Slovenija

MOL: Začasni uporabniki Roga so z uničenjem gradbišča pokazali svoj pravi obraz

Ljubljana, 11. 06. 2019 14.32 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min
Avtor
K.H./ U.Z./ STA
Komentarji
213

"Začasni uporabniki Roga so danes z uničenjem gradbišča, ki je bilo zunaj območja zidu tovarne, pokazali svoj pravi obraz. O njihovi dvoličnosti, ko eno govorijo, drugo delajo, ne bomo razpravljali, vsak naj si ustvari svoje mnenje," so sporočili iz MOL in napovedali, da bodo dela tekla dalje, javne tribune, na katero so pozvani, pa se ne bodo udeležili, saj je "čas zanjo potekel".

Predstavniki Avtonomne tovarne Rog so ob južni steni nekdanje tovarne koles, kjer je podjetje Euro grad v ponedeljek postavilo mrežo, javnosti sporočili, da Mestna občina Ljubljana (MOL) glede dialoga o prihodnosti Roga ni mislila resno, če pričenja s poskusi rušenja.

Kot so pojasnili na novinarski konferenci, so delavci omenjenega podjetja v ponedeljek popoldne nenapovedano začeli postavljati gradbeno mrežo in naredili zarezo v asfalt. Na vprašanje takrat prisotnih uporabnikov Roga so odgovorili, da bodo začeli rušiti zid.

Dejanje jih je močno presenetilo, ker so "ravno vstopili v pogovor z občino o prihodnosti Avtonomne tovarne Rog in poteku sanacijskih del", so predstavniki Roga zapisali v izjavi, ki so jo opoldne prebrali medijem. Po njihovih besedah so ravno tega dne pripravili odgovor županu Zoranu Jankoviću na dopis, v katerem so usklajevali okoliščine srečanja.

Kot je pojasnil eden od rogovcev, je občina želela vedeti, s kom in o čem se bodo pogovarjali ter ali se bodo držali dogovora. Vse to so po njegovih besedah zagotovili. Na način, da bo govoril argument moči, kot to po njegovem mnenju nakazuje postavljena mreža, pa ne pristajajo.

Se ponavlja zgodba izpred treh let?

Tako MOL ni mogoče zaupati, saj se je na nek način ponovila zgodba izpred treh let, ko so z namero po vzpostavitvi gradbišča na območje tovarne sredi noči vstopili varnostniki z bagrom. "Najprej želimo, da se to odstrani, potem se lahko usedemo za mizo," je povedal eden od rogovcev. Skupaj nameravajo pripraviti lastne predloge o tem, kako bi lahko sanacija potekala in kako bi se stvari premaknile naprej. Takšni posegi po njegovem mnenju le "podaljšujejo status quo".

K dialogu s skupščino Roga je sicer župana prek peticije pozvalo več kot 1500 posameznikov, kolektivov in institucij, svojo pripravljenost nanj pa je župan po njihovih navedbah izrazil v uradnem odgovoru na vprašanja mestnih svetnikov. Po poskusu rušenja, ki se je zgodil, ne da bi bili prisotni na območju tovarne o tem obveščeni, zdaj sklepajo, da MOL z dialogom ni mislila resno.

Sami trdijo, da ne želijo vztrajati v propadajoči stavbi, obenem pa so prepričani, da novi projekt Center Rog, ki ga MOL želi zgraditi na tem mestu, kaže "na nezmožnost občine, da se sooči z realnimi problemi in prebivalcem ne ponuja drugega, kot da opazujejo, kako se prestolnica spreminja v lunapark za turiste in bogate investitorje".

'Rog smo ubranili leta 2016 in ga bomo tudi leta 2019'

Ker uporabniki Rog dojemajo kot "platformo, ki omogoča artikulacijo neizrečenih pomislekov in predlogov k razvojnim vizijam mesta od spodaj navzgor", bodo predvidoma 18. junija ob 18. uri na dvorišču tovarne priredili javno tribuno, na katero vabijo prebivalce, ustvarjalce in kritično javnost, da bi se pogovorili o razvojnih alternativah, ki bi bile cenejše, bolj ekološke in prijaznejše za prebivalce.

Kot so še poudarili, so mnogi kritični do projekta Center Rog, ocenjenega na okrog 27 milijonov evrov. Med ustvarjalci zanj ni pravega zanimanja, zanimanje po njihovih besedah kažejo samo investitorji, gradbinci in gostinci.

"Rog smo ubranili leta 2016 in ga bomo tudi leta 2019," so še sporočili uporabniki. Danes sicer gradbincev (še) ni bilo na vidiku.

Maketa novega Centra Rog, ki je razstavljena tudi v Mestni hiši.
Maketa novega Centra Rog, ki je razstavljena tudi v Mestni hiši. FOTO: Mestna občina Ljubljana

MOL odgovarja: Z uničenjem gradbišča so pokazali svoj pravi obraz

Iz MOL so sporočili, da so z deli za prenovo tovarne Rog začeli že junija 2016 na podlagi pravnomočnega gradbenega dovoljena za rušitev in ekološko sanacijo. Dela so bila takrat zaradi nasprotovanja začasnih uporabnikov Roga začasno ustavljena. V ponedeljek pa so na podlagi veljavnega gradbenega dovoljenja za Center Rog pričeli izvajati klančino in dela vpisali v gradbeni dnevnik. Izvajalec del, podjetje Euro grad, je bil izbran z javnim naročilom, s čimer "je bila javnost seznanjena, saj so o tem poročali mediji".

"Vendar pa so začasni uporabniki Roga danes z uničenjem gradbišča, ki je bilo zunaj območja zidu tovarne, pokazali svoj pravi obraz. O njihovi dvoličnosti, ko eno govorijo, drugo delajo, ne bomo razpravljali, vsak naj si ustvari svoje mnenje," so zapisali in dodali, da bodo o nadaljevanju del javnost pravočasno obvestili.

"Kar se tiče dialoga z začasnimi uporabniki Roga, ocenjujemo, da si tega niti oni niti Svetniška skupina Levica v resnici ne želijo. V svojih odgovorih MOL-u postopek namenoma zavlačujejo z izgovorom, da njihovi predstavniki ne morejo sprejeti nobene odločitve, ampak je za to pristojna skupščina Avtonomne Tovarne Rog. V odgovoru mestnim svetnikom Svetniške skupine Levica, ki se je postavila v vlogo predstavnika za odnose z javnostmi začasnih uporabnikov Roga, smo jasno zapisali, pod katerimi pogoji pristajamo na pogovor in določili nov rok za odgovor, 10. 6. 2019. Odgovor z imeni treh predstavnikov, ki bi se udeležili pogovora, smo sicer prejeli, vendar brez konkretne vsebine, kar je bil temeljni pogoj za dialog, čeprav so v svojem zadnjem odgovoru zapisali :" (..) zato vam posredujemo s strani skupščine potrjena imena delegatov, njihovih pooblastil in vsebino pogovorov," so še zapisali na MOL.

Kot še pravijo, se javne tribune ne bodo udeležili, saj je čas zanjo potekel in so številne javne razprave opravili že v preteklih letih, ko so z mnogimi deležniki razpravljali in oblikovali vsebine bodočega obnovljenega Roga.

"Na podlagi zaključenih sodnih postopkov pozivamo, da vsi začasni uporabniki Roga zapustijo območje tovarne in s tem omogočijo nadaljevanje prenove."

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (213)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

mačo123
20. 01. 2021 17.28
+1
Treba bo začet delat in nekaj ustvarit,ne pa da se valjate po tujih prostorih in basat iz državnih jasli.To tudi še vedno dela SD,ki pametuje iz ukradene imovine.Čudno,pa tako poštena ja videti Fajonka.
mačo123
20. 01. 2021 17.21
+1
V ponedeljek po kolesa,v petek pa spet cin-cin.Dobro da je Jankovič spucal to levičarsko greznico(gnezdo)
Killing floor
19. 01. 2021 17.07
+6
Pohvalno, potem pa zravnajte se metelkovo!
Slovenec81
19. 01. 2021 12.25
+8
Končno ena dobra novica
Slovenec81
19. 01. 2021 12.23
+8
100.000 vrednosti 😂😂 prej smeti
CestniKolesar370Wattov
12. 06. 2019 19.23
-4
Anarhizem - ko ljudje, ki se bojijo sosedovega pekinezerja pametujejo kako in kaj.
Uporabnik1735100
12. 06. 2019 17.40
+21
Skrajno nesramno je zahtevati nekaj, kar ti po nobeni definiciji ne pripada.
CestniKolesar370Wattov
12. 06. 2019 12.58
-1
Če bi šel v "Avtonomno tovarno Rog" delat anketo, bi jih vsaj 99% reklo, da bi šli radi nazaj v Jugoslavijo. Mogoče imajo prav. V Jugoslaviji s svojo tovarno Rog ne bi imeli problema. Imeli bi kar Avtonomen Goli otok.
Malinha
12. 06. 2019 14.21
-3
Če bi vsaj kakšen komentator na tem portalu vedel čigav nick uporabljaš, kdo je bil Milton, bi te verjetno popljuval. Večina komentatorjev je pač svečkarjev - kar pa ne pomeni, da so sđs pristaši. "Alternativa, ki prihaja od spodaj" je bila od nekdaj trn v peti Gospodarju in na sploh gospodu kakršen si ti: mlečnozobo mahanje z zastavo demokracije in lastnine, z obrazom kot podplat, raztrganec, umazanec, ki prisega na vse, kar "prihaja od zgoraj", ne da bi vedel, da "zgornjo svinjarijo" sam ustvarja. Zgoraj aktovka, spodaj škornji, stampedo škornjev na aktovko tvojih dveh metrov zemlje bo vedno blestel.
Zmaga Ukrajini ...
12. 06. 2019 15.13
-1
Missas,... fridman je slepec, ki je enako mrtev kot njegov zločinski vzornik. Njegovo malikovanje te zločinske paradigme se že ves čas obrača proti njemu samemu, le da tega fridman sploh ne uvidi, niti nikoli ne bo, ker ima na očeh ves čas plašnice, ki mu omogočajo le ozek kot obzorja. Preko bivše juge, socializma in drugih "grozovitih tegob" tedanjega časa, ... fridmančku pogled pač nikoli ne bo segel onkraj.
CestniKolesar370Wattov
12. 06. 2019 15.31
-4
1. S svojim denarjem delaj kar hočeš. 2. Tvojega denarja ti nihče ne sme vzeti. 3. Spoštovat je treba pogodbe med posamezniki. Jap, takoj bi uganil, da so to pravila težkega zločinca. Če temu dodaš še svobodo govora... Ma to so besede samega hudiča, ali kako bi človek rekel.
CestniKolesar370Wattov
12. 06. 2019 15.33
-3
"Alternativa od spodaj" ni trn v peti nikogar. Trn v peti je nespoštovanje tuje lastnine in stegovanje prstov po stvareh, katerih nimaš v lasti. Naše, naše... Naj se naredi referendum, pa boste spet potegnili ta kratko. Če vas Zoki ne nažene, potem je največji mehkužec v zgodovini politike. Sicer pa referenduma se ne rabi. Oblika referenduma, ki se ji reče VOLITVE (demokratične volitve) je bil že pred kratkim.
Malinha
12. 06. 2019 18.12
-3
Fridmanček, verjetno si končal samo poklicno šolo, vrata v poslovni svet ti je odprl VIP, čez par dni si že postal gologlav: 1.) "S svojim denarjem delaj kar hočeš"; denar ni zasebna, temveč družbena lastnina, po domače, ker si pač neumen: če bi naenkrat na celem svetu vsi prenehali uporabljati denar, bi si ti lahko s svojim kupčkom denarja obrisal... na tem zadaj, temveč svojo na minimum zožano pamet. Sicer je pa dejansko mrtvak tvojega nicka res delal, kar je hotel: rezultat so milijoni mrtvih ter toliko bolj mnoštveno obubožanih, živečih pod pragom revščine, ter, na drugi kraljevsko sijoči strani, najbolj poglavitno, Nobelova nagrada za ekonomijo tvojemu zločincu. 2.) Ker je denar družbena lastnina, ti ga lahko družba, oz. družbenopolitične razmere vzemo. Pritožil bi se lahko kakšnemu gorečemu komunistu (recimo meni), končal bi v katorgi. 3.) "Spoštovat je treba pogodbe med posamezniki"; ravno tovrstne pogodbe z vso svojo spoštljivostjo so uvedle diktature. Te diktature so, kako si napisal, delale kar so hotele: množično zapirale nasprotnike, jih sadistično mučile, izdajale priročnike o mučenjih, nenazadnje je mnogo tega vidno v filmih svetega Hollywooda, samo pravilno je treba gledati. Če recimo Clint Eastwood posname film 'Ostrostrelec', v tem filmu ne vidimo drugega, kakor 'ostre' umore, oz. uboje. To je vsa etika filma. Je morda v filmu kaj drugega? Seveda je: spremljamo tudi popolnoma razdolgočaseno življenje samega protagonista, njegovo bedno življenje kakor je beden sam: ko pa obleče uniformo, prevzame simboliko "upravičenega ostrega morilca". In uniforma je srhljivo naivna, pa toliko bolj 'upravičena' kamuflaža - samega hudiča. Ostalo ti itak nima smisla razlagati, ker nimaš trna v peti, temveč v glavi.
CestniKolesar370Wattov
12. 06. 2019 21.11
-3
1. Denar je družbena lastnina - skoraj mi je ušlo ob teh blodnjah. Sploh ne vem kje naj začnem. Moj denar ni družbena lastnina. Probaj prepričati delavce v tovarnah, ki ti skupaj napraskajo za dobrodelnost, če se strinjajo, da je njihov denar družbena lastnina. Denar je delo, vrednost dela pa narekuje trg. Na splošno mu količino najbolj narekuje ekskluzivnost, v istih branžah pa najbolj čas. Torej če je denar družbena lastnina, je tudi delo. "Če bi vsi naenkrat prenehali uporabljat denar". Potem je delo nič vredno, ker če vsi naenkrat nehajo delat, potem cel svet propade. Sicer pa sumim, da to ti počneš že sedaj. Milijonov žrtev je bilo v vseh tvojih sanjskih državah do sedaj.
CestniKolesar370Wattov
12. 06. 2019 21.11
-5
2. Družbenopolitične razmere lahko vzamejo denar, lahko pa tudi življenje. V državi Južne amerike ti družbenopolitične razmere vzamejo domačega hišnega ljubljenčka, ker ga je lačen sosed ukradel in vrgel v pečico za večerjo.
CestniKolesar370Wattov
12. 06. 2019 21.16
-5
3. -spoštovanje pogodb med posamezniki pripelje do diktature- Torej ti bolj odgovarja divje brezvladje brez pravil. Naj uganem. 30, brez dneva delovne dobe, z diplomo, ki je vredna ravno toliko, kot kilogram blata.
Zmaga Ukrajini ...
12. 06. 2019 11.49
-4
Nehajte že enkrat nabijat, da gre za "zasebno" lastnino, ker to v resnici NI !!!!!! Mestna občina Ljubljana ni zasebno združenje ali Jankovičev "zaprt klub", pač pa javna lokalna skupnost. Torej OD VSEH občanov Ljubljane !!!! Dr. Andraž Teršek, ustavnik in pravni filozof, je pojasnil, da je v primeru Roga uporaba floskule "to je isto, kot če bi ljudje kar zasedali vaša prazna stanovanja" primer nepoznavanja prava in zavajajoča netočnost. V tem primeru ima nad Rogom formalno lastninsko pravico občina, torej javna lokalna oblast. Ta pa NIMA STATUSA LASTNIKA NA ENAK NAČIN, kot to velja za zasebnike in pravne osebe. Zato je treba v tem primeru uporabiti kombinacijo 33., 60. in 67. člena ustave. Rogovci imajo posest nad javnim dobrim, ki so mu dali vsebino. Oboje, njihovo posest in pretežno duhovno lastnino, bi morala zdaj sodišča učinkovito zaščititi. Predvsem pa bi bilo dobro na tak ali podoben način vdihniti vsebino in duha povsod tja, kjer javna oblast ne skrbi za javno dobro ali ne izvaja svoje socialne politične funkcije. To bi bil lahko vznik nove faze demokracije od spodaj navzgor. In napačno predvidevate, da so tisti, ki so pred desetletjem ali dvema zasedli opuščeno tovarno, še danes tam. Ne. Prišli so novi uporabniki, ki so prevzeli idejo, ki je dobra in pomeni dodano vrednost za mesto. Doktorica antropologije Svetlana Slapšak dodaja: ”Ta alternativa, ki prihaja od spodaj, je v Rogu pokazala, kako se dela, to je dobra organizacija, ljudje odlično delujejo, nimajo cenzur, delajo tisto, kar hočejo, se pojavljajo, ko hočejo, vstanejo, ko hočejo, in naredijo tisto, kar hočejo. Moram priznati, da je ta način življenja kot edini, ki se nam ponuja v tem trenutku, za mlade in za ljudi, ki niso tako mladi, nimajo pred sabo možnosti zaposlovanja in nimajo tipične standardne stereotipne družine.” Zato, če že jih že ne razumete, se vsaj držite se reka: ŽIVI IN PUSTI ŽIVETI.
Zmaga Ukrajini ...
12. 06. 2019 11.53
-3
Tistega, kar bi rad zgradil župan, ne potrebujete. "Štacun" je po Ljubljani dovolj in še preveč. Materialno korist (druge itak ne vidim) od njih pa ima zgolj nekaj posameznikov. Kje je torej korist za občane? Nikjer. Služijo samo kapitalu in turistom. Rog je edino mesto, kamor gre lahko človek, tudi če je popolnoma brez denarja, in se ob kavi ali čaju druži z drugimi. Tukaj najdete begunce, izbrisane, študente, umetnike, filozofe, športnike. ŽIVI IN PUSTI ŽIVETI !
CestniKolesar370Wattov
12. 06. 2019 12.47
-2
Potem se lahko naselite v katerokoli obcinsko zgradbo hahaha. Jaz bom doma na vrhu presernovega kipa.
CestniKolesar370Wattov
12. 06. 2019 12.50
+2
Zakaj bi se omejili na Rog? Ljubljanski grad, here we come. Saj lahko. Če pa ne bomo smeli, bomo pa zahtevali "dialog" in rekli "živi in pusti živeti". Ne morem verjet s kakšnimi opranimi glavami imamo posla. "Tukaj najdete begunce, izbrisane, študente, umetnike, filozofe, športnike. ŽIVI IN PUSTI ŽIVETI !"... Se pravi tisti, ki ne v občinsko, ne v državno malho še niso dali ničesar, mislijo, da so na nivoju, da s to malho upravljajo. Pa kje ti živiš človek?
CestniKolesar370Wattov
12. 06. 2019 12.56
+2
Kar bi "rad zgradil župan", je čisto njegova stvar. Ne maram Zokija, ampak občina Ljubljana ga je izvolila in če občina Ljubljana (večina) ne bo zadovoljna z njegovim delom, ga bo pač odstavila. Ste vi večina? Niste. Imate podporo večine? Nimate. Vas ščiti nekakšna ustava? Je v ustavi kakšen člen, ki pravi, da se lahko naselite kjer vam je volja? Namig: Ga ni. Torej... Ljudstvo ugotovilo, da Zoki s proračunom dela dobre stvari, zato ga je znova izvolilo za kralja občinskega proračuna. Kdo je izvolil vas, da mislite, da ste na nivoju uporabljati besedne fraze kot so "občina tega ne potrebuje"...? """Tukaj najdete begunce, izbrisane, študente, umetnike, filozofe, športnike.""" - Koga izmed njih je občina Ljubljana izbrala za župana ali pa za katerokoli drugo funkcijo? Če nimate papirjev o lastništvu objekta, je vse zgoraj našteto edino, kar je v tej situaciji važno. Vsa tvoja subjektivna natolcevanja nimajo nikakršne (ampak res NIKAKRŠNE) veze.
janezov uč
12. 06. 2019 12.56
-4
mesečevsij, tak režim, kot ga predlagaš ali vidiš pri nas ti, imajo le v S Koreji, dober tek, če boš mel kej za jest.
CestniKolesar370Wattov
12. 06. 2019 13.01
-4
Mogoče ste pa samo režim sfalili. Avtonomna tovarna... Reveži. V Jugi bi imeli avtonomen otok: Goli otok. Kje na Vzhodu pa že Avtonomne gulage. Pot pod noge fante!
Zmaga Ukrajini ...
12. 06. 2019 13.08
+2
fdvrogovcpametelkovc,... še en, ki je popolnoma zgrešil bistvo. Kje si tu našel S Korejo? Ravno to, kar ti želiš, je S Koreja, torej diktatura, enoumje. Ker te očitno moti vsakršna oblika civilne iniciative, o kateri lahko v S Koreji samo sanjajo.
smlatna
12. 06. 2019 13.13
-1
Milton to je itak edini način da jih spraviš delat..pod prisilo..
Zmaga Ukrajini ...
12. 06. 2019 13.17
+3
fridman,... če greš pa ti špilat glinastega goloba na Prešerca, pa jaz rade volje ustrelim:))) Sicer pa res ne vem, kaj še delate tu malikovalci neoliberalnega kapitalizma, ki ga tako opevaš. Večkrat ti je že bilo zastavljeno vprašanje - zakaj ne greš v Ameriko? Torej? In hudo si brcnil mimo s svojo tezo: "Kar bi "rad zgradil župan", je čisto njegova stvar." NITI SLUČAJNO!!! Kot že rečeno, Mestna občina Ljubljana ni Jankovič s.p.. in sprijazni se že enkrat z gotovim dejstvom, da v Sloveniji vlada demokracija, ne pa partijsko enoumje ali diktatura, ipd. Prav iz tega razloga imamo več političnih strank, razne civilne iniciative, itd. Jaz tudi nisem volila SDS, pa se vseeno svaljkajo po politiki. Torej se boš moral tudi ti sprijaznit, da so v SLO ljudje, ki razmišljajo drugače kot ti. Ker, če bi tvoja teza obveljala, potem bi imeli navadno diktaturo. Še druga zoprna zadeva (zate seveda) pa je tudi dejstvo, da pri nas velja vladavina prava. Ne dvomim, da bo pravo ustrezno premlelo to zadevo.
Zmaga Ukrajini ...
12. 06. 2019 13.25
+0
in fridman,... še enkrat - propadajoča tovarna Rog NI ZASEBNA LASTNINA (še enkrat preberi moj zgornji post). Sicer je pa bistveno vprašanje ZAKAJ VAS MOTIJO ROGOVCI? Ali s čimerkoli posegajo v vaše življenje? Ali so vas kakorkoli oškodovali, spravili v nevarnost, itd? Ne. Nabijate kar brez veze, preprosto zato, ker tega niste zmožni razumeti, še manj pa uvideti njihovo dodano vrednost v smislu "demokracije od spodaj" ter pozitivne izrabe časa mladine. Če pa bi radi kupovali ali jedli v gostilnah, ... dovolj jih je v LJ in izven nje. Mnogi se pač ne strinjamo, da gre čisto preveč ljubljanskega denarja za razvoj turizma za azijske turiste, prav tako imamo že tudi mnogo preveč nakupovalnih centrov, katerih učinek je zgolj nebrzdana potrošnja in smetenje. Ljubljana je "last" ljubljanskega prebivalstva, zato mora služiti njim.
CestniKolesar370Wattov
12. 06. 2019 13.25
-5
Nič se bati, s svojimi liberalnimi 40 kilogrami niti frače ne napneš dovolj, da bi me zabolelo. Pa ne sanjaj, da je demokracija na tvoji strani, ker demokracija je preko demokratskih volitev izvolila Zokija, vas pa ni izvolil nihče. Torej... O kakšni demokraciji ti sanjaš?
CestniKolesar370Wattov
12. 06. 2019 13.29
-6
Torej, da boš nekako razumelo: Ljubljanski župan je predstavnik prebivalcev občine Ljubljana. Njemu prebivalci občine Ljubljana preko demokratičnih volitev izkažejo zaupnico, da 4 leta upravlja z Ljubljano in z občinskim denarjem, kot on želi, v okviru zakonov. Predstavnik prebivalcev Ljubljane bi Rog porušil. Predstavniki česa ste pa vi, ki ga ne bi? Vas je kdo izvolil? Imate mogoče več glasov, kot jih je dobil Zoki? Dvomim.
Zmaga Ukrajini ...
12. 06. 2019 13.54
+3
naj bo takoj uvodoma jasno, da nisem predstavnik (ali advokat) Rogovcev. Se pa zavzemam za to, da ta civilna iniciativa obstane, in sicer ravno zaradi že navedenih razlogov, ki pa jih ti in tvoji somišljeniki očitno ne boste nikoli razumeli ali morda celo uvideli njihovo korist. Civilne iniciative niso voljeni predstavniki ljudstva, niti volitev ne potrebujejo, pač pa so točno to, kar izhaja že iz njihovega imena. In napačno si predstavljaš delo župana. Po tvojem ima menda Jankovič pooblastila kot Kim Jong Un, kar pa ni res. Mestni svetniki so dejansko tisti, ki "odločajo" Poleg tega županu pod prste gleda še nadzorni odbor. Torej - neposredna uporaba demokracije, juhuuu...:))) In najbrž velik "auuč" zate. Kdaj se boš torej postavil na Prešerca, hehehehehe
Malinha
12. 06. 2019 14.26
+5
Miltonček, ti si pravi poet: ".. niti frače ne napneš dovolj, da bi me zabolelo." Morda metafiziki zaklinjajo svoj credo, da tudi kamen občuti bolečino, sam se raje nagibam k temu, da je kamen pač kamen in da ga ne more boleti. Če so naciji imeli vsaj atom mehke snovi, je ti nimaš nič.
CestniKolesar370Wattov
12. 06. 2019 15.29
+0
Civilna iniciativa je, ko v vasi nimajo pločnika, pa ga vaščani sami naredijo, ker občina / država ne ukrepa. Takšno civilno iniciativo ponavadi podpira 100% prebivalstva vasi. Vi ste pa civilna iniciativa sestavljena iz par 100 zaleg, ki si je prisvojila občinsko ozemlje, podpore imate pa 0.5% tistih, katerih volilni glas dejansko vpliva na vaše prisvojeno območje.
tečnež
20. 01. 2021 14.55
+1
ja,pravilno....samo pustite me pri miru z našo lastnino....Jankovič je naš upravljalec in to odličen
mackon08
12. 06. 2019 09.22
+25
Lenuharji naj se delat spravijo, na področju Ljubljane išče Mercator 200 trgovcev, ti Rogovci imajo izobrazbo s katero lahko takoj nastopijo z delom. Drugače pa, če se nočejo odstranit jih s silo naj policija odstrani pa kazenska ovadba. Tako se dela v pravni državi.
Animal_Pump
12. 06. 2019 10.40
+4
In, ko se bo začelo graditi...naredijo ograjo, in 10 Rotweilerjev notri, da ne bodo, tile osebki.. strojev in ostalega orodja poškodovali...tako so to že delali pri nas, ko se je gradilo...prej so delali sraje..potem pa samo od daleč gledali.
Zmaga Ukrajini ...
12. 06. 2019 11.41
+0
Ja, Animal,... pa še tebe notri za ograjo. Bo dovolj:)
Animal_Pump
14. 06. 2019 07.40
+2
Če dajo mene notri za ograjo, da pazim na tole...potem psov ne potrebujejo...bom jaz dovolj :P
krneki_123
12. 06. 2019 09.01
+24
Tu sploh ni kakšne debate. Začet z deli, če bo kdo poskušal kaj ovirati, imamo policijo za take primere, pa še kakšno kazen jim lepo zaračunat, za vso dosedanje bivanje in oviranje za izvajanje predvidenih del. Je veliko dela po državi, ki jih takim lahko naložimo, da bodo ugotovili, da je treba za življenje tudi kaj narediti, ne samo zahtevati. MOL sploh ne bi smel kaj oklevati, ampak glede na napisano ima spet Levica svojo računico. Nisem fen Jankovića, ampak tukaj mu dam 100% podporo, v takih primerih ne sme biti politike, župan mora ukrepati.
Kairos22
12. 06. 2019 08.42
+32
Vse ven in podreti ta kup dreka in nesnage!!! Rog tovarna je sramota Ljubljani! Naslednja je na vrati Metelkova
Animal_Pump
12. 06. 2019 08.41
+35
A to so tisti ogroženi zaradi katerih se dviguje socialna, pa višajo davki, pa ki pravijo, da je to vse naša skupna lastnina...pa mej tudi ne potrebujemo po njihovo? Vozi to stran, da mi pridejo takole na mojo posest, kjer prazna hiša stoji že nekaj časa, in se naselijo notri...jao, pa mislili bodo, da se je 3 svetovna vojna začela...tukaj Jankoviča podpiram 100 odstotno...zaradi mene , če je potem župan Ljubljane za nedoločen čas;P...
Balki30
12. 06. 2019 08.27
+36
Ni se o nicemer za pogovarjat...ste na zasebni posesti...niste dobrodosli....odidite do polnoci...drugace.....solzivec in vodni topovi....aretacije....kazenske ovadbe....gotoovo....pa to
CestniKolesar370Wattov
12. 06. 2019 08.22
+47
Predstavljaj si, da se nabere skupina 200 huliganov. V 10 minutah zavzamemo Ljubljanski Grad, jaz si svoje osebne prostore uredim na vrhu stolpa. Zjutraj pride policija, mi pa zahtevamo dialog in celo upamo, zalege kakršne smo, da nas bo javnost podprla. Moraš res sanjat in živet v oblakih. Edina pozitivna stvar trenutnega Roga je, da je mrčes v njemu in se ga ne gleda po celi LJ.
MiroF
12. 06. 2019 08.13
+56
Če lahko neko samohranilko z dvema ali tremi otroki deložirajo/vržejo na cesto za cca 100 € dolga, potem ne vem v čem je tukaj problem !!1
sagesse
12. 06. 2019 08.03
+51
Skupina loozerjev, katera terorizira vse naokoli, bi se šli socializem. Janković.. Kot vidite imate podporo v99%. Zalaufat buldožerje in..... Podret to sramoto mesta....
Chon
12. 06. 2019 08.00
+64
Pa kakšna avtonomna cona in tovarna in ostale neumnosti. Rogovci poiščite si zaposlitev in končno osmislite svoje življenje... odrastite.
Da se mene pita..
12. 06. 2019 07.55
+45
Podret podrtijo pa narest nekaj uporabnega, v primeru da na črno vseljeni aktivisti, pokažejo dokumente o lastništvu objekta, lahko vsaj pospravijo nesnago v objektih in okolici.
mario7
12. 06. 2019 07.43
+42
Čimprej porušit...