Slovenija

Kar polovica srednješolcev že tarča nasilja

Ljubljana, 19. 02. 2012 18.55 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Nasilja v šolah je vedno več. Močnejši učenci se znašajo nad šibkejšimi, vse več se pretepajo tudi dekleta, učenci pa so nasilni tudi do učiteljev. V zadnji raziskavi pa je kar polovica naših srednješolcev izjavila, da so bili tarča nasilja.

Pridružite se uradni strani oddaje 24UR na Facebooku s klikom na

 

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (100)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Googlebot
20. 02. 2012 11.25
+2
Eh to sploh ni nasilje to kar se danes dela ni nič proti temi kar sem jaz vse videl in doživel! Edino kar je da se sedaj vse posname in objavi tako da je ljudem bolj na očeh! Zato se ne strinjam da je vendo več nasilja ampak da je vedno več posnetkov nasilja!
Jimi1
20. 02. 2012 11.44
+2
Po mojih spominih, se je prav zaprav vse kar se je takrat dogajalo še sorazmerno "dobro" končalo. Spoznal sem, da je edina rešitev proti nasilju organiziranje večine, ki si v osnovi želi samo miru, za mirno in uspešno šolanje, pa neusmiljen obračun z nasilneži-manjšino.... Dokler se to ne zgodi, miru v nekem okolju ne bo.....
gizadlinka
20. 02. 2012 11.16
+4
nasilje po šolah je bilo in bo. Tako je pač v vsaki druži, je pa od vzgoje doma odvisno, kakšni so otroci, sploh pa ne vem zakaj imajo te šole neke socialne delavce in neke psihologe, po mojem zato, da so na plačilni listi, drugega učinka jaz ne vidim. Ko sem hodila v šolo, te je ravnatelj poklical v pisarno, če si kaj všpičil in tudi eno primazal, to je bilo najbolj učinkovito sredstvo, da so te naučili manire, če te je doma niso. Zdaj so pa takoj stari v šoli in tožijo učitelje in ravnatelje, če jih bolj trdo primerjo, potem pa naj imajo nasilje, če si tako želijo.
Povprecni
20. 02. 2012 11.10
+5
Zanimivo, da so romi ponovno zaščiteni proti komentarjem. Res, I. skupina zaščitenosti ( tajkuni, državniki, bankirji in vsi premožnejši); II. skupina (romi in manjšine, lenuhi in izkoriščevalci,..) III. skupina ( J.U.) in seveda marginalna velesila; IV. skupina delavski razred, na robu propada. Nimam proti nikomur nič, ampak vidim in opazujem in razmišljam.
bljak janša
20. 02. 2012 10.56
-3
oko za oko, za zob pa zobna pasta, čisto krščansko, čisto kapitalistično. ameriški vzorec. želeli ste zdaj pa imamo. včeraj v ameriki danes pa že pri nas doma. živela demokratizacija družbe skupaj z vsemi njenimi posledicami nasiljem prostitucijo narkomanijo neizmerno revščino izkoriščanjem jezdeci apokalipse press
Jimi1
20. 02. 2012 10.28
+9
Do leta 86 sem bil miren človek. Tega leta se mi je kot "bodočemu tehniku" začelo dogajati. Težave so povzročali tako meni, kot mnogim pijani mulci našega letnika iz skrajšanih programov... Nekajkrat sem jih "dobil", vmes jim tudi precej "vrnil"... Tega leta so do smrti pretepli mojega sošolca. Od takrat je v torbi med šolskimi potrebščinami "častno mesto" dobil bajonet in veriga od verižne žage. Od takrat naprej sem imel mir ! Kar se učiteljev zadeva so se skupin, ki so ustrahovale že takrat tudi sami bali.....
urmek
20. 02. 2012 09.39
+6
Leta 1987 do 1991 je bilo tudi dosti nasilja. A so imeli učitelji več pooblastil:
godhead
20. 02. 2012 09.37
+17
večkrat so najbolj nasilni, tako psihično, kot fizično ravno tisti, ki imajo bogate in pomembne starše, saj jim je vse dovoljeno, vrednot pa razen materialnih ne poznajo. žal.
Jimi1
20. 02. 2012 10.30
+8
Najslabši so ulicam prepuščeni otroci privatnikov in občinarjev....
walter2
20. 02. 2012 09.33
+8
Največji krivec za nastalo situacijo je v prvi vrsti primarna vzgoja(družina),posebaj izstopa to v večjih mestih,kjer prednačijo v tem obnašanju dijaki,otroci migrantskih staršev ali"državljanov",ki se nočejo ali ne zmorejo asimilirat v družbo,ki nima določene balkanske mentalitete.Internet,TV,kino sta pa doprinesla tudi ogromno k novi podobi današnje mladine,ki si novonastale družbene normative ustvarja,prilagaja po teh medijih in jih jemlje kot edine pravilne,ker so iz zahodne"demokracije"in jim na nek način to tudi vcepljajo mediji.Zelo veliko pa temu pripomore država preko zakonov za "zaščito"otrokovih pravic,kar sicer podpiram a ne v vseh oblikah,saj je in bo s novim DZ starš onemogočen v primarni vzgoji.Ne podpiram zlorabe,maltretiranja,brutalnega pretepanja a kakšna vzgojna okrog ušes ali po ta zadnji,kot skrajni ukrep discipliniranja otroka pa mu ne boškodila,kot to hočejo prikazat s novim DZ.
drugnben
20. 02. 2012 09.20
+10
To je to ko se otrokom vse dovoli in se jim ne pokaže kje so meje. Sedaj komunicirajo že skoraj samo prek telefona in facebooka. Ko pridejo v realnost jim pa mede. Včasih je sla mladina za vikende ven sedaj si pa pišejo prek računalnika. Menim da bo to postal velik problem ker je potrebna medsebojna kumunikacija in človeka gledati v oči ko se z njim pogovarjaš.
pikaaapokaaa
20. 02. 2012 09.13
+4
vzgoja,,,najtezje delo starsev,ki lohk mim grede zaj..,sam je pa tud tezko dans k starsi veliko delamo in nimamo toliko casa da se posvetimo otroku.zato pa vsako min kvalitetno prezivim z njima,meje morajo biti postavljene pa tudi ce se na trepalnice postavijo.ne pomeni ne in pika.ce ne bojo svojih starsev spostovali,ne bojo niti enga profesorja,sosolca itd.otoka se ze od plenic uci kaj se sme in kaj ne!do otroka mors bit strog a hkrati najboljsi prijatelj..vedno jima recm NIKOLI PRVA UDART vedno se da lepo pogovorit in zmenit..ce te pa kdo udar dj ga nazaj...otroci k vidjo da je en sibkejsi je takoj tarca!..
mrredbull
20. 02. 2012 09.01
+2
miselni vzorci staršev se prenašajo na otroke.. kakšni pa so ti vzorci staršev, ki živimo v družbeni ureditvi brez vrednot.. večina je podlegla avtomatizmu v ovčjem tropu, s katerim se zlahka upravlja.. pa dajte ljudje, uporabljajte možgane in razmislite kako in za kakšne cilje živite !
RISHA.
20. 02. 2012 09.15
+3
jansa bo baje po solah uvedel KARANTANIJA security pa boste vi videli hudica.
godhead
20. 02. 2012 09.49
+8
sestavljeno iz članov slovenske neonacistične izpostave blood and honour
siupamoizvedetiresnico
20. 02. 2012 08.35
+12
Vse se začne doma. Otrok mora imeti postavljene norme, otrok mora vedeti kdo je otrok, kdo je starš in kdo je učitelj. Vzgoja otroka se ne začne v prvem razredu osnovne šole, vzgoja se začne takoj po rojstvu otroka. Ni hujšega, kot gledati razvajenega otroka pri dveh ali treh letih in starša, ki zraven govori saj je še premajhen, da bi karkoli razumel. Otrok ima najraje tistega, ki zna postavljati meje in ne tistega, ki mu vse dovoli.
klavdijaklavdi
20. 02. 2012 07.25
+17
Mislim da niso vedno krivi samo starši, predvsem današnji čas, ko večina staršev dela po cele dneve, zato da lahko preživijo in plačajo položnice, in enostavno nimajo časa, da bi lahko se ukvarjali z otrokom in ga stalno imeli pod nazorom, seveda je pa krivo tudi to, da je mladim preveč dopuščeno, ni nobenih kazni, in zato vedo da lahko počnejo kar želijo! Ni nobene več avtoritete, ne med starši, ne med učitelji!
silce
20. 02. 2012 10.32
+2
klavdija,se strinjam s tabo,da je evropski delavnik kar zelo vpleten v vzgojo otrok,saj je res pomankanje casa za vzgojo,vendar se je treba temu prilagoditi na ta nacin,da si tudi starsi lahko cas z otroci rezerviramo in s stvari v zivljenju pac poenostavimo.marsikaksna stvar ni tako pomembna,kot si jo sami delamo.vcasih bi se morali pac vprasati,kaj je res nujno in kaj ne.ko pa dajemo svojim otrokom potuho,pa pljuvamo v lastno skledo.
silce
20. 02. 2012 10.47
+3
poenostavimo v zivljenju stvari,ki niso tako pomembne,s tem pa sem pozabila omeniti,da se vsekakor ne sme poenostaviti prehranjevanja.
Aaron-Heydar
20. 02. 2012 06.38
+30
Mladi imajo vse več pravic, učitelji in profesorji pa čedalje manj. V naših časih je bilo dovoljeno, da ti učitelj lahko prisoli eno okrog ušega in te zgrabi bolj grobo, danes pa se učitelji in profesorji niti braniti ne smejo v primeru, da jih MLADOLETNI učenci ali dijaki napadejo! Če pa se že brani, jih starši tožijo. Groza!!! Sistem TAKOJ spremeniti.
hello886
20. 02. 2012 08.44
+4
Alexxsaso@yahoo.ca
20. 02. 2012 09.28
+5
Tako je... Ucitelji so le se uboga para, ki jim za vsako nepremisljeno besedo ze sedijo starsi z odvitnikom za vratom. Otrokom vceplajjo v glavo le se kaksne grozne pravice imajo in nikjer ni vec slisati tistega da se ljudi spostuje in da z pravicami pridejo v enaki meri tudi dolznosti. Huda napaka v sistemu, ki se na tak nacin mascuje...
hello886
20. 02. 2012 11.41
+1
danes biti učitelj ni lahko. Ko vidim, kako nekateri starši zagovarjajo svoje mulce! joj.
orangensaft
20. 02. 2012 06.14
+9
in potem dobim skoraj vsak dan vprašanje, zakaj pri mojih letiš še brez otrok in da bo pa zdaj že čas, a ne? zakaj? da bo hodil v šolo skupaj s tako kretenskimi otroki?
Aaron-Heydar
20. 02. 2012 06.40
+9
Sistem preveč dopušča. Včasih so straši nasilnih otrok dobili položnice in vabila na sodišče, danes pa nič. Kdo drug pa je kriv, da je otrok nasilen? Starši seveda!
Alojz Železnik 1
20. 02. 2012 06.12
-5
Kar polovica srednješolcev že tarča nasilja Tako je pač v državi, kjer je za predsednika države 100.000 do 200.000 izvensodno pobitih drugorazredna tema.
godhead
20. 02. 2012 09.48
-1
tako je pač v državi, kjer imamo vsiljenega premierja, ki je obenem še patološki lažnivec in trgovec s smrtjo. boga ni, vse je dovoljeno.
Jimi1
20. 02. 2012 10.39
+3
Oni najbolj nasilni in neprilagojeni so pa Zokija volili... njihovega Carja !
KONEC VAŠEGA SVETA POHLEPA
19. 02. 2012 23.25
+11
Prej taksnega nasilja ni bilo sicer je bilo ampak v dosti manjsi obliki.Kriv je celoten sistem saj kapitalisticni sistem spodbuja samo nasilje tu vedno velja gledati celoto in sedanji sistem ne prinasa nic dobrega zato pa se celoten svet pogreza v temo brez izhoda. Vsi smo lahko pametni ampak nasilje je ogledalo celotnega sitema ki vlada sedaj.Lep pozdrav in 24 ur opozarja na to
Helix Nebula
19. 02. 2012 23.57
-5
komunistični sistem nas je pa polelav v vojno...
cepec22
19. 02. 2012 22.44
+15
Nasilje je vedno bilo, je ostalo do danes in vedno bo tako. Oce nikoli ni sina drzal nazaj in taksek sinek misli, da je zanj vse dovoljeno. Pa se potem taksen sinek pojavi v svetu in enkrat prej ali slej naleti na trdno roko in jih dobi, takrat se njemu podre svet. Vzgoja otroka naj bi potekala doma. Marsikateri oce najprej sam rabi vzgojo, ker je pac bil v domacem okolju divji in je tak ostal. Pa brez zamere, tako je.
Kunar
20. 02. 2012 00.43
+4
Alojz Železnik 1
20. 02. 2012 06.15
+3
Pa še nekaj: veliko otrok sploh nima očeta, da ga bi držal nazaj.
Gavrane20
19. 02. 2012 22.31
+6
Mah to je pa tud odraz kar se trenutno dogaja doma problemi mogoce starsi brez sluzbe kreganje skos prezivetje iz mesca u mesc pol pa tamal posrka to vase in ker se more to sprostit se izzivla nad drugimi taki rabjo sam en ornk pogovor mal dela z njimi ne pa da jih use po vrsti oznacemo za najslabse in nevem kaj se use ker pol samo se poslabsajo se zadeve
Gavrane20
20. 02. 2012 02.05
+3
RICHard32
19. 02. 2012 22.26
+10
Nasilje je žal prisotno že iz daljne preteklosti, samo govorilo se ni tolk o tem. Ni pa vse fizično nasilje. Koliko verbalnega nasilja pa imajo določeni učitelji do šolarjev?