Slovenija

Obalno zavetišče za živali v roke koprske komunale: gre za dobrobit živali ali kaj drugega?

Koper, 27. 05. 2015 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min
Avtor
Saša Senica
Komentarji
77

Na Obali je završalo, ker so se tri občine odločile, da spremenijo občinske odloke, da lahko upravljanje zavetišča za živali podelijo brez razpisa. Jasno je, da želijo zapuščene živali zaupati v roke koprske komunale. Zdaj namreč niso več zadovoljni z Obalnim društvom proti mučenju živali.

Pes
Pes FOTO: Reuters

Med ljubitelji živali na Obali je završalo. V občinah Koper, Piran In Izola so se namreč odločili za spremembo odloka o zagotavljanju javne službe na področju zaščite živali, ki predvideva, da lahko Obalno zavetišče poslej oddajo v upravljanje tudi neposredno brez razpisa. Čeprav občinski sveti o spremembi še niso glasovali, je že zdaj jasno, da nameravajo zavetišče za živali zaupati v roke Gašparja Gašparja Mišiča oziroma Komunali Koper. Do zdaj je to delo 12 let opravljalo Obalno društvo proti mučenju živali.

Na Mestni občini Koper so pojasnili, da so razlogi za to ''dobra praksa v primeru zavetišča Maribor, zakaj pa prav koprska komunala – predvsem, kot povedano, ker je zavetišče v koprski občini in je MOK tudi večinska lastnica le-tega''.

Zdaj so v občinah po več kot desetletju kar naenkrat nezadovoljni

Na skupni novinarski konferenci so predstavniki občin dejali, da je bilo povodov za to odločitev več, ''predvsem pa je šlo za nezadovoljstvo nad delovanjem društva, ki je upravljalo z zavetiščem, predvsem v zadnjem letu, kar potrjujejo tudi odločbe veterinarske inšpekcije ter drugi argumenti''.

Psiček
Psiček FOTO: Reuters

''Izvajanje javne službe se je prepletalo z društvenimi dejavnostmi, kar je onemogočalo transparentnost delovanja samega zavetišča, težavo pa so predstavljale tudi neurejene evidence sprejema in oddaje živali, o njihovem zdravljenju, neažurno je bilo tudi vodenje registra psov in kartotek živali ter podobno, bili pa smo deležni tudi številnih pritožb strank glede neodzivnosti društva in nekaterih drugih nepravilnosti pri delovanju ter pritožb veterinarske ambulante Koper, ki se je soočala z neplačevanjem že opravljenih storitev za Obalno društvo proti mučenju živali, ki so jih občine dejansko plačale, a društvo tega denarja ni posredovalo dalje,'' so, kot so navedli v sporočilu za javnost, naštevali na novinarski konferenci predstavniki treh občin.

V Obalnem društvu proti mučenju živali, ki je do zdaj upravljalo z zavetiščem, so v odzivu na informacije dejali, da so ''zgroženi in ogorčeni, predvsem zaradi tega, ker nam nobena od občin, v vseh 12 letih opravljanja javne službe zanje, nikoli ni na noben način omenila, da bi bili kakor koli nezadovoljni z našim delom''.

Poudarili so, da so svoje delo ves čas opravljali zgolj v dobrobit živali, hkrati pa tudi v korist občanov, kar pomeni najmanjšo možno porabo davkoplačevalskih sredstev, saj so za oskrbo živali po 30 dneh sami zagotovili sredstva, kot tudi za vsa manjša vzdrževalna dela.

Kdo ima kratek spomin?

V Obalnem društvu proti mučenju živali so se na Facebooku na zgoraj opisane očitke odzvali z zagotovilom, da društvo deluje ''z največjo možno transparentnostjo, tukaj sodi redno - mesečno izstavljanje zahtevkov za konkretne stroške, ki spadajo v proračun, mesečno izstavljanje poročil o sprejetih in oddanih živalih, vodenje knjige sprejetih in oddanih živali, vodenje evidence ...''

Pes
Pes FOTO: Reuters

Dodali so, da so očitki na zapisnik inšpekcijskih služb točno, saj so ugotovili, da boksi propadajo in da so psi v njih bivali brez ogrevanja. ''Verjetno so na tiskovni konferenci pozabili povedati, da je bila občini, kot lastnici zavetišča izdana odločba (vključno z rokom) o odpravi navedenih (in vseh ostalih) nepravilnosti ter pomanjkljivosti za doseganje minimalnih standardov. Šele 2 leti po izdaji odločbe so občine uspele zagotoviti s pravilnikom predpisano zimsko temperaturo v zavetišču, predpisano poletno pa bodo verjetno temperature presegle''.

''Izbrati takega, pri katerem merilo ne bo samo najnižji znesek obremenitve za občine''

V mariborskem zavetišču navedbe glede finančnega stanja zanikajo. Kot so sporočili, so leto 2013 v Zavetišču za živali Maribor končali z izgubo v višini 106.696 evrov, v poslovnem letu 2014 pa so izgubo zmanjšali za slabih 50 tisoč evrov in je znašala 57.258 evrov. Dodali so še, da poslovanju in delovanju zavetišča namenjajo veliko pozornosti, zato ne dovolijo, da jih zlorabljajo za medsebojno obračunavanje na Obali. Pojasnili so še, da je zavetišče mariborska Snaga prevzela leta 2012, ker društvo za zaščito živali Maribor ni več zmoglo nositi stroškov in je vrnilo koncesijo za izvjanje te obvezne javne gospodarske službe.

Na občini Koper so pojasnili, da morajo biti ''pri izbiri novega upravljavca predvsem previdni in da moramo dejansko izbrati takega, pri katerem merilo ne bo samo najnižji znesek obremenitev za občine, temveč strokovnost in transparentno poslovanje. Predvsem pa bi želeli v poslovanje zavetišča aktivno vključiti osebo z veterinarsko izobrazbo, s čimer bi dvignili kakovost storitev zavetišča, posledično pa znižali stroške veterinarskih storitev, ki jih sedaj izvaja Veterinarska ambulanta Koper in predstavljajo pretežni del stroškov delovanja zavetišča''.

Kot zgled so si na obalnih občinah vzeli mariborsko zavetišče, ki ga prav tako upravlja komunalno podjetje Snaga. V Obalnem društvu opozarjajo, da mariborsko zavetišče dela zgubo. ''Z dejavnostjo zavetišča, po javno dostopnih podatkih / letnih poročil, že tri leta ustvarja veliko izgubo (leta 2013 denimo preko 100.000 evrov, leta 2014 pa menda celo preko 200.000 evrov). Res pa ne razumemo, kako si lahko obalne občine za vzor vzamejo podjetje, ki z dejavnostjo zavetišča ustvarja astronomske izgube,'' so zapisali v Obalnem društvu.

Bo več evtanazij?

Pes
Pes FOTO: Reuters

Na družbenih omrežjih se je med drugim razvnela tudi debata, ali ''komunalni'' prevzem zavetišča pomeni tudi več evtanazij živali, saj bi sicer lahko ustvarjali izgubo. Na občini Koper to odločno zanikajo. ''Vse tri občine namreč nikoli niso slepo vztrajale pri spoštovanju podzakonskih aktov glede morebitnega uspavanja živali. Dejstvo je tudi, da o tem odloča stroka, in da bo tako tudi v prihodnje, smo pa mnenja, da je smiselno skupaj s strokovno javnostjo in upravljavcem zavetišča doreči morebitne prijaznejše kriterije oziroma kot se že dogaja v praksi, obravnavati vsak primer posebej.''

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (77)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Karantanija
27. 05. 2015 21.42
-4
Če bodo lepo skrbeli zanje, zakaj pa ne!
Barbara Horvat 1
27. 05. 2015 22.29
+11
Kaj je potrebno v Sloveniji vse kar je dobrega uniciti?
Peach.ess
27. 05. 2015 23.50
+2
razocarani
27. 05. 2015 17.23
+23
po obali se sirijo govorice da bodo uvedli usmrtitev teh zivali ce ne bodo v mesecu dni dobile lastnika ,,da bo pa misic imel zraven prste je pa najbolj nehumana zadeva ,,no gospod popovic bo z tem sebi zabil noz v hrbet ,,nikoli vec ne bo izvoljen za zupana ,,in takrat se mu bodo vsule vse stare tozbe ,,no kaj bo iz tega bo pa videl sam ,,misic in zivali ne gredo skupaj ,,tako vasezaljubljen osebek ne sme dobiti takih pooblastil ,,se domaci se ga bojijo ,,tip je res za v kako ustanovo ,,upam da bodo kamlu demonstracije pred obcinsko upravo v kopri ,,POPOVIC GOTOF SI
polnjenapaprika
27. 05. 2015 16.20
+5
Vsekakor gre za dobrobit živali na občinski upravi
razocarani
27. 05. 2015 17.25
+13
JAKA DOBROBIT od teh dveh veljakov tako popovica kot barabe misica ,,misic ne mara ljudi kaj sele zivali ,,se ze zbira peticija proti tema lumpoma ,,kaj so krive zivali da jih dobi v KREMPLJE tale osebek od misica ,,tega se se domaci bojijo ,,
Peach.ess
27. 05. 2015 14.51
+0
Zdej bo namesto Andreje si denar v zep dajal Gaspar :)
Transformerji
27. 05. 2015 13.30
+29
ČE BI BIL jaz tisti Poljak, ki je zadel 90 milijonov evrov, bi kupil neznansko veliko parcelo, na najem pa bi naredil zavetišče za vse trpinčene živali. Za ljudi pa ne bi namenil niti centa!
Transformerji
27. 05. 2015 13.31
+3
razocarani
27. 05. 2015 17.28
+4
tudi sam sem o tem razmisljal ,,in se polovoco davka bi mi zupan namenil za zavetisce,, kar se tice ljudi pa raje ne napisem ,,bi bilo prevec grdo,
Apostol1
27. 05. 2015 12.13
+22
Ne poznam ozadja vse te štorije da bi lahko ocenil ali je to prav ali ne ,vendar če je društvo postavilo to zavetišče na noge kot se reče z vsemi materialnimi in pravnimi ovirami potem in če dela v skladu tako z moralnimi kot napisanimi zakoni ,potem res komunala vidi predvsem korist ,ker kdo bi si naložil na pleča še eno delo če od tega nima nič. Kje vraga so pa bili takrat ko se je društvo proti mučenju živali ubadalo z vsem tem kar danes stoji.Zato sem v dvomih če so nameni komunale res namenjeni samo v dobrobit živali , to je moje mnenje in podobne pomisleke mislim da imajo še mnogi po Sloveniji. Če dobro delajo potem naj tista veterinarka ki je tudi svetnica na občini da mir.
razocarani
27. 05. 2015 17.31
+5
apostol bolje da ne ves ,,da to prevzame obcina z misicem bo to prava klavnica po obali krozi novica da nameravajo pobiti vse zivali ki ne dobijo lastnika v mesecu dni ,,ce bo misic zraven je ta vest resnicna ,,tega tipa se se domaci bojijo ,,
ivan.z Doba
27. 05. 2015 12.10
+14
Gre za denar. Seveda bodo živali imele bolj malo od tega.
santamaura
27. 05. 2015 12.16
+6
Matoz je že kupil zemljišče ob cesti Koper Izola, da bi lahko tam črički v miru prepevali
razocarani
27. 05. 2015 17.33
+3
bodo bodo ,,sigurno bodo ,,po pbali krozi novica da nameravajo pobiti zival ki po mesecu dni ne bo oddana ,,in ce bo misic zraven je to kar verjetno
Derpette
27. 05. 2015 11.35
-27
Mi smo želeli vzeti psa iz tega zavetišča, po tem ko je naš stari pes umrl leto prej zaradi starosti. Prišli smo ob urah ko je bilo zavetišče odprto in smo si pogledali pse. Imeli so ravno majhne psičke stare 1 mesec in smo se odločili, da bi vzeli enega od njih, ko bojo primerni za oddajo. Prvo je zaposleni rekel, da psički so za oddajo. Potem smo se malo pogovarjali in mu povedali, da psa mi nimamo v hiši, ker imamo zunaj veliko prostora in da je večinoma spuščen razen ko delamo je zunaj na verigi (veriga je dovolj dolga za pol dvorišča) in še to ko res nobenega ni doma, pozimi pa ga imamo ponoči notri ker je zunaj premrzlo (živimo zunaj Izole). V tem trenutku je postal zaposlen ves nesramen, nam očital da psov ne bo oddal nezrelim ljudem in da kratkodlaki psi so samo za v stanovanje. Vse skupaj smo bili tam 2 ure, zadnjo 1 uro pa je zaposleni nas na polno ignoriral. Vmes so prišli eni ljudje iz Kopra, ki so mu za iste psičke povedali, da bi bil kuža v stanovanju v bloku in so se zmenili za oddajo! Če bi ga mi imeli bi bil pes okoli 6-8 ur popolnoma prost (ob vikendih cel dan) in bi tekel po njivah, poleg tega bi se lahko igral s sosedovimi kužki, kot je že to počel naš stari pes. Vendar ne ta zaposleni je oddal psa ljudem v bloku. Odšli smo stran, ko smo videli, da se ne bo več z nami pogovarjal. Vprašali smo znance če imajo podobne zgodbe o zavetišču. Veliko jih je tudi o tem, da so bili ljudje tam po 3 ure. Da moraš imeti neke zelo posebne razlage o tvoji odločitvi za posvojitev živali, čeprav jim jasno rečeš, si želiš ljubljenčka in pasjo/mačjo družbo. Pa tudi o tem kako so ljudje si vzeli čas in prihajali zavetišče vsak dan da se pes/mačka navadi na njih pa so jim za določen dan oddaje rekli, da pes/mačka se ne oddaja. Lahko da bo občina dosti boljši upravljavec, lahko da ne bo, iz mojega vidika so spremembe nujno potrebne.
Anja X.
27. 05. 2015 12.00
+37
V zavetiscu jasno pise, da se psov ne oddaja za na verigo ter da se psov, ki bodo kot odrasli manjse rasti in se posebej take s kratko dlako ne oddaja za bivanje zunaj, ne na verigi in ne v boksu.
santamaura
27. 05. 2015 12.11
-13
Derpette - Zaposleni v zavetišču je bil na tečaju motivacije. Tam so mu povedali, da nikakor ne sme dati kužeja v roke ljudem, ki ga bodo imeli tako radi, da bi pri njih umrl od starosti. Če bi vsi ravnali tako, potem zavetišče kot firma ne bi imelo biznisa in kje naj potem ta človek dela
Derpette
27. 05. 2015 12.13
-12
In ravno za to je potrebna sprememba. Kako bi se namreč imelo pse? V stanovanju? V zaprtem dvorišču? Naj vam povem par stvari, mi smo na podeželju, tu nimamo zaprtih dvorišč, ker so samo v napoto še posebej ko delaš po njivah. Psi pa niso za stanovanje, saj tako imajo dostop samo v večina 3 sobe in še to jim je premalo. Pes, ki bi ga vzeli bi bil spuščen večji del dneva. Po mojem vi nimate stika z realnostjo, saj oddajate pse t.i. perfektnim lastnikom, ki na koncu peljejo psa ven samo za eno uro na dan. Svet se ne vrti okoli perfektnih lastnikov, če niste pripravljeni oddati pse tudi osebam, ki živijo na podeželju, kjer pes ima vlogo čuvaja hiše, ko te ni doma in družba, ko delaš po njivah, potem si po mojem ne zaslužite obstajati kot društvo. Zaradi vaših "standardov" večina teh kužkov pristane pod inekcijo. Se pa strinjam, da bi lahko imeli za leto preglede na terenu in če res je situacija negativna za psa, da bi ga lahko odvezli. Samo vaš pristop je napačen in primeren samo za ljudi v mestu in kot je že znano, mesto ni idealen življenski prostor za pse.
-topolino-
27. 05. 2015 13.58
+16
Pes po zakonu nima kaj bit spuščen in brez nadzora, tekat po njivah in se igrat z drugimi kužki. To lahko, edino če je ves čas lastnik ob njem. Kazen za psa brez nadzora je visoka. Razen tega ima vsako zavetišče svoje pogoje za oddajo, ki jih morate izpolnjevati. Če jih ne, živali ne dobite.
NotMe
27. 05. 2015 14.23
+19
Bravo zavetišče. Vsak kinolog ti bo povedal, da je pes mnogo srečnejši v majhnem stanovanju v bloku,kjer je v stiku z ljudmi in ki se mu ljudje 100% posvetijo na dnevnih sprehodih, kot pa če je cele dneve prepuščen sam sebi, pa če je ograda še tako velika. Tudi mi smo želeli psa, pa so "komplicirali", ker so želeli biti prepričani, da bo pes zaželen. In to "kompliciranje" jim štejem v velik plus, v nekem drugem zavetišču smo si na spletu nagledali psa in ko smo prišli na ovohavanje, nam ga je šefica prinesla pred vrata in skoraj vrgla v naročje (z njim smo preživeli lepe čase, le ta odnos me je zmotil, da nam ga je servirala kot vrečo krompirja)
Alteist
27. 05. 2015 14.24
+16
Derpette, Zavetišča ima jasna pravila. Glede na tvoje napisano gre za užaljenost, ker niso šli mimo pravil.
Alteist
27. 05. 2015 14.27
+12
1. Majhen pes že zaradi fizionomije ne more biti čuvaj. Lajanje oz. bevskanje ni dovolj. 2. Kratkodlaki pes bo zunaj nasankal. 3. Že to, da je zate pes žival za na verigo, da ti bo čuval hišo, pove, kolikšno je tvoje poznavanje potreb psov.
Apostol1
27. 05. 2015 14.52
+4
Prvo pes ni za na verigo drugo majhen pes je na dvorišču bolj srečen kot v stanovanju, ker na dvorišču je vsekakor bolj zanimivo kot v stanovanju in je vedno kaj novega sploh pa na kmetiji če je še mačka pa morda še kakšna žival. Tretjič pes rabi kontakt z ljudmi naj bo to v stanovanju ali zunaj ,moj gre z mano vsak dan na sprehod za 2 do 3 ure in še potem se z njim igramo, je pa večji pes. in še zadnjič ,pes če ni potrebe mora biti čez noč v pesjaku in ne v stanovanju (normalno da to ne velja za pasme ki ne prenašajo mraza ali pa samote so pa majhni psi so pač bolj hišni kot zunanji psi in kot zanimivost na Norveškem so vsi psi v hišah čez noč) ker zunaj je temperatura za psa običajno bolj primerna kot v stanovanju za dolgodlake pasme s gosto podlanko , minus 15 stopinj ne predstavlja noben problem. Normalno pa da pes vodnik slepih ali pa kako drugače pomočnik invalidnim osebam mora biti ves čas z lastnikom, kar se pa ubogljivosti tiče je pa tako več časa mu nameniš bolj je ubogljiv, sicer delno odloča tudi značaj psa ampak čas je nad vse pomemben dejavnik pri ubogljivosti psa. Vaje je treba utrjevati in po možnosti dodajati tudi nove izzive in to pa zahteva čas ,zato kdor ne misli psu posvetiti dovolj časa naj si raje omisli mačko.
floredith
27. 05. 2015 18.26
+9
Mojega psa..ki ima 42 kg..ga imam v stanovanju..kljub temu..da imamo veliko prostora zunaj!pes je clan druzine..se druzi z nami in mi z njim!zjutraj dve uri sprehoda...vmes gre z nami na kavo ali trgovino in zvecer dve uri sprehoda!on je nas otrok..ki ne bo nikoli odrastel..vse povsod je z nami... uzivamo..mi z njim in on z nami...
Apostol1
27. 05. 2015 19.32
+0
floredith tvoja osebna stvar ,menim da psa ne gre preveč počlovečiti ,to je napaka mnogih lastnikov ,brez skrbi tudi mi uživamo in on tudi. Zagovrjam pa stališče ,če je pes lahko zunaj naj bo zunaj pa tudi v trgovino ne sodi sploh pa ne 42 kg težak pes ker ljudem vzbuja nelagodje pa tudi če je lepo vzgojen. Sliši se oguljeno ampak pes je pes človek je pa človek.
Barbara Horvat 1
27. 05. 2015 22.32
+2
Od mene taki ne dobite psa. za ven si kupite vrtnega palcka!
Peach.ess
27. 05. 2015 23.40
+5
Nekateri ste res cudni.. Imam nemskega spica in pozimi ko je najvecja burja in dezuje ona komaj caka da gre ven in prav isce kje najvec piha da se nastavlja vetru, in jo pustim tudi 3 ure tako zunaj ker uziva neskoncno.. Najboljse da jo imam takrat zaprto al kaj?! Ko pa je vec kot 25 stopinj sploh noce ven, pride do vrat in ko vidi da je vroce gre nazaj v dnevno.. Vsak pes ima svoj karakter in vsak lastnik ve kaj njegovemu psu pase in kaj ne :)
floredith
28. 05. 2015 00.34
-2
Normalno..da pes ne gre z mano v trgovino in itak...to je moje osebno mnenje.bivanje psa v stanovanju ali zunaj..ga ne naredi bolj cloveskega ali pasjega.moje osebno mnenje je....ce imam psa in ga drzim zunaj stanovanja...si rajsi nabavim vrtnega palcka....
rezervni
27. 05. 2015 10.32
+1
gašparčk osebno jih bo pedenu...ja itaq ;)
razocarani
27. 05. 2015 17.39
+2
ta se svoje druzine ne ,,pa da bi skrbel za zivali ,,sramota komu mislijo zaupat te uboge zivali ,,ze krozi vest da nameravajo po mesecu zival usmrtiti ce ne bo oddana
santamaura
27. 05. 2015 10.32
+7
Naš Reksi je zelo zaskrbljen in mi je striktno naročil, da moram na sprehodu pobirati njegove kakece, saj ga skrbi, da ga bo v nasprotnem prišla iskati komunala in bo šel v zapor
samanthka
27. 05. 2015 10.09
-6
Hvala bogu, da se bo koncala enkrat ta zaslepljenost s tem drustvom, ki je vse kaj drugega, kot transparentno.Nisem pa navdusena, da gre v roke komunalcev.Kakorkoli obrnes, boge zivali, vsak bi si mastil roke na njih!!
samanthka
27. 05. 2015 10.12
-9
Tisti, ki ste mi dali minuse ste pa res eni bozci, naivni ;)
Anja X.
27. 05. 2015 10.13
+14
Stavim, da si še ena od tistih glav, ki vejo kako poteka delo v zavetišču in ga redno obiskujejo. Zaslepljena pa si ti in tebi podobni.
samanthka
27. 05. 2015 10.17
-2
Oh ja....Saj ni vazno, tem zivalicam privoscim vse najboljse in upam, da se enkrat te stvari pri nas uredijo, ker smo na repu, slabsi od bosancev...
Peach.ess
27. 05. 2015 14.58
+5
Tourniquet.. Sploh nema veze kako poteka delo v zavetiscu.. Do zdej si je Andreja polnila zepe, zdej si jih bo pac Gaspar..
bojan12375
27. 05. 2015 16.56
+4
osebno poznam lastnico društva in nimam besed.....
kam_to_pelje
27. 05. 2015 10.06
+20
Brez razpisa hmmmmm. Ali se po zakonu to sploh sme narediti???????. Kje je sedaj kak pravnik, ki bi priskočil na pomoč in malo premešal štrene tem obalnim velajkom, ki so zavohali en malček našega denarja za svoj žep:)
Basmach
27. 05. 2015 09.34
+3
Odgovor na naslovno vprašanje: Gre za nekaj drugega!!!!!!!!!!!!!!!
CIGU MIGU
27. 05. 2015 09.33
-5
skrajni čas da se določene dame umakne iz pasjega brloga ker je bilo preveč vsega da bi se nadaljevalo
-topolino-
27. 05. 2015 13.47
+2
o lej lej, cigu migu je prilezla iz brloga. Kje imaš pa Francko Flek? Dejte se pobrat nazaj v brloge na hribčkih, da mi ne bo treba pisat, česa vsega ste sposobne iz čiste hudobije. Ja?
Reneja Klanšek
27. 05. 2015 09.08
+3
tudi jaz sem naletela na zelo neprijazen odziv, ko je bil najden naš kuža ob cesti. sprejeli smo ga v začasni dom, vendar sem prosila, če bi mi pomagali pri iskanju novega lastnika, ker sem že imela psa, pa se sploh oglasili niso več. po osmih dneh je moral tako ostati pri nas in čeprav ga težko vzdržujem je pes zadovoljen, sem pa bila priča, ko so sodelvci azila hrano pobirali za sebe in svoje prijatelje. to pa tudi ni v redu.
Anja X.
27. 05. 2015 09.19
+16
A vi pa njim pomagate pri iskanju novih lastnikov za 60 psov?retoricno vprasanje seveda. Treba vcasih pogledat dlje od svoje riti, postane marsikaj bolj jasno.
Catsanddogs
27. 05. 2015 09.03
+36
Štiri leta pomagam skupaj z drugimi člani družine Obalnemu zavetišču in mi je res hudo, da objekte v katero smo vložili material in nešteto ur dela Komunala kar dobi na krožniku. Ne smemo pa dovoliti, da bi se štirinožni oskrbovanci zavetišča kar pokončali po zakonskemu roku za posvojitev. Že štiri leta imam psa za katerega so v zavetišču skrbeli tri leta, poznam psa, ki je pet let čakal na posvojitev, moja hči ima pdsa iz zavetišča, ki je več kot eno leto čakal na svoje ljudi, da ne naštevam stotine drugih, ki niso bili lahko "posvojljivi". Zavetišča ne damo brez razpisa!!!
Anja X.
27. 05. 2015 09.08
+19
Tocno tako, se podpisem. Zavetisca ne damo, naj stane kar hoce.
kiboko
27. 05. 2015 09.19
+7
Tako deluje povampirjena država, nekomu je treba zrihtati direktorsko mesto in bo zavetišče zdaj državno.
slayer2
27. 05. 2015 09.32
+24
Tako je!!! Bravo Primorci,ne se dat!!! Iz Ljubljane vas 110% podpiram!!!
bojan12375
27. 05. 2015 17.02
+2
a šefica in njen prijatelj pa lahko hodita na večerje in pijače zastojn? očitno na obali ne veste še vsega... zdaj pa talajte minuse
Peach.ess
27. 05. 2015 23.44
+3
Bojan se strinjam s tabo.. Nekateri si res zatiskajo oci.. Lastnica je dolzna denar "bogu i narodu", samo moji prijateljci je dolzna vec kot 1.000eur ko je delala pri njej v trgovini.. Da ne govorim o tem da so hodli dobavitelji k njej v trgovino dobesedno prosit da jim placa robo..
Slovenec-slovencu=pes
27. 05. 2015 08.47
+12
Ne poznam ozadja vendar tudi v društvu ni vse tako kot mora biti. Vsaj kar se tiče komunikacije ko pokličeš gor zaradi zapuščenega ali najdenega psa. V nekaj prilikah smo poklicali in dobili vse prej kot prijazne odgovore in napotke. Psa sploh niso hoteli pridet iskat, ko smo se dogovorili, da ga mi pripeljemo kar na enkrat odgovor da trenutno gor ni nobenega in da ne vedo kdaj točno bo kdo tam. psa pa naj mi obdržimo na vrtu dokler nas ne pokličejo. Po treh dneh smo ponoreli ker nikjer nobenega. smo morali sami poskrbeti za vse in psu najti nov dom. Nečipiran pes. Pri ta drugem lovskem pa smo po enem tednu hranjenja in detektivskem tednu prišli do gospodarja, Italijanskega lovca, ki niti ni bil lih zadovoljen s tem da smo psa našli. Bil je namreč poškodovan. In tudi v tem primeru na društvu taka neprijaznost ...... Sedaj se raje obrnem proč od vsake živali kot pa da ji upam pomagat. Ni moja naloga se it zavetišče na moji zemlji. Pa mam kljub temu kar nekaj pritepenih mačk okrog hiše. Jih mam rad in nekako vzdržujem, ker je manj dela z njimi kot psmi. Če bo sedaj na zavetišču več reda sem za menjavo. Ko pa berem s kom se bo zadeva zamenjala mislim da gremo iz dežja pod kap.
Anja X.
27. 05. 2015 09.02
+11
Ocitno vam ni jasno, da je odpmz upravljalec zavetisca, torej 4 zaposleni in prostovoljci, ki pac nimajo urnika in pomagajo takrat, ko zmorejo. Torej odpmz kot upravljalec skrbi za pse v zavetiscu, hodi na teren, itd itd. Ni mozno vsakega psa, ki ga nekdo najde v istem trenutku namestit v zavetisce, ce so vse kapacitete zasedene, prav tako ni mozno prihitet na vsak klic v trenutku, ker jih je morda v tistem dnevu bilo toliko,da se clovek pac ne more dat na 4 dele in bit istocasno na razlicnih lokacijah. Iz teh razlogov se poudarja, da je bistvo vzgoja in ozavescanje prebivalstva, da bi bilo brezdomnih psov cim manj in bi se lahko drustva nato posvecala vsakemu posamezniku,kot npr vam.
kiboko
27. 05. 2015 09.21
+17
Če bi občino skrbelo, bi dali več denarja, obiskali, svetovali, pomagali ... Zanima jih prevzem, ker bo nekdo dobil dobro plačano službo.
Slovenec-slovencu=pes
27. 05. 2015 10.45
+0
@tourniquet. Imeli smo psa več kot štiri tedne. Imam pač raje živali kot ljudi. Bolj me boli, da se prepušča zapuščene pse ljudem. To da ni zakona, ki bi poskrbel da do tega ne pride, da se vrši kontrola nad Italijani, ki vsako poletje zapuščajo pse ob slovenskih poteh. Ko jih pa izslediš rečejo da se jim je zgubil in da ga ne želijo več nazaj, ker so si že novega nabavli. Problem je o ljudeh, ki so jim psi postali modni dodatek. Ko nimajo pojma kaj pes je in kako gre lahko včasih na jetra okolici. Ko se pa potem soočijo s tem problemom gledajo kako se tega problema rešit. Osebno bi jaz vsakemu lastniku ljubljenčkov utural licenco za imetje psa, določil pogoje za imet v lasti žival in še posebej za pse in mačke uvedel davek na kakanje in lajež. :) (malček karikiram) Ampak to, da si lahko neko društvo prilasti pravice za odvzem živali in kasneje podeljevanje le teh naprej je absurd. In azil je samo začasna namestitev živali. Če se lastnika ne najde v določenem času mi je žal napisati, ampak potrebno je žival usmrtiti. Pa še nekaj, ODPMZ bi morala, raje kot se ukvarjati z pasjim azilom, delati delavnice o preuzgoji ljudi, ki pse imajo in za njih ne vedo skrbeti. Za ostalo pa naj skrbi država, njene inštitucije in podjetja.
Te vidim
27. 05. 2015 08.31
+31
Je miško zavohal dodatni zaslužek :) oz. pranje €.
kam_to_pelje
27. 05. 2015 08.22
+46
To bo gospod Gašar Gašpar Mišić sedaj pokazal kako se lahko iz tega naredi poslovni uspeh in visoke dobičke. Boxi bodo verjetno res popravljeni in bodo ustrezasli standardom. toda kmalu bodo predvsem mačke odpotovale k dobrim ljudem v tujino na stilsko preobrazbo. Od zavetišča resnični ne moremo pričakovati dobičkov. Saj je le to popravni dom za naše napake in razvajene riti. Živali pa morajo zato plačevati z klavrnim življenjem in predčasno smrtjo. Mislim da bi bilo potrebno že otroke v vrtcih predvsem pa doma v krogu družine naučit, da živali niso igrače. Pač pa ko pridejo v naš dom, postanejo družinski člani. Ko bomo naslednje generacije naučili teh pomembnih dejstev. Bodo zavetišča na pol prazna in tudi nekih stroškov za zavržene živali ne bo več.
kiboko
27. 05. 2015 09.22
+8
Miško bo služil na dobaviteljih, država bo pa investirala.
Duhec009
27. 05. 2015 08.13
+3
Sm bla v zavetišču Gmajnice.... za živali je lepo poskrbljeno.