Slovenija

ČASOVNICA: Najpomembnejši dogodki druge svetovne vojne na Slovenskem

Ljubljana, 30. 04. 2015 06.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

6. aprila leta 1941 je zagrmelo na slovenskem nebu. Bombardiranju Ljubljane je sledil vdor nemške vojske, s čimer se je tudi v deželi na sončni strani Alp začela druga svetovna vojna. Izpostavljamo ključne dogodke, ki so zaznamovali obdobje vojne pri nas.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (77)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

kolicek
06. 05. 2015 06.54
+2
In nikoli ne pozabit... izdaja lastnega naroda je bila najhujši možen zločin v vseh družbenih ureditvah od začetka civilizacije, danes ne sme biti nič drugače. Ovirati (onemogočati) boj naroda za svobodo samo zato, ker ni po tvoji ideologiji je vredno svoje kazni.
kolicek
06. 05. 2015 06.51
Popravite časovnico, prvo so bili povojni poboji in vse njene grozote nad našimi "domoljubi", zato so se oni pol za nazaj pridružili okupatorju in mu prisegli in izdajali svoje bodoče krvnike in še kakšnega zraven. Če ne bi bilo povojnih pobojev, potem tudi kolaboracije ne bi bilo. Sarkazem off
Gavrane20
01. 05. 2015 15.34
+9
Govorite da se ogromno ljudi ni strinjalo z ideologijo in komunizmom in zato so sli v boj pa poglejmo stevilke Domobranci : okoli 15.000, Partizani : okoli 38,000 ... Pa domobranci niso bili nikakrsni ljubitelji Slovenije ustanovljeni so bili samo zaradi tega ker so Italjani kapitulirali in je nemcija rabla nove borce v boju proti Partizanom ... Kar se je po vojni dogajalo se je dogajalo tudi okoli 3000 partizanov je bilo umorjenih po vojni kar seveda noben od vas ne civka okoli ... Kar pa se tice tako strasnega Komunizma pa nam je nam slovencem prinesel posledicno svojo drzavo , podjetja so se ustanovila katera so bila mocna in so konkurirala v svetu zgradilo se je ogromno stavb katera se dan danes nasa preljuba demokracija nemore vsaj obnoviti ce ne zgraditi nove ... lahko recete kar hocete zivlenje tam od konca 50ih do zacetka 80ih let je bil zares dober v Jugoslaviji seveda nisi smel kaj prevec govoriti cez sistem ker si se hitro znasel na golem otoku a kar se tice socialne varnostni dela denarja ni bilo nobenih problemov ... pa tudi stopnja kriminala je bila ena izmed najnizjih v svetu .. Tito je postimal tako zahod kot vzhod...Nekaj cesar do dandanes ni bil in ne bo sposoben noben nas politik ali katerikoli drug na obmocjo bivse Juge
grumman
04. 05. 2015 13.08
+0
Ja sej je bilo, ko so nas pa Američani zalagali z milijoni dolarjev
pprimozz
30. 04. 2015 19.54
+20
kok ste zeleni....komentirate stvari po 70 in več letih, prav rad bi vas videl kako bi se obrnili v tistih časih. Stvari niso ble tko črno-belo jasne kot so danes. Vsako dejanje iz tistega časa je pač dejanje človeka v stiski. So pa delali grde stvari eni prej eni potem, vse skupaj je bila ena zmeda in bitka za preživetje, bodmo veseli da mamo mir!
pravica5
30. 04. 2015 20.28
+4
mincatinca
02. 05. 2015 07.14
+1
pravica5
30. 04. 2015 19.37
-8
Zivel 1.maj, kasna OF in to sranje od partije.
Lzak128
30. 04. 2015 17.28
+11
kdor izda lasten narod bo izdal tudi našega če zmagamo. Besede visokega Nemškega oficirja med 2.sv vojno. Plan po zmagi nacistov bi bil verjetno prvo iztrebiti vse koloborante ki so pomagali v vojni.
novak.novak
30. 04. 2015 17.36
+4
do 22ega junija, 1941 so to bili komunisti. 27 aprila tega leta se ni zgodilo nič. nada de nada. kvečjemu protiimperialistična fronta, proti amerikanom, angležem, francozom....nagrada je sledila, ko so se moral partizani pobrat iz trsta, gorice, benečije....
Lzak128
30. 04. 2015 17.56
+2
em če si bil proti amerikancem,angležem,rusom,francozom je pomenilo da si ZA nemčijo italijo japonsko. Amerika se je dobro znašla in zaprla ameriške državljane japonskega rodu v taborišča in niso imeli nobenega izdajstva. Pri nas v Evropi tega ni bilo možno narediti. Razen v Rusiji ko so pobili vse še tiste ki so bili zaprti v koncentracijskih taboriščih po nemčiji, saj je Stalin dejal "kdor je bil v nemčiji je lahko vohun pa čeprav je bil taborišču smrti" veliko ujetnikov so Rusi ponovno zaprli v delavna taborišča. Angleži so ponosen narod oz so bili in so držali skupaj skozi celo vojno obdobje. Rezultat: Amerika ima mir,Rusija ima mir,frncozi imajo mir, angleži imajo mir. Pri nas so zgleda neki pozabili narest. Nagrada: 70 let po vojni še vedno prepiranje kdo je ta rdeč in kdo ta bel.
novak.novak
30. 04. 2015 18.04
+1
izakelj, napaka, spet napaka. proti angleže, amerikanom, francozom in NE PROTI RUSOM OZ SOVJETOM, ker do 22 junija so slednji in nemci sodelovali skupaj, zato tud 27 aprila se ni NIČ zgodilo, sploh pa ne proti nemcem....
Lzak128
30. 04. 2015 18.43
-1
še najbolj proti Rusom! Rusov so se vsi bali saj se je vedlo kaj sledi če Rusija zmaga. vojna je trajala do leta 45 in ne 41. Amerikanc in Anglež si s tem ni hotel mazati rok zato so to prepustili Rusom.
IvanZapornik
30. 04. 2015 17.22
+8
20. april 1944; Zaprisega na Hitlerjev rojstni dan na stadionu v Ljubljani - del domobrancev na Hitlerjev rojstni dan na stadionu v Ljubljani priseže zvestobo Hitlerju. Domobranska vojska, ki se želi boriti proti komunistom (partizanom), takrat šteje okoli 13.000 vojakov.
Lzak128
30. 04. 2015 17.23
+3
Nowotny
30. 04. 2015 16.30
+3
Ko berem te komentarje, vedno bolj spoznavam, da se druga svetovna vojna na naših tleh še ni zaključila. Tudi ta "časovnica" je zelo šlampasto in malomarno narejena. Morala bi se nadaljevati tudi po zadnjem datumu, in "tiste" žrtve se lahko tudi pripiše na rovaš druge svetovne vojne. Samo problem je, da zgodovinarji nekako ne želijo napisati zadnjega poglavja, knjige o drugi svetovni vojni. Ne želijo povedati imen kdo je takrat samovoljno delil pravico o živlenju in smrti in nočejo te "neobstoječe" žrtve človeku dostojno, simbolično pokopati. Dokler tega ne bo, se knjiga o drugi svetovni vojni ne bo zaprla!
Lzak128
30. 04. 2015 17.06
+3
druga svetovna vojna še vedno traja po celi evropi. Nemčiji ni uspelo z vojsko jim bo pa z EU!
Gavrane20
01. 05. 2015 15.19
+3
A res a dj nehi a ti slucajno tudi ves da je okoli 3000 partizanov bilo ubiti po vojni ? na celemu svetu so se delale cistke tako enih kot drugih kar je nekaj povsem normalnega po tako hudi dolgi najhujsi vojni v zgodovini clovestva ... tako da zapri usta
Lzak128
30. 04. 2015 14.59
+4
"Na Hitlerjev rojstni dan zaprisegli zvestobo Hitlerju" če to ni sodelovanje z okupatorjem. Po vsaki vojni pride do morije žal so tudi nedolžne žrtve. Se mi pa zdi da,če bi bil izid 2.sv vojne drugačen bi bilo še veliko več nedolžnih pobitih!!
User416781
30. 04. 2015 15.43
+19
Preden debatiramo o tem, je potrebno pogledati zgodovinska dejstva. Po bitki pameten je lahko biti. Dejstvo pa je, da si se tarkrat moral odločiti. Cilj t.i. domobrancev ni bilo iztrebljanje prebivalstva, ampak se enostavno niso strinjali s komunizmom in ideologijo, ki jim je bila vsiljena. Če jim ta ideologija ne bi bila vsiljena, sem prepričan, da bi teh ljudi bilo bistveno manj. Zanimivo je tudi to, da je šlo za kar precej bolj premožnih in izobraženih ljudi. In dejstvo je, da če nekaj ustvarjaš celo življenje in nekega dne ti na vrata potrka na pol pismen človek, ki je še eno leto nazaj pometal cesto in bil ves nezadovljen s svojim življenjem (na osnovi takih ljudi je dejansko komunizem nastal in ko so dobili moč, so se z užitkom izživljali) in ti pove da te razlaščajo, da se takim ljudem logično ne moreš pridružiti. Poleg tega je Kraljevina obstajala le kratek čas in pri nas je večina ljudi bila navajena nemške nadvlade iz časa Avstro-ogrske. Če to vse sešteješ je logično da se je določen odstotek ljudi odločil za nasprotno stran. Nobena od možnosti pa ni bila dobra.
sagesse
30. 04. 2015 14.46
+31
Nekateri komentatorji tukaj ne razločijo par zgodovinskih dejstev.OF tito ni nikoli priznal in je ta dan imenoval dan ustanovitve komunistične partije v sloveniji.na opevanem sestanku OF so izglasovali eno glavno parolo;; proti imperialistično fronto,kar v praksi pomeni proti vsem kapitalističnim državam(zda,angliji,franciji...) in v tistem času so bili slo,komunisti izrazito naklonjeni nacistom,zaradi nemško ruskega sporazuma o nanapadanju.Vse se je spremenilo 22 junija 41 ko je nemčija napadla rusijo in so tudi slo-yu komunisti odreagirali šele po stalinovi depeši,da je nemčija uradno v vojni z rusijo.Veliko komentatorjev tukaj enostavno zamenjuje 2 glavni značilnosti,katere nas niso učili v šoli.Partizani so bili v večini verni domoljubi,ki so se borili proti okupatorju.Komunistov med partizani je bilo manj kot 3 %.Komunisti so vzporedno z NOB izvajali revolucijo(prevzem oblasti) in posledično tudi z likvidacijami vplivnih intelektualcev,ki so bili na strani partizanov.Zaradi vse večjega nasilja komunistov,so ustanovili vaške straže,ki v sami ustanovitvi niso imeli nobene veze z okupatorji.Leta 42 se je vodstvo vaških straž poskušalo povezati z komunisti,kot skupen boj proti okupatorju,kar so komunisti zavrnili.Kasneje je cerkev,ki se je bala nacionalizacije,po vzoru komunistov v rusiji,se je zbala za svoje premoženje,ker je bila cerkev največji lastnik nepremičnin v sloveniji.Vaške straže je organizirala s pomočjo italijanov in nemcev v domobrance.Takrat so domobranci postali izdajalci in nobena razlaga zgodovine danes jim tega ne more oprostiti.No nekateri poskušajo potvarjati zgodovino,toda dejstva so jasna.V srbiji so se v večini proti nemcem borili četniki.Prtizanov v srbiji in bosni skoraj ni bilo.Ker je bil draža mihajlovič za vzpostavitev monarhije po vojni,je bil za komuniste sovražnik št 1.Četniki so imeli proti nemcev 19 velikih ofenziv ,medtem ko so jih partizani zbrali 7 in še to v večini konec 44 in 45.Nekateri tukaj zamenjujejo boj proti okupatorju NOB in komunistično revolucijo,ki z NOB ni imela nobene veze.Povojni poboji so se resnično dogajali po vsej evropi, toda največ v državah bodočega komunizma,ker so sproti likvidirali tudi politične in razredne sovražnike.V vsaki vojni se dogajajo krivice in v sloveniji bi se morali otroci učiti o zgovoni in ne potvorjeni verzjiji komunistov.Po vojni je veliko število vplivnih partizanov pristalo v zaporih,ker se niso strinjali z enopartijskim sistemom.... kakorkoli,,podatkov je za 5 strani,,poskušal sem samo približno orisati takratni čas.... pa vesele praznike vsem skupaj...
novak.novak
30. 04. 2015 17.39
+5
končno en normalen in objektiven komentar... +
aaaaaa122121
30. 04. 2015 18.01
+1
User416781
30. 04. 2015 22.16
-2
Lepo napisano, vendar ne drži vse popolnoma. NOB in komunisti so bili eni in isti ljudje.
User416781
30. 04. 2015 13.51
+17
Škoda le, da je bil ta narodnosvobodilni boj zlorabljen za hkratno revolucijo. Še danes so vsi, ki se niso strinjali s takratnim sistemom označeni za izdajalce. V bistvu pa sploh ni bilo izbire - ali si z nami ali pa proti nam. In tako je kar nekaj ljudi bilo prisiljenih izbirati stran. Težava je bila v tem, da je hkrati z 2. svetovno vojno pri nas potekala še državljanska vojna. In to je pojav, ki se je pojavljal v vseh državah, kjer so po vojni prevzeli oblast komunisti - tam kjer do tega ni prišlo, teh delitev ni bilo, ampak enoten boj proti okupatorju. 97.000 mrtvih med vojno - ali se kdo zaveda koliko ljudi je končalo v množičnih grobiščih...? Noben ne zanika, da je OF zaslužen za osvoboditev Slovenije, vendar pa je žal ta "osvoboditev" bila brutalno zlorabljena za likvidacijo vseh ljudi ne glede na vero, starost, spol ki se niso strinjali z novim sistemom. In danes so vsi prikazani kot izdajalci. Zavedati se je potrebno, da zgodovino piše zmagovalec...
prpa24
30. 04. 2015 14.29
-2
Škoda le, da je bila osamosvojitvena vojna zlorabljena za hkratno proti revolucijo. In bojim se, da bo brutalno zlorabljena za likvidacijo vseh ljudi, ki se ne bodo strinjali z novim sistemom. Upam, da Nove osvobodilne fronte ne bo vodil J
AIZ
30. 04. 2015 14.44
+3
maneno48
30. 04. 2015 15.28
+1
User416781
30. 04. 2015 15.32
+11
Prpa - problem je v tem, da so po osamosvojitvi na oblasti ostali isti ljudje, kot prej - in v bistvu še kar nekaj ljudi, ki so pisali že zgodovino po vojni o čemer sem pisal v prvem postu. In novi ljudje, ki pridejo so spet nastavljenih od teh ljudi oz. od ljudi, ki nadaljujejo njihovo "tradicijo". Naša država je dejansko ugrabljena. Če se omejimo na zgodovino po osamosvojitvi, je bila napaka ta, da ni bila izvedena lustracija, kot v določenih drugih bivših komunističnih državah. Nisem privrženec Janše, ampak se mi pa zdi smešno razmišljanje, da nekateri mislite, da je za vse kriv Janša. Primerjava s situacijo po 2. svetovni vojni z osamosvojitveno vojno pa ni vredna omemb.
novak.novak
30. 04. 2015 17.42
+4
smo žal edina država ki ni izvedla lustracije, in vsi nas prehitevajo po levi in desni...mi pa še kar tam cepetamo in državo nam kradejo, sami novi, neobremenjeni, pošteni...vse to v narekovaju politiki in instant stranke...
emilzapata
30. 04. 2015 13.14
+5
mislim da zaradi moči slovenskih partizanov bi še vedno imeli okupatorsko nemško mašinerijo na svojih tleh, 70 let po uradnem koncu vojne. Kajti če upoštevamo, da je samo za osvoboditev prekmurja padlo do 2000ruskih vojakov, ki so bili preizkušeni v štiriletnih bojih, in do zob oboroženi.
emilzapata
30. 04. 2015 13.17
+7
saj se spomnimo sremske fronte, kjer je bila titova vojska pred totalnim porazom, če ne bi še pravočasno intervenirale enote rdeče armade
emilzapata
30. 04. 2015 14.14
+6
vsi ki ste mi dali minuse: moj stric je bi sremski borec, ker je bil v prvem kontigentu junija 41 izseljen v Srbijo, tam pa prisilno mobiliziran v partizansko vojsko. Velikokrat mi je pripovedoval, kakšne strahotne žrtve so imeli v febraurju im marcu 45, pred razsulom partizanskih enot so jih rešili rusi, ki so bili takrat že bolj daleč na zahodu, vendar so se nekatere enote obrnile in osvobodile srem.
Ka pa mislis
30. 04. 2015 15.00
+1
V bivsi jugi je bilo edino osvobojeno ozemlje 43 v evropi ki so ga nemci okupirali.
emilzapata
30. 04. 2015 16.24
+2
v detaile se nisem spuščal, kjer se strinjam s tabo, kar je potrdila tudi zgodovina, jaz sem samo hotel povedati, da titova partizansk armada ni imela še leta 45 dovolj moči, da bi lahko frontalno kljubovala že skoraj uničeni nemški armadi.
novak.novak
30. 04. 2015 17.45
+2
pa kolk ste smešn, ej. osvobojeno ozemlje? kjer ni bilo nemcev ja. in potem, ko so se nemci odločil to ozemlje zavzet, so zbral nekaj vojske, partizani pa čez hrib proti bosni...
pravica5
30. 04. 2015 13.03
+6
Koliko mest in vasi je osvobodila OF kar ne mores prebrat na casovnici,aja pa poboji niso nic napisani upss to se je zgodilo ze po osvoboditvi .Pa lep dan
vertex
30. 04. 2015 13.29
+7
upss,dogajali so se po vsej evropi po osvoboditvi,ampak se s tem ne ukvarjajo
bb5a
30. 04. 2015 12.58
+7
A to je zgodovina po JJu al Milanu? Sam vprašam, da vem po kom ste povzeli dogajanje? Dejstvo je da se Slovenci niti malo ne strinjamo o ničemer in tudi o zgodovini se ne, samo 2 miljona nas je pa ma vsak neko svojo zgodbo kaj in kako je blo...
AIZ
30. 04. 2015 12.42
+16
20. stoletje je stoletje revolucij in vojn ... Da bo prišlo do klanja se je samo čakalo kot tamperano bombo. Po 2000 letih fevdalizma se je začelo ljudem mešati . Cerkev je bila bolj satanska od satana ... Ljudi se je potiskalo v kot . Kmalu je človeško orožarska tehnologija napredovala z bliskovito hitrostjo. Ko je bilo konec Napoleonovih vojn so ljudje govorili, kot danes da se kaj takšnega nebi smelo ponoviti... Sto let kasneje je britanski in francoski imperializem povzročil nov fevdalni družinski spor ki je terjal 40mil ljudi ... Vojna se je končala z fizičnem zmagovalcem in moralnim poražencem ... Centralne sile so zmagale na vseh frontah bile so le moralno poražene zaradi krutosti in različnih nacij kar je povzročilo razpad cesarstev. Prav tako se je v Rusiji leta 1917 začela bolševiška oktobrska revolucija ki je ljudem obljubljala nov politični sistem .Da o trpljenju zaradi Španske gripe ne govorim ki naj bi terjala od 20 do 40mil človeških življenj .. Vse se je končalo tako kot bi vohal bencin z vžigalico v roki ... Po prvi svetovni vojni so zato, da se Nemčija nebi nikoli opomogla popolnoma obdavčili... Leta 1928 zlom borze svet je bil na kolenih . Samo od lakote je umrlo preko 30mil ljudi ... Vsa ta gmota političnih družbenih in socialnih sprememb je vodila do nove klavnice ... Vzpon nacizma je povezan z vsemi naštetimi dejavniki ki so si skupni le na eni točki kaj se zgodi ko človeka porineš v kot. Vzpon antisemitizem se je pričel že v prvi svetovni vojni ... Pač zaradi tega ker so bili Judje vedno bogati in vplivni vodili so svojo globalno korporacijo banke . Hitler je imenoval Jude za očete kapitalizma... Bilo je veliko teženj do Judov že iz zgodovine.... Skrajna levica in skrajna desnica se praktično sama po sebi ne razlikuje le obrazi so drugi. Tako Stalin kot Hitler se njuna dejanja praktično ne razlikujejo... Seveda tudi Američani in Britanci niso bili veliko boljši... V Sloveniji so se obe vojne močno občutile... Saj smo bili vedno neko žarišče... Vendar menim da je v 2sv končala za Slovence tragično kar se vidi še danes v mentaliteti ljudi. Med 2sv nas niso pobili Nemci ne Rusi ampak smo se pobili med sabo ... In to je narodna sramota... Tujci so nas prepričali da smo se borili drug proti drugemu 1miljonski narod... Da o povojnem genocidu ne govorim ... Skratka če se želimo boriti proti rasizmu,antisemitizmu,imperializmu ozeroma vojnam bomo potrebovali ponovno novo revolucijo ... Današnji časi so neke vrste tamperana bomba ... Kapitalizem ponovno ovaja sistem številk ... Človeško življenje ni pomembno pomemben je le kapital ... Dokler je denar približno za se gre ko ga bo pa zmanjkalo se bo pa ponovno vžgalo ...
NINJAZELVAK
30. 04. 2015 13.30
+0
Če se ne motim je bil zlom borze ''črni petek'' 1929
asgard
30. 04. 2015 12.37
+4
Zakaj se časovnica ustavi ? Kaj pa naprej, ko so vrli borci klali v Logatcu ljudi, v Teharjih obešali na kavlje ? Če ste tako za mir dopolnite in dopolnite še z tem da so imeli mikro sporazume KP in Nemci o nenapadanju po celotni Sloveniji !!!
Laki je malo nervozan
30. 04. 2015 12.39
-1
Ma nemoj....kaj ne poveš...tvoj prispevek k razjasnitvi zgodovine je neizmeren.
vertex
30. 04. 2015 12.39
+6
maščevalni poboji po vojni so se dogajali po vsej evropi
vertex
30. 04. 2015 12.42
+3
Laki je malo nervozan
30. 04. 2015 12.48
+12
vertex,točno to.Po maju 45' je bil v Evropi totalen kaos in neizmerno maščevanje,pobijalo se je povsod,od vzhoda do zahoda.Recimo zavezniška uprava,na osvobojenih ozemlji v Italiji,Franciji,Belgiji,Nizozemski,Nemčiji je lokalni oblasti dala nekaj dni časa,da sama spuca,kaj je za spucat,da si oni ne bodo rok mazali.In še in še se je tega dogajalo.Ali pa,zavezniki so cca 800 000 nemških vojnih ujetnikov do smrti istradali na njivah in travnikih,češ da ni hrane,na drugi strani pa je imela Ameriška vojska polna skladišča hrane in tako dalje.Da je bilo po koncu vojne iz vzhodne Evrope izgnanih 300 000 židov.Mi pa se delamo,kot da je bilo to samo pri nas.
Maruša Šuštar
30. 04. 2015 13.26
-2
Laki je malo nervozan
30. 04. 2015 12.35
+12
To se pravi,upor proti okupatorju,ki te ima namen iztrebit je nelegitimno dejanje,ti se v bistvu nimaš pravice branit,imaš pa pravico,da z nim skleneš pakt in lepo čakaš,kja ti bo namenil.Torej okupator je pozitivec,tisti pa,ki se upre pa negativec,al kako...?Nurnberški procesi bi v bistvu morali biti obrnjeni,tam bi mogli sodit Titu,Stalinu,Churchillu,Rooseveltu,De Gaulu,ker so se uprli.Dajte mi ti prosim eni razložit,ki tako radi pišete proti NOB.
Qork
30. 04. 2015 15.13
+3
V moji vasi so pobili partizani po vojni celo druzino z 4 otroki. Z deklo vred. Hlapec se je zakopal v seno ga niso nasli. Mi je sam pripovedoval do pred 10leti ni o tem govoril. To pa zato ker so nemci pr njihovi hisi dobili hrano ko so prisli, seveda so jo dobili tudi partizani ali bolj skrivaci pr nas. Kaj bi pa ti rekel japanac69 ce bi k tebi prisla nemska ceta in ti rekla daj nam hrano.
ČrniSokol
30. 04. 2015 12.30
+7
Počivaj v miru z zlatorogom v roki veliki diktator!
frako
30. 04. 2015 12.27
+16
Hitlerjeva taktika za slovenijo in jugoslavijo še danes laufa kot namazana razdeli in vladaj.
le.professionnel
30. 04. 2015 12.10
+19
Samo za informacijo.Američani so pri bombardiranjih Maribora uničili 50% mesta,ubili 500 civilistov,okoli 2000 pa jih je ratalo brezdomcev. Aja,tega ne učijo v šolah,le zakaj ne.
AIZ
30. 04. 2015 14.31
Meni je še bolj smešno kako so naši politiki , kar na lepem odpisali dolgove ... Smo pa dobri :). Do drugih do sebe pa ne tipično slovensko ...