Gospodarstvo

Z Arharjem do rešitve spora o LB

Ljubljana, 12. 07. 2012 07.04 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Vlada je imenovala nekdanjega guvernerja Banke Slovenije Franceta Arharja za strokovnjaka, ki bo reševal spor o LB. Arhar bo skupaj s hrvaškim kolegom preučil omenjeno problematiko, nato pa bosta vladama predlagala rešitve zanjo. Kdo bo njegov sogovornik na hrvaški strani, še ni znano.

France Arhar
France Arhar FOTO: Kanal A

Vlada je danes imenovala nekdanjega guvernerja Banke Slovenije Franceta Arharja za strokovnjaka za reševanje problematike tožb Zagrebške banke in Privredne banke Zagreb (PBZ) proti Ljubljanski banki in Novi Ljubljanski banki, so sporočili na novinarski konferenci po seji vlade.

Arhar bo skupaj s hrvaškim kolegom preučil omenjeno problematiko, nato pa bosta vladama predlagala rešitve zanjo. Da bosta državi poskušali najti rešitev s pomočjo dveh finančnih strokovnjakov, sta se na srečanju v soboto v Dubrovniku dogovorila slovenski zunanji minister Karl Erjavec in njegova hrvaška kolegica Vesna Pusić.

Erjavec je že v sredo zvečer za državno televizijo napovedal, da bo slovenski strokovnjak Arhar. Kot je pojasnil danes, so se zanj odločili, ker pozna vso zgodovino pogajanj o nasledstvu, je bančni strokovnjak in pravnik.

Arhar je pojasnil, da še ni dobil uradnega obvestila vlade o imenovanju, zato ne more dajati izjav.

Od Arharja minister pričakuje, da "gre čez vso zadevo". Ob tem je poudaril, da pri imenovanju strokovnjakov ne gre za to, da bi to vprašanje zdaj reševali bilateralno, temveč za to, da bi ugotovili, ali sploh obstaja pravna podlaga za tožbe, ki tečejo na Hrvaškem. Kot je dodal, bosta strokovnjaka reševala nesporazum. "Mi smatramo, da ni korektno, da se pred hrvaškimi sodišči vodijo ti spori, ker je bil dogovor, da to rešujejo v sklopu sukcesije. Želeli bi, da eksperta to ugotovita in hrvaška stran poda pravno argumentacijo, zakaj s tožbami nadaljuje," je dejal.

Erjavec je novinarjem še dejal, da hrvaška vlada, kolikor ve, svojega strokovnjaka še ni izbrala, bo pa kolegico Pusićevo obvestil, da je to storila slovenska vlada. Sam pričakuje, da bosta strokovnjaka čim prej začela delo, že pred dnevi pa je izrazil željo, da bi imeli stališče strokovnjakov na mizi že septembra.

Arhar je od 1. junija letos direktor Združenja bank Slovenije, pred tem pa je bil od leta 2003 prvi mož banke Unicredit Slovenija. Med letoma 1991 in 2001 je bil guverner Banke Slovenije, nato pa je do leta 2003 vodil Vzajemno. Bil je tudi v ekipi slovenskih pogajalcev na pogajanjih o sklenitvi sporazuma o nasledstvu nekdanje SFRJ, po uveljavitvi tega sporazuma pa tudi član odbora za razdelitev finančnega imetja in obveznosti nekdanje SFRJ.

Preberite tudi: Zagrebško sodišče je zavrnilo tožbo proti LB in NLB. Tožbo je vložila Zagrebška banka, in sicer v zvezi s poplačilom hrvaških varčevalcev LB. Od toženih strank je zahtevala plačilo v višini skoraj milijon evrov.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

KOMENTARJI (165)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

srebrnibreg
12. 07. 2012 17.58
+8
Je res treba biti Einstein, da se to reši?. Za mene je to zelo enostavno rešiti. Vsak naj sešteje svoj znesek katerega mora po dokumentih dobiti. Hrvaški varčevalci naj dajo znesek dolga banke do njih, banka pa naj da znesek koliko so hrvaški kreditojemalci dolžni banki.
kameltrajbar
13. 07. 2012 17.54
+5
ko pasulj...sam,dopovej to politikom...:)..
KlubPravilnoPretepenihŽena
12. 07. 2012 15.40
+2
LB se neda rešiti brez poplačila komitentov od tega v primeru smrti upnika terja država, ki ni samo hrvaška
User600700
12. 07. 2012 15.26
+16
hahahahahahaha da crkneš od smeha . Arhar je eminenca ki je pripeljala do današnjih zgodb o NLB -ju
mufic
12. 07. 2012 14.44
+15
Spet bo zaslužil tale Arhar.Kaj nima na unicreditu dovolj vsak mesec 20.000 evrov.???Enim pa res nikoli ni dovolj.Katastrofa
User478412
12. 07. 2012 10.50
+8
desne brihte ne razumejo da ko njihov ljubljeni vodja ni na vladi, in je v opoziciji, so njegovi ljudje vseeno v vseh možnih odborih in nadzornih in tako dalje, da so seznanjeni.... ; )
User903406
12. 07. 2012 10.52
-11
Magarac...kok si ti pameten...full..heeeeee.. Imamo Demokracijo...levaki se je še učite...pa ste še mlo pod stresom...heeeeeee...
User478412
12. 07. 2012 10.55
+10
User478412
12. 07. 2012 10.56
+10
User478412
12. 07. 2012 11.00
+8
..v Demokraciji odloča ljudstvo in ne kot pri nas pešica ljudi ki ......., in ki so ............, ter bojo.......... ; )
User891908
12. 07. 2012 11.03
+7
Jutri izide nova Omladina, tako da bom zvedel kdaj Janšo zaprejo, polenovka je že napisal kraj in čas aretacije
User821526
12. 07. 2012 10.38
+4
če je blo dogovorjeno kaj te sploh spet drek mešajo. spet bo kaka nova milijarda eur za plačat davkoplačevalskega denarja. in pa NLB je desnim dnar dajala zato ne bo nobenega poročila konkretnega namreč
User640983
12. 07. 2012 10.43
+7
ker ga ne upajo dati, saj se je slovensko gospodarstvo sesulo ravno 04-08.
User903406
12. 07. 2012 10.23
+4
NLB je inštrument, ki je omogočil levici ROP STOLETJA! V NLB so omogočili nastanek tajkunov, jim omogočili nevračanje kreditov, dopustili, da nihče ni zaradi tega šel v osebni stečaj, prevalili vračanje kreditov na davkoplačevalce in se pridružili "imetnikom jaht", s katerimi so se sončili po otokih sosednje države! Če "skrbni pregled" vsega tega ne bo odkril, bo to prava slika o "dobronamernosti" Virantove liste. Svojo načelnost namreč lahko dokažejo le tako, da Šuštaršič skrbni pregled skrbno opravi, Pličanič pa poskrbi, da okopi, ki jih je Zalar postavil v pravosodju, ne bodo vzdržali!
User478412
12. 07. 2012 10.25
+6
I G N O R A N T
12. 07. 2012 10.30
+11
RKC si je tudi baje tam najela neke kredite,dvomim da so to komunisti
User903406
12. 07. 2012 10.34
+3
opicjak...RKC..je zastavila svoje nepremičnine...pa to.. Dolg je IZTERLJIV....Golobič,Janković,Dimic,Baričevič,Isajlović...itd ps.V času levega trojčka je bilo takih kreditov 7,000...preko OMREŽJA..pa to..
User640983
12. 07. 2012 10.39
+5
tudi Dimiceva je zastavila hišo, in baje da kredite vrača. Kaj je pa Jankovič ušpičil?
User640983
12. 07. 2012 10.44
+2
nekdo je pokojnemu kredite talal na lepe oči. A ni to spet bilo 04-08?
23345
12. 07. 2012 18.46
+3
MOSSAD, MOSSAD , LAHKO JE CERKEV ZASTAVILA SVOJE NEPREMIČNINE, MA NISO TOLIKO VREDNE , KOT SO DOBILI KREDITA, TO JE BISTVO. PREMOŽENJE NA BRAČU NE DOSEGA NITI 30 % VREDNOSTI DANEGA KREDITA, IN TO JE NLB ODKRILA ŠELE PRED KRATKIM
User903406
12. 07. 2012 10.22
+1
NLB je naš biser po kriterijih pingvinov: vse spraviti na kant, da bo Slovenijo čim prej hudič vzel so njihove želje.
User478412
12. 07. 2012 10.23
+8
User640983
12. 07. 2012 10.27
+8
zakaj pa ne dajo ven seznama prejemnikov nepokritih krediov i kdo jih je odobril?
User903406
12. 07. 2012 10.28
+2
Korintos...Dej mi povej enega iz SDS-a..k je bil v NLB in podpisoval puffe -Kramar -Veselinović
User640983
12. 07. 2012 10.36
+6
MOSSO, Si pravi otrok. NLB je državna banka, in vlada , katera koli že je, skrbi da se v tej banki svinjarije ne dogajajo. Tu ne gre za komuniste ali domobrance, tu gre za milijarde nepokritih kreditov. Se spomniš Kordeža managerja leta, kako je bil ponosen Janša da ga imamo, kredit je pa dobil na lepe plave oči. Naj dajo seznam.
User903406
12. 07. 2012 10.46
+3
korintos....Gospodarska UDBA...ustanovitelj..in Zakulisni upravljalec NLB-ja !! Niko Kavčič...je že vedel kdo je LOPOV...Janše še omenil NI !! Malo po netu pobrskaj...koga je olajal LDS..Kresalovko
User891908
12. 07. 2012 10.48
+5
Zato jo je pa Senica postavil na vrh LDSa, v bistvu je ona med temi banditi še najmanj kriva, ona je bila samo embalaža v LDS U
User640983
12. 07. 2012 10.49
+4
zakaj po netu, če jih imamo v živo vsaki dan. Kje so sedaj Janševi seznami???
User891908
12. 07. 2012 10.52
+5
Jezek jih kopira, stix 26 je na dopustu, pa ne zmore vsega sam.
User903406
12. 07. 2012 10.17
+3
Kučanova...Zavajanje...GROZA...kako pokvarjenega ATA ..častite...za kozlat !!! Včeraj se je na njegove besede odzval Milan Kučan, ki trdi, češ da to ne drži. Kot pravi, se je do izbrisanih začel opredeljevati takrat, ko je postalo znano, da se je izbris s prikritim samovoljnim dejanjem vlade oziroma ministrstva zgodil. "Dokler za to sramotno dejanje nisem vedel – vlada me to o tem ni obvestila – se do izbrisa tudi opredeljevati nisem mogel. Kasneje pa sem si ves čas prizadeval, da se prizadetim popravijo krivice in tako odpravi madež na podobi slovenske države. Žal so moja prizadevanja, predvsem zaradi odpora SDS in njenega predsednika, ki je bil minister v vladi v času katere se je zgodil izbris, kljub sodbi Evropskega sodišča za človekove pravice, ostala neuspešna," je zapisal v demantiju, ki so ga objavili na spletni strani 24ur. ========================= Resnica pa je sledeča. O tem, da je Republika Slovenija izbrisala nekaj 10 tisoč ljudi, je prvi spregovoril leta 2003 znani predsednik društva t.i. izbrisanih in temu so pritrdili tudi nekateri jugoslovanski agresorski generali z rdečo zvezdo, npr. Milan Aksentijević, ki je govoril o 30 tisoč izbrisanih. Njegovo izjavo je marca 2003 komentiral bivši predsednik Milan Kučan, ki je dejal: "No, številka je izmišljena, ampak ni prva stvar, ki si jo je Aksentijević izmislil. Kolikor je meni poznan podatek, je to približno 4.000 ljudi, za katere ni ugotovljeno ali so vsi še v Sloveniji ali so iz Slovenije odšli… Kar pa se meni zdi ali bi se meni zdelo najmanj dopustno je, če bi kdorkoli s stiskami tistih ljudi, ki morebiti res niso znali urediti svojega statusa, zdaj politično manipuliral celo s trditvami, da je prišlo v Sloveniji do etničnega čiščenja." Kučana tako demantirajo njegove lastne izjave. Ne prvič.
User640983
12. 07. 2012 10.19
-1
o MOSSO, vizita mimo, ti pa takoj s tabletami na sekret?
User478412
12. 07. 2012 10.20
+2
aojz
12. 07. 2012 10.22
-1
Bolj verjetno je to, da so vsi levi na strani izbrisanih zato, ker je bil SDS pobudnik tega po moje pravilnega dejanja. V času izbrisa in še veliko let kasneje je Aksentijevič in veliko njemu podobnih še vedno junaško streljal po Bosni.
User478412
12. 07. 2012 10.23
+4
User478412
12. 07. 2012 10.24
+1
plus, ne moreš vseh nekaj deset tisoč ljudi metat v isti koš....
User640983
12. 07. 2012 10.26
+0
aojz počakaj na Aksentijeviča, da vidimo kako se bo izšlo. dve leti stari otroci niso AksentijeviĆ.
User478412
12. 07. 2012 10.10
+2
NWO ni teorija zarote
User901368
12. 07. 2012 10.00
+4
Zadevo bi lahko že zdavnaj vsaj preventivno rešili že zavoljo sosedskih odnosov. Ampak politične točke so pomembnejše. Tudi če se bo ladja potopila, samo da je kapitan naš.
User640983
12. 07. 2012 10.02
+7
in da se podgane rešijo iz potapljajoče ladje.
I G N O R A N T
12. 07. 2012 10.03
+6
Zmeraj sem se vprasal le kam bezijo podgane iz potapljajoce ladje?
User640983
12. 07. 2012 10.14
+3
I G N O R A N T
12. 07. 2012 10.29
+0
User640983
12. 07. 2012 09.59
+1
samo Arhar ne bo nič zrihto, ker je enostavno prestarinski za ta nori moderni svet. Saj vse lepo govori, samo malo tega se mu izide.
I G N O R A N T
12. 07. 2012 10.00
+2
User891908
12. 07. 2012 10.01
+1
Res je, danes je vse na horuk, zato pa smo v.....
I G N O R A N T
12. 07. 2012 10.04
Brez glavo skoraj.Modrosti nam manjka in to taksne katera je nam na kozo pisana torej ne iz uvoza
User891908
12. 07. 2012 10.05
+1
User713329
12. 07. 2012 10.07
+4
hajduk,tudi tvoj gospodar sprejema vse amandmaje in spreminja zakone na ho rukkkkk,so se začele že scuse,včeraj Vizjak,Šušto..
User891908
12. 07. 2012 10.12
+3
Sprejema zakone po hitrem postopku, sem bral v Mladini, ampak mi nekaj moramo poizkusit, ker drugače ne dobimo socialke od švabov, gospoda mi nismo več ekonomsko neodvisni
User640983
12. 07. 2012 10.13
+3
zakaj pa vlada ne da na svetlo seznama prejemnikov nepokritih kreditov, je tudi ona kaj imela zraven pri tistem velikem talanju 04-08?
User640983
12. 07. 2012 10.14
+4
Slovenija že leta ni ekonomsko sposobna sama sebe preživeti.
User891908
12. 07. 2012 10.15
+1
Korintos, ti se voziš povsod z motorjem. Poznaš Valterja iz prekmurja imel je diskoteko Night Life v Andrejcih ali Marinjancih? Zdaj ima kakšnih 55 let, manjši, okrogel, ima lase, zelo znan v štajersko prekmurskih koncih, in tudi v medžimurju
User640983
12. 07. 2012 10.17
+1
User640983
12. 07. 2012 10.24
+1
potem je bil isti kot slovensko gospodarstvo in tajkuni v lepi naši. Takih se enostavno izogibam, ker v taki družbi se ne počutim svoboden.
User891908
12. 07. 2012 10.27
+1
Beltinci M3 diskoteko sigurno poznaš, tam sem tudi delal. Od lastnika ženi je ime Ditka, tam je bilo davno tega kegljišče. odprto imajo tudi ob nedeljah, do 3 zjutraj, vsaj imeli so tako, ko sem arbajtal tam pred 10 leti.
User640983
12. 07. 2012 10.37
+3
tisto je vse zgodovina. Prekmurje je gospodarsko na psu.
User891908
12. 07. 2012 10.45
+1
Franček iz prekmurja, njega tudi osebno poznam, ma dal sem jaz vse te kraje čez, je bilo zelo lepo tam
User640983
12. 07. 2012 10.48
+1
Franček je bil dober zjutraj ob štirih po veselici, prej ne. Grem v naravo, smo imeli kar nekaj dežja, in brez neurja.
User891908
12. 07. 2012 10.50
+1
oN MI JE TUDI POVEDAL DA JE GROZA V PREKMURJU. SE TIPKAMO DO 17 URE BOM TUKAJ TEŽIL, POTEM NOČNI PRIDE, LP
User640983
12. 07. 2012 09.53
+5
Erjavec pravi da bi se to dogajalo septembra. A bo takrat že v novi vladi?
User478412
12. 07. 2012 09.55
+4
ne bo, ker paktira z janšo si je sam podpisal ob...
User891908
12. 07. 2012 09.48
+3
Zdaj bom jedel ljubenicu, je fajn hladna
User713329
12. 07. 2012 09.51
+1
User891908
12. 07. 2012 09.54
+3
nimam zmrzovalnika na lokaciji, kjer sedaj delam, mogoče bom pa šel v trgovino po eno stračitelo, bi pasala. dobro da si me spomnil, tudi rdeči mi date kdaj pameten nasvet
User891908
12. 07. 2012 09.55
+2
Mater Turki pa cvetijo, čedalje bolje jim gre.
User891908
12. 07. 2012 09.59
+3
Ker nimajo kreditov, pri njih se je štadijon Galatasaraja zgradil na cash, in tudi ostale stvari se ne kreditirajo na lepe oči. Ja, oni so pametni so si zapomnili lekcije iz zgodovine, ko so jih angleži žejne čez vodo peljali
User640983
12. 07. 2012 10.02
-2
če si pa Turk v Sloveniji, pa si izbrisan.
User891908
12. 07. 2012 10.04
+2
Klinc, potem si pa goban za v juho, in to z kislo smetano narejeno, vsaj jaz si rad takšno delam
User640983
12. 07. 2012 10.15
+1
čujem da večkrat kuhaš, a tvoji to ne diši?
User891908
12. 07. 2012 10.17
+1
moja je odlična kuharica, ampak stalno dela, je imela raka, in ne zmore vsega sama. Me je ona naučila, pa sem dobil veselje do kuhanja.
User713329
12. 07. 2012 10.19
+3
Korintos,jaz sem prepričan da je hajduk samo tukaj glasen,drugači je kuća
User640983
12. 07. 2012 10.20
+2
kaj pa če bi ti malo več delal, ona pa bolj kuhalnico vrtela in manj delala? Ne bom te jaz učil, samo....
User891908
12. 07. 2012 10.21
Res je, doma sem bolj tiho. Zakaj bi lagal. V svojem poslu sem pa dasa in pol, doma pa..... ne bi o tem, ker bom zopet po uhih dobil
User891908
12. 07. 2012 10.23
dobi odpoved, so jim rekli, kdor ne bo delal po ne vem koliko ur, lahko gre, so ji dolžni že 3 regres. Ona pa rada tam dela, in se pač prilagaja, kaj čes. Kapitalizem po naše.
User891908
12. 07. 2012 10.25
+1
Jaz pa tudi stalno delam, samo imam več lokacij, in ko sem na tejle recepciji, potem imam samo dežurstva, nekaj gostov usmerim, dvignem telefon, zvečer imamo pa obhode. Saj ko delam v lokalu ali na prireditvi, ne morem pisarit svojih poflov sem gor. je pa res da si vzamem privilegij, in da grem menjati fante na takšne lokacije, kjer je manj dela. potem lahko naredim tudi ostale stvari, med delovnim časom. tako da kombiniram.
User891908
12. 07. 2012 10.29
+1
korintos, tudi v Ljubljani ni solidnih služb za ženske, samo šank in podobne stvari, ali pa biroji, ko Miroti jih hvataju za guzicu
User640983
12. 07. 2012 10.29
in ti to kar se dogaja zadnje mesece močno zagovarjaš!
User640983
12. 07. 2012 10.31
+2
tonemo, tonemo, reši nas ne niti Kramberger s svojo Ančko.
User891908
12. 07. 2012 10.33
-1
Saj n vidim izhoda, Zoranove posle poznam, in to še veliko bolj kot se piše o njih. Pahorja spoštujem, a so ga Golobič in Erjavec uničili, Ljudmila je nesposobna, Žerjav nima dosega sposobnosti, da bi vodil državo, Hanžek spije več vina kot si ga ti kdaj videl, jelinčič je kloven, itd
User891908
12. 07. 2012 10.34
Ti, a veš, da sem slišal, ko sem delal v tvojih koncih, identične zgodbe, kot si jih ti pisal tukaj gor o njem. V bistvu sem slišal še mnogo hujše stavri, samo raje ne bi o njih, ker je človek pokojen
User640983
12. 07. 2012 10.42
+3
ene stare babice še živijo, njih vprašaj. Ni tako kot eni to sedaj obračajo. Pahor si je pa čisto sam kriv, ker ni dedec, ni udaril po mizi, zato je pa tudi stranko izgubil. Če hočeš da te spoštujejo, bodi strog in pošten, samo Jamša ne.
User891908
12. 07. 2012 10.46
+2
Ampak aktovko ja pa imel za prispevke pobirat, se še spomniš tega
User713329
12. 07. 2012 10.48
+3
vidiš in v tem je janša zero od človeka,on je strog,hudoben,brez poštenja..konec citata
User640983
12. 07. 2012 10.52
+4
Miro, popravi se malo, da te še enkrat ne izbriše.
User478412
12. 07. 2012 09.48
+6
Banksterji sol krivi za krizo, med drugim
User891908
12. 07. 2012 09.49
+0
to imaš pa definitivno prav, plus zate, in seveda zame
User478412
12. 07. 2012 09.52
+2
I G N O R A N T
12. 07. 2012 09.45
+2
Samo resko luko posodobijo pa smo .....
User640983
12. 07. 2012 09.47
+5
User713329
12. 07. 2012 09.32
+10
Janševa vladavina je samo rasprodaja,SALDI,SALE,evo in sladki greh so kupili Hrvati,zdaj še Mercator,Luko Koper,in adio SLO firme..ma mrššš hlapci,to je samo potrjevanje da Slovenija ni sposobna sama voditi države,oziroma,zakaj jo sploh ima
User713329
12. 07. 2012 09.33
+6
User903406
12. 07. 2012 09.37
+1
Mirsade...s čim boj pa Hrvatarji kupili Merkator..itd??
User891908
12. 07. 2012 09.39
+3
User640983
12. 07. 2012 09.48
+2
NLB in Mercator ti je nekaj istega, vsi se ju izogibajo.
User891908
12. 07. 2012 09.51
+5
Hmmm, merkator beleži padec prodaje, pa še jo bo. Ljudje hodijo v cenejše trgovine, zelenjavo imajo Hofar in Lidal boljšo
User713329
12. 07. 2012 09.14
+1
Jajo zopet grozi...jaz upam da se poslanci SD ne bodo pustili pohlapčiti nemškom jarmu v miru,sicer SD ne bo v naslednjem krogu niti blizo parlamenta.Premier Janez Janša meni, da večjega testa, kot je glasovanje o zlatem fiskalnem pravilu, še ni bilo. Vlada prevzema vso odgovornost v okvirih in razmerju moči, ki jo ima, enako velja tudi za opozicijo, saj koalicija dvotretjinske večine nima, na popisu glasovanja pa se bo videlo, kdo je glasoval proti, je dejal Janša.
User713329
12. 07. 2012 09.16
+2
bolj podlega človeka nisem videl v svojemu življenju,pa sem doživel marsikaj
User891908
12. 07. 2012 09.17
+5
Kaj jamraš, država bo šla v maloro, saj živ Bog noče se niti malo prilagodit, vsaj Državni svet bi lahko ukinili, ne pa da podpiramo tiste mumije tam notri
User891908
12. 07. 2012 09.19
+0
Jeseni bo potrebno zaprositi za denarno pomoč, potem bomo pa morali sprejemati šele ostre ukrepe, če ne lahko pa izstopimo iz EU ja.
User713329
12. 07. 2012 09.23
+4
to mene ne briga Hajduk,Pahor je lansko leto na kolenih prosil,vi ste pa vse podrli,bodi lepo tiho,in naj te jaha tvoj gospodar,jaz ga nimam,in si ne bom nikoli dovolil boga nad mojo glavo..amen,dvoličneži pokvarjeni
User891908
12. 07. 2012 09.25
+2
In s temi ukrepi bi vse rešili, ma dej nehi, a res? Podprel sem ukrepe, vedel pa sem da je to majhen korak na tej maratonski hoji do cilja.
User478412
12. 07. 2012 09.26
+3
zamenjat je treba vlado, zagnat gospodarstvo, ustvarjat, ne pa zategovat v revščino
Shisui
12. 07. 2012 09.26
+4
No ja, nekaj je gotovo res. Ce nebi imel JJ ze kar malo psihozne obsesije nad vladanjem in bi podprl Pahorjev trio-paket bi bila dandanes kriza vsaj malenkost manjsa.
User891908
12. 07. 2012 09.35
-3
janša je zrušil na referendumu vse 3 zakone? Kaj je oddal v skrinjico 70 procentov glasov proti, z svojim enim glasom. Vauuuu tega pa nisem vedel, pa ta naš iVAN je pa res mag nad magi.
User713329
12. 07. 2012 09.37
+4
Shisui
12. 07. 2012 09.39
+3
1911-HAJDUK lahko se sprenevedas kolikor hoces, dejstvo je, da je bil Majer najvecji zagovornik padca referendumov, DANES PA SAM IZVAJA ISTE KORAKE, kot je ze lansko leto vedel, da bo moral. Ampak takrat ga to ni zanimalo, treba je bilo priti na oblast.
User891908
12. 07. 2012 09.40
+0
Potem pa ima Janša 70 procentov ovčk, nisem vedel da ima toliko volilcev, zanimivo.
Shisui
12. 07. 2012 09.42
+2
Mhm, res ima veliko ovck. Po unicenju Pahorjeve vlade, je skorajda skopiral njegov program varcevalnih ukrepov, in sedaj so cudezno dobri.
User478412
12. 07. 2012 09.48
+3
User640983
12. 07. 2012 09.49
+3
User713329
12. 07. 2012 09.04
+4
Hajduk a se tebi to dejanje tvoga boga zdi logično...Premier Janez Janša je zaradi izjemne obremenitve povišal plačo ministru za finance Janezu Šušteršiču in ministru za delo Andreju Vizjaku.
Shisui
12. 07. 2012 09.09
+9
Ni problema, saj bodo pokrili z jemanjem mladim mamicam. AVE JANSA!
User478412
12. 07. 2012 09.09
+4
in sebi, je dvignil plačo, tega ne pozabit ave ajvar
User891908
12. 07. 2012 09.11
+4
Vizjak ga rad tanka, na ,,veresiju,, oštirji več ne dajejo.
User891908
12. 07. 2012 09.12
+3
User891908
12. 07. 2012 09.03
+3
Mirotova logika deluje nekako takole. Borac iz Banjaluke je Premagal Partizana iz Beograda, Partizan je odigral neodločeno z Benfico, Benfica je premagala Real Madrida. real Madrid je bil to sezono prvak Evrope Borac iz Banjaluke je najboljši nogometni klub na svetu. Opisana logika je bila način razmišljanja v SFRJ