Slovenija

Napetosti zgladili, koalicija znova složna. Zaupanje si bodo skušali povrniti z delom

Ljubljana, 16. 06. 2016 06.52 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 6 min

Koalicijski partnerji so pri premierju Miru Cerarju ublažili napetosti, ki so se pojavile zaradi podpore DeSUS interpelaciji zoper ministrico Anjo Kopač Mrak. Dogovorili so se, da si bodo porušeno zaupanje skušali povrniti z delom. Prvak DeSUS Karl Erjavec meni, da je koalicija trdna in da so z ocenami o rušenju koalicije pretiravali.

Več videovsebin
  • Iz SVETA: Po interpelaciji
    01:55
    Iz SVETA: Po interpelaciji
  • Iz 24UR: Ministrica ostaja
    02:26
    Iz 24UR: Ministrica ostaja

Prvaki koalicijskih strank so strasti, ki jih je zanetila podpora DeSUS interpelaciji zoper ministrico Anjo Kopač Mrak, skušali umiriti na pogovoru ob kavi ali čaju pri premierju Miru Cerarju.

Kot je po srečanju pri premierju v izjavi novinarjem pojasnil prvak SD Dejan Židan, so prečesali dogajanje in se dogovorili, da si bodo delno porušeno zaupanje skušali povrniti predvsem z dobrim delom vseh treh strank in vseh ministrov. Čez čas pa bodo zadevo ponovno ocenili.

Odločili so se, da je treba varovati politično stabilnost in tudi koalicijo. Na vprašanje o zaupanju prvaku DeSUS Karlu Erjavcu je Židan odgovoril, da zaupa v koalicijsko pogodbo, ki jo je treba izpolnjevati. Židan je spomnil, da partnerice nimajo enotnega mnenja, ali je bila s podporo DeSUS interpelaciji zoper Kopač Mrakovo kršena koalicijska pogodba.

Miro Cerar je zavrnil oceno SD, da koalicija ne deluje.
Miro Cerar je zavrnil oceno SD, da koalicija ne deluje. FOTO: AP

Erjavec o rušenju koalicije in kockastih dresih

Erjavec je v izjavi novinarjem ponovno zavrnil očitke, da DeSUS ruši koalicijo. Interpelacija ene od ministric po njegovih besedah ne ogrozi koalicije, Kopač Mrakova pa tudi ne bi bila prva ministrica, ki bi odšla iz vlade.

Koalicija je po Erjavčevih ocenah trdna, kar se je danes na seji vlade in na pogovoru s premierjem potrdilo. Na vprašanje o zaupanju v SD je odgovoril, da so koalicijski partnerji in je škoda, da ministrica ni bila pripravljena upoštevati stališč DeSUS. Podprli bi jo, kot so sprva napovedali, a so na koncu ugotovili, da ne misli resno uresničevati dogovora z DeSUS. Od Kopač Mrakove Erjavec zdaj pričakuje, da bo svojo politiko spremenila.

Oster je bil tudi do vodje poslanske skupine SD Matjaža Hana, ki je svoje vtise po interpelaciji ponazoril tudi s športnim primerom. Kot je dejal Han, se mu je na interpelaciji zazdelo, kot bi si na nogometni tekmi med Slovenijo in Hrvaško eden od igralcev sredi tekme premislil in oblekel kockasti dres.

Erjavec mu je danes vrnil z besedami, da Han marsikaj govori. "Upam, da ne bo oblekel kakšnega kockastega dresa," je pristavil.

Erjavec zavrnil sume KPK o neetičnem ravnanju ob odločanju o interpelaciji

Po seji izvršnega odbora DeSUS je Erjavec potrdil, da so skupaj opravili analizo aktualnega političnega dogajanja. Kot je poudaril, je tudi izvršni odbor v celoti podprl potezo stranke, ki je podprla interpelacijo zoper ministrico. Prav tako je izvršnemu odboru poročal o današnjem sestanku s Cerarjem in Židanom. Po njegovem prepričanju dogajanje v zadnjih dneh za koalicijo ni prineslo nobenih posledic. "V tem času smo menjali kar nekaj ministrov in ministric. Ne vem, kaj je tako usodnega, če interpelacijo doživi ministrica SD," je poudaril.

Ob tem je komentiral tudi napoved Komisije za preprečevanje korupcije (KPK), da bo obravnavala sume neetičnega oziroma nezakonitega vplivanja pri odločanju o interpelaciji. Po navedbah medijev naj bi namreč Erjavec podporo Kopač Mrakovi pogojeval z izdajo soglasja ministrice k imenovanju Mirande Vrh za direktorico Doma starejših občanov Ilirska Bistrica.

Kot je dejal Erjavec, je gotovo v interesu javnosti, da KPK ugotovi, ali je bilo kaj nezakonitega ali nečastnega. "Lahko rečem, da stranka DeSUS vedno deluje v skladu z zakonu in častno," je poudaril. Dodal je, da niti ne ve, na kakšen način bi lahko vplival, saj ni imel pravice glasovanja v DZ. Je pa ob tem napovedal, da bo predsedniku KPK Borisu Štefanecu z veseljem pojasnil vse podrobnosti, ki ga bodo zanimale.

Tudi podpredsednik DeSUS Tomaž Gantar je zavrnil namige o vplivih na kadrovske rešitve. Je pa spomnil, da je tudi sam v sredinem nagovoru v DZ izpostavil problem političnega kadrovanja, a ravno z nasprotne strani. Po besedah vodje poslanske skupine DeSUS Franca Jurše je iz medijskih zapisov in magnetograma seje DZ jasno razvidno, da niso omenjali zgodbe, povezane z Ilirsko Bistrico. Govorili so o tem, da se socialna politika oblikuje tudi v zavodih, oblikujejo pa jo sveti zavodov in direktorji. "Tu si pa ena politična opcija ne more uzurpirati vseh položajev znotraj teh zavodov," je še dejal.

Židan pred sejo: Zmagovalec je Janez Janša

Za interpelacijo zoper ministrico za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti Anjo Kopač Mrak je sinoči glasovalo 43 poslancev, proti jih je bilo 38. Ministrica tako ostaja na položaju, saj je za uspeh interpelacije potrebnih najmanj 46 glasov.

Židan je v izjavi novinarjem pred sejo vlade ugotovil, da je po interpelaciji Kopač Mrakove zmagovalec Janez Janša (SDS). "Ponovno so uspeli nekaj volivcev prepričati, da bodo verjetno še dodatno pasivni. Še dve ali tri take seje in ne bo potrebno, da Janša ustanovi še eno stranko, saj ima dobre možnosti za zmago," je ocenil.

Sredino dogajanje je bilo po njegovem mnenju v škodo politične levice, poraženec pa je med drugim koalicija, ki je z dvema glasovoma opozicije zbrala le 38 glasov v podporo ministrici SD.

Vendar SD ne bo povzročala politične nestabilnosti, je zagotovil Židan in dodal, da kar njihovo stranko zadeva, dogajanje ni začetek konca te koalicije. Spomnil je, da vladno koalicijo vodi Cerar, ki ve, "da težav s SD ni". "Če bi bila kdaj stališča SD in SMC tako različna, da bi premier ocenil, da je sodelovanje težko, za SD niso potrebne 13-urne razprave v DZ. Pač pa bomo ravnali v skladu z njegovo voljo," je zagotovil.

SD bo sicer politično stališče glede dogajanja po njegovih besedah zavzela prihodnji četrtek, ko bo zasedalo predsedstvo stranke.

Dodal je še, da povzročanje politične nestabilnosti ni značilnost SD. "Če pogledate zgodovino prvaka DeSUS Karla Erjavca, pa lahko sami ocenite, ali je to njegova značilnost," je še dejal Židan. Vendar pa na Erjavca ni jezen. V SD si namreč tudi naprej želijo partnerjev na politični levici, med katerimi vidijo tudi DeSUS in SMC, pa morda še koga drugega. "Zgodba je bila za nas neprijetna, ker smo se prepirali v družini. To ni koristno," je priznal Židan.

Poraženec sredine interpelacije je bila po njegovem mnenju tudi socialna država, največja poraženca pa dva dečka, zaradi katerih je SDS vložila interpelacijo. Njun odvzem starima staršema je namreč močno odmeval v javnosti, Židan pa meni, da se je njuna zgodba izkoristila za politično obračunavanje.

Anja Kopač Mrak ostaja ministrica.
Anja Kopač Mrak ostaja ministrica. FOTO: Damjan Žibert

Cerar: Po streznitvi bosta tudi DeSUS in SD prepoznali, da je treba naprej

Cerar na vprašanje, ali ima ministrica po glasovanju še kredibilnost, v izjavi novinarjem po seji ni odgovoril konkretno. Poudaril je, da interpelacija ni bila izglasovana, a dodal, da stanje na njenem področju ni v vseh pogledih zadovoljivo in od nje pričakuje ukrepe, o katerih sta se jasno pogovorila. "Če pravih korakov ne bo naredila, bom moral sam razmisliti o tem, kaj storiti oz. kako jo pozvati na odgovornost," je znova opozoril premier.

Po njegovih besedah je zdaj pomembno, da s stranko SMC zagotavlja politično stabilnost in da pomirijo turbulence, ki sta jih zaradi nepotrebnega prepira pomagali povzročiti koalicijski stranki.

Kot je dejal, bi tudi Židan in Erjavec morala vedeti, da je neodgovorno sprožiti take prepire in povzročati nestabilnost v političnem prostoru.

Sam ni želel ugibati, kaj je v ozadju spora med DeSUS in SD. Mnogi po njegovih besedah ugibajo, da je boj za politično prevlado. Vendar je po njegovih besedah na obeh strankah, da pokažeta več zrelosti. "Sta članici vladne koalicije, vlada pa ima jasno nalogo: ohraniti stabilnost političnega prostora in nadaljevati s pozitivnimi premiki," je poudaril premier in dodal, da se je treba zresniti in delati naprej.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (848)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

TheTruth4u
18. 06. 2016 13.44
-1
SDS reši nas!!!!!
.jest
17. 06. 2016 18.59
+0
Zaupanje si bodo skušali povrniti z delom. Ka je drekači strankarski. Se vidi, da do sedaj niste nič delali?
staridida
17. 06. 2016 18.16
-3
PRASE-K-MA DANES DNEVNICO.....
prašek
17. 06. 2016 18.20
+2
srebrnibreg
17. 06. 2016 18.21
+3
lopov a si parse c ali lopov? Izjasni se pa fajn, da dobivaš dnevnico.
staridida
17. 06. 2016 18.23
-2
prašek
17. 06. 2016 18.24
+2
Anja Kopač-Mrak ima pa ministrstvo ! ☺☺☺
prašek
17. 06. 2016 18.24
+2
Interpletacija ..... a si ti najina sestra ?
srebrnibreg
17. 06. 2016 18.24
+2
Jaz sem za praška pa ne vem. Sicer kolikor sem slišal tudi on ima brata tako kot jaz.
prašek
17. 06. 2016 18.26
+2
Tudi jaz sem brat ! Pa ne topli, he, he, he.
staridida
17. 06. 2016 18.27
-1
srebrni prašek-je sredstvo za zatesnitev avtomobilskih hladilnikov....
srebrnibreg
17. 06. 2016 18.32
+1
V tistem delu nad svojim vratom ga tudi lahko uporabiš morda bo kaj pomagalo.
staridida
17. 06. 2016 18.49
-1
prašek
17. 06. 2016 18.55
+1
prašek
17. 06. 2016 17.39
+3
Desnosučni , Anja Kopač-Mrak ostaja ministrica !!! A vam je spet zmanjkalo "kilogramov" da jo spodnesete?
mallonge
17. 06. 2016 17.51
-2
A se moraš spet malo naduvati? (Napihniti; našopiriti)
prašek
17. 06. 2016 17.52
+2
Ja, te kaj moti ? Saj greš lahko na Nora tv !
prašek
17. 06. 2016 17.53
+3
Pa z menoj lahko govoriš tudi slovensko !
mallonge
17. 06. 2016 17.57
-3
mallonge ...... Veš, jaz sem utrujen in se mi zdajle resnično ne ljubi nič več !!!!!! Morebiti kdaj drugič ! pa da vseeno zaključim to debato : moja hčera se je odločila za naravoslovje, bolj detaljno za psihologijo ! Sedaj psihologijo kot profesorica predava na FF . Končujem !
mallonge
17. 06. 2016 17.59
-3
Klasifikacija pravi drugače. - Nihče te ne sili debatirati - utrujenost je izgovor za nepriznan poraz.
prašek
17. 06. 2016 18.00
+3
In končal sem tisto debato !!!!! Nisi opazil ???? rabiš nova očala ? dobiš jih pri optikih !!!!
prašek
17. 06. 2016 18.01
+3
In tvoje razpravljanje bom enostavno prezrl ! Nepriznan poraz ????? Misli si, karkoli si hočeš !
mallonge
17. 06. 2016 18.02
-3
To si pa pri tvojih komentarjih vedno dovolim.
prašek
17. 06. 2016 18.03
+4
NoviceResnice
17. 06. 2016 16.29
-7
Mafija je spet na istem bregu.......
prašek
17. 06. 2016 16.36
+6
mallonge
17. 06. 2016 16.36
-4
Psiholigija je naravoslovna veda??????? Prekipevaš od pametovanja, da si pameten. Đabe!
prašek
17. 06. 2016 16.38
+5
He, he, he. Še en desnosučni guru komentiranja ! Kaj pa je psihologija ? Družboslovje ???????? ☺☺☺ Pa kje se valite ?
mallonge
17. 06. 2016 16.44
-3
Družbene vede 16 310 Družbene vede (podrobneje neopredeljeno) 16 311 Psihologija 16 312 Sociologija in študiji kultur 16 313 Politologija, odnosi posameznik-družba-država
mallonge
17. 06. 2016 16.46
-1
Branje globokih in redkih misli Miroslava Celariusa ne zadošča.
prašek
17. 06. 2016 16.47
+3
Znanstvene psihološke teorije se deloma prekrivajo s sorodnimi znanstvenimi disciplinami, tako naravoslovnimi (glej fizika, psihofizika; biologija, evolucijska psihologija) kot tudi družboslovnimi (glej sociologija, socialna psihologija).
prašek
17. 06. 2016 16.48
+3
Znanstvena psihologija večinoma sloni na filozofiji znanstvenega raziskovanja, ki izhaja iz pozitivizma, zato k raziskovanju najpogostjeje pristopa s pomočjo raziskovalnih metod empiričnega preverjanja preverljivih hipotez, pogosto v obliki eksperimenta, ter za evalvacijo rezultatov uporablja kvantitativne metode po zgledu naravoslovnih disciplin. Kljub temu pa se v znanstveni psihologiji uporablja tudi kvalitativne metode. Redki, predvsem humanistični psihologi, na svojem raziskovalnem področju povsem dvomijo v veljavnost (uporabnost) rezultatov kvantitativnih metod. Psihologiji tudi ni treba nujno temeljiti na fizioloških pojmih možgani in živčni sistem, zato, da bi bila znanstvena, saj lahko temelji tudi na fenomenologiji ali na teoriji procesiranja informacij. Se pa dognanja o delovanju možganov, ki jih prinašajo nove raziskovalne možnosti, na primer, uporaba funkcionalne magnetne resonance, vedno bolj vključujejo v psihološko teorijo in prakso.
prašek
17. 06. 2016 16.49
+4
prašek
17. 06. 2016 16.50
+4
Psihologija (starogrško psychē - duša in logos - beseda, govor) je veda, ki znanstveno proučuje duševnost, vedenje in osebnost, torej psihološke procese pri človeku.
prašek
17. 06. 2016 16.53
+4
In samo kot mimogrede : hčerka jo predava na filozofski fakulteti v Ljubljani. Nikakor na FDV !!!!!!!!!
mallonge
17. 06. 2016 16.53
-2
Prazna gostobesednost. Resnica je na moji strani.
prašek
17. 06. 2016 16.54
+1
Resanica je lahko na tvoji strani, zaradi mene lahko tudi risanica , he, he, he. Kaj vse proizvede valilnica na Trstenjakovi ☺
mallonge
17. 06. 2016 16.55
-2
mallonge
17. 06. 2016 16.56
-2
prašek
17. 06. 2016 16.58
+3
Ne vem , kam bi se ti uvrstil na Gaussovi krivulji. Zanimiv bi bil izračun !!!!!!
mallonge
17. 06. 2016 17.00
+0
A menjaš temo? A si pri statistiki kaj bolj doma?
prašek
17. 06. 2016 17.02
+3
Ne , statistiko obvladam zelo slabo ! vem pa , da če ješ ti zelje, jaz pa golaž , imava statistično gledano oba segedin ! Statistika je pač velika laž !!!!!! To bi ti stric Gauss tudi razložil ☺☺☺
prašek
17. 06. 2016 17.04
+3
Mislim da je bil Fridrich. Če boš ravno iskal izobrazbo !
mallonge
17. 06. 2016 17.05
-2
Gauss bo imel obilo dela s teboj. Mene je že zdavnaj izobrazil. To o zelju pa nima veze z njegovo krivuljo, če ti lahko povem.
prašek
17. 06. 2016 17.07
+2
To z zeljem ima veze s statistiko ! Sicer pa nisem prišel na te strani, da bi tebe izobraževal !
prašek
17. 06. 2016 17.07
+3
Prišel sem, da se nasmejim ! In tebi sem se močno !
prašek
17. 06. 2016 17.08
+1
mallonge
17. 06. 2016 17.09
-3
Katastrofa si od človeka. Drži se svoje vaške gostilne in gujdekov.
prašek
17. 06. 2016 17.13
+2
Držim se vaške gostilne vsako jutro na jutranji kavici , skupaj s svojo najdražejšo, he, he, he. Gujdeki so pa zimsko "opravilo", če slučajno ne veš ! Poglej v kako družboslovno knjigo, tam boš sigurno našel !
mallonge
17. 06. 2016 17.16
+1
Nasmej se na svoj račun. Ne pripisuj svojih nesmislov na tuje naslove. To je način malih ljudi.
prašek
17. 06. 2016 17.18
+1
Očitno si zelo mali !!!! Da si inteligenčno, to sploh ne dvomim !
mallonge
17. 06. 2016 17.22
+2
A to ti po naravoslovju, po Gaussu ali po zelju? Vse troje si narobe pomešal.
prašek
17. 06. 2016 17.23
+1
Psiholog običajno poskuša izmeriti ali testirati pri posameznikih različne predpostavke glede psihološkega funkcioniranja, s pomočjo psihometričnih in statističnih metod, med katerimi so že izdelani standardizirani testi pa tudi testi izdelani posebej za specifične situacije. Psihologi, ki so zaposleni kot raziskovalci in profesorji na raziskovalnih inštitutih in univerzah, se lahko posvečajo temeljnemu raziskovanju, aplikativnemu raziskovanju, ostali pa bolj ali manj neposredni uporabi izsledkov v praksi. Sodobna psihologija je široko področje in vsebuje različne pristope, se ukvarja z različnimi temami, in najde uporabo na različnih predmetnih področjih. Kjer so potrebna dodatna specialistična znanja (predvsem pri praktičnih znanjih in veščinah), obstajajo različna ožja poklicna združenja, ki postavljajo merila in zahteve za dosego licenc za poklicno delo na določenem področju, in nadzorna telesa, ki jih lahko odvzamejo v primeru njihovega grobega kršenja. Splošneje obstajajo merila za pridobitev univerzitetnega naziva iz psihologije, ki običajno – sicer različno od države do države – smatrajo kot temeljna spodaj našteta področja psihologije.
prašek
17. 06. 2016 17.25
+1
Prav zanimivo bi bilo tudi mišljenje našega skoraj sokrajana Janeka Museka o tvojih pojmovanjih !
PS2Xministri
17. 06. 2016 17.26
+0
PRASKO.....na ta tvoj zadnji komentar....TI SI MALI V OBEH
prašek
17. 06. 2016 17.28
+1
PS=PopajSilni ........ Ti pa te debate sploh ne dosegaš ! Še @mallonge je bolj tako-tako ! Pa njemu je treba priznati vsaj inteligenco, pri tebi pa o njej ni niti sledu !
mallonge
17. 06. 2016 17.30
+0
A želiš svoje napake prekriti z novimi? Pot ti je odprta. Kopiranje rešuje marsikaj, ne pa napak. Menim, da si že pozabil osnovno temo.
prašek
17. 06. 2016 17.32
+1
Lahko še tako klikaš minuse, dejstev ne moreš spremeniti !!!! In naj še omenim : čeprav mi je @mallonge kot desnosučni skoraj odvraten, mu moram priznati kar nekaj znanja in predvsem kulturo. Oboje pa tebi močno primanjkuje !
mallonge
17. 06. 2016 17.34
-1
Tipičen primer razcepljene osebnosti: prašek 17.06.2016 17:18:35 0 1 1 Očitno si zelo mali !!!! Da si inteligenčno, to sploh ne dvomim !prašek 17.06.2016 17:28:40 -1 1 PS=PopajSilni ........ Ti pa te debate sploh ne dosegaš ! Še @mallonge je bolj tako-tako ! Pa njemu je treba priznati vsaj inteligenco, pri tebi pa o njej ni niti sledu !
prašek
17. 06. 2016 17.35
+2
mallonge ...... Veš, jaz sem utrujen in se mi zdajle resnično ne ljubi nič več !!!!!! Morebiti kdaj drugič ! pa da vseeno zaključim to debato : moja hčera se je odločila za naravoslovje, bolj detaljno za psihologijo ! Sedaj psihologijo kot profesorica predava na FF . Končujem !
prašek
17. 06. 2016 17.36
+2
prašek
17. 06. 2016 17.37
+2
Se ne strinjaš da ti priznavam inteligenco ????
prašek
17. 06. 2016 17.38
+1
Sicer se pa iz te debate umikam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mallonge
17. 06. 2016 17.39
-1
Klasifikacija pravi drugače. - Nihče te ne sili debatirati - utrujenost je izgovor za nepriznan poraz.
PS2Xministri
17. 06. 2016 17.40
+0
reši te edino štala vseh tvojih neumnih debat.
najvsivedo
17. 06. 2016 15.59
-4
zopet kosmati patuljak laže in zavaja.
prašek
17. 06. 2016 16.00
+4
Ti se v laži nedvomno spoznaš, he, he, he.
PS2Xministri
17. 06. 2016 16.04
-4
njemu se splaća zgraditi prvo fakulteto za laganje in upam da bo prvi dekan prve generacije lažnivcev.
prašek
17. 06. 2016 16.06
+4
najvsivedo ......,. Le poglej si, kaj ti predlaga PopajSilni ! In začni graditi !
prašek
17. 06. 2016 16.09
+5
»Tadesni intelektualni trusti...« ☺☺☺
PS2Xministri
17. 06. 2016 16.14
-5
PRASKOTINEK...v nekaj sem pa trdno prepričan če imaš koliko toliko normalno ženo jo verjetno že celo življe boli da si jo osvojil z lažjo kjer resnice ...TI......itak ne poznaš.
prašek
17. 06. 2016 16.20
+4
PopajSilni .... Moja žena je zelo zadovoljna s svojim možem. Z menoj vztraja že več kot 40 let . In se kar ne naveliča ! Tudi zvečer, ko jo peljem (velikokrat) na večerjo je zelo zadovoljna ! Pravi da bi pri desnem intelektualnem trustu tu zelo težko doživela !
prašek
17. 06. 2016 16.22
+5
Pa še nekaj sem ti hotel samo omeniti : tako ne umen , kot si ti , noben moški enostavno NE more bit !
prašek
17. 06. 2016 16.22
+5
A verjameš ali ne verjameš, se pa sama odloči !
PS2Xministri
17. 06. 2016 16.30
-4
HA-HA-HA....LAŽ IMA KRATKE NOGE PA TUDI VPLIVA NA RAST ČLOVEKA...HHHHHAAAAAHHHHHHHAAAAA
morjeblata
17. 06. 2016 15.49
-3
"Zaupanje si bodo poskušali povrniti z delom " . Zaupanje ? Povrniti ? Delo ? Počutim se kot da bi me direkno farbali z debelim penzlom , pomočenim v zelo gosto barvo preko oči . Kot da so že davno zapustili planet Slovenija...
prašek
17. 06. 2016 15.53
+3
To farbanje boš doživel, ko se boš preselil na Nora tv ! Tam vas lepo "štrihajo" !!!! ☺☺☺
morjeblata
17. 06. 2016 15.32
-4
Ah , kar solze so mi prišle na oči ... Kako zelo lepo , pretresljivo in izredno presunljivo . Znova ljubezen med vrlimi predtavniki ljudstva , ki nas bodo složno popeljali v nove zmage , Slovenija pa je spet čista in brezmadežna . Šmrk , šmrk...
prašek
17. 06. 2016 15.36
+4
Ti si seveda želiš prepir med tremi voditelji koalicijskih strank , ampak Cerar je zadevo speljal z razumevanjem ! Z pametjo, če veš kaj je to !
morjeblata
17. 06. 2016 15.42
-4
prašek
17. 06. 2016 15.46
+3
Hmmmm, ker se vsak dan kopam, moram reč, da se krepko motiš. Seveda pa sem zdajle delal in sem tudi že malo umazan !
prašek
17. 06. 2016 15.46
+0
prašek
17. 06. 2016 15.50
+3
Očitno tudi "klinkerji" meni bolje delujejo, kot pa tebi !!!!
morjeblata
17. 06. 2016 15.53
-3
Ali res ne slišiš obupnih krikov tistih treh preostalih "klinkerjev" , ki si na vsak način želijo zapustiti grozotno praznino tvojega podstrešja ?
prašek
17. 06. 2016 15.56
+3
NE, tega res ne slišim, slišim pa obupane klice tistega tvojega enega ubogega "klinkerja" ki si želi vsaj malo družbe ! Očitno so želje brezplodne !
morjeblata
17. 06. 2016 16.06
-5
Vou . Klicaje pa res rad uporabljaš . Misliš , da se te drugače ne bo slišalo ? ;-))
prašek
17. 06. 2016 16.08
+5
Navada je pač železna srajca. Ker se večkrat pogovarjam z desnosučnimi guruji komentiranja, sem se navadil določene stvari bolj poudariti ! »Tadesni intelektualni trusti...«
morjeblata
17. 06. 2016 16.11
-4
Tako je !!! Prav imaš!!! Dol z "desnosučnimi" !!! Dol z guruji komentiranja !!!!!!! Živela železna srajca !!!!!!!!!
prašek
17. 06. 2016 16.15
+4
To si pač ti rekel ! Meni pa ste prav zabavni, pridem na portal samo zato, da se dobro nasmejim !
morjeblata
17. 06. 2016 16.24
-3
staridida
17. 06. 2016 15.20
-6
Junija 22. ob 19.30 bo na Nova 24 TV sooćanje -Janša .Kučan. če ne bo Kučan zbolel....
prašek
17. 06. 2016 15.32
+3
Milan Kučan v nadaljevanju nato preide iz obdobja osamosvojitve v leto 2016, natančneje v pretekli mesec, ko je VSO zoper njega zaradi veleizdaje ob razorožitvi teritorialne obrambe podala kazensko ovadbo. Kučan je očitno to dejanje VSO zelo zameril tudi Janezu Janši, saj v odgovoru zapiše: “Mislim pa, da k osvetlitvi takratnega dogajanja ne morejo prispevati soočenja ovaditeljev in ovadenih. Razumeli boste, da vašega povabila ne morem sprejeti. Milan Kučan”
prašek
17. 06. 2016 15.32
+3
Zahtevamo interpletacijo, vložil jo bo leviinterpletacija !
prašek
17. 06. 2016 15.39
+2
Samo pojasnim : Zanimalo me je, kaj leviinterpletacija spet naklada, pa sem pogledal ! Rezultat tega gledanja sem vam pa nalepil !
prašek
17. 06. 2016 16.02
+3
simple_mind
17. 06. 2016 14.01
-3
Hehe, tudi tokrat: svojih stolčkov pa ne damo,... Je slučajno kdo pričakoval kaj drugega ? Visoka etična in moralna načela ? Nove sile in obraze ?
simple_mind
17. 06. 2016 14.08
-3
Pa zakaj tudi bi ? Je kje po jugo-slo-butalah kaj protestov ali pritoževanja ?
ArkaMast
17. 06. 2016 13.16
+1
DESNA VLADA......... pa saj je vseeno. Leva - Desna ISTI KLINAC. ...... Velja samo dejanje, ki pa ga ni kaj dosti. Sicer se deklerira za levo a se obnaša kot desna. Kako to? Takole: prednost daje kapitalu, neoliberalizmu, ščiti davek bogatih, srednji sloj izginja, povečuje se nižji sloj, peščica posameznikov pa nesramno bogati. In hecno je to, da ji to očitajo zapriseženi desničarji, katerih ideja je pa njihova. ... Niso za socialno državo, za spravo rdeči-beli (to je njihov motor), ne vedo da ravno srednji sloj največ naredi za proračun, ... desničarji ga res serjejo. Zafural so do daske. In nato so še nacionalistični do te mere da spominja na nacizem. .... Zakaj se neonacisti fizično spravljajo na Rogovce je jasno. Ker edino tam deluje demokracija in solidarnost, kot na Metelkovi. Bojijo se da bi bil to vzorec za prevzem na višjo raven družbe. Primitivci pa tega ne žele.
ArkaMast
17. 06. 2016 16.01
+2
Nekateri napadalci so imeli tetovažo 88 ne pa rdečih zvezd. Neonacisti so bili, tisti ki opravičujejo kolaboracijo z okupatorjem 2WW ko so želeli izvest ETNOCID nad slovenci. Ve se vse. Nič novega. Razen JJ pavljice o novi zavezi. Rdeče zvezde pa danes skoraj da ne vidiš nikjer več. Razen v vaših glavah. Res se pojavi le zgolj kot provokacija. Kot bi zmešanemu biku mahal z rdečo ruto in se mu režal v ksiht. Butlu.
Skunk Works
17. 06. 2016 12.52
-3
V sosednjem članku o Venezueli vsi nestrpno pričakujejo prase.kov pesjak komentatorjev, da malo obrazložijo, da so vsega krivi kapitalisti in ubranijo čast Chavezove socialistične zapuščine.....in lačnih venezuelcev.....ajde gremo......
srebrnibreg
17. 06. 2016 13.13
+4
Venezuela je tako bogata, da si ti ne moreš zamisliti in vse to je še vedno v lasti državljanov. Tudi to bodo uredili kljub pritiskom kapitalistov, da bi jim to odvzeli. Rajši nekaj napiši kako so Američani komunistični Kitajski dolžni v triljonih ne v milijardah.
staridida
17. 06. 2016 13.23
-3
Ja državljani so bogati, samo nič nimajo....
simple_mind
17. 06. 2016 14.06
Vsako takšno pavšalno pljuvanje po eni ali drugi smeri ali hvaljenje vsepovprek je samo odraz vašega vsestranskega zdraharstva
staridida
17. 06. 2016 12.45
-2
Zaupanje si bojo povrnili z delom-ha ha ha ,ta je tud dobra-bojo šli prašku pomagat silirat....
staridida
17. 06. 2016 12.36
-2
Korleta je primu zdaj v roke Štefanec-ga bo on dal na mesto-ha ha ha ha ...
prašek
17. 06. 2016 15.40
+3
Hočemo interpletacijo, z povilinilom in klinkerji !
artus
17. 06. 2016 12.13
-1
Zaupanje povrnili z delom - kakšne neumnosti so kaj na vrsti?
mallonge
17. 06. 2016 15.16
+0
enakostzavse
17. 06. 2016 11.53
+2
In janšisti vzamejo v roke štrik in na drevo, ker je vlada ostala hahahahaha. janšić, si boš moral nekaj drugega izmislit za rušenje vlade, zločinc.
prašek
17. 06. 2016 12.04
+3
Jaz imam za hišo par debelih bukev ...... sam povem
srebrnibreg
17. 06. 2016 12.14
+2
staridida
17. 06. 2016 13.21
-3
Saj v Rovtah ne raste okrog hiš druzga, kot buka....
srebrnibreg
17. 06. 2016 13.53
+1
V Rovtah ne more rasti drugo, če bukovi imajo tam proslave v čast izdajalcem.
staridida
17. 06. 2016 15.14
-2
Razumnež
17. 06. 2016 11.51
-3
Bi lahko rekli "Konec dober, vse dobro"... No razen otrok, ki sta izgubila tako starša, kot tudi stara starša. Ampak hej, koga boli k***c, to je pač kolateralna škoda.... drugorazredna stvar.
SDS_je_poden
17. 06. 2016 11.52
+3
Še enkrat, NE VEMO, kaj se je v resnici dogajalo, NE VEMO kakšna stara starša v resnici sta. Otroka sta izgubila mamo, ker jo je fental ata.... torej v tej družini pomojem odnosi niso glih zdravi... Ampak važno je, da se zganja populizem.... Tako se države ne moremo it.
enakostzavse
17. 06. 2016 11.56
+2
Še ko je bila mat živa, so otroci trpeli zaradi nasilja v družini in so so z materjo zatekli v varno hišo. Kje sta bila takrat stara starša? V omami vinčka ? Sicer pa, kot je napisal ZPD zgoraj, je to samo orodje za rušenje vlade. Tale lopov janša še za svoje otroke ni znal poskrbet, ne pa da bi za neke tuje hotel.
srebrnibreg
17. 06. 2016 12.03
+4
NErazumnež- vedno bolj je očitno, da so pristojne službe ravnale prav. Žal sekti tudi otroci nič ne pomenijo, ker jim je več hlastanje po vladanju. Za otroke gre... a ne? Malo jutri vam. Za vas sektaše gre na račun otrok.
ROMELS
17. 06. 2016 11.46
-1
Usedli so se ob kavici, zaračunali davkoplačevalcem izgubljen čas, napetosti so pod mizo pogladili in se pobožali, pa spora ni več. Tipično za davkomane.
enakostzavse
17. 06. 2016 12.18
-1
ROMELS
17. 06. 2016 13.13
+0
SDS_je_poden
17. 06. 2016 11.09
+3
Sicer pa si iskreno želim ene same vlade, ki bo dejansko naredila nekaj za ta narod. Ne za elito, ampak navaden narod. Samo potem bi vsaj 195 županov izgubilo službe.... se ve, da nihče noče dregnit v ta osir....
prašek
17. 06. 2016 11.12
+4
prašek
17. 06. 2016 11.13
+4
V SŽ so sami "tadesni intelektualni trusti", he, he, he. Skratka , material ki je bil v politiki že pretečen !
prašek
17. 06. 2016 11.15
+3
Vso JU je treba prepoloviti ! Pa ne govorim o delavkah za šalterji ...
SDS_je_poden
17. 06. 2016 11.15
+2
prašek: Se strinjam. Tisto leglo podpornikov desnice je treba prečistit..... tako ali tako jih sofinanciram tudi jaz kot davkoplačevalec, zato, da imajo oni lahko službice in mene označujejo za tarudečga. Banda se ne zaveda, da se ne grize roke, ki te hrani!
SDS_je_poden
17. 06. 2016 11.17
+1
prašek: nemudoma sprejeti zakon o lažjem odpuščanju v JS. Kot drugo zmanjšat vse državne aparate (direktorate, agencije....) na minimum!! Odklopit vse krožke tipa VSO in ostalo navlako od korita.... v letu ali dveh imamo proračunski presežek!
najvsivedo
17. 06. 2016 11.17
-1
Ko berem spodaj tvojo oceno o lastni pameti te primerjam z vsemi ki so so si kupili doktorsko ali magistersko pamet.
prašek
17. 06. 2016 11.19
+3
Železnice propadajo in zaposlujejo ! Ves denar za ceste se prekanalizira v SŽ ! Pa naj mi kdo od gurujev komentiranja pojasni, kam gre ves ta silni denar ! Cerar bi moral zarezati v to malho ! Pravzaprav je to Mramorjevo delo, on mora zarezati ! Omejiti denar, ki ga SŽ dobijo !
SDS_je_poden
17. 06. 2016 11.21
+2
najvsivedo: Kot prvič navedi na koga se tvoja verbalna diareja sploh nanaša, kot drugič pa moje diplome nisem kupil, ker če bi jo si z njo v IT industriji nebi mogel pomagati popolnoma nič.
prašek
17. 06. 2016 11.21
+3
najvsivedo ......... Torej z desnosučnimi guruji komentiranja ?????? Sami doktorati iz primorske fakultete !
SDS_je_poden
17. 06. 2016 11.22
+2
prašek: Pomojem ga je veliko pogoltnila sanacija napeljave po tistem žledolomu. Samo SŽ bi morale biti sposobne same sanirat te poškodbe na omrežu, same bi morale generirat dovolj profita za te stvari. Samo če imaš ogromno bazo podrepnikov, ki ne delajo nič in samo prejemajo plačo, potem se ves profit hitro pokuri.
prašek
17. 06. 2016 11.22
+0
Moja otroka pa sta naravoslovne doktorate iz psihologije in računalništva/programerstva delala na poštenih fakultetah !
prašek
17. 06. 2016 11.24
+2
PRAVIČNI ...... Ja, se strinjam o žledolomu ! Samo to se vleče že veliko dlje ! In nič ne kaže , da se bo ustavilo !
prašek
17. 06. 2016 11.25
+2
Poglej naše tire iz časa Marije Terezije .......
SDS_je_poden
17. 06. 2016 11.26
+2
prašek: Se pravi na priznanih faxih, tako kot se spodobi.... ne pa neke fakultete tam po primorskem za evropske študije.... pa kje boš zaposlil tak kader? Aja, na SŽ, sej res.... pa na plinovodih, pa na HSE..... ja, tako se pa pač da.....
prašek
17. 06. 2016 11.31
+3
Pravični ...... Ja moja dva sta delala doktorat na FF (hčerka) in je tudi profesorica psihologije, sin pa na elektro fakulteti Ljubljana in je zaposlen na IJS kot nekakšen znanstvenik-programer ! Niti ne vem točno naziva del. mesta ! Potem pa pogledam dr. gor enak ................ in še nekaj članov te sekte ...
prašek
17. 06. 2016 11.33
+1
In tisti SDS doktorji so lahko zaposleni SAMO v sekti !
prašek
17. 06. 2016 11.35
+1
Grem zdaj jest, drugače pravi da bo vrgla "kraljem živali" , he, he, he.
mallonge
17. 06. 2016 15.51
-1
Psiholigija je naravoslovna veda??????? Prekipevaš od pametovanja, da si pameten. Đabe!
prašek
17. 06. 2016 10.50
+1
Glede ministrice je Cerar dejal, da stanje na njenem področju ni v vseh pogledih zadovoljivo in od nje pričakuje ukrepe, o katerih sta se jasno pogovorila. “Če pravih korakov ne bo naredila, bom moral sam razmisliti o tem, kaj storiti oz. kako jo pozvati na odgovornost,” je znova opozoril premier in dodal: “Sedaj je pomembno, da s SMC zagotovimo politično stabilnost, in da pomirimo turbulence.”