Slovenija

Izplačevanje denarne socialne pomoči

Ljubljana, 10. 02. 2012 13.26 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Več kot 4000 novim prosilcem, ki so vloge vložili decembra, bodo izplačali denarno socialno pomoč. 1500 prosilcev bo prejelo izredno denarno pomoč. Tisti, ki so vloge vložili januarja, bodo na vrsto prišli še ta mesec.

Evri
Evri FOTO: Thinkstock

Odhajajoči miniser za delo, družino in socialne zadeve Ivan Svetlik je povedal, da bodo danes socialno denarno pomoč izplačali novim prosilcem, ki so vloge vložili decembra. Teh je 437, še 1500 prosilcev pa bo prejelo izredno denarno socialno pomoč. Tisti, ki so vloge vložili januarja, bodo prišli na vrsto 20. februarja.

Svetlik je povedal, da so glede na podatke ob 10. uri centri za socialno delo do sedaj izdali 16.800 odločb. V sistem so po njegovih besedah vnesli 90.000 vlog, kar je približno dve tretjini dela, kar zadeva vnos podatkov. "To je končni empirični dokaz državljanom, da sistem po novem deluje. Imel bo še kakšno tehnično težavo in zahteval še kakšno izpolnitev, ampak dojenček je shodil," je dejal Svetlik.

Nova socialna zakonodaja je začela veljati z novim letom. V skladu z zakonom o uveljavljanju pravic iz javnih sredstev o vseh pravicah iz javnih sredstev odločajo centri za socialno delo. Centri lahko od sredine januarja vnašajo podatke iz vlog v nov informacijski sistem, vendar pa so se pri vnosu podatkov pojavile težave in posledično zamude pri obdelavi vlog.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (92)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

JezekTekaTeka26
11. 02. 2012 19.35
-2
Ukint socialno pomoč ... predvsem tistim, ki čez Kolpo živijo na ta račun ...
EricCartman
10. 02. 2012 21.23
+7
sami lopovi na vrhu
moster
11. 02. 2012 12.05
+0
anonimus23
10. 02. 2012 18.37
+14
vsi tisti ki si boste te socialne podpore vzeli ali dobili,,vedite da boste to morali nekoc vrniti in to z velikimi obrestmi..drzavi zloveniji ne moremo ostati dolzni.vzela nam bo se vec
Vipvipvip
11. 02. 2012 19.15
+1
sistem bo propadeu ...prej kot se bo vrecalo;)
.nash.fido.
10. 02. 2012 18.26
+18
Tale svetlik je zaposlil 150 NOVIH LJUDI V JAVNI UPRAVI NA RAČUN NAJREVNEJŠIH!!!!!
kawboy
11. 02. 2012 11.12
+1
srecnii
10. 02. 2012 17.36
+4
Sem dobil odločbo, ker imajo eni DSP znižan, premoženje, dohodke, jaz bom dobival okoli 260 evrov.
silce
10. 02. 2012 16.10
+25
nisem nacionalist,da se razumemo,ampak,ljuem,ki pridejo iz drugih drzav nasa drzava nima vpogleda v njihove nepremicnine.in kje je tu pravica?gre se za vrtec,otroske,socialno,ter neprofitna stanovanja.
steiermark1918
10. 02. 2012 18.01
+15
Še pač vedno velja "bratstvo in ednistvo", po katerem smo bili Slovenci drugorazredni državljani, tisti, ki so pa prišli z balkana, pa so imeli privilegirani položaj
kawboy
11. 02. 2012 11.05
+1
Vipvipvip
10. 02. 2012 16.04
-2
a pol dans pride sociala?
Milko85
10. 02. 2012 15.38
+32
Na koncu sem jazostal brez šihta avgusta lani in decembra sem zaprosil za socialno pomoč saj sem sam brezposeln, partnerka dobiva porodniško nekje 600€ saj imava 3 mesečno punčko, imava tudi eno starejšo v vrtcu 4 letno punčko in včeraj ko mi poštar prinese odločbo sem imel upanje na najboljše vendar zaman. Do socialne nisem upravičen. Zakaj ne heh ker imava preveč denarja očitno. Aja pa avto imam letnik 2004 mazdo 3 ki ni vredna več kot 4-5 jurjev in imava le en avto.kaj naj avto prodam in hodim 10 km daleč da bom otroka peljal v zdravstveni dom oz 5 km daleč naj z otrokom zjutraj grem in ga spremljam v vrtec. Heh hvala država za tako prijaznost.
dejzi123
10. 02. 2012 16.01
+26
ti ki hočeš delati,,pa nimaš kje, ne boš dobil socialne pomoči,,,,mi imamo v okolici 220 romov,,k bi lohk delali poleti na javnih delih.pa nočejo..saj jim ni treba,,ker jim naša ljuba državica vsak mesec podari lepe denarce.VZTRAJAJ S PRITOŽBO,če boš kaj dosegel..žal ni PRAVICE,,,,
Milko85
10. 02. 2012 19.52
+9
ja sej se bom pritožil v ponedeljek. Šiht iščem odkar sem ga izgubil, na razgovore pridem vendar nikakor do zaposlitve.
moster
11. 02. 2012 12.31
-1
.nash.fido.
10. 02. 2012 15.04
+38
ZAHTEVAM, da se Svetliku nadomestilo tudi spremeni v POSOJILO!
steiermark1918
10. 02. 2012 18.03
+13
moster
11. 02. 2012 10.52
+4
Tomislava Ule
11. 02. 2012 21.16
+1
Hja, še slabše bo. Če niste sledili, vam povem, da Janša misli popolnoma vso socialo ukinit, med drugim tudi za šolstvo in vrtce, zdravstvo. Tako, da sedaj se pljuva, kaj boste naredili pa potem?
przelmuding
10. 02. 2012 15.04
+17
Če bi bila država sposobna bi hitro ločila lenuhe od nezaposljivih. Se pravi lenuhom ne bi dali nič tistim ki se pa ne morejo zaposliti pa bi se radi pa bi jim dali nepovratno pomoč. Pa manipulanti naprimer človek živi sam v hiši 200 kvadratov vozi moderen avto pa dobi socialno. Kriva je država , ki to podpira pa tudi nasplošno cela družba, ki to ne obsoja. Dostikrat vidimo komentarje naj kar vzamejo državi, vendar ta država dobi denar ki ga mi prigaramo.
kleopatra-1
10. 02. 2012 15.16
+10
se strinjam s tabo, ampak očitno se večina ne. Saj veš, kako so skočili, ko so zvedeli, da jim bo država lahko to premoženje pobrala. Vsi bi radi živeli na račun davkoplačevalcev in hkrati obdržali svoje (pre)velike hiše in (pre)dobre avte. Zdaj me bodo pa itak vsi takšni popljuvali (minusirali)
dejzi123
10. 02. 2012 15.35
+12
LEPO..SOCIALNO POMOČ..poznam osebo k je vse pripisala otrokom,,samo da bo dobila zraven penzije še soc.pomoč,,ki je ne bo treba vračat IN varsveni dodatek,,,hčerka pa direktorica.,,,,,nova hiša nov maeđo..morje ,smučanje.KAR TAKO NAPREJ..PA BOMO ŠLII V .............................
Aaron-Heydar
10. 02. 2012 16.06
+11
Eni pa nimamo ne hiše, ne stanovanja, ne avtomobila in prav tako živimo. Včasih se mi zdi, da preveč ljudi želi imeti čimveč materialnih stvari. Največ vredno je, da ima človek hrano, pijačo in svobodo. Danes nam preveč hitro odvzemajo pravice in hkrati je tudi svoboda omejena oz. bo kmalu izginila.
silce
10. 02. 2012 16.27
+5
sistem je res kriv,vendar bi se lahko zavedali,kaj v resnici res potrebujemo od tega,kar nam ponujajo.ko sem leta nazaj potovala po vzhodu,sem pri teh ljudeh,ki so resnicno revni videla dosti vec iskric v oceh,kot jih vidimo tukaj.
kristj112
10. 02. 2012 17.33
+3
Ja poznamo take tiče , v naši ljubi žlahti je nekdo dobo z zadostnim uspehom zoizovo štipendijo je pač bil nekdo dobro zapisan je stric vse zrihto telefon pa halo saj veš ne .......... ... Pol pa bumerang pa padec s položaja . KDO JE REKO VSE SE VRAČA VSE SE PLAČA . šE ŽČAHTA NI ZA NJEGA GLASOVALA MA VOLITVAH
kristj112
10. 02. 2012 17.34
+1
steiermark1918
10. 02. 2012 18.09
+4
Aron Haydar, svobodo smo si komaj priborili, pred 21 leti, bilo bi tragično, če bi nam jo zopet vzeli. Dovolj je bilo tiranjie od 45 - 91 leta. Tisti, ki nam jo hočejo pobrati, niso uspeli z sestavo takšne tiranske vlade, ki bi nas "popeljala" iz demokracije nazaj v komunizem in jugobanditizem...... So se jim računi sfižili. Čeprav, pa je treba dodati, da so samo v treh letih dosegli, da so nas zafurali in osiroimašili in obrali do kosti, kar bo pa sedaj težko in z zelo počasnimi koraki, nova vlada popravila...
papaaa!
11. 02. 2012 19.45
to je slovenija - zgodba o uspehu. na tisoče zaposlenih v vegradu, sctju, primorju itn. je garalo za pičlih 350 eur. netto. prispevki so bili plačani, različni referenti in referentke v državni upravi so \"delali\" le med malico in pospravili po cca. 1500 eur. netto na mesec, a vsaka lepa zadeva se enkrat konča.. ja, soldov je zmanjkalo. čez pol leta nam bo kapnilo kaj demokracija sploh je. žal, prepozno!
dunina
10. 02. 2012 14.58
+14
Kdaj bodo pa odločbe za vrtec in otroški dodatek? Ali pa za januar ne bo potrebno plačati vrtca? Saj mi ga nimajo na podlagi česa izračunati ..
silce
10. 02. 2012 15.02
+13
ha,ha,prav smesno se mi zdi,kako je treba do njihovega datuma prinesti vse vloge,potem pa teh ne dobis,saj je bilo logicno,da ne bo slo.placilo vrtca je isto kot prej,ce pa bodo ugotovili,da si jim kaj dolzan,ti bodo vzeli,ce pa ti morajo oni dati,pa ti bodo vrnili.sicer pa bodo najbrz prej vzemali,kot vracali.
dunina
10. 02. 2012 15.08
+10
Ja sram jih je lahko, kako delajo. Točno dva meseca je, odkar sem oddala vlogo.
kleopatra-1
10. 02. 2012 15.18
+17
ko smo že pri vrtcih - mi lahko kdo razloži, kako ima lahko brezposelna mamica (osebno poznam) otroke brezplačno v vrtcu, sama pa poseda cele dopoldneve po kafičih? Ali nimajo brezposelni lahko svojih otrok doma? Po drugi strani pa nekdo, ki je v službi in res rabi vrtec, pa tega ne dobi. Narobe svet.
dejzi123
10. 02. 2012 15.38
+4
KLEOPATRA tudi jaz se sprašujem zakaj ,,,,skregana logika,,saj pri nas je tako in tako vse narobe
kinja
10. 02. 2012 15.50
+9
Otroci brezposelnih mamic se tretirajo kot socialni problem in imajo v vrtcu prednost pred otroci zaposlenih staršev. Po kakšni logiki, ne vem...vem samo, da za 2 otroka ne bom dobila vrtca, čeprav sva oba zaposlena (samo jaz se vozim v službo 40 km daleč). Privat varstvo pa mesečno znaša več kot moja osnovna plača. In kje je tu pravna država?
cyklon
10. 02. 2012 15.57
+12
Deloma se strinjam z obema.Brezposelni starši lahko svoje otroke pazijo sami,ker so doma. Po drugi plati morajo pa,če so prijavljeni na zavodu za zaposlovanje,biti vsak dan dopoldne na razpolago,v primeru,da jih le ta pokliče na delo. Drugi,ne prav zanemarljiv vzrok ,je morda tudi ta,da se taki otroci pravzaprav samo v vrtcu najedo,ker doma enostavno ni denarja za hrano,pravica do druženja z otroci in izobraževanja v vrtcu ,je pa tudi njihova demokratična pravica. Ampak,udri po siromaku.Gospodje naj pa kar nezakonito prisvajajo denar davkoplačevalcev,kenede!!??
steiermark1918
10. 02. 2012 18.15
+9
kinja, tudi pod komunizmom vsi (čeprav smo delali),nismo dobili mesta v vrtcu, za svoje otroke, medtem ko so bile balkanske oficirske ženske, ki so kljub posedanju doma dobile takoj mesto v vrtcu, čeprav same niso imele kaj za početi. Celo oficirji, ki so "delali", njihovi možje, so otroke zjutraj dovažali v vrtec, po službi pa prišli ponje. Sama sem 2 leti morala plačevati privat varstvo, ki je pa znašalo toliko, kot je bila moja plača , za 8 ur, ko sem delala kot tajnica direktorja.....Sicer pa se omogoča ciganom , da imajo otroke v vrtcu , brezplačno, medtem ko za slovenske otroke ni prostora. Zgodovina se ponavlja....
marocanac
10. 02. 2012 14.24
+10
ukinit je treba socialno delo mrznežem,parom ki kao živijo narazen pa vlečejo otroške pa vrtec zastonj,ne pa tistim ,ki res nemorejo delat al pa se preživet iz meseca v mesec.
steiermark1918
10. 02. 2012 18.17
+6
marocanac, o kakšni socialni fantaziraš? Ali je zateo sociala to, da ti najprej "milostno dodelijo", kasneje pa ti nacionalizirajo premoženje, zato da lhko vrneš "miloščino"?
luckyss
10. 02. 2012 14.00
+33
Mene pa zanima, npr. imaš 20 let delovne dobe, pa sedaj po sili razmer zaprosiš za "državno posojilo" (socialno pomoč). Zakaj ti država raje ne vrača denarja iz prispevkov, ki si jih 20 let plačeval, namesto ti posoja tvoj denar v upanju, da ti bo kasneje vzela še nepremičnino ?!
Aaron-Heydar
10. 02. 2012 14.03
+18
luckyss
10. 02. 2012 14.05
+16
Ja, meni se zdi, da bi se dalo tožiti državo na mednarodnem sodišču.
milicevic
10. 02. 2012 14.08
+14
zato ker bi bilo to pošteno in to v našem političnem vrhu ni opcija sploh
slovenec09
10. 02. 2012 14.09
+8
tudi sam sem trenutno na sociali 3 mesece, upam na cimprejno zaposlitev, na sreco premozenja sam nimam
.nash.fido.
10. 02. 2012 14.15
+23
SOCIALNA POMOČ NE MORE BITI POSOJILO. Kaj pa davki, ki jih državljani plačujemo????!!! No upam, da bo ministrsko nadomestilo svetliku tudi postalo posojilo.
silce
10. 02. 2012 14.18
+6
evo,ravno od danes en primer ,sicer glede zavoda za zaposlovanje:samozaposlena oseba,ki dela ze 17 mesecev in trenutno dva meseca ne bo dela,bi sla na zavod za zaposlovanje,saj ne more placevati prispevkov,ce dela 2 meseca ne bo.na zavodu je odgovor tak,da mora tvoj s.p.imeti minus ali 0 ,da dobis lahko nadomestilo,to pomeni,da ce delas uradno,ne dobis nic,ce pa na crno z s.p. pa nadomestilo.pravicno?
gruber74
10. 02. 2012 14.22
-3
silce
10. 02. 2012 14.27
+3
trn v peti:ne ,ne mislim tega,napisala sem drugace:2 s.p -ja,eden nap.izdaja racune,drugi pac ne,in kdo od teh je upravicenec na zavodu?oba delata.nisem omenjala brezposelnih,prosim.
silce
10. 02. 2012 14.28
+3
ali razumes,odpres s.p.,da bos imel minus?
.nash.fido.
10. 02. 2012 14.29
+4
silce Oprosti, da sem te napačno razumel. V bistvu nisem niti nisem prebra celega komentarja. Glede tega pa je tako, vedno bodo nekateri zlorabljali.
luckyss
10. 02. 2012 14.34
+11
Kakorkoli že, v naši ustavi piše, da je Slovenija socialna država - zato so takšni zakoni neustavni, pika.
silce
10. 02. 2012 14.40
+5
ja,zlorabe bodo sigurno,ampak ljudi dobesedno silijo v odpiranje s.p-jev in na koncu,ko se ti ljudje trudijo,kar ni lahko,saj je to po svoje izkoriscanje,saj je delavec predrag,s.p pa mora placevati kar visoke prispevke(odvisno od s.p ja seveda)in ce ni dela ne mores na zavod,oz nadomestila ne dobis.
.nash.fido.
10. 02. 2012 14.44
+6
silce Moj bratranec je SP, pa moj foter je tudi bil, samo je dol dal, ker je blo preveliko sr*.
.nash.fido.
10. 02. 2012 15.12
+6
Sicer pa veš kak je to. V državi ne moreš imeti samo storitvenih dejavnosti, hrbtenica državne ekonomije mora biti industrija.
gruber74
10. 02. 2012 13.57
+11
Čez par let pa bodo denar hoteli nazaj,drugače pa ti bodo vse zaplenili.
slovenec09
10. 02. 2012 14.09
+2
v kolikor imas premozenje vsekakor, če ga nimas pa naj vzamejo če kaj imajo vzeti
Aaron-Heydar
10. 02. 2012 15.56
+3
Da si ne bodo umislili kakšnih bolj radikalnih ukrepov pri vračanju. Saj veste, da fašist-kapitalizem ne pozna meja pri sesanju energije in denarja človeku.
steiermark1918
10. 02. 2012 18.30
+6
aron heydar, kje pa ti živiš? Si morda opazil (če sploh spremljaš dogajanja v deželah, ki imajo kapitalistično tradicijo kot npr. Nemčija) da bi morali ljudje socialno pomoč, ki so jo prejeli - bili do nje opravičeni (in vemo, da skoraj cel del vzhodne nemčije živi od tega, saj so prišli z uničeno mentaliteto in lenobov zahodno nemčijo ter živijo že cele generacije - starši, in njihovi otroci že z družinami - od socialne pomoči) sedaj oz. kadarkoli pa bi jo naj vračali? Nemčija - ima več kot sto let tradicije v sociali in so prava kapitalistična država, z visoko moralno zavestjo in ne kot pri nas, ko so komunajzarji pokradli vse, "ustanovili" podjetja, ljudi na cesto pometali, njihovi "botri" pa so poskrbeli, da ljudje v tem tranzicijskem obdobju, ki nimajo sredstev za preživetje, vrnejo vso prejeto "pomoč",če drugače ne, ti bodo pa nacionalizirali premoženje, če boš kaj podedoval ali če si si kaj prislužil z znojje... Vse to so nam "prinesli" komunisti, z svetlikom načelu, potem ko so ponovno vnesli okrneli titov zakon o "nacionalizaciji" oz . komunističnem zasužnjevanju najnižjih razlaščenih in ponižanih množic. Vidiš, s tem kapitalizem nima kaj za opraviti, pač pa tvoj komunistični zatiralni sistem, ki se ga pri nas še vedno nismo rešili (upajmo, da bo ta vlada poskrbela za to, da se preneha s tem rdečim zasužnjevanjem).
Rossi 46
10. 02. 2012 13.54
-4
Vprašanje je koliko od teh 120 tisočih,ki so na borzi jih nikjer ne dela oz.jih dela na črno,poleg tega nekateri še zmeraj nimajo zavarovanja,ki so si ga lahko prej porihtali preko občine oz.zavoda za zaposlovanje. .
gruber74
10. 02. 2012 13.58
-2
Če se pa najbolj splača socialno vlečt,hkrati pa delat na črno.
Aaron-Heydar
10. 02. 2012 14.05
+8
@gruber74: kako pa se ti to splača? A še vedno ne veš, da je to brezobrestno kreditiranje?
gruber74
10. 02. 2012 14.17
-2
Kreditiranje???Saj nebom vrnil-vzet pa tud nimajo kaj.:-)
liskub
10. 02. 2012 14.47
+17
Država ima denar od davkoplačevalcev nima svojega zato tudi ta Svetlikov zakon ni ustaven.Poberejo naj tistim ki so pokradli pa ne tistim revežem ki se zaradi teh lopovov komaj preživljajo.
Ibrahimović_Ibra
10. 02. 2012 14.51
+7
Treba je lopovom uzet ne pa nam ko komi iz mesca u mesc pridemo!! Drugač pa kok bi se lahk preživeu z unimi bogimi 230€, če nebi še enmal tk delal?
Huey
10. 02. 2012 14.57
-4
Kaj pa če bi ful delal? Tako kot moramo vsai ostali? Tudi za tvoje ''boge'' 230€ mora nekdo delat, se ti ne zdi?
.nash.fido.
10. 02. 2012 15.04
+8
Huey Za tvoje šolanje, pa za razne dodatke so tudi drugi morali delati. Pa za tvojo penzijo bodo tudi morali drugi delati. Kaj pa če boš tudi ti pristal na socialni, ha. Zdaj že šinfaš, ko maš polno rit. Me zanima, kaj boš pol govoru, ko boš mogoče brezposeln.
talentiran1
10. 02. 2012 15.18
+12
Huey Kako se pa tebi zdi tole da te delodajalec oceni po videzu pa ne po tvojem znanju, šolah, poklicev....sam mam dva poklica, napisal sem toliko prošnje da še sam nevem števila, šel sem na razgovor pol pa mi rečejo # bomo vas obvestili,...itd#. Sem rom in tega ne zanikam in nikoli ne bom zanikal, da nas pa nekateri mečejo vse v isti koš pa ne razumem. Saj so slovenci tud na socialni itd. Majo manjšo izobrazbo pa prej pridejo do zaposlitve zaradi barve kože oz poznanstva to sem tudi sam doživel.In pol nekateri napišejo komentare romi dobijo soc. pomoč, romi ne delaj.......
luckyss
10. 02. 2012 13.46
+17
Lahko bi vsaj ustrezno preimenovali "socialno pomoč" v državno posojilo...
Aaron-Heydar
10. 02. 2012 14.06
+11
To pa se strinjam. Enostavno bi morali preimenovati v državno posojilo.
milicevic
10. 02. 2012 13.36
+17
banda lažniva jst sem dau vlogo že decembra in sem tudi dobil odločbo že na začetku meseca dnarja pa danes ni bilo!!! kje je tu pravica??? položnice od decembra še doma ležijo in res nevem kako bom z enim otrokom doma vse sfolgal. 24urovci pa rajši kot kakšne "mamute v sibiriji" obdržite za sebe in izvedite kakšno preiskavo zaka ljudi dobesedno nategujejo?!!
ZeroGravity
10. 02. 2012 13.46
-22
.nash.fido.
10. 02. 2012 13.48
+16
"Joker.." Kaj pa če ne dobi dela???!!! Od kod pa je 120.000 brezposelnih?????
.nash.fido.
10. 02. 2012 13.49
+7
Milicevic pokliči na ministrstvo na direktorat za socialne zadeve, bodo povedali, kdaj bo izplačilo.
Gunnar
10. 02. 2012 13.52
+6
hmmm.. če mal pogooglaš, dobiš tabelo izplačil, iz nje je razvidno da boš najbrž 20.2. dobil nakazilo, lahko pa da še nisi dobil, ker so ukinili bankart in so spremenjene ure nakazil, piše da najkasneje do 16. ure v dnevu ko je na urniku nakazilo
milicevic
10. 02. 2012 13.53
+5
točno zaradi takšnih kot si ti je ta država kjer je. imam 20 let delovnega staža čeprav mi takšnim kt si ti ni treba nič pojasnjevati. trn v peti sem klical zjutraj in na center za socialno ampak se seveda ni nihče javil. če nebo do ponedeljka kličem na ministrstvo čeprav dvomim da bo to kaj spremenilo. hvala za nasvet
Rossi 46
10. 02. 2012 13.54
-2
Vprašanje je koliko od teh 120 tisočih jih nikjer ne dela oz.jih dela na črno,poleg tega nekateri še zmeraj nimajo zavarovanja,ki so si ga lahko prej porihtali preko občine oz.zavoda za zaposlovanje.
milicevic
10. 02. 2012 13.56
+2
gunnar če se nemotim je tam tudi pisalo da bo 3.2. pa vseeno nihče ni dobil
Huey
10. 02. 2012 13.57
-15
Gunnar
10. 02. 2012 13.57
+2
če naj bi dobil nakazilo danes, še malo počakaj in umiri živce, kot sem omenil, so spremenili ure izplačil torej boš dobil ali danes do 16. ure ali pa čez 10 dni
WnnR
10. 02. 2012 13.58
+16
Zakaj bi se sploh kdo sekiral, da nekateri črpajo socialno pomoč? Pa naj! Bolje da jo zapravljajo državljani kot pa vlada, ki tako neodgovorno trati naš denar! Ko bo pa delo pošteno plačano, pa ne rečem nič.
.nash.fido.
10. 02. 2012 13.58
+7
Rossi 46 Veš kdo dela na črno? Tisti, ki imajo VEZE. Drugi pa se bojijo na črno delat, da še ne bi več tistih 200€ jim vzeli
Gunnar
10. 02. 2012 13.58
+7
Huey kaj če bi ti delalo ne samo gledalo na uro v službici?
Huey
10. 02. 2012 13.58
-3
Pa je kdo pomislil, kdo dela, gara, crkava...za ta nakazila?
.nash.fido.
10. 02. 2012 13.59
+6
Huey Pa ti si lenuh, kaj te delaš med službo na netu?
Gunnar
10. 02. 2012 13.59
+3
Huey, ti sigurno ne, ker imaš čas bingljat
Huey
10. 02. 2012 14.01
-11
Lenuhi naj vas potolažim, delam v gospodarcu 200 ur mesečno. Ustvarjam denar za vas, pijavke!!
.nash.fido.
10. 02. 2012 14.02
+15
Huey Jaz tudi delam, pa ne pravim drugim, da so lenuhi. Sem že izkusil takšen položaj in ni fajn!!!!
Gunnar
10. 02. 2012 14.02
+7
Gospodarstvo my ass, če bi ti delal 200 ur mesečno, ustvarjal denar in garal, potem najbrž nebi imel te konversacije trenutno...
.nash.fido.
10. 02. 2012 14.04
+6
Huey "Lenuhi naj vas potolažim, delam v gospodarcu 200 ur mesečno. Ustvarjam denar za vas, pijavke!!" Kaj delaš v podjetju, ki se sicer ukvarja o gospodarsko dejavnostjo, ampak je 100% v lasti države.
Huey
10. 02. 2012 14.08
-7
Trn, ne mi blizut. Delam v privat firmi ki drži stotine lenuharskih pijavk iz javne uprave in lenuhov na socialni gor!! A se ti ne zdi, da mora nekdo nekej ustvart, da nekdo drug lahko na terj ceni živi?
Huey
10. 02. 2012 14.09
-7
Gunnar, o nadurah ti pa raje ne bom povedal. Je res takšen greh, če se vprašam kam gre pol moje pošteno pridelane plače?
.nash.fido.
10. 02. 2012 14.13
+8
Huey A se ti ne zdi, da se morajo sploh delovna mesta ustvariti, da ljudje ne rabijo biti na socialki. Sicer pa kaj ti naj če nimaš pojma.