Slovenija

Minister: Šolski pouk ob 7. uri ni človeški

Ljubljana, 29. 08. 2012 19.38 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Z novim šolskim letom se pouk ne bo smel začenjati pred pol osmo uro. Minister Žiga Turk pravi, da ni človeško začenjati pouka ob 7. uri. Vsi starši pa niso zadovoljni, saj bodo imeli težave z jutranjim varstvom.

Z novim šolskim letom se pouk ne bo smel začenjati pred pol osmo uro. Minister Žiga Turk pravi, da ni človeško začenjati pouka ob 7. uri. Vsi starši pa niso zadovoljni, saj bodo imeli težave z jutranjim varstvom.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (428)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

mamica55***
05. 09. 2012 09.30
+2
včasih smo imeli vsi pouk ob 8h ! starši privoščite otrokom tisto uro spanja !
Anatina
30. 08. 2013 16.00
+2
Ja pajade, ob pol osmih smo zacenjal, pa se eno uro pes hodil do sole. Ob sestih je bilo treba vstat, pa nobeden nas ni v solo vozil, niti v prvi razred, ceprav smo imeli do sole 5 km.
jan.k94
02. 09. 2012 15.53
+3
Bolje prej začeti ob tem primeru ob sedmih ne pa ob 8,,, potem pa končamo s poukom ob pol 3 pa preden prideš domov je ura 4 tko da brez veze tole
kor22
02. 09. 2012 19.08
+1
se strinjam, jaz bi že ob 6-stih začeu samo da bi pol pred 12 že lahko končali, nepa da do 3-eh sedimo, se mi zdi da to ni človeško
Anatina
30. 08. 2013 16.02
+1
Tocno tako, zdaj pa otroci gredo v solo ob pol devetih in ostajajo tam do petih popoldne. Celo zimo ne vidijo dnevne svetlobe v prostem casu.
m4j3r
30. 08. 2012 14.45
+54
Nečloveško je da morajo osnovnošolci vlačit v šole 30 kg+ torbe. Nečloveško je da se že majhne otroke uči nepotrebni balast in se jih sili v neke obšolske dejavnosti; na koncu pa ti ne premorejo niti osnovnega bontona. Nečloveško je razvajanje otrok čez vse mere: večina otrok ni invalidov in nimajo slabih prometnih povezav do šol, pa jih vseeno mamice in očiti vozijo v šolo praktično do konca devetletke. In sedaj bo en minister pametoval, da je pouk ob 7ih nečloveški... HA
rozika88
30. 08. 2012 14.46
+11
On je itak mal poseben. Gospod minister namreč, je že večkrat dokazal....
cupofmarja@email.si
30. 08. 2012 14.50
+5
na račun otrok si dvigujejo glasove.........
vikitiki
02. 09. 2012 13.38
+5
m4j3 bravo.. končala sem osnovno šolo in imam zelo poškodovano hrbtenico.. kar se pa tiče pouka.. v vsakem primeru se bomo dijaki mogli vstajat okoli 5-6.. pa če je pouk ob 7 ali pol osmih.. in vsi, delavci,osnovnošolci,dijaki si zaslužimo malo odmora.. nihče pa ni propadel če se je pouk ali skužba začel ob 7.. je naporno,se da pa zdržat, in sama mam rajši zgodnje ure zjutraj kot pozne popoldne. mislim da minister ni naredil nič pametnga.. sicer je pa v naši državi itak vse možno.. kaj hočemo.. uspešno šolsko leto vsem;)
kat777
30. 08. 2012 14.37
+14
Res je, da so dandanes otroci zelo razvajeni, ampak še zdaleč ne moremo vseh metati v en koš. Od tega pa veliko pripomore vzgoja. Da se pouk začne ob 7:45 je čist pravi čas, tudi pri nas smo pouk začenjali ob takšni uri, končali pa najkasneje ob 14.00 uri dvakrat tedensko, ostale dni pa do enih.Nekateri res ne morete vedeti in si predstavljati koliko otrok zjutraj vstane že pred 5. uro in gre v šolo in koliko napora je to za njih. Preden pridejo v šolo, potem biti pri pouku in še nato priti domov in postoriti vse za šolske obveznosti, pomagati doma... Torej če je to ena od možnosti, da otrok zjutraj vstane malo kasneje, se popolnoma strinjam z uvedbo takšnega časa. Vem, da je težko tistim, ki nimajo nikogar, da bi otroka pospremil v šolo in so vezani na čas za službo. Vendar za vse se najde rešitev. In še zdaj ne morem verjeti, da nekateri še vedno mislite, da če ste sami morali iti čez težko pot v življenju, da mora potem to tudi doživeti vsak posameznik. Vedno omenjate tudi problem zaradi diplomantov, ki jih je res zelo preveč, se strinjam, vendar a ste se kdaj vprašali in zamislili, da bi vi bili na mestu srednješolca, ki je ravnokar končal 4. letnik kam naj gre?? V službo?? Ja, že tako podjetja zapirajo in ni delovnih mest. Kam naj gre? Na zavod, kjer jih je že toliko?? Ne preostane ti drugega kot da greš študirat in potem lahko delaš še preko študenta. Ja, zlomka zdaj so pa še dajatev povečali. Kriv je ta sistem in tukaj bi morali uvesti res veliko sprememb.
Strok
30. 08. 2012 14.36
+14
tole je smešno..Ob sedmih ni prav nič prezgodaj. Mi smo v osnovni šoli začenjali 7:10 Avtobus pa je iz vasi vozil 6:10 Vstajali smo 5:45 in vsi smo normalno dorasli, ter se navadili vstajati zgodaj. In nihče od nas ne poleževa kod to počnejo v naši vladi. Rana ura zlata ura! Poleg tega pa je človek pri nižjih temperaturah bolj skoncentriran.
Strok
30. 08. 2012 14.41
-2
Ob taki logiki bo naša mladina samo še bolj razvajena.
theso2012
30. 08. 2012 14.44
+2
Se popolnoma strinjam! Je pa tak da bojo pol samo 20!! Poudarjam 20 minut prej vstajal!
cupofmarja@email.si
30. 08. 2012 14.52
+4
res delamo sami slabiče iz otrok.......generacija iz generacije je bolj razvajena........kam to pelje....
pika111poka1
30. 08. 2012 14.56
+2
eno ustajamo ob pol5ih pa prideš domou ob 4ih pa je potrebno doma še kaj narediti pa še za šolo pa je ura 10,11takoj.. če si pa iz bloka ti pa nemorm nič pomagati
theso2012
30. 08. 2012 14.35
+4
o ojoj no -.-\'\' jas sem mev predure ob 7.10 pa ostajov sem ob petih :D Razdalja dela svoje, sedaj so pa še ukinil da imaš subvencjoniran prevoz pri avtoprevozniku, pri nas pa tega avtoprevoznika ni in ni subvencije! Kaj pa še ta *! Otroški dodatek odvisen od vrednosti traktorja!!! Dafaq ne ga tak pokat! To je delovni stroj da z njim delaš ne pa nekaki luksuz kot so avtomobili, jahte, zasebna letala in poosestva! In ja! Predure naj kar ostanejo! Povem pa da ni problem niti ustat ob 5.00!
010sunshine
30. 08. 2012 15.50
kolikor vem se cene vozovnic sedaj gibljejo glede na oddaljenost od šole se pravi do mislim da npr do 25 km --> 20€ (vem zato ker jo je ravno ta teden kupila prijateljica, ki se vozi v šolo z avtobusom) itd. tako da se pozanimajte glede tega!
osnmse1s
30. 08. 2012 14.25
+5
Le kateremu politiku se njegov ubogi otročiček tako smili, da mu je priskrbel daljše spanje. Še ena od nesmiselnih in nepomembnih sprememb v šolah, ki bo povzročila več težav kot olajšav. Bistvenih sprememb pa se tudi ta minister izogiba kot hudič križa; naprimer zmanjšanja vpisa na fakultetah, katerih diplomantov imamo ža daaaavno preeeevč... Pa še mnoge druge spremembe so nujne.
Aleš Levec
30. 08. 2012 14.12
+8
Joo js si lih prvo uro u šol največ zapomnem, k so usi zalimani pa tih XD
zmago56
30. 08. 2012 14.07
+19
Tud to je nečloveško, da te štiriletni ( 4 ) otrok vpraša; " A les nasi politki sam za svoje liti skrbijo"?
Anatina
30. 08. 2013 16.07
+1
Pri stirih vec ne sprasujejo. Takrat ze vedo in jih ze skrbi za prihodnost. Zal.
sarlita123
30. 08. 2012 13.55
+5
100x boljše bi bilo da bi otroci hodili prej v šolo. otroka moram spremljati v šolo in potem šele ob 8 uri iti v službo. Naj sklenejo to vse OŠ šole! Bolje bi bilo!
Anatina
30. 08. 2013 16.08
Imas sreco, da lahko prides v sluzbo po osmi uri. Pri nas bi takoj dobila knjizico, ce te ni do sedmih. Otroci niso problem firme, ce ne mores, pa pejd. Jih caka na zavodu....
sast7625
30. 08. 2012 13.47
+24
Zakaj pa to ni človeško? A šiht 35 let delat 8 ur na dan od 6h do 14h je pa človeško al kaj.. En starš ki ima tak delovnik..kako lahko on svojega otroka spremlja v šolo ko gre ta v prvi razred? Dajte no.. Vsi so ratali tak hudo zjamrani.. Mladini se že zdaj ne ljubi zgodaj vstajat in delat, kaj bo šele pol z njimi če se jim do 30.ega leta ne bo treba nikoli vstat pred 7. uro..
Lemon_Tree
30. 08. 2012 13.51
+0
Samo zato ker si si sam izbral svojo prihodnost, službo in tako zgodnja vstajanja, še ne pomeni da moramo ostali slediti tvojemu sistemu :)
theso2012
30. 08. 2012 14.38
+0
zato smo pa še neke izjeme, ki zelo močno delamo! Jaz bom kmalu star 15 let,
pika111poka1
30. 08. 2012 14.58
-5
če imaš ti tako otroka naučenga da spi do 12ih ti neemoremo mi pomagati, nekaterim pomeni RANA URA ZLATA URA.
ikoz
30. 08. 2012 13.42
-14
končno ena pametna od naše vlade
cupofmarja@email.si
30. 08. 2012 13.54
+3
.na račun otrok mislijo, da si bodo dvignili priljubljenost........
cupofmarja@email.si
30. 08. 2012 13.37
+11
večina jih bo prav tako ob sedmih že u šoli.......eno uro bodo brez veze z doma.......pa še kasneje bodo domov prišli........ena ura bo šla v nič
sast7625
30. 08. 2012 13.49
+4
boljše da je otrok eno uro prej v šoli. Je starš v službi tisti čas pomirjen, da je otrok na varnem in ga ne rabi skrbet kako bo prišel do šole oziroma se ne rabi bat, da bi ga kak zblojen jutranji voznik na poti v šolo z avtom zbil..
hello886
30. 08. 2012 13.30
+4
pravilno.. sploh pri teh povezavah smo hodili že ob 5.10 na bus...
theso2012
30. 08. 2012 14.39
to bol tiste odaljene fore? Ko si deleč od doma?
Begaa
30. 08. 2012 13.29
+2
Popolnoma se strinjam in podpiram odločiteu ministra. Nekateri se ne zvedajo kaj pomeni otrokom zbujanje ob 5h da pride ob 7h v šolo. Po lastnih izkušnjah vem, da je to nekaj kar otroci najbolj sovražijo v času šole in da bi za 1h spanje več dali vse. Tudi kakovostno je bolše ker so otroci naspani in sodelujejo pri pouku tako tudi odnesejo več domou. Lp
sast7625
30. 08. 2012 13.52
+8
če grejo zvečer prav cajt spat, se jim tut zjutraj ne bo težko vstat. Celo življenje je tako in če otrok tega ne ve, bo prvi delovni dan najhujši šok za njega..kaj šele naslednjih 35 let dela..
Begaa
30. 08. 2012 14.03
-1
Se strinjam če grejo pravočasno spat. Sam danes so taki cajti ko otroci pred 10-11h negrejo spat. Sam nepozabimo da imajo pred sabo srednjo in fakulteto kjer se bojo navadli zbujat zgodaj se posebej ko začnejo hodit ven. Zato sem takega mnenja da ni potrebno otroka v osnovni soli zbujat ob 5h. Otrokom je potreben spanec za veliko stvari.
totalkar
30. 08. 2012 14.30
-1
Ob 8 uri spat, pa ne bo problema. Ne pa ,da do 11 ure gledajo ...kaj neki?
milan sari?
30. 08. 2012 13.24
+8
looooool ka teta država se ne zaveda da so tud gradbena podjetja ko morejo še ob 5h zjutri na šiht to je res katastrofa mal poštudirajte al se pa učiteljem ne lup ustajat dragi ministri eni imajo slubže take
Klavdy_19
30. 08. 2012 13.21
+8
naj bo tako ko je bilo, zakaj bi spreminjali urnike v šolah če starši ne morejo kasneje peljati. zdaj bo še zmede. nimamo vsi starih staršev.
nilko
30. 08. 2012 13.17
+14
Minister naj svoje osebne frustracije rešuje doma ne pa nad nami. Imam ga že poun kufer .
5301
30. 08. 2012 13.17
+5
od kdaj so pa naši ministri in ostala banda človeški?
hotdog1979
30. 08. 2012 13.11
+25
Hmmm ja kaj pa otroci, ki jih starši vozijo/mo v jasli ob 5:00 (poleg tega se pa še eni dojimo/jo)...a to pa je človeško GOSPOD MINISTER ??????????