Slovenija

Lukšič odstopil, 'breme' vodenja SD začasno prevzel Židan

Ljubljana, 26. 05. 2014 13.42 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min
Avtor
S.S./STA/N.D.
Komentarji
1295

Igor Lukšič je dan po slabem rezultatu SD na evropskih volitvah sporočil, da odstopa z mesta predsednika SD. Do kongresa bo stranko vodil Dejan Židan, ki pravi, da tega bremena ni želel, a ga je na koncu le sprejel.

Lukšič je vodenje stranke od svojega predhodnika Boruta Pahorja prevzel junija 2012, ko je zmagal na volilnem kongresu SD.

Zaradi slabih izidov na evropskih volitvah se je danes sestal kolegij predsednika SD. Pred kolegijem je Lukšič dejal, da je "stranki in Sloveniji ponudil, kar znam. Eno od ocen smo dobili na volitvah, smo dobili pa kakšno bolj ugodno že tudi prej. Zdaj je na stranki, da ugotovi, kaj je najboljše zanjo." S preferenčnimi glasovi je bila v evropski parlament z liste SD izvoljena Tanja Fajon, ki je tako premagala Lukšiča, ki je bil nosilec liste. Na volitvah 2009 sta bila v EU parlament izvoljena dva člana SD, zdaj torej le eden.

Po kolegiju pa je Lukšič sporočil, da odstopa z mesta predsednika SD. "Po volitvah, ki so prinesle slab rezultat za SD, sem se po posvetu doma in po posvetu s člani kolegija predsednika stranke odločil, da kolegiju ponudim odstop. Kolegij je po razpravi ugotovil, da je to dobra rešitev," je po kolegiju pojasnil Lukšič. Kolegij pa se je strinjal tudi z njegovim predlogom, da bo SD začasno do kongresa vodil Dejan Židan. O tem bo odločalo še predsedstvo stranke, ki bo v sredo.

Stranka je po Lukšičevem mnenju v dobri kondiciji, da nadaljuje priprave na državnozborske volitve. Židan ima vso podporo kolegija in po Lukšičevem prepričanju tudi stranke ter javnosti. Tako bo stranka šla na polno na državnozborske volitve in zatem na kongres, na katerem bo odločitev dokončna, je pojasnil Lukšič.

Igor Lukšič je odstopil.
Igor Lukšič je odstopil. FOTO: Miro Majcen

Židan težko dal soglasje

Židan je sinoči komentiral, da gre za hud poraz na volitvah, hkrati pa dodal, da nima ambicij biti predsednik stranke. Danes je povedal, da je bilo soglasje k vodenju SD do kongresa težka odločitev. Tovrstne funkcije, za katero ga je Lukšič predlagal, si Židan, kot pravi, ni želel, vendar so bili argumenti jasni in tudi podpora tej odločitvi enotna, zato je "to breme tudi sprejel". "Biti predsednik ali poslovodeči v stranki, ki ima toliko pomembne zgodovine in tako pomembno funkcijo v državi, je nekaj zelo težkega," je dejal.

Kongres bo stranka imela po državnozborskih volitvah

Kongres bo po Židanovih besedah v najkrajšem možnem času po državnozborskih volitvah. "Kdo bo na kongresu kandidiral in kdo bo izvoljen, bo povezano tudi z rezultati volitev," je Židan odgovoril na vprašanje, ali bo kandidiral za predsednika stranke in jo vodil tudi po kongresu.

Verjame pa, da je SD stranka, ki v Sloveniji zagovarja solidarnost in enakost ter stranka, ki varuje ljudi pred marsikom, ki jim ne želi dobro. Po Židanovem mnenju bo SD na državnozborskih volitvah uspešna in bo znala igrati vlogo povezovalca. Po njegovih besedah se SD veseli pogovorov s strankami na levi strani političnega prostora, ki sorodno razmišljajo. Tako verjame, da bodo lahko skupaj zmagali na volitvah.

Na vprašanje, ali je stranki pred evropskimi volitvami manjkalo prav povezovanja, pa je Židan odgovoril, da je stranka šla na volitve enotna. Rezultat ni takšen, kot so si ga želeli. Prvo analizo so opravili danes, v prihodnjih dneh jih bo še več, je napovedal Židan. Se pa po njegovih besedah vsi zavedajo, da je ambicija, da je bodoča vlada leva ali levosredinska, nujna. To je, kot ocenjuje, v korist države.

Han: Po prespani noči se glave ohladijo

Dejan Levanič, član stranke in državni sekretar na ministrstvu za delo, je na družbenih omrežjih komentiral, da je Lukšičev odstop častno dejanje. ''Hvala še enkrat Igorju za trud in držo, čestitke vodstvu za enotnost in Dejanu za pogum … Socialni demokrati gremo naprej!''

Vodja poslanske skupine SD Matjaž Han je komentiral, da je SD razmere v stranki danes ocenila brez povzdignjenega glasu. Han je dejal, da mora vsak "malo prespati" in da se "po prespani noči glave ohladijo". Lukšič je tako danes tudi sam ocenil, da je prav, da odstopi z vrha stranke, je pojasnil vodja poslanske skupine.

Starosta SD Miran Potrč pa je ocenil, da je odločitev ustrezna in je bila "zadnji čas sprejeta". "Veliko bolje bi bilo, če bi bila že včeraj najavljena," je poudaril Potrč.

Lukšiču se je za opravljeno delo na Twitterju zahvalil glavni tajnik SD Uroš Jauševec. Židanu pa Jauševec sporoča, da jih čaka trdo delo, "a rezultat ne bo izostal".

Zaradi slabega rezultata na volitvah je že včeraj odstopil prvi mož stranke Državljanska lista Gregor Virant. Danes pa je odstopil še predsednik neparlamentarne stranke Zares Pavel Gantar. Tudi on pravi, da je z odstopom prevzel odgovornost za slab rezultat na evropskih volitvah.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (1295)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

belaovca
27. 05. 2014 16.15
+2
pa dobro...a mi bo gdo razložu....al se bo janez loču al bo prej odstopu...al bo predsednik na dobu al ne bo....al bo imel penzijo v evrih al v štoplcih...mogoče v juanih...zarad baterije....
belaovca
27. 05. 2014 16.17
+2
al sploh penzije ne bo imel....ker ima diplomo ponarejeno....
BULDOH
27. 05. 2014 16.32
-2
belaovca
27. 05. 2014 16.36
+3
aha...ne bo predsednik na dobu...pa loču se bo...pa penzije ne bo imel zradi šole...vseeno...isto kod če bi premalo štoplcov nabral....
dule100
27. 05. 2014 15.56
-4
Verniki z leve ! Od danes naprej imate radi "ta mladga Kardelja" in Cerarja ! Konkretno ime vam bodo iz Murgelj še sporočili ! Do nadaljnega imate radi oba !
prašekk
27. 05. 2014 15.58
+0
Nobenemu ni kaj očitati, oba sta dobra. Pa tudi Alenka sodi v ta rang !
prašekk
27. 05. 2014 15.59
-1
Nobeden od trojice ni obsojen, še obtožnice ni proti nobenemu !
Ku?ko pod pru?ko
27. 05. 2014 15.47
+3
prašk 27.05.2014 15:16:07 ... Alenka je že dokazala, da zna bolje voditi državo kot pa obsojenec ! . . . . . Prašk, če si ti isti Prašek izpred nekaj let, ti lahko rečem, da včasih takih neumnosti nisi klatil. To, da imaš novih deset miljard pufa, ki ga je šivilja pridelala v samo enem letu, za odraz dobrega vodenja države, pove o tebi vse!!!
prašekk
27. 05. 2014 15.51
-1
Sem ti že povedal, da sem isti @prašek !!!!! Samo bil sem po polurnem prigovarjanju, telefoničnem, naše obiskovalke , banan ! Glede pufa pa se najprej pozanimaj, koliko je realnega in kam je puf šel ! Morda ti bo malo nerodno, ko boš izvedel, da je treba kredite iz 2004-08 tudi servisirati !
deathbite
27. 05. 2014 15.52
+1
Teli pufi so plod pretežno kaplarjevega dela. Pa ne samo njegovega. Vseh vlad pred in po njem, do zadnje! Bolje je vodila kot obsojenec! Tudi njegov feces kida. Na Dobu ga bo sam!
prašekk
27. 05. 2014 15.54
+0
Slovenija je imela do leta 2004 od krize v devetdesetih normalno gospodarsko rast. Slovenija je rastla po zaslugi ekonomskih subjektov in resursov iz bivše juge. Gospodarstvo so furali v glavnem »old boysi«. Ne pozabiti tudi na zelo uspešen projekt tolarja, ki ga je furala ekipa, zanimivo, v kateri je bil tudi Mencinger. Janševa vlada je po letu 2004 ustvarila pogoje, ko je prišlo do nenormalne gospodarske rasti, ki je slonela na kreditih, to je na tuji akumulaciji. Čeprav so mnogi ekonomisti opozarjali na nevarnosti tega balona, jih vlada ni poslušala, ne samo to, enega od njih, Gasparija, guvernerja so proglasili celo za izdajalca zaradi nekega poročila, ki je tak scenarij ravno napovedoval. Janševa vlada je vodila tudi katastrofalno kadrovsko politiko, sprejela je privatizacijsko zakonodajo, ki je omogočila tajkunizacijo itd. Zaradi vsega naštetega je prišlo do eksplozije.
prašekk
27. 05. 2014 15.57
+0
P.S.: Veliko SDS-ovskih fanov bo reklo, da se je po letu 2004 zakreditiralo privatno gospodarstvo in da takratna vlada s tem nima nič. Ne, dragi moji, danes so ti tako imenovani privatni dolgovi postali javni dolg, ki je padel na ramena nas davkoplačevalcev. Takratna Janševa vlada bi morala z aktivno makroekonomsko politiko preprečiti takšen scenarij, ne pa da ga je spodbujala s svojo zakonodajo, ki je bila v interesu plenjenja in kapitala ter rasti na tuj račun.
prašekk
27. 05. 2014 16.00
-3
No pa naj mi oba minusarja razložita, kaj ni res ?
prašekk
27. 05. 2014 16.01
-1
Kdo bo plačeval kredite ki so jih vzeli naši super menedžerji ????
prašekk
27. 05. 2014 16.03
-1
prašekk
27. 05. 2014 16.04
+0
Bom pozneje pogledal, moram zunaj umiriti vnučke !
zvit kot presta
27. 05. 2014 16.47
-1
Prašk, a se je fajn sam s sabo pogovarjat?
deathbite
27. 05. 2014 15.32
-2
Na Dob mu pa ne bo treba....
belaovca
27. 05. 2014 15.19
+0
gang....al pa kučko....a je res da se bo janez raje loču kod odstopu kod predsednik stranke...
prašekk
27. 05. 2014 15.25
+1
Ga ga ........ Zdaj boš še deležen pouka materinščine. Od guruja komentiranja. Da je desnosučen ne rabim poudarjati.
belaovca
27. 05. 2014 15.27
+1
ladje 91....kaj znano kolko denarja je kasiral janez.....right....
IlluminatiAllSeeingEye01
27. 05. 2014 15.31
-2
ga ga...Pojma nimam....prosim razsvetli me da ne bom o temi taval...pričakujem,da boš predložil kredibilen vir in ne samo prazno mlatenje slame ki ste ga navajeni na tem portalu?!
prašekk
27. 05. 2014 15.31
+1
Ga ga ..... Niiiii res, konstrukt , he, he, he.
prašekk
27. 05. 2014 15.33
+1
RightChoice .......... Skromen predlog ; vzemi v roke knjigo oziroma trilogijo » V imenu države «. Tam je vse razloženo in podkrepljeno z dokazi !
IlluminatiAllSeeingEye01
27. 05. 2014 15.34
-2
Nič?...se mi je zdelo...škoda besed uživajte še naprej v iluziji!:)
deathbite
27. 05. 2014 15.35
+1
Za dopolnitev pa Skrito povelje , zaslišanje KPK in ša poročilo z NPU-ja o NKBM. Toliko o "poštenju" prvaka!
prašekk
27. 05. 2014 15.36
-1
deathbite
27. 05. 2014 15.36
+0
Je pa res, da se ne ve, koliko je pokasiral. Se strinjam, 2 leti aresta je premalo!
deathbite
27. 05. 2014 15.36
+0
O Patriji je pa menda kar nekaj tisoč strani...
belaovca
27. 05. 2014 15.41
+0
kredibilen vir...živim na obali...gledam luko vsak dan z višine....cel koprski in tržaški zaliv vidim....in poznal sem nekaj žerjvistov iz tisih časov........hi hi hi...
Ku?ko pod pru?ko
27. 05. 2014 15.11
+0
Edino pravilno, da so volivci spregledali tipa, ki je vohljal po cerkvah, kdo hodi k maši!!!
Falajnt
27. 05. 2014 15.05
+2
Prav je, da je spokal v penzijo ali kam že gre saj ni imel nikakršne funkcije, razen, da je bil predsednik stranke in ni imel nikakršne odgovornosti zato so mu pa volivci pokazali kje mu je mesto.
prašekk
27. 05. 2014 15.06
+0
BELOOBOOOG
27. 05. 2014 15.01
+1
Gledal sem ponovitev na SLO1, rezultati volitev v grafu, cela Slovenija obarvano RUMENO, edino Krško in Trebanjsko Nsi in SLS, Hrastnik Kacin, KP in Izola rdeča, povsod drugod zmaga SDS, tudi v Ljubljani in celo v rdečem Velenju, tudi tam so kvazi glasbeniki osamljeni jezdeci, ni kaj, čeprav Zmago ni bil izvoljen, moram pošteno čestitati desnim strankam na čelu z SDS, razbili ste ostale, kot stare kante.
prašekk
27. 05. 2014 15.03
-2
Tudi jaz moram čestitati SDS-u. Dobili so 24% od 24% udeležbe !Enkraten rezultat, he, he, he.
Ku?ko pod pru?ko
27. 05. 2014 15.09
+1
IlluminatiAllSeeingEye01
27. 05. 2014 15.16
-1
.Levičarji spet izkazujejo svojo kvazi intelekt....Glede na to, da niste šli na volitve nimate pravice pljuvat po nobeni stranki še manj po zmagovalcu...razultat je takšen kot je in vaše jokanje na portalu tega ne bo spremenilo!Narod je spregledal vašo nesposobnost in prazne obljube....vaš konec se bliža in treba se bo sprijaznat...manj vas bo bolelo!
prašekk
27. 05. 2014 15.18
-2
Spet ti bolje veš, kje sem bil jaz v nedeljo ?
prašekk
27. 05. 2014 15.20
+0
In jaz sem vam desnosučnim gurujem komentiranja samo čestital k velikanskemu uspehu !
deathbite
27. 05. 2014 15.42
+0
Nihče ne pljuva po stranki. Ampak članstvo in vodja so pa " u pm"!
gangsterist
27. 05. 2014 14.20
+3
dokler bo narod verjel leporečenju,lepi obleki in kao novem obrazu, toliko časa bomo v temi. šoltes nima ne stranke,ne programa in je na tretjem mestu. cerar nima stranke ne programa in ga nekateri kujejo v zvezde. če bi prišel tinec petelinec in še lepše govoril, imel še lepšo obleko in frizuro bi pa on zmagal
belaovca
27. 05. 2014 14.37
-1
he he,,,tudi ti si želiš bit jasnoviden.....
simple_mind
27. 05. 2014 14.50
-2
Folku lahko v SLO očitno prodaš karkoli.
deathbite
27. 05. 2014 15.13
+2
prašekk
27. 05. 2014 14.11
-3
Škoda zdaj karkoli razglabljati, Lukšič je zgodovina, stranka SD verjetno tudi, saj jo je Lukšič potopil ! Zdaj vzhaja nova zvezda in njen sijaj je močan : Miro Cerar ! Šest glasov moje družine mu bo popotnica !
gangsterist
27. 05. 2014 14.29
+1
prašk,ježovita išče enega dobrega jasnovidca. prijavi se, ker ti si res nekaj posebnega
blokirani
27. 05. 2014 14.40
+1
prašekk
27. 05. 2014 14.56
-2
gangster .... Ježovita ima Ježa. ..... Pravica ..... Nikoli nisem bil za PS. Ne podpiram ne leve, ne desne kriminalce !
Falajnt
27. 05. 2014 14.57
+1
Prašek ti si komunist kako to da ne podpiraš levakov.
gangsterist
27. 05. 2014 14.57
+1
hahaha, pred desetimi dnevi je še nabijal za alenko, nekaj dni nazaj za šoltesa, zdaj za cerarju, jutri bo pa strojan glavni. stari več ne ve, kaj bi rad
prašekk
27. 05. 2014 15.01
+0
Pri enem in drugem sem rekel ; Če ne bo Cerar ustanovil svoje stranke !!!!!! Ne čitaj samo polovice posta !
BELOOBOOOG
27. 05. 2014 15.03
-1
prašekk
27. 05. 2014 15.05
+0
Janez ponuja 50€ za vpis v stranko ! Je morda že dvignil tarifo ?
puspan
27. 05. 2014 13.38
+0
Skoda, da pri nas nimamo Hyde parka. Tam bi lahko vsak dan predaval mnozici. Skode ne bi naredil pa se poslusalci bi imeli lepo zabavo.
mbslo
27. 05. 2014 13.17
+1
Naši "domoljubi" naredijo več škode kot naravne nesreče.
mbslo
27. 05. 2014 13.17
+1
Potem pa od nas zbirajo obvezne prostovoljne prispevke.
Terezinka
27. 05. 2014 13.23
+3
Mi med politiki nimamo resničnih domoljubov. Delajo le zase , za svoje stolčke in za njihov prestiž
dejgateprat
27. 05. 2014 12.45
+3
Niet Che......ti pa enkrat enega podpiraš,nato drugega,pol tretjega....kakor veter popiha in kakor te zmanevrirajo....bejž no nekam...nobenega karakterja nimaš,imaš pa gumijasto hrbtenico
Terezinka
27. 05. 2014 12.59
+0
Podpiraš nekoga dokler mu zaupaš in verjameš v to kar govori in dela. Podpirati večno brez preverjanja in brez kritike je največja neumnost in ne hrbtenica. Hrbtenica mora biti zelo gumjasta, če nekoga podpiraš tako, da si vse njegove grehe naložiš na hrbet
blokirani
27. 05. 2014 13.00
+0
Je pač lahko vodljiva oseba.... Pa žal ni edini. Dokaz imaš v veliki podpori PS na zadnjih volitvah. Še prej pa Zares, pa Kresalova,....
Terezinka
27. 05. 2014 13.13
+1
In tebe draga pravica, ki nikakor ne moreš sprejeti dejstva, da JJ ni sveti Janez
Terezinka
27. 05. 2014 13.15
+0
Da od velikega transporta 91 leta in potem ni v proračun prišlo nič, da je nek denar dan nekemu slikarju za posel ne za umetnost, da se nekatera dejanja ne oznanijo na prižnici in tako dalje
dejgateprat
27. 05. 2014 12.43
+1
Če Igor Lukšič ne bi odstopil, bi ga mediji masakrirali, kolegi pa odnesli....menijo nekateri.....
Terezinka
27. 05. 2014 13.00
+0
Igor Lukšič je odstopil, ker v politiki zanj ni bilo več prave podpore
blokirani
27. 05. 2014 13.03
+2
Odstopil je, ker je MORAL. Klinika v Mozirju, domovinska vzgoja, pa še kaj bi se hitro našlo....
Terezinka
27. 05. 2014 13.16
+1
Nekaterim ni treba nikoli odstopiti, ker se zanje pač ne preverja, ker se njim verjame
M_teorija
27. 05. 2014 12.21
+1
Lepo, na levici odstopajo sami, na gnilem delu desnice bo pa itak poskrbela sodba (drugače ga tud s špohtlom ne bi odstranili), čista kot solza!?
Terezinka
27. 05. 2014 12.39
+1
On je večen, večno tak kot je. On ne odstopa, on ne priznava nobenega sodišča, nobenega reda, nobene morale, zakon je on in pisan zanj
JanezNovakJohn
27. 05. 2014 11.21
-3
Dobra je ta streznitev levice na evropskem ramenu. Še je čas, da levi brat postane levemu tovariš.
VSEZNALECno1
27. 05. 2014 12.16
+2
Terezinka
27. 05. 2014 12.43
+2
Levica bo streznjena takrat, ko bomo iz vrst levih politikov zbrcali tiste, ki se skrivajo za besedo socialen ali lev. Tam naj gredo kamor spadajo. Če nekdo zastopa uničevanje države, nižanje plač, jemanje sociale, privatiziranje JAVNEGA zdravstva in šolstva ter podobno ni lev. Nimam nič proti privatniku, sama sem privatnik že več kot 20 let, toda privatnik naj si ustvarja delo in zaslužek na trgu ne pa tako, da zažira javni sektor in ga plačuje državna blagajna.
El Koronito
27. 05. 2014 11.01
+4
Dragi sodržavljani ... čas bo, da se prebudite in prevzamete odgovornost za našo prihodnost. Splošna apatija in ignoranca ter neudeleževanje volitev, vas lahko pripeljejo do zelo neželjenih posledic. Saj veste - zlo napreduje, kadar dobri ljudje ne ukrepajo. Pravilno sem napovedal, da bo janša padel, napovedal sem tudi, da bodo volitve v evropski parlament dobili desničarji. Zdaj napovedujem večinsko zmago g. Mira Cerarja. Zakaj? Zato, ker ni v kazenskem postopku, Ker ni obremenjen s polpreteklo zgodovino. Ker je miren, preudaren in zaupanja vreden. Ker je v življenju uspešen in se ne rabi dokazovati in zdraviti manjvrednostne komplekse. Ker ne deli, hujska in žali lastnega ljudstva. Ker ni bil del politike, ki nas uničuje že dobro dve desetletji. Zato. Upam, da bo zbral dovolj moči in bo kandidiral sam. Vsakršno povezovanje s katerokoli od obstoječih političnih opcij, ga bo gotovo uničilo že v startu. G. Cerar je naša zadnja možnost in na nas je, da ga podpremo. Razen, če si želite živeti pod tiranijo desnice, kar gotovo pomeni vojno. Izgubiti ne morete ničesar, pridobimo pa lahko ogromno. Moj glas g. Cerar gre zagovo k vam.
JanezNovakJohn
27. 05. 2014 11.21
-2
AtomskaMravljica
27. 05. 2014 11.25
+3
Spoštovani sodržavljan vprašal bi Vas kakšen program ima g. Cerar in kaj Vas je na tem programu prepričalo, da boste njemu in njegovim političnim podpornikom dali glas, ker sam programa njegove stranke ne poznam, niti ne poznam ljudi, ki so z njim v tej strani. Kakšna so njegova prepričanja glede takih in drugačnih političnih vprašanj?
El Koronito
27. 05. 2014 11.33
-2
Tine kmalu bomo izvedeli in prepričan sem, da ne bomo razočarani.
AtomskaMravljica
27. 05. 2014 11.35
+2
Morda bo pa razočaranje še toliko večje zaradi prevelikih pričakovanj posameznikov... Sicer pa upam, da pri g. Cerarju ne bo takoj kakšne afere glede kakih nadomestil, letalskih kart, javnega stanovanja ali najema avtomobila....
Terezinka
27. 05. 2014 12.44
+0
Sigurno ne bo priviligiran skorumpiranec, ki vlada že 23 let.
blokirani
27. 05. 2014 13.04
+3
Terezinka
27. 05. 2014 13.18
+3
Kučan ni niti en dan zares vladal. Njegova funkcija predsednika je bila združevanje naroda, niti na enem govoru niti na eni proslavi ni hujskal naroda med seboj. Niti enega zakona ni predlagal in niti za enega ni dvignil roke. Sporen je zares postal on in Murgle šele takrat, ko je Pahor začel govoriti o stricih. Ko ga je javno pozval naj pove več o stricih pa je Pahor zelo konkretno začel podpirati JJ
25letluzerjev
27. 05. 2014 10.25
-1
Po razsutju levice, se sedaj hitro vzpostavljajo nazaj magnetne silnice za sestavo razsutih levakov. Škoda, ker je odšel Lukšič, Prevarant, Gantar, ti bi lahko še vedno delovali do volitev in skupno dosegli 1,5%. To bi bilo za državo najbolje. Po tem zlomu se pričakuje mnogo beguncev iz ene leve v drugo levo, kot jim je že v navadi. Nekateri so zamenjali imena svoje stranke že v vseh levih opcijah. Boj za preživetje v politiki je kot utapljajoči plavalec, ki se prime vsake travnate bilke.
Bojan-F
27. 05. 2014 10.33
+2
Xa, xa, xa, xa, xa, ... samo disfunkcionalne skupine imajo zvesto članstvo, kajti ...
Bojan-F
27. 05. 2014 10.38
+3
... vedno je lažje slediti skupini brez lastne ozaveščenosti, kot pa slediti svoji inteligenci, čustvom in kreativnosti (ni zraslo na mojem zelniku!).
blokirani
27. 05. 2014 11.57
-2
Po tvoje so v razvitih EU demokracijah vse same disfunkcionalne skupine.... Beeeeee....
Terezinka
27. 05. 2014 12.46
+3
V razviti EU kljub vsemu ne tolerirajo korupcije v politiki
25letluzerjev
27. 05. 2014 13.49
-1
Bojan-F- ni zraslo na mojem zelniku-praviš, verjamem da ne, ker če bi sploh kaj raslo v tvojem zelniku, ne bi izjavljal takih neumnosti. Kar je v mojem zgornjem komentarju napisano je -dejstvo. To ni potrebno da kje zraste, to gledamo vsak dan vsi in tega tudi ti ne moreš zanikat. To je le posnetek stanja, pa če si rdeč, bel ali rozast-tako je in pika.
Bojan-F
27. 05. 2014 10.24
+2
Za politologe (in ne samo zanje!) so zanimive italijanske volitve. Udarili so se trije populisti. Zmagal je levi populist Renzi Matteo.
Bojan-F
27. 05. 2014 10.27
+3
Nauk je več kot jasen! Politiki, kot je npr. Radić Darja (in ne samo ona), nimajo šans, da bi jih volilci opazili.
Terezinka
27. 05. 2014 12.47
+2
pesnitev
27. 05. 2014 09.47
+5
Židana je škoda za predsednika stranke. Odlično vodi svoj resor za kmetijstvo in okolje! Eden redkih, ki si svojo plačo tasluži s svojo delavnostjo in pridnostjo
Terezinka
27. 05. 2014 12.50
+3
Resor za kmetijstvo z vsemu priskledniki v kmetijstvu že vodi, bilo bi dobro pa, da bi bolj ekonomično vodil kmetijstvo. Zame so subvencije, ki jih dobiva kmetijstvo zelo neekonomično razdeljene. Okolje se nam zarašča, obdelovalne zemlje je zmeraj manj, po travnikih nimamo niti pol toliko živine kot v Avstriji, Švici, Angliji, Franciji in drugih EU državah. Pridelamo bistveno premalo hrane, uvažano še tisto kar bi zelo konkurenčno lahko pridelali doma-. Imamo ogromno termalnih voda in skoraj nič rastlinjakov z njo ogrevanih. Zelenjavo iz rastlinjakov (ki je povsod enako konkurenčna) uvažamo.....