Slovenija

Prenizke kazni za mučenje živali

Ljubljana, 21. 06. 2011 12.29 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Sara Volčič
Komentarji
72

Tudi za najhujše trpinčenje živali je pri nas predvidena zgolj pogojna kazen, kar se je zgodilo tudi v zadnjem primeru, ko je odrasel moški privezal psa za avtomobil in ga vlekel za seboj ter ga izmučil do smrti.

Tudi za najhujše trpinčenje živali je pri nas predvidena zgolj pogojna kazen, kar se je zgodilo tudi v zadnjem primeru, ko je odrasel moški privezal psa za avtomobil in ga vlekel za seboj ter ga izmučil do smrti.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (72)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

rakasam
27. 06. 2011 21.30
HAIFISCH se strinjam s teboj. ko je mojega psa zbil avto je bil kriv moj pes ne voznik ko je po coni 30 pripeljal najman 60, in ker je bil moj kuža poškodovan si nisem mogel privoščiti drage zapletene operacije zato so psa uspavali in še vedno moram iti k sodniku za prekrške ker je za nesrečo bil kriv moj pes plačati moram vozniku za popravilo avtomobila. Zame (pa ne zato ker je bil pes moj) je bil kriv voznik ker je bil v prekršku prehitre vožnje, KDO BI BIL KRIV ČE BI ZBIL OTROKA?
rakasam
27. 06. 2011 21.25
+1
ČE MUČI ŽIVALI MUČI TUDI LJUDI... GNOJI OD ČLOVEKA, KDOR TAKA GROZNA DEJANJA DEJANSKO DELA.
Haifisch
22. 06. 2011 19.25
Baphomet Sprašujem se od kod ti to da sm napisala, da MI je škoda dt denar za svojo žival??Če še neveš, mnogi niso ravno bogati, imajo pa radi svoje živali in jih ne mučijo, ne morejo pa dobro poskrbeti za njih, ker je veterinar predrag. Če še neveš je operacija npr za podganco okoli 60€, za zajca že približno 100€, za psa nevem točno, lahko pa sklepam da je okoli 100€ oz več in marsikdo si tako stvar težko privošči, kar ne pomeni da NOČE! In problem je ravno v tem, da je celotna stvar predraga. In če sm to napisala, ne pomeni, da ne skrbim za svoje živali ;) pač pa vem kako je v današnjem svetu z denarjem in ljudmi. In jst nism napisala, da prihajao do mučenja zaradi tega ker je zavetišče za plačat, ampk zato, ker je v posnetku govora tudi o tem zakaj prihaja do tega da nekateri pse zavržejo. Očitno si nisi pogledal posnetka ;).
Ajda Kankaraš
22. 06. 2011 18.51
HAIFISCH strinjam se s tabo!! če se odločiš za neko žival jo potem obdrži ne pa daj nazaj v zavetišče!! itak pa je bolje da preden katero koli žival dobiš pomisliš koliko se boš z njo ukvarjalali si jo res zelo želiš....ŽIVALI NISO IGRAČE IN SI ZASLUŽIJO TUDI SVOBODO!!! človek si upa preveč z naravo in potem se dogajajo katastrofe ane! PREDSTAVLJAJTE SI KAKŠEN BI BIL SVET ČE BI ŽIVALI IN NARAVO ZNALI CENITI :D (BILO BI PERFEKTNO)!! ČLOVEK NAJ BI BIL ITELIGENTNEJŠE BITJE NA NEK NAČIN,RES JE DA SI ZNA PRIPRAVLJATI VELIKO RAZLIČNIH JEDI AMPAK POGLEJTE živali v naravi se prehranjujejo s hrano ki je imajo veliko manj kot človek in to bi se ljudem zdelo zanič AMPAK ŽIVALI ZNAJO VSAJ CENITI DAROVE KI JIM JIH NUDI NARAVA IN NE POTREBUJEJO NPR. HAMBURGERJOV,PIZZE ALI COCACOLE ŽIVIJO SAMO OD VODE,SADEŽEV, SUROVEGA MESA,ZELIŠČ IN TO JIM ČISTO ZADOSTUJE!!! ODKAR SO TE GAZIRANE PIJAČE IN HITRA HRANA ČLOVEK JE SAMO TO IN SE JIM OSTALO ZDI BREZVEZE - ALI JE ZDAJ ČLOVEK INTELIGENTNEJŠI OD ŽIVALI?????
Baphomet.
22. 06. 2011 18.50
Haifisch veterinar predrag? govoris o svojem druzinskem clanu. o najboljsem prijatelju. o zaupniku. k0onec koncev, na nek nacin o svojem otroku. skoda ti je denarja ki ga mores placat da se bo tvoj kuza ali muc pozdravil? ... kako lahk zivis sama s sabo sicer pa ne, ni res to kar si napisala.. to, da je treba placat da zival das v zavetisce ni razlog za mucenje zivali. konec koncev lahko zival ki jo noces vec imet, peljes nekam stran in jo odvrzes na prostosti. lahko ga enostavno peljes sredi noci do zaetisca in ga privezes tam pred vrata da ga zjutraj najdejo. ali, tisti bolj humani ljudje, dajo oglas na internet ali casopis, povprasajo okoli ce kdo hoce vzet tvojo zival.... to da psa privezes nekje na samem in ga pustis da izstrada je sama neclovecnost in objestnost. to je namerno mucenje zivali. taki ljudje bi mogli it v zapor. potem pa do konca zivljenja bi mogli bit nadzorovani da ne pridejo vec v stik z zivalmi.
Haifisch
22. 06. 2011 18.19
RASS in Diabolick Se strinjam z vama, kokr sm že povedala, ne podpiram tega in sama tko nikol nebi ravnala! Ampk dejstvo je, da je veterinar predrag in da je za moje pojme ŽALOSTNO, da moraš plačat, če želiš psa oddat v zavetišče in točno zaradi tega se dogajajo take stvari, da vidmo uboge pse prpete na ograjo, sploh pa na atvocestah in podobnih krajih. Pa rada bi še poudarla, da je nasploh žalostno, da se ljudje spomnejo oddati psa nazaj v zavetišče in da se ne strinjam s tem, namreč če se odličiš za psa/mačko ne vidm razloga da bi se ga kdaj navaličal, zato tega nikol ne bom mogla razumet - živali niso igrače, pa naj bo to pes ali pa hrček! Ampak če že more pridt do tega, zase vem, da psa nikol nebi zapustila sredi avtoceste in verjetno ga tudi v zavetišče nebi dala, saj ima npr. pes srednje starosti bolj manjšo možnost, da bo posvojen, kaj se pa s takmi psi zgodi, pa mislm da vsi dobr vemo... Ampak na žalost obstajajo debilni ljudje, k svojih živali ne znajo cent, zato pa prihaja do tega kar je napisano zgoraj. Pa debilni ljudje niso samo te, ki svoje živali mučijo, ampak tudi ljudje, ki za to stvar vejo, pa nobenmu ne povejo (npr primer, ki se je zgodil leto nazaj, ko so psa dobesedno pojedle bolhe) za ta primer so zihr vedli sosedje, pa jim je blo vseeno ^^ Vsekakor s ebo pa to vse nadaljevalo, če bojo še naprej prenizke kazni...nimam besed sploh na to temo, katastrofa res.
Baphomet.
22. 06. 2011 15.58
29350 clovek je civilizirano bitje? res?:) ce malo bolj pomislis, to tudi priblizno ne drzi. od kje ti ideja da zivali za hrano clovek pobija na najbolj human nacin? malo se pozanimaj preden govoris take bedarije. Alexxsaso o mucenju v klavnicah ne slisis govoriti prav veliko ljudi. "tako pac je" je odgovor na tako mucenje. ne razumem zakaj potem ne recejo isto stvar ko nekdo do smrti pretepe psa. jaz med kravo in psom ne vidim razlike. oba sta inteligentni zivi bitji ki cutita in imata pravico do svobodnega in lepega zivljenja. no ja, pa kdo se mogoce omeni klavnice in mucenje ki se dogaja tam. ampak ko gre pa za testiranje na zivalih, ga pa se marsikater borec za pravice zivali podpira. o cem govorim? vsak si zeli zdrvilo za raka in aids, ane? kako poskusajo odkrit zdravilo? na obolelih za rakom zih ne testirajo. Bu.Da ne razumem kaj mislis z "nepotrebnim" mucenjem zivali? kaksno je pa "nujno" mucenje zivali, iki je ocitno po tvoji logiki opravicljivo? aja, s tem najbrz mislis da ko gre za pridelavo mesa da najbrz ni tako zelo hudo ce zival mucimo - tako ali tako je bila rojena izkljucno samo zato da se jo ubije, ane? clovek se je umaknil iz narave tako dalec stran, da ni vec zival. no, gledano iz bioloskega in evolucijskega vidika, seveda je zival - insekt za moje pojme. ampak clovek, za razliko od zivali, zna ustvarit hrano za svoje prezivetje. ne rabi morit zivali tko kot je to pocel v prazgodovini zato da je prezivel. dejstvo je in dokazano je, da clovek brez mesa lahko prezivi. cloveka in divjih zivali pac ne mores primerjat. lev nima veliko izbire kaj bo jedel. lahko je pesek ali pa se hrani z mesom. clovek pa bi konec koncev lahko zacel ustvarjat tudi umetno meso. tako ali tako vse kar pojemo je umetno vzgojeno in zastrupljeno. ce bi zaceli jest ponaredke mesa najbrz nebi bilo bistvene razlike.
Kimberley-Echo
22. 06. 2011 12.58
Da, kazni imate za tovrstne stvari res daleč premajhne. Pri nas se to drastično kaznuje. Nasploh se vsak nedovoljen poseg v naravo kaznuje kot da si koga ubil. Poznam primer, ko je nekdo posekal okoli 500m2 mangrov. Moral je najeti zelo dragega odvetnika, kazen na koncu pa je bila tako velika, da je moral prodati hišo vredno 650.000 A$, ker mu nobena banka ni hotela dati kredita glede na težo "zločina".
Quatflow
22. 06. 2011 11.37
In jaz od živali jem ribe in imam kakšno usnjeno obutev. Zelo rada imam vse živali, žal pa jem ribe, bila sem pa tudi že čista vegetarijanka in se nagibam k temu.
babica52
22. 06. 2011 11.35
ko sem gledala preverjeno in poslušala gospoda JOŽETA VIDICA mi je šlo nkar na jok upam da se bo naše sodstvo zbudilo in da bo tožilec zahteval obnovo postopka in višjo kazen kajti takega človeka je treba izločit iz družbe in to vsaj za nekaj par let
Quatflow
22. 06. 2011 11.13
Na vse na splošno. Zakaj bi bila jaz izjema?
29350
22. 06. 2011 08.57
allcolours 08.34 Z tvojo pripombo si mislil na sebe
KungFuPanda
22. 06. 2011 08.43
Baphomet. 22.06.2011, 05:55 Jaz se tudi najbolj ne strinjam z vami. Sem mišljenja, da je vsako NEPOTREBNO nasilje nad živalmi vredno vsakega obsojanja. Taki ljudnje nimajo radi niti živali, niti ljudi. Dejstvo je, da se v naravi živali med sabo pobijajo za hrano, ljudje pa tudi nismo nič drugega, kot živali. Dejstvo je tudi, da je narava kruta in dosti živali tudi v naravi umre na krut način. Samo poglejte si, kaj orke počnejo s tjulnji, ali pa, kako mačke maltretirajo miši. Vendar pa je tu potrebno upoštevati, da je človek šel čez vso mejo in živali zaradi njega umirajo nasilne smrti tudi, če niso namenjene za hrano (oziroma ni nobene koristi od tega). V živalskem svetu na splošno tega ni. Prav tako pa je produkcija živali, ki so namenjene za hrano, prešla vse meje dobrega okusa. Če povzamem: najprej je treba začeti pri živalih, katerih smrt nam čisto nič ne koristi. Šele ko te živali ne bodo umirale brez potrebe, se lahko kaj spremeni tudi na področju živali za prehrano.
Quatflow
22. 06. 2011 08.34
Baphomet se strinjam, tipična naša dvoličnost!
klarissaa
22. 06. 2011 08.14
Če naši politiki ne vejo kako se lotiti zadeve pa naj prepišejo kakšen boljši zakon od katere druge države. Kazni bi pa dala tako visoke, da bi bil potem tisti pet let samo na kruhu pa vodi in do pet let zapora.
Alexxsaso@yahoo.ca
22. 06. 2011 07.18
@Baphomet.22.06.2011, 05:55 Saj v kontekst mucenja zivali spadajo tudi zivali, ki jih "uporabljamo" za prehranjevanje. Prav tako je treba kaznovat tiste, ki povzrocijo mucenje teh zivali. Kakorkoli je kavbojski "way of life" in politika ze bolana, je njihov zakon proti mucenju zivali samo za prevzet. Ce mucis zival, gres v zapor konec debate. Po zaporu pa na pregled pri psihiatru kajti si nasilnez, ki zna kmalu udariti tudi po ljudeh.
Ajda Kankaraš
22. 06. 2011 06.57
res je! prenizke kazni so! a se vm ps k ni za nč kriv k samo enmu lastniku pade na pamet da ga nebi več mel nč smil?in pol ga ta kr ubije ker je najlažje! sej mamo ljudje že itak vso zemljo pod svojim vodstvom pa se ene boge živali nemorš usmilt!! RES NE MARAM LJUDI K MISLJO DA SO ŽIVALI SAMO ZA POD NOŽ AL PA KEJ DRUZGA!!! JS MISLM DA BI MOGL VSI LJUDJE ŽIVALIM POKAZAT VSAJ MAL LJUBEZNI,KER S TEM BI SE LAHKO POBOLJŠU TUT POSEMEZNI ČLOVEK!
29350
22. 06. 2011 06.40
Bahomet Nikakor se ne morem strinjati z vasim komentarjem. Ljudje smo civilizirana vrsta, ki zivi na tem planetu. Seveda nismo vsi vegetarjanci zato se v civiliziranem svetu za prehranjevanje ubija zivali na kar najboj humani nacin. Mucenje zivali pa je povsem druga kategorija. To ne velja samo za pse in macke, to velja za ves zivalski svet. Oebno jaz se stejem med civiliziranega cloveka in bi zelel ziveti v civiliziranem gospodarstvu in med civiliziranimi ljudmi. Zato mislim, da morajo biti kazni za ljudi, ki mucijo zivali materialno visoke do zaporne kazni. Nasilje nad zvalmi je samo en korak do nasilja nad clovekom.
Baphomet.
22. 06. 2011 05.55
ko berem vase komentarje, kako se vsi zgrazate nad mucenjem zivali in govorite kaksne kazni bi mogle bit za storilce, se sprasujem ali ste res tako ozkogledni, ali dvolicni al pa sam pisete nekej v komentarje brez da bi dejansko malo sirse pogledali vse skupaj. seveda je grozno da nekdo do smrti pretepe ali izstrada psa, da se izzivlja nad njim ali karkoli podobnega... ampak, ko ste ze vsi tako proti mucenju zivali, ste se ze kdaj vprasali kako je umrla tista zival iz katere so naredili zrezek ki ste ga danes pojedli? ste kdaj pomislili v kaksnih razmerah zivijo krave od katerih ste danes pili mleko? ali pa kaj clovek dela ubogin kokosim ki nesejo jajca ki jih vsak dan jeste? pa ne me zacet napadat da silim kogarkoli v vegetarjanstvo. sploh ne. samo rada bi razcistila to dvolicnost oz.bi vas poskusala razumet? ste res tako omejeni da se vam zival smili samo ko gre za srckane kuzke in mucke, ko gre pa za pujske in krave, se vam pa pac ne smilijo ker "tako pac je, in kako bi prezivel brez tistih taaakooo dobrih zrezkov"? kastrirali bi cloveka ki je psa privezal za avto ter ga vlekel za sabo dokler ubogi kuza ni umrl. res je, da je umrl grozne smrti in ja, cloveka je treba kastrirati - to je dejstvo. ampak po drugi strani pa podpirate da pujska - eno izmed najpametnejsih in najbolj dojemljivih zivali na svetu!!!! - vec mesecev in let mucijo, ustrahujejo, pretepajo in mu na koncu z uzitkom povzrocajo neznosne muke in pocasno smrt. podpirate da telicki in krave od rojstva do smrti zivijo v lastnih iztrebkih, v "kletki" ki je tako ozka da jih žuli na vseh straneh. privezane so na tako kratko ketno da se ne morejo niti ulezt.... pa se enkrat... nobenga ne napadam niti ne prepricujem da neha jest meso ali karkoli podobnega... rada bi samo razumela vaso logiko...
Diabolick
22. 06. 2011 01.49
PS: Haifisch Ja glede tega imaš nekaj prav se pa strinjam popolnoma z RASS. Če si nabaviš žival ali psa ali bilo katero moraš tudi računati,da lahko oziroma zelo hitro pride do stroškov. Jaz sem nekajkrat plačal celo čez 100 eurov ko je pes zbolel in tudi operacija sklepa je bila skoraj astronomska. Ampak kaj naj bi naredil?Pes oziroma psička je naš družinski član in verjetno bi nas vse skupaj pobralo,če bi ji kaj bilo.Ko nam je ena psička pred leti že umrla smo vsi bili kot cunje več kot mesec dni samega pa bi me skoraj res tudi pobralo potem sem pa šel kupil drugo čeprav sem se sprva odločil,da nikoli več ker te taka stvar preveč prizadene.Vem.da bo tudi s tole enako in se samo bojim kaj bo ter upam,da še ne tako kmalu.