Slovenija

Neprofitnih stanovanj ne bo več?

Ljubljana, 25. 11. 2011 18.46 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Predlog: za vsa stanovanja, tudi neprofina, bo treba plačevati tržno najemnino, bo pa država z največ 340 evri pomagala najbolj ogroženim; najemnine bodo obdavčene enotno; če bo stanovanje oddano za več kot pet let, davka ne bo.

Uporabniki neprofitnih stanovanj, stanodajalci, najemniki, lastniki nepremičnin – pozor, obetajo se spremembe. V Sloveniji imamo okoli 10 tisoč neprofitnih stanovanj, od tega samo v prestolnici 3.945. Danes je ljubljanski župan Zoran Janković v uporabo predal še dodatnih 183 stanovanj v naselju Polje II, a v nacionalnem stanovanjskem programu, ki ga je vlada pripravila za nove poslance, neprofitnih stanovanj že prihodnje leto ne bo več. Za vsa stanovanja, ki se oddajajo, bo namreč treba plačati tržno najemnino, socialno najbolj ogroženim pa bo država pomagala, a z največ 340 evri, je v oddaji SVET poročala Kristina Hacin.

Slovenski nepremičninski trg bo tako po oceni stanovanjskega sklada bogatejši za pet do deset tisoč najemniških stanovanj.

Številke kažejo, da je že danes na trgu 30 tisoč stanovanj več, kot imamo gospodinjstev.
Številke kažejo, da je že danes na trgu 30 tisoč stanovanj več, kot imamo gospodinjstev. FOTO: Damjan Žibert

Ker Slovenija sodi med države z najvišjim deležem lastniških stanovanj, si vlada na ta način želi povečati število najemniških, obenem pa tudi najemnine postaviti na realne temelje. Za to bo pomembna tudi davčna politika, ki bi morala omogočiti olajšave pri investiranju v gradnjo in prenovo najemnih stanovanj ter spodbuditi oddajanje stanovanja za daljše časovno obdobje, še ugotavlja novinarka.

V stanovanjskem programu je tudi nekaj tovrstnih spodbud. Če bodo stanovanja ostala prazna, bo davek za kar trikrat višji. S tem bodo na prste stopili tudi lastnikom, ki stanovanja oddajajo na črno. Najemnine bodo obdavčene enotno, če bo stanovanje oddano za več kot pet let, pa davka sploh ne bi bilo.

Minister Roko Žarnić je izpostavil pomen povečanja števila najemnih stanovanj. Je pa treba poudariti, da gre zaenkrat zgolj za osnutek programa, ministrstvo za okolje bo pripombe sprejemalo do 23. decembra, tako da se bo s stanovanjsko problematiko, ki se je je treba lotiti tudi, ker bo to vplivalo na zagon gradbeništva, ukvarjala nova vlada.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (106)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

R57
27. 11. 2011 17.31
+2
In to je eden zadnjih predlogov Pahorjeve SOCIALNO DEMOKRATSKE vladavine.
Prihaja
27. 11. 2011 13.15
+5
a bi banke tudi morale plačevati davek na prazna stanovanja ki jih imajo v lasti?
Adrianos
27. 11. 2011 15.27
+3
Smisel vsega bi bil tak ja. Kaj bodo pa politiki in lobiji izbistroumili pa ne vem.
Prihaja
27. 11. 2011 19.38
+1
Ni logično da bi bile višje najemnine in da bi se hkrati več ljudi odločilo za najem nepremičnine. Precej bolj verjetno je da naši izbranci spet rovarijo proti narodu. Ko bodo pa spravili še precej družin na kant in v najemniška stanovanja bodo pa označili kampanjo za uspeh
Frane Šajn
27. 11. 2011 09.09
+9
NO STE VIDELI VESELKOTI MOJI KJER JE VOLJA JE TUDI POT: NAJPREJ ZAVOZIJO BANKIRJI IN GRADBENI TAJKUNI, POKRADEJO KAR SE, DA IN SPRAVIJO DENAR VARNO V BANČNE OAZE. čUDIJO SE KAKO TO , DA NE GRE PRODAJA STANOVANJ IN VRSTNIH HIŠK, KUPNA MOČ SLOVENČKOV JE SEVEDA NA PSU. (APAK TEGA SE "ONI" NISO ZAVEDALI SO BILO TA ČAS NA MARSU) OSTANEJO SPOMENIKI NA PRODAJ KUPCEV PA OD NIKODER. BANKE BI SE DALE KAR SANIRATI, POLITIKA JE NA NJIHOVI STRANI ZAŽENE HALOO IN JIM RATA. AMPAK KAKO NAPREJ KUPNE MOČI NI. BANKIRJI Z DENAJEM DAVKOPLAČEVALCEV VESELO BAŠEJO SVOJE ZAVOŽENE RITI. NO JANEZKI REŠITEV JE NA DLANI, KREDITA S 600€ NA MESEC NI EVO REŠITEV "EKONOMSKE STANARINE" AL PA POD ŠOTOR, ALA STROJANOVI. SAMO NEKAJ NE POZABITE NE ČAKA VAS HIŠA KOT NJH. ČAKAJO VAS DELOŽACIJE TAKOJ KO NE BO KEŠA OB MESECU. EH MOJE POKORNE MOLZNE KRAVICE, VI KAR NA VOLITVE TAM JE REŠITEV, JA TAM, O VI KAR!
gongash
27. 11. 2011 00.22
+10
sramota u najhujši krizi bi radi ukinili neporfitna stanovanja pa kako vas ni sram ta prazna stanovanja so v lasti pokvarjenih podjetnikov in bank ki samo špekulirajo s cenami nimajo tri čiste v glavi halo 30.000 praznih stanovanj pa dražja so pri nas kot v avstriji
Frane Šajn
27. 11. 2011 09.14
+2
O IMAJO ŠE VEČ ČISTIH V GLAVI, KER SE DOBRO ZAVEDAJO, DA POSRANI HLAPČKI NIMAJO JAJC IN PLAČJO VSE PO ČEZ KAR SE JIM IZSTAVI! O MISELNOSTI SLOVENCELNOV , ČE LE KOLIKOR TOLIKO DRŽIJO, PRIČAJO PREDVOLILNE ANKETE BOG NAM POMAGAJ!
korintos1
27. 11. 2011 10.14
+5
Raztezje
27. 11. 2011 10.39
+4
Že dvajset let prazna stanovanja, si niso osamolastninili le politični direktorji oziroma tajkuni in banke, temveč si jih lastijo tudi občine in naša vojska. Sploh niso njihovi, pa zadnjih 20 let sploh kdo sekira, vsaj vojska mora imeti pa ja urejene finance... NOT!!! Kakšni Strojani neki, največji ponos Slovenije so naša sodišča in varuhi državljanov, nihče drug ni nikoli v zgodovini zmetal toliko nedolžnih ljudi iz njihovih lastnih domov, ki sploh ne pripadajo domnevnim upravičencem. Marsikomu se ne zdi logično, da s stanovanjem zaslužiš več, če ga nihče ne uporablja in vzdržuje, tudi če nas neka stranka prepričuje, da so njihovi gradbeni kolhozi, financirani z državnimi krediti zgodba o uspehu. Mogoče tudi to kaj vpliva na krizo, ko so se svetovne banke že zrušile prav zaradi špekulacij na nepremičninskih trgih, kaj mislite?
ivo55
26. 11. 2011 18.11
+10
Spet gnila ideja povampirjencev iz ozadja, ki bi kasirali subvencije na račun davkoplačevalcev. nov predlog za zakonito krajo po principu živeti na račun drugih. Pa tu ne mislim na najemnike temveč na sprevrženost predloga najemodajalcev.
lariy
26. 11. 2011 15.24
+13
Na tisoče praznih stanovanj propada- v interesu bank - ker želijo na vsak način iztržiti profit.
Strelja?ko
26. 11. 2011 13.57
+9
Ukinit kapitalizem in denar !!!!!!!!!
Adrianos
26. 11. 2011 12.56
+7
Dobra formula : 1. OHRANITEV NIZKIH NETO NAJEMNIN in s tem vplivati na cene vseh najemčnin v državi 2. MOČNO POVIŠANJE DAVKOV NA NAJEMNINE in s tem prisiliti BANKE ter lastnike ,ki oddajajo po več stanovanj k prodaji le teh. Kar bi posledično odpravilo BNČNO-kreditni krč in znižalo cene nepremičnin na trgu . 3. RESNIČNO V NAJBOLJŠI MERI KONTROLIRANO SUVENCIONIRANJE NAJEMNIN SOCIALNO OGROŽENIM NAJEMNIKOM in s tem odprava goljufij.
Raztezje
26. 11. 2011 14.41
+5
Država hoče ohraniti visoko vrednost ne nepremičnin temveč na njih veznih precenjenih kreditov. Bojijo se lastninjenja, ker bi prišlo do verižne reakcije odkrivanaj nezakonitih upravnih postopkov, o katerih so večinoma že odločala sodišča. Naša država je, pravno formalno gledano, okupator Jugoslovanskega premoženja, prav ta masa nepremičnin z nelegalno pridobljenim statusom, so kreitno najbolj obremenjena stanovanja, v katerih po večini ne živi nihče, so bolj kot vikendi v mestih. Da bi vrnili kredite in si olastninili ostale državne deleže, morajo povečati vir prihodkov, kar je seveda država, torej profitne najemnine, ki jih bodo morali subvencionirati. Za vsako potezo naše vlade oziroma osamosvojitvene oligarhije na dosmrtni oblasti, se skriva nesluteno zlo za deset tisoče državljanov, pa če se sliši še tako razumno in pravično. Zakaj pa mislite, da se nihče ne loti tajkunov, ker so začeli tako, da so na vrtu našli nafto?
Adrianos
26. 11. 2011 18.33
+15
Na kratko - Država ščiti kapital svojih bank in jim je malo mar za blagostanje navadnih smrtnikov.
LAcaliente
26. 11. 2011 12.47
+6
Ker Slovenija sodi med države z najvišjim deležem lastniških stanovanj, si vlada na ta način želi povečati število najemniških <- a je tko slabo imeti v lasti svoj dom...sej človek da dobro in normalno funkcionira potrebuje zavetje, občutek varnost in ne da živi v sttrahu ali bo lahko plačal najemnino naslednji mesec...??? Če bodo stanovanja ostala prazna, bo davek za kar trikrat višji <- s tem se strinjam, pod pogojem da so najemnine sprejemljive..tržna cena? me zanima kakšne izračune bodo privlekli na dan....pred kratkim sem se selila in nisem mogla verjet kakšnje luknje ljudje oddajajo za preeeeevisoke vsote...
Raztezje
26. 11. 2011 13.38
+2
Naša država ima mogoče res velik delež lastniških stanovanj, vendar ne živijo v vseh lastniki. Pravzaprav oni živijo bolj v hišah.
Adrianos
26. 11. 2011 18.27
+4
Raztezje Se strinjam. V tem je finta rezultata te statistike.
Trenirka_SDS
26. 11. 2011 12.02
-2
Naj dodam še to - veliko ljudi oddaja po 3, 4 stanovanja in nihče ni pripravljen spuščati najemnin, zato te ostajajo visoke in revnejše silijo v večno suženjstvo, podnajemništvo. Če bo država (Janković) poskrbela za to, da se neprofitna najemnina določa po dejanskem DOHODKU, se obetajo boljši časi za vse. Revnejši bodo plačevali MANJ, tisti ki oddajajo stanovanja pa bodo sčasoma prisiljeni oddajati po nižji ceni, saj jim bo DRŽAVA KONKURIRALA na trgu nepremičnin. Malo razmišljajte, ne samo lapat neke žaljivke ven, tako kot to znajo desničarji.
Adrianos
26. 11. 2011 12.27
+5
Kaj ne mislijo zvišat neto najemnine in znižat davke? Kdo misliš da bo imel koristi od tega? Seveda stanovanjski sklad že nekaj. Ja pa nepremičninski Jure brez mature tudi. Socialne podpore bodo pa itak spet dobival najtrmperamentnejši experti za te stvari.Pa saj vsi vemo kateri. Res bo treba mislit s svojo glavo!
lariy
27. 11. 2011 10.21
+4
Država naj se pobere iz nepremičninskega sektorja in ga prepusti trgu. Dolžnost države je obdavčiti luksuz npr 4 ali več stanovanj... Če občina kupi 100 enot stanovanj in jih odda kot neprofitna, v smislu reševanja bank je to več kot lucidno dejanje najboljšega župana v mestu.
Trenirka_SDS
26. 11. 2011 11.53
-3
Vidim, da tukaj nihče ni prebral članka. S to spremembo se bo v neprofitnih stanovanjih splačalo bivati le tistim, ki tako stanovanje resnično potrebujejo in ne zmorejo zaradi nizkih dohodkov plačevati profitne najemnine. Na ta način bo vsako leto NEPROFITNIH STANOVANJ na voljo več, za tiste,k iih DEJANSKO potrebujejo. Prosim, da se razni pol-pismeni ne oglašate po novice, ki jih ne razumete :)
Trenirka_SDS
26. 11. 2011 12.17
-10
Janković skriva premoženje? Jankvićevo premoženje je (EDINEMU OD KANDIDATOV) DURS pregledal vsaj 3-4 krat v temu času, Janković sam jih je pozval, da mu kaj najdejo! Celoten tvoj prispevek je plod površnega branja mnogih člankov, namenjenih blatenju Jankovića s strani SDS. Kot vidim se tudi ne spoznaš na trg nepremičnin niti na socialne transferje. NE delaj si sramote.
Adrianos
26. 11. 2011 13.12
+9
Jankovič simbolično hej! Ne znaš brat med vrsticami? Sploh se pa ne sekiraj saj so me že brisali. Je pa res. Kar poglej priimke na skladu, se da najt kaka sorodnost. Verjetno bom spet brisan hehehe Pa poznavanje trga nepremičnin. Bi rekel ja, zato pa nisem tako premožen kakor Jure. Vseeno pa bolje razumem kot nekateri ki sedijo v parlamentu. Pa uspešno brisanje ADMIN ;))
anna1.
26. 11. 2011 17.51
+6
Tudi jaz sem bila brisana..pa sploh nič takega nisem napisala. Samo resnico?! Ki pa boli ne vem koga??
resslovenka
26. 11. 2011 11.11
+9
anna1 Se strinjam s tvojim postom. Ko pogledaš listo dodeljenih solidarnostnih stanovanj se slika izkristalizira. Poznam nekoga, ki ga je dobil v Celovških dvorih. Pa se še ni preselil, ker otroci nočejo iz okolja, ki so ga navajeni. Tudi potrebe nima, saj ima solidno stanovanje, prijavljen je pa naslovu, kjer živi en kup sorodnikov. In verjamem, da ni edini. Ampak tako to pri nas je.
Trenirka_SDS
26. 11. 2011 11.58
-3
Ne laži, kdor si lasti nepremičnino, in to "solidno" kot praviš, ne more dobiti neprofitnega stanovanja
Meter
26. 11. 2011 10.41
+13
Pravičen sistem je zelo enostavno vzpostaviti, vendar eliti, ki je na oblasti ne bi bil všečen. Realna cena m2 stanovanja bi se morala začeti pri 700 €/m2, najemnina za m2 pa 5% od vrednosti m2. To bi bila realna vrednost za najemnike in niti centa več. Verjemite, da bi bila vsa prazna stanovanja v Sloveniji po takih pogojih zasedena. Kar pa se tiče davka od najemnin, pa se bi plačeval lahko po dohodninski lestvici.
izzylj
26. 11. 2011 11.18
+1
Raztezje
26. 11. 2011 13.50
+1
Brez zamere, za 700 evrov po kvadratu in če računaš, da jih potrebuješ vsaj 50, kar znese za mnoge skoraj nedosegljivih 35 000 evrov, si lahko pri nas vsakdo kupi skromno zemljišče in sezida svojo hišico, sploh če bi država subvencionirala komunalno infrastrukturo, priključke za vodo in samooskrbo z električno energijo. Če bi bil interes tega naroda, da si državljani lastijo dom in se lahko svobodno premikajo po domovini seveda.
BMWmunja
26. 11. 2011 22.02
+2
Če bi to bilo realizirano pa bi se bencin in ostala goriva zverinsko podražila, čeprav na prvi pogled nimajo nič skupnega s stanovanji. Finta je v tem, da država svoje (beri naše) zahteva na ta ali oni način. Sredstva, kako priti do željenega pri tem niso pomembna. Moralna higijena je našim vladam tuj, neznan element.
Raztezje
26. 11. 2011 10.36
+14
Treba bi bilo vložiti Ustavno zahtevo po presoji teh ukrepov, to namreč ni lastnina, ki bi jo kdo kupil ali izgradil s svojim denarjem, temveč družbena lastnina, ki je ostala kot posledica neuspešne denacionalizacije. Druga stvar je tistih nekaj novih socialnih stanovanj, ki so bila z družbenimi ali privatnimi sredstvi, namensko grajena za neprofitne najemnine. Kolikor vem, so poslovni načrti izdelani drugače, nikjer ne piše, koliko moraš vložiti, da bodo na koncu vse imeli drugi, če je kdo vlagal v neprofitna stanovanja, jih je zgradil kot neprofitne objekte, za katere so bili prevideni tudi viri financiranja. To ni karitativna dejavnost temveč občinski razvojni programi, ki so jih namensko financirale in sprejele skupnosti, te pa tega s subvencioniranjem profitnih najemnin ne bi mogle več vzdrževati, niti ni jasno, kakšen smisel je imelo ohranjati in graditi taka stanovanja, ko si lahko sedaj lasti dobiček od takšnega profita. Precej bi popravilo situacijo, če bi razširili Jazbinškov zakon na vse državljane, tudi tiste, ki se niso odločili za odkupe svojih domov in so vsa ta leta plačevali neprofitne najemnine, z dogovorjeno klavzulo, da se te za časa njihovega živjenja ne bodo višale, le usklajevale s stroški, ker so pač še vedno solastniki. Glede na to, koliko so prej in danes preplačali svoje podrtije, si jih vsekakor zaslužijo v trajno last, kljub neprofitnosti je imela dobiček še vedno le država, ki je z raznimi precenjenimi ter katastrofalno načrtovanimi vzdrževalnimi projekti financirala svoje bivše občinske delavce, ki so si v ta namen odprli podjetja za upravljanje z nepremičninami. Zaradi teh je nastala celo globalna kriza, čeprav res ne zaradi naših, ki niso gradili ničesar ali celo predvsem zaradi takih, ki niso delali drugega, kot da so se okoriščali z izkoriščanjem lahkovernih poštenjakov. Sprijaznimo se že enkrat, nimamo za burek, mi smo le statistična država, kjer ljudje v veliki večini nimajo ničesar, si v taki ekonomiji nikoli ne morejo lastiti doma in to zaradi vse hujših ukrepov totalitarne oligarhije tudi nikoli več ne bo mogoče, saj bomo zadolženi vnaprej še za stoletja. Vsaka deložacija pri nas, kjer so V imenu ljudstva, sodniki in tajkuni, s pomočjo policije ter ostalega državnega aparata, ki ga plačujejo in pripada ljudem, njih vrgli ven iz domov, v katerih so bili rojeni, je najhujša kršitev človekovih pravic, tudi to bo namreč nekaj stalo. Pravzaprav, če ne moremo ljudem zagotoviti vsaj varnih domov, kamor bi se lahko skrili pred državnim nasiljem in počakali, da mine, sploh ne rabimo države.
Meter
26. 11. 2011 10.30
+7
V "naši" državi lahko elita dela kar hoče, saj ne odgovarja za svoje napake, stroške napak in vsa bremena pa nosimo mi, navaden folk. Kar pa je najbolj žalostno, da še zmeraj volimo ene in ta iste face, sisteme,..
BMWmunja
26. 11. 2011 21.53
+2
To pa zato, ker ima povprečen slovenceln politični spomin zlate ribice. Pa teh nežnih bitij ne bi rad žalil....
Meter
26. 11. 2011 10.25
+7
Politika pravi, da je Slovenija solidarna država. To drži 10 %, 90 % pa je solidarnost za požrešni sistem, vlado, politiko. To je resnica, edina resnica.
anna1.
26. 11. 2011 10.23
+22
Katastrofa! Sama sem najemnica neprofitnega stanovanja, ki sem ga komaj dobila. Žalosto je, da nas je bilo na listi med 2000 kandidati, 5 Slovencev, ki je to stanovanje dobilo. Vse ostalo ima očitno samo slovensko državljanstvo. In res je..Avtomobili v garaži so visokorazredni, vsi so na subvencionirani najemnini. Noben ne dela, denarja imajo pa več, kot midva, ki sva oba zaposlena in o subvencionirani najemnini niti sanjati ne moreva. Zdaj pa še to?! S tako najemnino žal ne bova mogla več v tem stanovanju živeti. KAm bomo šli s 3 otroci, ne vem?! Res žalostno, kam gre ta država. To je pa zato, ker je vsa "banda" tukaj in živi od socialne podpore. Tole je res kaplja čez rob... Lahko bi uvedli zakon, da kandidirajo za naše vodilne samo čistokrvni Slovenci. Žalostno..čisto nas bodo iztrebili.
anna1.
26. 11. 2011 11.03
+7
In pol mi še eden od sostanovalcev na hodniku reče: Koga čemo da volimo? Jankovića a? Grrr...Svoji za svoje!!
izzylj
26. 11. 2011 11.17
+5
tudi v našem okrožjo mrgoli hudih avtomobilov, katerih lastniki živijo v neprofitnem stanovanju.Po eni strani jim ne zamerim, saj so se znašli, glede na to kako gnilo državo imamo in dopušča te stvari. Po moje bi morala imeti Slovenija finančno policijo (seveda je težko verjeti da bi bila poštena,a vseeno) ki bi hodila za sumljivimi državljani in slikala v katerih nepremičninah se zadržujejo, na katerih jahtah se vozijo, katere avtomobile vozijo, itd in če ni davka od teh stvari (ker so napisane na tete, babice,....., se jim to zapleni. In ravno tako bi se morallo zgoditi z mogotci, ki živijo v neprofitnih stanovanjih.
bleem
26. 11. 2011 12.07
+5
policija ja ... slo. policija ni vredno pol centa ... policija točno ve koga bi morala aretirat, oglobit, ovadit ... pa smi izgovori ... vedno bolj kot gledam demokracijo, vedno bolj se mi dopade diktatura ... raje se klanjam enemu, ki mi dejansko nekaj da, kot pa kapitalu.
Amel Šahinovi?
26. 11. 2011 13.14
+0
Adrianos
26. 11. 2011 10.03
+18
Stvar je preprosta. Zaradi neto zvišanja najemnin in davčnih olajšav (namesti,da bi bilo ravno obratno),se BANKAM niti v sanjah ne izplača prodajat po nižjih cenah zasežene nepremičnine iz stečajnih mas.Pa tudi PRIVATNIM RENTNIKOM ne. Rajši jih bodo rentale in s tem mesečno ustvarjale dobiček ravno tolikšen kot bi znašali mesečni obroki odplačevanja kredita pa še malo zraven. In to po sedanjih cenah. V 10 - 15ih letih pa jim ostane nepremičnina. Kaj hočeš boljšega? IN S TEM NEPREMIČNINSKI BALON OSTAJA NAPIHNJEN! VLADA in LOBIJI , ki stojijo za njo, pa nam je vrgla kost , češ da rešujejo problem z neupravičenimi neprofitnimi najemniki namesto, da bi uvedli kvalitetno kontrolo nad tem ! Keižanič se nam bo pa še naprej veselo muzajoče smejčkal med komentarji in na slikcah. Je to Socialna Demokracija ali moderni fevdalizem?
BMWmunja
26. 11. 2011 09.17
+17
Karkoli katerakoli slovenska vlada počne že dve desetletji ima en in isti "stranski učinek" : OBIRANJE NAJREVNEJŠIH IN VEČJI INKASSO TER MANJŠI AUSKASSO DRŽAVNE BLAGAJNE.
BMWmunja
26. 11. 2011 09.12
+20
Ne razumem, kako imajo člani te vlade sploh moralo in ksihte, da še se kažejo v javnosti. Pa še kandidirajo za vladne funkcije??!! Tako, kot je videti...., če bi Pahor bil (govorim hipotetično) izvoljen še enkrat, bi toti trotl "ponosno" še enkrat sedel na tron in poziral svojim državljanom z nasmehi, ki bi nas znova koštali vsega, kar še nam je ostalo. DRŽAVA JE NAJBOLJ RAFINIRANA OBLIKA ORGANIZIRANEGA KRIMINALA, PA KATERAKOLI ŽE JE. Naša je pri tem neverjetno uspešna.