Slovenija

Kaj se dogaja v jeseniški bolnišnici?

Jesenice/Ljubljana, 19. 08. 2013 11.12 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
Nina Šašek Kocbek/Špela Zupan
Komentarji
177

Posebna komisija ugotavlja, ali je bila v primeru smrti novorojenčka, v primeru smrti ploda v maternici ter v primeru zapleta po porodu, ko so otroka urgentno premestili v ljubljanski klinični center, storjena zdravniška napaka. Vsi trije primeri so se zgodili v jeseniški bolnišnici v slabih dveh mesecih.

"Preverite, kaj se dogaja v jeseniški bolnišnici, kjer so v zadnjih dveh mesecih umrli trije novorojenčki," se glasi anonimno obvestilo, ki smo ga prejeli v uredništvo.

Na številna novinarska vprašanja so nam iz Splošne bolnišnice Jesenice odgovorili zgolj, da v bolnišnici ni prišlo do smrti treh novorojenčkov, "temveč je prišlo do nesrečnih dogodkov, v katerih gre za veliko prizadetost staršev". Kaj več nam vodilni v bolnišnici niso razkrili. "Smrt otroka je predvsem stvar prizadetih staršev in njihova pravica je, da sami odločijo, kdo je lahko obveščen o njihovem nesrečnem dogodku," so sporočili iz bolnišnice in dodali, da si starši za zdaj želijo diskretnost.

Nevarni dogodki s področja porodništva ali pa nesrečni dogodki – kakor koli jih že poimenujejo, zadeva je zelo resna in zahteva hitro ukrepanje.
Nevarni dogodki s področja porodništva ali pa nesrečni dogodki – kakor koli jih že poimenujejo, zadeva je zelo resna in zahteva hitro ukrepanje. FOTO: Thinkstock

So nam pa zagotovili, da so v bolnišnici postopali po navodilih ministrstva za zdravje. "Obvestili smo jih o dogodku in sestavili komisijo zdravstvenih delavcev različnih specialnosti, ki vodi podrobno analizo in ki bo pripravila dokončno poročilo o dogodku in podala navodila glede ukrepov, ki jih bomo v bolnišnici upoštevali pri delu z namenom zagotavljanja čim večje kakovosti in varnosti obravnave naših pacientov," je dejala strokovna direktorica Splošne bolnišnice Jesenice Karmen Janša in dodala, da bo poročilo po koncu analize poslano na ministrstvo za zdravje.

Na ministrstvu obveščeni in čakajo na poročilo

Na ministrstvu so bili glede anonimnega obvestila nekoliko bolj zgovorni. Pojasnili so nam, da jih je vodstvo jeseniške bolnišnice obvestilo o omenjenih primerih, ki pa jih na ministrstvu za zdravje označijo kot "opozorilne nevarne dogodke s področja porodništva". "S strani strokovne direktorice SB Jesenice smo prejeli dve obvestili o opozorilnem nevarnem dogodku s področja porodništva, in sicer eno iz začetka julija in drugo iz začetka avgusta 2013. Na pobudo ministrstva smo 19. 8. 2013 prejeli še obvestilo o tretjem opozorilnem nevarnem dogodku, ki se je zgodil v sredini junija 2013," so zapisali v odgovoru na naša vprašanja.

Kaj se je dogajalo na oddelku porodništva v jeseniški bolnišnici?

To bo razkrilo poročilo strokovne skupine, ki analizira vzroke. Takrat bo ministrstvo za zdravje tudi ukrepalo, so nam zagotovili. "Po informacijah, s katerimi razpolagamo, je šlo za en primer smrtni novorojenčka, en primer smrti ploda v maternici, v enem primeru pa je bil otrok premeščen v UKC Ljubljana na nadaljnje zdravljenje," pojasnjujejo na ministrstvu.

Preiskava mora biti končana v 45 dneh po dogodku.
Preiskava mora biti končana v 45 dneh po dogodku. FOTO: Thinkstock

Kdaj lahko pričakujemo prve izsledke analize in ukrepe zoper odgovorne, lahko le ugibamo. Na ministrstvu pojasnjujejo, da mora ustanova, ki o dogodku poroča, opraviti analizo po protokolu v 45 dneh po dogodku in jo posredovati na ministrstvo za zdravje. To pa pomeni, da bi morala biti v prvem primeru, ki naj bi se zgodil sredi junija, analiza že narejena, a očitno je še ni.

Upamo, da bodo pristojni, ki sestavljajo omenjeno komisijo, pohiteli z delom in ga opravili temeljito. Gre za zelo občutljivo temo, kar priznavajo tudi v vodstvu bolnišnice in na ministrstvu. Ko bo ministrstvo prejelo poročilo, ga bo analiziralo in nato seznanilo SB Jesenice, ali je poročilo sprejemljivo ali ne, in poslalo tudi navodilo o nadaljnjem postopku, če bo ta potreben. Na ministrstvu še opozarjajo, da bo vsebina poročila zaupne narave.

Na vprašanje, ali je v vseh treh primerih sodelovalo isto osebje, so nam na ministrstvu za zdravje pojasnili zgolj, da so pri porodih v različnih fazah sodelovali babica, specialist ginekolog, specialist pediater, diplomirana medicinska sestra in v enem primeru anesteziolog. Podatka o tem, ali gre za istega zdravnika ginekologa v vseh treh primerih, nimajo.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (177)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

479344
20. 08. 2013 11.55
+10
Ne razumem kako si lahko vzamate to pravico in sodite ljudi, ki jih sploh ne poznate in pa najhuje je da sploh ne veste kaj točno se je dogajalo.
479344
20. 08. 2013 13.18
+3
Tako preizkava je končana in napaki ni bila zdravniška. Čakam koliko časa bo potrebno, da se te izjava pokaže na prvi strani.
alinka
22. 08. 2013 14.55
+0
Najprej dragi komentator postani pismen, potem komentiraj in se zgražaj
MICLA
20. 08. 2013 10.34
-12
vse zdravstvo je na psu ,pol bi jih odpustili ,ostalim pa za polovico zmanšati plače,če bi se pa še pritoževali pa na cesto,ker jih 1 tretina niso vredni da so tam zaposleni in še ogrožajo naše zdravje namesto da bi nam pomagali nas le ogrožajo.
Terezinka
20. 08. 2013 11.06
+12
Micla ob tvojih sedanjih besedah ne dvomim več, da si totalno utrgana. Zdravstva ne bomo rešili, da bomo kaznovali osebje z zmanjšanjem plače ampak z uvedbo reda, discipline in odpravo korupcije. Plača zdravnika ali medicinjske sestre mora biti poštena plača in ne socialna pomoč. Če jo zmanjšaš na pol kot ti neumno govoriš bodo sestre delale za znesek, ki bi bil enak socialni pomoči. Prvi in največji problem zdravstva je KORUPCIJA, ki draži zdravila, opremo, vzdrževanje, kuhinjo, pranje in sploh vse v zdravstvu. Drugi problem pa je red in disciplina. Plače so v primerjavi z vsem majhen strošek. Zavedati pa se je treba, da se je masa plač, ki je osnova za vse pruispevke tudi v zdravstvo zelo zmanjšasle zaradi velike brezposelnosti in ne plačanih prispevkov. Tudi zato je denarja v zdravstvu in sociali sploh zmeraj manj
gangsterist
20. 08. 2013 10.29
+6
in sedaj bodo raznorazne komisije preiskovale te primere 19 let
_minCy_
20. 08. 2013 10.13
+9
Jaz osebno imam zelo dobre izkusnje z osebjem v SBJ.....pred 8 meseci sem rodila ravno v tej bolnisnici in nisem imela niti ene pripombe.......sestre so prijazne,pripravljene pomagat,te poducijo o novorojencku,previjanju,vzamejo si cas za pacienta... Se pa dogajajo tudi take zalostne stvari in ce so res krivi zdravniki,ce niso pravocasno ukrepali,potem pa za to res ni opravicila!!!!
NicNeVem
20. 08. 2013 09.39
+7
...Preiskava mora biti končana v 45 dneh po dogodku.... Prezkava bi morala biti končana v enem dnevu!!!!
zemljemerec
20. 08. 2013 08.58
+18
Zakaj zopet iščete krivce ki jih morda ni... mati Narava odloča o življenju in smrti in včasih zna biti medicina nemočna...krivdo določat osebju je grdo in podlo Slovensko natolcevanje.
NicNeVem
20. 08. 2013 09.37
+7
...se na nek način strinjam, me pa moti, da ne odgovorijo oz. pojasnijo, kaj se je zgodilo, lahko da je vzrok res narave... Tole odlašanje bolj kaže na človeške napake...
kostruncek
20. 08. 2013 08.39
+10
od vseh slo. bolnišnic je jeseniška najboljša in imajo najprijaznejše osebje... sploh kar se tiče pediatrije
pesnitev
20. 08. 2013 08.41
-15
Prijazno pošiljajo novorojenčke na oni svet... Raje naj bodo bolj strokovni!
kostruncek
20. 08. 2013 08.55
+11
nekateri imamo pač lepe izkušnje. Seveda mi je pa žal vsekega takega primera ki se tako tragično konča!! imam 3 otroke in verjemi da nisem bil samo enkrat ali dvakrat v jeseniški bolnici
jezni_jezek
20. 08. 2013 08.23
+3
žena je imela slabo izkušnjO v NM
AmazonianQuenn
20. 08. 2013 07.39
+17
Slovensko porodnistvo je ena velika mesarija! Vsiljujejo prezivete metode rojevanja, obravnavajo te kot zadnji drek in enostavno ne razumejo zelja novodobnih porodnic! Rodila sem enkrat v Avstriji enkrat pri nas in lahko recem, da je slovensko porodnistvo iz casov nasih mam do danes samo nazadovalo!! Nehajte nam ze enkrat vsiljevat neke vase prezivete teorije in zacnite delat na posodabljanju celotnega sistema! Pa vsem dohtarom ukinit privat ambulante, oz. jih omejit na stiri ure na teden pol pa bo to vse skup malo drugace!!!
zemljemerec
20. 08. 2013 09.00
-4
potem priporočaš mladim mamicam naj dete rodijo na polju pod lipo...
vrtojb
20. 08. 2013 07.22
+6
dare nabija, da ne bo kdo mislu, da je dohtar, mal prevec je housa gledal
dr.dare
20. 08. 2013 07.28
-3
andro2009
19. 08. 2013 23.46
+13
Dr. Dare je točno to, kar je narobe z našim zdravstvom. Po naravi poklica bi vsak zdravnik moral imet veliko empatije in potrpežljivosti do pacientov. Zmrazi me, če pomislim, da je ta pokveka res zdravnik.
Indigo Pingvin
20. 08. 2013 04.52
+7
Res je, pa to bi clovek se oprostil da nimajo empatije, ampak da bi se vsaj obnasali profesionalno, ampak ne, s takimi izjavami kot jih dr. Dare mece ven je clovek bolj primeren za v cirkus, ne za v profesionalno zdravstveno ustanovo!
dr.dare
20. 08. 2013 06.26
-8
Sam ko bo zagustlo boš še zmeraj na moji mizi!!! Ne po moji... po svoji želji...
Indigo Pingvin
20. 08. 2013 07.49
+8
In ce se ne bos obnasal profesionalno bos ti sam koncal na tej isti mizi v prafaktorjih... pa ne mislit, da tudi drugace ti nikoli ne bos potreboval koga iz druge veje medicinske stroke, kar identificiraj se takrat s tem imenom, pa ti bomo lepo rekli: vozi misko drugam! Ves, jaz si to lahko privoscim, ker sem privatnik in mi ni treba delat za osebke, ti si pa v javni sluzbi tam zame, ne jaz zate. Ce bi sel ti privat s tako umazanim odnosom do pacienta bi pogorel.
KML
20. 08. 2013 09.36
+3
Tudi meni je srhljivo, ko berem določene doktorjeve komentarje, iz katerih veje pomanjkanje empatije in spoštovanja. Po drugi strani pa, ko berem nekatere druge komentarje, ugotavljam, da je veliko žensk (in najverjetneje moških), ki se na nosečnost, kaj šele na porod, kaj šele na starševstvo ne pripravljajo. Ki sploh ne poznajo osnovnih lastnosti lastnega telesa. In potem - kar mi je še bolj srhljivo - začnem na neki ravni razumeti sicer nerazumljiv odnos nekaterih zdravstvenih delavcev.
sejbobols
20. 08. 2013 09.46
+4
Tvoji mizi?? Nadutež, ki je pravkar privekal iz srednje zdravstvene bi rad imel svojo mizo. :) Obi jih prodaja, dr(ekec) Dare!
LianM
19. 08. 2013 23.11
+13
dr.dare ti si mal bolan, pejt ti rodit, pa se pol oglašej kako je to. pojma niamš kako je in ga tud nikol mel neboš... in vsaka ženska je drugačna, ma pa vso pravico do profesionalne oskrbe, kar pa v jeseniški bolnišnici ni vedno, sama sem to preizkusla, sem bla v porodni tolk časa, da so se 3 babice zamenjale in prva je bla katastrofa, podn od podna, pa takrat sploh še ni blo hudo tko da nism mela za kej jamrat, druga je bla pa zakon, in ko bi lahk šla domou je potegnla svojo izmeno in ostala z mano še dodatne 2 ure dokler nism rodila :) njej kapa dol :) ampak vse pa niso ok, mislim pa, da en tip ne more pametvt ker pojma nima kako boli in kako je to!!!!! jasno dr dare???
dr.dare
20. 08. 2013 06.27
-13
Kaj niso hotele namesto tebe rodit da so se ti zamerle?
LianM
20. 08. 2013 19.42
+1
mal preber kaj sem napisala.... kaj štepaš ti une najbolj tečne da si tako zagrizen:)))) men ni blo nobene hude panike, je bla pa prva babica katastrofa od katastrofe, druga pa najboljša kar je lahko bla... tko da nevem kje teb da bi kdo rodil namest mene.... so s
LianM
20. 08. 2013 20.11
+1
e mi pa zamerl mal zato, ker skoz zavlačujejo, si že čez rok pa še kr zavlačujejo pa nočejo sprožt pa nevem kaj, mene so hotl 4 centi odprto dam poslt pol se mi je pa odrolala in sm hotla predstojnika k je dohtarco vprašal kaj je z njo in naj me da rodit... tko da... mal vseen pretiravajo s tem naravnim porodom, tud materino počutje nekaj šteje... vsak ma pa svojo izkušnjo, moja je malo mešana :)) ampak dragi dr. dare, ti si pa mal adijo...
danski
19. 08. 2013 21.49
-2
Zmajica nuhalna svetlina ni za ston kot ti pravis I vecina pregleda ni za ston ,in lepo prosim da nepricas bedarije ,za prvga sem placala 50e, v jesniski bolnici, a zaj za druzga v zd jesenice 60e. A ti pregledi ki si za ston so za mamice katere so starejse od 35 let
andro2009
19. 08. 2013 23.07
+17
dr.dare
19. 08. 2013 20.10
+0
Najboljše mi je bilo enkrat poslušat kak je en akričala da bodo že vidle sestre kdo je ona in kaj jim bo njena mama na polažaju naredla..... medtem ko so one pomagale rojevati njenega otroka... sem dobil občutek da ja ova mislila da bodo babice namesto nje rodile!!
siFBI
19. 08. 2013 19.36
+12
Ko toliko govorite o mladih in starih porodnicah. Mlade porodnice so v romskem naselju pri Novem mestu, katere rojevajo prvič pri 12. letu starosti. Pri 30. je že babica.
grumman
19. 08. 2013 18.49
+33
zdravniška stroka je taka kot kočevski medvedje- zaščitena do amena
pesnitev
20. 08. 2013 08.44
+1
lucika24
19. 08. 2013 18.13
+29
Za sabo imam 3 porode in na srečo sem 3x rodila zelo hitro in brez rezanja / šivanja, tudi otročki so bili ok (hvala ljubljanski porodnišnici). Težko govorim o tem kaj pa kako, vendar mislim da je vsak porod drugačen, vsaka mamica ima različne težave itd.. Rekla bom, da bolnišnično osebje ni božanstvo, niso bogovi, ki bi lahko na svet spravili čisto vsakega otroka. Žal je tako, da se včasih tudi kaj zakomplicira in pride do smrti... Če pogledate statistiko koliko je danes več živorojenih otrok kot pred 30imi leti, lahko rečemo samo: svaka jim čast. Obvladajo.
Gauner
19. 08. 2013 18.58
+7
Nimajo kaj obvladat - kaj pa včasih ko niso imel tega osebja, del novorojenčkov je pri kompliciranih porodih umrl, del pa jih je, pri nekompliciranih, preživel. Danes imamo porodnišnice ki naj bi rešile oz pomagale pri kompliciranih, ampak ena od mamic, ki jo osebni poznam, je bila poslana svakrat domov, ne bi ji bilo treba rodit mrtvega otroka - sam tolk.
pesnitev
20. 08. 2013 08.45
+0
Obsojanja vredno je prikrivanje resnice o vzrokih smrti v jeseniški porodnišnici! Ko priznaje, pola se mu oprašta, pravijo naši sosedje!
KML
20. 08. 2013 09.29
+3
Obsojanja vredno je prikrivanje resnice o vzrokih kjerkoli. Naj vrže prvi kamen tisti, ki je čist, brez enega samega greha!
SeLy_
19. 08. 2013 17.21
+12
rodila sem 2 tedna nazaj hvala bogu sinček je zdrov...kar se pa tiče poroda groza živa groza v porodni sobi je blo 38 stopinj babca je hodila not pa vn pušala me je samo odprta 10 centimetrov popadki močni ampak glavca ni šla vn 11 ur pa pov sem potiskala pa nč..no na koncu je šla sestra na trebuh pa prerez presredka so naredl tamau je biu čist vijolčn ovit v popkovino..jst sm mela srečo da se je dobr končal drgač pa katastrofa moj prvi porod pa mislm da bo tazadn. Rodila sem pa 15dni čez rok..aja pa stara 25 let..lohka bi že po dveh urah šli na trebuh...ne pa nakonc k nism mogla več nč roke so sem tresle žejna ...PODN!
Explainator
19. 08. 2013 17.26
-14
povrsniste24kur
19. 08. 2013 17.30
+35
stara 25, pišeš pa kot 10 - 12 letni otrok. vprašaj se.
vlak
19. 08. 2013 17.56
+18
Po pisavi bi ti presodila,ko je že napisala prehodnica 10ali 12.let
dr.dare
19. 08. 2013 17.57
-10
Ti si sedaj že doktor da sama veš kdaj si dost odprta pa kdaj je treba presredek rezat itd? Zakaj pa potem nisi doma rodila? ... jamrala pa jokala pa cvilla itd... pa mislila da bo mela vsaka svojo privat babico!!! Halo rodit si šla ne pa na sladoled... boli ja, je bolelo tud ko si ga delala? katastrofa so ene "mamice" v porodnišnici.... ne morem več, ne bom več pritiskala, ne gre.... pri eni sem videl je celo prišlo tak daleč da ji je dohtarca klofuto prsolila pa ji rekla če misli svojega otroka zadušit ali rodit.... ene pač mislijo da bodo šle rodit pa bo kot da je šla kri dat... dohtarji in babice ne morejo namesto tebe rodit!!! Sem dal veliko ur pri porodu skozi pa lahko samo rečem kapo dol in vsaka čast babicam ker tok razvajenih in nesodelujočih ter zjamranih pacientov ni na nobenem drugem oddelku!!
dr.dare
19. 08. 2013 18.01
-18
Kaj nisi doma rodila ko si bolj pametn akot dohtarji ki imajo xx let izkušenj z xx porodi na dan? Pa bi si sama po 2 urah vse rešla?
tina vovk 1
19. 08. 2013 18.11
+16
sem bila s tabo v sob, in ja sj si bla res boga, jaz pa ko rožca zravn ;) lej prvorodke zmeri mal drugač vzamejo, ...jaz sem oba otroka rodila na Jesenicah in sem zadovoljna s porodnišnico. Edino kar nas je zmotilo je bilo da za higieno partnerja ni bilo poskrbljeno, pri prvem porodu je dobil haljo in obvezno si je moral roke umit, tukaj pa nič...Ampak dobr hvala bogu ni bilo panike. Je pa žalostno slišat kaj se dogaja, bogi starši, si ne znamo predstavljati :(
SeLy_
19. 08. 2013 18.11
+11
se opravičujem za moj komentar oziroma moje osebno mnenje nkol več ne bol komentirala lep pozdrav
24vohomurckov
19. 08. 2013 18.19
+22
....ne obupaj...tukaj je pač tako....primitivno!!
Gauner
19. 08. 2013 18.59
+5
Ravno to govorim, pošiljamo mamice domov dokler ni prepozno!
Indigo Pingvin
19. 08. 2013 20.34
+23
Dr dare, če bi bil jaz kot oče pri mami ki rojeva, in bi se matrala za znoret, ti bi pa tako izjavil kot si zapisal zgoraj, da če takrat ko ga je delala pa ni bolelo, a veš kaj bi naredil s tabo!!!!!!!!!!!!
dr.dare
20. 08. 2013 06.28
-9
Ne vem, ponavadi prosijo če lahko pomagam...
pesnitev
20. 08. 2013 08.48
+4
Daj primitivec, daj si drugo geslo. Sramoto delaš drugim ta pravim dr.
Orhideja 2
19. 08. 2013 16.37
-30
Pol manj problemov z zanositvijo, nosecnostjo in porodi bi bilo v Sloveniji, ce se ve, drage moje dame slovenske, ne bi tok sparale in bi rojevale med 20. in 30. letom, namesto da materinstvo odlagate v neskoncnost. Ceprav se zivljenjska doba zensk podaljsuje, se najugodnejse rodno obdobje na vaso veliko zalost ni nic premaknilo in je se vedno med 20. in 30. letom.
Gauner
19. 08. 2013 16.49
+54
Zelo nesramno rečeno, glede na to, da ne poznaš mamic, ki se jim je to zgodilo!
24vohomurckov
19. 08. 2013 16.49
+22
orhideja.....ženske do 25.ega leta so mlade porodnice...
24vohomurckov
19. 08. 2013 16.50
-7
Gauner....v veliki meri ima orhideja prav.....veliko mater prvič rodi ,ko so celo starejše od 30 let....
Gauner
19. 08. 2013 17.05
+26
Ja, ampak v tem primeru, ni šlo za to - osebno poznam eno od mamic, zato me tako žalostijo taki komentarji.
miss_jenny
19. 08. 2013 17.33
+32
LOL :) na komu pa "šparajo"?? na maldih mamicah..in preden dobiš svojo prvo stalno zaposlitev si že čez 30...da greš nekam na svoje si tudi čez 30...
24vohomurckov
19. 08. 2013 18.00
+0
....no,no....ne gre samo za to....preprosto so se stvari spremenile......kakor komu paše....ampak ženske zdaj res pozno rojevajo!
24vohomurckov
19. 08. 2013 19.19
+3
bboy7
19. 08. 2013 22.37
+12
Če imaš namen vsaj osnovno izobrazbo dobit, da boš imel dobro službo si star cca 23 let, ko redno končaš faks. Če delaš še doktorat še kaj več. Potem pa je še treba službo dobit in osnovne pogoje (stanovanje, dovolj visoke prihodke), da lahko razmišljaš o otroku in mu nudiš vse kar si zasluži. Če pa nardiš sam poklicno šolo si pa lahko mlada mamica ja...ampak pol je tut treba otroka s tistimi par sto euri k jih s tako izobrazbo zaslužiš preživet.
dr.dare
20. 08. 2013 06.28
+3
pesnitev
20. 08. 2013 08.50
+2
Imaš. Lahko greš z doktoratom za čistilko! To priporočam tudi tebi, pa glwej, da ne bo za teboj bolj umazano kot pred teboj!
CandySkull
19. 08. 2013 16.01
+27
Prvič slišim kaj slabega o Jeseniški Bolnišnici vsaj kar se osebja tiče. Pustimo sedaj finance. Če je to resnično in je zdravstveno osebje krivo za tragedije jih je potrebno slečt do golega!
Gauner
19. 08. 2013 16.48
+25
Moraš vedeti, da se je zamenjal direktor/ca oddelka. V vseh treh primerih so mamice pošiljali domov in podaljševali dan poroda, osebno poznam eno od teh - groza, res!
LianM
19. 08. 2013 23.15
+0
to pa itak skoz delajo, ko da so nori mal... mene so tud tko pošiljal, vsak dan kontrola pa vsak dan domou, pa ko sem bla osem dni čez rok sem znorela in je predstojnik oddelka dovolu da mi sprožjo...