Slovenija

Cena elektrike le še raste

Ljubljana/Bruselj, 02. 01. 2012 09.34 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Od leta 2007 se je cena električne energije pri nas večinoma povečevala, tako za gospodinjstva kot tudi za industrijo. V EU sicer najvišjo ceno elektrike plačujejo gospodinjstva na Danskem, v industriji pa največ morajo plačevati na Cipru.

Cene električne energije so se med letoma 2007 in 2011 v Sloveniji večinoma povečevale. Cena elektrike za gospodinjstva se je povečala za 29 odstotkov, cena za industrijo pa za devet. Cena elektrike za industrijo je v drugem polletju 2010 znašala 95 odstotkov povprečja EU, cena električne energije za gospodinjstva pa 83 odstotkov povprečja Unije.

Razmerja med cenami električne energije za obe skupini porabnikov po državah so zelo različna. Razlika med cenama je največja na Švedskem. Cena električne energije za gospodinjstva je namreč tam kar za skoraj 87 odstotkov višja od cene za industrijo, kažejo podatki državnega statističnega urada.

Najvišjo ceno elektrike so gospodinjstva plačevala na Danskem, najnižjo v Bolgariji; cena električne energije za industrijo pa je bila najvišja na Cipru, najnižja pa prav tako v Bolgariji.

Elektrika
Elektrika FOTO: Reuters

Cena električne energije za gospodinjstva je bila v Sloveniji v obdobju od drugega polletja 2007 do prvega polletja 2011 večinoma višja od cene električne energije za industrijo. Ta je bila višja le v drugem polletju 2008. V EU so bile v drugem polletju 2010 cene električne energije za gospodinjstva večinoma višje od cen električne energije za industrijo. Gospodinjstva so plačevala nižjo ceno kot industrija le na Malti, v Litvi in Latviji.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (133)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

kure bedne
03. 01. 2012 11.56
+2
Takoj gremo na sončno energijo. In Elektro bo v riti.
matic cad
03. 01. 2012 12.24
+1
raje ne ker sončna energija rabi srebro kot najboljši električni prevodnik, srebra pa je na površju zemlje ta trenutek 5x manj od zlata!
nik500
06. 01. 2012 20.43
Tiger444 obstajajo tudi gelni akumulatorji za solarno elektriko ni nujno da so svinčeni. Tudi jaz razmišljam da bi prešel na sončno energijo. 1. majhni gospodinjski porabniki ( mobiteli in podobne reči ) nato pa hladilniki in televizija in podobno.
lulupo
03. 01. 2012 05.58
+4
Ne vem kako je to mozno,zivim v Evropi,ne varcujem z elektriko, na mesec placam za vse obratovalne stroske 50 eur. V Slo me je bilo vedno strah odpret kuverto z poloznico,ker so bile cifre ze pred dvema letoma 100eur in vec, da se o zimskem casu ne menim.Visoki davki in visoki stroski zivljenja-pa se zmeraj manjka denar v drzavni blagajni. Smrdi slo politika na vse strani.Verjetno bo moj komentar izbrisan tako kot velikokrat. Srecno 2012 vsem ki dobro mislijo in upajo na boljsi jutri.Pozdrav iz tujine
titovka
02. 01. 2012 22.10
+4
ni kaj, tajkuni rabijo denar!!!
nik500
02. 01. 2012 19.54
+12
Cena elektrike na svetovnem trgu je trenutno 40 eur za 1 Megawat ( 1000 Kilowatov ). Jst pa plačujem eletriko po novem 46,3 eur na mesec, moja mesečna poraba v povprečju znaša 300 Kilowatov. Pa še ta novica ki jo na poptvju niso objavili, da je prišlo do povišanja trošarine pri električni energiji.
Tonček Balonček
02. 01. 2012 20.33
+0
Watt je enota za moč, verjetno imaš v mislih kilovat ure, delo oz. energija je P . t, mi plačujemo porabljeno energijo., VT ali MT, poleg tega pa še za obračunsko moč, prispevke po 64. in 15. členu EZ, trošarino ter še prispevek po 67. členu, na sv eskupaj pa še davek! 20 %.
nik500
02. 01. 2012 21.40
+1
Tonček Balonček
02. 01. 2012 21.47
+8
Saj ej pri vodi tudi še ene pet do deset dodatkov. Sam sem pred par erdni bobil poračun za 160 EUR, pa nimam bazena! Lupijo nas kot banane!
nik500
02. 01. 2012 22.07
+1
20 % bo kmalu zgodovina. Z 22% ddvjem bi bila moja položnica približno 47 eur.
Tonček Balonček
03. 01. 2012 11.11
-1
Dol z JAnkovićem, Janša bi vsakemu gospodinjstvu daroval po sto kWh mesečno!
Mombly Pilot
02. 01. 2012 19.53
+3
Ti briši jaz pa bom samo lepil
Buco -
02. 01. 2012 18.50
+6
grem izpolnjevat nove pole za redno in izredno denarno sicialno pomoč iz nje bom plačal elektriko, vodo, okolsko dajatev za odpadno vodo bojkotiram, smeti odvažamo sami na deponijo, kupil sem si celo nov računalnik in 42" LCD LED TV, katerega bom montiral nad posteljo, na strop, da bom lahko ležal in gledal in ircal pa tle pisal bedarije, v garaži imam R5, katero mi je sosed prodal za 20€ lani, vozim se, za v trgovino je, pa tudi kam dlje bi si upal, le bencina ni, je registrirana do maja '12, še mama je tu, ki je cele dneve prej, ko je delala, delala v firmi kot vsak moški, premetavala iverne plošče za 400€, sedaj je vpenziji in ima z varstvenim dodatkom 420€ pokojnine in mora s tem denarjem skrbeti za brezposelnega moža, kateri je alkoholik, in kadilec, ki mu je pomembno le, da ima cigarete, cel dan sedi v starem fotelju s 3 dalinci v roki. jaz imam socialne denarne pomoči 230€, eh, ne da se mi več bluzit
Jožajoža
02. 01. 2012 19.29
-3
in tako nesposoben, kot si ti in vaša familja hodi na volitve,komentira gospodasko stanje, samo leži, pije .....mi pa za vas delamo. po 31. 12 vam bo odklenkalo. aja, takšni ste simpatizerji SDS-a. katastrofa.
Max_Headroom
02. 01. 2012 19.35
+1
Vesel sem, da se v Sloveniji še najdejo vzorne družine, ki se zavedajo tudi pomena trde vzgoje in skromnosti.
Jožajoža
02. 01. 2012 18.38
-4
naš delavec s 500 evri plače minus 800 evri stroškov za hrano prenese vse. naš delavec se še dalje vozi z dobrim avtomobilom, greje se na kurilno olje ali el. energijo, , za božič in novo leto se nažira............ker mu država vzdržuje otroke, ker mu država plačuje vrtce,........januarja si naš čudežni delavec že rezervira dopust.............
Frane Šajn
02. 01. 2012 17.16
+9
DOKLER SO OSLI , KI JIH REDNO PLAČUJEJO JE TO POPOLNOMA NORMALNO. ČE NE PLAČAŠ TE PRIČAKAJO Z MRKOM. VRNIMO JIM MILO ZA ŽAJFO, PRIČAKAJMO JIH PRI IZHODU IZ RAVBARKOMANDE IN JIM NAJPREJ POZDRAVIMO VSAKEGA S SLEPEČIM BLISKOM Z DOLGIM MRKOM , KI TEMU SLEDI, PA BO RED!
korintos1
02. 01. 2012 17.43
+3
Frane Šajn
02. 01. 2012 17.08
+4
DOKLER SO OSLI , KI JIH REDNO PLAČUJEJO JE TO POPOLNOMA NORMALNO. ČE NE PLAČAŠ TE PRIČAKAJO Z MRKOM. VRNIMO JIM MILO ZA ŽAJFO, PRIČAKAJMO JIH PRI IZHODU IZ RAVBARKOMANDE IN JIM NAJPREJ POZDRAVIMO VSAKEGA S SLEPEČIM BLISKOM IN Z DOLGIM MRKOM , KI TEMU SLEDI, PA BO RED!
Odpri.oci
02. 01. 2012 16.46
+13
Plače na Elektro distributerjih pa zelo rastejo !!!! Pa še božičnice, nagrade, 13. in 14. plača, regresi preko vseh meja, razni dodatki za prihod v službo....... . Povprečna plača elektro-tehnika (srednja šola) na eElektro Primorska je 2500 EUR (neto).,..... Tako da.... malce razmislite, zakaj se elektrika neprestano draži !!!!!
Frane Šajn
02. 01. 2012 17.12
+14
IN K TEMU JE TREBA DODATI ŠE TO, DA TO DELAJO S KOMUNISTIČNIMI ELEKTRARNAMI, KI SO SI JIH KAR NEKAKO PRISVOJILI!
korintos1
02. 01. 2012 17.45
+4
jaz si pa ne bom sveti z elektriko, proizvedeno v komunističnih elektrarnah. Mi lahko te kapitalistične žarnice pocrkajo.
Maady
02. 01. 2012 16.37
+7
Na Komunalah in Elektro distribuciji bi morali odpustiti vse zaposlene in zamenjati z drugimi kajti samo ti in edino ti vsako leto in vmes začno z novimiin novimi podražitvami ti niso in nikoli ne bodo sposobni kaj narediti ceneje za Občane. Saj jih je vedno več in vedno večje zahteve imajo.
korintos1
02. 01. 2012 17.45
-2
sebof
02. 01. 2012 16.29
+5
nemoreš verjet... folk se krega, kateri ponudnik elektrike je cenejši pa zakaj.... a kako se pa sploh pridobiva elektrika pa nč... oz. nekaj malega sm zasledu( neke sončne celice pa to). sej enkrat sm že pisu pa objavljal, pa dejmo še enkrat- je sploh kdo slišu za ZASTONJ energijo(FREE ENERGY)??? energije na temle našem preljubem planetku je več kot dovolj, pomembno je samo, kakšni so načini za pridobivanje ter kolikšen vpliv ima to pridobivanje na nas--okolje. in seveda ni še nobena ljuba duša slišala za GEOTERMALNO energijo, ne... lažje se je kregat, kater je boljši ponudnik, pa TEŠ pa JE..... geotermalna energija je preprosto povedano samo ''gretje'' vode s pomočjo zemljinega jedra... edino kar rabiš je dost globoka vrtina pa eno ubogo pumpico za kroženje... in kaj se da narediti z vročo vodo? hmmm... na islandiji so gejziri, ki bruhajo vročo vodo ven, pri nas bi bilo pa treba pač malo bolj povrtat. denarno gledano je začetni ''vložek'' malo večji, ampak je potem z seveda primernim vzdrževanjem ta vir energije VEČEN, oz. ZASTONJ (če odštejemo tisti tiskani papir, ki mu vsakdan pada vrednost) namesto da bi stopili skupaj pa naredili eno pametno, se rajši kregamo pred računalniki... odlično! odlično!
gozdar1
02. 01. 2012 16.42
+4
In zakaj se po svetu se vedno gradijo TE, JE,... elektrarne če je tako preprosto...to je približno tako kot bi dejal , da je sončne energije dovolj za vse....
sebof
02. 01. 2012 16.59
+6
kaj misliš? kakšen bi bil trenutno logičen odgovor? nekdo je spodaj napisal, da če bi hotu postavit več kot 4 sončne celice na hišo, rabiš gradbeno dovoljenje pa tono papirjev za izpolnit... zakaj a? primer: za svojo hiško imam recimo preveč energije, nism odvisen od nikogar, imam dosti pokrite površine, da si lahko pridelam skoraj vso hrano(hidroponika)--še za pol vasi jo imam in vozim avto, ki je zelo zanesljiv in se ne kvari veliko, pa še na elektriko je..... koliko davkov ima država-elita od mene?? bolj malo, a ne... zgornji primer seveda ni resničen, kar pa še ne pomeni, da ni MOŽEN
gozdar1
02. 01. 2012 17.30
-1
Skoraj ne verjamem, da glavnina probleme leži v birokraciji bolj verjetno v tem, da se stvar cenovno ne izplača, ker je trenutno el. energija še vedno relativno poceni....poleg tega takih elektrarn ne moreš postaviti kjerkoli
sebof
02. 01. 2012 19.43
+1
maš kar prav ja... glede poceni električne energije.... nekako sm hotu dopovedat, da če bi bilo državi res mar za okolje, in za naš boljši standard življenja, nebi blo takšnih in drugačnih nesmiselnih zakonov-prepovedi. kar se postavljanja takšnih elektrarn tiče--res je, nemoreš kr zvrtati v zemljo eno lukno recimo sred triglavskega narodnega parka pa že pridobivat energijo:) lahko pa z recimo par takšnimi elektrarnami pokriješ celotno potrebo slovenskega gospodarstva in gospodinjstev. študije in bolj strokovne zadeve so v plan B za slovenijo. pogooglaj;) lp
FiReboy
02. 01. 2012 15.52
+7
Vse raste, samo plače padajo. Sramota.
Tonček Balonček
02. 01. 2012 16.25
-2
mo ap zato zlomili komunizem in smo gospodarji na svoji zemlji pa še demokracijo in stranke imamo!
Odpri.oci
02. 01. 2012 16.46
+5
Plače na Elektro distributerjih elo rastejo !!!! Pa še božičnice, nagrade, 13. in 14. plača, regresi preko vseh meja, razni dodatki za pravočasen prihod v službo....... . Povprečna plača elektro-tehnika (srednja šola) na eElektro Primorska je 2500 EUR (neto).,..... Tako da.... malce razmislite, zakaj se elektrika neprestano draži !!!!!
Frane Šajn
02. 01. 2012 17.32
+0
FIReboy HA, HA, OD KJE SI SE PA TI VZEL, KAJ NISI ŽE DVAJSET LET POGLEDAL PLAČILNE LISTE AL KAJ. NO ZARADI TAKIH SMO TAM KAJER SMO!
Tucci
02. 01. 2012 15.35
+5
Zaradi dragega kurilnega olja je vse več ljudi, ki so preklopili na drva.Torej, rešitev za cenejšo elektriko pa je gospodinjski parni agregat.
Max_Headroom
02. 01. 2012 19.41
+2
Če lahko izdelaš kaj takega za masovno proizvodnjo, boš zagotovo postal protidržavni element, državni sovražnik številka ena!
drugnben
02. 01. 2012 15.20
+4
Je pa res, da za razne naročnine za mobitele, amise, siole, zmečemo veliko več kot za elektriko, brez katere si ne moramo predstavljati življenja. Moramo si zavedati , da nam ena položnica cca 50 evrov poje že skoraj eno mesečno plačo.
Tonček Balonček
02. 01. 2012 16.27
+2
Res je, vsako gospodinjstvo d aveč za prenose podatkov in mobilno telefonijo kakor za elktriko! Kaj toliko "prenašajo", mi nikoli ne bo jasno! Vsaka druga ženska z dojenčkom v vozićku s epsrehaja z mobilcem na ušesu!
Max_Headroom
02. 01. 2012 14.53
+0
Elektrika je v bistvu FIAT kapital, katerega vrednost je opredeljena s statistično verjetnostjo, da boste z energijo opravili neko koristno delo. Naječja verjetnost pa je, da vas bosta nagon po preživetju ter žleza za zgodnje opozorilo pred nevarnostjo ves čas opozarjali, kako je to za vas zelo koristno in se temu ne boste kar tako odrekli. Skraktka, soben človek je že biološko tako ustvarjen, da plačuje vse dražjo električno energijo, tega vas ne odreši niti Pezdir. Recimo, da bi bila tudi električna energija ali še posebej prav ta, ovrednotena kot klasični denar, ki pa ima točno določeno realno vrednost. Vsak watt, ki bi ga državne elektrarne pridelale, bi bil torej blago in tudi vrednota v družbi, katere vrednost se ne bi spreminjala. Dober poznavalec Marksa je seveda takoj opazil vsaj eno napako že v enem samem stavku, nemogoče je dostaviti dobrino na trg, ne da bi s tem kapital pridobival na vrednosti oziroma ustvarjal dodatne stroške in vrednost. Ampak elektrika je le razlika med električnimi potenciali v žicah, ki potuje z najvišjo možno znano hitrostjo, sploh ne teče čas za elektriko?!? Verjetno razumete, kam bulmastif taco moli, nemogoče je kreditirati Boga. Kaj potem plačujemo, civilizacijo, virtualne svetove, kot je vaš za Max Max Max Max Headrooma?
Max_Headroom
02. 01. 2012 14.55
-2
Hočem nazaj svoj elektron. Ta, ki ste mi ga dostavili, ni isti kot tisti, ki ste ga prikazovali na reklamah in nabrali v naravi!
nx56rt28kk290056
02. 01. 2012 14.39
+0
k3bl .... mi nevedneži ne de delamo tako kot ti na GEN-I ju, zato pa plačujemo tisti evro več nekomu drugemu. Ja, če pa hočemo prihranit 5 EUR na mesec izpustimo eno malico na dan petka, ko je post. Jao, jao jao! Razlika se pozna pri gospodinjstvih, ki mesecčno pokurijo 300 EUR in več, vendar pa se po drugi strani človek parodično vpraša če so ti energetski požeruhi "reveži", ki si ne morejo privoščiti vzdrževanja elektičnega talnega gretja in gretja bazena ipd?.. Oz... ali pri taki porabi res občutijo razliko 15 eur/ mesec, ki jim ostane v denarnici? Ko bodo prihranki reda -30% dol (na celoten račun) pa se bomo pogovarjali povsem drugače, do takrat bo pa vse skupaj demagogija oz... ali nosim Adidas ali Nike trenerko...
David Kebelj
02. 01. 2012 15.53
+1
5 Eurov kot praviš ti se pozna pri položnici,ki je manjša kot 50€ na mesec.Ni veliko res ne.Ampak lupic pameten računaj ti drugače.Se pravi pri elektriki bi na leto prišparal recimo cc6 0€,kaj če bi toliko še recimo pri vodi,telefonu,internetu,zavarovanju... ? Se pravi 60€ X 5 stvari je recimo 300 eurov letno.Za ta denar si pa lahko privoščič mogoče,krajše počitnice,kupiš kaj otroku ali kaj podobnega.Sem pa prepričan,da bo razlika med Gen-i ter El.lj, počasi se samo še večala....
nx56rt28kk290056
02. 01. 2012 17.51
-1
Še vedno je to demagogija. Prihranki so vedno relativni gledano s stališča prihodkov in življenjskih navad. Kdor nima ne plačuje položnice električne energije 50,100 EUR temveč zgolj 20-25 EUR (skupaj). Pri tem bo mogoče prihranil 1 EUR, kar v 12 mesecih znese celih 12, v celem življenju pa 1000 EUR in si na koncu lahko s tem plača pogreb. To praskanje pa koristi samo tistim, ki logično služijo s količino in to so ponudniki oz. trgovci. In verjemi, da se razlike ne bodo večale, ker so na koncu koncev vsi vezani na en sistem v katerem bo energije vedno manj, en prenos in eno distribucijo. In če je kdo cenej od drugega je to samo zaradi nekih odtenkov (oportunizma, tveganja in števila zaposlenih,..), ki pa se s količino oplemenitijo (tukaj pa se da uporabiti metodo 1 cent od vsakega Slovenca). Jaz bi lahko prihranil pri internetnem ponudniku 20 EUR/mesec vendar pa na račun čakanja pri vsakem DL v nedogled. Pri telefonskem računu,vendar bi mi zmanjkalo kamenčkov in glasu, pri umivanju, na račun tega da bi malo bolj smrdel, pri zavarovanju na račun zdravja, življenja ali pa tega da nisem krit ravno za stvar, ki sem jo izpustil ven itd.. Reklamiranje prihrankov je vaba, ki se je poslužujejo trgovci, ker psihološki profil povprečnega potrošnika reagira na -%. Zato je to ena velika psihologija. To so "vitrine", lepe bogato okrašene, svetlikajoče, malo spominjajo na raj... prebrat si je potrebno Alamuta pa ti bo takoj vse jasno. Veliko ljudi, ki je tako navdušeno reklamiralo svoje nove ponudnike je nad obljubljenimi "prihranki" razočarano, vendar pa iz samega "sramu" ostanejo pač nanj priklenjeni (kar je še ena slovenska znamenitost) In tukaj mojstri wik-wikanja pobirajo cente in delajo kupčke na njihovih računih.
Tadej1
02. 01. 2012 18.04
+2
K3bl ni govoril, da moraš kaj zmanjševat, ni rekel da manj telefoniraj, uporabljaj manj vode, skleni slabše zavarovanje. K3bl je govoril o izbiri iste storitve, a pri cenejšem ponudniku in ne o zmanjševanju potreb.
David Kebelj
02. 01. 2012 18.31
+1
Točno tako.Elektriko če boš uporabljal isto kot sedaj boš privarčeval toliko kot sem rekel,če pa gledaš da varčuješ še bolj (MT-cenejši tok),pa boš še veliko več,kajti pri Gen je Mt cenejši za 100% pri el.lj za pr %.Pa elektrika nebo nič slabša in nebo nič bolj ogroženo tvoje zdravje,ali kar koli.Skratka mi smo že na Gen-i in ne bv.Pa še to.Zadnjič je neki gospod rekel:Kdor je pameten je že pri Gen-u.
Dr.Rugelj
02. 01. 2012 14.19
+1
..kako je dejansko z elektriko pri Petrolu ??....je res tako kot se govori , da se splača ??----po info imaš za 2000 točk 6 mesecev 20 % popusta - kaj pa potem naslednjih 6 ?---lahko zopet daš 2000 točk in maš ceu let 20 posto popusta ?......izkušnje ??...ker če je tako , takoj prešaltam,...
Tadej1
02. 01. 2012 14.31
+3
20% popusta imaš na elektriko in ne na celo položnico ( popust se ne šteje za omrežnino in trošarino). Torej, če gledaš na celotno položnico imaš približno 10% popusta. Trenutno je 1800 točk za 6 mesecev. Za naslednjih 6 mesecev boš pa moral počakat na nov katalog, ampak glede na to, da je bil 20% popust skoraj v vsakem katalogu, predvidevam da bo tudi v nasljednjih.
Tadej1
02. 01. 2012 14.41
+2
Drugače pa lahko na hitro pogledaš koliko bi imel cenejš elektriko. V google vtipkaj: ''petrol informativni izračun elektrike'' Klikni 1. link in izpolni podatke s pomočjo zadnje položnice.
mc_burek@email.si
02. 01. 2012 14.09
+7
samo danski standard in oaza na cipru se en more primerjat z osiromašeno slovenijo
David Kebelj
02. 01. 2012 13.22
+10
Za vse nevedneže.Vsi,ki še niste pri Gen-iju pojdite na Gen-i,so najcenejši,zamenjava brezplačna,ter ni nobene vezave (lahko prekineš kadar koli,brezplačno) in nobenih drugih stroškov ni. Malo pobrskajte po netu,pa primerjajte,ker sem prepričan da vas je tukaj še min. 70% tistih,ki ste pri el. lj,ki so daleč najdražji v Slo.Lep dan še naprei vsem
Ofca1A
02. 01. 2012 13.40
+4
se strinjam s tabo,....razlika je kar precejšna
Tadej1
02. 01. 2012 13.54
+2
Se mi zdi, da je Petrol bolj ugoden. Res da je cena elektrika dražja za 0,001€/kWh, ampak lahko koristiš 20% popusta in je potem elektrika cenejša na Petrol-u kot pri Gen-i
Turgensis
02. 01. 2012 13.57
+4
jaz sem pri genu vendar ni najcenejši, ima popolnoma enake cene kot petrol, pri petrolu pa lahko s točkami zvestobe dobiš popust, tako da je najverjetneje petrol najcenejši trenutno.
Turgensis
02. 01. 2012 14.00
+4
@ veselica se strinjam, vendar je dejanski popust na petrolu 10%, ker je popust samo na ceno energije, ne pa tudi na prispevke, cena elektrike pa znaša približno 50% položnice za elektriko.
David Kebelj
02. 01. 2012 16.00
+1
Tako je fox12 imaš prav.Pa še 3 male razlike so med Petrol in Gen-i. 1.Zamenjava je malo lažja iz obstoječega distributerja na Gen-i kot na Petrol. 2.Na Gen-i ni nobene vezave,na Petrolu je. 3.Bencin in nafta pa vsi vemo, da sta najslabša na Petrolu. Tanka se na Omw-ju,ali kateremu drugemu bencinskemu servisu,če ga imaš v bližini,pa glede na to,da je več jih šlo na Gen kot Petrol tudi to nekaj pove ( na Gen-u je tudi ogromno velikih tovarn in drugih velikih objektov,pri Petrolu pa ne).
Tadej1
02. 01. 2012 16.53
+1
@k3bl Zavajat pa ni treba ljudi 1. Koliko lažje je še lahko kot to da sprintaš-izpolneš-posleš? 2. Na Petrol-u ni nobene vezave 3. To trditev pa prosim dokaži z kako strokovno raziskavo (drugače pa tud če tankaš pri omw, tankaš petrolovo gorivo) In koliko je to število, ki je šlo na Gen-i in koliko na Petrol?
David Kebelj
02. 01. 2012 17.29
+1
1.Pošleš pa čakaš odgovor,pa marsikdo tega sploh neve,pri Gen-u ti pridejo na vrata 2.Pri Petrolu je vezava,če želiš imeti neke dodatne ˝ugodnosti˝ 3. Natankaj povn tank enkrat pri njih,enkrat pri Omw.vozi vseskozi isto pa boš videl/a.
David Kebelj
02. 01. 2012 17.30
+1
Na gen okoli 30000 na Petrolu bistveno manj,koliko nevem,vem da manj,ker delam v tem poslu in nemlatim prazne slame
Tadej1
02. 01. 2012 17.50
1. Hmm pr nas jih že ni bilo na dom. Pr Petrol-u smo pogodbe poslal 2.12.2011, odgovor dobili 21.12.2011, priklop s 1.1.2012. 2. Eto že drugače trdiš, na koncu boš prišel do tega da je ni 3. Ne skrbi sem probal, pa ni bilo razlike. 4. Na Petrolu pa jih je okoli 25000. S tem, da jih sedaj k Petrolu prihaja več kot h Gen-i. Gen-i je dobu prednost zarad tega, ker je imel prejšno leto, ponudbo 1. položnica 1€
David Kebelj
02. 01. 2012 18.34
+1
Hodijo od vasi do vasi.tudi kvam pridejo še.Pa prvi mesec so imeli zastonj,razlika je, prašaj pa koga drugega če neverjameš.Pa Petrolu jih nehodi več,bila delana raziskava :) Pa stem ko so dali položnico za 1€ so dali vedeti,da jim je nekaj do strank,da so zadovoljne stranke itd,tega pri Petrolu ni bilo.
Tadej1
02. 01. 2012 19.02
+0
Ti moram rečt, da bo Petrol ta mesec dobil šele največ novih strank, predvsem na račun tega, da se bodo točke brisale po koncu tega meseca. Ti lahk povem, da sm v zadnjem mescu, raztalal več pogodb, kot prej v celem letu. Ti pa lahk jutri postrežem še z nekaj številkami, ko bom v službi.
David Kebelj
02. 01. 2012 21.10
+0
Te vaši uslužbenci,ko pišejo pogodbe po terenu niso za nikamor.V vasi s 100 hišami,so bili pred mano tam,so dobili 2-3 stranke,jast od ostalih 100 (nekaj že prej bilo pri Gen-u) pa dobil okoli 70 strank :)