Slovenija

Opozicija neusklajeni pokojninski reformi za zdaj ne bo nasprotovala

Ljubljana, 13. 11. 2012 07.46 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 6 min

Opozicija za zdaj v DZ ne nasprotuje pokojninski reformi, opozarja pa, da bo z njo pokojninska blagajna vzdržna le sedem let. Minister Vizjak je prepričan, da bo do konca novembra usklajena s sindikati. Poslanci so se seznanili tudi s predlogi sprememb na trgu dela.

S pokojninsko reformo naj bi zvišali dejansko upokojitveno starost, z reformo trga dela pa naredili trg dela prožnejši.
S pokojninsko reformo naj bi zvišali dejansko upokojitveno starost, z reformo trga dela pa naredili trg dela prožnejši. FOTO: Thinkstock
V DZ so opravili splošno razpravo o predlogu pokojninske reforme. Minister za delo družino in socialne zadeve Andrej Vizjak je skupaj s koalcijiskimi poslanci opozarjal na nujnost reforme za stabilizacijo pokojninske blagajne.

Alenka Bratušek iz Pozitivne Slovenije (PS) pa je poudarila, da iz vladnih dokumentov izhaja, da bo pokojninska blagajna po reformi vzdržna do leta 2020, kar je le sedem let. Ob tem je opozorila, da bi bila reforma, o kateri so sindikati leta 2011 zahtevali referendum in je na referendumu tudi padla, vzdržna 14 let. Hkrati je največji koalicijski stranki SDS podobno kot še nekateri drugi opozicijski poslanci tudi očitala, da je omenjeno reformo pomagala zrušiti.

Vizjak ji je odgovoril, da reforma leta 2011 na referendumu ni padla zato, ker so ji nasprotovali v SDS, ampak zato, ker ni upoštevala temeljnih predlogov sindikatov, denimo predloga, da je 40 let dela dovolj za polno pokojnino. "Četudi bi SDS reformo podprla, bi ta na referendumu padla," je dejal. Glede navedbe, da bo pokojninska blagajna po reformi vzdržna le sedem let, pa je dejal, da je to minimalna doba in da ni rečeno, da ne bo vzdržna več let.

Janko Veber (SD) je ocenil, da so osebni informativni izračuni, ki jih predvideva reforma, naslednji korak k uvedbi osebnih pokojninskih računov, s katerimi bo prišlo do ukinitve pokojninske solidarnosti. Opozoril je tudi, da vlada v DZ ne bi smela sprejeti zakona, o katerem se še usklajuje s socialnimi partnerji. Vizjak pa mu je na to odgovoril, da je prejšnja vlada storila enako. "Celo sprejeli ste zakon, ki ni bil usklajen," je dejal.

Tudi poslanec SDS Robert Hrovat je poudaril, da se lanski referendum ni zgodil zaradi njegove stranke, pač pa zaradi sindikatov. Njegova strankarska kolegica Romana Tomc pa je poudarila velik pomen osebnih informativnih računov, ki bodo po njenih besedah vsakemu omogočili, da si sam izračuna predvideno pokojnino.

Opozicija bo prvo razpravo potrdila

O tem, ali je predlog pokojninske reforme primeren za nadaljnjo obravnavo, bo DZ glasoval v četrtek. Matjaž Han (SD) pravi, da ima vlada srečo, da ima pred seboj verodostojnega partnerja, ki se zaveda, da je pokojninska reforma nujna. Pri tem je napovedal, da bo sam pokojninsko reformo podprl.

Tudi poslanka PS Barbara Žgajner Tavš je soglašala, da je reforma nujna, zato ji v PS v prvi obravnavi ne bodo nasprotovali. Opozicija je ministru in vladi očitala, da ni bila povabljena k oblikovanju reforme. Vizjak je to zanikal in dejal, da sta obe opozicijski stranki dobili dopis, v katerem vlada ponuja pripravljenost, da reformo predstavi, pri tem pa je Žgajner Tavševa dejala, da to še ni bilo vabilo k oblikovanju reforme.

Franc Jurša iz stranke DeSUS pa je med drugim povedal, da Slovenke in Slovenci v povprečju delamo le 35 let, kljub temu da demografski podatki kažejo povišanje življenjske dobe tako moških kot žensk.

Poslanka SD Andreja Črnak Meglič je opozorila na izločitev posebnih pokojnin, saj meni, da bodo ti izdatki na novo opredeljeni in tudi nižji kot do zdaj. Vprašala se je tudi, koliko časa bo reforma zagotavljala vzdržnost blagajne in kakšno višino pokojnin bo zagotavljala.

Po mnenju Trude Pepelnik iz Državljanske liste je pokojninska reforma nujna, saj so se v preteklosti iz pokojninske blagajne dodeljevale tudi pravice, ki nimajo podlage v plačevanju socialnih prispevkov, poleg tega pa niso imele socialne funkcije, pač pa je šlo za dodeljevanje pravic posameznim družbenim skupinam. Če se bomo upirali spremembam, bo to po njenih besedah pomenilo, da se ne bomo mogli izogniti poslabšanju finančnega stanja.

V SLS se jim po besedah Jakoba Presečnika reforma zdi pomembna zato, ker lahko Slovenijo pomakne korak naprej pri izhodu iz krize, in sicer ne samo zato, ker bo stabilizirala pokojninsko blagajno, ampak bo dala tudi sporočilo tujini, da smo sposobni sprejemati reforme.

Vodja poslanske skupine NSi Matej Tonin je poudaril, da je pokojninska reforma nujna in da je zlasti v interesu upokojencev in tistih pred upokojitvijo. Če ne bo sprejeta, se bodo pokojnine začele strmo zniževati, je opozoril. Pojasnil je, da je sistem treba prilagoditi novim demografskim smernicam.

Če bodo socialni partnerji ocenili, da reforma ni zadostna, je vlada pripravljena od nje odstopiti, je dejal Vizjak.
Če bodo socialni partnerji ocenili, da reforma ni zadostna, je vlada pripravljena od nje odstopiti, je dejal Vizjak. FOTO: Aljoša Kravanja
Vizjak optimističen, še vedno pa je nekaj vprašanj odprtih

Vizjak je optimističen. Glede pogajanj s sindikati o pokojninski reformi so odprti še trije sklopi vprašanj, je povedal. Eden je povezan s prehodnimi obdobji, saj sindikati pravijo, da so prekratka zlasti za ženske. Odprto je tudi vprašanje o poklicnih pokojninah. Tretji sklop pa obsegajo dodatni predlogi za spodbude za delo po 40 letih pokojninske dobe brez dokupa, je pojasnil.

Omenil je tudi predlog vladne strani, po katerem bi bilo po prehodnem obdobju reforme treba za približno osem odstotkov višjo pokojnino delati dve leti dlje. V prehodnem obdobju pa so po njegovih besedah preprečili, "da bi pri isti starosti upokojitve pokojnina padla za več kot dva odstotka".

"Nekaj odprtih vprašanj bomo morali pustiti do končnega dogovora, ki naj bi ga dosegli do konca tega meseca. V začetku decembra bi radi imeli zadevo dogovorjeno v največji možni meri," je povedal.

Glede nekaterih opozoril, da vlada s svojimi predlogi izčrpava Kapitalsko družbo, ki zagotavlja dodatna sredstva za izplačevanje pokojnin, je Vizjak pojasnil, da želijo s pokojninsko reformo doseči prav to, da bi bilo Kapitalski družbi ali proračunu treba prispevati čim manj sredstev za izplačevanje pokojnin.

Z reformo trga dela bi zagotovili večjo fleksibilnost

Po razpravi o pokojninski reformi je DZ začel razpravo o trgu dela."Reforma trga dela je namenjena delodajalcem, da jih opogumi k zaposlovanju," je povedal Vizjak. Poleg tega je reforma namenjena tudi brezposelnim, da bodo prej poprijeli za delo, ter debirokratizaciji nekaterih postopkov, a ta dva cilja sta po Vizjakovih besedah nekoliko v ozadju.

Večjo fleksibilnost naj dosegli predvsem z možnostjo, da lahko brezposelni nad 50 let ter upokojenci opravljajo začasna in občasna dela, ter da se lahko delavec prijavi na zavodu za zaposlovanje že v času teka odpovednega roka, je razložila državna sekretarka na ministrstvu za delo Patricia Čular. "S tem se takšnemu delavcu omogoči, da že čas teka odpovednega roka izkoristi za iskanje novega delovnega mesta," je dejala.

Med poglavitnimi cilji izpostavila še zmanjšanje pasti brezposelnosti za brezposelne osebe s spremembami na področju denarnih nadomestil. Konkretno to pomeni, da se odmerni odstotek denarnega nadomestila za primer brezposelnosti znižuje, kar je Čularjeva pojasnila z dejstvom, da je razlika med minimalno plačo in denarnimi nadomestili za čas brezposelnosti v času krize premajhna. Ukinili bi tudi obveznosti prijave prostega delovnega mesta na zavodu za zaposlovanje, ta obveznost pa ostaja za delodajalce v javnem sektorju in javnih gospodarskih družbah.

Žgajner Tavševa je predlogu očitala, da ne zagotavlja zadostne stopnje socialne varnosti. Ne vsebuje nobenega jamstva, da bodo doseženi cilji, kot so manjša segmentacija na trgu dela, večja zaposljivost ali nova delovna mesta, je dejala. Cilj reforme trga dela bi morali biti prožna zakonodaja, ustrezna socialna varnost in nenazadnje tudi učinkovita aktivna politika izobraževanja, a tega tu ni, je opozorila.

V SD so po besedah Majde Potrata (SD) do predlaganega zakona zadržani. Poleg odprave administrativnih ovir, kar se ji ne zdi sporno, se zdi, da je cilj zakona predvsem povečevati fleksibilnost na račun zmanjševanja pravne varnosti delavcev in iskalcev zaposlitve. To pa za SD ni sprejemljivo, je opozorila.

V SLS predlagajo, da bi brezposelni takoj, ko ostanejo brez službe dobivali nadomestilo v enaki višini, kot do zdaj, kasneje pa bi se po njihovem predlogu nadomesetilo zmanjševalo. DeSUS pa predlaga, da bi bilo opravljanje občasnih in začasnih del namenjeno le upokojencem. SDS in NSi bosta vladni predlog podprli.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (80)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

prpa24
14. 11. 2012 13.13
+1
Med tem, ko po državnem zboru POLICIJA lovi lopove kopij, se POSLANCI pretvarjajo, da delajo.  Izredno. Mlatijo prazno slamo, preusmerjajo pozornost in pripravljajo teren za končno bitko. Bedniki. 5X PROTI
korintos1
14. 11. 2012 19.34
prpa24
14. 11. 2012 20.12
korintos: 5X PROTI je: 1. spremembam v ustavi glede referendumov, fiskalnega pravila 2. sanaciji bančnega sistema s slabo banko 3. upravljanju državnega premoženja s holdingom (SDH) 4. vzdržnosti pokojninskega sistema po predlogih vlade in 5. spremembam na trgu dela.
stric iz ozadja
14. 11. 2012 12.22
-5
Tri tedne nebomo nič delali po zakonih.Imamo namreč ( volitve,,veliki pogreb,,Meha SD.prepričati,da umakne podpis,,trenirkarjem obleči del.obleke,,jankomirju umakniti sodne ovadbe,,itd. Zdaj je prilika (gotovi so.)
Terezinka
14. 11. 2012 12.34
-1
Sedaj moramo povedati, da nam ni prav nič mar za vse našteto in da nismo neumni. Želimo, da se v tej državi naredi red. Zavaruje demokracijo in socialo. Zavaruje ljudi, ki imajo pravico delati in ne samo hoditi na zavod za zaposlovanje , pred rdeči križ in pred karitas. Smo narod, ki mu ni potreba, da tako nizko pade zaradi nepošenja politikov.
Terezinka
14. 11. 2012 08.46
-1
Strinjam se, da je pokojninsko reformo treba sprejeti, bojim pa se, da nas ti nesocialni predstavniki te vlade peljejo v situacijo, ko bomo nekoč ostali brez mase za pokojnine. Iz nas bi radi naredili nekaj kar ne sme imeti nikjer momenta sociale. S to reformo uvajajo osebne račune, ki bodo pripeljali pokojninske sklade. Pokojninski fond bo kar naenkrat postal zelo prazen, če bodo tisti, ki si bodo lahko privoščili plačevali v osebne račune in ne v Slovenski pokojninski sklad. Reveži z minimalnimi plačami bomo tam kjer smo in na masi revežev ne bo denarja niti za današnje niti jutrišnje upokojence.
iGURT
13. 11. 2012 22.38
+1
VEJK AP PIPL !!
HujUsrajini
13. 11. 2012 21.58
-10
Ertla je zvilo (najbrž od rezultatov volitev).. Hmmmm,.... A je kdo videl kaj hostarja od nedelje naprej?!
lnterReflections
13. 11. 2012 22.00
+2
Tako smo se mi veselili, ko je zvilo Bajuka, če se že gremo nesramnost! Zvilo ga je pa v soboto zvečer, pred volitvami!
Tonček Balonček
13. 11. 2012 22.04
-1
Pučnika pa po volitvah! Protestno s eje še prej izselin nazaj v Nemčijo! A to j izročilo je Zver nameraval nadaljevati?
Tonček Balonček
13. 11. 2012 22.07
+0
Če Ertl ne bi aretiral janše, bi ta občepel v ZSMS kot njen poredsednik in bi veljal za "staro gardo", v rangu Školjča bi bil, naj se Ertlu zahvali za promocijo! Aretacija ga je katapultirala emd junake, čeprav do takrat ni naredil nič, napisal je par člankov v Mladino!
stric iz ozadja
14. 11. 2012 08.35
-5
Noben od naštetih ni nosil venca na glavi.
Terezinka
14. 11. 2012 08.49
+0
Ertel pa je z dejanjem ustavljanja mitinga in delovanja kontra takratni oblasti nosil glavo na prodaj za Slovenijo, čer se ne bi tako razvilo kot se je.
stric iz ozadja
14. 11. 2012 09.19
-3
Hvala bogo,da je res zadnji udbovec (penzije se bodo poviševale že ta mesec.)
Terezinka
14. 11. 2012 09.23
+1
Posebno, če se bo upokojevalo vse odvečne v javni upravi, ki jih umika vlada
Terezinka
14. 11. 2012 09.24
-1
Potem bodo spet rekli, da je znižana zaposlitev ali pa bodo naredili mesto za svoje \"izkušene\" podpornike
lnterReflections
13. 11. 2012 21.57
+0
REFERENDUM!!! NE Majerju, NE barbiki in NE POKOJNINSKI REFORMI!!!
iGURT
13. 11. 2012 21.38
+7
PO CELI EVREOPI PROTESTIREJO PROTI NEOLIBERALIZMU SAMO V SLOVENIJI NE,,,
Tonček Balonček
13. 11. 2012 22.00
+7
Mi smo pač 20 let zadaj, imamo pač oprabe možgane še iz časov komunističnega terorja... NAm se zdi čisto normalno, d aso s erazmerja plač iz 1:4 povečala na 1:40, gospodarstvo je pa s temi managerji propadlo. Vsakomur je jasno, d aje ustvarjena vrednsot popolnoma zadostna za spodobno življenje vseh, ampak če ti vsako elto ponikne po par miljard v tujino, pa se veda ne gre, bi morali imeti BDP kakšnih 30.000 EUR, da bi sfutrali vse tajkune, by passe, "strateška vlaganaj" in "bančne produkte"! Kje je zdaj Mrkaić? Ko vs evzame hudič, banke spet podrežavljajo, kot nekoč v revoluciji! Še karkoli so sprivatizirali, je vzel hudič, razen gostiln!
iGURT
13. 11. 2012 22.42
+0
Terezinka
14. 11. 2012 08.55
+1
Spet ponavljam, da nam uničujejo tisto kar smo že imeli. Razmerje samo ne bi bilo tako boleče, če bi imeli plače za osnovo kot v Avstriji. Poleg tega pa govorijo, da je delo v Sloveniji najvišje plačano. Kaj za vraga je najvišje plačano? Mogoče je tistih 600 EUR kolikor največ dobi večina Slovencev švicarska plača? Poleg tega pa nam ti famozni delodajalci niti prispevkov ne plačajo. Če bi odšteli vse tisto kar prikazuje davkarija kot neplačane prispevke bi bila naša ura Kitajsko povprečje. Zahtevajmo naj pred izračunom umaknejo iz računa za povprečje politike in menedžerje ter neplačan del obračunanih plač in videli bodo kje smo. Naj pokažejo Evropi realno stanje. Za to stanje je kriva oblast, ki ne poskrbi, da bi bili zakoni taki, ki bi takih dejanj kraje revežev ne dovoljevali.
Netajkun
13. 11. 2012 20.16
+1
Pokojninska reforma pa ne bo nikoli USKLAJENA -ni niti najmanjših možnosti . Prilagajati se bo potrebno zmožnostim ( žal ! ) . Drugače pa nasvet : sami poskrbite za penzijo ( če lahko ), veliko jih itak ne bo moglo,veliko jih bo raje zapravljalo , kakor komu bolj odgovarja.
Terezinka
14. 11. 2012 08.57
+1
Kako bo poskrbel za penzijo tisti, ki dobi minimalno penzijo in tisti, ki z 600-800 EVRi preživlja družino. Za tiste z več bo pa ta oblast naredila nek nov steber brez solidarnosti.
Netajkun
13. 11. 2012 20.03
+0
računati na pokojnine ? hm , blagor tistim ki jo prejemajo . Sam sem glede svoje v dvomih , za še mlajšo generacijo pa ........ katastrofa . Če bo čez 30 let 1 zaposlen vplačeval prispevke za 1.2 upokojenca - potem ???
Terezinka
14. 11. 2012 08.58
+1
Če hočemo pokojnine za upokojence in tiste, ki bomo tja če bo sreča prišli bo treba ohraniti solidarnost. Če bomo dovolili, da to vzamejo pokojnin res ne bo več
srebrnibreg
13. 11. 2012 19.22
+4
Zakaj je potrebna pokojninska reforma, če je pa Janša lani rekel, da je pred letom 2025 ne rabimo.
Netajkun
13. 11. 2012 19.58
-4
Terezinka
14. 11. 2012 09.02
+1
Pravi dejstvo iz pred 1 leta. Žal je Janša takrat govoril tako kot on zmeraj govori. Janša je lagal. Reformo potrebujemo toda ne tako kot jo sedaj želijo. Rabimo reformo, ki bo nadaljevala socialno solidarno plačevanje. Če pa si nekdo lahko privošči dodatni steber MORA BITI DODATNI in NE NADOMESTNI. Imeti moramo en nacionalni pokojninski sklad! Poleg je za bogate ljudi lahko kar koli hočejo. V ustavi še vedno piše, da je Slovenija socialna država in za tako se moramo boriti.
tali?ni tom
13. 11. 2012 19.06
+4
za vizjaka je edina rešitev situacije da vsak ki doživi leta za upokojitev pol takoj krepne ! in zmaga zajkunska elita ! sem sam hotel da se mi od plače neha vplačevat v pokojninsko blagajno pa se ne da to nardit ker je bojda obvezno , po drugi strani pa zgleda da ni obvezno državi pol da nam to vrača ko ji dejansko posojamo !sem proti vsakemu poseganju v sistem pokojnin sploh z lopovskimi oprsti te zvrsti politikov , me pa po eni strani motijo župniki ki penzijo dobijo tako na lepe oči pa polcaji manjo benificirano dobo le zakaj pa ne vem še kdo ! recimo trgovci ki delajo vse dneve v tednu pa nič pa še kdo ! in kako bo en trgovc delal do 65 leta ali nekih 42,45 let ?? vprašanje ! vse te zadeve jasno kažejo da se svetovna elita hoče čim prej znebit sužnjev da zanje ostane več ! kaj pa če sužnji tega nočemo gospod vizjak ?? kaj potem ko bo referendum in bo padla reforma!1 meni je tudi tako vseeno če bankrotira slovenija,evropa cel svet kot je eliti do takih zadev za nas sužnje ! je pa še ena stvar da smo številčno močnejši in patrije pa kakrkoli ne bo pomagalo ko dokončno izgubimo dostojanstvo ! verjemite izkoriščevalci !
Terezinka
14. 11. 2012 09.08
+1
Waco, država mora zagotoviti obvezno pokojninsko zavarovanje v katerega MORAJO plačevati vsi tisti z majhnimi in oni z velikimi plačami, ker edino pod tem pogojem bomo lahko nekoč mi in danes vsi upokojenci imeli pokojnine. Mogoče bodo res niske toda bodo. V kolikor pa bomo dopustili, da ta oblast brez socialnega čuta iz sistema umakne oziroma dovoli, da nekateri bogati ne bi več plačevali v ta obstoječi pokojninski sklad in bi si naredili nek drugi tretji ali četrti svoj bogatunski osebni sklad, smo v riti. Zato pozivam vse, ki to razumejo tako kot jaz, da se borimo za sociali in vsaj minimalno solidarnost V TEM JE BISTVENA RAZLIKA SVETLIKOVEGA ZAKONA IN VIZJAKOVEGA ZAKONA
Rossi 46
13. 11. 2012 18.13
+13
Pokojnina je pravica,ki si jo zasluži vsak,ki je delal in del svojih dohodkov iz naslova plače vplačal v pokojninski sklad. V naši državi je pa dosti takih,ki za svoj penzion niso iz naslova dohodkov vplačali niti centa pa dobivajo pokojnino.Zraven tega pa so nekateri dodatki pri penziji neupravičeni kot so dodatek za nego in t.i. borčevski dodatek,ki ni definiran za koga se je tale upognjenec boril. Potem imajo nekateri bonificiran staž,ki je v nekaterih primerih neupravičen,zame je edini,ki bi moral imeti bonificiran staž RUDAR,ki resnično dela fizično zahtevno delo in v neznostnih pogojih in nihče drug policisti itak nič ne delajo,zdravniki,sodniki in podobna plesen pa se itak šola (30+). do skorajšnega penziona. Zato pa pregovor kdor se dela naj ne je,ali pa če neboš hodil v šolo boš delal do smrti.
lnterReflections
13. 11. 2012 17.11
+2
To dvoje bomo tudi dali na referendum, tako kot "slabo banko" in pa državni holding.
Belabreza
13. 11. 2012 16.53
+7
Za njih je nadpovprečna pokojnina 600 EUR, s to pokojnino ne moreš dostojno živeti. Nehajte že s svojimi nebulozami. Kam gre denar zavarovancev, ki umrejo preden sploh pridejo do pokojnine?
boris.a
13. 11. 2012 16.20
+15
politika ni delo,zato politiki ne smejo odlocati o vsodi delavstva basta
01xxy
13. 11. 2012 16.14
+5
Ja, Eva Irgl pa, odkar ima fanta, v parlament ne hodi več tako nališpana in ekstravagantna.
rekapaka
13. 11. 2012 15.58
+18
Zanima me, kdaj bodo duhovnike vrgli iz pokojninskega sistema, saj Vatikan oz.Cerkev zanje ne plačuje prispevkov za pokojnino.
?\?~
13. 11. 2012 16.11
+8
to velja za vse verske skupnosti v sloveniji......ni samo RKC....pa jih ne zagovarjam - da ne bo pomote
pika50
13. 11. 2012 16.23
+4
Potem pač naj velja za vse pripadnike vseh cerkva, če ne vplačujejo v pokojninsko blagajno v času aktivne dobe.
BUN8
13. 11. 2012 15.53
+8
boste videli kako se bo zakon o pokojninah spremenil ,ko bo čas ,da gredo v penzijo vsi ti gospodje,ki nam sedaj pišejo zakone.
stric iz ozadja
13. 11. 2012 15.47
-3
Penzija ni socijalni transver ,ampak od dela plačanih prispevkov,ne pa priviligirani NOB.ki še jih je vedno okrog 3500.Ti pa niso plačevali v blagajno niti centa,pa še skoraj vsi so ostali od leta1945.
usi-glih
13. 11. 2012 16.21
+3
ti pa res nimaš pojma . Pravih partizanov to je iz leta 41 je tam okoli 100, ostali so pa prišli leta 43 po kapitulaciji italije med partizane iz bele garde.
pika50
13. 11. 2012 16.24
+1
Se strinjam. Tem pa naj plačuje pokojnino država.
stric iz ozadja
13. 11. 2012 16.37
-1
Potem pa naj gre kosmati Stanovnik v navadno stanovanje,ne pa mu plačujemo raskošno rezidenco.Tudi v murglje moramo pogledati pa dobimo pravo sliko.
Gosposvetski
13. 11. 2012 15.45
+3
Slabo kaže vladi,težko bo šlo pošteno. Jih je namreč večina lenuhov upokojencev iz socialnih transferjev, malo garaških s pravic iz dela !
gregor1222
13. 11. 2012 18.37
+1