Gospodarstvo

Že več kot 100.000 evrov škode

Nova Gorica, 17. 01. 2012 12.57 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Š.Z./STA/D.L.
Komentarji
106

Zaradi stavke v Elektru Primorska je nastalo že več kot 100.000 evrov škode, ocenjujejo vodilni. V sindikatu energetike pa opozarjajo, da se delavci ne borijo za denar, ampak proti kršenju kolektivne pogodbe.

V Elektru Primorska še stavkajo.
V Elektru Primorska še stavkajo. FOTO: POP TV

Med stavko v Elektru Primorska, ki je doslej skupno trajala 29 ur, delavci ne izvajajo načrtovanih vzdrževalnih in investicijskih del na elektroenergetskih napravah. V upravi poudarjajo, da bodo imeli dodatne stroške za odpravo zaostankov, "ki po trenutnih ocenah presegajo 100.000 evrov".

Elektro Primorska - 3
Elektro Primorska - 3 FOTO: POP TV
Sindikati zahtevajo spoštovanje veljavne kolektivne pogodbe, ki predvideva izplačilo nagrade ob koncu leta v višini 70 odstotkov povprečne plače v elektrogospodarstvu, ki naj bi znašala 1465 evrov bruto.

Vodilni so sporočili, da so se včeraj na lastno pobudo sestali s sindikalisti, da bi jim predstavili stališča nadzornikov in poskušali zbližati stališča. Po njihovem mnenju je vodja stavkovnega odbora Valter Vodopivec "neverodostojno predstavljal vsebino in potek pogovorov, češ da naj uprava ne bi ponujala nič novega v smislu zbližanja stališč in da naj bi bil sestanek zaključen kot brezploden", kar pa so zanikali.

"Žal se tak način komuniciranja s strani predsednika stavkovnega odbora zgolj ponavlja že od samega začetka neutemeljene in preuranjene stavke. Tako otežuje kakršno koli možnost dogovora v sklopu pogajanj, ki jih vsebinsko niti ni mogoče pojmovati kot pogajanja, saj so takšni pogovori bolj podobni izsiljevanju s strani predsednika stavkovnega odbora kot pa konstruktivnim pogajanjem."

Poudarili so, da stavkovni odbor od vsega začetka stavke vztraja na prvotnih izhodiščih, medtem ko je uprava ponudila vsaj štiri možnosti dogovora. 

V sindikatu energetike medtem ocenjujejo, da je stavka zakonita. "Ne gre za denar, gre za kršitev kolektivne pogodbe," je povedal predsednik sindikata Franc Dolar. Dodal je, da je tožba za ugotovitev nezakonitosti stavke, ki jo je vložila uprava Elektra Primorska, njihova pravica.

Po njegovem mnenju je treba sicer poiskati skupno rešitev. Zato se bo v sredo v Novi Gorici sestala koordinacija sindikatov, nato pa bo potekal tudi sestanek z vodstvom Elektra Primorska. "Če ne bo dogovora, bomo šli na zbor delavcev," je dejal Dolar.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (106)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Odgovorna
18. 01. 2012 15.12
-3
SRAMOTA!!!!!!!!!!!!...zahtevajo božičnico za opravljeno delo?! Zakaj jih mi že tri leta, dobesedno prosimo, da nam pridejo nekaj rešit in mi je pred božičem gospod rekel, da so glih tisti dan imeli namen pridet k nam in da se je PAČ "zgodila" stavka...sram jih je lahko, da se tako napihujejo, me zanima, če bi si kaj takega lahko dovolili v kakšni privat firmi?
pikipoki45
18. 01. 2012 16.21
+1
To je bilo seveda zastevljeno vprašanje upravi družbe...
Odgovorna
18. 01. 2012 18.51
-2
Ne, nobeni upravi. Ker če nam nebi eden izmed teh delavcev v popoldanskem času priklopil elektrike, je še dandanes nebi imeli. Zakaj ne morejo bit tako zelo ažurni tudi v delovnem času? Še dobro, da smo menjali distributerja, ker čene bi položnice kar njim pošiljala, tistim, ki ne izpolnjujejo svjih delavnih DOLŽNOSTI.
nx56rt28kk290056
18. 01. 2012 18.58
+1
... ker mi z branjem odzgoraj in odspodaj ni prav nič več jasno ... škoda nadaljne obdelave.
Odgovorna
18. 01. 2012 19.12
-1
Lupics...sej vem kdo bo odpravljal napake, popravila, saj so nam to pri novem distributerju tudi povedali in zato smo stopili v stik z elektrom...in imam en A4 list telefonskih številk in imen, ki samo prelagajo odgovornosti en na drugega, pa spet tretjega. Ne mi zdaj moralizirat o mojem "niku", ker verjami, da sem odgovorno naivna, da se sploh podpira "nekatere" polne riti. O nehvaležnosti pa nebi, ker če bi bila nehvaležna, jim prvih pet let nebi redno plačevala položnic za elektriko. Zato se mi zdi prav, da če že plačujem, naj bo tudi dobava elektrike potekala nemoteno.
minister
18. 01. 2012 12.59
+0
pa še nekaj... o delovanju sindikata tega ali kateregakoli v sloveniji se ne izplača pisat kaj šele govorit.....vsi so isti v tešu se je stavkalo zaradi odstavljenega direktorja..... rad bi videl tisti sindikat, ki bo kdaj stavkal zaradi odstavljenih delavcev..............GA NI pa naj bo to SKEI, SDE ali katerikoli.....vsi samo lapajo v luno
minister
18. 01. 2012 12.55
+6
najprej gre za kršenje kolektivne pogodbe, ki je po naši zakonodaji kaznivo, potem gre za denar, ki jim pripada po kolektivni pogodbi..in to je začarani krog tisti ki pravite da gre samo za denar si preberite kaj piše v vaših kolektivnih pogodbah, če jih imate....potem pa kritizirajte. Če je pogodba kršena je stavka upravičena, seveda, če se s tem ne stori materialna ali gospodarska škoda. Vodstvo se seveda brani s tem, da je bila povzročena škoda, kar pa ne drži. Z dobavo električne energije ni bilo težav in s tem ni bilo ogroženo nobeno podjetje ali gospodinjstvo. v tej državi naj bi bili pred zakonom vsi enaki-NAJ BI BILI
ochi
18. 01. 2012 10.14
+7
ja piz+. če jim piše v kolektivni pogodbi, da imajo pravico na udeležbo, kaj je sploh za debatirat? za kaj imamo sodišča?
gorencdask
18. 01. 2012 10.01
+3
Se mi zdi čisto prav, da stavkajo. Saj imajo zapisano, po zdravju bi jaz vprašal tistega, ki je podpisal tako pogodbo s strani Elektra.
kepar11
18. 01. 2012 08.52
-4
Ja. ne gre za denar ne,jaz bom tud štrajkal zaradi tega, ker sem delal 8 ur pa 5 minut pa nisem dobil plačanih 5 minut več. Se pravi so kršili mojo pogodbo. kok neumno...denar denar
Adi Luka?i?
18. 01. 2012 08.38
+0
Nič se bat,Teh 100.000 evrov bomo mi davkoplačevalci primaknili.Kaj pa je to za tako državo kot je Slovenija ???
Majda Cej
18. 01. 2012 08.23
-2
Zmeraj gre zgolj za denar
EP-vrabcek
18. 01. 2012 10.42
+3
Si pozabil napisat, da gre tudi za spoštovanje PKP, v kateri so navedene pravice in dolžnosti delavcev ter delodajalcev. Pogodbo kot pogodbo morajo spoštovat podpisani pogedbeni stranki. Zakaj bi drugače pogodba obstajala? Sicer pa je bila itak s strai kršiteljev enostransko odpovedana.... s strani zaposlenh je bila PKP še danes upoštevana...
Odgovorna
18. 01. 2012 15.14
-1
pikipoki45
18. 01. 2012 16.24
+1
Katere pa niso bile izpolnjene s strani zaposlenih? Naštej prosim, če že komentiraš...
Odgovorna
18. 01. 2012 18.56
-1
Od junija 2011 oz. od decembra 2008, nam vsak mesec obljubljajo,da bodo začasno rešili poblem, ki ga imamo na omrežju. 10 let bi bili brez elektrike, če nam nebi delavec elektra v prostem času preklopil elektriko, ker smo pol leta klicarli, da naj to pridejo pač v delovnem času naredit in vsakič je bil odgovor PRIDEMO NASLEDNJI TEDEN. Naj nadaljujem? Zaprosili smo za povečanje moči elektrike, ker nam na dan vrže varovalko vsaj 2x ven (da tu ne omenjam da smo zaradi tega imeli precej stroškov s popravilom aparatov, ki jim je zaradi tega crknil kakšen del), pa že 4 leta čakamo na TA DRUGI TEDEN.
alkaleks
21. 01. 2012 15.14
+2
sepravi porabiš TI preveč.... je treba racjonalizirat porabo.... in zaradi tega ne pokvariš aparatov .. razn če je na vaši strani kaj narobe... za to pa ni krivo elektro... drugače pa ne kliči te delavce... oni niso krivi če zaprejo pipo na upravi v ng..je treba tam ispostavit problem...
dajns
18. 01. 2012 07.25
+11
100.000evrov škode v 10dneh.potem vemo koliko zaslužijo.težko je pa dat pošteno plačo. kKJE JE VES DENAR OD MILJONOV EVROV .ČE JE TAKA ŠKODA ZA PAR DNI
Aaron-Heydar
17. 01. 2012 22.09
+12
Navsezadnje pa je tako, da če elektro non-stop draži elektriko, potem naj vsaj delavce pošteno plačajo! Kje je zdaj delovno sodišče, da bo razčistilo spor?
nx56rt28kk290056
17. 01. 2012 22.02
+12
Adimistrator, če že ne prenašaš resne razprave te prosim, da poleg mojega še kako utemeljenega predloga pobrišeš komentarje, ki poštene delavce nazivajo s paraziti. Jaz v mojem postu nisem uporabil nobene žaljivke, ti pa dopuščaš da namesto argumentov na tem postu obstanejo samo zmerljivke. Kultura!
Draža
17. 01. 2012 21.27
-9
Vsem odpoved v roke,vsak je zamenljiv.
nx56rt28kk290056
17. 01. 2012 21.36
+8
... so rekli po Kosovski bitki zmagovalci ..
komarec
17. 01. 2012 21.40
+6
komarec
17. 01. 2012 21.42
+8
Tisti ki poznajo sistem dela v Elektro firmah to dobro vedo, nekateri pišete neumnosti.
pikipoki45
17. 01. 2012 21.45
+4
Pajkanmen, mogoče ti bo "žarnica" z branjem komentarjev posvetla, če pa ne bo nč, pokliči na EP, da kable priklopijo :)
Odgovorna
18. 01. 2012 15.16
-2
Mi že tri leta klicarimo, da nam pridejo kabel menjat, pa? Vedno imajo pripravljen pravi izgovor. Ker mi zaradi premajhne napetosti crkujejo stroji, bom jaz začela pošiljat račune od popravil kar njim :-/
der.janez
17. 01. 2012 21.05
+11
ce uprava ne bi krsila kolektivne pogodbe, bi kolk prsparal 100k eurov pa se tono slabe reklame, ki so ji jo nakopali na glavo
pikipoki45
17. 01. 2012 21.16
+9
Najbrž, da se tega zaveda in se sedaj z vsemi "štirmi" brani...najboljša obramba je napad in sedeva podajanje nepopolnih informacij ljudem.
cau-curaku
17. 01. 2012 21.03
+1
Joj, joj, joj, kje je prejšnji režim (-91) bi že videli hudiča !!!
komarec
17. 01. 2012 21.42
+4
Aaron-Heydar
17. 01. 2012 22.11
+7
Erik Nov
17. 01. 2012 20.15
-7
Pa kaj te ljudje še niso na borzi? Kaj vodstvo res ne vidi kok drugih jih čaka na to delo?
komarec
17. 01. 2012 21.46
+8
ian00
17. 01. 2012 23.42
+7
Hehe, ne more vsak bu +telj tikat štroma. ne verjameš? pa vzemi dvažeblja pa jih v vtičnico dej.
26277
17. 01. 2012 20.09
+15
Naj vam povejo vodilni in nadzorni svet-sploh nevem koga nadzirajo(same sebe) koliko škode so povzročili z investicijami ja tebi ti meni,lahko jih je sram-nimajo jajc,da povejo kdo so krivci.Najlažje se je spravit na delavce in dezinformirat javnost.Zato beremo take komentarje ker ljudje niso seznanjeni z dejstvi kako stvari tečejo.Zakaj 24ur ne komentira kam odteka denar prodajalcev el. energije.(Petrol,Gen-i,Elektro Primorska,Elektro Ljubljana,HSE...)--v sončni Ciper,ljudje božji -naš denar.SRAMOTA
pikipoki45
17. 01. 2012 21.04
+10
Saj veš, da tega ne bodo nikoli povedali ali pa če že bodo, se bodo zlagali...Kršenje PKP in odnos, ki ga imajo vodilni do zaposlenih slabo upliva na ugled podjetja in same odnose med zaposlenimi in vodilnimi, pa vendar jih očitno to ne moti, saj so samo zaposleni, pomembni so milijoni €... Sam res ne razumem...novinarji se ponavadi razpišejo, podajo ljudem veliko informacij....počasi bom pričel razmišljat, da vse kar napišejo je ena pravljica.
Odpri..Oci
17. 01. 2012 18.38
-10
Ljudje na primorskem vse bolj opažajo, da so "stavkajoči" paraziti povsem odveč..... se sploh ne opazi, da stavkajo oz. "nič ne delajo"..... Sicer pa... tudi sicer delajo bolj malo..... je pa težka po 8 ur na dan sedeti po bifejih, da se lahko na koncu "odštemplajo" !!!!!
nx56rt28kk290056
17. 01. 2012 20.33
+4
O... gospod trgovec... zopet vi! O joj, joj, joj!
pikipoki45
17. 01. 2012 21.38
+7
Kako se nič ne opazi, če je pa vendar 100.000 € škode? Če si že na strani vodilnih, ne se haklat z izjavami... pa malo premisli preden poimenuješ 550 ljudi paraziti. A se ti ne zdi, da z razmerjem 550:10 ni vse OK?
komarec
17. 01. 2012 21.50
+9
Raskrij tvojo identiteto in bo tvoj avatar "Zaprl je oči".
nik500
17. 01. 2012 18.01
-6
Tole boste primorci plačali z višjim računom za elektriko.
Povprecni
17. 01. 2012 16.52
+4
Tale drobiž???? Pa to ja ni veliko za takole organizacijo, dokler ni miljon sploh ni škode..... Pravica je \"*\"!
Jeanus1
17. 01. 2012 16.36
-2
Nič bat, saj bodo vso škodo spet obesili nam (njim) uporabnikom! Bodo pač spet podražili storitve, tako kot se v Sloveniji stalno dogaja....in nihče in nikoli nič ne odgovarja! Najlažje je s tujim denarjem in monopolnim položajem, itak!
komarec
17. 01. 2012 21.53
+4
Bencin draži vsake 14 dni i nikome ništa, za kaj ne bi še elektrika?