Slovenija

Na cerkvi na Prešernovem trgu predvajajo film proti splavu. Varuh: Vsebina ne krši pravic in svoboščin posameznic in posameznikov

Ljubljana, 06. 10. 2016 12.35 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Na pročelju Frančiškanske cerkve na Prešernovem trgu v središču Ljubljane že več dni predvajajo promocijski film proti splavu. Projekcijo je pripravil Zavod Živim. Direktorica zavoda pravi, da želijo s filmom sporočiti, da je vsako življenje čudež. MOL poziva pristojne organe k ukrepanju, Cerkev pa k spoštovanju ustave.

Več videovsebin
  • Iz SVETA: Posnetek, ki je razburil
    02:14
    Iz SVETA: Posnetek, ki je razburil
  • Iz 24UR: Film prikazuje čudež življenja?
    02:54
    Iz 24UR: Film prikazuje čudež življenja?
  • Iz 24UR ZVEČER: Posnetek nasprotnikov splava razburil
    02:44
    Iz 24UR ZVEČER: Posnetek nasprotnikov splava razburil
  • Iz 24UR ZVEČER: Pogovor s predsednico zavoda Živim ter Violeto Tomič
    07:40
    Iz 24UR ZVEČER: Pogovor s predsednico zavoda Živim ter Violeto Tomič

Video Čudež življenja v angleškem jeziku s slovenskimi podnapisi naj bi Zavod Živim predvajal ves teden, kot del akcije ob tednu otroka. Njegova vsebina pa razburja meščane in meščanke. Cerkev je predvajanje na njihovi steni odobrila.

Direktorica zavoda Katarina Nzobandora je za Svet dejala, da želijo z videom sporočiti, da je vsako življenje čudež in dar. Dodala je, da je njeno delovanje spodbudila njena težka življenjska izkušnja, smrt prvega sina. Kot je dodala, sta takrat z možem spoznala, da je življenje dar. Poudarja, da film govori o razvoju otroka v maternici in ne ukinja ustavno zagotovljene pravice do svobodne odločitve o rojstvu otroka.

Posnetek predvajajo na pročelju Frančiškanske cerkve na Prešernovem trgu v središču Ljubljane.
Posnetek predvajajo na pročelju Frančiškanske cerkve na Prešernovem trgu v središču Ljubljane. FOTO: POP TV

Na Slovenski škofovski konferenci (SŠK) so zapisali, da podpirajo vse dogodke v podporo spoštovanju človeškega življenja. "Pri tem sledimo Božjim zapovedim, stališčem Cerkve in papeža Frančiška, ki se javno zavzema za pravico vseh otrok do življenja, ničelno toleranco do nasilja do nerojenih otrok ter ustvarjanje takšnih pogojev, v katerih bodo lahko vse matere podarile življenje svojim otrokom. Prepričani smo, da so omenjene aktivnosti Zavoda Živim na Prešernovem trgu v Ljubljani sestavni del ustavno zagotovljene pravice nedotakljivosti človekovega življenja, svobode izražanja in verske svobode. Želimo si, da bi bile tovrstne prireditve v javnosti sprejete s spoštovanjem in v duhu svobodne ter demokratične družbe," je zapisal Tadej Strehovec iz SŠK.

MOL: Gre za kršenje ustave

A prav nasprotno stališče imajo na Mestni občini Ljubljana, kjer so pristojne organe pozvali, naj prepovejo predvajanje filma, Cerkev pa k spoštovanju ustave. Poudarili so, da ostro nasprotujejo vsakršnemu javnemu izražanju stališč, ki so v nasprotju z ustavo. "Tudi v obliki predvajanja filma, ki nasprotuje prekinitvi nosečnosti, na javnem mestu oz. na mestu, ki je viden z javne površine (npr. fasada Frančiškanske cerkve). Zgroženi smo nad prikazovanjem in pozivanjem javnosti h kršenju človekovih vrednot in neodtujljive ustavne pravice do svobodnega odločanja o rojstvu svojih otrok," so ogorčeni na občini. 

Kot so zapisali, MOL o načrtovanih projekcijah ni bila obveščena, saj ta poteka na zasebni površini, za kar pa organizator ni potreboval dovoljenja občine. Za zasebna zemljišča tako MOL ne more izdajati dovoljenj. "Mora pa organizator javni shod ali javno prireditev prijaviti na Upravno enoto oziroma Policijo," so zapisali na MOL. 

Policija prejela anonimno prijavo

Iz Policijske uprave Ljubljana so za naš portal potrdili, da so včeraj v popoldanskem času prejeli anonimno prijavo glede predvajanja filma na platnu na zgradbi Frančiškanske cerkve na Prešernovem trgu.

"Po do sedaj zbranih obvestilih, v dogodku niso bili ugotovljeni elementi prekrška (tako po Zakonu o varstvu javnega reda in miru kot tudi ne po Zakonu o javnih zbiranjih) ali kaznivega dejanja.
O dogodku smo obveščali Inšpektorat MOL, ki pa je že prejel prijave o dogodku,"
so sporočili s policije.

Policija dodaja, da "četudi se zdi predvajanje vsebine v konkretnem primeru delu javnosti moralno sporno, pa to še ne zadošča za prekrškovni ali kazenski oziroma predkazenski postopek". Kot so poudarili, drži, da ustava državljankam in državljanom nedvomno jamči svobodno odločanje o rojstvih otrok, "a samo predvajanje vsebine, ki predstavlja drugačno stališče, na zasebnem objektu, v časovnem obdobju in na način, ko to ne predstavlja kršitev javnega reda in miru, še ne predstavlja prekrška ali kaznivega dejanja"

Promocijski video proti splavu
Promocijski video proti splavu FOTO: You Tube

SD: Gre za napad na pravice glede svobodnega odločanja o rojstvu otrok

Na predvajanje filma so se se odzvali tudi v SD. Kot so zapisali, so "ogorčeni nad ravnanjem Zavoda živim in slovenske Rimsko-katoliške Cerkve." "Gre za jasen napad na pravico glede svobodnega odločanja o rojstvu otrok, ki je jasno zapisana v 55. členu Ustave Republike Slovenije. Socialni demokrati pozivamo vse, da ODLOČNO ZAVRNEMO pozive k prepovedi splava!," so zapisali v sporočilu za javnost.

Varuh: Vsebina filma ne krši pravic in svoboščin posameznic in posameznikov

Na predvajanje se je odzval tudi Varuh človekovih pravic RS. Zapisali so, da varuh sicer ni pristojen za "ocenjevanje dejanj civilne družbe, niti vsebin njihovih javno predvajanih obvestil". A glede na velik interes javnosti so se odločili, da se odzovejo.

Ocenjujejo, da vsebina filma "ne krši pravic in svoboščin posameznic in posameznikov, saj poziva k spoštovanju življenja, kar je osnovna človekova pravica. Po naši oceni tudi ne poziva k spremembi uveljavljene ustavne pravice, saj prikazuje le izbiro za življenje še nerojenih otrok, končna odločitev o tem pa je skladno z ustavno pravico prepuščena vsaki posameznici."

Dodajajo še, da stališče, "da niti razprava o posamezni ustavni pravici ali svoboščini ni dovoljena, pa bi vendar zanikalo demokratično ureditev, na kateri temeljita naša družba in država."

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (791)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

srebrnibreg
07. 10. 2016 18.42
+2
RKC tako rekoč prepoveduje spolne odnose pred poroko. Kako je pa po takem lahko devica Marija bila noseča, če ni bila poročena?
Ronin SLO
08. 10. 2016 08.03
+0
regrat29
08. 10. 2016 11.28
+5
cerkev je itak polna hinavcev in dvoličnežev... torej takih kot je ronin :)
oblikovana realnost
07. 10. 2016 15.50
+1
Se strinjam s ZL in Jankovićem glede abortus-posilstvo in pdofilije v cerkvi. Čudi pa me, da ko je govora o religiji, Janković in ZL glede islama ne omenijo niti besede, pa sta posilstvo in pedofilija zapisana v Koranu in Hadithu za razliko od krščanstva... Fuj in fej ZL, J..
ni_mi_vse_eno
07. 10. 2016 16.00
+3
Aisha je bila stara šest let, ko se je prerok porčil z njo in devet, ko je zakon konsumiral preberemo na internetu.
Ronin SLO
07. 10. 2016 16.02
+0
Drugi časi, Spartans so služili vojsko od 8 do 30 leta nato so se poročili z 14 letnico, nivoju drugače ni bilo v starem Rimu
ni_mi_vse_eno
07. 10. 2016 16.06
Ronin SLO
07. 10. 2016 16.06
-1
Ronin SLO
07. 10. 2016 16.29
+0
Časi so se spremenili, srebro nima več prave vrednosti,...
ni_mi_vse_eno
07. 10. 2016 16.30
+1
Ronin SLO
07. 10. 2016 16.31
-1
ni_mi_vse_eno
07. 10. 2016 15.34
+1
Bi bilo pa dobro izvesti antiukrep temu filmu. Predlagam predvajanja porno filma na steni nasproti frančiškanske cerkve z naslovom "nune in duhovnik" :)
Ronin SLO
07. 10. 2016 15.54
To bi tebi ustrezalo? Je prepovedano po zakonu
ni_mi_vse_eno
07. 10. 2016 16.03
V deželi kjer se imajo ljudje radi je lepše živeti, kjer se ljudje nimajo radi. Ljubiti pa pomeni delati dobro svojemu bližnjemu. Izobraževanje iz prve roke, kako je potrebno ljubiti nune in ne male otroke.
Ronin SLO
07. 10. 2016 16.07
-1
Razumnež
07. 10. 2016 14.36
+4
Je pa zanimivo, kako debata odplava.... Glede samega filma, kaj naj bi bilo sporno itn, pa še kar nič. Samo neko izlivanje frustracija od pedofilskih duhovnikov, pa farških nevemkaj, pa katera pravica je bolj pomembna, ženske do splava ali nerojeni do življenja... Glede takoooo spornega filmčka pa kar nihče.
Razumnež
07. 10. 2016 14.33
+2
Ronin.... Samo opozoril bi te, da je mnogim težko spremljati te novice in morda marsikatero prizadaneš s komentarji. Torej bodi bolj obziren do tistih, ki so splav naredili. Nikar ne obsojaj.
Ronin SLO
07. 10. 2016 16.13
-2
Problem je družba ki spodbuja splav namesto zivljenja
ni_mi_vse_eno
07. 10. 2016 16.38
+2
Ronin SLO
07. 10. 2016 16.55
-1
vstajnik1941
07. 10. 2016 13.58
+0
Za pravično družbo? Ja zihr - in to po meri partije!
Ronin SLO
07. 10. 2016 13.22
-8
Tako ponižano sem se počutila, v maternici me je že vse bolelo. Legla sem, nogi so mi privezali v stremena, v žilo so mi dali uspavalo. Nisem želela gledati okrog, bilo je preveč strašljivo, najbolj varno je bilo pogled usmeriti v luč nad glavo, da so mi bile prikrajšane priprave. Še zadnjič sem z roko pobožala svoj trebuh in se poslovila od svojega otročka. Pomislila sem, kako mu bo, ko ga bo zdravnik postrgal ven iz mojega telesa. Na obraz so mi potisnili masko.
SDS_je_poden
07. 10. 2016 13.27
+6
Roni, malo si že nagnusem z temi sestavki..... prilepi raje kaj o zlorabah na Irskem.... Nekako dvomim, da je res to pisala kakšna ženska.... pač neka propaganda, spisana od nekoga, ki je proti splavu. Razumem, ampak ženska tega sigurno ni pisala. Čisti manipulativni sestavek.
Ronin SLO
07. 10. 2016 15.54
-3
Ronin SLO
07. 10. 2016 16.03
ni_mi_vse_eno
07. 10. 2016 16.04
+1
res je, sploh pa če plačaš, ker potem ti še grehe odpusti. :)
Ronin SLO
07. 10. 2016 16.08
-1
Res je, denar razdeli med uboge, saj poznaš karitas
ni_mi_vse_eno
07. 10. 2016 16.28
+1
Res je, zbiraj denar za uboge, saj poznaš Petrov novčič. --- VATIKANSKE ZIDINE TRESU SE OD SKANDALA Od miloda
Ronin SLO
07. 10. 2016 16.30
Ronin SLO
07. 10. 2016 16.32
Lepa vzgoja je temelj za pošteno zivljenje
ni_mi_vse_eno
07. 10. 2016 16.33
Raz 17,4 Ženska je bila oblečena v bager in v škrlat in bleščeče okrašena z zlatom, z dragimi kamni in z biseri, v roki pa je držala zlato čašo --- Zakaj to brišete?
ni_mi_vse_eno
07. 10. 2016 16.37
@Lepa vzgoja je temelj --- To je pa res. Pošteno živeljenje pa ne pomeni nič delat, ampak živeti od rok svojega dela.
Ronin SLO
07. 10. 2016 16.55
Ronin SLO
07. 10. 2016 13.20
-4
Splav je kršitev kozmičnih zakonitosti,..
SDS_je_poden
07. 10. 2016 13.26
+3
Ronin SLO: Kozmične zakonitosti? O čem ti to.....???
Ronin SLO
07. 10. 2016 15.55
vstajnik1941
07. 10. 2016 13.04
+0
Če geji napol nagi opletajo s pimplni in guzicami naokol je to ok - če pa nekdo, ki misli v nasprotju z partijsko direktivo, tega ne počne, ga je tre ba diskreditirat in uničit ter onemogočit. Najlaže označit kar za fašista!
SDS_je_poden
07. 10. 2016 13.08
+1
vstajnik1941: Partijska direktiva? Pa kje vi rastete? A je na Terstenjakovi kakšen rastljinjak, vas tam gojijo? Drži pa dejstvo, da slovenec ne zna poslušati nasprotnega mnjenja. Tu se strinjam.
Ronin SLO
07. 10. 2016 13.12
-1
Kaj ima pa z normalno razmišljajočim človekom opraviti Trstenjakova?
SDS_je_poden
07. 10. 2016 13.25
+0
Ronin SLO: Ker samo rastlinice vidijo dan danes partijo in vse rdeče okoli sebe. Morda moj predsodek, ampak lej, sem ga lepo vprašal ;)
Ronin SLO
07. 10. 2016 15.55
Bibijana3
07. 10. 2016 13.01
+0
Noro res, noro... Film je čist ok, na lep način prikazan razvoj otroka od spočetja do rojstva. Ne omenja splava, temveč poveličuje življenje. Normalno za normalne glave. Kje je problem? Samo na MOL so lahko zgroženi, večina nas mimoidočih ni zgrožena. Večina ni zgrožena nad vsemi vrstami projekcij in slik, plakatov in promocij, ki oblegajo Ljubljano. Pač greš mimo, če ti ne paše. Tudi mimo Jankoviča, čeprav se ta obnaša, kot da je sprehod po Ljubljani, sprehod po njegovi posesti.
vstajnik1941
07. 10. 2016 13.05
+2
Če bi tenbe naredil v pastirskem stanu v šumadiji in ne bi imel normalnega razvoje, bi bil tudi ti proti!
Ronin SLO
07. 10. 2016 16.18
SDS_je_poden
07. 10. 2016 12.01
+2
V sloveniji se zadnja leta izvaja konzervativna revolucija. Vprašajte se, ali hočemo res biti tako zaplankana država kot je Poljska, ki je v svojem bistvu evropska Alabama.
Ronin SLO
07. 10. 2016 12.03
-5
Poljska ima pošteno in domoljubno vlado,..
SDS_je_poden
07. 10. 2016 12.05
+2
Ronin SLO: Poljska ima konzervativno vlado, zlizano z RKC, ki svojo državo počasi a vztrajno potiska v srednji vek. Čedalje manj pravic, čedalje več restrikcij.... je to Evropa, v kateri želimo živeti? Jaz že ne.
Ronin SLO
07. 10. 2016 12.06
Poljska-litvanska zveza je bila v srednjem veku največja evropska država,...
SDS_je_poden
07. 10. 2016 12.12
+2
Ronin SLO: In to je izgovor, da se ljudjem v današnjem času omejuje pravice? Kaj ima to sploh veze z odvzemom pravice do splava ženskam? Tudi Slovenija je nekoč bila del mogočne Avstroogrske...... kaj ima to veze z bilo čem?
Ronin SLO
07. 10. 2016 12.17
-2
Kakšne pravice se omejuje? Nerojenih otrok? Imaš prav,...
SDS_je_poden
07. 10. 2016 12.20
+2
Ronin SLO: Omejuje se pravice odločanja nad lastnim telesom. Ne delaj se nevednega..... ženska ima pravico, da se odloči, kaj bo z svojim telesom počela. Ta pravica je NEODTULJIVA. Kaj bo naslednji korak? Prepoved tetovaž, ker je to nasilje nad lastnim telesom? Sprijazni se, dokler imajo ženske reproduktivne organe, ki omogočajo donositev otroka, jim ne ti, ne kateri koli drugi moški nima pravice soliti pamet, kaj lahko z svojim telesom počnejo.
Ronin SLO
07. 10. 2016 12.21
-3
Kako pa nerojeni odločajo nad svojim lastnim življenjem in telesom?
SDS_je_poden
07. 10. 2016 12.25
+3
Ronin SLO: Ne morejo, ker v teh fazah zgodnjega razvoja niso sposobni kognitivnih misli, niti jim noben zakon ne dodeljuje pravic. Enako neumestno bi bilo spraševati, kako lahko nepolnoleten otrok odloča o pomembnih stvareh v njegovem življenju? Ne more, ker ni sposoben, ker nima pravic in ker to namesto njega počnejo starši / skrbniki.
Ronin SLO
07. 10. 2016 12.26
-2
kako pa ti to veš, si si ogledal fim, je zelo poučen,...
SDS_je_poden
07. 10. 2016 12.30
+3
Jaz imam dva otroka, vem kako potekajo vse faze razvoja zarodka v telesu, ne rabim si ogledat propagandnega filma. Dejstvo je, da pravice dobimo šele ob rojstvu, ne prej.
Ronin SLO
07. 10. 2016 12.35
-3
SDS_je_poden
07. 10. 2016 12.51
+3
Ronin SLO: To je dejstvo, gledano z stališča zakonov. Ne more nerojeno bitje imeti nekih pravic, zakonsko gledano. Ne gre.
Ronin SLO
07. 10. 2016 12.55
-3
Razumnež
07. 10. 2016 14.42
+1
OK.... nerojeni dobi pravico že prej, tako da se tu oba malo motita oz. nimata razčiščeno. Sam splav se lahko naredi v Sloveniji samo do neke "faze" razvoja, torej do (mislim da) 3-4 meseca nosečnosti. Kdo in na kakšni osnovi to odobri mi sicer ni jasno, ampak v 8 mesecu se splava ne da opraviti v Sloveniji, ker takrat pa naj bi bil ta zarodek že človek. Mogoče se malo čudno tole sliši, ampak to zgolj zato, ker dejansko je čudno.
SDS_je_poden
07. 10. 2016 11.58
+4
Neverjetno pa je dejstvo, da o splavu največ pametujejo predstavniki tiste organizacije, ki je na Irskem zlorabljala naveč otrok, sploh nezakonskih.. Nič krivi otroci so trpeli v njihovih ustanovah, pri nunah, kjer so jih zlorabljali za delo in še marsikaj drugega.... samo zato, ker njihove mame niso bile poročene, ko so se rodili?! Sedaj bodo pa ti klovni pametovali o nedotakljivosti otrok? Sram jih je lahko!
Ronin SLO
07. 10. 2016 12.01
-3
Gosnell je splave opravljal kar tri desetletja, v tem času pa je opravil na tisoče splavov. S svojo dejavnostjo je zaslužil okoli 1,8 milijona ameriških dolarjev letno, so sporočile oblasti.
SDS_je_poden
07. 10. 2016 12.03
+4
Ronin SLO: Zlorabe na Irskem so se dogajale več kot tri desetletja, ob tem je pomrlo na STOTINE otrok. RKC pa kar molči. Dvojna morala?
Ronin SLO
07. 10. 2016 12.05
-2
SDS_je_poden
07. 10. 2016 12.10
+1
Ronin SLO
07. 10. 2016 12.12
-3
SDS_je_poden
07. 10. 2016 12.14
+1
Ronin SLO: Seveda,, vse kar konzervativcem ni po godu, se označi za zlonamerno, komunistično naravnano propagando. Zanimiv mi je ta vaš svet, ki ga imate v glavah, vendar jaz v tem vašem svetu vseeno nebi želel živeti.... ker za takim pogledom, se da oprati najbolj gnusna kriminalna dejanja.
Ronin SLO
07. 10. 2016 12.19
-3
Jp, to me spominja na povojne poboje,...,gnusna kriminalna dejanja
SDS_je_poden
07. 10. 2016 12.23
+1
Ronin SLO: Zdej že malo zmanjkuje materijala za debato, pa si to privlekel na plano? Lej, o teh stvareh na drugem članku, ob drugem času. Dolžni pa smi vsi okoli te tematike izkazati neko pieteto do žrtev. Kar sem jest prej mislil je to, da si dogodke na Irskem označil za lažno propagando.
Ronin SLO
07. 10. 2016 12.25
-1
72-letni zdravnik Kermit Gosnell je obsojen umora treh otrok, ki so se rodili s pomočjo medicinsko sproženega poroda. Gosnell jim je po porodu v hrbtenico zaril operacijske škarje. Porota ga je oprostila umora četrtega otroka, ki je po porodu celo zajokal, a mu je Gosnell hitro prerezal vrat. Je pa obsojen tudi nenaklepnega uboja ženske, ki ji je za izvedbo splava v visoki nosečnosti odmeril preveliko količino zdravil.
SDS_je_poden
07. 10. 2016 12.29
+3
Ronin SLO: Seveda in tega početja bo še veliko več, če bo splav postal NELEGALEN! Kaj misliš, da je prepoved splava kakšna rešitev? Še več bo samomorov, več depresij, več nelegalno opravljenih splavov, tudi v pozni nosečnosti.... Dejte vklopit malo možgane in mislit na to, kaj vse to potegne za seboj. Ženske niso stroji za rojevanje otok.
Ronin SLO
07. 10. 2016 12.41
-3
SDS_je_poden
07. 10. 2016 12.51
+1
Ronin SLO: Rešitev za nelegalno opravljene splave? Ne da je to jalova rešitev, to ni sploh nobena rešitev.
Ronin SLO
07. 10. 2016 12.57
-2
vladaricaumov
07. 10. 2016 11.55
+4
Ronin, kva bi ti rad povedu. A mislis, da je zenskam fino splave delat. In kaj ce bi ga vi deci raj v hlacah obdrzal. Moski bo men pametoval o mojem telesu. Tud otrok je samo moj, dokler ga ne vrzem v ta svet. Sej je v mojem telesu. Briga me, kva si deci mislte.
SDS_je_poden
07. 10. 2016 11.56
+3
Podpis. Sicer malo živčno spisano, ampak ja.
Ronin SLO
07. 10. 2016 11.57
-3
Imaš prav, moški v hlačah, ženske pa noge skupaj,...
SDS_je_poden
07. 10. 2016 11.51
+1
Ne vem, kaj se moški sploh vtikajo v pravice žensk. Nad svojim telesom imajo pravice odločanja le ženske, ne pa tipi, ki se gredo srednjeveške scene in živijo po srednjeveških načelih. Če želi ženska prekiniti nosečnost, je to poseg v njeno telo, njena odločitev in nihče nima tu pravice oporekati. Pika.
Ronin SLO
07. 10. 2016 11.53
-1
SDS_je_poden
07. 10. 2016 11.54
+2
Ronin SLO: JBG, ko boš pa ti imel maternico in jajčnike, se boš pa lahko ti odločal, kaj boš donosil in kaj ne. Dokler tvoji reproduktivni organi tega ne omogočajo, nimaš pravice pametovat drugim. OK?
Ronin SLO
07. 10. 2016 11.57
-3
Po medicinsko sproženem splavu je otrokom s škarjami tako močno poškodoval hrbtenico, da so umrli.
SDS_je_poden
07. 10. 2016 11.59
+2
Ronin SLO: Še vedno, ne vem kaj se imaš ti za vtikat v to. Splav ni nekaj lepega, ampak pravico za ta poseg ima izključno ženska. Štekaš al nočeš štekat?
Ronin SLO
07. 10. 2016 12.03
-3
Otrok ima pravico do življenja. Izberi življenje
SDS_je_poden
07. 10. 2016 12.06
Ronin SLO: Ženska ima pravico odločanja nad svoji telesom. Izberi pravico.
Ronin SLO
07. 10. 2016 12.08
-1
SDS_je_poden
07. 10. 2016 12.12
+2
Izberi OSNOVNE ČLOVEKOVE PRAVICE in SVOBODO ODLOČANJA! :)
Ronin SLO
07. 10. 2016 12.18
-2
Jp. ČLOVEKOVE PRAVICE do življenja in da nisi umorjen,..
SDS_je_poden
07. 10. 2016 12.27
-1
Ronin SLO: Žal se, vse dokler se ne rodimo, te pravice prenašajo le na bitja, ki ne rabijo biti preko popkovnice povezani z lastno materjo za obstoj lastnih življenj. To kar ti počneš in propagiraš je podlo, nedoraslo in nedomiselno.
Ronin SLO
07. 10. 2016 12.29
-1
SDS_je_poden
07. 10. 2016 12.32
+1
Ronin SLO: Ne, kar počneš je podlo in nedoraslo razumnega človeka. Pustiva pri strani to, da vaše mistično bitje ne obstaja, oz. da v vseh 2000 letih niste uspeli sproducirat niti 1 dokaza, da je to bitje živo. Misliš da se je ženskam lahko odločit za ta poseg? Ne morem verjet, kako nekateri mislite le sami nase in na svoje koristi....
Ronin SLO
07. 10. 2016 12.43
-1
No ja, pač agnostični pogled na svet - 11,5% zemeljske populacije, ..., ne mislimo nase, mislimo na nerojene otroke
SDS_je_poden
07. 10. 2016 12.52
+1
Ronin SLO: Prevsem mislite na sebe in želite svoj pogled na svet vsiliti večini. Večni problem vas vernikov in konzervativcev.
Ronin SLO
07. 10. 2016 12.56
V demokraciji imamo zaostali konzervativci povsem enake politične pravice kot progresivni ateisti,...
SDS_je_poden
07. 10. 2016 13.01
+2
Ronin SLO: Seveda, ko se gre zate, se sklicuješ na svoje pravice, ko se gre za ženske in splav, bi pravice jemali. Nimate pravice se vtikat v ženske, njihova telesa ali njihive pravice. Preprosto po demokraciji. Ok?
Ronin SLO
07. 10. 2016 13.04
-1
SDS_je_poden
07. 10. 2016 13.07
+2
Ronin SLO: Sedaj se že vrtiva v krogu. Zakonsko gledano jih nima. Dokler je priklopljen na mamo, ima ona pravico odločanja tudi okoli njegovega življenja.... ok?
Ronin SLO
07. 10. 2016 13.09
-2
No, pa sva prišla skupaj, ta zakon oz. ustavo bomo spremenili po povsem demokratični poti,...
SDS_je_poden
07. 10. 2016 13.26
+2
Ronin SLO: Seveda, samo večino morate zbrati..... se bojim, da se tu zatakne, a ne?
Razumnež
07. 10. 2016 14.29
Torej če razumem človek ni človek, dokler se popkovina ne prereže, al kako??
dada73
07. 10. 2016 11.31
+1
Prestavljajte si da igrate v Manchester United v prvi postavi ali pač klub kateri vam je najbolj pri srcu. Liga prvakov. Finale. Nasprotnik Real Madrid. Vi ste že totalno napeti in čakate prvi žvižg, da lahko začnete špilat. No in potem se naenkrat na terenu pojavi skupina starih babic, ki pridejo na sredino igrišča in postavijo mizo ter stole in rečejo:''Vi nimate nobene pravice tu igrat,ker smo me prišle pit čaj in štrikat pulovre.'' In tekma odpade in ni zaključka lige prvakov. No, tak jaz vidim zadevo ko moški komentirajo o tem če lahko ženske delajo splav.
Ronin SLO
07. 10. 2016 11.38
+0
enakostzavse
07. 10. 2016 11.14
+4
Razni bluzatorji, kot so "ronin SLO" in njih pastirčki, si pa res dovoljujejo take stvari, katere so samo za njihovo promocijo. Pa vas vprašam, zakaj vaš vrhovni dopušča smrt novorojenčkov in malih otrok, širom po svetu, ker nimajo kaj za jest in nimajo niti čiste vode za pit ? Po drugi strani pa pametujete o tem, da je splav proti človeškim normam. Bluzatorji neumni.
Ronin SLO
07. 10. 2016 11.37
-5
Kako nestrpno in žaljivo, takšen je torej svoj domet,...
enakostzavse
07. 10. 2016 13.31
+1
Uh ronči, o tvojem "dometu" raje razmisli ! Sej se da pomagat takim kot si ti, ampak morate sodelovat pri "sanaciji" uma, drugače ne funkcionira ta zadeva.
Razumnež
07. 10. 2016 14.26
enakostzavse... Prav imaš, naš vrhovni dopušča. Dopušča pa zato, ker je dal človeku pamet in svobodno voljo. Kaj pa z njo delamo ljudje si pa že sam povedal.
RedHookersSons
07. 10. 2016 11.00
+0
V primeru tete violete pa bi splav moral biti obvezen.
Ronin SLO
07. 10. 2016 11.47
-1
Ja, tukaj bila pa izjema pri mojih načelih,...
deathbite
07. 10. 2016 12.05
+0
Razumnež
07. 10. 2016 14.24
Ronin SLO
07. 10. 2016 10.48
-4
24ur 14.05.2013: Otrok se je še 20 minut po splavu boril za življenje 72-letni zdravnik Gosnell je na svoji zasebni kliniki opravljal splave v poznejših tednih nosečnosti. Po medicinsko sproženem splavu je otrokom s škarjami tako močno poškodoval hrbtenico, da so umrli.
ni_mi_vse_eno
07. 10. 2016 10.51
+2
Ronin, zakaj bi verjel v obstoj nekega bitja in mu služil? Bog si, ljubi in spoznaj, da nikoli ne umreš.
ni_mi_vse_eno
07. 10. 2016 10.51
+1
Ps 82,6 Jaz sem rekel: »Bogovi ste, sinovi Najvišjega vi vsi;
ni_mi_vse_eno
07. 10. 2016 10.51
+1
Jn 10,34 Jezus jim je odgovoril: »Ali ni zapisano v vaši postavi: Jaz sem rekel: bogovi ste.
Ronin SLO
07. 10. 2016 10.57
-1
enakostzavse
07. 10. 2016 11.29
+4
In ti, ronin, pametuješ o pravičnosti ? Ime "ronin" si si nadel ? Ronin pomeni prostega samuraja, torej plačanega morilca. Uporablja pa se tudi za študente, kateri niso bili sposobni naredit izpite in čakajo na naslednjo priliko. Torej se iztovetiš z luzerji kateri so za povrh plačani morilci. Bubanček !
Ronin SLO
07. 10. 2016 11.36
-3
@enakostzavse, blagor tebi, ki imaš tako preprosto razmišljanje,...
enakostzavse
07. 10. 2016 13.32
+2
Ronin SLO
07. 10. 2016 15.56
-2
žlikrofi
07. 10. 2016 10.36
+4
ja to smo moral tud mi gledat v 8r verouka sramota s čim se farji ukvarjajo
Ronin SLO
07. 10. 2016 10.38
-4
Duhovniki se ukvarjajo s svojim poslanstvom,...
ni_mi_vse_eno
07. 10. 2016 10.54
+2
Ki je imeti rad otroke, vzemati darove vernikom in nič delati. Največji učitelji so pa Vatikanska banka in Petrov novčič: "VATIKANSKE ZIDINE TRESU SE OD SKANDALA Od milodara za bolesnu djecu preuređen luksuzni penthouse jednog od najmoćnijih kardinala"
Ronin SLO
07. 10. 2016 10.56
-2
No,jaz darujem, ti pa verjetno nič - torej kaj se razburjaš,...
Ronin SLO
07. 10. 2016 10.25
-6
Psalm 139:16 Tvoje oči so me videle, ko sem bil še zarodek, in v tvoji knjigi so bili zapisani vsi moji deli – tudi dnevi, v katerih naj bi nastajali – ko ni bilo še niti enega.
deathbite
07. 10. 2016 10.33
+1
Ronin SLO
07. 10. 2016 10.36
-1