vsi hkrati ali pa le nekateri. Če do tega pride, moramo žival nemudoma premakniti v zračen prostor ali senco in jo ohlajati z vodo po vratu, prsih in trebuhu. Polivanje vsega telesa s hladno vodo ali celo potapljanje v vodo sta se po besedah veterinarjev izkazali za neprimerni metodi, saj se s tem lahko povzroči šok in celo smrt, opozarjajo na spletni strani Pes, moj prijatelj. Ko žival ohladimo, pa poiščemo najbližjo veterinarsko pomoč.

Na PU Maribor so nam potrdili, da so bili tistega dne ob 17.21 dejansko obveščeni, da je v pregretem vozilu na parkirnem prostoru enega od trgovskih centrov na Tržaški cesti v Mariboru zaprt pes. Policisti Policijske postaje vodnikov službenih psov in konjenikov Maribor so se na klic nemudoma odzvali in ugotovili, da je v vozilu, ki je imelo deloma spuščena stekla na prednjih vratih (kar je razvidno tudi na fotografiji) dejansko zaprt pes. Okoliščine na kraju dogodka, ob upoštevanju načela sorazmernosti, so dopuščale, da so policisti poiskali voznika vozila.

A trditve mariborskega društva so označili za netočne in zavajajoče, "saj sta se policista potem, ko je voznik psa vzel iz vozila, prepričala, da s psom ni nič narobe in da ne potrebuje pomoči". Prav zaradi tega sta kršitelju izrekla opozorilo. "To pomeni, da je voznik vseeno odgovoren za prekršek, namesto globe pa mu je bilo, kot tudi predvideva zakon, izrečeno opozorilo," je zapisal tiskovni predstavnik Miran Šadl.

Prav tako so policisti iste policijske postaje pisno obvestili Upravo RS za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin (UVHVVR), OU Maribor, zato ne drži podatek, zapisan na omenjenem Facebook profilu. To izhaja tudi že iz tam citiranega odgovora UVHVVR.

"Policisti tudi v bodoče do podobnih primerov ne bodo tolerantni in bodo poskušali zaščititi nebogljene živali. Poudariti pa je potrebno, da se primeri obravnavajo individualno, odvisno od okoliščin, ki jih policisti ugotovijo na kraju dogodka in seveda od nastalih posledic. Dejstvo pa je tudi, da se s številom primerov, predstavljenih javnosti, občutljivost in zavest ljudi povečuje," je še zapisal Šadl.

Informacij o tem, v kakšnem stanju je pes zdaj, na PU Maribor nimajo.

Obvestite pristojne, sami nimate pravice razbiti stekla

Še vedno torej velja, da v primeru, da naletite na takšen prizor, obvestite policijo, Upravo RS za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin ali vam najbližje društvo proti mučenju živali, in avtomobilskega stekla ne razbijajte sami.

"Mnogi ljubitelji živali bi to storili brez premisleka in žival nemudoma spravili na varno, a v tem primeru boste nase prevzeli tudi odgovornost za nastalo škodo, zakon pa vas v takem primeru skoraj zagotovo ne bo razbremenil te odgovornosti," pravijo na portalu Pes, moj prijatelj in svetujejo, da raje:

- preverite, ali je vozilo morda odklenjeno (morda je mogoče žival prestaviti v senco),

- pokličite policijo ali Upravo RS za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin

- medtem ko čakate na policiste in veterinarske inšpektorje, preverite, ali je možno najti lastnika vozila (objave preko ozvočenja v nakupovalnih središčih, povpraševanje prisotnih ...).

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

MNZ o pristojnostih policistov

Na vprašanje Društva za zaščito živali Maribor, kakšna so torej policijska pooblastila v tovrstnih primerih, so jim z Ministrstva za notranje zadeve sporočili: "Policisti lahko v tovrstnih primerih, če ni drugih možnosti, zaradi preprečitve ogroženosti življenja otroka ali živali, v vozilo vstopijo tudi z uporabo sile. To smejo storiti, ko so izpolnjeni pogoji za vstop v stanovanje in druge prostore na podlagi 218. člena Zakona o kazenskem postopku (Ur. l. RS, št. 32/12 – ZKP-UPB8, 47/13, 87/14) oziroma 53. člena Zakona o nalogah in pooblastilih policije (Ur. l. RS, št. 15/13 in 23/15 ), in sicer če je to nujno za varnost oziroma zavarovanje ljudi ali premoženja. Menimo, da je zakonska podlaga za ukrepanje policistov v tovrstnih primerih ustrezna."

Na MNZ menijo tudi, da so v skrajnem primeru, ko je očitno, da je otrok ali žival v neposredni življenjski nevarnosti (npr. neodzivnost, nezavest, težko dihanje) in bi strokovna pomoč prišla prepozno, tudi občani upravičeni, da razbijejo steklo na vratih vozila in otroka ali žival rešijo pred smrtjo oziroma poginom. "V skladu s kazenskopravnim institutom skrajne sile, ki ga je v konkretnem primeru potrebno razlagati v širšem pomenu, smejo to storiti, če je zlo, ki je grozilo (ogrožanje zdravja ali življenja), večje od povzročenega zla (materialne škode - razbitega stekla). Konkretno to pomeni, da je takšno dejanje upravičeno, če je tveganje za ogrožanje zdravja ali celo življenja otroka ali živali v razgretem zaklenjenem vozilu preveliko, saj ima zdravje oziroma življenje otroka ali živali prednost pred materialno škodo."

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (350)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

marcone
02. 08. 2018 13.05
+1
Te nasi polcaji tko niso za nobeno rabo
aligator14
20. 07. 2016 13.32
-4
BOLJ KOT ZA TE PSIČKE ME SKRBI ZA 80% SLOVENCEV KI Z MINIMALCI PREŽIVIJO MESEC. ZANJE IN ZA NJIHOVE OTROKE SE NIHČE NE VPRAŠA, KOLIKOKRAT SO LAČNI, AJA PSIČKI SO VAŽNI....
LeonKralj
20. 07. 2016 17.48
-15
Med zavzemanjem za človekove pravice in pravice živali ni nikakršnega konflikta - potegovati se za pomoč zlorabljenim živalim ne zahteva od nas, da ignoriramo težave ljudi. Edini način kako je to mogoče doseči je, da postanemo vegani. Veganstvo ni noben ekstrem (kot mnogo ljudi zmotno misli), ampak je moralna osnova, ki vključuje zavzemanje proti izkoriščanju VSEH čutečih bitij (človeških in ne-človeških). Za več informacij vljudno vabljen na spletno stran (pisano skupaj): leon kralj pika blog spot pika si
srebrnibreg
20. 07. 2016 19.48
+5
LeonKralj
20. 07. 2016 20.13
-2
srebrnibreg ... Če potegovati se za temeljno pravičnost pomeni biti smešen, potem upam, da se smeje čimveč bralcev. Sicer pa ne poznam primera iz zgodovine, ko se napredni ideji niso smejali, jo zaničevali in skušali utišati. Tako je bilo ob prvem poskusu javne naznanitve, da je Zemlja okrogla in ne ravna, tako je bilo z vsemi mirovniki in borci za enakopravnost, kot npr. Martinom Luthrom Kingom, Gandhijem, itd. Skratka, vse kar počnem je le to, da nastavljam ogledalo ljudem, ki z jedenjem živil živalskega izvora pravzaprav nasprotujejo lastnim vrednotam, saj se vsi strinjajo, da ni prav zadajati trpljenja in smrti živalim iz golega užitka, iz navade ali za zabavo - toda to so v resnici EDINI razlogi, ki jih sploh lahko ponudimo za to, da jemo živali. Nobene potrebe, nobene nuje. Če nasprotujemo pasjeborcem, mučiteljem mačk, ipd. in nismo vegani, potem se v moralnem smislu v ničemer ne razlikujemo teh mučiteljev, čigar dejanja obsojamo.
srebrnibreg
20. 07. 2016 20.15
+3
Leon- s tem, da bi naj ti bil velik ljubitelj živali mi povej so tudi ti psi vegani ali morda jedo mesno hrano? Hvala za morebitni odgovor.
LeonKralj
20. 07. 2016 20.44
+2
srebrnibreg, ja, psi so lahko popolnoma zdravi na rastlinski prehrani, saj so fiziološko gledano "vsejedi". Dokler dobijo vse potrebne hranilne snovi (mimogrede - rastline imajo v sebi VSA mikro in makro-hranila: vitamine, minerale, itd.), potem ni nikakršnih razlogov za skrb. To potrjuje tudi znanost. Poznam ogromno ljudi, ki hranijo svoje pse z rastlinsko hrano in psi so doživeli visoko starost. Mimogrede, najstarejši pes na svetu, ki je doživel 29 let, je bil tudi vegan. Opažam, da mnogo ljudi še vedno ni seznanjeno s temi dejstvi, zato zmotno mislijo, da mora pes nujno jesti meso. Na srečo pa se sčasoma čedalje več ljudi začenja izobraževati na tem področju, zato verjamem, bo ta mit kmalu izginil.
srebrnibreg
20. 07. 2016 20.56
+1
Ti si pravljičar smeško. Živi srečno naprej svoje pravljično življenje izven realnosti.
kapetan09
20. 07. 2016 12.07
-8
Ma Policaji pojma nimajo o zakonih , naredili so tisti 2-mesečni šnel kurs in jih postavili na cesto. Ve se vse o vicih o Policajih in vse je res.
FAUSTOS1
20. 07. 2016 11.59
+13
ENOSTAVNO SE PRETIRAVA-SAM SEM VIDEL NEKO GOSPO KI JE ODŠLA V TRGOVINO TER PUSTILA PSIČKA V AVTU,TAKOJ STA DVE ŽENSKI ZAČELI DELATI PANIKO DA BO PSIČEK UMRL ,TA KI GA JE PUSTILA SE JE VRNILA CCA PO6 MINUTAH-TAKIH PRIMEROV JE VELIKO IN RESNIČNO NISO ZA PANIKO
Gyuhgevfin
20. 07. 2016 11.42
+1
Pa ne mores psa pustiti v avtu. To ti mora neki cloveski cut majnkat.
LeonKralj
20. 07. 2016 11.47
-14
Pes, ki trpi in umira v vročem avtu, se v ničemer ne razlikuje od jastoga, ki umira v vroči vodi. Nihče od njiju ne želi trpeti, nihče ne želi umreti. Ravno tako, kot nimamo nobenega tehtnega razloga za trpinčenje psa, ga nimamo niti za trpinčenje in ubijanje jastoga oz. katerihkoli drugih živali, ki jih ubijamo za hrano. Nihče namreč ne rabi jesti mesa, mleka ali jajc, da bi bil zdrav ter živel polno in zadovoljno življenje. Če se torej jezimo nad skrbniki psov, ki so odgovorni za trpljenje ali celo smrt svojega psa, potem bi morali prenehati delati ENAKO stvar ostalim živalim. V moralnem smislu ni nobene razlike med nekom, ki muči psa in nekom, ki uživa živila živalskega izvora. Obstaja veganstvo in obstaja trpinčenje in ubijanje živali. Tretja možnost ne obstaja. Če nismo vegani, potem sodelujemo pri izkoriščanju, trpinčenju in ubijanju živali, čeprav za to nimamo nikakršne potrebe. Veganstvo je mirovno gibanje za temeljno pravičnost in pomeni nenasilje do drugih čutečih bitij, kot tudi do Zemlje (živinoreja je največji faktor ekološkega uničevanja okolja) in do samega sebe (živila živalskega izvora škodujejo zdravju). Postati vegan je ZELO enostavno. Obišči (pisano skupaj): trojni w how do I go vegan pika com
srebrnibreg
20. 07. 2016 11.59
+15
enakostzavse
20. 07. 2016 12.00
+12
leon, jastog umre v sekundi, živali v avtomobilih pa se mučijo kar nekaj ur.
LeonKralj
20. 07. 2016 12.40
-4
Problem ni v trajanju mučenja, temveč v tem, da jih SPLOH mučimo, in to navkljub temu, da nimamo NOBENEGA tehtnega razloga za to početje.
LeonKralj
20. 07. 2016 12.42
-10
Poleg tega krave, pujsi, kokoši in ostale živali, čigar telesa in izločke jemo ljudje, trpijo vse življenje, vsekakor pa mnogo dlje kot pes v avtu.
BURGA
20. 07. 2016 12.49
+7
Nobenega pametnega razloga tudi nimamo, da mučimo ljudi in jih pobijamo, pa te to očitno ne zanima. Skrbi te le za krave in pse. Veganstvo pa je navadna neumnost, ne pa mirovno gibanje. Če bi bil človek rojen vegan, bi imel prebavni trakt kot krava in bi hrano prežvekoval, tako pa je rojen vsejedec in proti temu ne ti ne tvoje gibanje ne moreta storiti nič. Vsekakor pa sem proti vsakršnemu mučenju in bi lastnike domačih živali obdavčil visoko, da bi desetkrat premislili preden bi nabavili psa ali mačko.
aligator14
20. 07. 2016 13.29
+7
LEON, SI MOGOČE POMISLIL, DA ČE BI BILI VSI VEGANI BI V ENEM TEDNU ZMANJKALO HRANE TAKO ZA LJUDI, KOT TUDI ŽIVALI. V TVOJEM GIBANJU PA ITAK NE VIDITE DLJE OD PALCA NA ROKI, ZATO ŠE NISTE POMISLILI NA TO.
Fruitycat
20. 07. 2016 13.50
+0
Z naravnimi viri, potrebnimi za prehrano enega vsejeda, bi lahko nahranili 7 vegetarijancev ali 20 veganov (WHO)
aligator14
20. 07. 2016 14.30
+2
Fruitycat - SI PA POMISLIL, DA SE V TEM ČASU NE SME UBITI NOBENE ŽIVALI - TE BI SE ŠE MNOŽILE - OD KJE HRANA?
Fruitycat
20. 07. 2016 16.00
+0
Glede na to, da ni nobene šanse, da bi vsi čez noč postal vegani, ampak postopoma, bi se t eživali vedno manj gojilo, živinoreja bi počasi upadla in teh živali ne bi več blo tolk. Pa nehaj vpit prosim :)
LeonKralj
20. 07. 2016 18.01
aligator14 ... živali, ki jih ljudje jemo, niso
LeonKralj
20. 07. 2016 18.04
-2
aligator14, živali, ki jih ljudje jemo, niso del naravnega sveta, pač pa umetno ustvarjena bitja, ki jih je človek tekom zgodovine tako genetsko modificiral, da niti približno več ne spominjajo na živali v pravem pomenu besede. V očeh človeka so to le predmeti, ki predstavljajo vir za potešitev njegovih sebičnih interesov (gurmanstvo, zabava, ipd.). Te živali se torej ne bi množile, kot si namignil, ampak bi jih s postopnim večanjem števila veganov na ta račun vzredili vedno manj in manj, dokler ne bi bilo konec temu grozljivo sprevrženemu sistemu živalskega suženjstva.
LeonKralj
20. 07. 2016 19.29
+3
burga ... človek ni rojen vsejedec, ampak naravni rastlinojedec, saj hrano prežvekuje, nima krempljev, ima dolg prebavni trakt, encime za prebavo rastlin, itd. - torej ravno obratno kot mesojede živali. Sicer pa anatomsko-fiziološke lastnosti niso edine, ki to dokazujejo. To namreč dokazuje tudi znanost - svetovni znanstveni konsenz je, da so živila živalskega izvora popolnoma nepotrebna za optimalno zdravje človeka ter da je veganska hrana primerna za vse ljudi, tudi otroke, nosečnice, doječe matere in športnike. Iz tega logično sledi, da je naše trpinčenje in ubijanje 70 milijard kopenskih in preko bilijon vodnih živali, kolikor jih ljudje vsako leto pojemo, povsem nepotrebno.
BURGA
21. 07. 2016 15.37
-1
Leon ne izmišljuj si nekaj v kar sam verjameš. Ljudje so v pradavnini jedli meso in rastline, pa niso imeli ne hleva, ne vrta. Bili so lovci in nabiralničarji. Veganska hrana seveda ni primerna za vse, še zlasti ne za otroke. Tisti tvoji znanstveniki pa so vegani, tako kot ti in pač pisarijo to v kar so prpeičani. Kar se krempljev tiče pa niso nujni za mesojedce, saj mnoge mesojede živali nimajo krempelj. Ribe npr. Poleg tega bi8 nastal še problem pridelave hrane, če bi vsi zemljani jedli le rastlin. Se pa že pojavljajo podobni tipi kot si ti, le da trdijo, da so tudi rastline živa bitja in naj jih prenehamo mučiti, kaj šele pojesti. skratka, ti jej kar želiš, nas pa prenehaj posiljevati s svojim veganstvom. Ker pa je zgornji članek o mučenju živali, naj ti povem, da sem proti temu, da ljudje doma mučijo svoje ljubljenčke in bi jim nabil visoke davke, da bi stokrat premislili preden bi si kupili psa.
LeonKralj
21. 07. 2016 19.51
+1
Burga, motiš se. Znanstveni konsenz sestoji iz tisočev neodvisnih raziskav, n akoncu pa so ga povzele vse največje prehranske organizacije na svetu (ki so v svoji osnovi precej konzervativne, torej prav nič "veganske"). To so: American Dietetic Association (ADA), Dietitians of Canada (DC),
LeonKralj
21. 07. 2016 19.52
+1
Deutsche Gesellschaft fur Ernahrung, British Dietetic Assosiation, Australian National Health and Medical Research Council, British Nutrition Foundation, itd. ... Tudi gled eostalega kar si napisal, se krepko motiš. Prosim preberi si najprej kaj na to temo, preden pišeš na pamet. Vabljen na (pisano skupaj): leon kralj blog spot pika si
mackon08
20. 07. 2016 11.34
+3
Psa nima kaj puščat v avtu, mogoče gre res za deset minut, kaj pa če lastniku postane slabo ali se mu zgodi kakšna nesreča v trgovini ali kjerkoli že je. Potem pa ni to 10 minut je lahko 10 ur. Zaključek je , pes nima kaj delat v avtu če lastnik ni z njim.
enakostzavse
20. 07. 2016 12.01
-2
mačkoni, z takim razmišljanjem, pa nimajo kaj iskat tukaj !
kritika1
20. 07. 2016 10.36
+14
Ukrepanje policistov je bilo zelo korektno in strokovno. Vse kar potem nekateri natolcujejo je megla. Mar menite, da bi morali hoditi policisti po parkiriščih in razbijati avtomobile, če je slučajno kdo ogrožen? Morda bi bilo dobro, da bi hodili po plažah in preganjali vse, ki se nastavljajo soncu in s tem ogrožajo svoje zdravje, stroške zdravljenja tako potem plačujemo vsi, ali pa vsaj starše, ki na sonce zvlečejo otroke? Smo zelo čudna družba o neki temi znamo razpravljati do nezavesti kot je ta primer, ki je nekaj povsem vsakdanjega. Človek je naredil napako, policista sta ga opozorila, s tem je dokazano storil prekršek, pes je OK in kaj bi še radi?
enakostzavse
20. 07. 2016 12.03
+3
Seveda, če odmisliš da so prišli tja, ko je pes bil že tričetrt ure v avtu na soncu, vodili postopek z lastnikom in v času postopka , 40 min, je pes še vedno bil zaprt v avtu. To je za tebe korekten postopek ?
drobiž
20. 07. 2016 10.30
+15
Se strinjam proti mučenju živali saj so živa bitja. Čudi pa me, da ne ponudimo ljudje pomoč tistim ljudem, ki delajo na vročini, na cestah strehah v neprobojnih jopičih v extremnih pogojih čeprav zakon govori, da se delo lahko preneha nad 28 stopinj. Pokliče kdo inšpekcijske službe ali novinarje ?
24UBRISAN
20. 07. 2016 10.53
+5
Seveda ne, ker ti kvazi živaloljubci skrbijo le za svojo promocijo.
Vapo
20. 07. 2016 11.03
-1
A naj svet potem stoji, če gredo temperature nad 28? A potem pošljemo policiste domov? Mejne prehode zapremo, bencinkse črpalke, trgovine in vso dostavo ukinemo?
LeonKralj
20. 07. 2016 11.20
TheMafiaDon
20. 07. 2016 10.21
+3
policisti bi morali tem bolnikom ki razbijajo stekla napisati kazen!
24UBRISAN
20. 07. 2016 10.27
+0
Saj jim tudi bodo. Gre za kaznivo dejanje poškodovanje tuje stvari.
Fruitycat
20. 07. 2016 13.52
+1
Kakšen človek morš bit, da se ti zdi šipa n avtu vredna več kot življenje živega bitja. Ne rečem da je treba takoj razbit šipo, ampak če pa je pes že zelo dolgo v avtu na soncu in kaže znake hude dehidracije itd...
Marijan57
20. 07. 2016 14.13
+4
ja pa še tastar, prvo razbije šajbo pol pa proba če je avto odklenjen.
TRUMPP
20. 07. 2016 09.43
+6
Pa še nekaj,..Pes v Golfu na sliki leži na polici prtljažnika,.....Če bi mu bilo vroče, bi šel sam v senco,...med sedeže recimo,.....tako pa uživa na soncu in lepo spi,.....Na sliki se to nazorno vidi,...Kdo je zdaj tu nor,....?
TheMafiaDon
20. 07. 2016 10.22
+4
+++točno tako! ampak psihični bolniki v zavetišču ali kaj že imajo, so presodili drugače. upam da jih bo lastnik avtomobila tožil!
kar_nekdo
20. 07. 2016 14.13
-2
Pa vidva sta res... NA sliki se vidi, da uživa na soncu?!? Ko boš sedel v avtu, daj roko direktno pod šipo, ko bo avto nekaj časa na soncu stal, pa boš videl, kako hitro ti bo "toplo" postalo... V takih vremenskih razmerah se živali ne pušča v avtih in pika. Tudi sam bi mu šipo razbil.
TheMafiaDon
20. 07. 2016 09.19
+1
kako lahko psihični bolnik presoja koliko časa je pes v avtu in razbije šipo? in sedaj begajo naokrog in iščejo cucke v avtu, med tem ko gredo lastniki v trgovino... tako kot tale motena oseba v pripevku, kini videla penisa že 5let najbrž :) get a life!
srebrnibreg
20. 07. 2016 09.21
+5
Kot sem že povedal. Gre se jim za samo promocijo in iskanje pozornosti.
TheMafiaDon
20. 07. 2016 09.37
+0
24UBRISAN
20. 07. 2016 10.54
-1
Fruitycat
20. 07. 2016 13.52
+0
Multipratik
20. 07. 2016 09.07
+12
Zakaj pri hudiču je tukaj dovoljeno komentiranje, tam, kjer nekdo pokolje več 10 ljudi pa ne, ker je to storil musliman. Kdo vam daje pravico preprečiti nestrinjanje s tem? A ISIS obvladuje 24kur? Če so mnenja prepovedana, niti ne rabite takih člankov objavljati. Nehajte nam že enkrat prati možgane in nas spreminjati v ovce!
24UBRISAN
20. 07. 2016 10.55
+4
ariie
20. 07. 2016 08.54
+0
kdo je ponaumil pse mačke ti kao zagovorniki živali njih je treba kaznovat včasih so psi mački jedli kar so dobili pa so bili siti danes pa živijo samo še od umetnega dreka zato da industrija bogato služi sosed ima cucka in mačke naj jih ima samo naj tudi zanje poskrbi ne pa da hodijo k meni okoli hiše pred vrata na vrt povsod srat sem posadil solato dobim na solati drek to pa lahko a ne zato ki je bil neki cucek v avtu pa tak halo sedaj zaradi vročine pozimi bo pa halo zaradi mraza kao neki zaščitniki živali če nimate drugega dela pa pojdite dreke pospravljat policaja sta pa ukrepala pravilno
LeonKralj
20. 07. 2016 08.44
-8
Pes, ki trpi in umira v vročem avtu, se v ničemer ne razlikuje od jastoga, ki umira v vroči vodi. Nihče od njiju ne želi trpeti, nihče ne želi umreti. Ravno tako, kot nimamo nobenega tehtnega razloga za trpinčenje psa, ga nimamo niti za trpinčenje in ubijanje jastoga oz. katerihkoli drugih živali, ki jih ubijamo za hrano. Nihče namreč ne rabi jesti mesa, mleka ali jajc, da bi bil zdrav ter živel polno in zadovoljno življenje. Če se torej jezimo nad skrbniki psov, ki so odgovorni za trpljenje ali celo smrt svojega psa, potem bi morali prenehati delati ENAKO stvar ostalim živalim. V moralnem smislu ni nobene razlike med nekom, ki muči psa in nekom, ki uživa živila živalskega izvora. Obstaja veganstvo in obstaja trpinčenje in ubijanje živali. Tretja možnost ne obstaja. Če nismo vegani, potem sodelujemo pri izkoriščanju, trpinčenju in ubijanju živali, čeprav za to nimamo nikakršne potrebe. Veganstvo je mirovno gibanje za temeljno pravičnost in pomeni nenasilje do drugih čutečih bitij, kot tudi do Zemlje (živinoreja je največji faktor ekološkega uničevanja okolja) in do samega sebe (živila živalskega izvora škodujejo zdravju). Postati vegan je ZELO enostavno. Obiščite (pisano skupaj): trojni w how do I go vegan pika com
korintos23
20. 07. 2016 08.49
+3
A ti zagovarjaš da naj krave hodijo prosto po Sloveniji kot v Indiji?
srebrnibreg
20. 07. 2016 09.11
+4
LeonKralj
20. 07. 2016 09.20
-8
korintos23 ... ne zagovarjam tega, temveč to, da jih nehamo jesti, kar posledično pomeni, da jih nehamo vzrejati oz. načrtno spravljati na svet. Več kot bo veganov, manj živali bo na ta račun vzrejenih. Živali, ki jih ljudje jemo, namreč niso del naravnega sveta, pač pa umetno ustvarjena bitja, ki jih je človek tekom zgodovine tako genetsko modificiral, da niti približno več ne spominjajo na živali v pravem pomenu besede. V očeh človeka so to le predmeti, ki predstavljajo vir za potešitev njegovih sebičnih interesov (gurmanstvo, zabava, ipd.).
TRUMPP
20. 07. 2016 08.40
-2
A zdaj bo pa že vsak delomrznež, ki ima pet minit časa razbijal avtomobile in presojal kaj je prav in kaj ne.....? Upam, da ga gre lastnik avtomobila tožit,....
TheMafiaDon
20. 07. 2016 08.44
-5
++++++++točno tako! tile psihični bolniki iz društva nekih živali rabijo zdravljenje podstrehe. sploh je pa to kar počnejo kaznivo dejanje...
korintos23
20. 07. 2016 08.48
-2
Pes mora biti v bloku, v desetem štoku, zaprt v kopalnici 10-12 ur da se njegovi gazdi vrnejo iz službe!
mulc-slo
20. 07. 2016 08.40
+7
Mene zanima kaj se zgodi, če imam v avtu klimo, psa pustim za 10min v avtu (kjer mu je btw vsaj 10x bolj prijetno kot na štriku na soncu pred trgovino) pa mi ena študentka FDV ali podobne doktorske stroke razbije šipo? Mi jo bo plačala ali bom moral uveljavljati vandalizem?
korintos23
20. 07. 2016 08.46
+11
Avto pa zakleneš in daš ključe v žep? Lepa klima.
mulc-slo
20. 07. 2016 13.01
+0
korintos23
20. 07. 2016 18.01
TheMafiaDon
20. 07. 2016 08.09
-3
komu se je zmešalo bolj? študentkam FDV na 24ur in psihičnim bolnikom ki delajo v društvu za zaščito živali? mogoče so strokovnjaki za pse spregledali da je v klimi v avtu bolj hladno kot na razgretem asfaltu, če je bil cucek 10min v avtu, ni problem.
Skelet iz omare
19. 07. 2016 21.14
+22
Mislim, da tile psi niti pod razno niso bili ogroženi... čivava na Primorskem zagotovo ni kazala znakov kritičnega stanja, je pa prav, da se obvešča ljudi, da ne smejo puščati živali v vozilih na soncu. To, da bi pa kar vsak kekec začel razbijati vetrobranska stekla je pa tudi mimo
srebrnibreg
19. 07. 2016 21.31
+5
Včeraj sem na onem članku o tem primeru nekaj takega napisal pa so me napadli kot, da sem nekoga ubil.
Covidus
19. 07. 2016 21.41
-9
niti ne, nimaš kaj živih bitij puščat v zaprtem avtu in pika! Da jaz kje to vidi, razbijem šipo in naredim take rise po avtu, da lastnik tega več ne bo naredil!
srebrnibreg
19. 07. 2016 21.44
+23
Če sem jaz lastnik takega avtomobila in te dobim kar pa ni mogoče, ker ne vozim psa v avtu bi ti bilo to zadnjič.
FrancRode
19. 07. 2016 21.49
-7
"srebrnibreg", tebi bi bilo zadnjič, ko bi psa pustil v avtu... da ne boš preveč zaljubljen v svoje plehovje.
mulc-slo
20. 07. 2016 08.41
+6
Za te, ki ste najbolj glasni, sem prepričan da psa nimate. To pa zato ker bi drugače vedeli da mu je bolj prijetno tistih 10min v avtu na klimi kot zunaj na asfaltu.
Fruitycat
20. 07. 2016 13.55
+0
Nisem še doživela da bi nekdo pustil psa v avtu 10 min s prižgano klimo. Sem pa doživela, da je bil pes v avtu najmanj eno uro, avto na soncu, vode ni mel, šipa praktično nič priprta...
dannyer
19. 07. 2016 21.04
+14
pri večji pasmi se človek nebi upal priti blizu . tudi ta kekec ne.
srecnii
19. 07. 2016 21.00
+15
Tak ko zmeraj, folk vidi napake drugje, samo pri sebi ne....