Slovenija

Odmor se po novem ne bi štel v delovni čas

Ljubljana, 22. 06. 2012 11.56 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Minister za delo Vizjak: nova reforma trga dela naj bi odpravila prepad med zaposlovanjem mladih v negotovih oblikah dela in veliko varnostjo zaposlenih za nedoločen čas. To bi storili z vpeljavo enotne pogodbe za nedoločen čas.

Delež začasnih zaposlitev je v skupnih zaposlitvah v starostni skupini med 15 in 64 let v Sloveniji nad povprečjem EU že od leta 2002 in posebej izstopa najvišji delež začasnih zaposlitev med mladimi.

Ključni cilj smernic reforme trga dela je odprava segmentacije na trgu dela, je pojasnil minister za delo Andrej Vizjak. Kot je dejal, želijo prepad med "divjo fleksibilnostjo" oz. zaposlovanjem mladih v negotovih oblikah dela ter med veliko varnostjo zaposlenih za nedoločen čas rešiti z vpeljavo enotne pogodbe za nedoločen čas.

Pogodba predvideva tri obdobja

Pogodba predvideva tri obdobja. V okviru prvega, poskusnega obdobja, ki bi po predlogu vlade trajalo pet mesecev, bi imel delodajalec možnost odpovedi pogodbe o zaposlitvi brez razloga, tako kot za zaposlene za določen čas velja tudi danes.

Sledilo bi prilagoditveno obdobje oz. obdobje zaposlitve do dveh let. Če bi želel delodajalec v tej fazi delavcu prekiniti pogodbo o zaposlitvi, bi morali za to obstajati razlogi, medtem ko po veljavni zakonodaji pri zaposlitvah za določen čas to ni potrebno, je izpostavil Vizjak. Poleg tega zaposlenemu v času prilagajanja že pripadajo vse pravice z naslova delovnega razmerja.

V tretjem obdobju, obdobju stabilnosti, bi tako kot v prilagoditvenem obdobju v primeru odpovedi pogodbe o zaposlitvi veljalo več poenostavitev formalnosti.

Delež začasnih zaposlitev je v skupnih zaposlitvah v starostni skupini med 15 in 64 let v Sloveniji nad povprečjem EU že od leta 2002, pri tem pa posebej izstopa najvišji delež začasnih zaposlitev med mladimi.
Delež začasnih zaposlitev je v skupnih zaposlitvah v starostni skupini med 15 in 64 let v Sloveniji nad povprečjem EU že od leta 2002, pri tem pa posebej izstopa najvišji delež začasnih zaposlitev med mladimi. FOTO: Thinkstock

Možna tudi pogodba za določen čas

Ministrstvo je sicer kot izjemi zunaj enotne pogodbe za nedoločen čas predvidelo pogodbo za določen čas za tiste, ki so vezani na mandat oz. neko obdobje (funkcionarji, direktorji, tisti, ki opravljajo javna dela), ter pogodbo za občasna in začasna dela, ki se lahko sklene za vsa dela, ki se ne opravljajo na sistematiziranih delovnih mestih, pri čemer posredovanje dela lahko poteka le prek zavoda za zaposlovanje. Kot primer za to je Vizjak navedel pomoč na vrtu. Dodal je, da bi to zmanjšalo obseg dela na črno in sive ekonomije.

Med poenostavitvenimi postopki sklepanja in odpovedi pogodb o zaposlitvi je izpostavil, da ne predvidevajo bolj svobodnega odpuščanja. "Mi ne širimo vsebinskih razlogov za prenehanje delovnega razmerja. Ti ostajajo, kakršni so bili," je zatrdil in dodal, da jih zanima zgolj potek postopka.

V primeru prekinitve pogodbe iz krivdnih razlogov

Če bi prišlo do prekinitve delovnega razmerja iz krivdnih razlogov, ministrstvo predlaga institut poravnave in upravičenost delavca do nadomestila za brezposelnost. Delavec bi se imel možnost poravnati z določeno odškodnino in priti do nadomestila, kar trenutno ni mogoče, če bi vztrajal, da ni kriv, a tega ne bi dokazal, pa bi pravico do nadomestila izgubil, je povedal Vizjak.

V zvezi z odpovednimi roki se na vladnem resorju za delo zavzemajo, da bi se delavci na zavod za zaposlovanje prijavili takoj po njihovi sprožitvi. V tem času tako ne bi le delali, temveč bi bili že tudi aktivni iskalci zaposlitve.

Vizjak predlaga enotno obdavčitev vseh vrst dela in odpovedne roke, odvisne od trajanja zaposlitve, ki bi bili najmanj 14 in največ 90 dni.
Vizjak predlaga enotno obdavčitev vseh vrst dela in odpovedne roke, odvisne od trajanja zaposlitve, ki bi bili najmanj 14 in največ 90 dni. FOTO: Thinkstock

Sklad za odpravnine po avstrijskem vzoru

Minister upa tudi na ustanovitev sklada za odpravnine po avstrijskem vzoru. V sklad bi po 0,58-odstotni prispevni stopnji vplačevali delodajalci, je pojasnil. Delavci bi imeli po njegovih besedah ves čas pregled nad tem denarjem, saj bi se sredstva beležila na njihovih individualnih računih.

Na ta način bi odpravnino zaposleni zagotovo prejeli tudi v primeru stečaja podjetja, medtem ko je danes lahko ne. Če bi nekdo takoj našel drugo zaposlitev, se odpravnina ne bi izplačala, če je ne bi prejel v času celotne delovne aktivnosti, pa bi se ta sredstva kot bonus prenesla v pokojninski sistem.

Ministrstvo je sicer predvidelo prilagoditev delovne zakonodaje trendu staranja delovne sile. Skladno s tem bi se delavcem, ki jim za starostno upokojitev manjka do pet let starosti in do pet let pokojninske dobe, zagotovilo posebno varstvo pred odpovedjo.

Odmor se ne šteje v delovni čas

Predlagane spremembe se med drugim nanašajo še na odmor med delovnim časom. "Predlagamo, da se določi, da se odmor med delom ne šteje v delovni čas in da se glede plačila tega odmora delodajalec in delavec dogovorita v kolektivni pogodbi," je povedal Vizjak. Dodal je, da to ne pomeni, da bi v praksi prišlo do sprememb.

Po ministrovih besedah pričakujejo, da bodo socialni partnerji reformi trga dela v naslednjih mesecih posvetili veliko razprave in da bodo jeseni, ko se bodo dogovorili okoli ključnih izhodišč, že lahko iskali bolj konkretne rešitve v obliki členov zakona.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (763)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

kleopatra-1
24. 06. 2012 15.08
+12
glede zaposlovanja bi država morala najprej ukiniti agencije za delo. To je uradno dovoljeno suženjstvo. Če pa agencije ostanejo, naj ukinejo zavod za zaposlovanje. Na tak način ga ne rabimo. Komu je v zadnjih letih zavod našel kakšno službo?
kalimeri
24. 06. 2012 10.09
+6
sklad za odpravnine - še ena nategancija naroda za to, da država pobira denar od ljudi za svojo korist.
kleopatra-1
24. 06. 2012 15.10
+3
res je, ta denar naj dajo meni, mi povejo, da je za odpravnino, če ga bom jaz prišparala dalje, je to moj problem. Enako bi moralo biti glede pokojnin. Medgeneracijska solidarnost je že zdavnaj padla.
Kristina87
24. 06. 2012 00.40
+6
če tota banda nebi podpirala razne bavčare pa zidare pa itd..( tukaj mislim na NLB...ki so jo tud iz mojega dnarja dokapitalizirili oz. če pvem po kmečko dajali denar kar nanese najman 1mld evrov) danes nebi nižali plač pa nam malce jemali pa še ne vem kaj ....ravno tolko nam manjka kolko je ta banda pokradla....pa dajte se zbudit slovenci....jaz se strinjam z varčevanjem...samo ne da jih par krade mi pa si trgamo od ust
Darko32
23. 06. 2012 22.10
+4
Z takšnimi idejami v bistvu predlagatelji kažejo koliko so sposobni. Z tem predlogom pljuvajo v sebi v obraz, saj dokazujejo, da so popolnoma nesposobni. NAmreč z manipuliranjem z malico nebo nič rešil. Tukaj bo moral rešiti področje okrog pokojninske reforme in plačevanje prispevkov.. On pa predlaga manipuliranje z malico in ne reševanje kako rešiti problem, katerega so predlagali sindikate v povezavi z delovnimi mesti in problemom nad 55 let v povezavi z plačevanjem prispevkov.
kalimeri
24. 06. 2012 10.12
+6
rešil bo to, da boš mesečni saldo delovnih ur namesto 170 ur imel160 ur, in to pomnoži z urno postavko, pa boš videl, da boš zaradi tega ukrepa dobil nižjo plačo. cilj je enak kot prej, zniževanje plače, le da je to zavito v darilni papir, ker direktno se ni obneslo.
Jimi1
23. 06. 2012 20.23
+6
Sem cca 1 mesec preživel v slovenski firmi po izdelkih identičnemu nemškemu podjetju... Delovnik pa tak. 8,00 prihod v podjetje do 8,30 , pripeljani s strani zun.izvajalca npr.roglički, mali sendviči in pijače v podjetje, mala malica na del. mestu, hkrati pa pogovor oddelkov med seboj o delih za ta dan. Do 13tih delo, nič bolj produktivno, kot v Sloveniji na identičnih del. mestih. do 14 tih prava malica z dostavitvijo pripravljenih obrokov v menzo z mikrovalovkami, ki jo delavci sami čistijo in vzdržujejo, po želji kosilo v eni od bližnjih restavracij... Zaključek dela 17,00 . Vsak petek zaključek dela ob 13,00....
Jimi1
23. 06. 2012 20.25
+6
Še plače takrat... V Sloveniji sem delal za 1000 DEM za enako del mesto mi je nemec ponudil 7000 DEM...
korintos1
23. 06. 2012 21.36
+4
kleopatra-1
24. 06. 2012 14.50
+2
Jimi, bolj bi bilo zanimivo, če bi povedal, kako si danes?
zmago56
23. 06. 2012 19.45
+6
Me prav zanima, kdaj bodo začeli z reformo plač? Kdaj bomo tudi v Sloveniji dočakali povprečne Evropske plače, če že imamo povprečne Evropske cene?
BaGr67
23. 06. 2012 19.53
+4
Pa človek sej gremo v Evropo in kje je treba začet "M??? že spet pr nas ,ki že tko al tko nč NIMAMO!!!!
kalimeri
24. 06. 2012 10.14
+3
delali bomo po evropsko, plače bomo dobilo pa po afriško ali azijsko, kitajsko
pormasina
23. 06. 2012 19.35
+17
Sam enkrat bi jih dal v proizvodnjo za trak delat pri 34stopinjah!!!!!Na kraj pameti mu nebi več prišlo da bi malico ukinli!!!!!!!!!!BANDA!
pormasina
23. 06. 2012 19.29
+8
Če v podjetju ne izpolnjuješ njihovih normativov dobiš knjigo!!!!!!! BEMTI KER BO PA TTIM ŠALABAJZERJEM DAV KNJIGO KO ŽE 20LET NIČ NE DELAJO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BaGr67
23. 06. 2012 19.26
+7
Takole ženske !!Očitno bomo mogle vzet vse v svoje roke!Imam 27 let delavne dobe !!Od tega sem imela odmor za malico vseg 5 let "se pravi v gnilem socializmu"zdaj pa delam od 7 do 14 ur na dan in nimam malice"ZDAJ!!!in kaj mi pravi delodajalec"imaš pač tako specifikacijo dela"!!!Kako lahko po vsem tem zdravo živiš se zdravo prehranjuješ neda bi odšel na "bolniško"Moram povedat,da je nisem koristla že dolgo,ker kljub vsemu poskušam HM živet zdravo!!Še po zaporih imajo pravico do treh obrokov na dan!!!Sploh v 12ih urah!!!!!
24uric
23. 06. 2012 19.37
+6
in pol pa rečejo da je zdravo jesti obroke(hrano) bolj počasi?....od zadaj te pa vladoumneži z bičem tolčejo dej bol hitro jej da boš več za nas naredil..lol
BaGr67
23. 06. 2012 19.50
+3
To itak! Tisti,ki so pri koritu pa tako al tko "žrejo hit ",da bi ja čim več "pojedl"!!!
Jimi1
23. 06. 2012 20.03
+6
V zivljenju v 15 letih dela nisem nikoli imel časa, da bi malico v 30 minutah v miru pojedel. Delo pri privatnikih pa sploh, na sendvič med potjo iz enega delovišča na drugo. Malica med vožnjo.... Zaradi preobilice dela vsaj 1x mesečno celo nisem imel časa "malicati".... Prekleto strojništvo, da sem ga študiral in posledični delodajalci !
BaGr67
23. 06. 2012 20.16
+6
In to ti bo delodajalec ravno tako štel v tisti čas malice čeprav je nimaš "b... pokvarjena!!Pa Admin me bo spet skenslov!!!
da_glava_boli
23. 06. 2012 19.11
+19
V PRVEM MANDATU JE POKRADEL DRŽAVO..V DRUGEM BO ŠE NAROD!
LepiBorut
23. 06. 2012 19.33
+8
pomagali pa so mu ostale stranke in sindikati.
senker17
23. 06. 2012 17.55
+11
Un pa gre ob keri koli uri kr med šihtom na toplo malico oziroma kosilo pa ga ni 2 ure to pa noben ne gleda :D
hubertfast
23. 06. 2012 18.05
+9
Vprašanje če sploh pride nazaj, če pa pride je pa itak nadelan.
24uric
23. 06. 2012 18.16
+6
senker Odvisno ..tisti ki delajo fizično bi jim dal jaz dal daljši odmor za malico, zakaj pa ne?
koala_pleza_plazi
23. 06. 2012 17.48
+9
admin nisem jezna nete,ker mi brišeš komentarje...sam sem pa nad tabo globoko razočarana,ker delaš za janšiste..ah pustila bom vse skupaj..ne bom več tukaj komantirsala...ampak se bom vsega skupaj drugače lotila....vseeno se nebom pustila tvojemu ljubljenemu liderju...naj on tebi krade..meni več nebo!!!!!!
hulkica
23. 06. 2012 15.43
+23
kaka malca ukinit in to če samo še par fabrik,tovarn komi dihajo???in shajajo skuz so v minusu,rdeče številke...halo vizjak neumni majhen možiček grdi,zbudi se,pokaži mi firmo k dela z polno paro in ful profita,dam ti za pijačo takoj!!narod te bo linčal prej al slej,od mene boš dobu na okeca tud,ko te vidim od blizu
Uporabnik565636
23. 06. 2012 15.36
+10
Ce bo to slo skozi me zanima koliko se jih bo po 2 letih dejansko zaposlilo za nedolocen cas ali pa bodo mogoce po tem casu zaposlili drugo osebo oz. preoblikovali v drugo delovno mesto. Upam, da bo o tem kaksna statistika.
kalimeri
24. 06. 2012 10.18
ko poteče preizkusna doba ali doba za določen čas ti rečejo adijo ker tako niso dolžni plačat ne odpravnine ne drugih dajatev.
Marinanjo
23. 06. 2012 14.23
+12
GRAD GORI GROF BEŽI....... in še bodo bežali in to v kratkem sam nej poči....nej grejo probat kejdaj zares delat ne samo na šiht hodit....
koala_pleza_plazi
23. 06. 2012 14.41
+44
LJUDJE ZBUDITE SE!!!!!!!POJDITE NA "DRŽAVA HOČE DEDIŠČINO" DAJTE MI PLUSE,ČE SE STRINJATE Z MOJO IZJAVO,POVEJTE NAPREJ!!!TREBA JE NAREDIT KONEC!!!!!UPAM,DA ADMIN NI IN NEBO ZBRISAL TEGA IN ONEGA KOMENTARJA!!!!! ZADNJI ČAS JE DA GREMO NA ULICE!!!!POLITIKI SE DELAJO JUNAKE....POKAŽIMO JIM,DA SMO TO MI!!!!!! HVALA!!!
idrca
23. 06. 2012 16.00
+17
stari ati so se borili za delavske pravice a mi mladi bomo pa to zafurali,očitno se nam ne da na ulico da ustavimo te birokrate - na juriš
koala_pleza_plazi
23. 06. 2012 16.21
+8
IDRCA ČISTO PRAV SI POVEDAL..... NE STRANI DRŽAVA ZAHTEVA SVOJ DAVEK SEM POVABILA SLOVENCE K VSTAJI...UGANI KAJ...... ZLOMKA BRISALI SO ME....
ian00
23. 06. 2012 16.37
-10
če ste pozabili,je g.svetilnik,minister v pahorjevi vladi spisal in sprejeli so zakon oni. zakaj takrat niste hoteli na ulice? aja,mislili ste,da vas bo opankovičeva mafija rešila
24uric
23. 06. 2012 16.57
+6
@ian00 imaš prav vsi so isti tvoji in moji
tito-idol
23. 06. 2012 14.11
+11
Odlično.Se pravi,da veliko zaposlenih v JS sploh ne bo dobilo plače,ker so večino delovnega časa na odmoru.
korintos1
23. 06. 2012 14.56
+2
Uporabnik565636
23. 06. 2012 15.39
-1
Ah za sankom vsi vedo vse. V glavnem tisti, ki jim je edini obisk JU teta na pasosih vsakih 10 let, o tem govorijo iz lastnih izkusenj.
antonino
23. 06. 2012 13.51
+11
kako bo pa sedaj z tistimi v JS, ki imajo sedaj celih 8 ur odmora - a bodo morali začeti delat (čeprav ne vejo kaj ), ali bodo ostali brez plač. A KDO MOGOČE V TRGOVINI POZNA ČAS ZA ODMOR ALI MALICO - pokažite mi tako trgovino - a trgali pa bodo pol ure za malico, čeprav boš delal - VIZJAK ZBUDI SE
lnterReflections
23. 06. 2012 14.10
-25
To, da ukinejo odmore je super! Če 8 delavcem delodajalec ne plača 1 uro pavze, potem lahko zaposli enega novega delavca! Tako znižaš brezposelnost! Antonino, ko pridem v Mercator, vidim povprečno 4 blagajne, dela samo ena, vrsta je pa dolga 4 metre. Torej so 3 na pavzi, ena pa dela. Ne mi o pavzah, prosim te! Vizjaka in Majerja videti ne morem, ampak za ta zakon, kapo dol!!!
Uporabnik565636
23. 06. 2012 15.28
+10
V bistvu je obratno. Ce ne placa malice, niso na pavzi in je eden odvec.
kurcvasgleda01
23. 06. 2012 13.30
-27
Vizjak to mi delaj takega ministra potrebujemo...kapo dol...delavec bi samo še jedel, pil, kadil in v bolniški bil...
lnterReflections
23. 06. 2012 13.34
+15
Kere pokaš ti! Sedaj pa ti dajejo stalno pogodb za določen čas, pa ti banka potem noče dajati kreditov za stanovanje! Ti rowachol imaš sigurno verigo nepremičnin, pa si želiš, da bi ljudje raje tebi plačevali najemnino, kot pa da bi kupili npremičnino! Star sem 27 let in ne mislim živet pri starših do 50 leta!
lolzorr
23. 06. 2012 13.37
-11
Jah uživaj doma :), glede tega pa bi se z rowachol strinjam večina bi jih samo kadila,pila pa spala
lnterReflections
23. 06. 2012 14.01
-2
lolzorr, lenobo ima človek v naravi! Drugače pa, jaz Majerja in Vizjaka videti ne morem, ampak ta predlog mi je kar všeč, saj bom tako prej prišel do redne zaposlitve in potem do kredita za stanovanje!
Kukulkan
23. 06. 2012 14.03
+6
@rowachol kaj bi še da ti delavc plača da lahko pri tebi visi 8 ur ali več? Sj delavc ne dela da zasluži ampak da preživi, ti zaslužiš v njemu
massa2
23. 06. 2012 13.30
+13
Briga jih v tem trenutku kaj si ljudje mislijo, ker vejo, da se 1/4 ljudi boji tega, da bi izgubili službe,.... v tem bednem času kot smo, so si vzeli pravico, da delajo z nami kakor želijo.....ker mi vsi vemo, kje bi se dejansko lahko resnično začele dogajati koristne spremembe, pa se tam nič ne zgodi...... A dejte nehat, pol pa slišeš kako težko je nekem bivšemu poslancu dobit službo v teh časih,...ja seveda, a zdej se bomo pa vsi spraševli a se mi sploh slača službo iskat, če jo on ne dobi ni šans zame, da jo jaz dobim!!! S takimi komentarji je bolj, da sploh ne prihajajo na sceno, bolj da so tiho, on ima, Bog ve, na kateri banki toliko prihrankov, da kar neki časa brez službe lahko živi na veliki nogi, jaz oprostite si tega ne morem privoščit, zato je že skrajni čas da pridejo s kakšnim predlogom, ki bo vsaj enkrat koristen za navadne smrtnike. Pa še to bi jim sporočila, da njihova manipolacija ne deluje na kar nekaj ljudeh, smo v časih, ki vsi ljudje že bolj na široko razmišljajo in ki vejo, da še kaj obstaja kakor pa samo sosed.... Pa ni važno a je levica a je desnica, mi ljudje bi šli radi samo naravnost, da bo končno svet brez preprek....
Uporabnik565636
23. 06. 2012 15.30
+3
Ce ukinejo placilo malice tistim na minimalcu, ne verjamem, da se jim bo splacalo v sluzbo hodit. Bodo vec dobil socialne kot pa place.
kalimeri
24. 06. 2012 10.22
+1
ker poslanci težko dobijo službo morajo poslanski odvetniki v Telekom, da jih tam vzamejo - no na srečo so tam bili bolj pametni,
kleopatra-1
23. 06. 2012 13.28
+36
sem delodajalka. Delavcev, ki slabo delajo, nimam. Res je težko dobiti dober kader, ampak tiste, ki imajo voljo in željo do dela, se da naučiti. In da se jih motivirati. Od tu naprej je pa odvisno od delodajalca. Če bi jaz svoji delavki dala minimalno plačo in ji non stop grozila, da bo odpuščena, če hihne, ne bi imela nobene pravice zahtevati od nje odlično opravljenega dela. Ker pa ji dam 1200 neto plus motivacijska lestvica, je punca lepo naredila načrt, kako bo dvignila promet naslednji mesec, da bo lahko zaslužila več, je nasmejana, rada pride v službo, ve, da lahko gre na kavo ali pa dela prevale, ko je delo narejeno, zato jo imajo ljudje radi in promet se nam krizi navkljub strmo dviguje. Obe sva zadovoljni. Do jeseni potrebujem 3 nove delavce. Obe strani morata biti pošteni, motivirani, pripravljeni za pogovor, pa ne bo izkoriščanja ne na eni ne na drugi strani. Tito me je tako učil in tako bom delala vedno. Delavcem bi rada dala še višjo plačo, ampak žal država malo preveč davkov in prispevkov pobere. Ko bodo te znižali, bo moja firma cvetela, zadovoljne delavce pa imam že zdaj. Podjetje je kot ena družina. In tako se moramo obnašati, pa bo vedno za vse prav in problemi rešeni na človeški način. Po zakonu bi res lahko dala delavcem minimalko in se sama vozila v luksuznem avtu. Ampak moje vrednote so drugje. Raje dam delavcu višjo plačo in ga gledam zadovoljnega, pa četudi se sama vozim v starem avtu srednjega razreda.
lnterReflections
23. 06. 2012 13.30
+4
Kleopatra, jaz sem priden, vendar nimam izkušenj! Me vzameš, ali boš taka kot 80% delodajalcev, ki rečejo:"Iščem nekoga, ki že zna, ne da se mi učiti!" ?
lolzorr
23. 06. 2012 13.33
-3
23345
23. 06. 2012 13.43
+7
TOČNO ZAKO KLEOPATRA-1. NAJVEČJI KAPITAL JE DOBER DELAVEC. VENDAR JE PREMALO TAKIH KOT SI TI KLEOPATRA, IN SEDAJ JIM VIZJAK DAJE ŠE ENO MOŽNOST VEČ , DA SE DELAVEC TOTALNO IZKORISTI. SEDAJ PA SO SINDIKATI VSI TIHO, KO PA JE HOTEL PAHOR NA MILEJSŠI NAČIN KAJ NAREDITI, JE BIL PA STRAH IN POK. TO JE MASLO JANŠE IN NJEGOVIH KLONOV.
kleopatra-1
23. 06. 2012 13.48
+6
lolzorr, nisem rekla, da jaz trpim. Hudo mi je, ko vidim, kako izkoriščani so danes delavci. Borim se za njihove pravice, ker mi ni vseeno.
kleopatra-1
23. 06. 2012 13.51
+7
European, ne zahtevam izkušenj. Zahtevam sposobnosti, voljo do dela in željo po novih znanjih ter odličen pristop do ljudi. Nenazadnje je lažje naučiti nekoga, ki nič ne zna, pa ima voljo kot pa nekoga, ki misli, da vse ve in si ne dovoli učenja.
lolzorr
23. 06. 2012 13.53
+1
Normalno da je največji kapital dober delavec ki pa jih zelo primanjkuje v zadnjem času, in jaz sem prepričan da marsikatera firma dobrega delavca dobro nadgradi
ill_be_back
23. 06. 2012 13.55
+3
upam da te ni samo lastna hvala kako dobra delodajalka si in da ne nakladaš ter, da to kar si povedala resnično drži ;) Seveda verjamem, da se dajo tudi takšni ljudje resnično najti in da niso samo pravljice. Je pa res, da jih je takih malo.
lolzorr
23. 06. 2012 14.00
+3
Verjetno je dobra delodajalka, ker zdaj še ima dosti energije in volje ker ima samo 3-4 zaposlene,ampak, ko jih boš imela kdaj čez 30, če boš prišla kdaj tak daleč boš opazila da ni več tak lahko kot je zdaj :)
lnterReflections
23. 06. 2012 14.12
+2
kleopatra, jaz nič ne znam, imam pa voljo (izkušnje imam pa samo študentske 5 let).
white power
23. 06. 2012 14.52
+2
odlično kleopatra-1,ampak na žalost je takih delodajalcev zelo zelo zelo malo velika večina je takih,ki samo izkoriščajo delavce, se pravi da so lopovi
korintos1
23. 06. 2012 14.54
peugeot19
23. 06. 2012 21.24
+1
kako iščeš bobre delavce,motivirane,če pa sploh ni nikjer jasno za kaj se sploh gre,za kakšno motivirano delo....vrtet torbico po Portorožu...!