LJ
Weather
20° | 13°

 

'Povedal sem le svoje mnenje'

Janša je zoper Bojana Potočnika vložil predlog o kazenskem pregonu zaradi obtožb, ki jih je izrekel v oddaji Resnica o Patrii. Potočnik trdi, da ni obtožil nikogar.

Trenutno uporabljate Adobe Flash Player verzije 8.

Za napredno uporabo našega novega predvajalnika priporočamo Adobe Flash Player 9, ki omogoča celozaslonski ogled in najboljšo kvaliteto videa.
Priporočamo najnovejšo različico Adobe Flash Player verzije 9, ki si ga lahko brezplačno naložite tukaj

Video

Iz odvetniške pisarne Zidar Klemenčič so sporočili, da je predsednik vlade Janez Janša predlagal, da Okrožno državno tožilstvo v Ljubljani začne kazenski pregon nekdanjega v. d. generalnega direktorja policije Bojana Potočnika.

Bojan Potočnik

Bojan Potočnik trdi, da ni obtožil nikogar, povedal je le svoje mnenje. (Foto: POP TV)

Janša je predlog za kazenski pregon vložil zaradi neresničnih obtožb, ki jih je Potočnik izrekel v oddaji Resnica o Patrii. Tedaj je dejal: "Bojim se, da je v primer vpletenih preveč pomembnih ljudi. Zagotovo je bila politična odločitev tudi to, da policijo utiša." Na vprašanje: "Pa je to možno?", pa je Potočnik odgovoril: "Seveda je možno." V nadaljevanju novinar vpraša, ali je možno trditi, da je minister za notranje zadeve ustavil preiskavo v zvezi s Patrio in sprejemal navodila s strani premierja. Potočnik odvrne: "Nimam dokazov, da bi to trdil, vendar sem skoraj prepričan, da se je to zgodilo. Vsakodnevno je minister za notranje zadeve po nasvete hodil k premierju."

"Kazenski pregon zoper Potočnika naj se začne zaradi kvalificirane oblike kaznivega dejanja žaljive obdolžitve po členu 171/I in 171/II in III Kazenskega zakonika," so še zapisali v odvetniški pisarni.

'Kje je tu kaznivo dejanje?'

Potočnik je v odzivu povedal, da ni nikogar obtožil, povedal je le svoje mnenje in na osnovi tega izrazil svojo domnevo. Kot pravi, pa ima Janša pravico predlagati kazenski pregon.

"Ne vidim pa, kje sem naredil kakšno kaznivo dejanje," je dejal in pojasnil, da je na vprašanje novinarja, ali ocenjuje, da je predsednik vlade vplival na delo policije, rekel le: "Da, to je možno," in s tem izrazil le svojo domnevo. "Kje je tukaj kriva obtožba?" se sprašuje Potočnik.

Poziv k odstopu od pregona

Mednarodni inštitut za tisk (Ipi) in njegova podružnica, Medijska organizacija za jugovzhodno Evropo (Seemo), sta v današnjem sporočilu za javnost obsodila predlog predsednika slovenske vlade Janeza Janše za kazenski pregon v Sloveniji proti finskemu novinarju Magnusu Berglundu. Direktor Ipija David Dagre je slovenskega premierja pozval, naj odstopi od kazenskega pregona.

Spomnimo

Magnus Berglund

Finski novinar (Foto: POP TV)

Janša je že v torek na državno tožilstvo vložil predlog za kazenski pregon zoper novinarja finske nacionalne televizije Magnusa Berglunda zaradi kvalificirane oblike kaznivega dejanja žaljive obdolžitve. Omenjeno kaznivo dejanje je tako imenovani predlagalni delikt, ki ga tožilstvo preganja po uradni dolžnosti šele po prejemu ustreznega predloga oškodovanca.

Predlog za pregon je Janša vložil ''zaradi neresničnih obtožb, ki jih je novinar izjavil v oddaji finske nacionalne televizije YLE''. ''Ravnanje Magnusa Berglunda predstavlja klasično obliko protipravne in kaznive žaljive obdolžitve, ki jo je storil novinar brez predložitve dokazov za hude lažnive obdolžitve in ob očitnem kršenju temeljnih načel novinarske skrbnosti,'' so včeraj zapisali v sporočilu za javnost in dodali, da bodo drugi predlogi za kazenski pregon in civilna tožba sledili.

Prenesi v

Glasuj

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
 

Komentarjev: 200
prašek
09.10.2008, 19:37

Se strinjava, po drugi strani pa je nekulturo odstopanja uvedla levica, zato sem ti postavil vprašanje kdo je odstopil - nihče. Ne vem zakaj bi pa Mate potem čeprav se strinjam da depeše ( čeprav morebiti mina znotaj policije) ne bi smeli kar tako prezreti.
 
JAZ TUDI !!!!!!!
prašek
09.10.2008, 18:50
de-lay
zakaj bi pa odstopili?

Politik za razliko od navadnega državljana že pri sumu korupcije oz. podkupovanja odstopi oz. poda odstopno izjavo ,ki jo nadrejeni sprejme ali ne.

Tole je napisal primorec prašek. Ampak to velja le v primeru če je politik desničar.

Respect - da si napisal Janša. In to da ne potrebuješ demokracijo ala Janša ne mora biti tvoja volja alai rabimo ali ne. :)
prašek
09.10.2008, 18:40
de-lay
Mogoče v razvitih demokracijah ja. Pri nas pa je to problem, ker je to eden od načinov diskvalifikacije konkurence.
janca trdi, da je pri nas razvita demokracija.
seveda pa pozablja na

Pa dajva takole. Naštej leve politike, ki so odstopili do sedaj. Đeba bo. Verjemi, za našteti.
Prašek.
Imela sva že dosti normalno debato. Ampak maria je Finka, ti pa upam, da nisi.... Odraslo torej.
prašek
09.10.2008, 11:25

Prav dosadan si z janco.... A si zato kaj pametnejši če to pišeš? Napiši Janša kot je pravilno, nič ne opravičuje tega umotvorjenja.
#
primorec1
09.10.2008, 11:12
de-lay!
Politik za razliko od navadnega državljana že pri sumu korupcije oz. podkupovanja odstopi oz. poda odstopno izjavo ,ki jo nadrejeni sprejme ali ne. To gre tako in nič drugače. Da si pa politik dovoli ovaditi državnega funkcionarja je skregano z zdravim razumom.

Mogoče v razvitih demokracijah ja. Pri nas pa je to problem, ker je to eden od načinov diskvalifikacije konkurence.
kako napreduje tožba med JANCO IN ROPOM????

manjakranjc@hotmail.com 09.10.2008 18:18:00
Dan,

Zopet smo priča teptanju temljnih \"naukov\" pravne države, če se smem tako izraziti... sodbam ljudi, ki tako kot po kakšnih Cankarjevih knjigah iz junakov načrtno ustvarajajo zlodeje.

Smo edina država, poleg par komunističnih ostankov seveda, ki žrtvi vnaprej odrekajo možnost zagovora in ugovora.
Sama verjamem, da si t.i. trojček, saj po tihem želi ponovno uvedbo \"hitrih sodišč\", da se tako kot nekoč, z listjem pokrije vso \"resnico\".

Napovedala sem mandat za dobo dveh let, verjamem pa , da bo ta mnogo krajša, saj bo sodba veljakom iz trojčka odnesla stolčke, ko tudi raja izve vso REALNO resnico o Patriji!
 
killi-123@hotmail.com 09.10.2008 17:28:10
Prašek,
živjo,
imaš prav.Tudi meni,kot vsakemu,včasih popustijo
živci,toda tak nivo komuniciranja sovražim.
Več komentarjev