Slovenija

Posnetki dokazujejo, da je zaradi nevarnih voznikov cesta sleherni dan prava ruska ruleta

Ljubljana, 04. 08. 2013 18.55 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Neodgovornih voznikov na naših cestah ne manjka. 78-letna voznica je na avtocesti pri Vranskem vozila po nasprotnem voznem pasu. Policisti so lovili objestnega motorista, ki je na štajerski avtocesti vozil skoraj 200 kilometrov na uro.

Neodgovornih voznikov na naših cestah ne manjka. 78-letna voznica je na avtocesti pri Vranskem vozila po nasprotnem voznem pasu. Policisti so lovili objestnega motorista, ki je na štajerski avtocesti vozil skoraj 200 kilometrov na uro.

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (149)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

odpisan2x
05. 08. 2013 16.10
+1
prava ruska ruleta je ko grem čez prehod za pešče,nikomur na misel ne pride,da bi ustavil
planika8
05. 08. 2013 18.55
+2
ja sej pa prideš u lublano pa folk sploh ne pogleda na cesto. grejo čez kadr jim paše, boli nih čej prehod sam 5 metrou preč..
tamdam
05. 08. 2013 12.01
+6
Danes se premalo gleda v vzvratna ogledala. Se vozim vsak dan KR-LJ in danes je bil rešilec na nujni vožnji proti LJ in pazi na prehitevalnem pasu se našli pametnjakoviči (kolonca) in vozili 120km/h. In sem prav opazoval koliko časa bojo rabil da se umaknejo rešilcu. Seveda vsi so se lahko že veliko prej umaknili na vozni pas, ki ni bil toliko zaseden, če bi le gledali v vzrvratno ogledalo, no na kratko od izhoda za Brnik je rešilcu uspelo mimo kolone pridet šele na cestninski Torovo. Jst bi vse ustavil na Torovem in pobral vozniške , pa ne glede ali so tujci ali naši vozniki. In res je pametni vozniki, ki vozite 90 na avtocesti na regionalni 70 ali mn, raje vrnite vozniške preden koga v grob ne spravite!
lila2140
05. 08. 2013 13.53
+1
Se strinjam, včasih je bolj moteče, če se nekdo pred teboj cijazi krepko pod omejitvijo, kot če te 180 na uro prehiti na avtocesti. To, da pa po avtocesti vozi 70, da na uvozih zapelje s štirideset na uro, direktno na vozni pas, da med 120-130 vozi po prehitevalnem in se sploh ne vrne na voznega, je pa katastrofa. In še slabše bo, glede na to, da smo vsak dan starejši in da smo popolnoma prepričani, da vozimo najboljše. Toliko strokovnjakov vožnje, kot jih je pri nas, ni nikjer. In, morda, se je vredno včasih poglobiti vase in ugotoviti, da to, da že trideset let nismo plačali za storjeni prekšek ali da nismo imeli prometne nesreče, niti pod razno ne pomeni, da smo dobri in varni vozniki.
likvidator
05. 08. 2013 11.17
+2
Objestneži se vozijo v dražjih avtomobilih in mislijo, da se jim morajo vsi drugii umikati, da je cesta njihova. Veliko pa je tudi prehitevanja tik pred cestninsko postajo, kjer je na primer omejitev na 60 km/h, a objestneži me prehitijo s 100 ali več km/h. V tem močno izstopajo noslici ljubljanske registracije.
navija?
05. 08. 2013 11.14
+2
Vsak dan se vozim po AC Ce- LJ in seveda nazaj. Tudi sam sem še nasrkal v prometni nesreči, ko je tovornjakar naredil verižno trčenje.Stali smo v koloni pred delovno zaporo, ko se je od zadaj zakadil v kolono. Večkrat sem že peljal kakšen izvoz predaleč zaradi nevzgojenih tovornjakarjev, ki se prehitevajo po več km, čeprav je razlika med obema v hitrosti kakšna 2km/h in si praktično samo nagajajo med sabo. Noben od njih tudi NIKOLI ne upošteva časa, ko jim je izrecno prepovedano prehitevati ( med 6. in 9. ter med 14. in 17. uro ). Prav tako je zoprno, ko kdo krši omejitev za cca 100 km/h, saj ga kar naenkrat opaziš za sabo. No motorista opaziš toliko pozneje, saj je manjši in se tudi bolj gibljivo pelje. Seveda mislim, da mu ni potrebno ravno dokazovati svoje hitrosti med avti, saj nikoli ne veš, kakšen voznik je v avtu in lahko naredi kakšno bedarijo, pa se bo spet na cesti čakalo. Res je to, da se vsem nekam mudi, ko pa je nesreča, morajo pa vsi imeti čas. Pravzaprav smo za varnost na cesti kar vsi odgovorni, od tistih, ki vozimo skoraj po omejitvah ( sem plačal položnico prejšnji teden, tako da se tudi meni to zgodi, čeprav sem prekoračil samo za 14 km/h omejitev 100 km/h, na AC ), do tistih, ki vozijo prepočasi in pa tudi do tistih, ki mislijo, da morajo vedno tiščati plin do konca. Rešitev, po moje bi bila da se tovorni promet, da na železnico in tako tudi ne bo toliko popravil na cesti. Kamere na več odsekov in patrulje, da kaznujejo ekstremne divjake takoj,ne čez čas, tako kot je na Hrvaškem. Plačaš takoj, ali pa celo prekineš potovanje z obiskom sodnika za prekrške. Kar se tiče pa tega, da ni noben motorist naredil prometne nesreče, da bi ubil voznika, kot to trdi Tomozuki, naj spomnem na prometno nesrečo pri Litiji, mislim, da je bilo predlani, kjer je motorist ubil voznika kombija. Včasih je bil pregovor, da je po AC varneje vozit, ker gre promet vedno v isto smer, no to pa že dolgo ne velja več, sploh pri nas, kjer se dobi vozniško dovoljenje praktično do smrti in po naših cestah vozijo ljudje, ko bi morali že prenehat z vožnjo. Pravzaprav morali bi malo poiskati odgovornost ( kaznovati ) tudi pri zdravnikih, ki podaljšujejo vozniške, ljudem, ki so že precej v letih. Pa nisem več mladenič in vem, da to tudi mene čaka.
Tomozuki
06. 08. 2013 00.24
Se sicer povsem strinjam z napisanim. Našel si tudi eno nesrečo, kjer je bil kriv motorist pa kljub temu; z motorjem veliko težje povzročiš nesrečo takšnih razsežnosti kot z avtomobilom. Večinoma nastrada voznik sam in ne ogrozi še drugih v prometu. Pa ne zagovarjam motoristov kot celote, ker marsikdo se pelje tako, da je še mene sram, da spadam v ta segment. Vendar situacija glede nespametnih motoristov je velikokrat pretirana in zdramatizirana.
navija?
06. 08. 2013 10.04
+1
Saj nesreča s smrtnim izidom ni najhujša. Po moje je veliko huje, ko zdrav in še celo mlad človek postane težek invalid, ki je sebi in okolici v breme. Če je nesreča s smrtnim izidom, jo pač po nekem času nekako odmislimo in življenje gre dalje. Večje trpljenje je vsakodnevno gledanje človeka, ki je lahko v preteklosti gore premikal, sedaj pa niti na wc ne more brez pomoči.
izkušena Polonca
05. 08. 2013 11.07
+1
zakaj na tgu kupavajo močne avtomobile če pa ne smeš hitro vozit poavtocesti in po str cesti??? V Nemčiji lahko vozijo po avtocest neomejeno!
antifa4321
05. 08. 2013 11.26
+5
Na trgu lahko kupiš tudi orožje, pa to še ne pomeni, da lahko z njim divjaš po ulicah in vsepovprek streljaš.
antifa4321
05. 08. 2013 11.27
+3
Sprašuješ, zakaj kupavajo močne avte? Zato, ker imajo eni preveč denarja, drugi pa premajhne tiče; največkrat pa kar oboje.
antifa4321
05. 08. 2013 10.57
+13
Prejšnji dan sem na AC prehiteval kolono šleparjev s cca 130km/h, ko se mi je od zadaj nekdo prav divje hitro približal in že od daleč začel živčno blendat, češ, naj se mu umaknem. Kam naj se mu umaknem, vraga? Na levi odbojna ograja, na desni šleparji. Možakar za mano je fasu živčnega, blendu in blendu, hupal do norca, varnostno je imel kak meter,.... skratka psihotičen bolnik. No, ko sem prehitel kolono šleparjev, sem se prestavil na desni pas, tip se je vzporedno približal, mi kazal osle pa sredince,.... no, pol je potegnil naprej. Halo, pa kaj je z enimi? Pa sej, če se če ubit nej z mosta skoč al pa 200 direkt v smreko.
Tomozuki
06. 08. 2013 00.26
Po vsej verjetnosti ga grozno moti, če mora zavirat na dovoljenih 130km/h in potem spet pol ure pospeševat na 220km/h. Se mi pa zdi, da je takšnih bebkov bilo pred leti še več. Mogoče je vzrok v (pre)dragem bencinu...
DeBill
05. 08. 2013 10.38
-2
Ja kaj je pa policjot uprizoril. Temu se reče čista nevarna vožnja. Ko ni videl je šen na odstavnega, če bi kdo tam stal bi ga ubil. Najbolj bolani na naših cestah so policaji!!!
FoxyBear
05. 08. 2013 10.31
+5
No, jaz dnevno prevozim 200km in kar se motoristov tiče morem rečt, da zadnje čase večinoma srečujem precej kulturne motoriste, ki se zdi da vozijo po pameti; se mi pa ne zdi sporno, da se motorist pelje po AC 180 na uro. Motorist na posnetku verjetno ne bi vjugal med vozili pri navadni vožnji, ker pa je šlo za pregon, je pač posušal zbežat. In ja... Več živcev nam popijejo vozniki, ki se pri omejitvi 90 vozijo 50 ali 60 (verjetno zato, ker niso prepričani kakšna je omejitev?!) in takšni so res nevarni, ker nas 'silijo' prehitevati.
DeBill
05. 08. 2013 10.35
+3
samuelka
05. 08. 2013 07.56
+39
Se strinjam, da je hitrost problematična... ampak bi pripomnila, da so enako nevarni vozniki, ki vozijo 50 po cesti, ali pa 70 na avtocesti... takrat vsi postanejo živčni, ker ne morejo voziti normalno... in nesreča ni daleč.
Iztok Strel
05. 08. 2013 09.23
-9
bedarija ! a ko pa nekdo vozi 200 pa ni noben živčen.................
Boss8055
05. 08. 2013 10.17
+6
Aha Iztok, ti si torej eden od tistih, ki se vozijo po AC 70km/h. Razmisli, a ne bi bilo dobro, da vrneš izpit?
speeddragon
05. 08. 2013 07.53
+21
Vsi tu spodaj bluzite kako je vožnja pri 200 km/h kao nadzvočna hitrost . Pa saj sploh ni problem v hitrosti. Problem tega ki je navideu vozil je vijuganje levo-desno. Ker vozit 200 z sodobnim avtom ali motorjem ni noben problem. Vsaj ne v edini normalni in prometno urejeni Nemčiji. Samo v SLO je pa to nekaj drugega. Na prepolnih avtocestah , kjer tovornjakaraji in prikoličarji prehitevajo pred sabo tovornjak s hitrostjo 3 km/h je pa nekaj drugega. Pri nas avtoceste niso za civilni promet ampak za tovornjakarje in za DARS da odplačuje svoje večne kredite. Verjetno ta motorist ne bi vijugal če bi imel fraj cesto ... ne pa tovornjakarje in počitniške prikoličarje , ki prehitevajo od Maribora do Celja en avto pred sabo....
resssssss
05. 08. 2013 08.26
+2
Nekaj kar sem zvedel od tovornjakarja ( in sadaj vsaj bolje razumem..) Tovornjaki imajo vgrajen OMEJEVALEC HITROSTI. Nekateri na 98 in nekateri na 110 odvisno od modela tov. To sicer ne opravičuje dejstva da prehitevajo po pol ure, ampak sedaj vsaj razumem zakaj nihče ne potegne ko prehiteva... ne more..
resssssss
05. 08. 2013 08.33
+5
Pa še od moje .... ki ima veze pri načrtovanju avtocest. Avtoceste se v osnovi gradi za določeno hitrost. Od tega so odvisni nakloni na ovinkih in max % naklona "klancev". Če želiš narediti avtocesto, ki bi bila kvalificirana za brzino 200km/h bi morali biti večji useki v hribe, manjši nakloni klancev in "daljši ovinki" .. Naše so narejene za 130 -160 max. za rezervo...
aquauris
05. 08. 2013 09.55
+3
DeBill
05. 08. 2013 10.37
+1
ressss... pojma nimaš kaj nakladaš! A to pomeni, da bi morale imeti nemške AC naklone kot recimo v Indianapolisu? Kaj zmore avto je najprej odvisno od avtomobila, nato od voznika, cesta je lahko čisto ravno položena.
Tomozuki
06. 08. 2013 00.31
Ne posploševat; kot sem že rekel je treba uporabljat trezno glavo. Npr. klanec proti Celju iz Vranske smeri se da komot vozit po želji (npr. nemški način), logično pa je, da ne boš forsiral po ovinkih in tunelih med Trojanami in Vranskim. Če znaš trezno presodit situacijo (promet, zmožnosti vozila, svoje zmožnosti, vremenske razmere), ni bojazni, da bi se moral držati številk kot pijanec plota.
TITSTILLIDIE
05. 08. 2013 07.28
-1
Edino kaj bi jaz rad spomnil ob tej priloznosti....Koper je proti Mariboru izgubil 6:0....pa je fseeno tam najvec motoristov ki norijo po ozkih in polnih cestah! hehehehe
TITSTILLIDIE
05. 08. 2013 07.30
-2
ti pa kar brisis admin...saj se ve kdo vam je sef....oni plesko iz TVja!...hehehe pleško, plaško, flaško...hehehehe
robek35
05. 08. 2013 07.18
+5
Zdaj objestni vozniki, niso samo motoristi in bmweji.ampak so ljudje tako se obnaša kot pešec ko prečka cez rdečo in so potem vsega drugi krivi, kot kolesar krši vse ko se vsede za volan ali gre na motor postane potencialni morilec na cesti,krši vsa pravila
hotchilipoper
05. 08. 2013 06.39
+8
Čez en mesec bo že bolje,ko se glave ohladijo
Samo.Jst
05. 08. 2013 07.23
+1
Trapist
05. 08. 2013 06.12
+19
Čeprav je to dober prispevek, se je treba nekako sprijaznit, da žal nimajo vsi počiščene podstrehe. Enako, kot niso vsi sposobni za vodstveni položaj v podjetju, vojski, ali na ladji, tudi niso vsi obdarjeni z zadostno mero razuma, da bi si za zabavo izbrali kaj drugega kot cesto. Motor je, z redkimi izjemami (poštar, reševalec, policaj), namenjen izključno zabavi. Cesta pa je kraj, kjer se zabava ponavadi klavrno konča. Motoristi žal nimajo samo dve kolesi premalo na cesti, ampak ponavadi tudi v glavi.
violeta12
05. 08. 2013 05.26
+13
marsikdo je v tej vročini zelo zmedeni in nenaspani, ker nimajo vsi klime doma in v avtu med vožnjo,ljudje so potem izčrpani in manjprevidni-kar pa seveda ni izgovor za nesreče
TITSTILLIDIE
05. 08. 2013 07.24
-3
hahahahaha....violeta, violeta....k mami idi da te naseska!
frako
05. 08. 2013 01.20
+3
LOL k sm se u šolo še vozu u LJ so me kačarji prehiteval usako jutro ko snete skere, pregledn nepregledn voink nema veze na škoflci smo se pa srečal k so bli maximalno 5 autou pred mano, in lepo stal u gužvi.
HoTo
05. 08. 2013 07.29
+11
Dvomim da si ti sploh hodil v šolo. Poznam slovenski jezik, tvojega pa niti malo.
Fischerpro
05. 08. 2013 00.11
+4
UUuuu samo tale Mirko Kalšek je pa moral bit oz. še je car, če je dirkal na Isle of man. Tile majo res jeklena jajca...https://www(pika)youtube(pika)com/watch?v=iRWp9rhfS_0
RS-44
04. 08. 2013 23.55
+22
"Me zanima koliko življenj je ogrozil "objestni" motorist pri 200 ali pa stara baba, ki je vozila v napačno smer?" Bolj kot teh 200km/h je bil problematičen njegov stilj vožnje...si lahko še ne vem kako zelo pozoren voznik kateri zgledno gleda v ogledala pa boš hitro spregledal takega motorista kateri z 200km/h skače cik cak levo desno izza vozil. Sicer najbolj ogroža samega sebe ker je na motorju bolj ranljiv, ampak osebno poznam nesrečo pred par leti ko je motorist kateri ni zvozil ovinka vzel s sabo tudi voznika avtomobila keteri je pravilno pripeljal nasproti. Tako da tudi motoristi ne ogrožajo zgolj sami sebe kot bolj ranljivi udeleženci...
procesoid
04. 08. 2013 23.30
+10
večina motoristov je zelo objestnih... vsakodnevno jih opazujem na cestah in se čudim, da ni več mrtvih... izsiljevanja, prehitevanja v škarje, da ne govorim o vožnji mimo dolge kolone, pa tudi če ta stoji in čaka zeleno na semaforju... frajerji z motorji morajo seveda mimo vseh avtomobilov preko cele kolone priti prvi v vrsto... takemu bi čelado zbil iz glave, da bi se mu kar kadilo med ušesi...
procesoid
04. 08. 2013 23.34
+5
motoristi me zelo spominjajo na voznike bmw... mislijo, da so vse ceste njihove, da imajo popolno prevlado nad prometom, in da veljajo za nekaj več.... objestnost na višku...
cesnik
04. 08. 2013 23.40
+4
povej kak avto voziš, da tudi jst kupim takega.
scipio
05. 08. 2013 00.00
+18
tole so pa predsodki. najprej vsi motoristi, nato pa še beemerji. metanje ven koš zaradi par ekstremistov ni potrebno. relativno so hujši tisti v kangoojih in berlingotih, ki mislijo, da so v bmw in pritiskajo, vecina enih in drugih in tretjih pa je fair in svojih prednosti ai slabosti ne zlorablja. take so moje izkušnje pa sem vsak dan na cesti in delam vsaj 30000 km letno. po sloveniji. strpnost, strpnost in še 1x strpnost, samo to rešuje promet v sloveniji.
Tomozuki
05. 08. 2013 00.12
+23
In kaj tebe boli, če se nekdo pelje mimo tebe, medtem ko stojiš v koloni? Ego? Popolnoma nič te ne ogroža. Da ne omenjam tudi tega, da prej pospeši izpred semaforja in sprosti kolono. Objestni so predvsem takšni kot ti, ki zapirajo pot, da ja ne bo kdo prišel prej na cilj. Kot otroci. Kupi si moped in se tudi ti prerini med kolono. Povsod, kjer je motoriziran promet na dveh kolesih bolj razvit, se poslužujejo tega in nihče nikogar ne ovira. Razen pri nas!
Tomozuki
05. 08. 2013 00.36
+21
Še to sem pozabil dodat; vsako vozilo ima svoje prednosti. Ti sediš lepo v klimi, medtem ko se mopedisti in motoristi kuhajo v oblačilih v koloni. Nekaj doda sonce, nekaj razgret asfalt in nekaj razgreti avtomobili. Eni imajo raje klimo, stoječo kolono, večjo porabo in plačljiv parkirplac, drugi pa hitrejši prevoz, nobenih kolon, manjšo porabo in zastonj parkirplac (minus pa je vročina). Ne vem zakaj eni mislijo, da jim moramo biti vsi podobni v razmišljanju? Živi in pusti živeti.
OneManBand.
05. 08. 2013 07.11
-4
Ti si pa en težak. Pejt pa še ti v avto pa imej klimo. Predpisi so za vse enaki! Kolona se ne prehiteva, to velja za avtomobiliste in za motoriste, preberi si zakone. Pa nehaj že ta tvoj EGO sproščati pod komentarji. Sam se ne jezim, če me motoristi pred carino (Brod na Kolpi) prehitevate v stoječi koloni, ker vas malo naprej pri Petrolu policisti vse izločijo in čakate, da pridete za tisti avto kot bi morali biti, vročina gor ali dol. Ampak res si težak in tisti, ki ti pluse talajo. Daj že to tvojo agresijo do drugih udeležencev v prometu sproščaj kje drugje ne na cesti. Tebi je normalno 180km/h, meni ni pa drugim tudi ne. Zakaj moramo vsi razmišljati tako kot ti, napačno, prišlo bi do kaosa na površinah kjer se odvija promet. Ta zadnji stavek pa si brcnil v temo. Živi in pusti živeti. In kje te drugi udeleženci ne pustijo živeti? Sam si boš skrajšal življensko pot, ne mi ostali, samo ti, tvoj motor in velika hitrost. Kakor sem napisal že nazaj, izgubil že štiri prijatelje in enega mimobežnega znanca, ki so se ubili na motorju. Vsi so bili sami krivi. Eden je bil poročen samo 25 dni. Kolegu zdravniku pa mu je na cesti LJ - Kočenje v ovinku spodneslo motor, priletel v zaščitno ograjo in ..............., ni ga več med nami, bil zelo dober zdravnik.
Boris61
05. 08. 2013 12.35
+0
One Man je očitno eden tistih, ki na avtocesti vozijo 130 po levem pasu in ne pusti nikogar mimo! RED mora bit!!!
Tomozuki
06. 08. 2013 00.53
Dragi OneManBand. Spet dramatiziranje. Glede kolon; enosledno vozilo po zakonu LAHKO prehiteva stoječo kolono vozil. Očitno nisem jaz tisti, ki ni bral CPP-ja. Tega se poslužujejo v vseh državah, kjer so mentalitetno svetlobna leta pred Slovenijo in niso zakompleksani z znamkami (samo, da jih vidi sosed) ter avtomobili. Avtomobil jim ne pomeni druga kot transport iz točke A do točke B, medtem ko je pri nas verjetno podaljšek falusa. In seveda, nihče noče imeti kratkega. Še posebno za velik denar! In tako kot ti meni svetuješ, da naj grem v avto pod klimo, še jaz tebi svetujem, da idi na motor v kombinezon. Sej vem, da nočeš. Ampak tudi jaz nočem vedno v avto pod klimo. Torej, povej mi GLAVNI razlog, zakaj te ne bi smel prehiteti. Verjetno si se ravno zato obregnil v ta EGO? Ker boljšega razloga nisi uspel podati. In potem še meni pišeš, da sem agresiven? Na podlagi česa? Jah, meni je normalno 180 oziroma je to za moj moped pač potovalna hitrost. Verjetno tudi nekomu s Porschejem. Ob tej hitrosti se ne počutim vznemirjeno, niti ni posebnega adrenalina, je zgolj potovalna hitrost. In do sedaj še nisem imel občutka, da bi koga ogrožal (ker verjetno bi mi potem že blendali). Sploh pa nisem edini. Včasih me celo prehiti kdo z avtomobilom pa ne zganjam nobenih frustracij kot jih (po tvojem pisanju sodeč) ti. Živi in pusti živeti je povsem na mestu in še zdaleč ne pomeni tega, kar si si sam razlagal (očitno ne poznaš reka). Pomeni zgolj to, da če te moje ravnanje ne ogroža, mi pusti veselje. Tako kot ga jaz pustim sosedu, da vsako nedeljsko jutro že ob 8:00 kosi travo. Ne vem, zakaj je potrebno moralizirati brez nekih trdnih argumentov. Verjetno zgolj zato, ker bi rad, da bi ti bili vsi podobni v razmišljanju? To je namreč kar slovenski sindrom. Jaz sicer ne poznam nobenega, ki bi se ponesrečil z motorjem (pa verjetno poznam več motoristov kot ti), ampak tudi če bi se; se je vsaj ponesrečil med opravljanjem svojega najljubšega opravila. Medtem, ko bodo nekateri verjetno pred TV-jem s pilotom v roki.
VISO?NIK10VIOLA
04. 08. 2013 23.27
-4
sploh ni nor :)