Slovenija

3.576 nepripetih in oglobljenih

Ljubljana, 03. 06. 2011 17.39 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Policisti so med 16. in 30. majem po vsej Sloveniji intenzivno preverjali uporabo varnostnih pasov in ugotovili kar 3.576 kršitev. Veliko nepravilnosti so ugotovili pri prevozu otrok.

Policisti so v okviru preventivne akcije Pripnite se in doživite! med 16. in 30. majem po vsej Sloveniji poostreno nadzirali uporabo varnostnega pasu, opozarjali voznike in njihove sopotnike na pomen pravilne rabe pasu in otroških sedežev, sodelovali pa so tudi pri izobraževanjih v šolah in vrtcih.

Potniki na zadnjih sedežih pogosto ne uporabljajo varnostnih pasov.
Potniki na zadnjih sedežih pogosto ne uporabljajo varnostnih pasov. FOTO: Blaž Garbajs

Med poostrenim nadzorom so ugotovili kar 3.576 kršitev, od tega 3.322 kršitev na sprednjih sedežih, 186 kršitev na zadnjih sedežih, eno kršitev v avtobusu in devet kršitev zaradi neprivezanih otrok.

3.327 kršiteljem so izdali plačilne naloge, 149 kršiteljev je globo plačalo na kraju prekrška, 129 kršiteljem pa so izrekli le opozorilo.

Največ prekrškov so policisti ugotovili pri voznikih osebnih avtomobilov (3.359) in voznikih tovornih vozil (137), 108 kršitev je bilo zaradi nepravilnega prevoza otrok.

"Še vedno je zaskrbljujoče, da potniki na zadnjih sedežih pogosto ne uporabljajo varnostnih pasov kljub dejstvu, da v prometnih nesrečah zaradi neuporabe varnostnih pasov prihaja do najhujših poškodb prav pri potnikih na zadnjih sedežih. Nesprejemljivo je tudi dejstvo, da je bilo veliko nepravilnosti ugotovljenih pri prevozih otrok. Poleg tega še vedno ni pri vseh prevozih otrok zagotovljena uporaba ustreznih zadrževalnih sistemov,“ so ob tem zapisali na spletnih straneh policije.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (56)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Jimi1
05. 06. 2011 10.24
Zakaj se pri prometni varnosti ne sme omenjati problematike "cvetočih" cest in udarnih lukenj. Ceste so že takšne, kot so bile v času "Planinkine" "stabilizacije".... Precej makedama je bilo nekoč v boljšem stanju, kot je danes marsikatira "asvaltna" cesta....
Jimi1
05. 06. 2011 10.21
V trenutku, ko so prometne kazni postale pomemben vir polnjenja proračuna, je ta država izgubila svojo legitimnost. Sploh pa, ko bi se tako nabran denar vračal v fond za odpravljanje "črnih točk" pač pa gre v izplačilo požrešnega državnega aparata...
Tucci
05. 06. 2011 09.54
Ali veste , da nekateri še vedno mislijo , da so veliki frajeri , če se vozijo ne pripeti.
Bloodsage
05. 06. 2011 09.50
Jst res ne razumem kako je leta 2011 toliko omejenih ljudi, ki očitno dejansko verjamejo da se jim godi neka strašna krivica ker dobijo kazen zaradi nepripetega pasu . . . Halo ljudje to nepripenjanje je samo še en znak neke objestnosti ki je tako zelo razširjena pri nas in posledica tega so ljudje ki gonijo po cestah 20, 30, in več km/h čez omejitve, vozijo pijani, prehitevanje po desni na avtocestah, izsiljevanje in tako dalje. . . Prav je da se take kaznuje in še premalo se jih . . . pravila v prometu so za vse popolnoma enaka in popolnoma jasna tako da jih vsak lahko razume če se jih držiš ne boš nikoli nič plačal in ti nihče ne bo nič "kradel" . . . če pa se jih ne imaš očitno dovolj denarja da si lahko privoščiš plačevanje kazni.
Rains
05. 06. 2011 09.07
Pravilno da kaznujejo šalabajzerje.
neonshadow
05. 06. 2011 04.24
zakaj smo potem ravno tisti, ki še nimamo nobenega prekrška kar brez pojasnila (o akciji ali kazni nasploh) fasali 120€ kazni, ne pa opozorilo?
miran_
05. 06. 2011 00.00
S pripenjanjem pasu se čisto strinjam.Me pa zelo zanima koliko so oglobili pešcev na neosvetljenih cestah brez pločnikov in brez kresničke.Koliko ljudi ogroža tak pešec razen seveda samega sebe?Nepripet ogrožam samo sebe,brez kresničke pa sebe voznika ki bo na takega pešca naletel in sopotnike v avtu in morda še nasproti vozeče vozilo in ljudi v njem!Kje je tukaj logika?Policaji so leni in čakajo da se pripelješ mimo te ustavi in pokasira,pešce bi blo pa treba loviti in iskati,se malo bolj potruditi,to pa jim seveda negre so preveč leni.
Tone 12345
04. 06. 2011 22.23
Kazni so brezvezne pri zmanjšanju nesreč,ampak je vse odvisno od človeške glave kaj se dogaja v njej-objestnost, ali pametno razmišlanje! Pri kaznovanju ponavadi nasrka miren voznik!Žal se največ smrtonosnih prekrškov naredi tam kjer ni policije vožnja skozi križišča izsiljevanje prednosti,brezobzirno in nenormalno prehitevanje ter nesposobnost in neizkušenost in tudi starost voznikov,ne pa preverjanje hitrosti na ravnih odsekih cest kjer nesreč skoraj ni!Žal je res to samo pobiranje denarja ne pa skrb za varnost v prometu
Tone 12345
04. 06. 2011 22.19
Evo se nanaša na mladidohtar!
Anita Mažgon
04. 06. 2011 22.06
hanse: Ne pretiravat. Že 6 let delam na terenu pa so me policaji ustavili enkrat. Pa ne da tako previdno vozim, da se jim ne bi zdelo smiselno ustaviti. Preprosto nikjer jih ni videti. V zadnjem letu sem jih videla ob cesti mogoče dvakrat-trikrat.
koust
04. 06. 2011 21.33
Ne razumem, zakaj nekateri gledate, da so te izrečene globe kraja denarja državljanom in polnjenje proračuna. Saj neuporaba varnostnega pasu ni dejstvo in tisti ki se je pripeljal mimo policije nepripet nima smole, ampak se je pač odločil, da varnostnega pasu ne bo uporabil. Kaj se zgodi, če naleti na policijo, mu je verjetno znano. Zato se bo verjetno moral pridružiti tisti veliki večini, ki varnostni pas uporablja in bo rešen "kraje denarja". Kar pa se tiče tega, da vsak sam odloča o svoji varnosti oziroma nevarnosti če varnostnega pasu ne uporablja ... kako naj v prometu verjamem in zaupam nekomu, ki še za lastno varnost ni pripravljen poskrbeti? Bo pozoren, ko bom prečkal prehod za pešce? Tako da, kdor raje da državi kot porabi sekundo ali dve zato da se pripne ... kar naj.
hanse
04. 06. 2011 21.10
Peljite se po drugih evropskih državah, pa boste videli, koliko policajev boste srečali na cesti. Lahko se peljete 1000 km, pa boste srečali mogoče dve patrulji, pa se peljite od Ptuja do Ormoža- cca 18km, pa boste ustavljeni OSEM KRAT!!! SRAMOTA, DA SMO POLICIJSKA DRŽAVA.
mladidohtar
04. 06. 2011 20.48
Se strinjam da je življenje vsakega posameznika NJEGOVO in z njim razpolaga kakor hoče. Torej bi bilo pravično, da nas država ne omejuje in nadzira. A hkrati bi moral vsak ki se ni privezal in je ob nesreči utrpel poškodbe... zdravljenje plačati sam! Pred kratkim sem zdravil poškodovanca s poškodbo hrbtenice, ki jo je povzročil neprivezan potnik na zadnjem sedežu. Tudi v tem primeru bi ta sopotnik, ki jo je mimogrede odnesel brez poškodb, moral plačati, saj je bil kriv... to se seveda ne bo zgodilo. Plačali bomo davkoplačevalci.
Tone 12345
04. 06. 2011 19.57
Pripenjanje z pasom je več al manj samo zato obvezno,ker nepripeti ponavadi dobijo ob nesreči hujše poškodbe kot pripeti,kar pa hudo obremenjuje državno blagajno!Ni toliko zaradi vas samih!!!
Boskojurko
04. 06. 2011 17.59
ne razumm ene stvari..zakaj policisti in usi njim podobni se obremenjujejo z res brez veznimi stvarmi...kaj če nekdo ni privezan z pasom..a z tem škoduje drugim..ne s tem škoduje sebi..zakaj bi mogu nekdo plačat globo zato ker ni pazu nase...in tko gledajo na pijane voznike k je pa na cestak 70psto več nesreč zaradi neznanja, prehitre vožnje, nestrpnostni in enostauno zaradi človeške malomarnosti.
24hour
04. 06. 2011 16.56
Pa ka bojo potniki na zadnjih sedežih uporabljali pasove...ka pa če maš golf2?? al pa ker starejši avto??
ViolaMB86
04. 06. 2011 15.47
129 kršiteljem, ki so kolegi policajev so izrekli le opozorilo, ostale pa so opalili za 120 EUR. A.C.A.B
Tone 12345
04. 06. 2011 14.36
Mene samo zanima kako mladoletne "voznike"14,15let,ki se vozijo z neregistriranimi avtomobili kaznujejo???Policaji jih dajo samo k sodniku za prekrške, on pa nič!!! ŠE KAZNI NE!Ne za starše kot da ni nič,mali pa veselo naprej z avtom in a si predstavljate povozi nekaj pešcev ali naredi hudo prometno nesrečo!!
alis_grave_nil
04. 06. 2011 14.34
Igor.gojcic, se popolnoma strinjam s tabo. Moj komentar pa ni bil mišljen, da je pas za vse kriv, seveda ni. Želela sem samo povedati, da pas ne rešuje vedno, nujno življenja. Sicer pa gre vedno za nek splet okoliščin, za človeško napako, za marsikakšen dejavnik skratka.
dohhhh
04. 06. 2011 14.31
Djte ne nabijite tisti ko zagovarjate to krajo denarja, ces da bo imela drzava stroske. Glej kako politiki na nase stroske zivijo, kradejo kot srake tisto kar nam ukradejo preko davkov. Pa tudi tako bi morali potem prepovedati vse ekstremne sporte, ces kaj pa ce se ti kaj zgodi in si v komi na stroske drzave.... In mislim da je vecja verjetnost da se nek deskar,skejter itd polomi kot pa jaz v avtu zaletim in po naklucju prezivim...