Slovenija

Je pravično, da so ocene edini kriterij za vpis v srednjo šolo?

Ljubljana, 21. 03. 2017 14.24 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Letošnja generacija devetošolcev je majhna. Ve se približno, kako uspešen mora biti učenec, da sploh lahko cilja na določeno šolo, nihče pa ne ve, katere šole bodo vpis omejile. In takrat za vpis štejejo le točke, ocene. Včasih je že ena štirica v spričevalu preveč in otrok se ne more vpisati kamor si želi. Petica, dobljena v eni šoli, pa tudi ni enaka petici na drugi.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

 

  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (160)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

gangsterist
22. 03. 2017 16.27
+1
bedarija vseh bedarij. vsak se naj vpiše kamor hoče brez fiktivnih vpisov in že v prvem letu jih bo razredčila naravna selekcija
Eitipatapa
21. 03. 2017 21.57
+9
Visoko šolani ljudje pri nas delajo v kavarnah ali pa z dvemi magisteriji in enim doktoratom leta in leta posedajo doma, ostali s strokovno srednješolsko izobrazbo pa se utapljamo v delu za katerega smo se izšolali samo v treh, štirih ali petih letih. Narobe svet.
metronom
21. 03. 2017 22.07
+7
JApajaDAja
22. 03. 2017 08.52
+6
sistem točkovanja naredi iz otrok egocentrike, zadrte karieriste brez empatij...njihovo vodilo je jaz,samo jaz in na koncu jaz....sem vse in povsod naj naj! rezultati takih intelektualcev so evidentni povsod.
akmt
21. 03. 2017 21.37
+3
.potrebni bi bili sprejemni izpiti, kot vcasih.tudi glede štipendij.na vasi so vsi sami odličnjaki....pa nimajo pojma in v izi zasedejo vse.ni fer!!!!
nightangel
21. 03. 2017 21.25
+6
Živi primer,da je naše šolski sistem out so naši politiki.
Grremlin
22. 03. 2017 17.16
+1
Pa kaj že spet mešate politiko. Politika je odraz naše splošne mentalitete.
pizzamargerita
21. 03. 2017 20.40
+9
poglejte predvidene spremembe solske zakonodaje. migranti se lahko vpisejo kamor hocejo, brez spricevala! saj ce nimajo pasporta in so rojeni 1.1.2002, je logicno da s sabo tudi spricevala nimajo. Vse jim je treba verjet.
Die einemaister
21. 03. 2017 19.33
+18
No kokrkoli, če potegneš črto vidiš, da je slovenski šolski sistem totalen fiasko, v Švici te že od malega učijo, da moraš v življenju nekaj ustvarit, ne pa samo trošit, mislim, da so rezultati med slovenistanom in Švico evidentni
rde?kar
21. 03. 2017 19.07
+1
Ni vse ocenjevanje ,Tudi če znajo dobro privzdigovat so učitelji zadovoljni.
peet001
21. 03. 2017 19.02
+21
jaz lahko iz svojih izkušen povem da so ocene katastrofa jaz sem imel 2 v osnovni šoli sedaj sem pa eden izmed redkih katerih je naredil fakulteto od bivših sošolcev iz osnovne.
Brcavrit
21. 03. 2017 19.20
-13
draghci
21. 03. 2017 20.09
-3
krnekilojz
21. 03. 2017 20.36
+6
peet001
21. 03. 2017 20.56
+11
nezaželjen
21. 03. 2017 22.48
-1
Torej s tehnološko izpopolnjeno škropilnico polivaš gnojnico!
WAYNE.ROO
21. 03. 2017 22.53
+9
Se strinjam s tabo peet001! Tudi sama nisem bila med najbolsimi v OŠ (bila sem pravdobra), sedaj pa sem med redkimi, ki so končali fakulteto. Študirala sem pa mikrobiologijo, ki pa ni kar nekaj.
Ka pa mislis
22. 03. 2017 08.18
+3
Js sm mel ang skos 2 ali 3. Zdaj pa v firmu vecinoma samo ang delam.
CestniKolesar370Wattov
21. 03. 2017 18.00
+23
Po koncu osnovne šole se mi niti malo ni sanjalo od kje pride denar. Če bi ugibal, bi rekel, da ga printa vlada in ga nameni v vsak sektor tako kot si želijo, vse delavce pa plačajo glede na njihove ocene od 1. razreda OŠ naprej. TO je en ogromen problem. Opažam sorodnike in znance, ki jim pri 22ih letih ni jasno kako in kaj. Ne poznajo razlike med javnim in zasebnim sektorjem, 80% običajnim delavcem ni jasno kaj pomeni bruto in neto na plačilni listi. Stavim, da 50% delavcev misli, da oni delodajalca stanejo zgolj toliko, kot imajo izplačila na TRRju na mesec.
dr.dare
21. 03. 2017 18.03
+16
draghci
21. 03. 2017 18.19
+7
Se sploh ne čudim, da ne poznajo, saj v sloveniji je težko razmejit javni in zasebni sektor. Podjetje, ki je na videz 100% v zasebnih rokah se financira 100% iz državnega prpračuna, botrič, ki dobiček na svoj rčun priliva je zaposlen v JS, tako, da verjamem, da nek 22 letnik ne razume, če še NPU, protikorupcijska komisija, višja in vrhovna sodišča ne vedo, kako to gre.
Eitipatapa
21. 03. 2017 21.54
+5
V javnem sektorju še vedno nekaj % odraslih in po možnosti visoko šolanih ljudi misli, da privatniki vse kar zaračunamo, je naš čisti prihodek. Sem imel konflikt z eno gospo, ki dela na občini, ker je ugotovila, da sem za eno uro dela zaračunal 25 evrov, ona pa menda v službi toliko ne zasluži v 4-ih urah. :) No, je pa magistrica, na občini in kroji usodo občine.
Die einemaister
21. 03. 2017 22.15
+6
ne samo občine ampak posredno, s njenimi "somišljeniki" usodo naroda, če upoštevaš 212-parazitskih ustanov
yaks
21. 03. 2017 17.59
+11
Najprej je treba spremenit sistem pedagoških fakultet, predvsem pa profesorje, ki niso nikakršen zgled bodočim vzgojiteljem, učiteljem in profesorjem.
draghci
21. 03. 2017 18.13
+4
Najprej je treba spremenit..., ah daj no, nič ne moreš spremenit, samo sebe lahko, morda lahko kaj vplivaš na svoje bližnje, še na te zelo malo, tako, da ne s takimi no.
Hellraiser
21. 03. 2017 18.15
+12
Mogoče pa prvo treba porihtat VZGOJO DOMA!.. Ne pa da pridejo froci v 5. razred in učitlelje napadejo ko dobijo slabo oceno, ko se pa pokliče starše pa še ti napadajo učitelja da je slabo učil.. Ker mislijo da je njihov otrok genij ko se mu ni treba učit..
paxvobiscum
21. 03. 2017 17.37
+15
Učite se, učite, mularija. Da vam delat ne bo treba. So nam rekli tastari.
Hellraiser
21. 03. 2017 18.15
+8
Ja zdaj pa smo tukaj z magistri indiplomami in NIMAMO služb.. ali pa delamo kot natakarji, delavci v Avstriji in drugod..
.jest
21. 03. 2017 19.01
+9
Seveda, ko so z Bolonjsko reformo razvrednotili izobraževanje. Sedaj tudi podpovprečni pridobijo diplomo in nazive.
pravicnez.
21. 03. 2017 17.29
+15
Npr moj otrok zelo dobro obvlada multimedijo in računalništvo (česar se ni naučil ravno v šoli) in to zna dosti bolje od ostalih, ima ocene okoli 3-4. Na določeni izbrani šoli, ki mu je pisana na kožo, bi lahko dodatno razvil talent. Ker pa štejejo ocene, bi morda lahko pri vpisu izvisel, njegovo mesto pa bi zasedel nekdo, ki bi imel boljše ocene, ga pa šola sploh ne bi zanimala. Sistem, ki je zgrešen.
draghci
21. 03. 2017 17.37
+11
Ja se bo pa vpisal na sosednjo šolo, če je res tak talent ga bo že razvil, ni hudič.
dr.dare
21. 03. 2017 17.37
+11
manj naj za računalnikom visi pa bo imel tudi on ocene da se bo lahko vpisal kamorkoli bo želel...
pravicnez.
21. 03. 2017 17.42
+11
Najbrž službo in denar dobiš z znanjem, ne pa z ocenami ...
HULK008
21. 03. 2017 17.43
+4
Zakaj pa ne poiskusi kot podjetnik. Rabimo prave podjetnike da bo raja delala.
brezveze13
21. 03. 2017 17.51
+6
danes je multimedija bolj hobi kot znanje treba se bo prijeti krampa in lopate pa ven iz bajte in zguljenega kavča
HULK008
21. 03. 2017 17.16
-7
V solah bi morali ucit otroke kako postavit podjetje in zbrati ustanovni kapital. Namesto tega pa jih danes v solah ucijo kako postati usluzen usluzbenec ki dela. Ocene niso pomembne. Danes te noben ne vprasa v poslovnem svetu kake ocene si imel ampak mrsikej drugega. V soli te kaznujejo ce si pomagas pri testih v poslovnem pa je nuja sodelovanje.
dr.dare
21. 03. 2017 17.29
+3
hahahahaah uslužni delavci ti minuse stiskajo! kakšne pa imaš kar podjetje bi ustanavljal! to je za elito ne pa za navadno rajo! kaj si pa ti misliš!!
HULK008
21. 03. 2017 17.36
-1
Hehe.. Ja zato pa smo tam kjer smo. Tudi Gates, Jobes, Zuckenberg so pustil solo. Pa jih poglej sedaj.
draghci
21. 03. 2017 18.00
+3
Jaz si prav nič ne želim, da bi kateri od mojih sinov bil poteben tem zgoraj omenjenim.
HULK008
21. 03. 2017 18.27
+1
Pravim samo da sola nic ne pomeni. Recimo za Einstaina so v soli smatrat da je bedak, ceprav je bil genij. Dejstvo da te v soli ne naucijo kako v zivljenju. Da ne razmisljas s svojo glavo. To je sola.
draghci
21. 03. 2017 18.40
+4
Ma nehajte se s tem tolažit no. Šola je zelo pomembna, nikoli se vsega tega znanja, vrednot, delovnosti, odgovornosti,socializacije ne moreš naučit doma, in naša šola je zaenkrat še zelo, zelo dobra, mnogokrat tudi zato, ker se učitelji borimo , da ne vzamejo prav vse, kar je dobrega, in ostajamo dost neodvisni, čeprav so tendence politike strašne, da si mislit ne morete.Tako starši, kot učitelji bi morali vedeti, da skozi umetnost, filozofijo lahko razvijaš kritično mišljenje, ustvarjalnost, svobodo razmisleka, svobodo duha. To, da so ukinjajo te predmete s predmetnikov srednjih šol je voda na mlin politiki in sistemu, ki eli ohranjat oblast, to pa lahko počneš samo, če vzgojiš nekritičnega, neizobraženega, duhovno osiromašenega, miselno nesvobodnega mladega posameznika Zato bi se starši morali boriti za več ur umetnosti kakršne koli, čisto vsak jo lahko razume in se ob njej razvija, uči, razmišlja ne glede na svoje intelektualne sposobnosti. Seve :)da so nas navadili, da pridemo do rešitev hitro, instantno, nauči se konkretnega dela, hitrega znanja, podjetništva, kako obračat denar in bo vse rešeno
HULK008
21. 03. 2017 20.15
+2
Meni umetnost in filozofija nista pomembni. Danes se samo filozofira namesto da bi iskalo resitve za probleme. Sej to ustvarja sola oz sistem ze 70 let kar si omenila glede mladih. Ustvarila se je miselnost da je drzava dolzna poskrbeti za posameznika. Sam sem zakljucil fakulteto pa mi je kar malo zal studijskih let. To kar sem se ucil na fakulteti danes ne rabim. Lahko pa recem da veliko berem in dobivam cisto drugacen pogled kot sem ga mel v studijskih mladih. Danes te noben ne vprasa po ocenah.
xes
21. 03. 2017 17.15
+3
Edini kriterij v tej zablojeni republiki so itak veze in poznanstva, tako da ne vem točno o čem ta članek sploh govori ...
Uji5
21. 03. 2017 17.15
+11
Moje mnenje je, da bi bilo treba šolski sistem temeljito spremeniti. Problematične se mi zdijo že srednje šole. Kako je mogoče, da gimnazijci lahko v visokošolskih programih za strojnike, medicinske sestre... Delajo enako dobro oz. še bolje kot tisti, ki so se za ta poklic izobraževali 4 leta? Menim, da je krivo to, da se lahko na programe kot sta zdravstvena nega in strojništvo vpiše praktično vsak, ki naredi osnovno šolo. In da sta morala v zadnjih letih ta dva programa močno znižati kriterije ocenjevanja, saj bi drugače polovica popadala že v prvem letniku. Sama bi v srednje strokovne šole dala veliko več poudarka na praktičnem delu, tudi če bi to podaljšalo srednješolsko izobraževanje za kakšno leto. Bi pa črtala kakšno uro matematike (stvari, ki služijo le splošni izobrazbi in ne delu, ki ga bodo ljudje opravljali), umetnosti, sociologije... Gimnazijske programe bi pustila točno takšne, kakršni so. Bi pa ukinila polovico gimnazij in na tistih, ki bi ostale omejila število. Naj bodo gimnazijci le "elita", tisti najsposobnejši intelektualci, ki bodo potem postali bodoči farmacevti, zdravniki, pravniki ... Ne pa, da se gimnazijci, ki nimajo dovolj točk vpisujejo na neke "leve" fakse in tam tratijo svoj čas, da so na koncu nezaposljivi. Določene brezvezne fakultete, razne zasebne visoke šole, ki so se razpasle... bi ukinila. Pred vstopom na fakultete in srednje šole bi uvedla sprejemne izpite, ki bi najbolj vplivali na to, kdo bo sprejet, poleg tega pa bi vplivale tudi ocene (malo morajo, saj drugače ne bi v šoli nihče več delal) in pa interesi izven šole (moje mnenje je, da se nekdo, ki še v življenju ni naredil nič prostovoljnega za nekega drugega, ni pokazal empatije, zanimanja za ljudi, željo po delu z njimi ....ne more postati zdravnik, kljub vsem peticam na papirju). Prav bi bilo tudi, da se fakultete razdelijo na tiste na katere se lahko vpisujejo tisti s srednjimi šolami in tisti z gimnazije. Gimnazijci naj posegajo po "najprestižnejših", medtem ko se mi zdi, da nimajo na npr. Zdravstveni fakulteti kaj iskati. Naj bo ta namenjena tistim, ki so se za tak poklic že izobraževali 4 leta. Malo bi spremenila, kateri programi so visokošolski in kateri univerzitetni, tako, da bi se na univerzitetne praviloma vpisovali gimnazijci, na visokošolske pa srednješolci (ki bi po novem sistemu predstavljali veliko večino), z redkimi izjemami. Prav tako, bi morali določiti, kateri poklici so realno zaposljivi že po srednji šoli in kateri ne, saj vsak tudi ne more študirati.
dajno
21. 03. 2017 17.17
+5
+++ Posebno izven šolska dejavnost je povsem podcenjena
dr.dare
21. 03. 2017 17.38
-1
tako je, moj žebelj enim udarcem kladiva zabije pa tega nikjer pri vpisu ne upoštevajo!!
yaks
21. 03. 2017 17.46
+6
Ja, ker edina stvar, ki jo rabi človeštvo je naravoslovje. A ne, pametnjakovička? Družba se bo pa že sama uredila. Samo, da se naravoslovno nagnjenim ljudem ni treba sociologije učit. Pa kaj nam bo umetnost? Samo da znamo nekaj skupaj zašvasat in je to to.
Uji5
21. 03. 2017 17.58
+2
S tem, da je potrebno le naravoslovje se absolutno ne strinjam, čeprav tako mogoče izgleda po mojem postu (čeprav sem omenila pravnike). Družboslovje je zelo potrebno za družbo, zato so nujni določeni pedagogi, novinarji, tudi zgodovinarji pa seveda jezikoslovci.... Žal pa je tako, da so družboslovci trenutno manj zaposljivi, saj jih je veliko preveč in me moti, ker fakultete še kar vpisujejo različne sociologe, učitelje razrednega pouka, socialne delavce ... v tako velikem številu kot, da ne bi poznali razmer na delu trga. Morda bi bil čas, da zmanjšajo število vpisa. In ne, pametnjakovič, ne mislim tako. Samo naravoslovce sem uporabila za primer. Se opravičujem, ker te je to zmotilo. In bi res rad vedel, kako se "učijo" umetnost in sociologijo? S plonk listki oz. piflanjem zadnji večer (peščica ta pridnih), da pozabijo vse. Še enkrat...družboslovci so nujno potrebni za družbo, a ne v tako velikem številu kot jih naša država proizvede.
yaks
21. 03. 2017 18.01
-2
Ja potem bi pa drugače napisala. Jaz ne vidim v tvojo glavo kaj ti misliš, jaz vidim samo tisto kar napišeš. S prevelikim številom razpisanih mest na nekatere programe se pa absolutno strinjam.
draghci
21. 03. 2017 18.05
+3
Če se umetnost piflajo samo za to, da test odpišejo potem jim bog pomagi. seveda je v življenju čisto nepomembno, če ne ločiš sonate od simfonije, kontrabasa od fagota, korala od madrigala. Nepomembno, zato pa zelo, zelo osiromašeno. In zanimivo je, da dijaki, ki so dobri logiki, matematiki, fiziki imajo zelo radi filozofijo, ker so stvari logične, smiselne, imajo zelo radi umetnost, ker jim je drugi pol, literaturo, so kritični do vsebine. Seveda so pa tudi taki ki pravijo to ni potrebno, kot velika večina komntatorjev.
Uji5
21. 03. 2017 18.23
+2
Kot sem rekla, tisti, ki so dobri v matematiki, fiziki in imajo radi filozofijo, literaturo... so navadno odličnjaki, ki si želijo imeti najvišjo izobrazbo. In te naj bi se vpisovali na gimnazije, ker pa jaz ne bi spreminjala ničesar, saj so nenazadnje ustvarjene za podajanje splošne razgledanosti. Tisti na strokovnih šolah pa povečini (ne rečem vsi, ampak 90%) ne dajo tako veliko na splošno razgledanost in jih zanima predvsem stroka, kamor so se vpisali. In koliko poznam srednješolce jim je povečini vseeno za umetnost, sociologijo...Ne rečem, da bi bilo treba ukiniti, mogoče pa skrajšati snov. Kogar pa zanima, se pa lahko v prostem času izobražuje sam s knjigami, potovanji, filmi ...Ne bo nič zamudil, če bo tiste 2 uri na teden namesto umetnosti v šoli posvetil praktičnem delu. Yaks tebi pa se opravičujem, res sem bila nenatančna.
draghci
21. 03. 2017 18.33
+2
Tako starši, kot učitelji bi morali vedeti, da skozi umetnost, filozofijo lahko razvijaš kritično mišljenje, ustvarjalnost, svobodo razmisleka, svobodo duha. To, da so ukinjajo te predmete s predmetnikov srednjih šol je voda na mlin politiki in sistemu, ki eli ohranjat oblast, to pa lahko počneš samo, če vzgojiš nekritičnega, neizobraženega, duhovno osiromašenega, miselno nesvobodnega mladega posameznika Zato bi se starši morali boriti za več ur umetnosti kakršne koli, čisto vsak jo lahko razume in se ob njej razvija, uči, razmišlja ne glede na svoje intelektualne sposobnosti. Seve :)da so nas navadili, da pridemo do rešitev hitro, instantno, nauči se konkretnega dela, hitrega znanja, podjetništva, kako obračat denar in bo vse rešeno
Uji5
21. 03. 2017 18.36
+1
Vsak ima svoje mnenje, seveda. Moje je, da večino 16-letnikov na strokovnih šolah prav malo briga kdaj in zakaj je Michelangelo pobarval strop na kapeli. In, da jih je brezveze utrujati s tem, ker če njih ne briga, se pač ne bodo učili. Če jih bo zanimalo kasneje, se bodo pa že izobrazili.
draghci
21. 03. 2017 20.15
+2
Napaka, mlade še kako zanima umetnost, samo to prepričanje se jim vsiljuje že od malega. Da mulce, metalce rockerje itak razen flaše piva nič ne zanima. Te najbolj zanima, samo vedet moraš kako. če že koga ne zanima so to pridne poštrihane punčke, ki bi imele vse 5, al pa kakšen priden sinko, ki mu je mami medicino položila v zibelko in je vse, kar ne šteje za točke brezveze.
Uji5
21. 03. 2017 21.44
+0
Se ne strinjam, ampak dobro, sem že preveč pisala danes. Menim pa, da je to kar ti opisuješ nek sanjski svet. Poznam današnjo mladino (drznem si trditi, da precej in zelo dobro, ker imam pač tak poklic), poleg tega pa se spomnim, kakšni smo bili mi, ko smo bili mladi. In te "pridne punčke" so dejansko edine, ki jih kolikor toliko zanima. So izjeme, seveda, vedno so in vsaj meni se glasba, ki jo poslušajo ne zdi neko merilo po kateri jih ocenjujem. Ampak dobro, to so moje izkušnje in mnenje pač. Če imaš ti drugačne....super, očitno delaš/poznaš drugačne mlade kot jaz.
prašek
21. 03. 2017 16.59
+6
Greš lepo na primorsko fakulteto in diplomo kupiš ....... Je pa res, da znanja pa ne moreš kupit !
prašek
21. 03. 2017 16.52
+9
Resnica je, da bi se starši morali malo več ukvarjati z otrokom in njegovim razvojem !
draghci
21. 03. 2017 17.18
+14
Jaz mislim, da se ukvarjajo absolutno preveč. Nosijo jim torbe v šolo, jih objemajo in poljubljajo pred poukom, jih kličejo med poukom, jih pridejo iskat po pouku, jim nosijo spet torbice iz šole, jih vodijo v glasbeno šolo, na balet, k verouku, k angleščini, kitajšćini, nogometu, karateju, aikidu, likovne delavnice obiskujejo z njimi, ure pravljic poslušajo ..., doma z jimi izdelujejo referate, se učijo z njimi vse predmete, poslušajo, kaj je rekel sošolec, kako se je učiteljica obrnila v razredu, spremjajo kaj je za malico, ali je bilo uravnoteženo kosilo, razburja se zakaj ga ni učiteljica opozorila, da mora imet kapo na glavi v podaljšanem bivanju, saj vendar jemlje antibiotik, s prijateljicami se pogovarjajo zakaj so tako zahtevni oz. nepotrebni učbeniki, pa kako, da potrebujejo prav določene, drage delovne zvezke, pa zakaj se ne učijo, kaj bolj življenskega, ne pa, da v matematični nalogi sprašujejo koliko l vode gre v bazen, to pa ja ni pomembno, saj bomo itak podjetje poklical, da to zrihta, pa koliko metrov ograje bi postavili okrog vrta, ja kdo pa ima vrt še...Tako, da jaz mislim, da se starši absolutno preveč ukvarjajo s svojimi srčki in sončki in, da so ti pravzaprav eni veliki reveži.
yaks
21. 03. 2017 17.49
+4
Nošenje torbe v šolo ni ukvarjanje z otrokovim razvojem. Ukvarjanje z otrokovim razvojem je predvsem psihološko. Spoznavanje otroka, njegovih potreb, reakcij in temu najbolje prilagoditi vzgojo. Ampak starši so dandanes tako nesposobni, da imamo na koncu ogromno ljudmi z osebnostnimi motnjami.
draghci
21. 03. 2017 18.22
-2
Uji5
21. 03. 2017 18.27
+2
No tokrat ti pa morem napisat samo +++ yaks...se popolnoma strinjam :)
Cookie74
21. 03. 2017 16.50
+10
Dejstvo je, da ce vse zna, bo za to dobil 5 na eni in drugi soli
DeBill
21. 03. 2017 16.49
+4
problem ocenjevanja je večen in zato ocene ne morejo biti merilo. nekje imaš lahko z istim znanjem 5, drugje 3. Zato bi bili potrebni sprejemni izpiti. Sam sem ga na srednji šoli imel in je bil kriterij, ki je prinesel 80%, ostalo so bile ocene, vendar je vsaj po mojem mnenju edino merilo sprejemni izpit, kjer se ne testira znanje ampak sposobnosti in interes.
dr.dare
21. 03. 2017 16.56
+1
kaj pa če imaš slab dan ko uni odspodaj v komentarju ko je imel slab dan kar pri vseh predmetih?
prašek
21. 03. 2017 16.57
-2
draghci
21. 03. 2017 17.09
-2
Potem pač se v željeno šolo lahko vpiše debill, medtem, ko se doktorju bežigrajska izmuzne, kaj češ, vsem ne moreš ugodit :)
prašek
21. 03. 2017 16.49
+2
Tudi sam sem mišljenja , da bi bilo treba gledati na otrokovo splošno razgledanost, razen pri poklicnih šolah. Pa tudi tam ne bi bilo odveč !
yaks
21. 03. 2017 17.53
+3
Splošna razgledanost je ponavadi znak inteligence. Inteligenca pa ni dober pokazatelj človekove uspešnosti v življenju. Več je treba delat na odnosih in čustveni inteligenci.