Slovenija

Peklensko potovanje z avtobusom: 'Zapleti, nevšečnosti in izredno težki trenutki'

Koebenhavn/Ljubljana, 06. 07. 2012 07.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 7 min
Avtor
Neda Došenović
Komentarji
145

Pokvarjen avtobus, nobenih pojasnil, čakanje na nemškem parkirišču, večurna zamuda, na koncu pa še počena pnevmatika. Vse to je doživelo 80 potnikov, ki so se iz Skandinavije odpravili na Balkan. "Besna sem, ker mislim, da se to ne sme dogajati," pravi potnica.

Potovanje po cesti iz Skandinavije v naše konce je dolgotrajno in precej naporno, vsekakor pa ne pomaga, če gre na cesti kaj narobe. Precej negativno izkušnjo takšnega potovanja ima Melitka Križman, Slovenka, ki živi na Danskem. Ta je potovala z avtobusno linijo podjetja Frank Buss. "To ni zgodba o meni. To je zgodba o nekom, ki pusti 80 ljudi prepuščene samim sebi in ne prevzame nobene odgovornosti," nam je povedala Križmanova in dodala, da je bilo na njenem potovanju z avtobusom kup zapletov, nevšečnosti in izredno težkih trenutkov.

Na pot odšli v petek

Njena pot iz Köbenhavna se je začela 29. junija, ko je ob pol osmih zjutraj vstopila na avtobus, ki je prihajal iz švedskega Jönköpinga in je bil namenjen na Balkan. To, da je avtobus iz Köbenhavna krenil eno uro po predvidenem odhodu, verjetno ni bil dober znak, a kar nekaj ur je vožnja potekala normalno.

V Nemčiji, približno 300 kilometrov pred Münchnom, pa je okoli 14.30 voznik avtobus ustavil ob robu avtoceste. Pol ure so potniki sedeli v avtobusu, ker hladilna naprava ni bila prižgana, pa je mnogim postalo slabo. Križmanova pripoveduje, da so se nato vrata avtobusa le odprla, a zunaj ni bilo velikega olajšanja, saj se je temperatura gibala okoli 35 stopinj Celzija.

Avtobus se je prvič ustavil okoli 14.30. (simbolična fotografija)
Avtobus se je prvič ustavil okoli 14.30. (simbolična fotografija) FOTO: Thinkstock

Približno ob 15.15 so se potniki vrnili na avtobus in ta je speljal. Vožnja ni trajala dolgo, saj se je po nekaj metrih avtobus spet ustavil. Kot pravi Križmanova, so potniki spet izstopili in tako stali ob avtocesti.

"V tem se poleg našega avtobusa ustavi nemški. Nato so nam sporočili, da moramo iti na tisti nemški avtobus," pripoveduje Križmanova. Potnikom so naročili, da osebne stvari pustijo na prvotnem avtobusu, češ da jih ne bodo potrebovali. Nemški avtobus je 80 potnikov prepeljal do prvega parkirišča, kjer so potniki izstopili.

Dolgotrajno čakanje na parkirišču

Po pripovedovanju Križmanove je bila takrat, ko so prišli na parkirišče, ura 15.30, za potnike pa se je začelo večurno čakanje. Med potniki je bilo po besedah Križmanove približno 15 otrok. "Med potniki je bil tudi deček, ki je srčni bolnik in ima tedenske redne preglede zaradi svoje bolezni. Prav tako je bil med potniki tudi starejši gospod, ki je sladkorni bolnik, in je inzulin pustil na avtobusu, kot je bilo naročeno. Med potniki je bil tudi precejšen delež starejših," pravi Križmanova.

To, da s seboj niso vzeli svojih osebnih stvari, se je torej izkazalo za napako. Križmanova poudarja, da potniki več ur niso imeli informacij o tem, kaj se dogaja. Nato pa je ena od potnic sporočila, da bo avtobus po njih prišel ob 22.30. Vendar pa avtobusa tudi takrat ni bilo. Ob pozni uri se je že shladilo, večina potnikov pa ni imela jopic. "Nekateri so bili celo bosi," pravi Križmanova.

Otroci so med čakanjem na avtobus ležali na tleh.
Otroci so med čakanjem na avtobus ležali na tleh. FOTO: Melitka Križman

Ob drugi uri zjutraj je Križmanovi prekipelo

Križmanovi je končno prekipelo ob drugi uri zjutraj. "Otroci ležijo na golih tleh. Ljudi zebe. Nimajo svojih stvari, precejšen del niti potnih listov ali denarja, da bi si lahko kupili vodo ali pijačo. Stvari niso vzeli, ker nam je bilo tako naročeno," opisuje Križmanova.

Potnikom je bilo žal, da so svoje osebne stvari pustili na avtobusu.
Potnikom je bilo žal, da so svoje osebne stvari pustili na avtobusu. FOTO: Melitka Križman

Ob drugi uri se je tako obrnila na potnico, ki je imela telefonsko številko lastnika avtobusa, ki živi na Švedskem. Večkrat ga je poklicala, a lastnik se ni oglasil. Poslala mu je tudi sporočilo. Lastnik je nato le poklical potnico, ki jo je poznal, ta pa je telefon predala Križmanovi. Po pogovoru med Križmanovo in lastnikom je slednji obljubil, da bo potnici, ki jo pozna, dal navodila, kako ukrepati naprej, zato je Križmanova potnici vrnila telefon. Potnica je po pogovoru z lastnikom avtobusa drugim potnikom sporočila, da morajo vsi oditi v restavracijo ob parkirišču. Križmanova se je takrat odločila, da pokliče policijo.

Potnikom na pomoč priskočila policija in Rdeči križ

Po pripovedovanju Križmanove so policisti na parkirišče prišli približno ob 2.30. Policisti so potnikom povedali, da prevoznik ni kršil nobenega formalnega zakona, zato je njihova pomoč omejena. So jih pa seznanili, da v takih primerih posreduje Rdeči križ Nemčije. Predstavniki omenjene humanitarne organizacije so na parkirišče prišli ob 3.30 in potnikom ponudili pomoč. Polovica potnikov, med njimi tudi Križmanova, se je odločila, da s predstavniki Rdečega križa odide v bivanjske prostore organizacije, kjer so dobili tudi hrano in pijačo. Ura je bila že pet zjutraj.

Po besedah Križmanove je policija vmes poskušala najti avtobus. Tega namreč ni bilo več tam, kjer so ga potniki nazadnje videli, torej ob robu avtoceste.

Pri Rdečem križu so Križmanovo ob šesti uri zjutraj zbudili in ji dejali, da je zdaj treba raziskati okoliščine dogajanja. "Rdeči križ mi je povedal, kako zelo žal jim je in da nam bodo pomagali ter ugotovili, kaj se dogaja," pripoveduje Križmanova. Predstavniki Rdečega križa so za pomoč prosili Mercedes, iz katerega so sporočili, v katero njihovo delavnico so odpeljali avtobus na popravilo.

Policija je avtobus iskala, ker je nekatere potnike, predvsem Švede, zanimalo, kaj se dogaja z njihovimi osebnimi stvarmi. Nekako niso mogli dojeti, da nihče ne ve, kje so njihove stvari. Niti osebni dokumenti. Melitka Križman

Avtobus je bil v delavnici

Ob osmi uri zjutraj se je Križmanova skupaj s predstavniki Rdečega križa odpeljala do parkirišča, da bi preverili, če druga skupina potnikov kaj potrebuje. Potniki so Rdečemu križu povedali, da je lastnik zagotovil, da bo avtobus po njih prišel ob 8.30. A po besedah Križmanove so na Mercedesu jasno dejali, da so lastniku že v petek zvečer sporočili, da bo avtobus pripravljen šele v soboto ob 12. uri. Avtobus naj bi namreč imel več okvar in v delavnici so morali počakati, da iz trgovine v Leipzigu v soboto zjutraj dobijo rezervne dele, ki jih potrebujejo.

Križmanova pravi, da je lastnik vseeno vztrajal pri svojem, potnikom in Rdečemu križu pa zatrjeval, da bo avtobus pot nadaljeval ob 8.30. Ko tudi takrat avtobusa ni bilo, naj bi lastnik prek telefona vztrajal, da bo prišel čez pol ure. Na koncu so se uresničile besede Mercedesa in avtobus je na parkirišče prišel ob 12. uri.

Nato je počila še pnevmatika

Dolgotrajnega čakanja je bilo za nesrečne potnike torej konec, težav pa še ne. Križmanova pravi, da je 60 kilometrov pred Münchnom počila zadnja pnevmatika avtobusa. Voznika sta po besedah Križmanove potnikom sama dejala, da nista spala celo noč, ker sta poskušala popraviti avtobus, zdaj pa sta morala še zamenjati pnevmatiko. Po 45 minutah so lahko nadaljevali pot. Križmanova pripoveduje, da jo je bilo strah za lastno življenje. "Vozita me dva voznika, ki sta na poti že tri dni! Pravita, da nista spala celo noč. Nimata za piti. Takega potovanja še nikoli!" se ogorčeno spominja.

Na Jesenice je avtobus prispel okoli 22. ure. Tam so potniki izstopili, saj sta jih tam čakala dva avtobusa – eden za potnike, ki so potovali v smeri Zagreba, drugi za potnike, ki so potovali proti Zadru.

Križmanova pravi, da številni potniki niso imeli jopic.
Križmanova pravi, da številni potniki niso imeli jopic. FOTO: Melitka Križman

Križmanova je domov prispela okoli polnoči. Takrat je poklicala policijo in ji sporočila registrsko oznako avtobusa ter povedala, da se je avtobus po večdnevnem potovanju z novo skupino potnikov na Jesenicah takoj obrnil in se odpravil v Skandinavijo. Slovenski policisti so ji dejali, da je s klicem malo zamudila, ker je zdaj avtobus verjetno že v Avstriji. "Nisem vedela, nimam izkušenj in nisem odvetnik, po dolgi poti sem napačno razmišljala," nam je v telefonskem pogovoru povedala Križmanova. Policisti pa so ji pojasnili, da bodo informacijo sporočili avstrijskim kolegom.

Kaj pravi lastnik?

Želeli smo dobiti tudi odziv lastnika Frank Bussa, a do zdaj še nismo dobili odgovora. So pa o nesrečni poti avtobusa pisali tudi švedski mediji, ki so po besedah Križmanove pisali, da lastnik za vse krivi Mercedes.

"Jaz sem samo besna, ker mislim, da se to ne sme dogajati," je dejala Križmanova. "Opravičujem se izrazu, ker ga sicer nikoli ne uporabljam, ampak meni se vse skupaj zdi tako mafijsko organizirano," je glede podjetja Frank Buss dejala Križmanova. 

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (145)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

matija 1
07. 07. 2012 08.13
+7
SRAMOTA 24 UR TO STE POBRALI IZ SLOVENSKIH NOVIC, IN BI LAHKO ZGODBO PREJ PREVERILI NE PA DA ŠIRITE LAŽI, ......TA ŽENSKA JE ŽE PREJ POTOVALA S TEM AVTOBUSNIM PODJETJEM, DOBRO VE DA IMAJO VEČ VOZNIKOV TER DA SE MENJAJO , IN JE SAMO TA ŽENSKA NAREDILA GALAMO IN PANIKO.!!!!! TO PODJETJE IMA NOVEJŠE AVTOBUSE IN ZELO UREJENE, PAČ SO IMELI SMOLO Z OKVARO,TUDI NAM Z OSEBNIM AVTOM SE LAHKO TO ZGODI.!!!!! *
lepistric
07. 07. 2012 14.01
-4
Ma to so v avtobus neko šverc robo not montirali. Zato je vzelo tolko cajta.
NotMe
07. 07. 2012 14.50
-5
dragi norton, 2 šoferja nimata sama kaj iskat na 2000 dolgi poti v šusu, še v eno smer ne, kamo li tja in nazaj!
matija 1
07. 07. 2012 19.21
+6
mal se pozanimaj kje gresta ta dva šoferja na počitek in pride tretji šofer, in ne nabijaj nečesar kar ne veš dragi škis
matija 1
07. 07. 2012 21.32
+6
ter od kje in kam potujejo ,ne vem kje si ti dobil 2000km , me pa res zanima!!!???
NotMe
06. 07. 2012 16.17
+13
Dve plati zgodbe, na eni strani neumni potniki, ki so se pustili kot ovce odgnat iz avtobusa brez osebnih stvari. Je res, se zgodi na cesti vse živo, se pokvari bus, poči guma, vreme, etc, ampak reakcija prevoznika je vseeno pod kritiko! Zavajanje, glede časa čakanja, zavajanje glede tega, kaj morajo vzet, nenudenje asistence. Potniki imajo vozovnico, vozovnica je pogodba, če avtobus v mednarodnem prometu zamuja več kot 2 uri, je prevoznik DOLŽAN ali vrniti kupnino+odškodnino, ali pa priskrbeti prevoz v namembni kraj. Tako da upam, da ga tožijo do gat, ker ni poskrbel ne za eno ne za drugo. In glede šoferjev, njihovih počitkov - KRIMINAL, kar se dogaja, vem iz prve roke, kako se menjajo vozniške kartice, menjajo tahografski listki. Žal, se mi zdi, da bo potrebno šoferje čipirati kot živali, da se bo končno končalo njihovo izkoriščanje in prekoračevanje delovnega časa.
rew333
06. 07. 2012 16.58
+1
matija 1
07. 07. 2012 08.20
+7
SKIS, VIDM DA NIMAŠ POJMA, VOZNIŠKA KARTICA -- DANES V DOBI RAČUNALNIKOV OSTANE VSE SHRANJENO !!!!!!
NotMe
07. 07. 2012 09.07
-2
dragi norton, vidim, da TI nimaš pojma! Vozniki vozijo na kartice kolegov, enostavno, ko začne svetit trikotnik za arbajtcajt zamenjajo kartico in seveda upajo, da jih ne čopne kontrola.
Alen Norman
07. 07. 2012 11.10
-5
matija 1
07. 07. 2012 12.33
+7
alen kot očitni poznavalec povej in kaj ima veze magnet z avtobusom???? skis ko greš kartico praznit se vse shrani v bazo podatkov, in tudi če imaš drugo kartico seboj v kabini ti jo policaji najdejo ja policaji so pa neumni in ni tehnologija napredovala in da mu jo aparat zazna in najde, !!!!
Alen Norman
07. 07. 2012 13.24
-4
magnetek *elektroniko tako, da na kartici beleži postanek...prazno, ni vožnje,počitek
NotMe
07. 07. 2012 14.33
-2
ne vem, kje živiš norton, ampak blagor tebi, če misliš, da kartice preprečujejo prekoračitve delovnega časa. Teden dni nazaj, šofer potreboval iz Budimpešte do Rima manj kot 15 ur (cca 1300 km). Spal 4 ure in prevzel novo skupino
NotMe
07. 07. 2012 14.33
-3
matija 1
07. 07. 2012 19.25
+8
in alen kdaj se magnet uporablja,? na katerih vozilih? in kaj takrat vozilu ne deluje?gospod poznavalec!
matija 1
07. 07. 2012 19.48
+7
skis Budimpešta -Rim je 1220m od tega 1170 avtoceste, sedaj računaj koliko časa potrebuješ, a tele tvoji 15 ur a so imel še mal piknika med potjo ali so se mal izgubil
dvonoga
06. 07. 2012 14.16
+23
Včasih se zgodi tudi to, da se kaj pokvari. Očitno pa ti potniki ne potujejo ravno pogosto, saj bi sicer vzeli najnujnejše stvari s seboj. Ne vem, kako ti ne pade na pamet vzeti s seboj denarja in dokumentov, še posebej, če vidiš, da tvoj avtobus pokvarjen stoji ob avtocesti. Eni ljudje očitno res niso sposobni preživeti, če se jih ne streže odspredaj in odzadaj ter za svojo neumnost vedno krivijo druge (in se z njo celo hvalijo v medijih)
antonino
06. 07. 2012 14.43
+10
a se vam vaš osebni avto ne more pokvarit - a boste tudi takrat samo stali ob cesti in klicali policijo, - pa kaj raja res nima več svoje glave za razmišljanje
Ramzess
06. 07. 2012 19.21
+9
Resnično, imata popolnoma prav. Ne vem kako jih ni sram, ...
Janez23
07. 07. 2012 18.19
+1
Evo se popolnoma strinjam, okvara avtobusa ja dogodek, ki ga morajo tudi potniki vzeti v zakup.Sploh na tako dolgi poti.
Burton007
06. 07. 2012 13.54
+28
Z nizkocenovnim letalskim prevoznikom se lahko iz Danske pripelješ tudi za 50 € in manj. S povratno karto!!! Kar tako za informacijo!
lepistric
07. 07. 2012 14.04
+2
?elo123
06. 07. 2012 13.19
+22
mislim da bi potniki lahko imeli malo več pameti in s seboj vzeli ročno prtljago ne pa da so se pustili ko ovce češ da je ne bodo potrebovali
Ramzess
06. 07. 2012 19.19
+4
Resnično da, ...res se nimajo za kaj pol pritoževati, niso drugi krivi za to, ...
lepistric
07. 07. 2012 14.05
-3
Frater
06. 07. 2012 13.05
+1
Na potovanju v Lurd smo imeli prižgano klimo. Bilo je fantastično igrali smo karte, peli, plesali striptiz...itd. Je pa res, da je bil naš blagoslovljen, kar pa za tega prevoznika ne morem trditi!
abc123def456
06. 07. 2012 12.38
+15
redno servisirani in vzdrzevani avtobusi se na cesti ne kvarijo, ampak to stane....
kratko in jasno
07. 07. 2012 07.58
+5
lordG
06. 07. 2012 12.15
+2
to je tisti balkan za katerim nostalgično objokuje vsa slovenska levica
saintjozef
06. 07. 2012 12.22
+15
lepistric
07. 07. 2012 14.05
matija 1
08. 07. 2012 08.25
+2
južni sosedje ki bivajo, delajo - vlečejo socijalno podporo na švedskem, danskem ki je večja kot pa pri nas plača,
rjk05
06. 07. 2012 12.10
+16
Z avtobusom iz Skandinavije na Balkan ! A so normalni ?? Rajši sem celo poletje doma.
C.C.
06. 07. 2012 11.39
+29
ok vse finoče mal posluha prosim: smo se z najboljšimi nameni odpravli v London z nizkocenovcem z maribora in smo preživel 9 ur na letališču ker je zlival k iz škafa in avion pač ni želel pristat, dobil smo za miloščino eno pijačo na račun letališča, hrane ni blo ker je sendvičev zmanjkal že ob 12h ko smo prispel na letališče, postavli smo se pred okence in čakal noben nam ni vedu nič povedat kaj se dogaja itd.... pred kratkim smo se odločil za španijo z avtobusom tja in nazaj in smo se mel nenormalno dobro, nobene vročine, dovolj postankov, izjemno udobna vožnja po zaslugi obeh šoferjev, fenomenalna družba, ki jo na avionu nimaš cajta spoznat tko da ne mi neki nakladat na pamet. če maš smolo maš smolo pa če se z vesoljsko ladjo peleš!
acimam50
06. 07. 2012 12.09
+3
Si potoval s Street toursom iz Portoroža?
C.C.
06. 07. 2012 12.26
+4
mickica
06. 07. 2012 12.33
+13
S katerim koli javnim prevozom lahko naletiš na težave, tudi sama sem jih že imela (odpovedan let in potem cenkanje z letalsko družbo, da so mi naposled le dali brezplačno nočitev v hotelu in hrano), ampak dejstvo je, da če si ne boš sam pomagal, ti ne bo nihče! Prvo kot prvo, se moraš, predenj kam greš, zelo dobro pozanimat o svojih pravicah v takšnih primerih, potrebno se je tudi zavarovat pri zavarovalnici, če je možno in nazadnje - tečen in siten moraš bit, ko do česa takega pride, včasih moraš komu še s kakšno tožbo zagrozit, potem se šele zganejo, sicer bi te pa marsikje pustili čakat do nezavesti....! Žal je tako!
bejc
06. 07. 2012 11.06
+43
To pa so pametni potniki!! Tudi če rečejo, da nič ni potrebno vzeti s seboj VEDNO s sabo vzamem denar in potni list!! Sploh če te posedejo na drug avtobus!! To je pa ja osnova!! Nekje v tujini popustit vse dokumente in ves denar!! Kaj če bi jim kdo vse to ukradel?? (da, tudi ropanje avtobusov se dogaja)! Še posebej pa neodgovorno, da imaš neko bolezen za katero rabiš zdravilo (v tem primeru insulin) in kar popustiš vse na avtobusu! Kretenizem potnikov!! Saj ne rečem, voznika avtobusa bi morala v skrajnem primeru zagotoviti vsaj brezplačno prenočišče, če že nadomestnega prevoza ne, ampak da pa potniki vseeno s seboj ne vzamejo denarja/potnega lista je pa kretenizem!
Ramzess
06. 07. 2012 11.31
+9
Se strinjam, kdo jim je kriv če so tepci, kaj če bi padli v policijsko kontrolo, oni pa brez, ...se sploh zavedajo kaj bi se zgodilo, oblasti njihove domnevne težave in še bolj nespametnost ne zanima. Praktično se nimajo nad čem pritoževat, ...
Ramzess
06. 07. 2012 11.36
+7
vlab
06. 07. 2012 16.15
+3
Ojoj samos, kaj bi se pa zgodilo če bi padli v policijsko kontrolo? Saj so potem sami poklicali policijo! In ta je pomagala!
Ramzess
06. 07. 2012 19.18
+1
ddrej
06. 07. 2012 10.42
+7
Potem pa se čudimo, ko se v slabem mesecu dni razsipleta dva busa.
saintjozef
06. 07. 2012 10.36
+13
Dejstvo je, da se je avtobus POKVARIL. In avtobus zvlečt na servis, najt rezervne dele, popravit, naredit veliko kilometrov, da pride spet nazaj, ni malo delo. In še konec tedna, v soboto so ga popravljali. Vsa čast nemcem. Drugo pa je, da prevoznik ni takoj našel nadomestni avtobus, temveč se je zanašal, da bo hitro popravljeno. Tu je pa denar v igri. In smo na začetku. Tud potniki so izbrali tak prevoz zaradi ugodne cene. Malo denarja, malo muzike. Žal.
concord
06. 07. 2012 10.47
+5
Me glih zanima, če bi enako razmišljal, če se bi to tebi osebno zgodilo. In ne ti meni o denarju in muziki ... če jaz kot potnik plačam vozovnico, potem pričakujem, da me bo avtobus v primernem času pripeljal na cilj. In mi se živo *, če se bo prevozniku avtobus pokvaril - naj pošlje nadomestnega in to takoj, ne glede na stroške ... saj je on * zadevo in ne jaz. Upam, da bo ta avtoprevoznik čimprej propadel.
saintjozef
06. 07. 2012 10.51
+8
concord je tud dol padu. --saj se v bistvu strinjam, da je treba imet stvari pošlihtane. Kako pa se jezijo lastniki DRAGIH avtov, ko ostanejo na cesti? In se njim to rado dogaja. Elektronika in ne moreš NIČ!
rew333
06. 07. 2012 13.04
+2
Je bistvena razlika! Če si organizator prevoza, si odgovoren TI - in ne potniki! Kar pomeni, da moraš določene nevšečnosti predvideti in že v naprej zanje nekako poskrbeti - ne pa se iti to šlamparijo šele takrat, ko se to zgodi. Če pa se sam voziš v svojem dragem avtu, v lastni režiji in ti odpove elektronika, je pa čist druga pesem...
vlab
06. 07. 2012 16.18
+1
joža, dejstvo je da je prevoznik ves čas lagal. Saj ni druge. Ali nadomestni avtobus ali poveš po resnici da ga ne bo 1 cel dan. In bognedaj da bi prevoznik bil na slabšem ker bi moral dobit drug avtobus. Ne, krivi so ljudje, ker so izbrali tega avtoprevoznika. Avtoprevozniku je odpuščeno pač. Nekateri res ne dojemate zakaj je ta država v takem dreku in zakaj so Nemci vlak in zakaj mi ne bomo nikoli. Ker s takim balkanskim razmišljanjem pač nikoli ne moreš bit več od hlapca ki mora vedno vse požret, ki je vedno žrtev in vedno sam kriv za to.
Mythra
06. 07. 2012 10.24
+13
Katastrofa od potovanja, potniki tega avtobusa se mi zelo smilijo. Tisti, ki pa komentirajo, češ da to ni nič, verjetno nikoli ne potujejo ali pa se jim na potovanjih še nikoli ni zgodilo nič nepredvidenega. Upam, da bodo ti potniki dobili kakšno povračilo za prestane muke. Sicer pa, letala, sploh pa nizkocenovna, niso prav dosti boljša, skoraj vedno se zgodi kaj čudnega, na primer pristajanje v Grazu namesto v Celovcu, zatem "organiziran" prevoz, ki mora najprej prit od Celovca do Graza, s tem, da imajo prednost potniki, ki se bodo vkrcali in ne potniki, ki so prispeli, čakanje na parkirišču še dodatnih par ur, na ciljnem letališču nazadnje 8 ur po predvidenem pristanku... Se mi je že zgodilo. Prav tako se mi je zgodilo, da so odpovedali let ob 15h in ga predvideli ob 20.30, odpovedali tudi tistega, spet predvideli drugega ob 23.30, ob 00.30 odpovedali tudi tistega, nas poslali v hotele (vsaj to!) in odleteli smo končno naslednji dan pozno popoldne. Več kot 24 ur izgubljenega časa... In zakaj ne bi za take relacije šli na avtobus? Lahko, da ima oseba preveč prtljage, posameznik lahko odda 20kg prtljage in do 38kg lahko doplača na kilogram presežene teže. Jaz sem se selila iz Danske s cca.60kg in zlepa nisem našla možnosti poleta v Slovenijo. "če nimaš za potovanje pol bol da si doma"... hm, avtobus lahko stane precej več kot letalski prevoz. Mislim, da je ta članek le opozorilo o tem nepoštenem prevozniku.
dvonoga
06. 07. 2012 14.46
+3
Ja, se je že zgodilo, da smo stali sredi avtoceste, sredi vročine (35+). In se je že zgodilo prijateljem, da je avtobus par ur stal sredi viadukta, oni so pa pač gledali filme. V tistem trenutku take stvari niso prijetne, se jih pa preživi ... razen če si kak bolnik in ti ne potegne, da bi bilo s seboj dobro vzeti zdravila. In ponavadi je v pripovedih o potovanjih vključenih veliko neprijetnih situacij, ki so kasneje smatrane kot smešne in zanimive. Če greš na dopust, kjer ne gre nič narobe, pač ni zanimivo. Na tem svetu se zgodi veliko nepredvidenih stvari. Koneckoncev tudi da nekdo zboli za rakom, verjetno ni predvideno ...
Johnny_Soprano
06. 07. 2012 10.24
+6
In ti je novica za na prvo stran!? lol
pehtaa
06. 07. 2012 10.11
-5
Tisti starsi ki so imeli bolnega decka so tut res pametni da gres z takim otrokom na tako dolgo voznjo z avtobusom si nic drugega kot *prav tako srcni bolnik mislim kaj i ljudje vse naredili da bi prisparali.Ce imas za dopust pol imas tudi za normalen prevoz do tja in nazaj AVTOBUS PA NI NORMALEN PREVOZ, sploh pa ste naivni da svoja zivljenja dajete v roke popolnemu neznacu avtobusarji so pa itak DIVJAKI malomarnezi pozvizgajo se na prometne predpise velikokrat cez rdeco , da glede pocitka sploh ne govorimo .Hja vi kar veselo na buse hodite
Urška Smole
06. 07. 2012 11.04
+9
avtobus je normalen prevoz. ni lih najbolj udoben, je pa normalen.
C.C.
06. 07. 2012 11.21
+5
pa kaj to tebe briga s čim se ljudje vozjo da si zmanjšajo stroške, enim pač ni izpod časti se vsest na bus pa it na dopust. sicer pa ne meč vseh voznikov avtobusov v isti koš.
Ramzess
06. 07. 2012 11.33
-1
Pehtaa, se strinjam, ko bo pa kaj narobe, kdo bo potem kriv, straši že ne.
pehtaa
06. 07. 2012 09.55
-13
ah prov vam je kaj ste pa taki butlji da grete z avtobusom, jaz v ŽIV ne stopim v avtobus za kratke relacije ne pa da grem na dolgo pot z busom to sam klicete tezave res nist e normalni ce nimas za potovanje pol bol da si doma
guojle
06. 07. 2012 10.13
+7
Rio de Janeiro - Salvador 31ur vožnje zakon blo
mickica
06. 07. 2012 10.20
+3
PejtGaPogledatBrane
06. 07. 2012 10.25
+3
ibra177
06. 07. 2012 09.49
+13
Asociacija na naše slovenčke ko grejo na Hrvaško in se kuhajo v kolonah. Namesto, da bi se z letalom, ki je cenejše odpravili v Grčijo, Španijo ali Turčijo in so bistveno cenejše destinacije. Ne morem razumet..
pehtaa
06. 07. 2012 10.13
+7
Mogoče zato ker 70% razume njihov jezik in se pocutijo domace,pac balkanc gre na balkan hehe drgac men tut ni jasno zakaj rinete na hrvaski ce bi blo zastonj ne grem tja
mickica
06. 07. 2012 10.24
+10
Ja kaj, ko pa se nekateri bojijo, da se bojo izgubili! Poznam kar nekaj ljudi, ki si še na Hrvaško ne upa brez organiziranega spremstva iz turistične agencije, da bi šli nekam, kjer ne poznajo jezika, je pa itak znanstvena fantastika! Čudi me pa predvsem za mlade - bi si človek mislil, da so veliko bolj svetovljanski, pa jih kljub vsemu večina mahne na Hrvaško! Pa da ne bo pomote, ni s Hrvaško sicer nič narobe, ampak tudi drugje je lepo in marsikje tudi ceneje!
stope
06. 07. 2012 10.28
+5
Stvar okusa, a ne. Dopust preživiš tam, kjer se dobro počutiš, zato pa greš na dopust. Življenje je prekratko, da bi se omejeval zaradi kakšršnih koli predsodkov. Kar se mene tiče, mi dopusta na mojem najljubšem hrvaškem otoku ne odtehta niti Grčija, niti Španija.
8Lenc8
06. 07. 2012 10.48
+0
Ja, Španija al pa Grčija sta res lahko cenejši, zaprt si pa v hotelskem kompleksu in je itak enako kot da si v Tuniziji al pa v Bolgariji. Hrvaška obala ostaja zakon!
ibra177
06. 07. 2012 10.52
+9
Pa ne govorim o Egiptu ali Tuniziji, kjer si res zaprt v hotelih. Če bi si okusili Gršijo in Španijo ne bi take klobasali. Prvo se prepričajte
mickica
06. 07. 2012 10.58
+3
8Lenc8, ne verjamem, da si ti že bil v Grčiji ali Španiji! Res je, da imaš tudi takšno ponudbo kot praviš, res pa je tudi, da imaš tudi drugačno! Sama po navadi vzamem apartma, studio ali bungalov, ali pa manjši družinsko vodeni hotelček, saj tudi jaz nisem pristaš hotelskih silosov! Ti povem, da sem bila tako v Grčiji, kot v Španiji večkrat in sem bila vedno izjemno zadovoljna, razen s prijaznostjo v Grčiji nekoliko manj. Poseben čar pa je Portugalska - takšnih lepot pa ne vidiš nikjer drugje v Evropi! Tudi Italija je prekrasna, še posebej Ligurska obala in pa tisti del ob Tirenskem morju - najdeš lahko tudi izjemno poceni in dobre zadeve, samo potruditi se je treba malo. V trgovinah so pa itak vse naštete države bistveno cenejše od nas, kaj šele od Hrvatov!
ibra177
06. 07. 2012 11.00
+6
Ja ja južna Portugalska, Faro, Tavira.... :) to je to
......nja
06. 07. 2012 11.29
+4
Ibra77.kako pa potem js nism bila zaprta v hotelskem kompleksu v Egiptu?Sva s partnerjem videla kr precej Egipta!:D
mickica
06. 07. 2012 11.48
+3
@ibra177, pa Albufera, rt Sao Vicente, da se ne pogovarjamo o zahodni obali na odprtem Atlantiku - noro lepo! Na Portugalsko se res splača it! @......nja, sigurno se da biti tudi v Egiptu in Tuniziji v drugačnih nastanitvenih kapacitetah, ampak tam je bolj problematično zaradi hrane! Jaz skoraj ne poznam človeka, ki v teh krajih ne bi imel prebavnih motenj - sama sem bila celo v bolnici v Tuniziji, pa niti slučajno ne pijem vode iz pipe, ne pijače z ledom, ne jem solat in sadja,...! Medtem ko sem bila že tudi na drugih koncih sveta, pa mi nikjer ni nič manjkalo - S.Afrika je specifična glede tega, žal!
dvonoga
06. 07. 2012 14.48
+1
Pa naj gre vsak na dopust tja, kamor mu paše. Pa magari v Ankaran. Ne bit tako pametni, kaj mora kdo početi.
vlab
06. 07. 2012 16.25
+1
ibra, veliko jih gre na hrvaško kampirat, v prikolice, v apartmaje od firm, ker so tam navajeni, pa je definitivno ceneje kot v grčijo it za 4 člansko familijo za da ne rečem 2 jurja, ker v grčiji pač ne greš v kamp. primerjava hotel hrvaška in hotel grčija pa sigurno zmaga grčija. za vse ostalo je tu hrvaška.
tali?ni tom
07. 07. 2012 00.50
+1
velik vas gre na počitnice na kredit ! hihihi!v
TRUMPP
06. 07. 2012 09.49
+2
Super potovanje. Če primerjaš s tistimi, ki si potovanja sploh ne morejo privoščit.
o22
06. 07. 2012 09.48
+24
Svojih osebnih stvari ne bi pod nobenim pogojem pustila na avtobusu ,sploh pa ne zdravil.Kar se tega tiče so malo potniki tudi sami krivi.Zdravila in denar moraš imeti vedno pri sebi!!!!!!Drugače pa kaj naj rečem??Mafija kot jih je poimenovala g.Križmanova je premila beseda.
flyaway
06. 07. 2012 11.19
+3
in da ne omenimo, da so bili eni bosi..halo??? kaj jim ni jasno?