Slovenija

Bodo sporni poslanci postali politično odgovorni?

Ljubljana, 23. 12. 2012 19.46 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

K nizkemu zaupanju državljanov v državni zbor so svoj delež prispevali tudi poslanci, ki so bili obsojeni, obtoženi ali ujeti pri goljufijah. Odstop sta že napovedala poslanec SDS Branko Marinič in poslanka DL Truda Pepelnik. Virant si želi, da bo to zgled drugim spornim poslancem.

K nizkemu zaupanju državljanov v državni zbor so svoj delež prispevali tudi poslanci, ki so bili obsojeni, obtoženi ali ujeti pri goljufijah. Odstop sta že napovedala poslanec SDS Branko Marinič in poslanka DL Truda Pepelnik. Virant si želi, da bo to zgled drugim spornim poslancem.

KOMENTARJI (60)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

290ktober
25. 12. 2012 19.59
+1
Kaj pa predsedniku Janš?
290ktober
25. 12. 2012 19.54
+1
Spet igrice Janše ,da dobi 2 poslanca ,ki bosta glasovala za koalicijo! To ni zaradi morale!Lopov gotov si
163540
25. 12. 2012 08.31
+2
Če se ne bi zgodila ulica,ne bo nihče odstopil,tako pa rešuejo svoje riti in imajo k sreči na voljo te grešnike.To je navaden blef in igranje neke poštenosti,za kar je že prepozno,ljudje smo izgubili zaupanje v to politiko.Preveč razsipno obnašanje si dovolite gospodje ministri in poslanci v teh časih,ko ljudje nimajo niti za preživetje.Za povrhu se pa v SDSu še norčujejo iz ljudi na ulici, da smo " zombiji ". Tisti,ki ve kdo so zombiji,potem tudi ve v katero stranko spadajo,v tisto,ki so vsi od nekoga vodeni brez ugovorja.Zato se tudi na cesto ne upajo pa bi nekateri radi šli.
br.0001s
24. 12. 2012 19.03
+2
ne vem zakaj se tolko spravljate na ubogega simčiča s takim nedolžnim obrazom
botjabotja
24. 12. 2012 18.36
-2
Slišal sem,da bodo vsi sporni poslanci sledili Mariniču in Pepelnikovi...
bik ferdo
24. 12. 2012 13.21
+5
Dodam še .: v sredi 70 let sem imel priložnost prebirati emigrantske časopise. posebej mi je v spominu ostalo njihovo besedišče. to se je pojavljajo tudi v "brezplačnikih" in z enakim žarom in besediščem ponavadi operirajo zagovorniki Janševe vlade. Torej žaljenje vsakogar, ki slučajno ne "misli" kot oni, polresnice skonstruirani konstrukti , Enako Janša , enako njegovi in njim podobni poslanci in še in še. Še tako dobra namera vlade, že zato dobi nejevero v ljudeh, vse ostalo pa jo še podpihne. ENOSTAVNO SE NE DA VERJETI NITI NA BESEDO - ŠE MANJ DEJANJA !
bik ferdo
24. 12. 2012 12.35
+7
Saj niso samo poslanci problem - imajo svetal vzor kar v vladi. In nenehno norčevanje, podcenjevanje , žaljenje !! Zadnji "zombiji" če bi jim beseda "ušla" bi se opravičili, pa se ne - torej so mislili resno. Zombiji v trenirkah ?!!! Vsaj 40 % "popularnosti" v negativo so prispevali ravno take stvari pa onegavljenje z podpisi - prosim lepo - pa še verjamejo, da verjamemo . Malo morgen !
bik ferdo
24. 12. 2012 12.37
+4
Dnevna politika je za seboj potegnila in sodstvo in policijo in ustavno sodišče ! In Pahorja tudi !
bik ferdo
24. 12. 2012 12.39
+2
Pa Marinič je levica poslala nekoga, da opravlja izpit "odstopa" in spotoma pljuje in žali ! Ne bom več bikferdo - bom kar zombi !
andisej
24. 12. 2012 12.28
+2
Pravijo da so nekateri jokali ko so poslušali pesmi v Kočevju , res potrebno jim je jokat , saj otroci ki nimajo kaj jesti in so lačni si zaslužijo, da se nakateri zjočejo Gospoda većina ljudi vas noče za gospodarje te naše države , zato je bolje da odidete . Sami si bomo pomagali , da bodo naši ljudje imeli delo in lahko nahranili družine
dostojevski II
24. 12. 2012 13.18
+7
V Kočevju je bila druščina, za katere protestniki menijo, da so najbolj odgovorni za klientelizem, korupcijo, plenjenje. Tajkuni, trgovci z orožjem, divji privatizerji.. Bavčar, Šešok, Krkovič, Janša... Če bi bila SLO pravna država bi lahko imeli proslavo edino na Dobu.
andisej
24. 12. 2012 15.33
-1
Tudi gospod Pahor je bil sicer ne kot predsednik države , bil pa je da se zahvali za izvolitev
Darko32
24. 12. 2012 11.36
+9
KAko spreverženo početje. Neverjetno kakšne podle ljudi imamo v državnem zboru. Njihove napake bi kar podtaknili tem poslancem. ZAto se strinjam z vsemi tistimi, ki govorijo, da je potrebno leve in desne zmetati ven in ponemogočiti podtikanja. Poglejmo recimo Viranta. Goljufal je pri denarnem nadomestilu in sedaj sam uči kaj je pošteno. Poglejmo še druge poslance in ministre. Pri natančnem spremljanju njihove politične aktivnosti točno vidiš, da jim ni cilj dobrobit ljudstva ampak borba za lasten žep. TAisti podtikajo drugim nepravilnosti. ŽAl se je to dogajalo v preteklosti tudi pri levih. ZAto je potrebno presekati gordiski vozel za ceno napredka Slovenije. Vsi se strinjamo, da gre za veliko krizo vrednot in poštenja.
dostojevski II
24. 12. 2012 12.03
+6
Če bi za vlado veljati enaki kriteriji kot za poslance, potem bi bili brez premiera.
User766362
24. 12. 2012 12.19
+2
Nisem za Viranta ampak pred Virantom je potrebno odstaniti še kar nekaj poslancev kako na levi in še kakšen bi se najdel na desni čeprav sta dva že odstopila
andisej
24. 12. 2012 12.30
+4
kaj pa zunanji minister , ki je tako lepo zagovarjal svojega poslanca
motorka57
24. 12. 2012 15.12
+2
@darko,najučinkovitejša obramba je napad,le do kdaj še....????
br.0001s
24. 12. 2012 19.06
virant je tud banda. nadomestilo bi obdržal če ga ne bi dobli
prašek
24. 12. 2012 11.19
+6
Odgovor je ; NE
hillya
24. 12. 2012 11.28
+2
User766362
24. 12. 2012 09.13
-5
Sedaj pa resnično ne razumem večino komentarjev. Kaj bi pa dosegli s tem, da bi vsi odstopili? Nove bi izvolili, ki bi bili prav tako pokvarjeni. Saj so bile volitve pred manj kot leto dni. Mislim, da je polovica poslancev novih. Pa jih poglejte danes. Več bi bilo, če bi odstopili trije ali štirje, ki so najbolj sporni. S tem bi bil narejen velik korak v pravo smer. Če pa kdo misli, da so nove volitve rešitev se pa moti. Saj jih je bilo in še bodo pa so vedno izvoljeni eni in taisti. Torej jih vedno nekdo voli. Sem za to, da ostopijo še tisti najbolj sporni!
Tonček Balonček
24. 12. 2012 09.21
+3
PA zakaj smo imeli predčasne volitve, saj so imeli štiriletni mandat?!
User818088
24. 12. 2012 09.27
+7
Nove pogoje je treba uvest, kdo sploh lahko kandidira! Na javnih razpisih za navadno pisarniško radirko ali pa sponko itd moraš poslati izjavo o nekaznovanosti, izjavo, da imaš poravnane vse obveznosti in še en kup enih izjav
User766362
24. 12. 2012 09.43
-2
Zakaj smo imeli volitve? Ne vem in me ne zanima. Vem pa da smo vsi imeli možnost voliti po svoji vesti in nastalo je to kar je. Tudi jaz nisem zadovoljen z izbiro ampak večina jih je menila, da je tako najbolje in večina naj vi imela prav pa če se strinjamo ali ne. Kar pa se tiče javnih razpisov je pa to ena velika farsa. Tudi jaz sem nekaj časa delal na javnih razpisih in je to velika kraja in metanje peska v oči. Kar pa se tiče vse te birokracije, ki jo je potrebno izdati je pa samo to, da se onemogoča vsem, da bi sodelovali na razpisih. In vse te stvari dodatno podražajo vse to. Kaj misliš, če bi poslanci dali izjavo da potem bi pa bili vse ok. Tudi če bi jo dali bi se pranili in bi spet bilo potrebno tožit na sodišču, da so kršili izjavo. Glede na hitrost sodišča bi jim mandat prej potekel. Zato to ni rešitev. Gre za moralna načela in največji vzglet bi bil če bi odstopili še tisti štirje najbolj problematični poslanci.
malaraja
24. 12. 2012 10.15
+8
Na volitvah smo bili prevarani. Obljubili so nam oživitev gospodarstva in nova delovna mesta, oboje je šlo navzdol. Obljubili so nam pošteno politiko in preganjanje korupcije in spet nič. Iz programa 10 + 100 bi se morali v enem letu dvignit iz krize kot Feniks! Niso pa nam obljubili nove korupcije, večerij z Bavčarjem, 4000 novozaposlenih SDS vojakov v javni upravi in vedno večje državne finančne injekcije naši RKC. Sprejemajo celo nov zakon, da bo dovoljeno darovanje zemlje cerkvi, ne pa tudi drugim dobrodelnim organizacijam. Blejski otok so nam vzeli že tretjič-za to vsakokrat poskrbi Janševa vlada. Predvolilna kampanja se je izkazala za prevaro. Ker so nam vzeli referendum, ni druge, kot da gremo na trg in tam povemo, kaj nam delajo. Janšev problem pa je, da gredo slike s trgov vsakokrat v svetovne medije. Če malo pobrskate po tujih portalih, se z imenom Janša in Slovenija obvezno pojavita še besedi "corruption" in "Patria bribery". Janša tele vojne ne more dobit ne zlepa ne zgrda. Narod bo sprejel od njega eno samo ponudbo: odstop z vsemi svojimi oprodami.
malaraja
24. 12. 2012 10.19
+5
mihabinic! Vsi politiki zadnjih 20 let govorijo o stricih iz ozadja. Ker Slovenci v politikih teh stricev nočemo, imamo pravico izvedeti, kdo to so. Povedati seveda nočejo, zato naj vsi odstopijo. Tisti, ki se pečajo s korupcijo in tisti, ki tega ne prijavijo. Ti nam hočeš povedat, da ni možno v Sloveniji zbrati vsakih 4 leta 90 poštenih ljudi, ki kaj znajo? To hočeš reč? Potem ti ni pomoči, res ne.
vetlan
24. 12. 2012 10.38
+4
"Vem pa da smo vsi imeli možnost voliti po svoji vesti in nastalo je to kar je." možnost smo že imeli, ampak... ali je bila upoštevana volja ljudstva? Ne poznam takšneg primera, da je bil izvoljen eden, drug pa vlada in smo mirno to sprejeli
User766362
24. 12. 2012 10.52
+1
Saj zato pa je tako. Naj poslanci naredjo še tako veliko bedarijo in na naslednjih volitvah obljubijo ne vem kaj ga bo večina volila. Sicer pa pred volitvami vsi obljubljajo nebesa po volitvah pa pride realnost. Tako kot v zakonu. Samo poglejmo kaj smo volili. janša, jankovic, pahor kateri od teh ni pokvarjen oz. nima preteklosti zaradi katere nas ne bi smel predstavljati in vsi trije so dobili večino. Ljudje pa nasedajo in jih lepo volijo. Tudi če bi danes bile nove volitve bi ti dobili večino. Tako, da nove volitve se jaz bojim niso rešitev. Da ne bo pomote tudi ostali politiki strank so pokvarjeni. Kar se pa tiče stricov iz ozdanja je pa tako, da imajo oni moč samo nad tistimi, ki so "umazani", če nisi podkupljen, v kakšni aferi ... te nimajo s čem izsiljevati. Drugače pa imajo veliko moč in to s pridom izkoriščajo. Vsi tisti, ki zagovarjate nove volitve katere stranke bi pa bile tri najmočnejše na novih volitvah, če bi bile danes? Problem je ker alternative ni se saj jaz bojim. Volitve imamo lahko še 10x pa bodo rezultati več ali manj isti mogoče samo malo pomešani. Naj mi nekdo pove alternativo temu kar imamo pa to konkretno z imeni in priimki!
Tonček Balonček
24. 12. 2012 11.26
+1
Ti lajko še tako voliš po vestri, pojma nimaš, kdo bos estaviljal koalicijo. KAj je od programa iz Rumene knjižice? Popolnoma nič! Kakšni so erzultati te nove vlade? Nikakršni, vsi kazalci kažejo navzdol, popolnoima nesposobna valda je s perdsdnikom na čelu! Kej ej kakšen zagon gospodartsva? Kreditni krč bodo odpravili tako, d abomo državljani, ne pa dolžniki, plačali in zasuli te milijardne luknje, s tisto cerkvneo vred, ki znašpa milijardo,. nas pa še evdno pitajo z rdečimi kreditodajalvi in Kučanovo NLB! S startanjem etga holdinga in slabe banke bodo "pošetnjaki" takorekoč postrgali, kars eše da, ta država bo potem lahkos uverena le še na področju policije in urejanja prometa! Hvala za takšno samostojno in neodcvcisnod ržavo. Ne ločijo razlike med pojmoma lastnik, gospodar in hišnik! In to slednje bomomo v naši lastni hiši, državi!PA festivale domoljubnih pesmi bomo ap seveda še prirejali, čedalje več jih bo! Pa agsilskh društev, čitalništva, vezenja, kleklanja....
Darko32
24. 12. 2012 11.43
+2
mihabinic Se popolnoma strinjam z tvojim razmišljanjem, saj izvolitev po enakem volilnem sistemu bi bilo popolnoma enako. Moj predlog je izključno reševanju tega problema, ko se pojavi skorumpiran poslanec na nekem mestu. JAz predlagam, da se voli neposredno in se sprememni število okrajev in temu primerno tudi število poslancev. 1.) Število okrajev bi pomenilo, da se iz vsakega volilnega okraja izvoli tisti poslanec, k idobi največ glasov. KAndidirati ne sme nihče, ki nima stalnega prebivališča v tem okraju. Odpoklic pa se lahko naredi samo v tistem volilnem okraju, ki je bil izvoljen in nihče drugi. Dokler pa bodo sedeli v zboru poslanci, ki dobijo 1% glasov pa res ne more biti bolje. 2.) KAndidirajo lahko tudi državljani, ki so pripravljeni pomagati, seveda po pogojih, ki so predlagani v prvi točki. ODLOČNO PA NASPROTUJEM TEMU, DA SE DELA TAKO KOT JE JANŠA ZAČEL TAKŠNE PREDLOGE VODITI NA SVOJ MLIN. ZATO PA JE POTREBNO PRED TEM USTANOVITI SVET MODRECEV, KI MORAJO DOKAZATI, DA NISO NIKOLI V ŽIVLJENJU PRIDADALI NOBENI POLITIČNI OPCIJI.
User766362
24. 12. 2012 12.18
+1
Se popolnoma strinjam kar te tiče števila okrajev in števila poslancev. Število je treba spremeniti. Mi pa ni jasno kako lahko odloča nekdo s končano poklicno šolo ali srednjo šolo o tako zahtevnih stvareh. Ne da bi želel žalit tudi jaz s končano šolo včasih ne razumem vseh teh neumnih zakonov. Tako, da ni čudno, da so tam samo za pritiskanje gumbov. Glede na velikost Slovenije je števika 30 do 40 poslancom maximum. Dokler pa bo tako razdeljeno med levo in desno in dokler si bodo metali polena pod noge, da ja ne bi komu uspelo smo obsojeni na stopicanje na mestu. Polovico nepotrebnih zakonov in omejitev bi bilo potrebno črtati. Prav tako kot sedaj delajo delovnopravno zakonodajo to je katastrofa pa sindikati. Če je kdo v življenju že poskušal odpustiti slabega delavca bo vedel kako zavoženi smo. S tem si delamo samo škodo in ne korist.
vetlan
24. 12. 2012 09.09
+9
kaj pomeni pri vas "ogovornost"? Z enega mesta na drugo? Npr. bil je slab župan bo pa dober diplomat (Rupel). Nehajte nas zavajati. Kakšna ulica se mora zgoditi, da dojamete, da je konec z vašo vladavino.
andisej
24. 12. 2012 12.32
+1
nočejo slišat , saj razum jim ne doseže tako daleč
User981957
24. 12. 2012 08.35
+1
profesionalci..
Robigno176
24. 12. 2012 08.01
+7
Pa glede Trude in njenega odstopa, zakaj pol ni odstopila avgusta ko je bla obtožena? Se mi zdi da je šele zdaj Gregec zvedau od svoje lubice, tolko tud o prostovoljnem odstopu...in o visokih etičnih standardih DL
kmkm
24. 12. 2012 07.33
+12
Virant ti si tud sporen bila je namera in če se ne bi nekdo zapičil v to bi bil še sedaj ta denar na tvojem kontu pa čeprav si vrnil denar ampak to ne menja situacije kar se Janezek nauči to Janezek zna in tak kot si ti ne more bit merodajen drugim in jih pozivat na odgovornost, ker nisi nič boljši zame !
siupamoizvedetiresnico
24. 12. 2012 05.14
+13
Zakaj se moramo sploh spraševati take stvari? Če bi bili pred zakonom vsi enaki to ne bi smelo biti sporno.
User896379
24. 12. 2012 04.16
+11
ne!nagrado jim dati za uspešno laganje in zavajanje davkoplačevalcev
Tonček Balonček
24. 12. 2012 01.50
+5
Zombi je JAnez JAnša, praznije že 40 letnico vstopa z Komunistično partijo! TOd aktivnih politikov imata daljši staž le Gorenak in Ernest Petrič! Sledni bo mandat ustavneka sodniak končal pri osemdesetih letih!, v Partijo je vstopil pa že v šestdesetih!
User985854
24. 12. 2012 01.25
+18
Od tistih poslancev, ki so bili obsojeni, obtoženi ali ujeti pri goljufijah, so hujši edino poslanci, ki niso storili ničesar, medtem ko so se povzročale očitne sistemske krivice in se je začela aparat izživljati nad državljani, da bi ohranili svojo finančno moč ter privilegije. Predaleč ste šli, ljudem ste vzeli celo domove in pošteno pridobljene certifikate znanja, pa tudi vso lastnino, kar so si jo v življenju trudoma in pošteno ustvarili, noben režim še nikoli ni zdržal takih krivic.
Tonček Balonček
24. 12. 2012 01.38
+1
Rekorder pos tažu, poslanskem in ministrskem, te tovariš JAnez Janšasaj je zraven še iz časov, ko smo bili še del Jugoslavije. PA že prej je profesionalmno della v politiki kot član razbih predsedtev! Drugi so že vsi penzionirani!
malaraja
24. 12. 2012 10.22
+1
Pivojevoda! Tudi jaz tako mislim. Krivi so vsi! Moralna dolžnost je prijaviti vsako korupcijo. Mi tega v 20 letih še nismo doživeli. Islandci danes najbolj obžalujejo, da niso stresli iz parlamenta vseh poslancev. Ker tisti "pošteni", ki so lahko ostali naprej delujejo po starih metodah. Mi moramo bolje počistit, ker so prav VSI KRIVI za trenutno stanje. Ljudje nismo krivi in ne bomo plačali njihovih dolgov!
Tonček Balonček
24. 12. 2012 01.06
-3
Ne razumeme zakaj bivši tajni agent Udve ne bis mel biti poslanec, bivši jugoslovanski veleposlanik pa je alhko perdsedmk slovenskega ustavnega sodišča! A veleposlaniki so Udbo ignorirali? Komu so pa poročali v Beograd, vremeski upravi?
MarijaMatija
24. 12. 2012 07.07
+0
A DA BI SE PA KDO NAUČIL PISAT, TO PA NE A??
krda
24. 12. 2012 08.30
-3
JA KAM SI TI HODIL V ŠOLO?DAJ SE NAUČI PRAVILNO PISATI,POTEM PA PIŠI IN KOMENTIRAJ!!!!!
User818088
24. 12. 2012 09.36
Ali je kdo od vaju že kdaj slišal za disleksijo?