Slovenija

Marinič: Breme je pretežko, moj odstop vas ne bo stal niti centa

Ljubljana, 20. 12. 2012 11.11 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
N.Š./B.G./G.G.
Komentarji
326

Poslanec SDS Branko Marinič je odstopil z mesta poslanca. Ob tem je spomnil, da je v državnem zboru vse večje število nepovezanih poslancev, ki kljub očitanim nepravilnostim ne odstopijo.

Branko Marinič trdi, da kot nekdanji poslanec ne bo uveljavljal nobenih nadomestil in privilegijev.
Branko Marinič trdi, da kot nekdanji poslanec ne bo uveljavljal nobenih nadomestil in privilegijev. FOTO: POP TV

Branko Marinič je vrnil poslanski mandat. S tem so zadovoljni tudi v SDS, v katerem so po pravnomočnosti obsodbe zoper njega napovedali ukrepe, če črte pod afero ne bo potegnil sam.

"V tem tednu sem sprejel težko odločitev," je povedal Marinič. "Vsi so mi svetovali, naj ne vrnem mandata. O svoji zgodbi sem vedno govoril jasno in glasno," je še dodal in se zahvalil svojim volivcem. "Vem, da sem po svojih najboljših močeh pomagal pri razvoju podravske regije. Na svoj prispevek sem ponosen. Čeprav se ne strinjam z odločitvijo sodišča, jo spoštujem in sprejemam. Zato bom mandat vrnil. Breme, ki mi je naloženo s pravnomočno odločitvijo, je preveliko."

Marinič bo uradno odstopil 31. januarja 2013. Do takrat namerava izpolniti vse obveznosti, potem pa se bo vrnil na delo, ki ga je opravljal pred izvolitvijo v DZ. "Moj odstop ne bo davkoplačevalcev stal niti centa, saj se bom odrekel vsem privilegijem," je povedal za konec.

Ob tem je spomnil, da je v DZ vse večje število nepovezanih poslancev, ki kljub očitanim nepravilnostim ne odstopijo. "Volivci so ob moji izvolitvi vedeli, da zoper mene teče postopek na sodišču. Tega nikoli nisem skrival," je dejal. Ob tem je dejal, da je za razliko od njega Mitja Meršol pred "volivci skrival svoje aktivno sodelovanje z nekdanjo politično policijo SDV". Po mnenju Mariniča bi bilo prav, da tak poslanec nemudoma vrne poslanski mandat.

Kranjsko okrajno sodišče je Mariniča zaradi goljufanja pri izpitu iz nemščine že aprila letos spoznalo za krivega napeljevanja h kaznivemu dejanju ponarejanja listin. Prisodilo mu je pet mesecev pogojne kazni s preizkusno dobo enega leta, kar je pred tedni potrdilo še višje sodišče. Marinič je ocenil, da je sodba krivična, saj da ni kriv očitanega kaznivega dejanja.

Da bi moral Marinič po dveh "nedvoumnih sodbah sodišč na dveh stopnjah" odstopiti, je takoj po sodbi ljubljanskega višjega sodišča dejal tudi predsednik državnega zbora Gregor Virant. To bi bila za Mariniča edina častna poteza, hkrati pa nujna za zavarovanje ugleda državnega zbora, je ocenil. Poudaril je še, da je sodba višjega sodišča glede Mariniča še eden od kamenčkov v mozaiku slabega ugleda državnega zbora.

Kot je znano, je tožilstvo poslancu SDS očitalo, da je izpit iz nemščine namesto njega opravljal nekdo drug, a je Marinič vztrajal, da je tako pisni kot ustni del izpita opravljal sam. Pripomnil je, da je izpit iz gospodarskega prava doslej že štirikrat neuspešno opravljal in če bi imel namen storiti to, kar mu očita tožilstvo, bi to verjetno naredil za ta predmet.

Dejal je tudi, da gre za politični konstrukt, saj da je mož Marjete Ekar, profesorice, pri kateri je bil izpit, nekdanji višji član LDS. A profesorica je prav tako odločena: na drugem sojenju je povedala, da Mariniča pravzaprav vidi drugič v življenju, prvič ga je videla na sojenju v Kranju. Po njenem zatrjevanju na izpitu ni bilo Mariniča, ampak je bil neki drug moški, ki je bil videti mlajši.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (326)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

beri66
21. 12. 2012 11.11
-1
Marina ne bluzi, ti si že obsojen ostali še ne... to je razlika,drugač ste vsi isti lopovi.
bingo 1
21. 12. 2012 09.20
+1
Poglejte tole v zakonu,ko nekaj naredi narobe magister,in drugi z visoko izobrazbo v normalni službi takoj odpoved dobi,ko poslanec takega naredi narobe,sam narekuje kdaj bo odstopil,zakon je vidno brez primera v javnih službah---------------------------bingo x Ljubljana----------------------------
tilus@email.si
21. 12. 2012 09.12
+1
Komentatorji, lotite se tistih, ki niso odstopili, ne tega , ki je odstopil. Srečno Marinič.
beri66
21. 12. 2012 11.12
+1
Marinič spokaj da te več ne vidim v življenju.
etul
21. 12. 2012 08.54
+3
Ko je marinič sprejel to odločitev je cela levica jokala koga vam bomo pa zdej naprej metal sej ne mormo verjet še zadnjega črnega kozla ste se rešil mi pa hm Meršol,Ambrožič,Simčič glede na to da se Desus razglaša za levo stranko ...hudo
MICLA
21. 12. 2012 08.42
+1
in kaj čakajo ostali ,če ne bodo šli sami jih bomo pa mi odstranili ,zlepa ne gre pa zgrda,taki bedaki ne bodo odločali v našem imenu.
DESNI-LEVI, KRADEJO VSI
21. 12. 2012 08.00
+1
Na poslanskem mestu ga bo zamenjal vodja podmladka SDS. Plačilo za organiziranje "protestnih zadev"!!!
beri66
21. 12. 2012 11.12
+0
krda
21. 12. 2012 07.21
+0
Ja in kaj,če si odstopil?Dve leti prepozno!
kosanostra
21. 12. 2012 05.38
+1
Janša Gotof Si
Shutzstaffen
21. 12. 2012 05.26
+2
Podgane bežijo iz potapljajoče ladje. Upam, da se bo kapitan (po pravilu)potopil skupaj z njo.
mihael119
21. 12. 2012 02.13
+4
LAHKO ZDAJ ODSTOPIT KO JE KONEC SVETA.....
pkorosec
20. 12. 2012 22.02
+0
Kaj se zgodi s tabo, ko te spoznajo krivega goljufanja in ponarejanja? Odstopiš kot poslanec po dveh letih sprenevedanja in direktno na slovenske železnice, ki letno Slovenijo vlečejo dol za nekaj sto milijonov €. In to v času varčevanja.
+5
Sodnice in sodniki Ustavnega sodišča: Prof. dr. Ernest Petrič, predsednik +38614776415 Janšist Mag. Miroslav Mozetič, podpredsednik +381477446 Janšist Mag. Marta Klampfer, ustavna sodnica +38614776437 janšist Dr. Mitja Deisinger, ustavni sodnik +38614776453 Janšist Jasna Pogačar, ustavna sodnica +38614776438 Janšist Jan Zobec, ustavni sodnik +38614776462 Janšist Dr. Jadranka Sovdat, ustavna sodnica +38614776433 Janšist Doc. dr. Etelka Korpič - Horvat, ustavna sodnica Zasluži medaljo 29 oktober od naroda Dr. Dunja Jadek Pensa, ustavna sodnica +38614776452 Janšist Po sodbi o slabi banki in holding ,ki so jo sprejeli tile ustavni sodniki vam posredujem javno objavljene telefonske številke na katere se jim tisti ,ki ste zadovoljni z sodbo v njihovem imenu, lahko zahvalite drugi pa jim poveste kaj si vi mislite! PS: Prvo medaljo 29 oktober bomo podelili Doc.dr.Etelka Korpič-Horvat takoj ,ko bomo osvobodili Slovenijo od skorumpiranih in bomo ponovno svobodni!!
nikhrast
21. 12. 2012 00.41
+1
Lahko bi bilo še slabše če bi bili komunisti.
Shutzstaffen
21. 12. 2012 05.29
+4
Ja pa ja. Naredimo referendum pa boš videl koliko se jih bi odločilo za standard, kakršen jebil pred krajo (osamosvojitvijo).
etul
21. 12. 2012 08.50
+0
jan_maj
20. 12. 2012 21.29
+4
Dve leti sprenevedanja, laganja in nategovanja....................... na koncu odstop. Kakšna sprevrženost, pa še bi lagal, če mu generalni ne bi "ukazal" milejše variante. Pri vsej sprevrženosti pa ima človek, zares pravi poštenjak, še toliko "jajc", da se poslovi z nagovorom "Bog blagoslovi nam Slovenijo" No, ja, seveda............................. spet gre za zaroto, kaj pa drugega.
FAUSTOS1
20. 12. 2012 20.59
+7
SEDAJ PA NAROD SLOVENSKI SAMO GLEJTE KO BO MARINIČ DOBIL VISOKO ZAPOSLITEV Z DOBRO PLAČO ZA NAGRADO KER JE REKEL RAZUMEM MAJERJU DESETARJU
sportko47
20. 12. 2012 20.55
+4
Kje jenajdu datum 31.1.2013 ?? Torej odstopa s 45 dnevnim zamikom! S tem je dal moznost ostalim stirim da ga prehitijo! V redu decko, mislim pa da je tale obtozba z nemsino mal smesna po tolkih letih, najbolj blaga zadeva od vseh petih !
Raspunin777
20. 12. 2012 20.54
+8
Pa to ne morš vrjet kakšni komentarji ! In to naj bi bli predstavniki izobraženega ljudstva? Res je da je Marinič goljufal in je sedaj častno odstopil.Edino pravilno ! Pomoje bi moral vrnit tudi denar! Ampak gre za nekaj drugega:Gre zato da judje tukaj gor nimate istih vatlov za vse barabe! Koliko je takih Mariničev ki še vedno zasedajo položaje in farbajo ljudi kolk so oni pošteni in častni. Začnemo lahko kar z Mitjo Meršolom ki za povrh vsega trdi da on pripada sredinski stranki! Pa kako ti pripadaš sredincem če si v času Yugoslavije vohunu za UDBO? Ma ne men buč prodajat skupaj z vašim sposobnim menedžerjem Zokijem, ki je dolžan pol sloveniji in ga še vedno podpirate!
zek
20. 12. 2012 21.17
+1
jan_maj
20. 12. 2012 21.38
+3
Tako, ja.............. predvsem to, da je častno odstopil in to po celih dveh letih čistega laganja. Resnično časten mož, čisti presežek časti in morale..........
pkorosec
20. 12. 2012 22.13
-2
no ja, en zagrizeni komunist je nekoč vihtel zastavo v Jajcu, predaval drugim o svetli prihodnosti pod komunističnim vodstvom in želel postati naslednji tito, danes pa je nesporni lider desnice. Se strinjam, da bi morali odstopiti vsi nepovezani poslanci, vendar je treba povdarit, da pravnomočno obtožen je bil do sedaj le Marinič. Meršolu pa ne zamerim, da je vohunil za UDBO, ampak da se je skušal izmazat. Pa saj je tudi Putin vohunil za KGB, pa mu tega danasnja antikomunisticna rusija tega ne ocita.
DESNI-LEVI, KRADEJO VSI
20. 12. 2012 20.45
+8
Bogi revež, za tolažbo ga bo stranka poslala za veleposlanika v Nemčijo.
Raspunin777
20. 12. 2012 20.56
+4
če bo pa kej takega res pol grem pa tud jaz pred parlament! Kakor sem zasledil se vrača nazaj na železnice od koder je prišel.
DESNI-LEVI, KRADEJO VSI
21. 12. 2012 07.58
+0
V Nemčijo bo šel na izpopolnjevanje nemškega jezika.
zek
20. 12. 2012 20.42
+0
Res ste eni smešni --- Najprej se zgražate in zahtevate odstop he he ko odstopi se spet zgražate MORDA VESTE KAJ BI RADI? ---- No bolj resno to,da je Maranič odstopili je POHVALNO (pa pišite kar hočete) in zanimivo se mi zdi,da sta to moralno dejanje zmogla KOT EDINA V 20 LETNI ZGODOVIN NAŠEGA PARLAMENTA prav poslanca stranke SDS,ki je po pisanju nekaterih komentatorjev stranka,ki je najbolj pokvarjena --- Kakor koli že stranka SDS je vsaj do sedaj pokazala,da ima v svojih poslanskih vrstah edina ljudi z vsaj kančkom morale --- Vsi vemo,da je bilo in so še V VSEH STRANKAH razni Mariniči in Ruparji PA DO SEDAJ NI BILO NOBENEGA ODSTOPA.
Raspunin777
20. 12. 2012 20.44
+1
Bravo ZEK. Čeprav ti tega noben levičar ne bo priznal!
pkorosec
20. 12. 2012 22.07
+3
bla bla, tipicna jansistična logika ... Marinič je bil spoznan za krivega na sodišču. 2 leti se je sprenevedal in se spreneveda še naprej. Sedaj pa gre spet v državno službo, pa čeprav je nesposoben, torej bo spet kradel naš davkoplačevalski denar. Razkurjeni smo zato, ker se nesposobne barabe vedno sučejo okrog korita. Kako se lahko v času varčevanja in največje krize v kateri je balkanistan kdaj bil, obsojenim kriminalcem s partijsko knjižico deli dobro plačane državne službe? Saj je pa jansevik, sposoben premagat krizo - naj gre raje delat v privatni sektor, pa pokaže ali je sposoben še česa drugega kot goljufat in ponarejat.
Roman Hren
20. 12. 2012 20.17
+6
Pa to ni res! Tip, ki je drugorazreden, odstopa in za povrh še deli moralne nauke? In na take finte naj bi mi nasedli, kot ,vidite kako smo mi pošteni in dosledni?! Ko bosta pred kamere stopila Janša in Janković in razglasila, da se umikata iz politike, dokler se ne razčistijo vse očitane zadeve, ko bo sleherni tak politik, javni funkcionar storil isto, ko bodo obenem odgovarjali tudi za moralno in materialno uničenje države v svojih 20 in več letnih mandatih, bo uresničena zahteva protestov! Do takrat pa vi le fintirajte...!
bandit1
20. 12. 2012 20.00
+7
Marinič naj pogleda kakšen je volilni sistem v RS in način kako se pride v parlament. Stranke na listo postavijo svoje kandidate v okraje kjer so prepričane da bodo dobile glasove - ne tam kjer stanujejo in jih ljudje ne poznajo temveč tam kjer nihče ne ve kdo je (le oznaka stranke - butli pa glasujejo za stranko). On je bil na listi med prvimi in je prišel v parlament. Stranka je kriva ker ga je postavila visoko na listo in je vedela kaj je "ušpičil", ne pa se sedaj sprenevedat. Ljudstvo ni izvolilo Mariniča, temveč listo. Lahko je imel manj glasov od drugih pa je vseno v parlamentu. Ta sistem je potrebno zamenjat. Eno listo za SLO - smo majhni poimensko pa dajmo da vidimo kdo bo prišel v parlament. To velja za vse stranke ne le za njegovo.
MeaParvitas
20. 12. 2012 20.07
+4
Stvar je popolnoma logična . Najlaže obvladaš poslanca, ki ima kaj masla na glavi. Je poslušen kot ovca in izvršuje ukaze svojega gospodarja. Ko pa začne preveč zaudarjati okoli njega, ga pa zamenjaš z drugo ovco.
Roman Hren
20. 12. 2012 20.30
+2
Ne stranke, Slovenija bi morala biti razdeljena na razumno število pokrajin in te na razumno število občin (npr. osem pokrajin s pet, šest občin) in iz vsake občine bi v parlamentu sedel en poslanec, kar pomeni manj kot 50 poslancev. Politične stranke lahko delujejo izven tega sistema, ne morejo pa upravljati ne z občino ne z državo, kot se dogaja sedaj! Pomislite, kolikokrat ste imeli možnost sodelovati v teh 20 letih pri kakšni odločitvi v vašem kraju. Sploh veste, kdo zastopa vaše interese? Vse se dogaja v ozkem krogu političnih strank, ki so si prisvojile pravico, da odločajo v našem imenu! In za to še prejemajo denar!
zek
20. 12. 2012 20.46
+2
bandit1 Stranka iz katere prihaja Marinič je že vsaj 2x predlagala spremembo volilnega sistema - še več celo na referendumu smo ga izglasovali - PA STE BILI VEDNO PROTI LDS-SD-DESUS-SNS -