Slovenija

Turisti, ki se želijo vrniti v Slovenijo, imajo že letalske karte

Ljubljana, 27. 06. 2015 11.05 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
V.L./S.L./K.H.
Komentarji

11 slovenskih turistov bo jutri zjutraj zapustilo Tunizijo. Ena od teh je tudi Polona Šager, ki je nastanjena v hotelu le 100 metrov oddaljenem od hotela, ki je bil tarča terorističnega napada. "Ljudje so začeli množično bežati s plaže, slišali smo streljanje," pripoveduje. Pravi, da je pograbila otroka in začela bežati.

Polona Šager je ena od 11 slovenskih turistov, ki so nastanjeni v hotelu, ki je v neposredni bližini kraja napada v tunizijskem letoviškem mestu Sousse.

"Ljudje so začeli množično bežati s plaže, slišali smo streljanje. Mi smo bili na bazenu. Takoj sem pograbila svoji hčerki in zbežala v hotel," nam je včerajšnji dan opisala Polona, ki pravi, da je njihov hotel le 100 metrov oddaljen od tistega, kjer se je zgodil napad. "Videla sem eno gospo, ki je pritekla s prestreljenim klobukom," pretreseno pripoveduje. "Groza. Sploh si ne morete predstavljati," dodaja.

Ko so pritekli v hotel, so izvedeli, da se je zgodil teroristični napad. "To se je zgodilo okoli 12. ure. Našega vodiča smo čakali vse do šeste ure zvečer.  Ko je prišel, nam je le povedal, da nam bodo danes ob 10. uri sporočili, kaj lahko naredijo za nas," pojasnjuje Polona. Pravi, da so že včeraj kontaktirali ministrstvo za zunanje zadeve. Povedali so jim, da mora let urediti agencija. Agencija pa pravi, da mora najprej let potrditi ministrstvo. "Podajajo si nas kot ping pong žogice," pripomne.

Polona pravi, da so takoj izrazili željo po vrnitvi domov. "Nas je šest odraslih in štirje otroci. Otrokom sploh ne znamo razložiti, kaj se dogaja."

Danes jim je vodička pojasnila, da jim lahko jutri v dopoldanskem času uredijo let v Benetke, a na lastne stroške. "Jaz bi rada samo domov prišla. To sta najdaljša dneva v mojem življenju," poudarja Polona. Trenutno se zadržujejo v hotelskem kompleksu. "Baje, da je poostrena varnost, zunaj naj bi bili policaji, vojska, ceste naj bi bile varne," pravi.

11 slovenskih turistov si želi nemudoma zapustiti Tunizijo.
11 slovenskih turistov si želi nemudoma zapustiti Tunizijo. FOTO: AP

Oasistours: Turisti niso bili prepuščeni sami sebi, domov letijo na naše stroške

90 slovenskih turistov se je v Tunizijo odpravilo prek agencije Oasistours. Da je 11 izrazilo željo po vrnitvi domov, nam je potrdil tudi Miha Menegalija iz agencije. Tudi na ministrstvu za zunanje zadeve so dejali, da so bili obveščeni o tem, da si želijo slovenski turisti domov ter da so v nenehnem stiku z agencijo.

Kot je dodal Menegalija, turisti v nobenem trenutku niso bili prepuščeni sami sebi. Danes so nenehno z njimi v stiku njihovi predstavniki. Domov se vračajo jutri, in sicer letijo v Benetke. V agenciji so se naknadno dogovorili, da jim bodo krili stroške potovanja, je še poudaril Menegalija.

Po podatkih MZZ ima vseh 11 potnikov, ki se želijo vrniti domov, v rokah že letalske karte, Tunizijo pa bodo zapustili v nedeljo zjutraj. Gre za 11 od skupno 14 Slovencev, ki so nastanjeni v hotelu blizu tistega, ki je bil tarča napada. Trije bodo ostali v Tuniziji.

Menegalija je še dodal, da ostali gostje niso izrazili želje po vrnitvi in tako nadaljujejo svoje počitnice. Danes so se že odpravili po izletih.

Tunizijo je sicer minulo noč predčasno zapustilo že več sto tujih turistov. Kot nam je pojasnil Menegalija, so tuji turisti zapustili Tunizijo na lastne stroške.