Kresalova: Erjavec je izgubil kompas
Ljubljana, 21.05.2008, 22:26 | L.H./V.L./J.B./STA
Kresalova meni, da se Erjavec ne zaveda resnosti situacije. V LDS pričakujejo pojasnilo glede nakupa oklepnikov Patria.
Trenutno uporabljate Adobe Flash Player verzije 8.
Za napredno uporabo našega novega predvajalnika priporočamo Adobe Flash Player 9, ki omogoča celozaslonski ogled in najboljšo kvaliteto videa.Priporočamo najnovejšo različico Adobe Flash Player verzije 9, ki si ga lahko brezplačno naložite tukaj
Iz 24UR: Erjavcu grozili
LDS Karlu Erjavcu očita vrsto nepravilnosti pri nakupu oklepnikov Patria. (Foto: POP TV)
Predsednik DeSUS in minister za obrambo Karl Erjavec je dejal, da je zahteva predsednice LDS Katarine Kresal po njegovem odstopu le posledica uspešnega dela DeSUS na področju socialne politike. Pomemben razlog pa je po njegovih besedah tudi politični vzpon njegove stranke.
Glejte, jaz se s temi zgodbami ne ukvarjam, žal nimam časa.
Komentar Janeza Janše glede suma korupcije pri nakupu PatrijKot je še pojasnil, bi prav Kresalova kot pravnica morala upoštevati načelo domnevne nedolžnosti v primeru preiskave podkupovanja v poslu glede oklepnikov Patria. Sicer pa je dejal, da pozive k odstopu - zlasti s strani Kresalove, razume. Erjavec verjame, "da ji je težko, ko vsak dan spremlja, kako ji odhajajo člani njene stranke - nekateri v DeSUS, drugi v Zares".
Erjavec se ne čuti odgovornega
Erjavec je na novinarski konferenci še dejal, da ga je predsednik uprave Viator&Vektor Zdenko Pavček v času, ko je bil sprejet sklep o izbiri Rotisa, na svojo željo obiskal in od njega zahteval, naj sklep o izbiri prekliče, sicer bo imel "hude težave", "šel bo skozi kalvarijo" in "bo težko zdržal mandat".
Oklepniki Patria postajajo vse bolj vroča notranjepolitična tema. (Foto: POP TV)
Obrambni minister je zatrdil, da nima nobenih informacij o vsebini preiskave na Finskem. Pričakuje, da bo preiskava čim prej končana, saj je to tudi v njegovem interesu. Poudaril je tudi, da pogodba vsebuje protikorupcijsko klavzulo. In če bo podkupovanje dokazano, lahko to po besedah ministra v skrajni fazi pomeni tudi prekinitev pogodbe.
Prav zaradi protikorupcijske klavzule, ki po njegovih besedah ščiti tudi davkoplačevalce, se minister ne bi čutil odgovornega niti v primeru, če bi bila krivda komu od osumljenih dokazana. Kot je še poudaril, pa iz pogodbe o oklepnikih 8x8 še ni bilo plačano nič.
V zvezi z očitki netransparentnosti postopka je Erjavec povedal, da so imeli vsi poslanci možnost to pogodbo videti. "Če bi bilo karkoli narobe bi že zdavnaj sprožili ustrezne postopke," je prepričan minister. Kot je pojasnil, mora poslanec v primeru, da želi videti dokumentacijo, sicer podpisati posebno izjavo o tajnosti dokumentacije. Zahteve, da bi umaknili stopnjo interno je Erjavec ocenil kot poceni populizem.
Minister za obrambo je že napovedal, da bo znotraj ministrstva ustanovil interno komisijo, če bo v kakšnem od postopkov ugotovljeno, da je prišlo do nepravilnosti.
Zdenko Pavček zadeve ni želel komentirati.
LDS: Erjavec se ves čas izmika
Kresalova od Erjavca pričakuje, da bo odgovorno vodil področje obrambe in odgovoril na vprašanja LDS glede korupcije in nejasnosti pri nakupu oklepnikov Patria, so sporočili iz LDS. Po besedah Kresalove bi moral Erjavec znati ločevati državne zadeve od strankarskih.
Katarina Kresal: Erjavec se ne zaveda resnosti situacije. (Foto: POP TV)
V LDS od Erjavca pričakujejo tudi pojasnilo, ali je uvedel interno preiskavo, da bi razčistil, kaj se je dogajalo. "Reakcija Karla Erjavca nas ne preseneča, kaže pa, da je izgubil kompas in da se očitno ne zaveda resnosti situacije," je še v odzivu zapisala Kresalova.
Katarina Kresal je sicer ministra Erjavca pozvala k odstopu, ker se ta po njenem mnenju že ves čas izmika odgovorom na vprašanja poslancem in jim ne dopušča vpogleda v dokumentacijo okrog nakupa oklepnikov Patria.
Žnidaršič: “Ni razloga za Erjavčev odstop“
Zadnje dogajanje pa je za 24ur.com komentiral vodja poslanske skupine DeSUS Franc Žnidaršič: “Ne vidim razlogov, zakaj bi moral Erjavec odstopiti, saj ni mogoče govoriti o njegovi vpletenosti. Zaenkrat ni nobenih dokazov, da bi bilo kar koli narobe. V Sloveniji ne poteka nobena preiskava, nenazadnje pa tudi sama preiskava še ne pomeni krivde. Ministra in predsednika stranke bomo v Desusu nedvomno vzeli v bran.“
Žnidaršič tudi izpostavlja, da morebitna odgovornost ni samo Erjavčeva: “Minister ni mogel odločati sam, saj gre za tako velike vsote, da je morala dati soglasje tudi vlada oziroma finančni minister Andrej Bajuk.“
Žnidaršič v ozadju vidi tudi politične motive : “LDS se bori za preživetje na volitvah. Skuša škoditi našim volivcem in jih pridobiti na svojo stran. Nenazadnje predsednik odbora DZ za obrambo Tone Anderlič že dve leti neargumentirano napada ministra Erjavca.“
Žnidaršič ne izključuje možnosti, da je v ozadju zamera LDS, saj naj bi nekateri njihovi bivši člani na jesenskih parlamentarnih volitvah kandidirali na listi DeSUS.
Aleš Sila z Ministrstva za obrambo je za 24ur.com povedal, da ministrstvo ne namerava komentirati poziva LDS, ki zahteva odstop ministra Karla Erjavca.
"Sam se kot predsednik vlade s tem nisem posebej ukvarjal," je v zvezi s trditvami predsednika uprave skupine Viator & Vektor Zdenka Pavčka, da so dogovori o poslu z oklepniki 8X8 med državo in podjetjem stekli že v času prejšnje vlade, povedal nekdanji premier Anton Rop.
Dodal je, da ne vidi potrebe po tem, da bi dajal komentarje: "In tudi nisem opazil, da bi aktualni predsednik vlade posebej omenjal ali pa komentiral to, kar se dogaja." Ropu se zdi "zelo čudno", da sedanjega predsednika vlade "nič ne sprašujemo o tem".
Na vprašanje, ali zavrača trditve Pavčka, da je bilo podpisano pismo o nameri med državo in skupino Viator & Vektor, je Rop dejal, da ne daje komentarja, ker ga ne daje niti sedanji predsednik vlade, ki "je bistveno bolj vpleten kot jaz v vse posle".
Pismo o nameri obstaja
Erjavec je na današnji novinarski konferenci sicer potrdil, da pismo o nameri obstaja. "Zato mi je tudi razumljiv ves ta pritisk s strani Viator & Vektorja in LDS," je povedal Erjavec in dodal, da je Pavček vidni član LDS.
Po ministrovih besedah pismo o nameri kaže, da se je "očitno želelo mimo razpisov že vnaprej dogovoriti, kdo bo v Sloveniji izdeloval oklepnike". Poudaril pa je, da ne želi špekulirati, ali je Rop za pismo vedel ali ne.
Kot je pojasnil Erjavec, je on sedanjega predsednika vlade Janeza Janšo "samo seznanil o izboru izvajalca pred podpisom pogodbe". To se mu je po njegovih besedah namreč zdelo "primerno".
.
Pošlji komentar
Glasuj
1.5
Zadnji komentarji
-
Ranunculus22.05.2008, 16:21
hakihak
Ni važno, namen je, da malo popustimo pritisk in izpraznimo ventile :-) -
hakihak22.05.2008, 16:11
pa saj te gospodje sploh ne berejo kaj mi tu pišemo. briga jih!!!!!!!!
-
soonman22.05.2008, 15:27
ROKKE strinjam se s tabo. Take izjave se predsednik vlade v državi kot je Slovenija nikakor nebi smel privoščiti. Vedeti je treba da so šli miljoni eur za ta program, katerega smo seveda mi dali, vsi državljani RS. On se obnaša kot da je to en euro, ki pa je žal za vse več slovencev tudi denar. Vsekakor je on v prvi vrsti predsednik vlade RS (v kateri je vse prej kot pa rožnato), šele nato je predsedujoči EU. Pol leta postaviti v stran stvari v Sloveniji je isto kot da je kmetija brez gospodarja. V Sloveniji se vidi, da nimamo vodje, saj vsak minister dela po svoji volji, se pravi NIČ. Delajo hamlarije za katere bi v bivši jugi končali na Golem otoku. Z državo Hrvaško bi morali narediti kompromis, da nam bi dali otok v zameno za Jorasa. Tam bi potem lahko naredili ogled največji izkoriščevalcev slovenskega naroda.
-
kumunalc22.05.2008, 11:14
LDS nas je spravil v nato,naj nas spravi še ven, pa ne bo nobenih afer ala patria.
-
rokke22.05.2008, 10:22
Dragi Janez Janša
s sinočnjo izjavo je bilo dokazano, da si ne zaslužiš ponovnega mandata. Da se predsednik vlade nima časa ukvarjati z največjim koruptivnim dejanjem vlade (nakup PATRIJ), ker predseduje EU.....To je neumnost brez primere in to ni odgovor državnika in politika. Tak človek, ki nima časa za tako pomembne zadeve si zasluži, da nikoli več v življenju ne presdtopi praga parlamenta. Pojdi na veliko planino in delaj posel tam kot sirar....več bi imeli koristi. -
Ranunculus22.05.2008, 09:34
exim
Kar se brezdušnosti tiče se strinjam s teboj. To je naravni talent, ki ga vzgoja okrepi, pravo pa prižene do popolnosti. Skoraj bi rekel, da je brezdušnost poklicna deformacija odvetnikov, saj se pri svojem delu ne smejo ozirati na pravicoi temveč le na korist naročnika, pa naj bo še tako neupravičena. So pač plačanci v najčistejšem pomenu besede. Seveda so izjeme, vendar so te bolj v vrstah tožilcev in sodnikov...
No, Kresalova je definitivno brez socialnega čuta in če ga pokaže je to zaradi lepšega (igra). Ne, ne, ona ne bo videla nebeškega kraljestva... -
Ranunculus22.05.2008, 09:27
Ja, kar se Kresalke tiče; izgled je v redu, kar se pa govora tiče pa deluje malo preveč zajedljivo. Približno tako, kot Barbara Brezigar. Včasih se sicer malo umiri, ampak večinoma preveč pribija konce stavkov, tako da imaš občutek kot da sogovornika stalno nadira.
JJ se pa s temi zgodbami ne ukvarja. Kdaj se je pa nehal? Ko je bila pogodba podpisana... -
killi-12322.05.2008, 09:30
Lep pozdrav,
gospakatja,
"kresalova je lepa ženska ",
s tem bi se strinjal.
"in pametna"
to je pa že vprašljivo. -
exim22.05.2008, 09:27
Upam, da bo prvi komentar naslovnljen na mojo napako: NE "opis", pač pa OSIP! Se opravičujem samo "ta malim" in manj pametnim, saj normalno mislečim opravičilo ni potrebno, ker so sami ugotovili, da gre za tipkovno napako!!
-
exim22.05.2008, 09:15
Če je Kresalova tako pametna in lepa, in...naj mi odgovoru na tole vprašanje: zakaj je opis v njeni stranki pod njeno komando tako hudo velik? Odgovor: ker Kresalova nima duše, ima samo materialno plat, nima znanja, niti sposobnosti. Ima pa ogromen ego. Želim, da mi tisti, ki jo podpirate, odgovorite na eno vprašanje: "Kaj dobrega in pozitivnega je že nardial Kresalova? S tem mislim za vse nas v R Sloveniji. Ni potrebno, da je odmevno v EU, naj bo odpmevno na domačem pragu, morda celo samo na njenih 180 m2.















