Slovenija

Kako nevaren je lov v naseljih in kdaj naj policisti odnehajo?

Ljubljana, 12. 08. 2014 19.22 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Število primerov, ko vozniki ne ustavijo na znak policista, narašča. Lani jih je bilo več kot 600. V takšnih primerih sledi lov, policisti pa se na podlagi ocene varnosti sami odločajo, koliko časa bodo ubežniku sledili.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (441)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

daf3
13. 08. 2014 17.11
+2
ko tako brezglavo lovijo mladce po cesti se oni očitno ne zavedajo da ogrožajo tega ki dela neumnosti in druge kateri so soudeleženi na cesti lahko bi to zelo elegantno naredili tako kot včasih da so poizvedeli kdo je ta objestnež ga priprli spustili skozi spoznavanja pedrika in vam povem ga ni junaka da bi si privoščil objestnost .Tako pa lovijo mladino z kamero po cesti in samo pričakuješ lahko kje bo usekalo in ugasnilo življenje no in tukaj mi naj kdo pove kako lahko razsodi policist koliko časa bo lovil tega objestneža saj ko pade oz se zaleti je žal prepozno
otavnik
13. 08. 2014 16.22
+0
Spoštovani komentatorji ! Vsako, ki komentira razne dogodke ima za to dejanje vso ustavno -demokratično pravico. S svojim dejanjem izraža svoje mnenje , obenem pa tudi pokaže dobršen del svojega odnosa do pravne države in svojo srčno kulturo ! Po ogledu videa, po lastnih izkušnjah in ob prebiranju komentarjev , pa se mi ob nekaterih komentarjih dobesedno obrača želodec . Ne razumem nekaterih, kako lahko zagovarjajo ubežnike .?!? Po cca 38 letih šoferskih izkušenj lahko trdim , da policisti voznikov ne preganjajo kar tako .... za kratek čas in zaradi polnjenja proračuna ! Žal pa je seveda njihova služba taka , da pri "" dobrih, zglednih "" voznikih , žal niso priljubljeni ! Ne mislim jih zagovarjati , kajti tudi med njimi so " pokvarjene " duše , pa vendar večina svoje delo opravlja vestno in v skladu s pooblastili . Pa še malo o NAS voznikih in ostalih udeležencih v prometu : Ali vedno in povsod v prometu upoštevamo prometne predpise ?!? Vse prevečkrat delamo manjše ali večje prekrške ! Pešci : - prečkanje ceste izven prehodov, ob zmanjšani vidljivosti (mrak,dež, sneg , ..v temnih oblačilih , brez uporabe odsevnikov, oziroma pripomočkov za boljšo vidnost ... Kolesarji, mopedisti : - vožnja vštric več udeležencev , zlasti v zmanjšani vidljivosti brez luči in odsevnih teles in oblačil , .... Avtomobilisti , Motoristi , Tovornjakarji...: - neupoštevanje omejitev hitrosti , nevarno prehitevanje , TUDI premajhna hitrost, kjer za to ni razlogov , tehnično pomanjkljiva vozila - veliko je vozil, ki jim ne svetijo vsi žarometi , ... Žal je še vedno prevečkrat , pri vseh kategorijah udeležencev v prometu , prisoten tudi ALKOHOL in druge omamne substance , ... Moje mnenje je : Preden komentiramo, najprej pri sebi počistimo prag , nato pa pometajmo drugje ...
simonaas
13. 08. 2014 16.24
+7
Ne razumem zakaj ne lovite razne bankirje in Zidarje ki se sonciju na morju in ki so nas spravili v bedo zivljenja
daf3
13. 08. 2014 17.06
+5
simonaas da ti na kratko odgovorim zato ker imajo osebnega šoferja ali pa dobro poznanstvo njim v veselje tebi in meni v žalost
mikeTHEbike
13. 08. 2014 14.15
+6
Preganjanje motoristov bi moglo bit strogo prepovedano...saj s tem se ogrozenost drugih udelezencev v prometu se samo poveca!
simonaas
13. 08. 2014 16.26
+5
Si pogledal video kdo je ogrozal promet?Men se zdi da policija
thepatronaža
14. 08. 2014 09.52
+1
ko ti bo tak pijanc povozil otroka, boš drugače razmišljal in kako ga boš ustavil in ga kaznoval, če on ne ustavi???, najboljš, da se vsi vozimo, kakor komu paše pa bo vse super
RDPESA
13. 08. 2014 13.37
+4
Večina komentarjev je verjetno napisanih s strani najstnikov, ki nima nobene razgledanosti in je njihovo mnenje vedno uperjeno v neko vrsto anarhije. Združite se, podajte predlog za spremembo zakonodaje, dajte barabam večjo moč in svobodo. V roku enega meseca boste jokali, da tako ne gre.... A vedite, da imamo v tej državici kljub nekaterim previsokim globam, veliko nekulturnih ter objestnih voznikov. V naseljih je omejitev 50 km/h zaradi splošne varnosti in ne zaradi polnjenja proračuna. Vsak, ki se pelje 80, pa je potencialni morilec. Nekateri ste res pod vplivom Hollywooda in mislite, mora biti v demokraciji vse dovoljeno.
simonaas
13. 08. 2014 14.10
-1
Janez Janez 1
13. 08. 2014 13.14
+4
24 UR, čemu sluzi pisanje komentarjev, če pa brišete tiste ki vam niso po godu. Bom probal še enkrat, zakaj ste najprej onemogočili komentiranje predvčerajšnjega posnetka, ko sta dva zakompleksana, prepotentna policista lovila motorista in s tem ogrožala vse okoli, kasneje pa video celo umaknili. Ko je bila večina komentatorjev ogorčena, ste hitro poiskali dva nova videa kjer policisti niso tko neumno ogrožali vse okoli in jih hitro poslali na net. Seveda sedaj so pa vse krivi motoristi. Dejstvo je da motorist v največji meri ogroža sam sebe, če bi unega "norca" na motorju pustili na miru, bi naredil še dva kroga, kak manjši prekršek in parkiral motor .Ker pa so naši policisti gazde, in ko on neki reče more tko bit, ker on ma vedno prav, kaj se pa pravi, da se njega ne uboga, sej on ma pa ja uniformo, on je bog , in je še prepotenten zakompleksanec povrh vsega. In tak se spravi pol v lov in ogroža vse okoli, bi tud gore premikal, če je treba, samo da ga dobi. Ko bi le v kakšnih hujših primerih imeli tako zagnanost in hitrost.
Lojs501
13. 08. 2014 13.04
+5
Mnenja tukaj so očitno deljena. Zakon je seveda na strani policistov, predvsem zato ker je državi interes, da pobere čim več denarja od prekrškarjev in se tudi tako polni proračunska luknja brez dna. Dejstvo je, da jim ni mar za ljudi, kot pravijo, saj je pri nas na leto okrog 5x več samomorov kot žrtev prometnih nesreč, pa nobenega ne gane. Da to drži, priča tudi dejstvo, da je vlada JJ leta 2006 sprejela zakon o uklonilnem zaporu, zaradi katerega so zapirali ljudi z roba, ker niso imeli sredstev za plačilo kazni za manjše prekrške. No, danes je pa ravno ta, pod katerim so sprejeli ta zakon tam, kjer bi moral biti že več kot 20 let, ker je kupčkal s smrtjo s prodajo orožja na jug. Zaradi embarga po večkratni ceni, kot je bila tržna. Se opravičujem vsem dobrim policistom, če sem bil neokusen. Samo dejstvo je, da imate tudi v svojih vrstah oporečnike in si krijete hrbet. Za takšno plačo se jaz ne bi toliko angažiral, saj vas s tem, za kakšen drobiž delate podcenjujejo. In po nareku plešastega psihopata z Doba ste udrihali po ljudstvu, ki vas plačuje. Ni logično, tako kot ničesar v naši državi.
Lolik
13. 08. 2014 13.00
-1
prvi vedeo ki beži je fejk
frankoz
13. 08. 2014 12.52
+1
mislim da bi morali nekateri preden napišejo komentar vsaj malo premisliti.Ko si sam žrtev pobesnelega motorista ,ali voznika osebnega vozila ,se mnenje spremeni.Očitno nekateri niso veliko na cesti.red na cesti pol manj žrtev ...
frankoz
13. 08. 2014 12.49
+4
poostrit nadzor z drugimi razpoložljivimi sredstvi , povratniku motor odvzet -trajno in globa temu naj bo primerna.
Lolik
13. 08. 2014 13.01
-2
draghci
13. 08. 2014 12.39
+6
Kar se mene tiče, bolje, da en kriv začasno pobegne, ko da nedolžni nastrada. Tudi policaji malo preveč gledajo filme
mur-blur
13. 08. 2014 12.47
+1
Lahko je bit pameten kle gor....ko bo mem tvojega otroka hitel mimo prekrskar se bos pa sprasevala kje so.....pa ker filem gledajo....res ste kle sami butalci gor
Amasakul
13. 08. 2014 12.24
+1
upam da so jih 600 voznikov tudi dobili ... pa da so imeli boljše pnevmatike kot pred kratkim
Amasakul
13. 08. 2014 12.31
+1
žalost pa je spet ta, da naš zakon dovoljuje kljub reg.št. da voznika ne izsledijo, lastnik vozila p lahko posodi vozilo in če ima potrjen alibi, da takrat ni bil na vožnji oz. v vozilu se kazen ne more pripisat, torej ni kazni po domače ... ker je lastnik bil npr na dopustu ali na sestanku ... spet luknja v zakonu !!!
Praškovarit
13. 08. 2014 12.12
+2
men tile policisti ki lovijo motorje zgledajo bolj nevarni
Primzy D Mimzzy
13. 08. 2014 12.10
+14
se pravi lahko divjaš kakor te je volja z ukradenimi tablicami, komandir policijske postaje potem sporoči da odnehajo s pregonom. fantastično ej. v veliki britaniji je takoj v zraku helikopter in v lov se vključijo policisti motoristi, in NE ODNEHAJO. pr nas je pa vse narobe. in še psihologija taka da tut ni za nikamor z razlago da je lov prenevaren in spravlja druge v nevarnost. halooooooooooooooooooooooooooooo že divjanje prekrškarja samega spravlja druge v nevarnost.
Lojs501
13. 08. 2014 11.58
+3
Nekateri pač ne dojamejo, da so takšne pregoni lahko prenevarni za nedolžne udeležence v prometu, pa tudi prekrškar si ne zasluži smrti, kar se je že dogajalo. Prav tako policisti sebe spravljajo v nevarnost, ker so državni hlapci in med drugim služijo tudi zločincem, ki bi morali v zapor in to vse za minimalno plačo. So še druge poti, da izsledijo takšne prekrškarje in prav je da jih, vendar ne tako, da v smrtno nevarnost spravljajo en kup ljudi.
Andrej Mihelac As
13. 08. 2014 12.21
+6
Motorist je kriv za vse to nastesto... se pravi ni za na cesto :)
Andrej Mihelac As
13. 08. 2014 12.23
+3
Pa motorist ki bezi pred zakonom za mene ni prekrskar ampak ubeznik :)
smoljo
13. 08. 2014 12.31
+0
ki je sam za v zapor,sicer pa z sodobno tehniko se ga da izsledit,al pa se ga noce
Thor78
13. 08. 2014 11.20
+13
Zakaj imamo prometne tablice? Lov na ubežnike samo dodatno ogoroža ostale, tako s strani ubežnika kot s strani policaja ki ga lovi. Dober primer je bratova žena, stara 56 let. Z motorjem je speljala iz mesta, pa ji je luknja na cesti vzela prvo kolo in je prilletela v odbojno ograjo. Pride policija in ji napiše neprilagojena hitrost (alo, speljala je iz mesta), sej to ni važn da mamo ceste čist zanič. Poškodbe - udarec v nogo in pet polomljenih rebrov, ker ni mogla pihat tistih 7 sekund, ji je policajka, medtem ko so jo oskrbovali reševalci, še enkrat prinesla za pihat, tokrat ji je le uspelo, rezultat 0.0. Alo, zakaj imamo pad odvzem krvi????? Izgleda, da ni važno koliko si polomljen, važn je da imajo policaji kakšno kazn za napisat, če pa ne najdejo nič drugega, pa napišejo neprilagojena hitrost.
marshall-nkmb
13. 08. 2014 11.42
+7
Ubežnik se je v beg podal zavedno, da ogroža svoje življenje in življenja drugih in bo za to ustrezno kaznovan. Policisti so se pa podali v pregon po službeni dolžnosti in usposobljeni za to, ker če se nebi potem bi bili tu zdaj komentraji kako so policisti opazovali voznika pa niso nič storili en km naprej pa je ta voznik povzročil prometno nesrečo s smrtnim izidom. In potem spet policija kriva mi pa olajšani samo, da ni bila smrtna žrtev nekdo, ki ga poznam ali bognedaj nekdo od svojcev. Kar se pa tiče tablic je tako. Je že res, da ga lahko dobijo, če tablice niso ukradene samo je takega voznika potrebno ustaviti na licu mesta, saj so ga verjetno policisti poskušali ustaviti zaradi objesnosti že na samem začetku in tako predvidevali, da je to kultura vožnje tega voznika in ga je potrebno nemudoma odstraniti s ceste. Če pa je tablica ukradena pa ni šans da ga dobijo. Tudi če bi kdo prepoznal motor in voznika ga nebi upal nihče prijaviti saj s takimi ki to počnejo ni dobro češenj zobati in potem policisti nebi imeli ničesar. Taki motoristi ponavadi vsakič ko sedejo na motor ogrožajo svojo varnost in varnost ostalih a prijavit jih nihče ne upa, samo vsi poteihem govorijo o tem, po vašem pa jih policija ne bi smela preganjati. Kaj je zdaj prav tu?!?
Thor78
13. 08. 2014 11.53
+8
S tem, ko ga je policaj šel lovit, je motorist še bolj pognal, policaj pa za njim. Take zadeve se ponavadi končajo slabo za motorista, če že pride do nesreče. Ne pozabimo primera v Ljubljani, ko sta se fant in punca vozila brez čelad, policaj jima je z marico zaprl pot in oba sta se ubila, izgleda je bolj pomembno napisat kazen za vožnjo brez čelad, človeške žrtve pri tem izgleda nimajo pomena, važn je da se napiše kazn!!!
marshall-nkmb
13. 08. 2014 12.12
+4
Nihče ne zagovarja, da gre zadeva na nož do te mere, da nastanejo bilo kakšne žrtve. Nihče ne zagovarja, da gre zadeva na nož do te mere, da nastanejo bilo kakšne žrtve. Ampak je voznik verjetno s svojim početjem že ob prisotnosti policistov storil prekršek, ki je ogrožal varnost v prometu. Se strinjam da se potem prekrški stopnjujejo in varnost zmanjšuje. Samo zakon je tak, da če te policija ustavlja je potrebno ustaviti in pika, vse kar se dogaja naprej je zakon tak da ščiti policista. In če želimo v prvi vrsti varnost za sebe na cesti je prav da je tako. Še enkrat ponavljam v beg se spraviš zavedno, policisti v pregon po službeni dolžnosti. Njihov pregon naj bi imel namen zaščititi življenje prekrškarja in ostalih udeležencev v prometu, čeprav v tej naši državi vemo da temu ni tako. Pustimo zdaj politiko ampak ne razumam zakaj nekateri na stvar gledate populistično. Taka oseba na cesti je kot pešec s pištolo v roki na pločniku. Pri pešcu bi tudi morala posredovati policija s sumom, da bo ubil sebe ali koga drugega. Pa da nebo kdo mislil, da sem policaj ampak na stvar gledam realno s skrbjo, da je lahko ta voznik jutri moj otrok ali pa žrtev takega voznika. Voznik je verjetno s svojim početjem že ob prisotnosti policistov storil prekršek, ki je ogrožal varnost v prometu. Se strinjam da se potem prekrški stopnjujejo in varnost zmanjšuje. Samo zakon je tak, da če te policija ustavlja je potrebno ustaviti in pika, vse kar se dogaja naprej je zakon tak da ščiti policista. In če želimo v prvi vrsti varnost za sebe na cesti je prav da je tako. Še enkrat ponavljam v beg se spraviš zavedno, policisti v pregon po službeni dolžnosti. Njihov pregon naj bi imel namen zaščititi življenje prekrškarja in ostalih udeležencev v prometu, čeprav v tej naši državi vemo da temu ni tako. Pustimo zdaj politiko ampak ne razumam zakaj nekateri na stvar gledate populistično. Taka oseba na cesti je kot pešec s pištolo v roki na pločniku. Pri pešcu bi tudi morala posredovati policija s sumom, da bo ubil sebe ali koga drugega. Pa da nebo kdo mislil, da sem policaj ampak na stvar gledam realno s skrbjo, da je lahko ta voznik jutri moj otrok ali pa žrtev takega voznika.
Praškovarit
13. 08. 2014 12.14
+3
a pa teta ko je speljala ni mogla obit luknje, če jo je že imela pred nosom pa jo je vidla?
Thor78
13. 08. 2014 12.22
-1
Thor78
13. 08. 2014 12.25
+4
Vključevala se je v promet iz neprednostne ceste in je spremljala promet. Maš pa prav, v Sloveniji bo potrebno vseskozi več gledati v tla, glede na to kakšne ceste imamo. Pol boš pa slalom vozu mimo lukenj in vseh jaškov, te bo pa policaj ustavu, ker bo mislil da si pijan.
Lojs501
13. 08. 2014 11.15
+8
Sem na hitro preletel nekaj komentarjev, od husband 13.08.2014 08:13:49 je zelo dober, ker je napisal v smislu, da če ga s kamero posnamejo in ima registrsko tablico ga lahko po njej izsledijo. Če nima tablice, bi ga na posnetku prepoznali mnogi in bi ga prav tako policija našla. Na ta način bi dobili motoriste brez ogrožanja udeležencev v prometu, pešce in seveda vseh ostalih. Vsi policaji ko berete danes te komentarje, dajte to tisočkrat napisat na list papirja, mogoče si boste pa zapomnili. Ne razumem, da za tisti drobiž ki ga prejmete vsak mesec tako vneto polnite proračun, to lahko počnejo samo fanatiki. Pa žene pozdraviti tisti, ki še jih imate ;-)
Andrej Mihelac As
13. 08. 2014 12.12
+3
JureGrm ce cloveka ne dobis na tistem mestu mu nemores nicesar dokazat... ce spremenimo sodni sistem in to kar kamera vidi zato odgovarjas, pa ceprav nisi bil ti je pa druga situacija... vsak najde potem izgovor ni bil on ali bilo je ukradeno ali... pac bla bla tisoc in en izgovor. Ajam pa 101 prica da on je tisti cas bil drugje :) lol
marshall-nkmb
13. 08. 2014 11.07
+8
Kaj ste nekateri smešni v komentarjih. Ja dajmo policistom prepovedati pregon pa da vidimo, kdo se bo še ustavil. Če se lahko vsi pošteni vozniki ustavimo potem pa naj policisti izkoristijo vse načine, da ustavijo takega, ki to ne želi. Pluvate čez državo kako lovi samo poštene ljudi zdaj, ko pa tu očitnega prestopnika zakona preganja policija pa spet policisti in država niso pravi. Dajmo se odločit kaj bi radi od naše države prvo mi sami potem nam bo mogoče bolje vsem.
UK1
13. 08. 2014 11.02
+8
Edino prawilno d se take ID***E polowi......sam kazen je prenizka....vsaj 2000 eur.....pa motor zarubit.....
simonaas
13. 08. 2014 10.38
+2
To pa je novica danes za policiste.A danes ste vsi policisti prosti da vas toliko komentira tukaj;-)
Andrej Mihelac As
13. 08. 2014 10.40
-1
Me zanima kaj bi reko ce bi se ker nasproti vozec avto namerno zaletel v motorista, ko je bil motorist na nasproti vozecem pasu :)
simonaas
13. 08. 2014 10.33
+1
In kje je bil razlog da so motoristi zaustavili?