Slovenija

FOTO: Nemško veleposlaništvo v Ljubljani obmetavali z barvo, na finančnem ministrstvu se je pojavil napis

Ljubljana, 15. 07. 2015 09.14 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Fasada nemškega veleposlaništva je poškodovana, skupina neznancev je vanjo zmetala balone z rdečo barvo. Kdo je fasado poškodoval in zakaj, ljubljanski policisti, ki so si kraj ogledali, še ugotavljajo. Napisa "Oxi" in "Mramor, odstop!" pa sta se pojavila na fasadi ministrstva za finance.

Neznanci so zjutraj z rdečo barvo poškodovali fasado nemškega veleposlaništva ob Prešernovi cesti v Ljubljani. Policijska uprava Ljubljana je bila o dogodku obveščena ob 7.40.

"Po do sedaj zbranih obvestilih je ugotovljeno, da je danes okoli 2. ure skupina oseb s pločnika Šubičeve ulice v objekt zmetala balone z barvo," so sporočili iz PU Ljubljana. Neznanci so nato s kraja odpeljali s kolesi v smeri proti centru mesta.

Nemško veleposlaništvo obmetavali z barvo - 1
Nemško veleposlaništvo obmetavali z barvo - 1 FOTO: 24ur.com

O motivih policija za zdaj še ne more govoriti. Na nemškem veleposlaništvu so dejali, da sodelujejo s policijo, a več informacij ne morejo dati.

Policisti si kraj dogodka ogledali in nadaljujejo z zbiranjem obvestil in obravnajo sum storitve kaznivega dejanja poškodovanja tuje stvari. 

Vandali ministra za finance pozivajo k odstopu.
Vandali ministra za finance pozivajo k odstopu. FOTO: Damjan Žibert

Vandali pa so se znesli tudi nad fasado ministrstva za finance, kjer se je pojavil črn napis "Oxi" (grško za "ne") in "Mramor, odstop!". Za zdaj policija oba dogodka obravnava ločeno, vendar ne izključujejo možnosti, da so v ozadju isti storilci.

Ostre obsodbe

"Ostro obsojamo vandalizem in vse ostale druge oblike nasilja, ki ga je ponoči utrpelo veleposlaništvo Zvezne republike Nemčije v Ljubljani in Ministrstvo za finance RS. Drži, da je javno izražanje mnenja legitimno sredstvo vsake demokratične družbe, vendar nihče nima pravice ogrožati ali uničevati lastnine drugih," so zapisali v Novi Sloveniji.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (601)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ONniON
16. 07. 2015 14.18
leta 2013 je pod pragom revščine živelo 14,5 % slovencev !
zvit kot presta
16. 07. 2015 14.39
zvit kot presta
16. 07. 2015 12.01
+0
A so skrajni levičarji že za zapahi? In zakaj še ne?
zvit kot presta
16. 07. 2015 13.13
-2
A so starokomunisti popoldne prišli pred veleposlaništvo ZRN pogledat,kaj so pomoči delali njihovi mladiči?
enakostzavse
16. 07. 2015 10.44
+1
Balkanska posla. Nekaj primitivcev se zbere, se zakajajo, napijejo, filozofirajo, pa pride eden , in takoj vidi priložnost. Nabavi še več travce, potem pa gremo heroji pred Nemško ambasado metat barvo. Junaki pravi, ni kaj.
dule100
16. 07. 2015 10.41
-1
Ja radikalni levičarji s svojimi sanjami o socialističnem raju so neverjetni mojstri v uničevanju vsega, kar jim je na poti do tega "cilja" !
enakostzavse
16. 07. 2015 10.47
+2
ravno sdsovci so pokazali kaki mojstri v uničevanju vsega, so.
pmx
16. 07. 2015 11.26
+3
Se pravi dule100 je bil svet čudovit pred Marxom in Englsom? Kako pa je tema dvema uspelo tako zaj... ta čudoviti svet, da jim je toliko ljudi sledilo in nasedlo? Sicer ne pričakujem, da bo prišel od tebe kakšen argumentiran odgovor.
pkorosec
16. 07. 2015 11.45
-4
marx in engels sta bila garaca, ki sta zivela skromno, njuna dela pa so temeljila na armadi garaskih delavcev, ki so delali po 14 na dan, 7 dni v tednu in niso imeli nobenega socialnega zavarovanja, bolniskih in zdravstva. Mislim da smo od takrat napredovali v bolj cloveske oblike. Danes pa se marxa in engelska le populisticno zlorablja in to ne s strani delavstva, ampak s strani salonskih filozofov, ki so bili tezke boje za ta boljse salonske fotelje, medtem ko se je delavcem vedno slabse godilo. Ko pa pride trenutek, da zmanja denarja tudi za salonske filozofe, pa so naenkrat glasni. Kot ZL ki je prisla v parlament z krilatico Parlamentarca na Minimalca, na katero pa so ob vstopu seveda takoj pozabli.
pmx
16. 07. 2015 14.37
+1
ZL je prišla v parlament zaradi marsičesar drugega, ker kar so govorili, tudi delajo, se zavzemajo, ... So zame prva edina prava leva opcija. Ok, seveda, nemogoče, da med njimi ne bi bilo kakšnega gnilega jabolka, ... ampak generalno je tako. Ravno nekaj obratnega za SMC, SD, SDS, ...košara gnilih jabolk, tu pa tam pa kakšna zdelana od vpliva okolice, ampak vsaj še dobra.
pkorosec
16. 07. 2015 16.15
+1
ZL ni nic drugacna od ostalih gnilih jabolk, le bolj nova so, a ravno toliko gnila. Ko sem se obrnil nanje z vprasanjem glede obdavcitve cezmejnih slovenskih delavcev, sem zvedel, da bi naj tile delavci bili izdajalci, sploh tisti, ki delajo v germanskih drzavah. No, potem se ni za cudit, da delavci salonskih socialistov ne marajo.
pkorosec
16. 07. 2015 16.22
ob nastanku so se mi zdeli zanimiv projekt, ker sem upal na debirokratizacijo preobseznega javnega sektorja, ki ga delavci realnega sektorja ne potrebujejo, se manj zelijo. Pa nic. Prav nasprotno. Sem upal, da bodo naredili kak korak za referendum o izstopu iz NATa. Pa spet nic. Sem upal, da bodo ukinili izredne privilegije nekateri drzavnih svetih krav. Pa spet nic. Sem mislil, da bodo predlagali kaksno znizanje davkov na place delavcev pod srednjih razredom, pa spet nic. Potem pa se vidim njihovo lezenje doloceni skupini prijateljev, ko imajo svoj verski praznik, medtem ko so antikrscansko nastrojeni. Ce bi se oni 3% toliko zavzemali za delavca, kot se zavzemajo za Grke in Palestince, bi bilo super. Ampak se ne. Zato upam, da kloakarska ZL na naslednjih volitvah sledi kloakarski SNS.
pmx
17. 07. 2015 07.21
+1
Hmm, zavzemajo se cel čas proti privilegijem, predlagali so, da bi bila najvišja plača 5x najnižje (kar bi posledično povzročilo hitrer dvig minimalne, denar bi se takrat takoj našel), .... vse, kar so obljubljali na volitvah, se zavzemajo. Če kdo, se ravno oni zavzemajo za delavce, za reveže, za konec nesmiselnega varčevanja, ki defacto uničuje gospodarstvo (da ne bo pomote, eno je varčevanje, ki je optimiziranje, drugo pa je varčevanje, ki je samo sebi namen, kar se počne), .....Kar zadeva NATO .... so plusi in minusi. Meni osebno se ta hip ne zdi to ravno neka najbolj pomembna stvar na svetu. EU je gnila, elitna organizacija, vedno bolj in glede tega bi bilo verjetno bolje, če ne bi nikoli postali aktivno del nje.
dule100
16. 07. 2015 10.38
+3
Množice mladih brezposelnih, ki že takoj na začetku kariere ne vidijo perspektive, so lahek plen za lažne politične pridigarje tipa Luka Mesec, ki jim pridiga o nekakšnem levičarskem raju na zemlji ! V resnici pa so največji sovražniki mladih, saj uničujejo njihovo prihodnost !
pmx
16. 07. 2015 11.28
+2
Se pravi dule100 je bil svet čudovit pred Marxom in Englsom? Kako pa je tema dvema uspelo tako zaj... ta čudoviti svet, da jim je toliko ljudi sledilo in nasedlo? Sicer ne pričakujem, da bo prišel od tebe kakšen argumentiran odgovor.
pkorosec
16. 07. 2015 11.46
saj zato pa hocejo cim slabse gospodarske pogoje, cim slabso perspektivo ... a je za kdo mogoce naredil analizo koga ZL najbolj nagovarja? So to delavci v realsektorju? Mislim da ne.
pmx
16. 07. 2015 14.39
+1
S tem nisi odgovoril na vprašanje o čudovitem svetu prej. Revolucije se praviloma dogajajo zaradi krutih vzrokov, ne iz dolgočasja.
pkorosec
16. 07. 2015 16.13
res je. Tiste avtenticne. Taksne salonarske pa se iz dolgocasja v katerih sodelujejo ponavadi salonski fotelirji, ki nikoli niso bili odvisni od dela svojih rok in znanja. Ko pa bo revolucionarno vretje zaradi stvari, ki bi delavnemu razredu dejansko pomagalo, bom pa seveda v prvi vrsti. Zal, se v ZL in podobnih salonskih socialisticnih krogih niso zagreli za ideje, kot je dvig splosne letne davcne olajsave iz zdajsnih 3200 na 11.000 kot je to recimo v avstriji. S tem bi delavec dejansko bil motiviran, saj bi se mu stimulacija poznala v denarnici, delodajalci pa bi s tem imeli tudi manjse stroske dela za bolj motiviranega delavca. Simpl logika, ki pa za salonske revolucionarje ni dovolj romanticna.
pmx
17. 07. 2015 07.22
Niti enega od vidnih članov ZL ne vidim kot salonarskih, ampak zelo aktivnih članov, ki imajo taka stališča od zmeraj. Dobri levičarjev je bilo vedno kar nekaj tudi v drugih strankah, npr. LDS, SD, ... ampak počasi jih je množica povsem demoralizirala in nevtralizirala.
dule100
16. 07. 2015 10.28
+3
Ne verjamem, da Violeta tako daleč vrže !
DonDonDan
16. 07. 2015 08.11
+4
Iz tega "protestniškega" metanja bojo pol napisal na FDV diplomo, ki bo tudi nastavek za doktorat in borčevsko penzijo.
Anton Benedik
16. 07. 2015 08.00
+6
Saj so bili Butalci neumni ampak Slovenci so pa se bolj!
DonDonDan
16. 07. 2015 08.09
+5
vstajnik1941
16. 07. 2015 07.42
+9
Med temi protestniki ni blo videt študentov z gradbenega al pa strojnega faksa, Ti dobro vedo, da brez truda in trdega dela ni nič. En kup filozofov se je tam drenjalo in se šlo superhike iz Alana Forda!
bukefal
15. 07. 2015 23.37
+1
A je Lukec vzel penzl in farbo v roke???
Ost1234
15. 07. 2015 22.53
+3
Tako farbanje je kontra produktivno. Farbat bi morali tako, kot to počno Nemci s pol Evrope. To pa bi bilo nekaj vredno :-))!
LLLEPI
15. 07. 2015 23.04
+4
Slovenci niso sposobni za taksno farbanje,se ne morejo zment katero farbo bi uporabili
alenka.NN
15. 07. 2015 22.44
+1
ja upam, da najdejo p'lačance, ki so opravili to umazano delo....ne rabiš bit pameten, kdo to vzpodbuja....kaznovat!!
tron3
15. 07. 2015 23.04
+0
lenčica potem pa je treba kaznovat, Angelco vrlo, ki jo že več kot pol Evope ne mara, vse počne, da bo EU RAZPADLA, zaradi ekonomske nadvlade Nemčije v EU, jasno, za takšna dejanja, so dovoljena menda vsa sredstva, lepo kr naj nadaljuje, ker potem čez kakšno leto EU več ne bo, v takšni obliki!!!
pkorosec
15. 07. 2015 22.32
+6
Dajmo se malo poigrajmo z dedukcijo. a.) Grki si sposodijo denar, najvec od Nemcev b.) Grki sposojen denar zarubijo in si sposodijo nove in nove kredite. c.) Grski dolg naraste preko meje normalnega d.) Grki prosijo za pomoc ostale EU clanice in jo tudi dobijo. e.) Grki so nezadovoljni z EU in predvsem Nemcijo, ker jim je denar dajala, katerega sedaj morajo vracat, a ga ne morejo, ker so miloreceno po balkansko zabluzli. Kaj bi bil logicni sklep f?
pkorosec
15. 07. 2015 22.33
+3
f: bi po mojem bil, da Grcija dolga ne povrne, resetira sistem, izstopi iz EU iz evroobmocja in svoj problem resi sama, brez novih posojil od zlobnih nemcev oz . okupatorjev, kot se danes temu moderno rece.
pkorosec
15. 07. 2015 22.34
+1
Kaj pa naredi cipras? SPrejme nova posojila? Kaj lahko sklepamo od tega? a.) Ciprasu se je skisalo ali pa so ga Nemci podkupli kot drug junkija b.) ali pa Cipras ve, da Grcija od nikoga drugega ne more tako lahko cuzat tako velike vsote denarja, kot ga cuza od EU.
tron3
15. 07. 2015 22.39
+0
korošec, živiš na Balkanu, da ti je jasno, EU po mnenju in prepričanju politikov se začne in brani na Karavankah, toliko o tvoji opevani Evropi, vse kar je nižje je za naveden kanon futer jasno, informacija iz prve roke! Nemške banke seveda na prigovarjanje kanclerke niso posojale denar Grkom, ampak njihovi eliti, jasnoooo, ki sta jo tvorili dve grški družini, seveda z vsem sorodstvom ter ladjarji, jasnooooo!!! Da se je to dogajalo, so vedeli v EU, pa niso pipce zaprli ampak so še kr posojali denar na plave oči, bi rekel Kordež, zakaj so jim posojali vseskozi denar, to je bistveno vprašanje Grške krize, jasnoooo!!!
pkorosec
15. 07. 2015 22.48
+1
jasno. Zakaj pa potem v sloveniji obstajajo pravicniki, ki so proti fiskalnemu pravilu in proti omejitvi zadolzevanja? A vam ni jasno, da za vsak mesec, ko se dodatno zadolzimo,da stopamo po poti Grcije? Je ze kaj bolj jasno? Ni mi jasno katere slovenske druzine bomo pa mi krivili? Upam, da ne samo pleskotove, ampak tudi veliko druzino salonskih kaviar pravicnikov. Jasno?
pkorosec
15. 07. 2015 22.50
+0
Men so se v starih casih ucili, da se Balkan zacne na desnem bregu Save. Jasno? Ce se za tebe zacne pri karavankah, pa tudi prav. Dvoja dejana dolocajo tvojo mentalitetto, ne naslov stalnega prebivalisca. Jasno? Jasno. Ce ti pa ni jasno, pa odpri um, da bos dosegel nirvano, ker si gotovo ze cisto poleg nje, ko pa razmisljas tako siroko brez populisticnih predsodkov. Se malo pa bos tam ;)
pepikrlinca
15. 07. 2015 22.50
+4
ja korošec...vsem je to jasno da stopamo po poti Grčije, razen našim politikom
pepikrlinca
15. 07. 2015 22.51
+2
kot vidiš, po obnašanju naših politikov in "gospodarstvenikov" smo zeloooooo globoko na balkanu
LLLEPI
15. 07. 2015 23.05
+2
DonDonDan
16. 07. 2015 08.07
+3
Ja, levakarji so bili proti "fiskalnemu pravilu", ki pomeni omejitev zadolževanja.
tron3
15. 07. 2015 21.31
-5
Klerofašisti iz Nove Slovenije so takoj pohiteli z obsodbo, so se postavili na stran nacionalsocializma, ki ga sedaj zganja nacistična nevesta po Evropi, vendar samo z drugimi sredstvi!!! so se začeli takoj vesti kot izdajalci slovenskega naroda, saj v takšnem vedenju že imajo praktične izkušnje, iz 2. svetovne vojne, ko so aktivno sodelovali z okupatorjem!!
blackhawk 1
15. 07. 2015 21.51
+4
Haha ne znaš zgodovine poba. Malo pogooglaj kako je bilo v ljubljanski pokrajini. Večina ljubljančanov je bila bolj za Nemce kot pa kvazi osvoboditelje. Se tudi razume zakaj:-)
blackhawk 1
15. 07. 2015 21.55
+0
Aktivno sodelovali z okupatorjem hehe. Kaj je pa pasivno potem..bereš komunistične pravljice in to nam prodajaš.
tron3
15. 07. 2015 22.04
-4
blckhawk zakaj so pa potem Francozi popucali svoje izdajalce, brez milosti, 15 dni je trajala ta klavnica, kolikor ne veš, vsak je šel, ki se je samo družil z Nemci!!! Ko se je pucanje končalo, seveda je bilo temeljito, ne tako kot pri nas, komunisti so bili dosti bolj prizanesljivi do izdajalcev kot Francozi, so postavili spomenik Vsem žrtvam 2. svetovne vojne in stvar je bila za Francoski narod zaključena, jasnooo!!
pkorosec
15. 07. 2015 22.06
-2
haha, kaksen pavliha. Klerofasizem in stran nacionalsocializma in nacisticna nevesta .... ha ha. Par stavkov, pa si povedal vse. 1. Kler - kdo je tu veren? Sem ateist. 2. Fasist? Kdo je tu fasist? Od vedno sem zagovarjaj svobodo posameznika in argumentacijo prava, ki bi naj prevladovalo nad mocjo sistema, ki ne rabi podajat argumentov ampak nastopa z pozicija, tak pac je in se raje podrej. 3. Nacionalsocializem in nacisticna nevesta. Tole bi imelo smisel samo v primeru, da se navezujes na merklino izjavo, da je isam tradicionalni del nemcije in vemo kdo je z nacionalsocializmom sodeloval in kdo je obozeval in se danes obozuje adijev delo.
tron3
15. 07. 2015 22.16
-1
Vidm, da so sedaj ta bel v večini, Janezovi in od cerkvene neveste zafrustriranci, ki se 24 ur na dan filajo s sovraštvom, do drugače mislečih, ker še to ni zadosti, jim pa v pridigah, potrjuje RKC, jasnoooo, poden od podna ste, ker se Vam niti ne svita kaj je v resnici v ozadju, konec koncev, pa itak sploh ne veste kaj je sonce, ker živite v večni temi, jasnoo, pleša njegova Vam ne bo nikoli zasijala, da boste doživeli nirvano!!! jasnoooo!!!
tron3
15. 07. 2015 22.26
+2
Vidim, da so v Sloveniji ljudje željni sodelovanja z okupatorjem, tokrat je to ekonomske narave, zaradi lastne koristi, čes saj nam bodo dali denar pa ne bomo propadli, v tem kontekstu ste jih pripravljeni prav po božje častiti, hvala, ker ste napisali kdo ste!!!
pkorosec
15. 07. 2015 22.31
+1
super kontra arugment, ki res pije vodo ... sploh tole nakladanje z belimi, pa RKC in pleaskot, pa ceprav mi za bele in rdece hepane in pleskota dol visi in sem nasploh nevernik in kar se sovrastva tice, si maloprej pisal o tem kako lepo so francozi ravnalni z nemskimi kolaboracionisti. Kaj je nirvana, pa tebi misko ocitno ni najbolj jasno in si prosim se enkrat preberi ;)
pkorosec
15. 07. 2015 22.36
+0
Kje je okupator? Na katerem mejnem prehodu pa si ti stal in branil ocetnjavo, ko nas je okupator napadal? Kaj se delas doma? Pusko v roke in v boj!
tron3
15. 07. 2015 22.48
+1
pkorošec si pa res butast, posodim ti denar, pa te kupim, zato pa res ne rabiš vojske!!! Tipičen primer te EU politike oziroma Nemške je naših tleh NKBM in Telekom, posodiš denar, kakšno milijardo, da saniraš banko, potem jo prodaš, za 250 milijonov, seveda ne pravemu kupcu, ampak posredniku, ki jo bo seveda naprej prodal strateškemu kupcu, ki je v ozadju, pri tem se naredi izguba, v višini okoli 600 milijonov, vendar ti moraš še vedno vrniti večino glavnice ter seveda obresti, s tem pa zabredeš v dolžniško spiralo, kar posledično pomeni, da boš spet rabil denar, začarani krog se nadaljuje, jasno, si razumel?
pkorosec
15. 07. 2015 22.52
+1
ljudje, ki dosezejo nirvano, drugace mislece, ne obkladajo z zaljivkami, da so butasti. Ce ze, reci da nisem razsvetljen. A si ziher,da res razumes kaj pomeni nirvana? :)
pkorosec
15. 07. 2015 22.57
+0
kar se pa tvojega argumenta tica, pa mi je jasno, ni mi pa jasno, zakaj je drzava kot najboljsi lastnik in upravitelj prodala NKBM za 250 milijonov, ko pa je drzava kot lastnik in upravitelj v njo vrgla 600 milijonov vec. Kje ste bili takrat? Takrat sem se jaz drl, da naj drzava tega ne stori in da naj banka pac razglasi bankrot. Ni mi jasno kako sem jaz sedaj kriv za to, vi ki ste dokapitalizacijo podpirali, pa ne. Je tebi jasno? Seveda je. Tvoj arugment bo, da bi bilo vse vredu pa prav, ce bi le drzava bila postena. Ampak ker si ze dosegel nirvano, si verjetno ugotovil, da slo drzava se nikdar in v nobenem drzavnem podjetju ni ravnala posteno in racionalno. In koncev, ce sem jaz nekomu dolzan denar, pa denarja nisem sposoben odplacat, pac kot svoboden clovek recem "NE" in sem pripravljen branit svojo imovino, ko pridejo rubezniki. Jasno? Se razumeva? Razmisljaj bolj odprto, da ti nirvana ne bo spolzela izpod rok.
tron3
15. 07. 2015 23.06
+1
korošec, če bi prebral temeljito, potem bi že vedel odgovor, res imaš probleme!!!
pkorosec
15. 07. 2015 23.15
+1
eto poleg tvojega ti dam še moj plusek, ker si uspel dati odgovor brez zaljivke :) Imam probleme ja, kot vsak drug, oz. vsi tisti, ki še niso dosegli nirvane. Še vedno se ne znam odpovedat svoji lastnini in se za njo bojim, ko pa vidim da si jo drugi hocejo lastit. Ko bom zgubil strah pred tem, bom zares dosegel nirvano ;)
puspan
15. 07. 2015 23.36
DonDonDan
16. 07. 2015 08.09
+0
Ta rdeči f@shisti še kar serjejo sredi Evrope. Nej grejo raje k svojemu Putinu !
BULDOH
15. 07. 2015 21.27
+4
Levaki vsakič ustrelijo mimo....
Ost1234
15. 07. 2015 22.49
+1
pkorosec
15. 07. 2015 23.16
+1
sonofabitch
15. 07. 2015 20.58
+5
Zanimivo, napadajo nemško veleposlalništvo, ki Sloveniji ni povzročilo nobene škode prej nasprotno, Bavčarjeva hiša, Turkova sušilnica sadja, Jakličev vikedn in mariborska naškofija pa nedotakjeni, keri dvoličneži pokvarjeni.
NoviceResnice
15. 07. 2015 21.03
+2
bob87
15. 07. 2015 20.32
+9
To da je folk v sloveniji bolan je že dolgo jasno. Da jih je peščica ta pako ekstremno tupih, da za Grško krizo odsojajo Nemčijo, pa presega vse meje. Grčija se je zafurala sama. SAMA je v krizi ljudem in upokojencem izplačevala BAJNE plače. SAMA ni pobirala DAVKOV. Kaj so potem tukaj krive Nemčija, Francija in ostale države- VKLJUČNO S SLOVENIJO??? Aj ste eni bolni. Po vaše bi morali biti sedaj ostali SOLIDARNI in jim odpisati dolg. AJA, tiste članice, ki so državljanom najprej zategnile žepe, naj sedaj pa še plačujejo LENUHE, ki so leta požvižgal na krizo. Aja, tisti ki so skozi krizo varčevali naj po mnenju teh bolnikov, ki so metali balone, še živijo tiste, ki so bili še leto dni nazaj polni denarja, ki so se martinčkali na sončku in jim je bilo ravno. BOLNIKI.
NoviceResnice
15. 07. 2015 21.03
+3
LLLEPI
15. 07. 2015 21.23
+5
Tudi Slovenija se je zafurala sama s pomocjo VIP Resevali naj bi jo pa delavi in kmetje.Kaj torej potrebujemo VIP in ekonomiste Mramorjevega kova ,ki nso pripeljali drzavo v propad za svoje katastrofalno delo pa si delijo ogromne place in privilegije
blackhawk 1
15. 07. 2015 19.58
+2
Če kdo, potem bo Grčija pokopala Evropo. Ne more biti drugače, socializem v polnem sijaju lahko blesti samo na balkanu in v vzhodnih provincah. Na zahodu ga pa težko prodajate, ker so Evropejci ozaveščeni in napredni ljudje. Bistveno manj so ovce kot pri nas.
LLLEPI
15. 07. 2015 21.24
+4
EU se bo pokopala sama z svojimi pohlepnimi politiki
pkorosec
15. 07. 2015 22.08
-1
pohlepni politiki in bebavi narodi ki so adaptirali balkansko mentaliteto.
pmx
16. 07. 2015 07.26
-1
Blackhawk, očitno nimaš niti malo pojma, kaj je povzročil to krizo (ker to sploh ni kriza EU področja, je bila praktično svetovna kriza, edino Azijo ni zadela. Tam, kjer je vse nastalo in se gojilo naprej kar vem ni socializma. Kapitalizem je rak, socializem je zdravilo. No, seveda, rak ne more biti vesel nad zdravilom, ostali organizem pa ja. Se je treba samo vprašat ali je point obstoja človeške rase na tem planetu 1% ljudi ali preostalih 99%.
NoviceResnice
15. 07. 2015 19.11
+7
Nemška ambasada ...hiša na Prešernovi ni kriva za grški dolg....tudi jaz ne in se ne strinjam da ga plačujem sorazmerno premosorazmerno kakorkoli.... Jaz bi vrgu not balonček le zato ker grki sploh še rešujejo nekoga ki je zgonu 320 mrd, varal in sedaj nima niti poleg odlićne turistične sezone
NoviceResnice
15. 07. 2015 19.12
+1
zaenotnost
15. 07. 2015 18.52
+3
Neka pravila med normalnimi ljudmi morajo veljati, drugače gre lahko samo vojna in KDO BO KOGA. Tisti, ki ste mnenja, da je treba Grčiji odpisati dolg in začeti znova dajati denar in pri tem Grki ne bi storili skoraj ničesar, da bi zares izboljšali svoje trenutno stanje, ste v zmoti. Nič se ne bi zgodilo EU bi potopilo, verjetno to tudi želite. Sam mislim, da Grki naj pokažejo, dokažejo, da tokrat mislijo resno in postopoma bi se našla prava možnost za solidarnost. BITI DOSTOJEN PONOSEN, KER NOČEŠ NIČESAR SPREMENITI...SAMO ZAHTEVAŠ in pri tem zmerjaš, ponižuješ tistega, ki ti pomaga je MALO PREVEČ. Sem na strani Nemčije!
M_teorija
15. 07. 2015 18.57
-4
Kje pa je kak tak, da pravi, da grki ne rabijo narediti domačo nalogo in narediti red. No razen desnih , ki to mantro podtikajo grkom oz Sirizi!?
zaenotnost
15. 07. 2015 18.58
+2
zaenotnost
15. 07. 2015 19.02
+4
preteklost sama govori o tem, da ne mislijo resno...ta dr. profesor ekonomije ki je predaval vsepovsod je bil svetovalec prejšnemu predsedniku vlade 2010 in rezultat je večji dolg, tudi zdaj je tako tako da ti dr. in prof. nič ne pomenijo če človek igra poker na tuj račun se je lahko k...čiti...
M_teorija
15. 07. 2015 19.06
+0
Ja igranje pokra je pa res merilo človekovih dejanj karakterja in vrlin!?
NoviceResnice
15. 07. 2015 19.06
+3
puspan
15. 07. 2015 23.39