Gospodarstvo

Zaradi napake na inflatorju zračne blazine vpoklic kar 3,39 mio. vozil

Ljubljana, 11. 04. 2013 08.45 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
N.Š.K./STA/D.L.
Komentarji
82

Toyota, Nissan, Honda in Mazda bodo zaradi mogočih težav z zračnimi blazinami po vsem svetu skupaj vpoklicali 3,39 milijona vozil. Vsi proizvajalci navajajo iste težave z zračno blazino. Toyota bo pri nas vpoklicala 1612 vozil, Honda pa 115.

V Sloveniji bo Toyota na pregled povabila 1612, Honda pa 115 lastnikov vozil.

Štirje glavni japonski proizvajalci avtomobilov – Toyota Nissan, Honda in Mazda – bodo zaradi možnih težav z zračnimi blazinami po vsem svetu skupaj vpoklicali 3,39 milijona vozil, izdelanih med leti 2000 in 2004. Toyota bo vpoklicala 1,73 milijona vozil, Honda 1,35 milijona, Nissan 480 tisoč, Mazda pa 45.463.

Kot so sporočili s Toyote Slovenija, se lahko zaradi nepravilnega postopka izdelave pogonskega dela sovoznikove zračne blazine v primeru proženja le-te poškoduje inflator, kar bi utegnilo pripeljati do poškodb sopotnika.

Toyota bo pri nas vpoklicala 1612 vozil

Na pregled inflatorja bo v Sloveniji povabljenih 1612 lastnikov modela yaris, corolla in avensis.
Na pregled inflatorja bo v Sloveniji povabljenih 1612 lastnikov modela yaris, corolla in avensis. FOTO: Reuters

Toyota bo vpoklicala vozila, izdelana med novembrom 2000 in marcem 2004. V Evropi bo vpoklicala približno 490 tisoč vozil yaris, corolla in avensis. Na pregled inflatorja bo v Sloveniji povabljenih 1612 lastnikov omenjenih modelov.

Do zdaj poročajo o skupaj petih poškodbah inflatorja. Dva primera sta iz ZDA, trije pa iz Japonske, v nobenem pa k sreči potniki niso bili poškodovani.

Na nujni servis tudi 115 slovenskih hond

Iz zastopnika Honde v Sloveniji, družbe AC-Mobil, so sporočili, da bo Honda vpoklicala nekatere modele vozil honda civic, stream, jazz in CR-V, vsi modelno leto 2001–2003. V Sloveniji je bilo prodanih 115 teh vozil. Vsi lastniki vozil bodo ob izdaji vpoklica pisno obveščeni in povabljeni na brezplačni pregled oziroma zamenjavo rezervnega dela, so pojasnili.

Zračne blazine izdelovalo podjetje Takata iz Tokia

Iz Toyote in Nissana so sporočili, da je zračne blazine proizvedlo podjetje Takata iz Tokia, medtem ko je japonsko ministrstvo za promet pojasnilo, da je sestavne dele za zračne blazine dobavilo eno podjetje, pri čemer njegovega imena niso navedli.

Takata je zračne blazine dobavljala vsem večjim proizvajalcem avtomobilov na svetu, tudi nemškim proizvajalcem Daimler, Volkswagen in BMW, ameriškima proizvajalcema Ford in General Motors, italijanskemu Fiatu in južnokorejskemu Hyundaiu.

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (82)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

sp9s
14. 04. 2013 13.09
+2
Vse spoštovanje do Japoncev za tako dejanje!
-TypeR-
11. 04. 2013 17.19
+8
Enkrat na 50 let more pa tut Honda kej zajebat, če ne je že brezveze vse skupi :)
24uric
11. 04. 2013 17.21
+4
hja pa še to je neka napihljiva vreča,ki je ne izdelujejo v tovarni honde
Alexxsaso@yahoo.ca
12. 04. 2013 18.34
+4
Tako je... Zaj. je dobavitelj, ki ta del dobavlja podjetju, ki dela airbage... Le-ti pa so zmontirani v različna vozila. Odgovornost za kakovost izdelkov pa nosijo dobavitelji. Za razliko od drugih pa gredo Japonci v javnost, ko odkrijejo napako in kličejo nazaj 13 let stara vozila. Drugi proizvajalci se za tako obdobje niti brigajo ne več....
Zeljenski
11. 04. 2013 17.18
+0
Še dobro da vozim katrco,ki nima ne računalnika ne abs-a,še manj pa airbaga :)
spam1
14. 04. 2013 15.36
+1
Ful dobro, praktično nobene možnosti za poškodbo nimaš
big brother
11. 04. 2013 16.48
-14
bmw forever. Da maš težave z bmwjem moraš bit norec na desnem pedalu. če voziš normalno nikdar težav, govorim o novih avtih
Seby1980
11. 04. 2013 16.57
+21
Saj veš kaj pravijo, če imaš denar za BMW imaš tudi za popravilo. Tako govorijo vsi mehaniki.
24uric
11. 04. 2013 17.29
+7
butli sploh ne preberejo člankov in ta ista firma dela zračne blazine tudi za precenjen bmw
lipov list
11. 04. 2013 16.27
+0
Kupte KIA pa ne bo problemov! :))
boy_
11. 04. 2013 16.57
+3
kupu kijo par dni nazaj upam da bo vredu laufala :)
RICHard32
11. 04. 2013 17.38
+5
Zastava forever. Na vsaki ridi so v gosi rezetvni deli
mala_zaba
11. 04. 2013 19.02
+1
moj komarad je kupu 2let nazaj novo kio pro ceed,pa se mu je lani konc poletja žena raztreščla,na streho pa nazaj na kolesa,pa še v drevo.avto oluplen do amena.ampak od 8 air bagov se ni sprožil niti eden,kar je nekaj nedojemljivega.5 zvezdic my ass
Froš
12. 04. 2013 09.25
-1
Ja, jst sm tudi v kio priletel odzadaj, z golfom, Oba avta totalka, samo kia neprimerno bolj vsuta. Jst verjet nisem mogu, 12 let star avto proti 3 leta staremu?!
Alexxsaso@yahoo.ca
12. 04. 2013 18.36
+4
Forš, to se imenuje preračunano zmečkanje pločevine, da le-ta absorbira večino energije trka... In ne človek...
bunak
11. 04. 2013 16.24
-1
Pa kaj je s temi Toyotami?
blazter
11. 04. 2013 16.22
+0
Vsi avtomobili danes so dobri, ampak glede na količino proizvedenih se mora nekje nekaj zalomit, po moje premalo kontrole. Tudi Nemci imajo težave, ampak niso javne. Slaba reklama. Vozil Alfo 14 let brez težav, v družini imamo Mazdo,Toyoto,Seata,Renaulta,Forda.
CX-5
11. 04. 2013 16.16
+9
pri VW vpoklic zaradi DSG menajlnikov, pri Mesrcedesu zaradi pedal, pri BMW ju zaradi emisij itd, mal pogooglite pa vam bo vse jasno... sam sem mel VW, hvala, nikol več.
Alexxsaso@yahoo.ca
12. 04. 2013 18.36
+1
VW-ji in Audiji so množično goreli, pa nikomu ništa...
kaviar_komunist
11. 04. 2013 16.05
+3
Čez das Auta ga ni!
24uric
11. 04. 2013 17.25
+3
Takata je zračne blazine dobavljala vsem večjim proizvajalcem avtomobilov na svetu, tudi nemškim proizvajalcem Daimler, Volkswagen in BMW, ameriškima proizvajalcema Ford in General Motors, italijanskemu Fiatu in južnokorejskemu Hyundaiu.
24uric
11. 04. 2013 17.26
+3
24uric
11. 04. 2013 17.26
+0
Takata je zračne blazine dobavljala vsem večjim proizvajalcem avtomobilov na svetu, tudi nemškim proizvajalcem Daimler, Volkswagen in BMW, ameriškima proizvajalcema Ford in General Motors, italijanskemu Fiatu in južnokorejskemu Hyundaiu.
zupnik
11. 04. 2013 15.15
-3
Tako je, Nemec je vedno znal naredit avto :)
james007bond
11. 04. 2013 15.30
-3
rokilegenda
11. 04. 2013 15.51
+5
ja pa ne od 2005 naprej. sploh vw in audi. da se ti bruha pri stroških servisov. pa dejansko jih zajebava samo elektronika. ampak so servisi v nekaj 1000€. japonci vsaj naredijo vpoklic. nemce pa kratkomalo boli za to.
sandiles
11. 04. 2013 16.47
+2
daleč od tega kar si napisal. Največja napaka je ko slovenci kupujemo uvožene avtomobile sploh iz držav kjer ni sledljivosti o servisih kilometrih... in nato to crkne tisto itd... No kako ne bo servis za BMWja oz neka okvara stala 1000 eur če pa je novi avto stal 50000eur? Če nimaš za servise potlej kupiš novi avto za in imaš 5 let garancije :)
rokilegenda
11. 04. 2013 19.41
+0
to se dogaja pri NOVIH avtomobilih. 1. lastniki... če pa daš 50.000€ za avto pa pričakuješ da bo delal brez okvar. razen rednih servisov nima tak avto kaj delat na servisu. sem imel passata in vem kako je. kupil sem novega in ne rabljenega iz tujine. poleti je delal vedno brez težav. je prišla zima in zjutraj ni vžgal. samo zaradi elektronike. v 4 letih sem zmetal za izredne servise več kot 8.000€!!!! je to normalno za tak avto? vpoklica pa niti enega. star fotr je imel toyoto in mu je 13 let delala brez ene same okvare. na števcu je imela pa cca. 700.000km. takoj na začetku je sicer imela vpoklic zaradi neke manjše napake. ampak potem nikoli nič več. nemci niso več, kar so včasih bili. to je dejstvo. imajo pa še vedno monopol v evropi. ampak prej ali slej se bo to končalo, ker z vzhoda prihajajo vse boljši avtomobili in bodo ljudje dojeli, da se nemc ne splača več.
Alexxsaso@yahoo.ca
12. 04. 2013 18.38
Nemci se samo sestavljajo v Nemčji... Sestavni deli pa so od dobaviteljev iz celega sveta.
24Ppkur
11. 04. 2013 14.34
-7
.... samo še nemci so verodostojni ....
cvekalo
11. 04. 2013 15.02
+1
retropil
11. 04. 2013 15.28
+19
seveda, sploh BMW, ki je prav na vrhu najbolj kvarljivih avtomobilov v zadnjih 10 letih... pa lahko še tolk prisegaš nanj, so to dejstva.. lep, močan, ampak slabo narejena mašina
sandiles
11. 04. 2013 16.49
+3
z razliko da ima BMW v 3 letih prevoženih 300000km en renault pa 60000km potlej ni čudno da kaj crkne :)
-G-
11. 04. 2013 14.32
+10
Avtomobili so narjeni da se nucajo tko da še mehankarji lahko služji pa ni važn kera firma je alpa iz ke je
24uric
11. 04. 2013 13.49
+10
vsak svojega konja hvali..
dajns
11. 04. 2013 13.27
-6
peropero5
11. 04. 2013 13.37
+13
tk kt italjan nkolk ni bil in ne bo vojak, tut fiat nkol ni bil in ne bo avto.
mušmula 1
11. 04. 2013 13.43
-1
to rece nekdo ki verjetno vozu samo golfa :)
peropero5
11. 04. 2013 13.56
-3
vidim da tudi ti ne vidiš out of the box, tipično za podalpske butale :)
brutal9999
11. 04. 2013 14.09
+1
mislim da bmwji, mercedez niso brez pomena dražji...kdor pa misli da se v toyoti fajn vozi se pa nej ane...ampak nemci pravijo kar še preleto drži: Nimamo tolk velik denarja da bi si lahko prvoščl pocen avte ;)...zakaj le???? odgovor je v članku
105firefighter
11. 04. 2013 13.18
-2
js mam 3 marcedese,nobenih težav vam rečem
VladimirPutin
11. 04. 2013 13.32
+6
-G-
11. 04. 2013 14.31
+15
sm velik ljubitelj Mercedesa. in po poklicu mehanik, tko da ti ne vrjamem da še nisi imeu težav z njim.
palmadijoko
11. 04. 2013 13.05
+1
Prvi so Nemci, pol so takoj Japonci, pol ni en čas nič potem je preostanek sveta. in prav japonski avti so prisotni prav povsod na svetu v vseh državah in zato škodijo ameriški, kitajski in evropski avtoindustriji in to najbolj Toyota, zato pa tak medijski linč. Pa itak so jo že zaradi tepihov, pa se je lepo pobrala, pa tud zaradi te ga ne bo propala, vsaj navsezadnje je kriva Takata. Pa tudi to je dokaz, kako so delikati, da sprožijo akcijo že po treh primerih starih avtomobilov, ki bodo šli kmalu vn iz prometa. Kar se pa kvalitete današnjih avtov tiče, to je vse isto. Moraš imet veliko srečo, da se ti kaj ne pokvari do 15000km pa ne glede na znamko.
palmadijoko
12. 04. 2013 19.53
kokakola12
11. 04. 2013 12.47
+12
Kupis volvota in nimas takih problemov.
pokolkosodrve
11. 04. 2013 12.56
+10
res je, ampak vzdrzevanje vovota je kr drago
umadbro?
11. 04. 2013 13.23
-2
aja? od kdaj? to ti je kak pijanec v gostilni povedal?
mzynfo
11. 04. 2013 13.42
+10
Ja, zato ker pri drugih zveš, da je airbag pokvarjen šele takrat ko ti zlomi tilnik.
FailNation
11. 04. 2013 13.45
+3
volvo je pa tuk zakon avto, D5 pa T5 mašince mmmm :)
Flux55
11. 04. 2013 13.51
-4
Jernej Tominc
11. 04. 2013 12.23
+0
Emmm in kateri modeli recimo bojo to pri Hondi?
tritripet
11. 04. 2013 12.21
+19
Imel sem Hondo Jazz (5 let), Suzuki Baleno (11 let), Mazda 323 (7let), razen zavornih ploščic, treh žarnic in enega akumulatorja brez popravil!!!! Citroen C3 PICASSO (RAČUNALNIK zanič pri 20.000km), VW Golf IV (motor pri 48.000 zanič), VW POLO (amortizerji, prednje roke zanič pri 90.0000km)... To pove vse, saj meni.
113113
11. 04. 2013 12.39
+6
VW polota imam tudi jast. Pri 140KM prevoženih nobenih težav. Očitno si dober šofer...
pokolkosodrve
11. 04. 2013 12.57
+13
tetra mislis 140 000 km :) ker pri 140km res ne sme bit ze nekaj narobe :) ?
retropil
11. 04. 2013 15.32
+2
men pa clio pri 201000 km dela še ko urca... 2x sem jermena menjal, pa alternator je šel po gobe kakih 5000km nazaj... aja pa svečke nekje pri 130000.. tko da al si ti obupen voznik, al pa mam js samo srečo :)
Explainator
11. 04. 2013 11.27
+10
saj to da je v medijih, sploh ni slaba reklama, ampak jo vidim kot zelo dobro reklamo