Gospodarstvo

Za spodbujanje gospodarstva: 75 ukrepov in 377,5 milijona evrov

Ljubljana, 31. 05. 2012 15.49 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

S paketom ukrepov želi vlada spodbuditi gospodarsko aktivnost. Ministrstva je zadolžila, da ukrepe izvedejo do konca julija, predvidena pa je sprememba šestnajstih zakonov. K oživitvi gospodarstva naj bi prispevali tudi javni razpisi.

Vlada je ministrstva zadolžila, da potrebne ukrepe izvedejo do vključno julija.
Vlada je ministrstva zadolžila, da potrebne ukrepe izvedejo do vključno julija. FOTO: Thinkstock
Na današnji redni seji je vlada sprejela Program ukrepov za spodbujanje gospodarstva. Kot so sporočili, so bili začetni ukrepi usmerjeni predvsem v uravnavanje odhodkovne strani proračuna RS. Je pa za uravnoteženje javnih financ treba vplivati tudi na prihodke v proračunu.

Vlada je ministrstva zadolžila, da potrebne ukrepe izvedejo do vključno julija. Predvidena je sprememba šestnajstih zakonov, ki bodo zajemali 75 ukrepov za spodbujanje gospodarske rasti. V to bo vključena tudi odprava administrativnih ovir in finančnih razbremenitev.

Minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Radovan Žerjav je dejal, da je prejšnji teden vlada v obravnavo v DZ poslala predlog zakona o poroštvih za investicije gospodarskih družb, s katero želi omogočiti večje izkoriščanje poroštev za posojila za investicije in za obratna sredstva. Prav tako je v DZ tudi že predlog novele zakona o hipotekarni in komunalni obveznici, s katero naj bi izdajanje tovrstnih obveznic dejansko zaživelo.

V javni obravnavi pa je predlog novele zakona o preprečevanju zamud pri plačilih. Ta zakon po razlagi Žerjava uvaja nov plačilni instrument – izvršnico. Žerjav je poudaril, da se pobot obveznosti ohranja.

Kako bodo reševali problematiko cen zemljišč?

Problematike cene zemljišč se bo vlada lotila s spremembami zakonodaje na področju ravnanja s stvarnim premoženjem ter zakona o kmetijskih zemljiščih. Vlada želi občinam omogočiti, da v industrijsko-obrtnih conah "ponudijo zemljišča potencialnim investitorjem ne zastonj, ampak za en evro", je dejal Žerjav, ki se mu zdi nespametno, da smo zgradili ogromno industrijsko-obrtnih con ter jih komunalno opremili, zdaj pa so zaradi razmeroma visokih cen zemljišč prazne.

Spremembe je napovedal tudi v zakonih o graditvi objektov, prostorskem načrtovanju, kmetijstvu ter varstvu okolja, in sicer v smeri odprave administrativnih ovir. Postopki pridobitve gradbenega dovoljenja se bodo po njegovih besedah bistveno skrajšali, veljavnost okoljevarstvenih dovoljenj za naprave in obrate pa podaljšala. S spremembami zakona o vodah se bo poenostavilo postopke izdajanja vodnih pravic za lastno oskrbo s pitno vodo, s spremembami zakona o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov pa omogočilo, da bo ta zakon sploh postal operativen.

Cilj številnih sprememb zakona o umeščanju prostorskih ureditev državnega pomena v prostor je zmanjšanje porabe javnih sredstev in skrajšanje postopkov.

Vlada je sprejela paket 16 zakonov, ki zajema 75 različnih ukrepov za spodbujanje gospodarske rasti. Med njimi je Žerjav izpostavil odpravo administrativnih ovir ter nekatere finančne spodbude in razbremenitve.
Vlada je sprejela paket 16 zakonov, ki zajema 75 različnih ukrepov za spodbujanje gospodarske rasti. Med njimi je Žerjav izpostavil odpravo administrativnih ovir ter nekatere finančne spodbude in razbremenitve. FOTO: Damjan Žibert

Spremembe tudi pri ravnanju z odpadki

Vlada načrtuje tudi spremembe na področju ravnanja z odpadki ter vzpostavitev sistema, ki bo zagotavljal transparentno financiranje ravnanja z odpadki. "Pri izvajanju storitev je treba zagotoviti konkurenčnost in bolj jasno odgovornost družb, ki so nosilke shem za ravnanje z odpadki," je dejal Žerjav.

Za oživitev gospodarske aktivnosti tudi razpisi

Za oživitev gospodarske aktivnosti pa bo vlada z javnimi razpisi dodatno namenila 377,5 milijona evrov. Od tega 148,5 milijona za subvencije, 50 milijonov za garancije, 179 milijonov evrov pa bo namenjenih za izvajanje javnih investicij. Kot so dodali na vladi, paket zajema tudi ukrepe za blažitev kreditnega krča in ugodnejšega financiranja slovenskega gospodarstva.

Javnih razpisov bo po besedah ministra Žerjava deset. Med njimi je Žerjav izpostavil razpis za investicije v tehnološko opremo in stroje, za spodbujanje zaposlovanja v razvojnih podjetjih, za tehnološko inovativne projekte, za neposredne tuje investicije, za podporo naložbam v kmetijstvu in za investicije v energetsko prenovo stavb v lasti lokalnih skupnosti. Vlada želi tudi zagotoviti enostavnejšo shemo kreditov za mikro- in majhna podjetja preko SID banke in morda tudi poslovnih bank, je dejal Žerjav.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (275)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

sosoa
01. 06. 2012 07.51
upajmo, da se vsi ti ukrepi začenejo čimprej izvajati
bingo 1
01. 06. 2012 07.50
+2
Normalno najprej spodbujanje gospodarstva pa potem z denarjem se lahko v kratkem roku treba zagnati ta pravi zagon gospodarstva in zaposlovanja in uveljaviti še enkrat končno te spodbujajoče probleme,bravo vlada---------------bingo x Ljubljana--------
Uporabnik811241
01. 06. 2012 07.30
+1
In sedaj ko se ponuja denar za zagon gospodarstva pa spet ni dobro ! ! Do sedaj zakaj odpuščanja in nižanje od zdaj naprej zakaj denar gospodarstvu !!! Čas bo ,da se že enkrat ljudstvo odloči kaj želi in se sprijazni ,da opcija ki si jo tako želite ( nič delat dobro živet ) ne deluje !!!!
Žuža88
31. 05. 2012 23.37
+8
Prvo vzpostavit nadzor, potem se lahko pogovarjamo o ukrepih in predlogih kam bo denar šel! To bodo spet miljoni, ki bodo zginli neznano kam in ne bodo nikomur pomagali.
draghci
31. 05. 2012 22.28
+9
Oni bi zdej kr neki spodbujal gospodarstvo in še smejijo se zraven opiti od svoje prepričane koristi, opitosti od oblasti in še norca in to upravičenega se delajo iz nas, ker smo take ovce. Kar jaz v tem trenutku vem je samo to, da ko sem vse izračunal pride ven plača, ki je skoraj za 15 odstotkov manjša. Pa jim je lepo ratal. Da o tem, da ne bom dobil nagrade za 30 let dela sploh ne govorim. Razlog je, ker nisem bil toliko časa samo v javnem sektorju, ampak del let tudi v gospodarskem. *
tomii83
31. 05. 2012 22.42
+7
Zakaj pa teh vaških občin z eno vasjo in parimi bajtami ne ukinejo,zakaj ravno male ljudi,še posebej brezposelne,matere in otroke.Pač domobranska šola.
mala_zvezdica
31. 05. 2012 23.20
-1
starejšim delavcem v js se bo plača znižala minimalno (cca 20 %), če upoštevajo nesorazmerja... dejansko znižanje plač se bo poznalo mladim delavcem in kadru v nižjih plačnih razredih.
platon26
31. 05. 2012 21.28
+3
janko janko janko domobranko!
Pippaa
31. 05. 2012 21.56
+2
usi-glih
31. 05. 2012 22.13
+0
hanoveranec
31. 05. 2012 22.16
-3
tomii83
31. 05. 2012 22.43
+2
boga Drnovšek in Tito tam gori ki se po glavi tepeta.
WikiX
31. 05. 2012 21.24
+15
Žerjav je zgleda tudi Marsist, c / w, variabilni kapital, pa to, zaveda se, da kapitalisti vrača svoj kapital nazaj v proizvodnjo, če hoče ustvariti nov poslovni ciklus, pa potrebuje svež kapital od drugod. Investicija v stroje je smiselna le, če je vrednost tega, kar ta stroj proizvede višja od tiste, ki bi jo ustvarile človeške roke že pri izdelavi tega istega stroja. Tehnologija torej viša dobičke, vendar s tem delovna sila ostane brez dela, zmanjšuje pa se ji tudi strokovnost, saj za upravljanje strojev ne potrebujejo toliko znanja. Kapitalist za večanje obsega proizvoidnje potrebuje vse več naravnih virov, ki jih mora seveda nekdo ustvariti iz zemlje, kjer trg in državne regulative ohranjajo oziroma zbijajo ceno dela. Na eni strani imamo torej kapitalista, ki želi čim večji del dobička vložiti nazaj v proizvodnjo, na drugi strani delavca, ki je vse manj vreden, tiste brez dela pa država deponira na čakanje, ko jih potrebuje za realizacijo velikih nacionalnih projektov, za katere si mora najprej nabrati dovolj kapitala, del odvečnih delavcev pa preusmerja tudi v storitve oziroma moderno hlapčevanje, ko za drobiž skrbijo za razne potrebe bogatašev. Danes poznamo tudi drugačne modele, recimo Kitajci so se odrekli dragim sodobnim ameriškim strojem in namesto tega razvili enako proizvodnjo, kjer delo strojev s preprostimi orodji zamenjujejo človeške roke in tako zaposlujejo sicer odvečno delovno silo. Ne pravijo zastonj, da je najboljši delavec tisti, ki ustvari najmanj kapitala, saj s tem brez težav preživlja sebe, kapitalist pa mu ga ne more pobrati, če ga ni ustvaril, nekaj pa vseeno zasluži z njegovim delom in se ohranja na trgu, da se mu vse to sploh splača. In obratno, najslabši delavci so tisti, ki ustvarjajo najvišjo vrednost, saj se s tem le povečuje bogatenje nekaterih in zmanjšujejo delavske pravice, pravično bi bilo edino, če bi si vsi delavci, ki so sodelovali pri neki proizvodnji, po koncu poslovnega ciklusa razdelili ves dobiček, kot smo na državnem nivoju podobnen sistem poznali že v Jugoslaviji. Tam se je na koncu izkazalo, da se vseeno bolj splača vlagati zaslužek v razvoj novih mašin, z dobičkom razvijati nove tehnologije in z novimi proizvodi odpirati nova tržišča, posameznim delavcem znižati osebne dohodke in te preusmeriti v družinske prejemke, da se lahko razvijejo bande, klani in mafije, v katerih alfa samci učinkovito nadzirajo potrebe brezposelne skupnosti ter ob enem poskrbijo tudi za naravno selekcijo med delovno silo. Ključno vprašanje je seveda, kje naj kapitalist dobi svež kapital, v normalnem svetu se morajo poslovneži združevati v razne sklade, medtem ko imajo naši upravljalci družbenega premoženja kar državo, ki pobere ves dobiček in tudi ves denar, s katerim delavci kupujejo osnovna sredstva za preživetje, svež kapital pa si naberejo tako, da ga bande ljudem preprosto ukradejo, nekaj malega včasih črpamo še iz kolonij na balkanu. Vlada namreč ne omenja nič novega, isti ljudje bodo bolj bogati, priviligirani in nedotakljivi, mase pa bolj revne in zaposlene z golim preživetjem, dokler se ne bo vso družbeno premoženje vrnilo v proizvodnjo kot svež kapital novih lastnikov, ki se že sedaj pajdašijo in koncentrirajo v monopole, s katerimi bodo trajno obvladovali oziroma zasužnjili narod in družbo. Ne gre torej za nobeno reševanje krize, ta se je že zdavnaj transformirala v oligarhičen kastni sistem nedotakljive priviligirane osamosvojitvene elite, gre za ustvarjanje novih odnosov med ljudmi in družbenih razredov, zagotavljanje primerjalnih prednosti potomcem oblastnikov, ki naj bi na temelju bivše družbene lastnine, še stoletja vladali narodu hlapcev in njegovi vojski sužnjev.
chepps
31. 05. 2012 22.51
-10
pejd ti otrokom te pravlice pisat,bo več koristi pa še verjel ti bo kdo.
AmonGoeth
31. 05. 2012 20.59
+14
jabadabadu janša a si tu??? :)
platon26
31. 05. 2012 20.57
+5
zdele ga mam mal pod kapo škoda ker nisem lovec in škoda ker jana nima zborovanja morda bi bil tud jest tolk natančen kod divji lovec v 90 ih:)
blabla59
31. 05. 2012 20.59
-5
Probi najprej na seb, da vidš če dobr zadaneš!
platon26
31. 05. 2012 21.03
+4
ja res je Janšek bol koščene sorte hahhahha
blabla59
31. 05. 2012 21.14
+1
Ni lih tak kot pozitivci (primer: Tamara Vonta, Brunklole, Klasinc....), k se jim pozna da majo polno rit vsega....
platon26
31. 05. 2012 20.53
+3
letno zaslužimo 8 miljard evrov a mi sploh kdo zna zračunat kok je to 0.2% pol pa še dečit s 4 ker gre samo za četrtletje HAHAHAHa
platon26
31. 05. 2012 20.45
+9
Janša ti si velike vodija ki ima pastirsko palico, ki vodi Slo narod toda na žalost se jih bolj malo vpraša kam!
platon26
31. 05. 2012 20.44
+5
od vsega veselja ob 0.2% raasti sem ob končanem danasšnjem poslu spil nekaj kratkih namreč dnevi poslov bodo počasi del preteklosti!
blabla59
31. 05. 2012 21.00
-10
Spet en pijanec, ki samo išče pravice! Kot titovka....
platon26
31. 05. 2012 21.07
+8
četno plačam davka kot ti zaslužiš v nekaj letih! mam pravio kritizirat domobranca!
blabla59
31. 05. 2012 21.15
-13
dvomim, kukr vs poznam levake ste bol lene sorte....
platon26
31. 05. 2012 21.19
+8
aja na podlagi česa na podlagi SDS zgodbic in zgodbic vaši posra nnih dekov in babic? Kaj smo leni? Pozidal smo Slo iz močvirja vaše sorte s pa švabom kazai s prstom kdo ni prisegel enotam SS
blabla59
31. 05. 2012 21.24
-3
Ko se levak ne zna brant, zmeram potegne 2 svetovno vojno umes..... Če smo pa ze pr tem, so bli pa komunajre res bl lene sorte, zato pa so sovražl kmete pa zagovarjal družbeno lastnino.... Predvsem so bili nosilci "gostilniškega" napredka....
platon26
31. 05. 2012 21.30
+1
poglej kaj si napisal pa m potem povej kdo se na kaj izgovarja pa lep pozdrav hlapec!
mala_zvezdica
31. 05. 2012 21.30
+1
aja... komu se je zgodil avto pred gostilno?
blabla59
31. 05. 2012 21.33
-1
Sm napisu, če smo že lih pr tem.... .....mišljeno: ČE SI ŽE RAVNO ODPRU TO TEMO!!!! jao jao
mala_zvezdica
31. 05. 2012 21.34
+3
prav vsi tajkuni so levičarji... prav vsi tajkuni so le to postali v času leve vlade... prav nobeden od tajkunov ni osebni prijatelj črne roke... če se že delimo... in tajkuni so si imetje pridobili s trdim delom... kdo je že nosil kovčke polne "plinskega" denarja pred nekaj leti?
blabla59
31. 05. 2012 21.37
-6
mala_zvezdica
31. 05. 2012 21.45
+8
hehehe bavčar in janša hahaha... mal si preberi stvari
danda293
01. 06. 2012 06.22
+2
poglejte no kok ste "hecni" se tle med sabo bockate ker je bolj kriv... enostavno, noben nm ni nč dal, temveč pobral, in tko bo tut ostal!!!!
avspng
31. 05. 2012 20.32
+27
en ukrep, ki bi deloval:uvest nazaj SDK, in bankam vzet transakcijske dobičke,,,,,pa naj investirajo same,,,,in nosijo rizike
korintos1
31. 05. 2012 20.35
-1
avspng
31. 05. 2012 21.08
+5
naj pridejo na dan s terjatvami, ne pa da zavlačujejo stečaje, prenašajo premoženje....
usi-glih
31. 05. 2012 20.29
+6
Najbolj zaskrbljujoče pa je, da bodo ta denar vzeli iz NLB-ja kjer imajo slovenci še nekaj prihrankov. Na srečo jih jaz tam nimam , ker če bi jih imel bi jih takoj jutri tudi dvignil - vse do zadnjega beliča , samo, da teli rasisti ne pridejo do njih.
mala_zvezdica
31. 05. 2012 21.37
+8
žalostno je, da vsi rešujemo NLB že leta... veliko med nami pa je takšnih, ki kredita ne morejo dobiti, da bi si osnovali samostojno življenje
usi-glih
31. 05. 2012 22.18
+2
itak za enosobno stanovanje dva vzameta kredit na hipoteko za 30 let -- a je to NORMALNO ? Janšeki prosim SPELJITE SE nazaj v tisto skorumpirano mlako iz katere ste prišli in nikoli več ne pridite ven na plano.
mala_zvezdica
31. 05. 2012 23.18
+1
no... poznam primer... kuharja... mlad človek... v js, da ne bo pomote... je šel izračunati si, koliko lahko dobi kredita... povedali so mu... 13.000 ojrov na 30 let.... ??????????
infojanez
31. 05. 2012 20.14
+14
Slovenija bi potrebovala 370 milijard evrov za spodbujanje gospodarstva ne pa drobiž v višini 370 milijonov. Razvoj vsakega izdelka, ki prinaša veliko dodatno vrednost stane milijone evrov. Strokovni kader, oprema, prostori... Kakšno leto razvoja in testiranj. In je že porabljen v najmanj milijon. In kje si ga boš v Sloveniji izposodil? Če nimaš poznanstev ali če nisi funkcionar prave stranke ne boš dobil denarja nikjer !
ekskluziv.scena
31. 05. 2012 20.10
+11
V svetu, v katerem so meje odprte tako za pretok blaga in storitev kot kapitala - kar so osnovne postavke neoliberalne ideologije - so države prisiljene v "dirko do dna:" da bi pritegnile prosto gibljivi mednarodni kapital, morajo zniževati delavske pravice, okoljevarstvene zahteve, davke, instrumente socialne države in kot največji absurd, kapital celo privabljati s subvencijami. Po skoraj štiridesetih letih, odkar svetovni ekonomiji vlada neoliberalizem, plima nikakor ni dvignila vseh bark, prav nasprotno: neoliberalna plima je visoko privzdignila le bogataške jahte, ko hkrati rastejo socialne razlike in se širi absolutna revščina, tako med državami in celo znotraj najbogatejših gospodarstev, kot je ameriško.
gregor153
31. 05. 2012 20.14
-4
Zato imamo srečo da je evropi v ustavi zakoreninjena socialna demokracije.
ekskluziv.scena
31. 05. 2012 20.22
+4
ja, ampak imamo še vedno problem s prostim pretokom kapitala... "države lahko na račun svojih komparativnih prednosti izboljšajo svoj ekonomski položaj, če so meje odprte za pretok blaga in storitev - a le, če so hkrati zaprte za pretok kapitala! Kajti če se lahko kapital svobodno giblje, ne išče relativnih naložbenih prednosti v svoji državi, ampak absolutne prednosti v svetovni ekonomiji, torej dejavnosti v katerikoli državi, ki zagotavljajo absolutno najvišji dobiček."
gregor153
31. 05. 2012 20.28
+0
Seveda.Ta selitev kapitala stremi k učinkovitosti. Zato je v Evropi in drugod po svetu zakonodaja da kapital prispeva svoj del k socialnim pravicam države. Če zapreš pretok kapitala in znanja boš povožen za časom. Poglej severno korejo. Jaz delam za enega, ti delaš za enega, skupaj delava za 10.
ekskluziv.scena
31. 05. 2012 20.37
+5
s selitvijo kapitala delaš samega sebe nekonkurenčnega sicer zagotavlja lastniku kapitala najvišji dobiček, vendar na račun nacionalne ekonomije
gregor153
31. 05. 2012 20.53
-2
Govoriš kot da je pot enosmerna. Kapital se tudi seli k nam. In imamo velikokrat večji BDP ter kupno moč kot v planskem gospodarstvu.
ekskluziv.scena
31. 05. 2012 20.56
+4
mislim, da se ne razumeva... kakšno plansko gospodarstvo neki.... kar sem želel povedati je - prost pretok blaga in storitev DA, prost pretok kapitala NE! če preseliš kapital na kitajsko, si škodoval lastni ekonomiji na račun maksimizacije osebnega profita
ekskluziv.scena
31. 05. 2012 21.04
+5
Tako v Sloveniji kot na Japonskem obstaja trg za televizorje in jabolka; vsaka bi lahko oboje proizvajala oziroma pridelovala sama. Vendar v Sloveniji ni mogoče vzpostaviti dovolj obsežne proizvodnje televizorjev, ker nima dovolj prebivalcev, premajhna proizvodnja pa je dobičkovno manj učinkovita; po drugi strani se na Japonskem ne splača pridelovati jabolk, ker je zaradi visoke gostote naseljenosti zemlja predraga za kmetijstvo. Zato bosta tako japonski kot slovenski vlagatelj in delavec relativno najbolje zaslužila, če bodo Slovenci pridelovali jabolka ter jih izvažali na Japonsko, Japonci pa izdelovali televizorje in jih prodajali v Slovenijo. Po tvoji logiki je najbolje, da oboje dela Kitajec, ker je najcenejši in boš imel največji profit.
Jure Herer
31. 05. 2012 20.07
+21
Tega seveda ne Veste jel...IGNORANTI lajfa.... ZBUDITE SE DANES MATER VAM JEB*M...al se boste jutri v KONCENTRACIJKSEM TABORIŠČU, ki vam ga gradijo pred nosovi...Vi pa veselo gledate stran in se še naprej klanjate oblastem in njihovim domislicam.
lombroso
31. 05. 2012 20.51
+4
dukenukem
01. 06. 2012 02.15
+3
usi-glih
31. 05. 2012 19.58
+6
bljakkk kkk vlada , ma kakšna oživitev neki . edino še to manjka od ukrepov, da se z zakonom predpiše kakšno partijsko izkaznico morajo imeti iskalci zaposlitve. Lahko pa dajo še vsakemu nezaposlenemu ene 3000 € zato da bo podkupil kakšnega kadrovnika , isto velja tudi za male s.p. - ki ne dobijo dela ker niso " politično lojalni tej rasistični hunti " bljak bljak in še fuj nam vlada. Od 10 februarja lahko upravičeno zamenjamo ime države V Podkupnina, d.o.o.
AmonGoeth
31. 05. 2012 19.56
+9
buhahahahahaaaaaa blesaf šef še bolj blesava vlada, NLB požre vsake 3 mesece več dnara, dajte si no mir, smešite se z vodjo na čelu hahahahaaa
botjabotja
31. 05. 2012 20.28
+1
V kakšnem znesku je aktualna vlada dokapitalizirala državne banke?
ekskluziv.scena
31. 05. 2012 19.47
+16
To, kar se dogaja tukaj, je naravnost smešno... Najprej smo imeli neko državno podjetje, za katerega so gospodje presodili, da se vanj ne izplača vlagati, potem se je le-to za drobiž prodalo nekemu privatniku, ker je to bolje in ne vem kaj in gledali privatizacijo dobičkov; sedaj pa, ko je ta "odgovorni lastnik" zaj..., pa mu je potrebno pomagati s socializacijo izgub.
usi-glih
31. 05. 2012 20.00
+5
itak igorju bavčarju se bo sveta barbara opravičila za nadlegovanje tako da bo nemudoma zmaga na javnem razpisu za molženje državljanov, z mariborsko nadškofijo , tatinskim boškotom in binetom , andrejem bo pa isto.
gregor153
31. 05. 2012 20.06
+5
igor bavčar je biu minister v LDS in dolgoletni član LDS!
usi-glih
31. 05. 2012 20.27
+5
gregor igor bavčar je bil in je še dolgoletni prijatelj janeza Janše , ki je po razpadu DEMOSA ustanovil svojo stranko DS , ki je na volitvah TOTALNO POGORELA. Ker pa sta z Janšo razmišljala o totalni razprodaji slovenije in slovenskih podjetij se je nemudoma prilepi na LDS in ga tudi pomaga uspešno uničiti. Pač boš moral o kakih zadevah iz bližnje preteklosti pobrskati po spominu
gregor153
31. 05. 2012 20.35
+1
@usi-glih Saj to sem rekel. Večino časa je bil vidni član LDS. LDS je uničil odhod Drnovška in Kresalove. To da je on špijon SDS-a je tvoja nora domneva. Ko je špilal loto z Istrabenzom je bil nastavljen od LDS.