Slovenija

Hospic ogorčeno poziva državo, naj jim uredi status

Ljubljana, 25. 07. 2012 19.09 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Hiša Hospic, edina negovalna bolnišnica pri nas, po dveh letih še vedno ne dobi ničesar iz državnega proračuna. Zdaj je Hospicu dovolj, bojijo se, da jim bo v vsesplošni recesiji počasi zmanjkalo donatorjev.

Hiša Hospic, edina negovalna bolnišnica pri nas, po dveh letih še vedno ne dobi ničesar iz državnega proračuna. Zdaj je Hospicu dovolj, bojijo se, da jim bo v vsesplošni recesiji počasi zmanjkalo donatorjev.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (44)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

.VOY.
26. 07. 2012 08.30
+0
Hospic ogorčeno poziva državo, naj jim uredi status --------- Kdo jim je sploh dal Dovoljenje,Koncesijo...Kdo je pregledal Finančni načrt..finančno kondicijo tega projekta?? Se pravi v Štaru se je vedelo da brez države NE GRE...pa so kar rinili z glavo skozi zid!! Navadno IZSILJEVANJE... Kar pa me totalno razp....,da se kopja lomijo na ljudeh katerim bije zadnja ura...GROZA !!! ps.Ste se kdaj vprašali koliko ostarelih ljudi je po vaseh..kateri živijo brez tople vode,elektrike..osamljeni v pogojih kateri so SRAMOTA za ČLOVEŠTVO v 21 stoletju !!!
.VOY.
26. 07. 2012 07.36
-3
Brez finančnega načrta se ti pol takle ...beračenje dogaja. Naj prodajo hišo...ali pa vodilni člani projekt meneđerji zastavijo svoje premoženje !! -------- Kje piše da mora Država reševati neke zgrešene načrte..nekega prepotentnega kvazi meneđerja?? Predstavljajte si da bi vsi takole Beračili...?? Kako pa so Umirali..ko še ni bilo te Hiše,donacij?
cirenij
26. 07. 2012 08.12
+7
Nimaš prav. Verjetno še nisi doživel slovesa svojega najbljižjega. Ostarelim, osamelim, brez sorodnikov ali tistih, ki se ne znajdejo Hospis veliko pomeni na njihovi poti. Doživi pa potem bluzi.
cirenij
26. 07. 2012 08.13
+5
Umirajoči je pomirjen, ko mu podaš roko. In Hospis marsikomu pomaga .
cirenij
26. 07. 2012 08.22
+3
Imamo za Španijo, Grčijo, Avganistan, Nato....za delovnega,odhajajočega človeka, ki je zdravje in življenje pustil domovini pa ne. Sramota!!! In to kar potrebujejo so fičniki proti ostalemu.
.VOY.
26. 07. 2012 08.24
-2
ne bluzi..kako so umirali prej? -Zakaj se rabi fensi oprema,zakaj hiša na neprimerni lokaciji? --------- A zato da jo bo nekdo..poceni odkupil..po možnosti za 5,000€
cirenij
26. 07. 2012 09.00
+4
VOY. Ko še ni bilo Hospica so ljudje umirali doma s svojimi najbližjimi. Takrat je bilo vse bolj naravno. Bedeli so ob njem, dokler ni odšel. Danes so pa najbljižji obremenjeni z delom za tiste na vrhu, da zadovoljijo njihove potrebe. Za svoje otroke in starejše jim ostane bore malo časa.
.VOY.
26. 07. 2012 09.09
-1
cincelj...nebodi no naiven. Kapaciteta Hospica je 10 postelj...od tega so zasedene tri...pa koga farbajo?? Sorry...mene NE !!
cirenij
26. 07. 2012 09.19
+1
Niso samo te postelje. Prostovoljci obiskujejo bolne in umirajoče na domu. So me potrebovali, ko sem šel skozi njihov tečaj zato mi je jasno. Pa sem imel svojega bolnika potrebnega celodnevne nege in se nisem mogel odzvat. Zato situacijo zelo dobro poznam. In Hospic v celoti podpiram iz lastnih izkušenj.
.VOY.
26. 07. 2012 09.27
+0
cincelj....Zastavi svoje premoženje in pomagaj....še vodji tečaja predlagaj enako...Bodi koristen..kaj vas stane?
cirenij
26. 07. 2012 09.35
+0
Glede na tvoje gledanje ti je verjetno namenjeno, da boš odhajal sam in osamljen. Bog ve, če ti bo Bog stal ob strani. Takrat se boš spomnil najine diskusije in boš mislil..,. Cirenij je imel prav. Govorim ti iz izkušenj mojih najdražjih odhajajočih, ki jim je bližina sočloveka veliko pomenila.
.VOY.
26. 07. 2012 09.37
+1
A tukaj se pa pol tvoja Dobrodelnost konča..no k je treba denar dat...smo vsi enaki..pa tako povej !
cirenij
26. 07. 2012 09.42
+1
h ni važno.Vedno dajem po svojih zmožnostih.Nisem pa država, da bi lahko dal nekaj 10 tisoč EU. In kar dam, dam iz srca. Samo takemu človeku je brez veze še kaj razlagat in zato končam. Vsak pa najbolje ve zase koliko in za kaj da. In pri tem nimam slabe vesti. Sem dajal tudi, ko zase nisem imel. Pa to splo
.VOY.
26. 07. 2012 09.48
-1
cirenij...dej še men vsaj za ene čike..pliss
HooplaToopla
26. 07. 2012 00.22
+6
Tole bi res moralo biti kar precej na vrhu seznama stroškov. In dovolj sredstev, da bi lahko podprte s strokovnim tudi poklicnim osebjem delovale izpostave po vsej državi. Ampak tolpa na oblasti še za vrtec noče več prispevati, kje šele za umirajoče.
HooplaToopla
26. 07. 2012 00.35
+4
Poleg tega je pa žal res tako, da bi v primeru višjih sredstev iz proračuna za Hospic, verjetno takoj od nekod prilezlo precej poslovnežev z vezami pri koritu, ki bi najprej pregnali vse, ki tam delujejo sedaj, razen tistih, ki bi bili pripravljeni delati prostovoljno (zastonj). Nabili bi cene za oskrbo do neba, izmolzli še dodatna sredstva od države in kmalu zaprli štacuno. Sam naziv Hospic bi ostal omadeževan še naslednjih 15 let, ljudje pa bi sumničavo opazovali tudi vse prave prostovoljce, ki bi stvar spet poskušali pognati. Dokler so mnogi v tej državi za dovolj evrov pripravljeni prodati svojo umirajočo mater, bo žal tako. In dokler se bo večini državljanov to zdelo normalno, kao taki časi so, se ne bo nič spremenilo.
illy2
25. 07. 2012 23.51
+12
BogiEmil in MsPikapiki imam občutek, da še nikoli nista bila ob umirajočem človeku.... sam sem večkrat obiskal, hospic in lahko rečem generalno kapo dol !!!!! pojdita preverit in potem kaj napišita !!! in vesta kaj bosta napisala...nič, ker bosta ostala brez besed..... seveda naša država financira samo poštene, kot so š rot, b avčar , h ilda,k ramar in še celo noč lahko naštevam te poštenjake....... !!!!!!
nogomet12
25. 07. 2012 22.44
+25
BogiEmil V Hospicu se plača 800 evrov za cel mesec. Tja gredo ljudje, ki so neozdravljivo bolni in se ne zdravijo, je samo paliativna oskrba. Veste tam ljudje umrejo in se lahko poslovijo od svojcev, kar pa v bolnici nekako ni mogoče, tu v Hospicu so do zadnjega diha obravnavani kot ljudje in ne številka. Poleg tega so pa vsi, ki so tam zaposleni in prostovoljci, ki to delo opravljajo predvsem ljudje, oziroma v ednini človek z velikim Č. Poznam primer da je v domu za starješe občane izven ljubljane potrebno plačati preko 900 evrov za take bolnike, v Hospicu pa sem že navedel ceno. Tako, da sem absolutno za to da se jim pomaga.
MsPikapiki
25. 07. 2012 21.35
-18
Nekdo se spomni nekaj ustanoviti potem pa se z vso silo hoče prilepiti na državne jasli. V Ameriki in drugje po svetu nudijo to pomoč prostovoljci, za svoje delo ne dobijo nič in tudi ne izsiljujejo države.
MsPikapiki
25. 07. 2012 21.36
+13
Ko je umiral oče smo bili pri njemu ožji svojci, in pri mami ravno tako. Celo noč pri obeh.
_Lorencia_
25. 07. 2012 21.39
+11
MSPikapiki...se vidi, da nimaš pojma o čem pišeš...prvo se malo pozanimaj. V Hospicu delajo PROSTOVOLJCI, ki ne dobijo nobenega plačila....vzdrževati stavbo in vse ostale storitve, kjer nudijo umirajočim 100% oskrbo z 8.000eur mesečno...saj je prostora za 10 pacientov....je skorajda nemogoče. In nimajo vsi svojcev, ki bi lahko skrbeli za njih oz so tako težki bolniki, da potrebujejo zdravstveno nego. Plačujejo le zdravnika in dve medicinski sestri.
BogiEmil
25. 07. 2012 22.10
-9
mislim, da je Hospic predvsem ustanova, da je svojcem lažje, psihično in umirajočim, fizično, računajo pa 800 eur in ne 8000 ... ampak, se bolj strinjam z MsPikapiki, kot s teboj ... kar so ustanovili, naj vzdržujejo, a za to je potem potrebno državo obremenjevat in nas, davkoplačevalce, ... težki bolniki so pa za v bolnico ne za v Hospic ... s 5 zvezdicami ... pač, nekdo bi služil na umirajočih, prostovoljci pa, glede na dotično osebo, pokazano na TV tudi nimajo finančnih težav in jim je to mašilo prostega časa ..., da ne bo pomote, vsaka jim čast ... se boste morali naučiti preživeti sami, žal ... sej prostovoljci bodo še zmeraj tu ... čedalje več jih bo ...
1BEYBA
25. 07. 2012 22.57
+7
kaj ste eni primitivneži.Kdor je mel kdaj takega bolnika in je bil deležen njihove pomoči ve da to ni hiralnica ali nek onkološki oddelek kater te nafila da dva dni spiš in ko se zbudiš rabiš čas da zopet možgani spoznajo človeka oziroma se zavedaš kdo je ob tebi.Ker naše bolnice nimajo dovolj zdravstvenega osebja in preveč pacientov mislim na onkologijo kajti, danes žav prevladuje ta huda zahrbtna bolezen, rak. In ker je pacientov zdneva vdan več je nemogoče z tako nizkim osebjem nudit zdravniškim osebjem nudit lajšanje bolečin ki pa ni samo organska
1BEYBA
25. 07. 2012 23.29
+8
ampak predvsem psihološka.Kajti tak bolnik te rabi 100% ob sebi in takrat rabi pozornost, ker se zaveda svojega konca in ga je strah lastne smrti.Za to ljudje vsi bomo nekoč na tem in se zavedajmo že sedaj kam bomo šli in kdo nas bo takrat negoval in nam stal ob strani ali bomo sploh finančno sposobni plačevat in v tako kratkem času dobit kje kakšno prazno posteljo. No v tej ustanovi so ljudje z močnim srcem in ljubeznijo.Kajti bolnika pripravit na smrt ob tem pa tudi svojce mi verjamete, da je res težka naloga in mal nas je sposobnih za tak neprecenljivo velik korak.Za to osebju iskrene čestitke in zahvale, da sploh še obstajajo taki ljudje.Ne pa da se gremo zaradi take ustanove ki jih je že tako premalo klevetat pa sploh taki ki pojma nimajo kaj sploh ta ustanova predstavlja in kaj nudi.
1BEYBA
25. 07. 2012 23.33
+4
ti si pa res bogi emil-tud tebe še to čaka pa se takrat spomni kakšne neumnosti pišeš.Pa pozanimaj se za znesek.
_Lorencia_
26. 07. 2012 08.00
+4
Emil...jasno je, da še nisi imel izkušnje z Hospicom in da bi ti tvoj najdražji umiral v res velikih bolečinah-. Veš kaj rečejo v bolnici po večini - pojdite umret domov ? Ja, in tudi če ti skrbiš za svojca...kako bo šel kakat in se umit, se želel premaknit...da ne govorim o bolečinah in zdravilih...ČE SI TI V SLUŽBI...če ga imaš rad, potem najboljše da pustiš službo a ne? In bolj dobro beri...rekla sem, da mesečno od VSEH pacientov SKUPAJ dobijo 8.000eur oz še manj, ker jih je le 10. Imaš ti občutek, da se tu bajne vsote vrtijo al kaj?
alterego
25. 07. 2012 21.26
+9
tudi pred smrtjo nismo vsi enaki! po smrti pa kakršno karmo si si pridelal...
BogiEmil
25. 07. 2012 21.36
BogiEmil
25. 07. 2012 21.11
+1
Žalostno, samo ne vem, nekateri si ne bi mogli privoščit niti pol takega plačila za svojca, kateri umira, pa jim umre doma, v krogu družine ali pa v bolnici pa ni noben halo, travme se pa lahko pozdravijo z obiskom psihiatra, večina pa jih pozdravi z obiskom bifeja in objemom ostalih, kateri so umirajočega poznali ... umrli bomo pa tako ali tako vsi, slej ali prej ... pač bo treba naredit 120 sob in krat 800 eur je to 96000 eur na mesec, to pa že bo neki ....
supertrolla
25. 07. 2012 20.52
+16
Mislim, da je veliko ljudi med oskrbovanci, vernih. Naj jim še cerkev nekaj primakne, al samo čakajo, da bodo kasirali na račun cerkvenih pogrebov in kasirali za maše pokojniku?
Be-Head-Ed
25. 07. 2012 20.43
+3
Mestna občina Ljubljana da zastonj zemljišče na katerem hiša stoji, donatorji hišo HOSPIC zgradijo (gradnja + oprema) v celoti, za bivanje na mesec osebo stane 800, 00 €,. MOL odobri razpis nekaj tisoč evrov, ... Sicer pa "ni denarja". Zaposleni cele dneve pišejo prošnje za donacije, ki gredo za plače direktorice in zaposlenih "strokovnih" delavcev, uporabniki od tega na žalost nimajo nič!!
_Lorencia_
25. 07. 2012 21.42
+12
zemljo ni podarila mestna občina, ampak ena gospa...zahvala tej gospe je napisana takoj ko prideš v Hospic. Morda bi lahko tudi ti šel kdaj tja, da bi dobil malo bolj realno sliko, koliko truda in prostovoljnosti je podarjeno,, ker na srečo obstajajo tudi dobri ljudje...uporabniki imajo od teh 800eur OGROMNO...očitno še nisi imel svojca, ki bi ga tam negovali
illy2
26. 07. 2012 00.01
+0
be head ed, ne gledati samo televizije, pravijo, da poneumlja!!!!! no, tvoj komentar,je kot nalašč tukaj, da takoj to trditev potrdi...
divus
25. 07. 2012 20.10
-14
Tam nekje v tuji postelji se ne bi rada poslovila, sploh pa ne med tujci hvala, saj vsakdo izmed nas ima svoje otroke in od njih se hočem posloviti.
iss
25. 07. 2012 20.18
+23
no, eni jih nimajo, eni otroci pa tudi niso pripravljeni ali ne morejo skrbet za umirajoče starše.....
BogiEmil
25. 07. 2012 21.15
-1
čedalje več bo tega, kdo za koga, pa kaj je sploh kdo komu, pa kje zaslužit, otroci pa ... to je pa drug problem ... vsak normalen otrok, bo poskrbel za starše in to tako, da bodo v njihovem krogu, tisti, kateri pa noče poskrbeti za njih ali ne more, pa za njih tudi ne bo dal 800 eurov ...
_Lorencia_
25. 07. 2012 21.43
+6
ja seveda...temu ni vedno tako...so bolniki, ki so tako zelo bogi, da potrebujejo zdravniško pomoč in 100% nego...pa če imaš tega svojca še tako rad...upam, da se ne boš enkrat sam znašel v tej situaciji...niso vsi umirajočli enaki in kot je prikazano v filmu, da le ležijo in umirajo
1BEYBA
25. 07. 2012 23.37
+7
tesarka a v bolnici pa nisi na tuji postelji pa ne pomisliš kolk jih je že gor umrlo.Že od porodnišnice dalje.Ma ne morem vrjet kakšen nerazgledan folk ste tu gor,.
stricko
25. 07. 2012 19.55
-5
a je Pahor pobral denar
nevica
25. 07. 2012 19.55
+14
To je vsekakor ena večjih sramot za to državo. Pa še desno vlado imamo, ki po vseh cerkvah klečeplazi in si pere moralo.
volek
25. 07. 2012 19.39
+27
S R A M O T A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Za človekove zadnje dneve ni denarja, za državne proslave LEVE IN DESNE pa je.
24Ppkur
25. 07. 2012 19.48
+11
1BEYBA
25. 07. 2012 23.42
+1
volek- car si točno tako celo življeje plačuješ in se matraš, da konec doživiš na drugih plečih.
illy2
25. 07. 2012 23.56
+0