Slovenija

’Država se je proslavi odrekla na žaljiv način’

Koper, 28. 07. 2012 19.18 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Čeprav se je vlada odrekla praznovanju obletnice priključitve Primorske matični domovini, proslava kljub temu bo, in sicer 15. septembra v Kopru. Koprska občina je za proslavo obljubila 70 tisoč evrov.

Čeprav se je vlada odrekla praznovanju obletnice priključitve Primorske matični domovini, proslava kljub temu bo, in sicer 15. septembra v Kopru. Koprska občina je za proslavo obljubila 70 tisoč evrov.

SORODNI ČLANKI

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (135)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

godhead
30. 07. 2012 09.12
+8
Ali bi se predsednik vlade Janez Janša moral umakniti s svojega položaja? da 11260
MERDE-AVE-MERDE
29. 07. 2012 22.03
+7
Ali bi se predsednik vlade Janez Janša moral umakniti s svojega položaja? da - 10011
big_foot
30. 07. 2012 07.59
+8
najprej sploh ne bi smel biti na tem položaju ;-)
MERDE-AVE-MERDE
29. 07. 2012 22.02
+11
NI SE DRŽAVA ODREKLA PROSLAVI, MAJER SE JI JE
dule100
29. 07. 2012 21.56
-7
A je letos tako zgodaj maškarada ?
El Diablo 2013
30. 07. 2012 05.56
+5
Ja, letos ste se res mal prezgodej nasemil v domobrancke
Atmaii
29. 07. 2012 21.19
-1
@on3928.07.2012 21:41:25 to in ce vam kaj ni prav ostalim tam po slo ostante z jj nas pa pustite pri miru @ Tole se lahko reče takrat, ko se bo tovrstna prireditev financirala iz kakšnih drugih sredstev kot državnih. Kot davkoplačevalka, neodvisno s katerega konca, pa jo bom plačala tudi jst in vsi ostali, ki se s proslavljanjem ne strinjajo. Pač, v današnjih časih pa res ni kaj proslavljati, sploh pa ne za tak dnar.
on39
29. 07. 2012 21.46
+5
Atmaii......ste se gdaj zamislila koliko referendumov je v zadnjih letih spisal ta vodja koliko stane en referendum potem vidis ta ta proslava ne stane niti za eno kapljo vode v morje pa tud jaz se nisem strinjal
Mr.JanHara
29. 07. 2012 19.43
-4
Popović naj financira praznovanje priključitve Boke Kotorske k Črni gori. Tam je Avstrijska mornarica z Mašero in Slovenci kraljevala.
HooplaToopla
29. 07. 2012 19.08
+11
Letos so se proslavi odrekli. Ob prvi naslednji priložnosti jo bodo pa pripravili v čast domobrancem, ki so osvobodili Primorsko.
ebiga
29. 07. 2012 18.59
+6
annchyka27 ne rabim brat zgodovinskih učbenikov. Meni je moj nono partizan že vse povedal iz prve roke. Tebi pa priporočam, da si najprej prebereš rapalsko pogodbo. Mogoče ti bo kaj bolj jasno, ko boš videla kje je bila nekoč meja. Mogoče bi pa bilo dobro da prebereš še naslednje, na strani stranke S(D)S:Priključitev Primorske k matični domovini Citiram začetni del: Novice Priključitev Primorske k matični domovini četrtek, 15. 9. 2011 Priključitev Primorske je za Slovenijo pomenila in še danes pomeni ponovno oblast nad lastnim etničnim ozemljem ter dostop do odprtega morja in s tem okno v svet, ki omogoča večji gospodarski, kulturni in socialni razvoj. 15. septembra obeležujemo 64. obletnico priključitve Primorske k matični domovini. Praznik, ki ga je uvedla vlada Janeza Janše, je namenjen spominu na dan, ko je stopila v veljavo Pariška mirovna pogodba, ki je vrnila Sloveniji velik del Primorske. Konec citata....................................................... Zdaj se sprašujem kdo ima koga za norca in kdo deli narod?
Mr.JanHara
29. 07. 2012 19.46
-4
Pahor, ki je proslavo umaknil s seznama financiranja. Primorc, ja !
123_Zoke_vec_ni
29. 07. 2012 18.53
-2
Če bi tigrovci in partizani vedli, da bodo nekoč primorskim mestom vladali Črnogorci in Afričani, se sploh ne bi upiral Italijanom.
rdecimak
29. 07. 2012 16.20
+10
Nekdaj z bolestjo smo v sebe zaprli svoje ponižanje, svoje gorje, krik maščevanja na ustnih zatrli, ga zakopali globoko v srce. Toda glej, planil vihar je presilen, kot pajčevine raztrgal okov, šinil je zopet žar novega dneva, tja do poslednjih primorskih domov. Strojnice svojo so pesem zapele, zrak je pretreslo grmenje topov, širne poljane so v ognju vzplamtele, klic je svobode vstal sredi gozdov. Vstala Primorska si v novo življenje, z dvignjeno glavo korakaj v nov čas! V borbah, ponižanju, zmagah, trpljenju našla si končno svoj pravi obraz. Vsem junakom, za svobodo padlim,ki so verjeli v idejo!!!
rdecimak
29. 07. 2012 16.38
+1
Če bi vedeli in videli....v grobovih se obračajo....!!!
123_Zoke_vec_ni
29. 07. 2012 18.46
-7
Kako so komunajzerji izropali primorsko gospodarstvo.
modelx
30. 07. 2012 16.58
MERDE-AVE-MERDE
29. 07. 2012 15.58
+10
’Država se je proslavi odrekla na žaljiv način’ Ni res, proslavi se je odpovedala sds in ne država.
androo78
29. 07. 2012 18.07
-1
123_Zoke_vec_ni
29. 07. 2012 18.47
-2
Jaz sem za to da teh 70 tisočakov damo za revne otroke, za letovanje na Debelem rtiču.
KML
29. 07. 2012 13.45
+16
Proslavi se ni odpovedala država, odpovedal se ji je firer s svojim izdajalskim spremstvom. A nobene skrbi, za to proslavo bo poskrbel narod. In upam, da bo firer razumel sporočilo in še pred svojim rojstnim dnem s culico osnovnih potrebščin spokal.
123_Zoke_vec_ni
29. 07. 2012 18.47
-4
Poskrbel bodo rdeči firerji z denarjem davkoplačevalcev, medtem pa bodo še naprej fural svoje nepremičninske posle z Jurij Pogačarjem.
ebiga
29. 07. 2012 13.24
+13
Kdor ne ve zakaj je proslava potrebna naj si ogleda: muceniskapot.nuovaalabarda Potrebna je, v spomin ljudem, ki so dali življenje za svobodno primorsko in da se ve kdo je bil kdo...................in da se ne bi slučajno ponovilo. Majeristi, leta 41 so vaši predniki izbrali napačno stran, sprijaznite se s tem! Ne delajte še vi enake napake, ker boste spet popušili. VSTALA PRIMORSKA! S(D)S in NSI ne bosta nove zgodovine pisala.
645468
29. 07. 2012 13.39
-10
bohpomagaj, malo si poglej v zgodovinske učbenike, zakaj se je primorska sploh odcepila (beri bila šenkana) italiji na začetku. namig: malo pred pristopom "slovenije" k yu. spomin naj bo na tiste ki so padli za "svobodo" (če lahko tako poimenujemo priključitev k sloveniji) in tudi na tiste, zaradi katerih so se mogli borit za priključitev k sloveniji. sds in nsi nista imela nič pri tem. 70.000eur pa je kar velika vsota - za 3,5 izbrisanih odškodnin za nematerialno škodo.
korintos1
29. 07. 2012 13.58
+8
kje pa je bila Slovenija pred pristopom k Jugi?
kleopatra-1
29. 07. 2012 14.00
+14
ančka, 0,5 evra na primorca ni velika vsota za to, da se poklonimo tistim, ki so dali življneje za to, da smo zdaj v Sloveniji. Če bi takrat vedeli, kam nas bo majer pripeljal, se verjetno niti ne bi šli borit. Vsekakor grem na proslavo v spomin na nonota Tigrovca in na njegovega brata, ki je bil ubit na tržaškem procesu. In to v majici z rdečo zvezdo.
p.p
29. 07. 2012 17.14
+9
Jaz grem tud. Tist,ki pa o temu nima pojma, naj bo raje tiho (zgoraj dotična annchyka27)!
123_Zoke_vec_ni
29. 07. 2012 18.48
-4
Potrebna je proslava na kateri se pove kako je Tito prodal Trst in Benečijo.
Mr.JanHara
29. 07. 2012 19.44
delfin11
29. 07. 2012 12.51
+2
nekdo napisal...da za ljubljano ..primorska ni pomebna....ja res je pa ne sam primorska mislim,da ni štajerska nit dolenjska nit koroška....ljubljana je sama sebi dovolj...centralizirala politično moč..finance...vse centralizirano v ljubljani in žvižga se ji za ostalo slovenijo....sponomnejo se le,ko mal namakali se bi..za gospode iz ljubljane je slovenija do tam dokod jim seže pogled iz njihovih fotelj....
kleopatra-1
29. 07. 2012 12.57
+9
v Izoli pa brez slabe vesti zaparkirajo parkina mesta za stanovalce z dovolilnicami, da še domov normalno stanovalci ne morejo priti. V tem primeru je Primoska pomembna. Jo * in gredo nazaj v Ljubljano.poniževat ljudstvo. Ko bi se kulturno obnašali, ne bi nihče nič rekel. Ne upoštevajo režima parkiranja, po njihovi vikend okupaciji je odpadkov po obali vsepovsod, le v kantah za smeti ne itd
on39
29. 07. 2012 13.15
+5
na našem koncu ne parkirajo več menda so imeli dosti dela potem z zavarovalnicami
HIPOKRATKA
29. 07. 2012 12.33
-9
Primorska ima sigurno veliko ljudi, ki so pomoči potrebni, zato se naj teh 70.000 eur, namenjenih za proslavo, razdeli mednje. Hvaležni bodo bolj kot s proslavo. Zagotovo!
delfin11
29. 07. 2012 12.48
+9
hipokratka,če bi ti to preživela kaj primorci ,sigurno to ne bi napisala...no ja,mogoče sploh ne veš kaj preživeli in kak jim bilo...
kleopatra-1
29. 07. 2012 13.02
+12
Primorci znamo dobro poskrbeti zase, problem je le v Luki, kjer Romunom plačujejo po 2 evra na uro, Luko si pa lasti država, je to vladna odgovornost, ne odgovornost Primorcev. Poleg teh 70.000 evrov ti garantiram, da je še vsak zaveden Primorec brez problema pripravljen dodati 1 (en) evro in bi imeli še dodatnih 50.000 na razpolago za to, da se končno v zgodovino spet zapiše in uči resnica. Moj nono se ni zastonj boril v organizaciji TIGR, pa še ženo so mu med vojno ubili, zaslužen je za priključitev Primorske in v njegovo čast bom ponosno 15.septembra nosila majico z rdečo zvezdo.
korintos1
29. 07. 2012 13.10
+13
KML
29. 07. 2012 13.22
+9
Jaz tudi in vsa moja družina. V spomin na oba prastrica, ki jih je ta največji izdajalec slovenskega naroda označil za terorista skupaj z ostalimi tigrovci! In v spomin na vse to, kar so moji in drugi pretrpeli, da bi bilo nam bolje in da bi bili ponosni nase.
645468
29. 07. 2012 13.45
-10
hipokratka + ostali - pa kaj a mislte da ste bili edini ki jim je bilo hudo med vojno pa edini ki ste izgubili svojca? ma za koga pa se imate! tist en euro pa raj za kaj bolj pametnega porabite kot pa za izkazovanje neke podedovane pripadnosti nečemu, kar niste ne izkusili, ne razumeli in ki ni več aktualno! sej vam ni treba v eni dedkovi pravljici/grozljivki/avtobiografiji živet - kaj nimate svojih problemov in vsakdanjih bitk zadosti? vsakem je lažje razlagat kaj so njihovi predniki bili in počeli kot pa lastne dosežke doseči.
kleopatra-1
29. 07. 2012 14.04
+5
ančka, ti nimaš nobenega spoštovanja do svojih korenin? Žalostno, res. Za spoštovanje gre, ne za objokovanje, kot si ti razlagaš. Za spoštovanje do tistih, ki so nam omogočili, da lahko dihamo in živimo in ustvarjamo svoje lastne dosežke.
kleopatra-1
29. 07. 2012 14.08
+2
jaz namreč enako spoštujem tudi mojega drugega starega očeta, ki pač nima nobenih partizanskih zaslug, on je bil prisilno mobilizaran v italijansko vojsko takoj po 1. svtovni vojni, ko se mu je uspelo umakniti, je pa 40 let s konjem voil mleko iz cele vasi v mlekarno, da je preživljal družino. Spoštovanja vreden človek je bil. Spoštovanje do preteklosti nekateri pač negujemo, da sploh lahko vemo, kaj naj počnemo v sedanjosti in kaj lahko pričakujemo od prihodnosti. Tisti brez korenin pa na kolenih molijo k majerju in dovolijo, da gre država, kamor pač gre.
p.p
29. 07. 2012 17.20
+5
Spet se bom oglasil. Moja nona je umrla v Bergen Belsnu januarja 1945, moj nono je padel kot partizan v Benečiji, moje pra tete so bile izgnane na jug Italije...., ti dotična pa grej svojo tazadnjo ob sliki svojega ljubljenega vodje, moli in ne pametuj. Kjer ni nič še vojska ne vzame. (Read between the lines).
ebiga
29. 07. 2012 11.59
+11
Ne pozabit da je majer leta 91 vatikanu podaril blejski otok!!! To majerjevi jurišniki zelo rad pozabljajo! VSTALA PRIMORSKA!
korintos1
29. 07. 2012 13.07
+6
123_Zoke_vec_ni
29. 07. 2012 18.49
-2
est
29. 07. 2012 10.59
+7
Po vojni so svet delili Roosevelt kasnje Truman,Churchill in Stalin. Titova Yugoslavija je bila na strani zmagovalcev, Slovenci smo ostali pa brez Porabja, Zg.Štajerske, delno Koroške, Benečije, Trsta in Istre. Ozemeljsko smo se res "okrepili", še "dobra" pogajanja Kardelja v Parizu so doprinesla svoje. PRIMORCEM PA VESEL PRAZNIK BREZ PREPIROV, ČE BO ŠLO.
korintos1
29. 07. 2012 11.20
+4
po vojni je bila Jugoslavija, in ta je dobila dosti ozemlja od Italijanov. Pri zemljepisu in zgodovini si spal?
KML
29. 07. 2012 12.05
+9
Italija je dobila toliko našega ozemlja v dar, ker je potem, ko je izpilila fašizem in navdihnila Hitlerja, po kapitulaciji zamenjala ploščo. Nekako tako kot med prvo svetovno vojno. Pa tudi zato, ker takrat Zahod še ni pogruntal, da se hudič ne skriva v "komunistih", temveč v RKC.
kleopatra-1
29. 07. 2012 13.36
+2
est, še malo bo treba zgodovine predelat, si očitno šrical med poukom
Mr.JanHara
29. 07. 2012 19.38
+2
Lahi so tipični voj ni dobičkarji. Po vsaki vojni so naciganili izdaten teritorialen plen.
Mr.JanHara
29. 07. 2012 19.40
+1
Kaj pa so imeli do leta 1919? In na čigav račun? Na račun K&K, od Primorske do Tirolske.
est
30. 07. 2012 07.22
papir22
29. 07. 2012 10.31
-9
Spet je vsega kriv Janša, ampak primorsko je Hrvatom ponujal PAHOR. Evo že spet rdečkoti.
KML
29. 07. 2012 10.35
+11
Naše morje je Sanaderju podaril Janša v zameno za obljubo, da ne bodo orožarski dokumenti prišli na dan.
kleopatra-1
29. 07. 2012 11.58
+5
papir, kakšno zvezo ima tvoj komentar z letom 1943?
dule100
29. 07. 2012 09.51
-11
Spet bomo gledali našemljene dinozavre in pojočo žago ! Glede na vsa dejstva, da je po sramotnem in izdajalskem dogovoru velikega junaškega sina jugoslovanskih narodov - TITA in kljub junaškim partizanskim borcem polovica slovenske primorske, ostala na oni strani meje, bolj primerna komemoracija !
prašek
29. 07. 2012 09.55
+11
KML
29. 07. 2012 10.18
+8
Veš, je bi bila meja brez Tita? Ne bi je bilo, ker Slovenije ne bi bio!
est
29. 07. 2012 10.45
Mr.JanHara
29. 07. 2012 12.15
-9
Pa zapojte : PRODANA PRIMORSKA ! ( nekaj Lahom, nekaj južnjakom) Tite je mel vas pa rad. Ste se na pol zastonj lahko krmili in oblačili na Ponteroso. Pa niste nič vpili, da vas ne bi Lahi dali na čevelj!
korintos1
29. 07. 2012 13.09
+2
on39
29. 07. 2012 13.29
+2
JanHara -če ste kupovali na ponteroso lahko sklepam kak tip človeka si jst kot primorc nisem v življenju bil ali kupoval tam tako kot je napisal KORINTOS mi vemo čigav je
kleopatra-1
29. 07. 2012 14.16
+4
Jan, mi smo se v stari Jugi oblačili v Muri, Lisci, Labodu - smo bili povprečna delavsko kmečka družina - to moram povedati, preden boste domobranci spet napadali s tem, da smo imeli privilegije. Moji stari starši so hosili v cerkev, ni bila prepovedana. Moji starši zaradi tega v službah niso imeli problemov, kot hočete prikazati nekateri, smo pa res včasih skočili čez mejo kaj kupit, ampak nikoli na Ponterosso. Na Ponterosso so v glavnem hodili nakupovat iz Bosne, potem so tam preprodajali oblačila. Slovenci smo imeli dovolj svoje slovenske kvalitete, ki je bila dostopna tudi čistilkam in proizvodnim delavcem. Vedno znova me razjezijo laži o stari Jugi in vedno bolj ponosna postajam na rdečo zvezdo, simbol enakosti in enakovrednosti vseh. Kaj pa potrebuje normalen človek? Dobro streho nad glavo, redno delo, možnost šolanja otrok in dvakrat na leto malo dopusta. V stari Jugi smo imeli to vsi na razpolago. Kaj pa danes? Vi kar podpirajte majerja, še je premoženja slovenskega za razprodat.
androo78
29. 07. 2012 18.04
-2
se bi blo bol pod švabi se sej nebi komunisti užigal
123_Zoke_vec_ni
29. 07. 2012 18.52
-4
Na Ponteroso po cunje, v Avstrijo po kavo in pralni prašek - živela Jugoslavija!
Mr.JanHara
29. 07. 2012 19.25
PRED KATERO VOJNO? PRED 1. SVETOVNO? JA VEM.
Mr.JanHara
29. 07. 2012 19.26
Lahi so le dobrih 20 let divjali po naši Primorski. Prej je bila pod K&K.
Mr.JanHara
29. 07. 2012 19.29
-4
Kleopatra, kje so prodajali slavne kavbojke RIFLE? V Lisci, a ne. Dej no dej. ko se je začelo hoditi v Trst sem bil sta skoraj 30.
kleopatra-1
30. 07. 2012 02.12
+2
Varteks je pa Leviske šival, res ni bilo treba nikamor iti, vsega smo imeli. Če ti Leviske niso bile dobre, si pa lahko skočil po Rifle v Italijo, ja. Danes so na razpolago v Sloveniji za vsakim vogalom, pa si jih ne more vsak kupiti.
kleopatra-1
30. 07. 2012 02.14
+1
in to Levis original, po pogodbi z Ameriko. Glej ga, zlomka, Tito je dovolil celo z Američani poslovati.
prašek
29. 07. 2012 09.42
+11
Lepo bo spet videti , kako vihrajo prapori z rdečo zvezdo !!! Prapori z simbolom , ki je enkrat že osvobodil Slovenijo !!! Jo bo treba ponovno osvobajati ???
mimic
29. 07. 2012 10.05
+6
kleopatra-1
29. 07. 2012 12.00
+12
ja, mislim, da jo bo treba ponovno osvobajati. Slovenski narod ni bil še nikoli manj samostojen in bolj izkoriščan kot je danes.
Mr.JanHara
29. 07. 2012 19.31
-2
Posamezniki so jo že kar izdatno "osvojili". Ponovno bomo jurišali le še za Stanovnikom golaž v posodi pomazat, ja !
dule100
29. 07. 2012 21.55
+0
kleopatra-1 Vaša povprečna kmečka družina, se je napravljala v Muri, Lisci, Labodu !!!!???? Ma nemoj ti meni ! Povprečna kmečka družina za te firme še slišala ni !
kleopatra-1
30. 07. 2012 02.18
-1
dule, delavska družina. In dovolj izobražena in razgledana. V stari Jugi se je lahko vsak šolal. Delavci so pa zame vsi tisti, ki hodijo v službe, pa nimajo kakšnih posebnih funkcij. Ostali so funkcionarji. Si pozabil, v stari Jugi smo bili vsi enakovredni in vsako delo je bilo cenjeno. Nihče ni nikogar podcenjeval in žalil zaradi službe. Moj oče je vozil tovornjak, mama delala v pisarni, jaz sem pa že med gimnazijo pri 17 letih odprla svoj prvi popoldanski s.p. Kdor je želel, je bil lahko tudi zasebnik. Vse nam je bilo omogočeno, prepovedana je bila edino kraja, laži in ubijanje. Lepo nam je bilo.
kleopatra-1
30. 07. 2012 02.20
+2
pa tudi kmečke družine niso vse tako za bite, kot ti misliš. Tudi pametni kmetje so hodili v šole, njihovi otroci so pa večinoma študirali.