Slovenija

V UKC Ljubljana za novo gripo zbolelo 11 zdravnikov

Ljubljana, 16. 11. 2009 10.33 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
B.G./Š.Z./M.R.
Komentarji
34

Med vikendom so v ljubljanskem kliničnem centru sprejeli 15 otrok in osem odraslih bolnikov z novo gripo. Eden se zdravi na intenzivni negi. Doslej je novo gripo dobilo 11 zdravnikov.

Med vikendom so na infekcijski kliniki skupaj pregledali 48 otrok in odraslih.
Med vikendom so na infekcijski kliniki skupaj pregledali 48 otrok in odraslih. FOTO: Blaž Garbajs
Argumenti ZA in PROTI cepljenju.

Skupaj so čez vikend pregledali 31 otrok in 17 odralsih, sprejeli pa so 15 otrok in osem odralsih, pri katerih so potrdili okužbo z virusom H1N1, ki povzroča novo gripo. To je pojasnil predstojnik infekcijske klinike Franc Strle. Sicer so minuli teden na intenzivni terapiji zdravili dva bolnika, en je že odpuščen, drugi pa je še na zdravljenju.

Sicer opažajo trend naraščanja respiratornih obolenj pri otrocih, a po zagotovilih strokovne direktorice kliničnega centra Brigite Drnovšek Olup je situacija stabilna.

Na UKC Ljubljana proti novi gripi cepljenih 1200 zdravnikov

Doslej se je proti novi gripi cepilo 1200, proti sezonski pa 2200 od 7500 zaposlenih v kliničnem centru. Stranski učinki so minimalni, je dodala. Strle pa je povedal, da je do zdaj za novo gripo zbolelo sedem zdravnikov na Pediatrični kliniki in štirje na Kliniki za infekcijske bolezni in vročinska stanja. Izmed 28 specialistov na infekcijski kliniki se jih je za cepljenje odločilo 22, dva sta jo že prebolela, štirje pa se še bodo, oziroma so se iz različnih razlogov odločili, da se ne bodo cepili.

"Gre za odločitev vsakega posameznika, odgovornost pa ni samo do njega samega, ampak do celotnega okolja, v katerem živi," pravi Strle. Pojasnil je tudi, da pri nas kroži največ virusa nove gripe, zabeležili so še nekaj primerov sezonske gripe, poleg virusa nove gripe pa je največ parainfluence tri. Virus parainfluence povzroča drugačno bolezen kot nova gripa, prav Strle. Simptomi, značilni za parainfluenco, so prizadetost dihal, vročina, pogosti glavoboli in vrtoglavice.

Pandemski načrt še čaka

Epidemiološka situacija kar se tiče nove gripe se v zadnjem tednu ni bistveno spremenila, ugotavljajo v UKC Ljubljana. Beležijo sicer rahlo povečanje respiratornih obolenj, predvsem med otroki. A vse obolele zdravijo v okviru Infekcijske klinike, tako da za zdaj še ni bilo potrebe po tem, da bi zagnali pandemski načrt in bolnike nameščali na druge oddelke, je zatrdila Drnovšek Olupova.

  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou

KOMENTARJI (34)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

DoubleVision
20. 11. 2009 09.56
Dost žalostno da se zdravniki ne cepljejo in da druge ljudje potem ogrožejo...
Jules_Verne
18. 11. 2009 23.40
Raje trikrat umrem kot pa da se grem cepit. Zdravnikom ni za zaupati, oni so odgovorni za večino smrti na tem planetu, največ ljudi umre ravno v bolnišnicah. Oni so v resnici nosilci NWO, na tisto Hipokratovo prisego lahko kar pazabite. Zdravniki so v glavnem razni prostozidarji in delajo izključno zaradi farmacevtskega lobija, zato tudi zdravijo samo zdrave. Zdravnikom zaupajo samo ovce z opranimi možgani. Vidimo kaj se dogaja v Ukrajini, NWO je že na pohodu. Gripe v resnici ni, gre samo za spihanost možganov, pri ljudeh, ki so podvrženi njihovim zvarkom. Tudi zidarjem ne zaupam, raje se zatečem k astrologiji in numerologiji, tu najdem prave odgovore. Zaupam višjim višjim silam, ter črni magiji, pomaga pa tudi indijsko kadilo, ne pa zidarji ki kar nekaj zidajo in pravijo da beton drži hišo skupaj, držijo jo duhovne sile. Konec koncev večino hiš ki se podrejo so naredili zidarji. Ne se dat cepit, tudi umivanje ni priporočljivo, v milu so namreč odkrili snovi zaradi katerih se van zmanjša avra in nas zato imajo lažje pod kontrolo, to je vse zarota NWO. Ni priporočljivo niti gledanje podnevi. Podobno je pri hrani, zato je priporočljivo jesti samo hrano, ki so jo očistili zlih duhov magije ter slabe aure, pridelano pred letom 1900, ker takrat še niso poznali genetike. Vidimo kam vse to pelje čedalje več je zdravnikov čedalje več je bolezni. Zato je najbolje se ne zdraviti po zahodni medicini, ampak je bolje ozboljšati svojo auro in bioenergetske silnice in bioresonančni energetski potencial. Prebuditi se moramo na višjo duhovno raven v katarzično duhovnost v povezavi z mistiki našega časa. Sicer ti energijski bioresonančni praški in druge stvari niso poceni. Sam zanje zdevam kar precejšnje vsote denarja, ampak je zavedanje da se v nekem prašku iz kurjih krempljev skriva več aure in bioenergije ter so močnejši kot stoletja razvoja zahodne medicine , neprecenljivo. Že to, da je ena magična piramida učinkovitejša kot vsa zahodna medicina je neprecenljivo. Večina ljudi tega ne razume, ker so jih že ob rojstvu s cepljenjem pridobili na svojo stran, za te ljudi ni več upanja. Toje v bistvu protiustavno početje, ker vas takrat nobeden ni vprašal ali se želite cepiti, to je vse del zarote. Neizpodbiten dokaz za neučinkovitost zahodne medicine je to, da so vsi ljudje, ki so se zdravili z zahodno medicino umrli. Eni sicer pravijo, da so v preteklosti ljudje živeli manj let, to seveda ni res niso povedali, da so včasih leta šteli drugače in tisto je bilo galaktično leto, ki pa nima veze s temi našimi leti, ki so se jih izmislili. Čas je namreč relativen lahko teče naprej, nazaj ali pa sploh ne, lahko pa tudi odteka oz. priteka v druge višje subnaravne dimenzije prejšnjega časa.
kocincamedzobmi
16. 11. 2009 22.33
Ja, korenoff, le zakaj je sedaj vedno več okužb? Pa res čudno, gripa je menda poletna bolezen, ki se širi izključno med Eskimi, ne?
SvetJeZadet
16. 11. 2009 20.35
:-D plus sem ti dala.
Donatela01
16. 11. 2009 19.32
Iz tega in prejšnjega linka sledi, da leta 1919 niso mogli videti ujetega virusa na čebuli.
korenoff
16. 11. 2009 19.19
Ni mi jasno, zakaj je sedaj, ko so začeli prodajat cepivo čedalje več okužb?? Ali je to reklama ali pa je v cepivu "gripa"? Ali je še kakšna druga možnost?
tratleon
16. 11. 2009 18.37
galiot, moram rečt da kar dost spremljam to tragikomedijo imenovano prašičja gripa.. in moram rečt da to takega spoznanja še nism pršo... zanimivo.. kaj pa si po profesiji? :)
odbogaposlan
16. 11. 2009 18.33
A Se niso cepli?
pionircekMirko
16. 11. 2009 18.30
@SvetJeZadet napisano v oklepajih ni vikanje... Ok Svet, vse jasno.. ne glede, ali vikate, onikate ali tikate, dobro pišete, tako da le večkrat kaj napišite..
bysaRD
16. 11. 2009 18.17
"V UKC Ljubljana za novo gripo zbolelo 11 zdravnikov" PA KAJ SE NISO CEPILI?????????
galiot
16. 11. 2009 18.05
No z tole gripo nas pa že prav utrujate.Ni logike da bi že pol leta prej napovedali,koliko jih bo zbolelo.In kako da se virus pojavi ravno v šolah,tam kjer ni gospodarske škode,kajti če so šolske klopi prazne ni panike,če pa v eni tovarni kar naenkrat manjka 50 ali več ljudi je pa škoda ogromna.
SvetJeZadet
16. 11. 2009 17.44
pionircek.mirko, napisano v oklepajih ni vikanje (če bi te vikala, bi tudi v nadaljevanju posta pisala vikalne oblike - ampak sem te tikala). Kar sem napisala, je bilo namenjeno tebi IN ostalim uporabnikom, ki so imeli težave pri razumevanju (zdaj) izbrisanega posta. Torej je tisto v oklepaju 2. os. mn., vendar ne vikalna oblika. rubikon, ko berem, razmišljam. Tudi ti napadaš ljudi. Drugače se pa s tvojim zadnjim postom popolnoma strinjam. Toliko za danes. Lp in fsm(te) ;-)
pionircekMirko
16. 11. 2009 16.32
@SvetJeZadet post, ki so ga (spet) izbrisali :( je bil norčevanje iz prvega posta. Hja, postu ne piše na čelu, da je norčevanje.. ps: lahko me tikaš(te), ker ti(vam) bo tipkanje lažje
rubikon
16. 11. 2009 14.58
@ SvetJeZadet, 16.11.2009, 13:54 daj, preberi še enkrat moj post! a sem kje reku, da se strinjam z genocidm? ne. sam rekel sem, da je boljš, da so izbrali najboljši možni način iztrebljanja (če je res, da se hočjo znebit več kot 1/2 Zemljanov). če vprašaš mene, raje umrem od nekega virusa, ki me bo v postelji držal max. mesec dni, kot pa da 4 leta trpim pomanjkanje elektrike, nafte, vode, hrane in gledam, kako streljajo ljudi, ki jih imam rad. potem po mučenju pa skenslajo še mene. pa še narava ne bo trpela, kot bi trpela ob vojni. kljub temu da me potem več ne bo, mi tud za naravo ni vseeno. samo mje razmišljanje. in nasvet za naprej: ko bereš, razmišljaj! na pa kr napadit folka. lp
rafael.m
16. 11. 2009 14.40
leta 1919 je za špansko gripo umrla moja babica, očetova mama in zapustila 7 otrok. Le toliko. Drugače pa še en recept, da ne bo samo čebula in sicer kis štirih tatov po knjigi Maurice Messegue: Narava ima zmeraj prav. V Toulusu so v času velike epidemije kuge v 17.stoletju 4.tatovi plenli po hišah kužnih bolnikov in ropali mrtve in umirajoče, vendar se nihče ni okužil. Ko so jih ujeli, so jim obljubili, da jih bodo pustili pri življenju, če izdajo formulo za izdelavo tekočine, s katero so se mazali: Telo so mazali s kisom, v katerega so namakali zelišča: timijan, žajbelj, meto...Recept je v knjigi Janeza Vidmajerja: Zelišča, čaji in kozmetika, Cankarjeva založba 1980.
SvetJeZadet
16. 11. 2009 14.23
pionirček.mirko, post, ki so ga (spet) izbrisali :( je bil norčevanje iz prvega posta. Če si (ste) ga razumel(i) preresno, je dobro, da ga je admin izbrisal. Če pa res želiš vedeti, kako čebula preventivno varuje pred h1n1, pa bi bilo najboljše, da vprašaš uporabnika alc19. Mogoče nas bo vse razsvetlil s svojim znanjem. Ali pa bo povedal še kakšno pravljico s happy endom.
pionircekMirko
16. 11. 2009 14.08
@SvetJeZadet - ob nenehnem nošenju varuje pred okužbami prašičje gripe Lahko podrobneje opišeš, na kakšnem principu deluje?
SvetJeZadet
16. 11. 2009 13.54
Niso objavili mojega "razmišljana". Ampak glavno je, da je objavljen prvi, zelo poučen, post na to temo. Bom poskusila še enkrat: rubikon, tebi se zdi normalno, da redčijo prebivalstvo? Za take stvari namreč ni opravičila!!!
tomfox
16. 11. 2009 13.31
Monster_man pp dolgem času izviren in pameten komentar; Se popolnoma strinjam, Življenski prostor se manjša!!!! Čudi me zakaj Švicarji ne razvijajao cepiva???(njihova pharmacija je vodilna na svetu)
pionircekMirko
16. 11. 2009 13.25
@gripah1n jaz pa nisem tako prepričan, da leta 2009 niso ljudje več tako naivni. Komentarji o gripi, ki so objavljeni na 24.ur. pa tudi drugod po slovenskem spletu so taki, kot da smo leta 1509 ali pa še kakšnih 100 let prej, ko še niso poznali osnov biologije in so verjeli v demone in zle duhov Pa ne samo komentarji o gripi.. na splošno nivo komentarjev je prej za leto 1309 kot 2009.. npr. o patriji.. Če je čebula posrkala viruse, zdravnik pa je videl bakterije, hm, to bi morali raziskovalni novinarji malo raziskati, mogoče na res deluje na kak neznan način.. recimo Berglund bi lahko strokovno analiziral, za kaj se tu gre, mogoče farmacevtska industrija spet kaj prikriva pred ljudmi, kaj veš.. kjer je dim je tudi ogenj!