Slovenija

FOTO: Odkrušena skala padla na avto

Škofja Loka, 04. 12. 2011 08.41 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Na Hotavljah se je s pobočja odkrušila skala, prebila streho in ploščo garaže ob stanovanjski hiši ter padla na vozilo. Nihče ni bil poškodovan, a odgovorni so za vsak slušaj iz hiše začasno izselili družino.

V soboto okoli 21. ure se je na Hotavljah v občini Gorenja vas-Poljane s pobočja odkrušila skala, prebila streho in ploščo garaže poleg stanovanjske hiše ter padla na vozilo.

Posredovali so predstavniki Civilne zaščite Gorenja vas-Poljane in gasilci prostovoljnega gasilskega društva Hotavlje in Gorenja vas, ki so zavarovali objekt in izklopili akumulator na vozilu.

Odkrušena skala v Hotavljah
Odkrušena skala v Hotavljah FOTO: PGD Hotavlje (Blaž Mravlja)

Kot je za 24ur.com povedal poveljnik gasilcev Hotavlje Anton Alič, so zaradi nevarnosti vnovičnega proženja skal zaradi dežja iz hiše začasno izselili mater in hčerko.

Gasilci PGD Hotavlje so preko noči varovali objekt. Jutri pa si bo pobočje ogledal geolog, ki bo ocenil stopnjo nevarnosti in potrebne ukrepe, je še dodal.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (66)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

rizota
05. 12. 2011 13.18
joj pa tako nizek hribček,smola pa taka,vendar se ni za bati kakšnega plazu
policajek
04. 12. 2011 22.00
-4
majo pa razmetan kot brajdiči
revanšist
04. 12. 2011 18.55
-1
marmor hotavlje"kamen daj popust" in kamen popusti potem pa imaš marmor v garaži sreča ,da v avtu ni bilo ljudi
Neikius
04. 12. 2011 18.04
+1
Jah, slovenija pač. Bajte imamo v vsaki špranji neglede na teren. Saj boste videli naslednje oreng poplave kak jok in stok bo (spet).
azzurro911
04. 12. 2011 17.08
-1
akumulatorji pa to , ejga
revanšist
05. 12. 2011 19.11
azzurro911
04. 12. 2011 17.08
+4
PGD Hotavlje the bravest
azzurro911
04. 12. 2011 17.03
+0
a so gasilci pr avtu odklopil akumulator?
azzurro911
04. 12. 2011 17.05
-1
aja, sm zdele prebral, bravo gasilci poljane
Mala.Pikica
04. 12. 2011 18.12
-4
zakaj pa je pomembno odklopiti akomulator?
Tine Glavic
04. 12. 2011 16.06
-1
kam pa tj gradijo hiše?jaojao:S
damirg@email.si
04. 12. 2011 15.48
-4
zemljo z gradbenim dovoljenjem so dobil za 5€/m^2. tako da nej niti poskusit ne probajo jokat in fehtat za denar.
mp2011
04. 12. 2011 15.55
-5
janez.jaIen11
04. 12. 2011 15.16
-11
če je zgrajeno na črno, je tudi sesuto na črno. če je imel papirje, so bili glede na teren dobljeni na črno. vse se plača, vse se vrača.
mp2011
04. 12. 2011 15.56
+2
112011
04. 12. 2011 13.39
+7
Pismo pa kak ne znajo iz tega dogodko nekaj iztržit,.....napisali oz.rekli bi da je padel METEORIT :-)),.....če že vsepovsod nategujejo, bi še lahko pri tej novici, sicer pa hvalabogu ni poškodovanih.....
scipio
04. 12. 2011 12.53
+9
namesto fiat stilota ima zdaj spet jugo skalo. važno da ni bil nihče poškodovan, ostalo je stvar zavarovanj in krajevne, občinske, državne in farške in kajvekatere, predvsem pa LJUDSKE solidarnosti. sledilo bo veliko znoja in odrekanja tega, ki se mu je ta nesreča pripetila. tako je to.
smarjan
04. 12. 2011 13.00
+5
jugo skala hahahaha...drugače pa kot si napisal, veliko znoja bo preden bo od vseh teh državnih institucij pridobil vso dokumentacijo, ki jo bo potreboval... jugo skala hahahaha zakon!
saurium
04. 12. 2011 12.31
-20
Deluje mi, da je ta garaža tam zgrajena na črno, tako da je mati narava vzela pravico v svoje roke.
mp2011
04. 12. 2011 12.03
+7
Da prikažem še svoje stališče, če se zže ravno ukvarjam s takimi zadevami. Problematika povezana z geološkimi problemi se v zadnjem času bolj poudarja, po mojem mnejnju zaradi povečane urbanizacije verjetno deloma tudi zaradi podnebnih sprememb ter s tem povezanimi procesi.Vendar je stvar v evropi dobro rešena in sam mislim, da tudi pri nas obvladljiva. To, ali je danes tja prišel geolog ali ne je sekundarnega pomena - naj razložim. Današnji princip reševanje takih problemov v Sloveniji je samo rešiti točno ta določen problem namesto uzakonitev ter standardizacija reševanja celostnega problema. Pred kratkim sem imel priložnost za podajo rešitve za podobno zadevo. Občinski uradniki so prosili naše podjetje,da podamo predlog za reševanje podobnega problema. Ko smo podali predlog, ki je dober in rešuje ne samo eno hišo temveč celotno bomočje je bila stvar za njih jasno nezanimiva, saj je bila dražja kot rešitev za eno hišo. Enak problem imamo/imajo sedaj tu. Na vrat na nos je potrebna prisotnos geologa. Za kaj? Da bo povedal, da je skala padla? Kako je potrebno sanirati zadevo? Na prvo vprašanje je odgovor znan, za drugega bo odgovor občine, da ni denarja. Torej?! Kje je rešitev? Rešitev je standardizacija in uzakonitev izdelave strokovnih podlag, ki so osnova za izdajo kakršnega koli gradbenega dovoljena oziroma posega na ogroženih območjih, ki bodo sistemsko urejevala tovrstne probleme na območju celotne Slovenije. Te strokovne podlage bi na koncu služile kot podlaga za deoločitev pogojev preiskav za posamezno zazidljivo parcelo. Tako, da bi občinski uradnik znal učinkovito ter pravično podati pogoje preiskav ter gradnje na posameznem ogroženem območju. Za to pa bi bilo nujno potrbeno, da bi ustnove, ki so zakonsko zadolžene, da izvajajo standardizacijo takih zadev (geološki zavod Slovenije, ARSO, MOP....) izvajale dela za katere so namenjena ne pa, da konkurirajo na trgu (ampak to je že povsem nova tema). BTW.: Kar se tiče 1000 EUR Brutto za geologe pa NI LAŽ! ŽAL!
Darko32
04. 12. 2011 12.27
+3
Se strinjam z tvojim razmišljanjem. Določeni uradniki se naredijo fracoze in nočejo razumet. TAko hočejo biti geniji in pride do podobnih položajev. Tudi sam sem videl primer, ko so taki uradniki navajali, da se lahko meteorna voda napelje tako, da se naredi ponikvalnica. Ko pa smo pritegnili zraven še upravljalca kablov, ki so v zemlji pa smo ugotovili, da je takšno početje nevarno za posledično poškodbo kablov, saj bi oslabilo teren na dotičnem mestu in se bi poškodovala celotna inštalacija. Sedaj pa neupa nihče podati več priemrnega mnenja , ker noče prevzeti odgovornosti za pretekle napake. Toliko o strokovnjakih.
mp2011
04. 12. 2011 12.31
+0
Ja...pač uradniki so uradniki. Njim se po definiciji ni potrebno odločati (tako vsaj mislijo), ampak tudi to se da rešiti. Tako, da se naredi sistem, kjer lahko odloča tudi uradnik. ampak za to je potrebno veliko dela ter koordinacije stroke kot uradnikov (aka politikov). Kar se tiče tvojega primera, če podaš malo več informacij se da vse rešiti....
Kepi2
04. 12. 2011 12.32
+4
Problem na prvi fronti je, da se geologov pri nas ne spoštuje. Tipičen primer je, da dejansko razni inženirji gradbeništva, ki imajo le znanje za laboratorijsko delo, preprosto opravljajo dela, katera bi moral geolog, ki ima edini pravo podlago. In najdejo se še drugi, ki mislijo da vedo vse in se geologe preprosto zanemari. Se pravi itak ni pravega vrednotenja stroke, takrat, ko pa geologi na nekaj opozarjajo pa večina ta mnenja preprosto zanemari. Naprimer gradnje avtocest v zadnjih letih (Golovec, Trojane,...), ali pa ocene zaloge Velenjskega premogovnika v povezavi s TEŠ6... Žal je geolog v Evropi med bolj spoštovanimi in tudi plačanimi poklici, le pri nas pa pač temu ni tako. Le zakaj bi rabili geologe, če lahko ostali stvari opravijo po svoje, "ni važno kakšni bodo dolgoročni stroški ali posledice le da izpeljem svoj projekt (mogoče mandat) in da potegnem čimveč denarja za svojo rit!"
mp2011
04. 12. 2011 12.39
+2
Ja, to je res. Samo za to smo deloma krivi sami (geološka stroka, predvsem krovne inštitucije za geologijo v državi) ker se ne znamo potegnit za svoj prav. Sej veš kako je, če se pustiš * te pač *.
CDROM
04. 12. 2011 11.41
+6
Sreča v nesreči, samo da se ni nikomur nič zgodilo in ni nihče poškodovan, drugo se bo dalo počasi popravit in poštimat.
smarjan
04. 12. 2011 11.54
+6
ne bo se dalo! Stilo je totalka, garaža za podret..žal :)
rosenbauer
04. 12. 2011 12.33
+2
vseeno bolše da se garaža podre, ap drugi avto nabai (če se lahko), kot pa da maš nekoga v vežici al pa v bolnici v šok sobi, a ni res?
Djsajmy
04. 12. 2011 13.28
-2
Stilo je ca 2500€ maks! Garaža pa zgleda na črno postavljena :)
1907955
04. 12. 2011 11.10
+11
Stilo ni prestal crash testa.Še dobro, da ni bilo nikogar v bližini.
smarjan
04. 12. 2011 11.23
+9
tokrat res ni krivo, da je italijanski avto..:)
rosenbauer
04. 12. 2011 12.33
+0
tu bi še hummer podlegel, čeprav je pol tanka...
rizota
05. 12. 2011 13.08
+1
je pa ustavil skalo kar za bajto ne moremo reči,suspension je pomagal
valkirie
04. 12. 2011 11.02
-2
mislm da se je bl treba sekirat zakaj je vedno več plazov itd....
mhara
04. 12. 2011 11.08
+7
pa saj ni vedno več plazov, narava se pač spreminja,mi ljudje pa to pospešujemo s svojimi nepremišljenimi dejanji
smarjan
04. 12. 2011 10.51
-7
ta garaža bi se lahko podrla sama od sebe...kakor kaže, da je gnila..
smarjan
04. 12. 2011 11.27
+4
samo hotel sem povedat, da je že prej bila videti nevarna..
bebo3
04. 12. 2011 10.35
-20
kaj pa postavljajo bajte pod hrib, kaj jim je?
Airbus787
04. 12. 2011 10.44
+14
Domen Dolenc 1
04. 12. 2011 10.54
+41
ne , kam pa? a misliš, da je v slo sama ravnica, kmet zarukan!
KungFuPanda
04. 12. 2011 13.28
+4
Človek... tam so meli parcelo. Če bi kupovali novo, jo bi sigurno na ravnici kupili. Delaš pač tam, kje maš.
Draža
04. 12. 2011 10.27
+21
Akumulator je vse rešil,dobro da so ga isklopili.
rosenbauer
04. 12. 2011 12.35
-1
si že slišal za iskro? kaj pa če kje izteka gorivo, pa bi avto bil priklopljen na baterijo pa bi kresnilo? bi mel pa še bum zraven skale, takrat pa bi ziher koga dobilo....ne pametuj če ne veš za kaj se gre. Bi te blo treba na osnove tehničnega reševanja poslat malo, da bi se naučil par bistvenih stvari ki se jih naredi ko je avto poškodavn (v nesreči, vslednjem primeru,...)