Slovenija

Zdi se, da stranke niso za Voljča

Ljubljana, 18. 01. 2012 13.42 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 9 min
Avtor
G.G./Ni.J./STA
Komentarji
2754

Predsednik države je kot možnega novega mandatarja strankam predlagal nekdanjega šefa NLB Marka Voljča. Strankam je dal možnost, da o tej rešitvi razmislijo, a glede na odzive strank, Voljč najbrž ne bo dobil podpore.

Marko Voljč
Marko Voljč FOTO: POP TV
V oddaji 24UR so poročali, da so govorili z Voljčem, ki je v Mehiki, in da je ta rekel, "ne, nič ne vem o tem, ne vem, od kod prihajajo te informacije in izjav ne dajem". Predsednik Türk pa je dejal, "govoril sem z Voljčem večkrat, govoril sem resno in kar sem povedal, drži.“

Predsednik republike Danilo Türk je strankam za tretjega kandidata za mandatarja predlagal bančnika Marka Voljča, nekdanjega direktorja NLB, ki trenutno zaseda položaj izvršnega direktorja solastnice največje slovenske banke za Srednjo, Vzhodno Evropo in Rusijo belgijske bančno-zavarovalne skupine KBC.

Predsednik je povedal, da je z Voljčem resno govoril. Vprašal ga je, ali bi bil pripravljen postati kandidat za mandatarja. Voljč je po besedah predsednika dejal, da bi bil pripravljen, če bi se najprej izoblikoval širok konsenz, podpora med strankami za to zamisel.

Türk je na novih pogovorih strankam predlagal to možnost, seveda če stranke želijo tretjega kandidata, da bi tako imel Voljč dovolj podpore za ta proces. Kot je napovedal predsednik, bodo stranke razmislile in v naslednjih dneh sporočile svojo določitev. Poudaril je, da morajo parlamentarne stranke same povedati, ali naj nadaljujejo po tej poti.

Predsednik je poudaril še, da če se ne bi z Voljčem resno pogovoril, tega strankam ne bi predlagal in sklical tiskovne konference. Poudaril je še, da je to hipotetična možnost. Dejal je, da je sam večkrat poudaril, da skrbno razmišlja o vsem, kar spada v ta okvir in na podlagi informacij, ki jih je dobil iz sfere gospodarstva, je ocenil, da mora biti kandidat vešč reševanja gospodarskih problemov. Zato se mu zdi izbor popolnoma pričakovan in naraven.

Povedal je še, da je Voljča sam predlagal in da upa na podporo, saj v nasprotnem primeru sploh ne bi dajal predloga. "Poudarjam, da gre za zamisel, možnost, ki je tudi priložnost. To ni formalni predlog, to bo postal le s primerno podporo strank," je pojasnil.

Na vprašanje, katere stranke so predlagale iskanje tretjega kandidata, je odgovoril, da je bil proces kontinuiran in da ni primerno, da umetno definira voljo strank. "Pogovarjali smo se in med pogovori se pojavijo ideje. Na tej podlagi se opredelim za neko aktivnost. To je vprašanje posvetovanja. Stranke ne želim identificirati in kategorizirati," je razložil.

Na vprašanje, ali se mu ne zdi, da je s svojo pobudo stopil na "področje političnega driblinga" in ali lahko njegovo pobudo razumemo kot pritisk na Listo Virant in DeSUS pred odločanjem o tem, ali bosta vstopili v desnosredinsko koalicijo, pa je Türk odgovoril, da ima kot predsednik republike dolžnost, da se o mandatarju posvetuje s strankami. "To počnem. V tem okviru sem slišal predloge strank, da bi ugotovili, ali obstaja še kakšna možnost za mandatarja zunaj kroga, ki se je do zdaj pojavljal. To željo strank sem vzel z veliko resnostjo, se posvetoval z Voljčem in danes ponavljam, da taka možnost obstaja," je dejal.

Türk: Jaz sem z gospodom Voljčem večkrat govoril, govoril sem resno in kar sem povedal, drži.
Türk: Jaz sem z gospodom Voljčem večkrat govoril, govoril sem resno in kar sem povedal, drži. FOTO: Damjan Žibert

Pobudo za oblikovanje desnosredinske koalicije Türk, kot je dejal, jemlje resno, ob tem pa tudi zagotavlja, da deluje zgolj na "terenu, ki ga določijo stranke s svojimi dejavnostmi" in jim ne jemlje pobude. "Ampak proces posvetovanj je v teku in v tem procesu sem dolžan sodelovati, sodelujem in imam zamisel. Na strankah pa je, da vidijo, kaj bodo s tem," je dejal.

Na vprašanje, ali to pomeni, da je dokončno ugotovil, da predsednik Pozitivne Slovenije Zoran Janković v morebitnem drugem poskusu ne bi mogel zbrati potrebnih 46 glasov podpore ali pa bi zaradi "nekih postopkov proti njemu utegnil imeti težave z legitimnostjo", je Türk pojasnil, da mu je Janković povedal, da v primeru, če bi prišlo do predloga t. i. tretjega mandatarja, sam ne bi želel kandidirati. Prav tako ne bi postavljal "zahtev, da sodeluje v neki vladi". Glede Jankovićeve legitimnosti pa je Türk dejal, da ne želi "sodelovati v nobenih špekulacijah" o tem. "To so ugibanja in govorice," je dejal.

Stranke o "neresnem" in "presenetljivem" predlogu

Po mnenju Jankovića je Türk s predstavljeno možnostjo, da bi za mandatarskega kandidata imenoval Voljča, naredil "izjemno pametno potezo". V tem trenutku imajo male stranke možnost, da pokažejo, da so resno mislile, ko so govorile o neki ustavni večini, meni Janković. "Mi bi to ime podprli, a v tem primeru jaz več ne bi kandidiral oz. ne bi prevzel mandata," je pojasnil in dodal, da v tem primeru tudi ne bi šel v vlado na noben položaj.

Kot je povedal, mu je Türk na posvetovanjih sicer povedal, da je on še vedno njegov kandidat, a se je sam odločil, da v primeru, če ne bo "javno izkazane podpore nekaterih drugih poslancev oz. strank", še enkrat ne bo kandidiral za mandatarja. Dodal je, da so mu tudi ta teden nekateri poslanci izkazovali podporo in dejali, da mu bodo dali glas "za zaveso", a je že na prvem glasovanju za mandatarja v DZ videl, da "očitno nekateri ne morejo priti niti do zavese".

Kot je dejal, pa bi "v korist potrebe, ki jo imamo v državi", umaknil svojo kandidaturo in podprl Voljča, če bo ta dobil podporo malih strank. Tako Janković ni izključil možnosti, da v primeru nezadostne podpore Voljču ne bo ponovno kandidiral, saj da je čas do 25. januarja, ko se bo Türk odločil o predlogu za mandatarja.

Zoran Janković
Zoran Janković FOTO: Miro Majcen

Voljč je, pravi Janković, dober kandidat. Po njegovih besedah ga zelo spoštuje in sta dobro sodelovala, ko je bil Voljč še v NLB, on pa v Mercatorju.

Predsednik Pozitivne Slovenije je še povedal, da so ena izmed možnosti tudi predčasne volitve, ki bi "razčistile" sedanje razmere. Njegova stranka je pripravljena na to možnost, a je Janković ob tem izpostavil, da je treba delovati državotvorno. Po njegovem mnenju pa bi na volitvah državljani "zelo jasno pokazali, koga bi podprli".

Hkrati Janković ni želel izključiti niti možnosti, da bi ponovno kandidiral za župana Ljubljane, a kot pravi, tudi ni razmišljal o tem.

Odzvala pa se je že stranka SDS, ki je zapisala, da se jim predlagati Voljča v razmerah, v katerih je država, zdi popolnoma neresno. Iz SD so sporočili, da je to presenečenje, a da o tem še niso razpravljali. Iz SLS pa so sporočili, da odločno zavračajo vsakršne špekulacije. Predsednik stranke Radovan Žerjav poudarja, da je SLS v postopku sprejemanja koalicijske pogodbe z desnosredinsko koalicijo in tako zdaj ne razmišlja o drugih možnostih. Če sestava takšne vlade ne bi bila mogoča, se bo SLS o svojih nadaljnjih korakih opredeljevala pozneje, so v SLS še zapisali v izjavi.

Iz NSi so sporočili, da morebitnega predloga predsednika republike, ne podpirajo. Menijo namreč, da bi bilo ob upoštevanju volilnih rezultatov logično, da bi priložnost za sestavo vlade dobil kandidat SDS. "Velja opozoriti, da morebitni in neformalni kandidat predsednika RS Marko Voljč prihaja ravno v času, ko se o vstopu v morebitno desnosredinsko koalicijo odločajo v DeSUS, zato potezo predsednika republike razumemo kot manever za preusmerjanje pozornosti od realnih možnosti za hitro oblikovanje desnosredinske vlade. Pri tem poudarjamo, da programa Marka Voljča ne poznamo, medtem ko so NSi, SDS, SLS in DLGV že parafirale koalicijsko pogodbo," so zapisali v izjavi za javnost in sklenili, da potezo predsednika razumejo kot zavlačevanje zdajšnje politične agonije.

Kot so poročali v oddaji 24UR, so neuradno izvedeli, da naj bi DeSUS Voljču odrekel podporo.

Tudi z Voljčem nova vladna koalicija odvisna od DeSUS

Ker so SDS, Lista Virant, SLS in NSi medtem že parafirale in načeloma uskladile koalicijsko pogodbo, je tako kljub možni kandidaturi Voljča smer oblikovanja nove vladne koalicije odvisna od DeSUS. Ta je namreč poleg SD prejel vabilo desnosredinskih strank h koalicijskim pogajanjem.

Pričakovanja DeSUS so deljena, saj so nekateri bolj naklonjeni desnosredinski drugi pa levosredinski opciji. Ampak če Janković javnosti ne predstavi zadostne večine poslancev in če DeSUS ne gre v vladno koalicijo na čelu s prvakom SDS Janezom Janšo, ostaneta le še dve možnosti: podpora t. i. tretjemu mandatarju, ki je lahko Voljč, ali pa predčasne volitve. Teh pa si tudi v DeSUS, in v tem so si enotni, ne želijo. "Treba je priti do mandatarja, vlade, v vsakem primeru pa smo proti temu, da bi v tem trenutku razmišljali o predčasnih volitvah," je povedal poslanec DeSUS Franc Jurša.

Karl Erjavec
Karl Erjavec FOTO: Miro Majcen

Jurša pravi, da ima stranka v svojem statutu zapisano, da ni ideološka, vendar imajo v njej ljudi, ki so ideološki in so opredeljeni tako v levo in desno. "Verjetno jih je nekaj več v levo, ker je to starejša generacija," ugotavlja in dodaja, da pa je treba kresati mnenja in na podlagi tega sprejeti zaključke. Ideologija se mora namreč "enkrat nehati, začeti moramo razmišljati o Sloveniji in ljudeh, ki sedaj živijo".

Poslanec tako v četrtek pričakuje plodno diskusijo, usklajevanje mnenj in pametne zaključke, ki bodo v korist Slovenije. Če ni opcije, ki so jo v prvi fazi podprli, potem imajo po njegovih ocenah samo še dve opciji, da stvar razrešijo, in sicer desnosredinska vlada ali pa vlada ustavne večine, kar pa so že poskusili.

Voljč leta 1992 ni dobil zadostne podpore

62-letni bankir Marko Voljč se po natanko dvajsetih letih na pobudo predsednika republike Türka znova omenja kot morebitni kandidat za mandatarja. Podobno kot pred 20 leti se je kot morebitni kandidat pojavil v času, ko deluje v tujini.

Magister ekonomije Voljč je svojo poklicno pot začel v 70. letih prejšnjega stoletja. Leta 1976 je postal vodja oddelka za analize v Narodni banki Slovenije. Tri leta kasneje je odšel v tujino, delal za Svetovno banko v Washingtonu in Mehiki, v tej instituciji pa je ostal zaposlen do leta 1992.

Februarja tega leta je postal tudi kandidat za mandatarja, vendar na tajnem glasovanju v takrat 240-članskem državnem zboru ni dobil zadostne podpore. Zbral je 115 glasov, za izvolitev pa jih je potreboval šest več. Kljub neuspehu na političnem parketu je Voljč ostal v Sloveniji in jeseni 1992 postal prvi mož NLB.

Največjo slovensko banko je zapustil januarja 2004, kritiki opozarjajo, da ne povsem prostovoljno. Odšel je namreč zaradi uvajanja računalniškega sistema Sigma, ki je NLB in njenim komitentom povzročil številne težave in stroške. Po odhodu iz NLB je prevzel mesto generalnega direktorja za Srednjo Evropo v belgijski finančni skupini KBC, odgovoren pa je bil tudi za koordinacijo aktivnosti na področju bančništva, zavarovalništva in kontrolinga.

Dve leti kasneje je prevzel mesto glavnega izvršnega direktorja madžarske banke K&H, ki sodi pod okrilje KBC. Nato pa je aprila 2010 postal novi glavni izvršni direktor skupine KBC za Srednjo in Vzhodno Evropo ter Rusijo in član uprave KBC. Voljč je hkrati tudi konzul Mehike v Sloveniji.

Voljč je poročen in ima enega sina. Med tujimi jeziki tekoče govori angleško, špansko in srbsko, dobro pa tudi nemški jezik.
 

 

Spremljajte 24ur.com na Facebooku in Twitterju!

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (2754)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Jože Zaplati?
22. 01. 2012 15.06
DA VOLČA NISO SPREJELI SE STRINJAMO VSI KAJ JE DOBREGA NAREDIL ZA SLOVENIJO
delfin11
19. 01. 2012 17.50
+2
glede na scenarij je lahko prvi,drugi..tretji kandidat le..JANEZ JANŠA....
resslovenka
19. 01. 2012 09.36
+2
Našim strankam ne odgovarja noben kandidat. Se še ni rodil. Ali je "kriminalec" ali "podkupljenec" ali "ne ve kaj se je dogajalo " pri nas zadnjih 20 let, nima izkušenj na "političnem parketu" in še1001 razlog. Analiziramo, raziskujemo ozadja, razkrivamo in iščemo poti. Zakomplicirano do nezavesti. Čas pa beži.
Marinaconti
19. 01. 2012 09.41
+1
Pravilno si ugotovila o "kriminalcih " in podkupljencih. Nevem pa, zakaj mešalec megle predlaga samo takšne. Kaj je on toliko vtika v te zadeve ter se tako stršansko upira demokraciji in demokratičnih metodam, da bi se predstavilo, predlagalo enega poštenjaka kot je JJ in se tudi kot edinemu sposobnemu dalo možnost za vodenje in potegniti Slovenijo iz blata v katero so nas spravili rdeči jugo-nostalgiki.
prašek
19. 01. 2012 09.48
-2
Poštenjaka , ki je vsak teden na sodišču ??? Ki ga sodijo tudi v Avstriji in na Finskem ??????
cyklon
19. 01. 2012 10.40
+5
Jah,prašek!!!...Ako držiš žakelj,ko drugi vanj mečejo si pa edini poštenjak v Sloveniji?? Ali ni tak človek morda upognjenec po naročilu,ki z drugim "gliho štriha" ??
Saloreich
19. 01. 2012 09.28
+4
Turk je tatopel pa mu pritiska na možgane..
KARENTIP
19. 01. 2012 09.26
-4
Nasankali smo ga! ZJ, JJ, MV,....v vsakem primeru!
cyklon
19. 01. 2012 09.05
+6
Glejte....bom šenkrat povedu,nje......
cyklon
19. 01. 2012 08.47
+10
Včeraj se je iz vseh nas, tudi iz svojih prvorazrednih, ponorčeval. Zato sem ocenil, da bom še nekaj časa v emigraciji; kako dolgo, pa ne vem. Ko pridejo zadeve v politiki tako daleč, da ”murgelska koalicija” za mandatarja predlaga nekoga iz rokava in prejšnjega, ki se mu je klanjala in ga več mesecev podpirala kot up in nado slovenskega naroda, prepusti volkovom lastne usode, potem je vse mogoče. Tudi to, da nam inštalirajo opico, če bi še Voljč odpovedal, kar se je ponoči že itak zgodilo. Poleg tega je Marko Voljč že enkrat padli angel politike, ko leta 1992 ni bil izvoljen za predsednika vlade. Ko je za govorniškim pultom predstavljal svoj mandatarski program, mu je nanj znameniti poslanec in kranjski župan Vitomir Gros položil šop banan. S tem je hotel povedati, da so banane edina stvar, na katero se Voljč spozna, saj je bil pred tem sodelavec Svetovne banke, ki se je ukvarjal s srednjo in južno Ameriko. Takrat je predsednik skupščine France Bučar kriknil: ”Boš ti meni afne guncal.” Včeraj, ko bi to lahko in moral reči Türku, ga ni bilo, ker zadnje mesece tudi sam afne gunca in je bil eden od tistih, ki so v procesiji šli Jankovića prosit, naj kandidira. Banana kandidatura./Vinko Vasle/ Kaj bi dodajal komentar?Vasle je govoril tudi zame.Hvala ,Vinko!!!
justinijan
19. 01. 2012 08.53
+5
se strinjam, pa še kakšne afne gunca,nekam hitro je ploščo obrnil.kar hajdi me je začudilo, ko je podprl jankovića......
firewall
19. 01. 2012 09.11
-4
cyklon. Pa ti si res tukaj gor od jutra do večera. Pojdi malo med ljudi ali pa poglej kakšen nogomet. Bolje je za živce.
cyklon
19. 01. 2012 09.16
+7
Ma neeee! .....Pa ravno mene si našel!!!??? P.S.Sovražim nogomet.....najbolj trapast šport na svetu. Tečeš za žogo ,da jo ujameš,nato jo pa brcneš naprej!Pfff!!! :-)) P.P.S. Prijazno svetujem:brigaj se zase!!
firewall
19. 01. 2012 09.51
-2
No saj ni treba ravno nogomet. Lahko tudi ritmično gimnastiko. Važno je da se sprostiš. Nekako pa mi ne gre skupaj - prijazno svetovanje zaključeno s klicaji ;-)
cyklon
19. 01. 2012 10.43
+2
Kako pa ti veš,kolikokrat in kdaj sem na portalu?Pridem sem ,prečekiram in ne štejem,koliko komentarjev so napisali drugi! Naj naslednjič za dovoljenje prosim tebe!!??? Mene ne zanima kaj ti počneš v tvojem lajfu! Lahko delaš prevale po stopnicah!!Me ne moti in se me ne tiče,dokler škodiš samo sebi!! P.S.Ne spotikaj se vame,kontroliraš lahko samo svoje otroke in partnerja/ko,če se ti pusti/jo in,če jih imaš!!
firewall
19. 01. 2012 11.46
+1
Imaš zanimiv avatar zato sem te opazil. Pa kadarkoli pogledam sem gor si ti. Sicer je res to tvoja stvar. Ja imam partnerko, pa dva otroka, pa še psa. Mam pa občutek da me le še kužika uboga ;-)
cyklon
19. 01. 2012 08.46
+10
Janković naj bi pral denar, čeprav bi glede na njegovo tehnično znanje (računalniki) to težko verjeli, razen, če ni šlo za ročno pranje. Pa upnike naj bi oškodoval, kar je svinjsko podtikanje, kar vsi, ki smo spremljali zidavo Stožic, še predobro vemo. Poleg tega naj bi utajil davke, kar je sploh slaboumna trditev, ker Janković ni človek, ki bi koga zatajil. Zato je Janković seveda moral sporočiti, da se je v korist Voljča pripravljen odreči drugemu mandatarskemu poskusu in da tudi v tem primeru ne želi nobene funkcije v vladi. In so v njegovi Pozitivni Sloveniji nekateri nad to Türkovo potezo čisto znoreli poročajo moji zanesljivi viri. Pa ne samo to, predsednik moje države – ne moj predsednik – je včeraj afne guncal. Doslej smo bili navajeni, da je samo nebrzdano zapravljal naš davkoplačevalski denar, da nas je vse bolj ločeval, namesto povezoval, da je kruto pobite in mrtve imenoval drugorazredna tema in še bi se našlo./VinkoVasle/
cyklon
19. 01. 2012 08.43
+11
Predsednik prvo in drugorazrednih državljanov je včeraj postregel z neverjetno potezo, ki ji v poznavalskih političnih krogih pravijo - brca v meglo. In to večkratna. Na novinarski konferenci je Danilo Türk povedal, da se je pogovarjal z bankirjem Markom Voljčem, ki je pripravljen sprejeti tako imenovano ”tretjo mandatarsko pot”, če bo imel dovolj veliko strankarsko podporo. Voljč je povedal, da o tem ne ve ničesar, Türk pa je bil v očitni zadregi, ko so ga novinarji s tem soočili. Se je malo izvijal, da ta predlog še ni predlog, da je le tipanje terena – v korist kaviar komunistov seveda in proti ne drugemu, ampak očitno drugorazrednemu mandatarju Janezu Janši. Türk je sicer po velikosti visok, ni pa velik predsednik, ker ne zna mimo osebnih zamer, ki jim pač na taki funkciji, ki jo zaseda, ni mesta. Druga Türkova brca v meglo je bila, ko je dejal, da je to čisto njegova, avtonomna ideja, čeprav je takrat že vedel, da je iz davčne uprave na vrhovno državno tožilstvo romala obsežna kazenska ovadba njegovega dotedanjega pretendenta na prestol predsednika vlade Zorana Jankovića./Vinko(genij)Vasle/
justinijan
19. 01. 2012 08.44
+4
etul
19. 01. 2012 09.47
+2
ja sam drugorazredni smo mu na volitvah mal štrene zmešal mar ne?
justinijan
19. 01. 2012 08.35
+3
žalostno je dejstvo da ta človek sedi v parlamentu,,,,,,,
Homesteader
19. 01. 2012 08.30
+1
Vecer poroca: Davčna uprava RS (Durs) naj bi po poročanju spletnega portala Pozareport prvaka Pozitivne Slovenije Zorana Jankovića sumila številnih kaznivih dejanj, od oškodovanja upnikov do pranja denarja. Ovadba naj bi že prispela na tožilstvo, policijo in komisijo za preprečevanje korupcije. Janković pa je zanikal, da bi bil z ovadbo seznanjen. Po informacijah portala, naj bi Durs Jankovića sumil storitve kaznivih dejanj oškodovanja upnikov, davčne zatajitve, zlorabe uradnega položaja ali uradnih pravic in pranja denarja. Davčni inšpektorji naj bi že nekaj časa vršili davčni pregled Zorana Jankovića in povezanih podjetij. Kot še piše portal, je za kazensko ovadbo že v soboto izvedel nekdanji predsednik republike Milan Kučan, menda od generalnega državnega tožilca Zvonka Fišerja. Takrat naj bi za ovadbo izvedel tudi predsednik republike Danilo Tūrk. Kučan in Tūrk naj bi takoj začela iskati "nadomestilo" za Jankovića, še poroča Pozareport. Janković je na današnji novinarski konferenci zanikal, da bi bil z ovadbo seznanjen. "Zanimivo, da je ovadba zelo težka in da sta z njo seznanjena Tūrk in Kučan. Verjetno bi bilo dobro, da bi bil tudi jaz seznanjen s to ovadbo. Nič ne vem o tem," je dejal. Ob tem je poudaril, da je omenjeno tematiko v nekem intervjuju omenil že prvak SDS Janez Janša, ko naj bi po Jankovićevih besedah dejal, da "je to, kar on doživlja na sodišču v zvezi s Patrio, "mala malica" v zvezi s preiskavo, ki teče zoper Zorana Jankovića". "Jaz sem že v času volitev pozival Durs in ostale, sedaj govorim isto, kar naj pridejo. Imajo vso pravico, jaz pa v pravno državo verjamem in ne vem o nobeni ovadbi. Zelo zanimivo pa je, da ve tisti, ki je bil drugi na volitvah, več o ovadbi zoper mene kot jaz sam," je še pojasnil Janković.
Danijel Fric
19. 01. 2012 08.28
-2
Smo za tehnično vlado, vse ostalo je dreeeeeek od dreeeeeeeka
prašek
19. 01. 2012 08.31
-2
Voljč je že ponudba v smeri tehnične vlade
cyklon
19. 01. 2012 09.01
+5
prašek
19. 01. 2012 08.18
-2
Desnosučni pritisnejo en - in to je edini njihov argumenta. No ja, nekaj jih je tudi, ki napišejo zraven še kaj nekulturnega !!!!
prašek
19. 01. 2012 08.15
-3
Spet smo en dan bliže dokončanju Pahorjevega mandata in njegovi ponovni izvolitvi !!!!
cyklon
19. 01. 2012 09.01
+1
prašek
19. 01. 2012 08.10
-6
Naslednja najbolj realna ponudba bo Pahor.
prašek
19. 01. 2012 08.13
-2
Tebe je pa sama kultura. A si Mariborčan ???
Dongjang1
19. 01. 2012 08.16
+2
prašek
19. 01. 2012 08.19
-1
Pri meni se ne izpiše Zoki ! Pa tudi na : Janša ne prime !!!
Saloreich
19. 01. 2012 08.20
+0
Dolenjc, doma pa blizu Zokijevega bodočega doma.
prašek
19. 01. 2012 08.23
+0
etul
19. 01. 2012 08.26
+0
ti praško ko šlišim priimek Voljč se mi tak banan zlušta
prašek
19. 01. 2012 08.28
+0
etul
19. 01. 2012 09.49
ma pr mej dun če jih ne bodo kmalu po parlamentu zastonj tala si jih grem pa eno kilo iskat
prašek
19. 01. 2012 08.09
-2
Kako hitro bi bila situacija rešena , če bi desnosučni predstavili možnega mandatarja, ki pa ne bi bil Janša. Ampak, ne, samo Janša in Janša !
Dongjang1
19. 01. 2012 08.10
+3
Sm vedu, da te bodo ponoč cukal za levo jajčko - zej pa noriš
marjanka9
19. 01. 2012 07.56
-7
Hm. NLB je, ko jo je vodil Voljč odlično delala. Je maksimalno usposobljen. 2004 je bil politično odstavljen z izgovorom SIgme. Vedno je nek izgovor, da človeka odstavijo, saj uradno politično kadrovanje. Vemo kaj se je dogajalo z NLB po 2004. Kompetenten? Po politični odstavitvi so ga lastniki NLB prestavili na veliko višje in bolj odgovorno delovno mesto. Torej? Mislite, da zato, ker je rdeč:))) Po moje zato, ker je dober finančnik.
prašek
19. 01. 2012 08.06
-4
To je sicer res, ampak, kaj ko pa ni bel !!!
Max_Headroom
19. 01. 2012 08.08
+2
Lani so v njegovi poslovni skupini zgubljali po 10% kapitala na mesec, koliko milijonov, delovnih mest in vsega ostalega je to, si zna le redko kdo predstavljati. Ampak to je v ekonomiji normalno, dokler služi interesom lastnikov kapitala.
R57
19. 01. 2012 07.55
+5
Levaki s Turkom na čelu neutrudno iščejo rdečega mesijo.
Dongjang1
19. 01. 2012 07.56
+5
Dongjang1
19. 01. 2012 07.54
+3
A ni bla včeraj novica dneva da so prvaka Prodane Slovenije alias Podjetja Slovenija z DURSA kazensko ovadili?
Tajda Kosem
19. 01. 2012 07.51
+5
če že bodo predčasne volitve,lahko še volimo novega predsednika države,ki bo nepristranski