Slovenija

Lačni medvedje obiskujejo hiše v okolici Kočevja

Kočevje, 26. 07. 2012 19.32 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V zadnjem času se medvedje zaradi lakote vse bolj bližajo hišam v okolici Kočevja. Brez zadržka lomastijo po sadovnjakih in tudi ubijejo kakšno žival. Lovci so morali tako usmrtiti medvedko z dvema mladičema, v okoli vasi Primoži pa že lomasti nov kosmatinec.

V zadnjem času se medvedje zaradi lakote vse bolj bližajo hišam v okolici Kočevja. Brez zadržka lomastijo po sadovnjakih in tudi ubijejo kakšno žival. Lovci so morali tako usmrtiti medvedko z dvema mladičema, v okoli vasi Primoži pa že lomasti nov kosmatinec.

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (34)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

nesramnez
27. 07. 2012 10.33
-2
problem je nastal zaradi tega ,ker so lovci že skoraj iztrebili ostalo divjad in ni več hrane za medvede. admin v čem je problem tega komentarja ,da si ga marljivo izbrisal
SilverBullet
27. 07. 2012 13.55
+0
Od kod ti podatki, da so lovci že skoraj iztrebili ostalo divjad?
Danica.Vizjak
27. 07. 2012 08.57
+3
Problem je da jemljemo medvedu življenjski prostor. Kir za boga je tak pametn, da si gre puvat bajto medvedu pred nos??? če že greš tja sred neke jase se moreš zavedat vseh posledic, torej tudi obiski medveda, glih tak kot morš vedet da ti lahk otroc pobegnejo na cesto če žviš ob njej! Pa se je kdo zbuno, da naj zdradirajo cesto, da ne bo kak avto kirga povozu?
SilverBullet
27. 07. 2012 09.28
+4
Meni gredo tudi na živce vse te mestne srajce, ki lomastijo po gozdovih in po vsakem hribu, pohodijo vse in kamor jim pač pade noga, človek sploh nima več miru ne v gozdu, ne na hribu.
jester1970
27. 07. 2012 12.41
+0
Silverbullet, verjamem, da ti gre na živce, ko bi te le vedel, kok gre meni na živce vsakodnevna migracija preko 100.000 avtomobilov v Lj.
jester1970
27. 07. 2012 07.51
+12
Treba nazaj uvest mrhovišča, pa ne v vsem slepo poslušati Bruslja, kateri vidijo medveda kvečjemu v živalskem ali pa na animal planet. Mislim, da smo morali 2004 ukinit mrhovišča, do takrat z medvedi skoraj ni bilo problemov.
henrikosmi
27. 07. 2012 07.35
+8
mrhovišča smo morali ukiniti po 'nareku' velepametnih birokratov EU...
dias
27. 07. 2012 07.11
+5
Če se je to zgodilo enkrat in če so res nastavili tudi pastirja ter naredili vse potrebno, da bi ga odgnali potem se čisto strinjam, da je prav, da so ga odstrelili. Vendar pa bodo morali krepko razmisliti o mrhoviščih in ostalih stvareh, da medved sploh ne bo prišel do hiš. Sedaj so na potezi lovci oz. LZS Slovenije, da nekaj ukrene, če jih bodo pa kar streljali so pa res bedaki. LP I.
645468
27. 07. 2012 08.18
-3
eh, ENA JE HOTLA NOV TEPIH PA DVA MLADIČA OKOLI VRATU!
BigLebowski
27. 07. 2012 05.37
-1
Me zanima, kako bi razmisljali, ce bi vi on vasi otroci ziveli na teh kriticnih obmocjih...
645468
27. 07. 2012 08.23
+5
pa še to,... če imate preveč hrane ki jo tako radodarno za medvede puščate, jo raj dajte rdečmu križu! tam jo rabjo bolj kot vaše kante za smeti!
Quatflow
27. 07. 2012 01.37
-2
Če zase človek lahko kupuje meso in kure naj pa še za medvede.
Quatflow
27. 07. 2012 01.41
-1
Matr, da je treba kar vse postrelit zato k nobenmu človeku še nč zaenkrat ni blo pa so tam par kur fental k itak neki morjo jest se res lahko človek že vpraša če je z nemu kej narobe..
matej5001
27. 07. 2012 04.47
-1
če se je spravu na kure in pa zajce je zmožen se spravit tudi na človeka!!
SilverBullet
27. 07. 2012 09.21
-3
@allcolours Dal bi te zraven, pa spremljal tvoje razmišljanje. Bi bil zelo zanimiv znanstveni eksperiment.
SilverBullet
27. 07. 2012 13.58
snifff
27. 07. 2012 00.51
+6
Naj bi človek bil inteligentno bitje, pa mislim da temu ni ravno tako. Človek je že zdavnaj pozabil kje so meje njegovega naseljevanja, kaj šele da bi se zavedal kaj pomeni prilagajanje okolici. Sicer pa me ne čudi da je tako kot je, prseljenci v naši državi, tudi ne vedo da se pri nas govori slovensko.
alterego
26. 07. 2012 23.11
+2
potlej pa ne bo več držal rek "zaščiten kot kočevski medved"?
realn
26. 07. 2012 22.05
+3
Čist tak ljudi je treba zaščititi to je res..ampak je pa prej na 24 ur en tip zelo lepo povedal...ljudje s svojimi hišami, vikendi, bazeni,...vdiramo na medvedovo ozemlje ne medved na naše...
aojz
27. 07. 2012 09.25
+0
Hišo postavi kjer se mu zdi samo R.. Vsem drugim lokacijo odobri država. Tista, ki je v medvedovo področje naselila ovce in za to daje subvencije. In vsako ovco pokončano od medveda plača več, kot dobi kmet za kravo pri mesarju. Tista država je tudi prepovedala krmišča.
motorka57
26. 07. 2012 21.45
-4
V Strugah pa do Žužemberka ni pa nikol nobenga medveda,sam Kočevci jamrajo,za kosmatince!
M_teorija
26. 07. 2012 22.01
+11
jezi?nagospodi?na
26. 07. 2012 21.41
+9
Odkar so ukinili mrhovišča, medved odhaja po hrano drugam. Kaj drugega tudi ni za pričakovati, če imajo na krmiščih samo koruzo. Je pa težko ljudem tako živeti.
M_teorija
26. 07. 2012 21.27
-1
Od kar so sprejeti varčevalni ukrepi še medvedi občutijo posledice!?
M_teorija
26. 07. 2012 21.26
-2
Od kar imamo novo oblast tud medvedje delajo kar se jim zahoče!?
pesnitev
26. 07. 2012 20.35
+10
Kako hlapčevski smo, tako kot se za Slovence spodobi že v celi zgodovini: tokrat je zapovedala EU ravne kumarice! in ukrivljene na odpad! mi bi kar brez pomisleka ubogali, saj imamo oprane možgane že od pamtiveka! EU je zapovedala: nič več mrhovine medvedom nastavljat! Lačni medvedi valjda ne bodo kar prostovoljno od lakote pomrli, medvedje matere imajo poleg svoje lakote še lačne mladičke. Naši skrbniki gozdov pa kar komando lovcem: vse lačne medvede pobijte! Potem pa se mastijo z medvedjo pečenko! Kaj rahločutnost, kaj bi znanost, kaj bi druge možne rešitve? Pobijaj in se veseli, to je moto gospe s Kočevskega zavoda za gozdove!
M_teorija
26. 07. 2012 21.44
-2
Kaj ti misliš, da na zavodu za gozdove delajo po posluhu! In o kakšnih rešitvah je tu govora na znanstvenih osnovah, pa da pristojni tega ne bi vedeli!?
M_teorija
26. 07. 2012 21.56
+6
S kumaricami se strinjam, z mrhovišči še bolj. Res je smešno, da nam nekdo narekuje kako bomo upravljali z živalmi s katerimi živimo od kar smo se naselili na te prostore. Res je od kar so ukinili mrhovišča medvedje niso več vezani na določen areal, ampak se zaradi potrebe za iskanjem hrane gibljejo nekontrolirano in se selijo tudi na območja kjer jih prej sploh ni bilo. Zaradi mrhovišč in pod pritiski naravovarsvenikov ter javnosti je število medvedje populacije višje kot pa po kapacitetah in zmožnostih (še posebej ker se je zaradi jelenov, ki so delali preveč škode zmanjašle prehrambene kapacitete, poleg tega je medved dobil konkurenta v volku) območja gozdov to omogočajo. Poseben problem so seveda tudi vdori in pritiski v njegov prostor. V vsakem primeru smo prišli v situacijo, kjer bo teh neprijetnih srečanj vse več. Še poseben problem je ker medved izgublja prastrah pred človekom. Lahko je biti naravovarstvenik (tudi sam sem zaprisežen), ampak kdo bo odgovarjal kadar bodo žrtve!?
SilverBullet
27. 07. 2012 09.23
+2
@hibernacija "... ampak kdo bo odgovarjal kadar bodo žrtve!?... " Takrat bodo vsi potihnili.
saintjozef
26. 07. 2012 20.20
+3
Naj si kupijo šarplaninca in bo mir.
BananaPoslanec
26. 07. 2012 19.48
+6
Kaj zdaj ste se odločili da boste vse pobili al kaj?!Izkoreninli medveda iz slovenije...
roaddogg
26. 07. 2012 20.18
+19
Nebi raje "odpadne hrane" nosili globoko v gozd? Tako bodo za ziher ostali v divjini..
CRNALUKNJA
26. 07. 2012 20.31
+5