Črna kronika

Hrvat divjal po avtocesti kar 218 km/h, voznik začetnik v Mariboru presegel dovoljeno hitrost za 82 km/h

Obrežje, 09. 02. 2017 10.58 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

48-letnemu hrvaškemu vozniku so novomeški policisti izrekli globo v višini 1.440 evrov zaradi divje vožnje po avtocesti. V smeri Obrežja je vozil 218 km/h in druge voznike prehiteval kar po desnem voznem pasu. 19-letnik pa je v Mariboru na odseku, kjer je najvišja dovoljena hitrost 70 km/h, vozil s kar 160 km/h.

V torek popoldne so novomeški policisti zaradi divje vožnje po avtocesti ustavili 48-letnega Hrvata. 

V smeri proti Obrežju je z avtomobilom Audi A6 vozil z veliko hitrostjo in ostale voznike prehiteval po desnem voznem pasu, so sporočili s PU Novo mesto. Policisti so opravili meritev in ugotovili, da je Hrvat vozil s hitrostjo 218 km/h.

Zaradi kršitev cestnoprometnih predpisov so mu policisti izrekli 1.440 evrov globe, za omenjene kršitve se sicer vozniku izreče tudi devet kazenskih točk. 

Mariborski policisti so ustavili Hrvata, ki je divjal z 218 km/h, ptujski policisti pa voznika začetka, ki je vozil 160 km/h tam, kjer je hitrost omejena na 70 km/h.
Mariborski policisti so ustavili Hrvata, ki je divjal z 218 km/h, ptujski policisti pa voznika začetka, ki je vozil 160 km/h tam, kjer je hitrost omejena na 70 km/h. FOTO: Thinkstock

19-letnik presegel dovoljeno hitrost za 82 km/h

Maribvorski policisti pa si z laserskim merilnikom ujeli 19-letnega voznika začetnika, ki je v torek ponoči vozil po Ptujski cesti iz smeri Tržaške ceste proti Ulici heroja Nandeta kar 82 km/h več, kot je najvišja dovoljena hitrost. 

Po cestnem odseku, kjer je hitrost vožnje omejena na 70 km/h, je mladenič drvel s kar 160 km/h, so zapisali na PU Maribor. Ob upoštevanju tolerance je torej za 82 km/h presegel dovoljeno hitrost.

19-letniku je bilo začasno odvzeto vozniško dovoljenje, policisti so mu izrekli prepoved nadaljnje vožnje, sledil pa bo tudi obdolžilni predlog.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (138)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

FesterAdams
11. 02. 2017 10.51
MLADI LAHKO VSE. ZA NJIH PRAVIL NI. OD MALEGA SO SE TEGA NAUČILI DOMA, POZNEJE PA V ŠOLI. BONČINA V ENI SVOJIH PESMI (NA NOGE!) IMA VERZ: "KAČO V NEDRJIH SMO GOJILI...", IN TA VERZ V PESMI NI SLUČAJNO...
Erin Straus
10. 02. 2017 22.17
+1
sej policaji glih tko norijo ko niso v sluzbi, sam oni nikol ne dobijo polovicke....
duhccc
11. 02. 2017 09.21
+1
bojer
10. 02. 2017 20.45
-1
Najbrž je bil prepričan, da je v MB že Hrvaška.
mjrc
12. 02. 2017 08.48
V smeri Obrežje piše. Kaj ima MB tu zravn? Dej ber mal
felix59 drugič
09. 02. 2017 20.33
-3
Vsaj dva , ki sta vozila po predpisih.
kure bedne
09. 02. 2017 19.24
-4
Naj se eden napiše z imenom in priimkom, ki na avtocesti še ni prekoračil hitrosti. Kolesa in mopedi odpadejo.
gasper111
10. 02. 2017 18.47
+2
Aha, in po tej logiki je nekaj kar počne večina pravilno in legalno. Zakaj bi potem preganjali npr. skorumpirane politike, saj to itak
gasper111
10. 02. 2017 18.51
+2
vsi počnejo. Sploh pa tukaj ne govorimo o vožnji z 20,30 ali 40 km/h nad omejitvijo, ampak govorimo o prehitevanju z 218 km/h po desni. Vklopi možgane.
FesterAdams
11. 02. 2017 10.54
+0
Jaz še na AC nisem nikoli prekoračil omejitve. Po njej namreč ne vozim. Iz dveh razlogov: 1.) Nisem bedak, da bi kupil vinjeto 2.) Ponavadi se mi mudi...
duhccc
09. 02. 2017 18.12
+5
pike ja sej je hrvat nic pik ni dobil pa se avtomobila mu nemorjo oduzeti ,,, jaz mislim da bi mogli vsem politikom dati pike za nedelo in nesposobnost ker nimajo paokazati da so kej dobrega naredili in ko bi meli 18 pik bi mogli zapustiti parlament... sicer pa kam gre slovenija sam se davke mormo placevati ucasih te je lahko kaznoval sam policaj zdej te lahko ze redar cez par let te bo pa ze postar lahkoo...
duhccc
09. 02. 2017 18.14
+2
kao svoboda govora tu pa kometarje pa vsecke brisejo dobro jutro slovenija ...
duhccc
09. 02. 2017 18.24
+4
zakaj delajo vozila ki prekoracijo 130km potem bi mogli kaznovati prozvajalca ...
fiftgear
09. 02. 2017 21.29
+0
zakaj kupuješ avtomobil ki prekorači 130 km/h, kupi takšnega, ki tega ni zmožen - torej naj kaznujejo tebe - kako neumno razmišljaš, pa kje se najdete taki pacienti, kje spite, da vas ne ukradejo no
mjrc
12. 02. 2017 08.53
Marko Novakov
09. 02. 2017 17.23
-1
Zakaj pa divjal? V Nemčiji je taka hitrost legalna, se pravi so vsi divjaki al kaj?? In ne mi takoj o njihovih avtocestah, vsak, ki se je kdaj čez Salzburg peljal ve da pri njih "divjajo" tudi po veliko slabših in nevarnejših cestah kot so pa naše. Voziti hitro ni divjanje, tako kot pitje ni pijančevanje, ter hranjenje ni žrtje itd...Tovrstno ravnanje je zavajanje bralcev ter posledično krajo nam časa in svobodnega mnenja...
fiftgear
09. 02. 2017 17.35
+3
jah nekateri pač ne ločijo divjanja od hitre vožnje, najlažje je reči lej ga divjaka
unclub
09. 02. 2017 17.37
+3
Kaj si bil sovoznik? Kaj je pa prehitevanje po desni pri taki hitrosti? Opravljanje vozniškega izpita?
trdovrat
09. 02. 2017 17.40
-3
Unclub, ali bi ti po levi? Saj tam je vendar travnik, da bi pa čakal, da se mu umakne, bi bil pa že v Trebnjem, četudi s hitrostjo 97,75 km/uro!
laycan
09. 02. 2017 17.42
+8
z 218 po desnem pasu je divjanje ni hitra vožnja,v nemciji je na ac najvišja dovoljene hitrost omejena na 130 kmh,je pa del ac v nemciji kjer ni omejitve.
unclub
09. 02. 2017 17.53
+2
V nemčiji imajo dosti višjo plačo, pa moram živeti s slovensko.
kemuri
09. 02. 2017 17.54
+2
Marko, ti živiš v Nemčiji ali v Sloveniji ?
brezveze13
09. 02. 2017 18.12
+2
marko s ta pravim si na sliki ki te predstavlja
inside1
09. 02. 2017 18.12
+0
Se strinjam s tabo popolnoma. En del proti Sttugartu tudi ni bokve kaj, razen če je sedaj obnovljen, pa to gor ni problema za nič. Tukaj pa mora tako z veliko napisano biti članek. Tega so pač dobili, veliko jih pa ne, še malo bi moral potegnil, pa ga ne bi več dohajali :)) Narod pa cinca marinca 100 po levem pasu in se ne znajo umikat nazaj na voznega..... Pač treba heroje sedaj delat, da bo lahko policija spet dobro ocenjena....velike ribe pa po prostosti hodijo......pa je ta članek o enemu, ki je malo navil........
brezveze13
09. 02. 2017 18.14
+1
za nemčijo je samo slišal takole mimogrede Salzburg ja v Avstriji ti so še bolj zajebani kot naši samo da so kazni znatno manjše
inside1
09. 02. 2017 18.42
+1
verjetno je mislil mimo salzburga proti Munchenu..... v avstriji ni heca :))
gasper111
10. 02. 2017 17.14
+5
Pa kaj je z vami? Kašno vezo imata s člankom Nemčija in Avstrija? Dogajalo se je v Sloveniji in sicer je z 218 prehiteval po desni. Ne vem no, ampak tistemu, ki se to zdi normalno naj vrne izpit - če ga sploh ima. Pa če se kljub temu vrnemo na Nemčijo in Avstrijo. Tudi tam imajo omejitve in zagotovo ni dovoljeno prehitevanje na tak način kot ga je izvajal ta pacient. Za take prekrške je denarna kazen premalo - kazenska ovadba.
kemuri
10. 02. 2017 17.20
+3
gasper jih je kar nekaj tu, ki se jim zdi takšna vožnja normalna, vsi ki pa vozimo na avtopcesti 130 km/ h pa oviramo promet po njihovem mnenju in smo slabiči. Težki patroni, egocentriki, ki se požvižgajo na dejstvo da so na avtocesti tudi otroci, dojenčki, starejši..
kemuri
09. 02. 2017 15.30
+4
Ljudje ki divjajo po naših cestah so podobni pijancem ali narkomanom, imajo težave, ampak si jih ne priznajo . Razlika med njimi je le ta, da ti bolniki za volanom ogrožajo še druge ljudi s svojimi problemi .
fiftgear
09. 02. 2017 17.27
-4
jst nimam nobenih težav, pa sem se na tem odseku peljal krepko več kot ta hrvat
unclub
09. 02. 2017 17.35
+6
laycan
09. 02. 2017 17.46
+5
imaš težave,in ko se boš zabil,upam da podležeš poškodbam,in da nobene nedolžne duše ne vzameš zraven.
fiftgear
09. 02. 2017 18.08
+0
jst pa upam, da bom tistega počasneta ki se vozi 100 po prehitevalnem in se ne umakne, skeglal dol s ceste
brezveze13
09. 02. 2017 18.17
+3
fiftger ti nimaš nobenih težav sam s sabo kolikor se hvališ ti svetujem da se stakimi izjavami malo oglasiš pri psihijatru
fiftgear
09. 02. 2017 18.21
+2
nisem nič tam izgubil, moj odgovor je bil na post od laycan-a, mislim zdej ti meni tule težiš a tamle mi človek želi da podležem poškodbam - ne vem no kdo rabi pomoč ,razen če ie se prepoznal med tistimi, ki ne znajo voziti po avtocest oziroma ne vedo kaj je prehitevakni in kaj vozni pasi
tepee
09. 02. 2017 18.40
+2
divjake in pijance s cest z nenapovedanimi racijami.PIHAT VSAKEMU!!!!!!
fiftgear
09. 02. 2017 21.45
+4
se strinjam in tudi vse ki vozijo več kot 10 pod omejitvijo
FesterAdams
11. 02. 2017 11.00
Razen pihanja pa lahko tu pa tam kateri tudi potegne...
oldii
09. 02. 2017 15.23
+4
a mi lahko en razloži kako tujec dobi kazenske točke? A mu jh na račun nakažejo al kako?
Splash71
09. 02. 2017 15.38
+7
Enako se mu izrečejo kazenske točke na plačilni nalog kot slovenskemu državljanu... po pravnomočnosti plačilnega naloga se te točke prenesejo v kazensko evidenco Ministrstva za pravosodje, ki vodi enotno evidenco kazenskih točk izrečenih v cestnem prometu. Če bi tak tujec v dveh letih zbral 18 kazenskih točk bi mu sodišče izreklo prepoved uporabe tujega vozniškega dovoljenja na območju RS za obdobje enega leta.
laycan
09. 02. 2017 18.08
+2
ja na kartico kot Mercator pike,samo tu 18 pomeni papa vožnja po rs,ja izpita pa ne vzamejo,ka še ne boš tega spraševal.
brabusednet
09. 02. 2017 14.50
+7
Na Hrvaškem še dobiš prepoved vožnje po njihovih cestah za leto ali več.
FesterAdams
11. 02. 2017 11.01
Homer.Simpson
09. 02. 2017 14.28
+0
Pa še to: v Nemčiji so me lani slikali, ko sem šel 160 km/h tam, kjer je bila omejitev 120. Račun je bil za 120 €. Neprimerljivo z našimi kaznimi!
kemuri
09. 02. 2017 15.19
+0
Bravo ti si car..zakaj pa zeres nisi vozil 200 ?
bergman
09. 02. 2017 16.12
+7
Ja kemuri, sem malo prej že napisal, da se v Nemčiji lahko voziš 200 km na uro, strogo pa moraš upoštevat omejitve pa če je ta samo 190 km/h! Zato se pa raje prepričaj kaj govoriš!!
oježeš
09. 02. 2017 17.26
+7
Pa tam nimajo inkasantov, kot pri nas? Verjetno se v Nemčiji ne upaš tako buniti, kot se marsikdo pri nas. Sicer pa, vsak se sam odloča, da polni državni proračun s plačilom kazni. Veliko nas gre raje kam na kosilo, pa še koga povabimo, da naredimo dobro delo.
DohtarSLO
09. 02. 2017 14.27
+2
Takim pomaga le odvzem njihovega podaljška pe....a;
FesterAdams
11. 02. 2017 11.03
sikav
09. 02. 2017 14.18
+8
Vidim, da večina komentatorjev ni zapustila niti dnevne sobe še nikoli, komentirajo pa kot da so doktorji vseh znanosti hkrati. Kmetavzarji, pojdite malo v svet, da boste vsaj približno vedeli o čem pametujete
kemuri
09. 02. 2017 15.15
-4
Vidim da ste eni kmetavzarji vozili od Fužin pa do Nečmije in ste videli cel Svet...muhaha
sikav
09. 02. 2017 17.17
+1
kaj pa vem, kako bi ti odgovoril..sem diplomirani inženir slovenskih korenin preverjeno nazaj do 16 stoletja, vozniško imam 37 let, vseh kategorij, brez najmanjše nesreče v vseh letih, prevozil večino Evrope in velik del Severne Amerike, letno prevozim 40k + samo s svojim lastnim avtom. Povej kje moje kompetence ne presegajo tvojh za nekajkrat??
kemuri
09. 02. 2017 17.59
+0
sikav..diplomiran inženir ? pozabil si napisat česa ..;) . Pa četudi si diplomiran inženir XY - na, ti več kot jasno ponazarjaš tezo da biti izobražen ni enako biti intelektualec. Lepo priznaj da voziš tovornjak, naj te ne bo sram . Jaz sem 4 leta letno prevozil 60.000 kilometrov, vsega skupaj nekje 500.000, Francija, SLovaška, Češka, Madžarska, Nemčija itd..ker sva si delila enake poti, mi povej kolikšna je omejitev in kako vozijo ljudje v omenjenih državah...začniva s FRancijo in te lepo sprašujem koliko voziš v Franciji ;) ?
laycan
09. 02. 2017 18.14
+1
no ja,ko misliš da si že vsega hudega vajen na tem portalu,potem se najde sikav,in te preseneti.hehehe.pa ti si car ejga,ti nisi inženir,ti si čarovnik,kaki car si,kje te najdem na fb,a bi bil moj bff?
sikav
09. 02. 2017 18.16
+1
Žal, nisem voznik tovornjaka, S tovornjakom se ne da vozit 200
kemuri
09. 02. 2017 19.25
Pa čakaj Sikav, saj pa do tovornjaka ja moreš priti s svojim avtom ;) .
kemuri
09. 02. 2017 19.25
Relin Quish
09. 02. 2017 14.13
-6
217 km/h je na naših avtocesto neproblematično, ceste so dobre. Problem je v ostalih voznikih, ki niso vajeni, da kdo vozi tako hitro in zato težko ocenijo kako hitro se bo vozilo približalo.
kemuri
09. 02. 2017 14.21
+7
Aha, se mi je zdelo...pa veš zakaj ostali niso vajeni takšnih hitrosti ? Naj ti namignem, omejitev je 130 km / h ;). Večina nas to razume, ste pa vmes ljudje, ki en upoštevate nobenih pravil v življenju, ker vam pač ni treba, ker vi ste pač..kdo bi vedel kdo ? Pa saj, vi ste ničeti ki iščejo pozornost na cesti in si dvigajo ego s takšno vožnjo . Problem je samo en, da niste sami na cesti..če bi moj otrok umrl zaradi takšnega kot si ti, ti mirne duše povem da bi te pustil živega, ampak na tak način da si ti tega ne bi želel.
sikav
09. 02. 2017 14.38
-7
ti se pravzaprav niti razmnoževati ne bi smel. Si preneumen za to
natolcevanjenapolno
09. 02. 2017 15.01
+0
sikav
09. 02. 2017 17.42
-2
kemuri
09. 02. 2017 18.08
+5
Ramzess
09. 02. 2017 14.05
+1
Vzrok pa je bil.
Relin Quish
09. 02. 2017 14.13
motorist_mb
09. 02. 2017 13.45
+4
Ne razumem debile ki po levi strani vozijo...te treba oglobit in ponovno v šolo...zagamanci faušljivi!
trdovrat
09. 02. 2017 13.58
+14
Oni vendar vozijo varno, celih 97,5 km/h, saj vendar policija za vsako nesrečo pač napiše, "neprilagojrna hitrost in premajhna varnostna razdalja"! Verjetno imajo to zdaj že na obrazcu natiskano, da se ne mučijo s pisanjem. Srečno vožnjo vsem, tudi zaspanetom!
kemuri
09. 02. 2017 15.37
+0
Če ti voziš 200, se ti seveda zdi da vsi ostali vozijo 100..poizkusi vozit 130 pa boš videl da večina ljudi vozi tam med 120 - 140 ...logika vam divjakom ni najmočnejša stran, kaj ? no saj, nisem še spoznal intelektualca ki bi na cesti divjal, to so v večini razočarani ljudje, z manjvrednostnimi kompleksi ki si želijo da jih ljudje opazijo, verjetno ima pri tem tudi svojo vlogo penis manjši od povprečja, tudi sama višina jih ovira v življenju, z 170 cm pač nisi neki ded..pa to. Sploh pa želijo pokazat širnemu Svetu kakšne " makine " imajo oni, z Nemčije in Italije uvožene, petrkat prešraufane s 6 - krat zbitimi kilometri in na vsak način žeijo pokazat da njihov avto gre 200 na uro, kot da tega ne zmore tudi 10 let star Megan, ali pa Astra :) . Pomilovanja vredni ljudje .
fiftgear
09. 02. 2017 17.31
+2
jao kemuri kaj ti bluziš ej, ti imašprobleme sam s sabo, naj ti namignem velika večina VELIKIh ljudi so bili precej majhne rasti a ne, tako da tukaj tvoje razmišljanje ne bo obrodilo sadov......lol
kemuri
09. 02. 2017 18.00
+1
fitgear...čisto možno kar praviš, ti si pa očitno tudi mali človek, ampak ti ni dano da bi kaj v življenju odmevnega storil, pa pač divjaš po vaških poteh in avtocesti...verjemi da s eo tebi govori, kot o malem človeku, velikih neumnosti :) .
fiftgear
09. 02. 2017 18.11
-2
zakaj me sedaj stigmatiziraš da divjam po vaških poteh. Ne vem no za razliko od tebe, ki ti starši pomagajao zidati, sem jaz to storil brez pomoči staršev - če se že hočeš nekaj pametnega delati, tako da očitno sem nekaj pa le dosegel, kar tebi ni uspelo, oziroma ti ne uspeva kot sem prebral v komentarjih
kemuri
09. 02. 2017 18.58
+2
Kaj imajo starši, zidarija zdaj zveze s tem ? Pa človek Božji,pa meni starši dajo mogoče 500 € v celem letu, kaj misliš kaj si lahko s 500 € sezidaš ? Sem malo več pri svoji hiši naredil kot si kadarkoli delal..od kitanja, malanja, polaganja laminata, izolacije, montiranja mavčnih plošč, štemanja ploščic, rušenja zidov..kaj boš ti meni govoril siromak, kos i še drv ne veš zasekat ;) . Nisi se na pravega spomnim, mogoče pred 10 - timi leti.. Seveda divjaš po vaških poteh, popolnoma sem te prebral, zakompleksan narcisoidni egocentrik, ki ne preneseš resnice o sebi, kot sem napisal tvojemu velikemu somišljeniku tam nekje zgoraj..to je vedednjski vzorec, če si divjak, si divjak na avtocesti in na lokalni cesti, razen če imaš bipolarno motnjo ?
fiftgear
09. 02. 2017 21.34
-1
ubogi na umu, žal mi je tvojih staršev da jima je spodletelo , pa saj bo, še tistih 500 eurov je preveč, sram naj te bo da ti morajo pomagati starši namesto da bi ti njim. V 25-ih letih kar imam vozniško dovoljenje nisem dobil niti ene kazni za prehitro vožnjo - a te boli kaj ?
kemuri
10. 02. 2017 09.28
fiftgear..ojej, žališ moje starše in mene, ker nisi sposoben argumentirano napisati dveh stavkov, more biti hudo breme, pa dobro, res je tudi da se tega podzavestno zavedaš, tudi to je nekaj . Res pa je da si ljubosumen na moj odnos s starši .Pa ubogi ti, ki te starši ignorirajo, ponavadi starši pomagajo svojim otrokom, meni pomagajo in sem jim hvaležen, žal mi je pa zate, ki te starši ignorirajo . Najbolj žalostno pa je da vas večina tako živi v kakšem prizidku v hiši od staršev ali ste si pa od dediščine sezidali kaj . Nisi dobil še nobene kazni, no tudi jaz je nisem, ampak veš, saj ni smisel v tem in to je žalostno in zaradi tega si še toliko bolj nevaren, tebe skrbijo kazni , namesto da bi te skrbela življenja , ampak briga tebe za tvoje življenje, kaj šele za življenja drugih . Sem že napisal..narcisoidni zakompleksan egocentrik ? Mislim da nadaljna debata nima smisla .
fiftgear
10. 02. 2017 15.49
nisem jih žalil, niti najmanj, samo rekel sem, da jim je spodletelo pri vzgoji, ker so vzgojili enega neotesanca, ki je nespoštljiv do vseh ostalih. Saj jim ne gre zameriti, da jim je spodletelo, verjetno sta reveža morala garati cele dneve, da sta skrbela za tvojo razvajeno rit. in posledično je trpel čas namenjen vzgoji. Nisem vedel, da imaš tako velik kompleks manjvrednosti ;)
kemuri
10. 02. 2017 16.37
seveda si žalil, moji starši so ponosni name in so me dobro vzgojili, to pomeni da spoštujem življenje, ljudi, ki si to zaslužijo in vzgojili so me da ne ogrožam drugih . Od svojega 20 - tega leta sem na svojem, večina mojih sovrstnikov še vedno živi doma, tudi z otroci in s partnerkami in moji starši so ponosni na to. Pa če te skrbi moja razvajena rit, v življenju nisem imel nikoli presežkov, vse kar sem si kdaj kupil v otroštvu, mladostništvu sem si kupil s prihranki in nisem bremenil staršev. Jaz pa manjvrednostni kompleks ? Niti ne, nisem jaz tisti ki ljudi ogroža psihopatsko na cesti da bi dokazal svojo veličino, niti nisem jaz tisti, ki bi imel podpovprečno majhnost penisa ;) .
fiftgear
10. 02. 2017 19.02
ne vem kaj toliko penis omenjaš, kaj imaš res tako majhnega da te toliko muči to - uboga tvoja ženska - pa saj dandanes obstajajo rešitve tudi za takšne zadeve, v kolikor ti ne uspe, pa ženski vibrator kupi da bo vsaj zadovoljena ;)
-zvitisir-
12. 02. 2017 22.08
kemuri
09. 02. 2017 13.22
+4
Jaz bi takšne in podobne obravnaval kot potencialne morilce iz malomarnosti. Pa ovbezen test vsako leto pri psihologu,.
sikav
09. 02. 2017 13.56
-5
opranoglavec..Pojdi kdaj še kam drugam, da ne boš preveč pametoval. V Nemčiji na Autobhanu je to (200km/h) čisto normalna hitrost. Če voziš 170 si že ovira na cesti
sikav
09. 02. 2017 14.08
+1
no, bi pa res rad videl te zahojene zapečkarje, ki so mi dali minus za popolno resnico.
Relin Quish
09. 02. 2017 14.11
-3
kemuri
09. 02. 2017 14.18
+0
sikav...psihopat, ko boš koga ubil s to hitrostjo in če boš preživel, potem upam da te svojci pokojnega živega pojedo, Taki pacienti imate ponavadi na zadnji šipi nalepko...pozor otrok v avtu...enega sem danes že srečal, tebi podobnega, z 80-90 skozi križišče v naselju, potem pa fajn enemu na zadek se pribit in se mu ni ločil od zadka še dva kilometra, potem seveda smerokaz..španska vas...to ste eni in isti ljudje, ne upoštevate nobenih pravil na cesti . Pa ne mi naše avtoceste z nemškimi primerjat,tam so tudi 6 pasovnice kolikor vem in kolikor vem je tam dovoljena takšna hitrost, tukaj ni, kaj ti ni jasno ? Ko froci 5 letni , dal bi jaz vam po 8000 € kazni, pa da te vidim pol frajer sociopatski.
sikav
09. 02. 2017 14.31
+4
zanimivo, kako me zahojenec zmerja s psihopatom. Ko se iz severa Nemčije peljem proti Sloveniji in vozim z isto hitrostjo kot ostali, pa ta ni manjša kot 200 in me po tretjem pasu prehiti veliko vozil, ki vozijo še veliko hitreje, se res zamislim, ko pridem v Slovenijo in mi bi na vsak način radi dopovedali, da je hitrost nad 130 morilska. Po tvojem so potem vsi uporabniki Nemških avtocest psihopati?? Kaj pa če bi pomislil, da je teh cca 50 miljonov voznikov pametnejših od tebe? V Nemči imajo manj nesreč na avtocestah kot pri nas
sikav
09. 02. 2017 14.33
+2
in še ena stvar, zahojenec..pogovarjamo se o hitrostih na avtocesti in ne vožnji skoz naselja. Mešaš jabolke in hruške
kemuri
09. 02. 2017 14.44
+0
Psiho...nič ne mešam jabolka in hruške, komentiram človeka ki je skoraj za 80 km /h prekoračil hitrost in vlečem vzporednice s takimi ljudmi, ki kršijo vsa možna pravila na cestah, tudi v naseljih vozite nedvomno po 20/30 več kot je dovoljeno, saj pa to je vedenjski vzorec, ali si ti na avtocesto Joža, ko pa prideš z avtoceste si pa Mirko ali kako to gre pri tebi ? Vam ne bi bila dovolj omejitev niti 500 km / h..to izvira iz psihe, načeta samozavest, manjvrednostni kompleks in potem reševanje teh problemov na cesti . Največjih hec pa je da je takšna vožnja itak popolnoma nesmiselna in se nabijate v zadtke, ter bremzate na 500 metrov in potem znova gas, do naslednjega , ki pred vami vozi po pravilih, vam psihotom se pa se zdi da se vsi vozijo s 100 km / h..pa niste se nikoli vprašali, če se vam morda to tako zdi, glede na vašo hitrost ? Težki pacienti, saj pravim, če mi takšen koga od familije ubije te raztrančiram x faktorje. Pa še enkrat, zbudi se, v Nemčiji so 6 pasovnice, ne tega primerjat z našimi avtocestami . Pa tudi na nemških avtocestah obstajajo omejitve, voziš tudi tam 220 ? Pa v Avstriji voziš 220 ? Pa v Franciji ? Sami zahojenci kaj, razen tebe in Nemcev :))))
sikav
09. 02. 2017 14.50
-1
Vidim, da si tipičen butalc. Pojma nimaš, bi pa rad druge ućil
kemuri
09. 02. 2017 15.10
-2
sikav...muhaha..nimaš več kaj napisat, itak, sesujem te v treh stavkih in ti ostane le še golo žaljenje.
sikav
09. 02. 2017 16.09
+1
bergman
09. 02. 2017 16.13
+3
Ja kemuri, lahko v Nemčiji voziš 200km ali več, samo strogo se je treba držat omejitev tam kjer so. Če pa povzročiš nesrečo in ostaneš živ, si pa potem najbolj želiš, da bi bil mrtev, mislim zaradi posledic krivde!!
kemuri
09. 02. 2017 18.01
+0
Trezen...ahah, v Nemčiji se je treba strogo držati omejitev kjer so, v SLoveniji pa se jih ni treba..ali kako ?
kemuri
09. 02. 2017 18.45
-1
Zakaj se potem v Nemčiji držiš omejitev?
murkecc
09. 02. 2017 13.13
+16
Kako pa jih je lahko prehiteval po desnem pasu? Očitno so bili na prehitevalnem, ker so prehitevali nekoga na voznem?? Aja saj res, pri nas je prehitevalni pas ubistvu vozni in se umakneš šele, ko ti nekdo blenda čisto za ritjo.
mužik
09. 02. 2017 13.25
+3
normalno da je vozni !! avtošola te ponovno reši
kemuri
09. 02. 2017 15.16
+1
murkec...nimaš mi kaj blendat če prehitevam s 130 km /h..
fiftgear
09. 02. 2017 17.33
+2
seveda ti lahko kdo pa si ti, da ti ne bi smel?
oježeš
09. 02. 2017 17.37
Če sta vozni in prehitevalni pas zasedena, potem z 218 km/h lahko prehitevaš po desni, le po odstavnem pasu. Kar se je verjetno tudi dogajalo, ker takih telebanov ni malo. In pazi, vsak se je sekiral šele, ko je bilo prepozno. Prej je bil največji frajer, ki je podcenjeval vse in se imel za nekaj več kot naj bi bili po njegovem ostali ljudje, potem pa ne upa človeku več pogledati v oči.
kemuri
09. 02. 2017 18.03
fitgera...seveda mi lahko blendaš, samo ne boš nič dosegel, kvečjemu bom enkrat stopil na zavoro, da se mi zabiješ v zadek avta in te bom zaradi neupoštevanja varnostne razdalje tožil do onemoglosti.
fiftgear
09. 02. 2017 18.14
ko se ti bom jst zalepil na zadek in po možnosti tudi v njega, verjemi da te bodo iskali nekje čisto na drugi strani - ne pametuj nekaj v tri dni, tudi zaviranje brez vzroka je kaznivo in za take pametnjakoviče imam jst v avtu kamero ki bo to lepo pokazala - pa pa sanje o veliki denarni odškodnini in pripravi vlogo za kredit da me izplačaš :)
kemuri
09. 02. 2017 18.53
fitgear..daj ne hvali se s takimi , vsi vedo da s svojim fiatom 500 še ovce ne moreš naguzit, pa jaz te ja lahko celega spravim v svoj avto, vred s tvojim Fiatom pa še prišparaš na dizlu, itak delaš siromak samo za avto in za dizel. Kar se pa nesreče tiče, lolek, kako mi boš dokazal da sem zabremzal zaradi srne ki je tekle preko avtoceste ?
fiftgear
09. 02. 2017 21.42
pa na čem si ti človek, daj malo manjšo dozo vzami, kamera vse posname, tudi srno, če bi pritekla pred tvoj avto. Ne skrbi za moj vozni park prijatelj, le ta so tvoje mokre sanje in spet te moram razočarati vsi moji avti so bencinarji ;)
kemuri
10. 02. 2017 09.34
fiftgar...hahaha, spet je to največ kaj zmoreš ? Kaka kamera vse posname...še vedno ne vidiš da govorim v prenesenem pomenu...tebe skrbi če bom jaz zaradi srne zabremzal, kaj pa če bom zabremzal z razlogom ? Tudi to kamera posname ;) ..želim ti razložit da tvoja hitrost, tvoja histerija na cesti, neupoštevanje varnostne razdalje, ogrožata ljudi, a težko je navadnim kmetavzarjem razložiti kaj takega, ker tebi s ene more nič zgoditi, kaj ne ? Sikava in tebe bi bilo treba prijaviti pristojnim organom . Nekdo ki se hvali da ga žge čez 200 na uro, bi mogel biti kazensko obravnavan, to je načrtno ogrožanje okolice . A celo bencinarje voziš, ti to službene ? Frajer, za to ti pa imaš denar za benzin :)
kemuri
10. 02. 2017 16.42
fiftigar...če bi ljudje bili tako umirjeni na cestah, kot sem jaz, ne bi bilo nesreč, kvečjemu sem že rešil nekaj situacij in nas enkrat rešil tudi hudega trka z izjemno reakcijo, tako da ne bi o meni, moji avtomobili nimajo niti ene praske , ne od nesreč, ne od parkirišč . Voziti po učbeniku ? Vozim bolj ali manj po predpisih, ne po učbenikih . Poglej psiho, zaradi mene če se v prvi betonski steber s svojimi manj vrednostnimi kompleksi zarineš, verjetno te ne bo nihče preveč pogrešal in še, ampak ne razumem kako si lahko tak egocentrik da svoje komplekse izživljaš tako da ogrožaš ostale? Moreš biti težki človek, pa ne ti meni s psihiatri, ponavljaš za mano kot papiga. Saj kaj pa človek pričakuje od nekoga ki je star 40 in več let, pa mu je največji dosežek v življenju prehitevanje po avtocesti in blendanje normalnim voznikom .
BorecZaResnico
09. 02. 2017 13.04
+14
Če ne bi tale hrvat bil poln keša, si tega ne bi privoščil. On bo plačal pa ga boli patak. Če pa bi to bil ti pa bi ti odvzeli avto in nabili točke za odvzem izpita. Kje je tu pravica?
Homer.Simpson
09. 02. 2017 13.04
+0
V ponedeljek sem se peljal od NM proti LJ nekaj po 13:00 uri, cesta praktično prazna, povprečje cca. 206 km/h, največ 252 km/h pri Trebnjem, tako da ta brzina Hrvata ni nek presežek. Aja, nikogar nisem ogrožal.
Relin Quish
09. 02. 2017 14.14
-2
Homer.Simpson
09. 02. 2017 14.25
-2
kemuri
09. 02. 2017 15.39
+0
Homet...z Nemčije je makina ali z Italije ? Kar napiši 600.000 km prevoženih , ne laži sam sebi ;).
Homer.Simpson
10. 02. 2017 17.17
Ha ha, vem, kam meriš, a sem prvi lastnik. In vse kilometre sem naredil sam, .
kemuri
10. 02. 2017 17.35
Homer, taki kot si ti ponavadi vozijo zgarbane avte uvožene z Nemčije in Italije ;) .