Slovenija

Obdavčitev gozdov razburja kmete

Ljubljana, 20. 09. 2013 19.05 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Nov nepremičninski davek bi lahko resno ogrozil naš obstoj, poudarjajo kmetje. Še posebej to velja za obdavčitev gozdnih zemljišč, ki bi jih vlada iz predloga morala izvzeti. Gozd je po mnenju lastnikov najbolj ohlapna in omejena vrsta lastnine.

Nov nepremičninski davek bi lahko resno ogrozil naš obstoj, poudarjajo kmetje. Še posebej to velja za obdavčitev gozdnih zemljišč, ki bi jih vlada iz predloga morala izvzeti. Gozd je po mnenju lastnikov najbolj ohlapna in omejena vrsta lastnine.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (57)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Fifi Garbo
22. 09. 2013 09.47
Obdavčit je treba Cerkev!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fifi Garbo
22. 09. 2013 09.45
Cerkev je treba korenito obdavčit, pol pa ostale!!!!! Je največja finančna institucija, ki si samo grabi premoženje, tudi nelegalno.
Fifi Garbo
22. 09. 2013 09.36
Zakaj ne obdavčimo Cerkve, ki je največja finančna institucija!!!! Če moram jaz plačevati davke, zakaj jih ne bi Cerkev, ki si je nagrabla svojega premoženja skozi stoletja na nelegalne načine!!!!!!!!!!!!!
jagoda_17
22. 09. 2013 06.34
+2
Imam gozd in od gozda je obračunan kataster, če kdo ne verjame mi naj da e-naslov in pošljem odločbo! Ja že star rek pravi oz. zdrava kmečka logika govori: Zapreži tistega vola s katerim si lahko kaj pomagaš, tistega ki pa je len pa pusti v hlevu pri jaslih!!!! Pa še nekaj, za vse tiste, ki tulite v en rog, da kmet ne plačuje davkov, prispevkov, sociale, .... Pa od kod vam to? Je pa res, da če bi Alenčica dala še seznam davčnih dolžnikov, ki bi bil razdeljen po sektorjih (npr fin institucije, gospodarski sektor po dejavnistih, kmet, delavci, ....) bi kar hitro videli kje ima slovenija probleme pri plačevanu davkov, pa naj tam poberejo!!!
simple_mind
21. 09. 2013 22.54
+1
Dajmo, no, kolikor je še resnosti, vsaj nekaj konkretnega ukrepanja proti izrojeni državi !
mobutu1
21. 09. 2013 22.12
-2
Če dajatve in davke palčujem jaz in sicer na vse kar imam, naj velja isto za kmeta, pravilno, če je vojna naj bo vojna za vse !!!
simple_mind
21. 09. 2013 22.52
+2
Malo resnosti in kanček modrosti, prosim.
Terezinka
21. 09. 2013 18.29
+0
Resnični vsiljivci v gozdu so divji motoristi, kolesarji in nov hobi prevozom s štirikolesniki. Tudi razni množični pohodi kjer koli po gozdu niso nikomur podobni. To je vse potrebno omejiti. Gozd ima lastnika in lastnino je treba spoštovati. To je en pogled. Drugi pa je davek na premoženje kar gozd je brez dvoma. Pravilno bi bilo, da se ga primerno obdavči. Dejanskega davka iz katastrskega dohodka namreč gozd nima. Zato naj se ne zavaja naroda z nekimi davki, ki naj bi jih že dosedaj lastniki gozdov plačevali. To ni res. Lastniki plačajo samo ob sečnji lesa. Mislim, da je gozd kmetu oziroma vsakemu lastniku zmeraj pomenil rezervo oziroma kapital. Zato je nujno, da se kapital obdavči. Izjema pa ne sme biti nihče, ki s takim kapitalom razpolaga. Tudi RKC in razna gozdna gospodarstva.
Srecko63
21. 09. 2013 19.11
+4
Ni res da nic ne placajo. Se za gradnjo in vzdrzevanje gozdnih cest je potrebe placat pa ceprav nimas poti do svoje parcele.
Terezinka
21. 09. 2013 19.41
-1
Rekla sem, da ne plačajo davka od katastra. Ceste pa res ne moreš pričakovati, da plačamo tisti, ki gozdov nimamo. Gozd pa je premoženje brez dvoma. Če nekdo tega ne šteje kot premoženje ga lahko kljub krizi proda. Je edina nepremičnina, ki se lahko zelo hitro proda
Srecko63
21. 09. 2013 20.10
+4
Lej jst mam gozd. Vsako leto dobim poloznico za vzdrzevanje in gradnjo gozdnih cest. V gozdu mam lesa za cca.5000 eur. Predracun za pot je 3000 eur. Kupca za gozd ni, so le obiskovalci kot gobarji nabiralci kostanja.......
Terezinka
21. 09. 2013 20.51
-3
Kupci za gozd so. Kar pošlji oglas na Oglasnik, ni problema gozd se prvi proda. Sicer cena je razmeram primerna toda gozd je kapital in tisti, ki denar imajo gozd kupujejo
est
21. 09. 2013 17.39
+7
Naslednja težava so pa jagri, ki mislijo, da je vse njihovo.
brabusednet
21. 09. 2013 17.35
+8
Uničevati kmeta imajo komunisti v genih.Spet bo treba postavit vaške straže,komunisti spet ropajo kmete.
Terezinka
21. 09. 2013 18.35
+1
Kmeta ne uničuje noben komunizem, ker ga že dolgo ni več. Če pa vsak delavec plača davek od svojega prigaranega premoženja naj tudi vsi ostali od PREMOŽENJA plačajo davek in to brez izjeme. Naredi pa naj se primerne osnove in stopnje in upošteva, da je zavezanec minimalno obdavčen od premoženja, ki je vir za delo. Torej zemlja, ki je obdelana, poslopja v katerih je kmetijska ali druga proizvodna dejavnost, lokali v katerih se opravlja delo naj bodo obdavčeni minimalno. Z višjim davkom pa naj bodo druga hiša, drugo stanovanje, zapuščena zemlja na kateri se ne opravlja dejavnost objekti, ki niso v funkciji in imajo možnost, da se oddajo v najem ter razni luksuzi bark, atov in celo letala in helikopterji pa naj se obdavčijo temeljito
Srecko63
21. 09. 2013 19.15
+1
Delno se strinjam s tabo. Ne vem pa zakaj bi zemljo od katere se pride do dohodka treba obdavcit. Potem bi morali vsako leto avtoprevozniku ocenit tovornjak, odvetniku notranjost pisarne......in potem vsi od vsega placat davek. Ni mi jasno kako bodo pa fizicnemu delovcu obdavcili roke.
Terezinka
21. 09. 2013 19.46
-2
Fizični delavec od svojih rok in drugi tudi od svojega dela plačajo neprimerno več kot kmet. Sedaj govorimo o premoženju ljudi, ki se bo hočeš nočeš obdavčilo. Jaz govorim sedaj kaj menim, da je primerljivo pošteno. S tem davkom bodo proizvodni prostor delavca in pisarno odvetnika, ki si ju navedel obdavčili. Logično je, da se na enak način vendar premišljeno in odgovorno obdavči vse. Obdavčitev pa mora biti izrasčunana temeljito, da ne uniči dela in možnosti obstoja. Prav pa je, da je razlika med premoženjem, ki ni v funkciji dela in tistim, ki je le zaloga in luksuz
Srecko63
21. 09. 2013 20.20
+2
Prej sem napisal, da se delno strinjam s tabo. Da obrazlozim. Menda sem edini kmet, ki se strinja z obdavcitvijo. Ampak zemljisc, ki jih ljudje ne obdelujejo, ki se zarascajo. Drugace pa kmetijstvo ne prinasa takega dohodka, da bi ga lahko se s kaksnimi davki obremenil. No mogoce kaksnega veeeeelikega kmeta,povprecne kmetije pa bi tako vse propale, ce nebi delal se v sluzbi. Jaz sem bil proti temu, da bi kradel nekomu delovno mesto, ki nima moznosti nic pridelat, ki nima zemlje. Tako sem kmet. A moj dohodek ni toliksen, da bi si lahko placeval zavarovanje, delovno dobo..... Tako, da ce prevec zbolim koncam zivljenje. Ni zdravnika, ni penzije, ni bolniske, ni dopusta........ja sem pa bogat kmet:-)
Terezinka
21. 09. 2013 20.54
-1
Srečko, kmečko zavarovanje je kljub vsemu najcenejše od vseh zavarovanj. mogoče ti nisi stopil do prave službe, da ti to uredi, toda večina kmetov ni v tvojem stanju
simple_mind
21. 09. 2013 17.06
+5
Vsak davek na nepremičnine je nesmiseln, brez podlage in popolnoma nesprejemljiv. Vsak tak davek je samo ropanje državljanov.
Srecko63
21. 09. 2013 19.17
+1
Tocno. Nekdo, ki vse spusti cez rit, bo dobil se socialno pomoc ker nic nima, tisti, ki je pa sparal,ni sel na dopust, nekaj si ustvaril, ja tega pa zjeb...... Naj placa!
Terezinka
21. 09. 2013 19.48
-1
Srecko, davek še nikoli ni nagradil pridne. Je nujno zlo, je pa res, da sem se takrat, ko sem morala plačati davek po 40% osnovi jezila, je bilo pa drugače zelo dobro. Veš tisto, če nič nimaš ti res še davkarija nima kaj vzeti
Terezinka
21. 09. 2013 19.49
+0
Sedaj pogrešam tisti čas in tisti veliki davek, bi bilo spet super, pa žal ni tako
Marija Krebs
21. 09. 2013 13.06
-9
No, ko bo kmet, ki me podi iz svojega gozda, kjer želim nabrati 2 l borovnic, naj davek kar plača.
Marija Krebs
21. 09. 2013 13.07
-10
No, kmet, ki me podi iz svojega gozda, kjer želim nabrati 2l borovnic, naj davek kar plača.
Srecko63
21. 09. 2013 14.17
+8
Redki te bodo nagnal iz gozda. Se bolj redki pa nabirajo dva litra,dve kile....... Jaz v svojem gozdu ne bom dobil gobe, ker ko lahko grem v gozd,gredo gobarji, ki so z baterijo nabiral ze ven. Kostanj iscem, ker ga nabirajo v gajbe,ker ga eni odkopujejo. Pa se je takih stvari.
simple_mind
21. 09. 2013 17.03
+5
Aha, da bodo lahko vsi ropali moj gozd, bom plačeval davek. Zelo smiselno.
simple_mind
21. 09. 2013 17.07
+4
Aha, da bodo lahko vsi ropali moj gozd, naj plačam še davek. Zelo smiselno.
est
21. 09. 2013 17.38
+4
Marija Krebs Saj tudi jaz ne hodim po tvojem vrtu, če ga imaš,in si naberem kar rabim.
Terezinka
21. 09. 2013 19.56
+2
Mislim, da imamo malo poseben sistem kaj se vse sme po tujem gozdu. Resnično bo treba vedeti, da tak način kot je pri nas ni pravi tudi za lastnike gozdov. Jaz sicer podpiram obdavčitev premoženja, morali pa bi del tega nameniti tudi za nadzor nad tem kar se obdavči. Eno je normalno sprehajanje po gozdu, drugo pa je lomastenje, nabiranje vsega brez nekih omejitev, vožnja brez nadzora in uničevanje poti. Nihče te ne bo v gozdu zapodil draga Marija, če boš mimo grede nabrala ščepec borovnic ali kakšno jagodo in malino mimo grede, ni pa gozd tvoj vrt niti poligon raznih športnih dejavnosti. V gozdu bi morala delovati gozdna straža kot v tujini in spoštovati bi se morali predpisi koliko sme nekdo nabrati in kaj sme v gozdu poćeti
odpisan2x
21. 09. 2013 10.38
-7
če moram jaz za stanovanje plačat davk pa mestno zemljišče,zakaj za gozdove ne plačujejo davkov
zvizi
21. 09. 2013 13.51
+7
Točno tako!!!!! Pa tudi po tvojem stanovanju nehodimo....
Srecko63
21. 09. 2013 13.53
+8
Res je. Se popolnoma strinjam. Pa odpri vrata,da se lahko sprehajajo ljudje po tvojem stanovanju, pobirajo stvari iz omaric...... Ce slucajno ne ves se danes od gozda tudi placuje davek,le ne tako velik kot bi sedaj radi.
lukeeeeeec
21. 09. 2013 08.32
-6
Ja verjetno je birokracija malo kalkulirala. tak na hektar se dobi 1000m3 smrekovine in če vzamemo ceno samo po 50 EUR, potem se iz gozda dobi zelo veliko. No v nekako 10 letih smreke spet zrastejo in spet lahko sekaš! Dohodek je kar lep, malo organizacije in ti cekinčki kar kapljajo! Je kje kak gozd naprodaj?
ecnarf
21. 09. 2013 10.00
+8
Lukeeeeec:ti si čist prsmojen, kje si pa vidu da drevo zraste v 10letih,najman 50 let
lukeeeeeec
21. 09. 2013 10.52
-5
Ponovno preberi PRAV POČASI. Ko boš razumel se javi! Kapiš? Do takrat bodi modro tiho! Veš plapismenih je vas preveč za to smo tam kjer smo! Kapiš drugiČ?
Srecko63
21. 09. 2013 13.57
+2
Deset let da zrastejo smreke. Ce so pa tako racunal pol pa verjamem, da bi rad obdavcil se bolj. V desetih letih je glih za novoletni drevescek.
buksl12
21. 09. 2013 14.48
+4
Sedaj smo pa tu ker večina ne ve kaj komentira saj vidi gozd samo na sliki.Če je pa kdo slišal ali pa videl koliko je treba dela takrat ko posadiš smreke pa potem ko zraste pa tudi časa nebi pisal da se naj obdavči.Če si slučajno sadil smrekov gozd pri tridesetih neboš prodal nobene smreke kajti boš prej ostarel ko bo smreka za sečnjo.Če pa že tako radi nekateri komentirate pa prej vzamite v roke kakšni knjigo o rastlinah v gozdu
ddevil
21. 09. 2013 07.31
+5
zemljo smo oddavno mastno preplacali in je nasa...
toni jajara
20. 09. 2013 23.01
+7
use nas bojo obral! dons sm dubu od dursa opomin o neplačani dohodnini, katero sem plačal. čeprav sem najdu odrezek je pritožba baje nemogoča.
Srecko63
21. 09. 2013 14.20
-2
Pritozba je mogoca. Le placat moras, potem pa ti vrnejo. Jaz sem se pritozil in nic placal. Na sreco so hitro resil pritozbo in niso blokiral racuna.
simple_mind
21. 09. 2013 17.09
+2
Ropanje državljanov na 1001 način. Zadeve bodo pa še veliko hujše, nepredstavljivo hujše, če ne bomo ukrepali.
Kosmatinc
20. 09. 2013 21.31
-8
Ja nič bomo pa gozdove kupovali,z lesom se da lepo služit.
Srecko63
21. 09. 2013 14.10
+4
Jast ti ene dva hektarja na dolenjskem prodam. Enega so pred cca.30 leti spraznil, bos se ene 50 cakal, da bo kaj za sekat, v drugem je kostanjina, ko je kostanj imas celo mesto not, tret del pa je na nedostopnem terenu je pa not za cca.5000eur. lesa. Predracun za pot, da bos les lahko ven spravil je 3000 eur. Pa bos lahko bogat kmet.
I G N O R A N T
20. 09. 2013 20.17
+16
Jah se vec kmetij bo praznih.
prefarc
20. 09. 2013 20.27
+17
Ta vlada samo razmišlja kako bi iztisnila še kakšen euro od ljudi, ki se ne morejo braniti...Goljufi ostajajo nekaznovani, pa saj ni vredno govoriti, vse gre....
Kosmatinc
20. 09. 2013 21.33
-18
Kaj bo praznih,ali se mora vsak kmet furat s traktorjem ki so vredno več 10 000 eurov??? Hja tako lepo kot jim je sedaj jim nikoli ni bilo,hodijo v tolice,morje.. prav fletno se imajo,včasih sploh niso vedeli kaj je morje.
periot22
20. 09. 2013 21.56
+11
Kosmatinc poznaš pa velikoooo bogatih kmetov ki si vse tole lahko privoščijo,tudi jaz jih poznam veliko pa ti povem da jih veliko morja še sploh ni videlo,da razen traktorjev starih 20 let in več sploh nimajo itd.....
Srecko63
21. 09. 2013 14.03
+5
Tud jaz sm kmet. Koliko je vreden traktor ti ne bom pisal je pa prikolica vec kot si ti napisal. V pedesetih letih sem dvakrat videl morje po en dan, moj otrok pri sedmih letih ga je letos prvic za eno dopoldne. Nimam bolniske,nimam dopusta. Delo zacnem ob 6 zjutraj koncam pa..........ko je vse narejeno. Ni placanih nadur. Ce mislis, da je tako lepo bit kmet,se malo pozanimaj ker je zapuscenih kmetij dovolj in jo lahko poceni dobis. Pa bos hitro boooooogat.
Terezinka
21. 09. 2013 20.00
-2
Merilo biti premožen ni morje in dopust. Vsak si pač izbere svoj način in nekdo, ki kmetije nima si tega ne more izbrati. Ne govorim, da je biti kmet luksuz. V povprečju je bolj težko kot lahko. Dejstvo pa je, da delavec več ne more vsega plačati. Tudi kmet bo pač moral nositi del socialnega zabvarovanja in del te krize.
Srecko63
20. 09. 2013 20.06
-10
Kmetje naj placujejo davek, mi bomo pa pobiral gozdne sadeze. Zjutraj, ko oni se delajo po stali. Tak je to v si.
luckyss..
20. 09. 2013 20.11
+5
Ja, in če boš zastrupil z gobo iz njegovega gozda, ga lahko še tožiš....:)
telstar
21. 09. 2013 00.10
+5
korintos1
20. 09. 2013 19.58
-32
Ni slabo če imaš gozd, vlagaš nič, podiraš pa!
devote
20. 09. 2013 20.02
+19
luckyss..
20. 09. 2013 20.08
+17
Podri rajši kakšno Jelko, da boš čez devet mesecev izvedel, da si ga napačno vlagal.....
periot22
20. 09. 2013 22.00
+11
korintos kaj si pravljice bral kaj misliš da ima vsak lep bogat gozd?Niso vsi gozdovi pokljuški,so takšni ki v njih ne raste drugega kot praprot!!!!!!!