Gospodarstvo

Tako jim primanjkuje delavcev, da jih iščejo tudi na Hrvaškem in v BiH

Ljubljana, 18. 08. 2017 18.54 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V podjetju Akrapovič zaradi izredne rasti naročil, ki so močno presegla načrte, le s težavo zadovoljujejo vse večje kadrovske potrebe. Manjka jim predvsem varilcev, ki jih bodo spet pripeljali s Hrvaške ter Bosne in Hercegovine, pa tudi dobrih inženirjev, ki raje kot pri nas za bistveno boljšo plačo delajo v Avstriji ali Nemčiji.

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (321)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

puspan
24. 08. 2017 13.33
Me prav zanima, kaj bo čez 10 - 20 let s temi slovenskimi sužnji, ki nočejo delati in se že vsa leta šlepajo po sociali? Od česa bodo živeli, ko bo prišel čas upokojitve. Mogoče pa računajo na kakšno novo revolucijo? Sam mnogokrat pomagam bolnim in invalidnim, za omenjene pa je tudi vode za odžejanje škoda.
SLObunkeljn
23. 08. 2017 09.47
+2
Tako je, če se izkorišča kriza in bi vsi vrli poslovneži in managerji izplačevali najnižje mogoče mezde ... zakaj so pa naši varilci v Nemčiji in Avstriji? A tam so firme konkurenčne s plačami par tosoč evrov? Ne me basat .....
brezveze13
22. 08. 2017 19.39
-1
pošljite jih k akrapoviču ali pa dol iz socialca bomo videli kakšna bo vrsta
Darko32
23. 08. 2017 08.52
+3
Plača se naj delavca tako, kot je potrebno pa bodo imeli dovolj delavcev. Akrapovič segre čudno politiko in očitno delavci to opazijo, saj jih ne plačuje korektno.
brezveze13
22. 08. 2017 19.38
ne se hecat koliko jih je že pri nasw na borzi okoli 100.000
Brabus
22. 08. 2017 12.37
+5
Naj plača sposobnega varilca 3000€, pa ne bo šel v germani ali avstrijo.
vicente
21. 08. 2017 16.18
+10
bo treba dvignit plače,potem bodo delavci prišli sami
provokatorr
21. 08. 2017 13.11
+21
naslov je zavajujoč. akrapoviću, pa tudi marsikateremu podjetju ne manjka delavcev, manjka jim sužnjev, ki bi delali za minimalca
Cofar
21. 08. 2017 11.56
+16
za bistveno boljšo plačo delajo v Avstriji in Nemčiji - ja jasno a ne. Pa nej gospod Akrapovič plača svoje delavce za 10% več kot je plača v Avstriji in Nemčiji, pa bodo kar stali v vrsti da bi delali pri njemu. Meni se to, da se narod seli sem in tja.... zdi tudi ekoloki absurd. Slovenci v Nemčijo in Avstrijo, Bosanci v Sloveniji :) smešno. res.
Moros
20. 08. 2017 22.37
+5
Se popolnoma strinjam z številnimi komentarji kateri navajajo da je potrebno ukiniti socilano pomoč. Tudi sam sem mnenja da je socialna pomoč prevelika napram minimalni plači. Trenutno je socilana pomoč za odraslega cca. 297€/mesec medtem ko je minimalna plača cca. 607€ neto/mesec in to razmerje je popolnoma napačno in ubija vso motivicacij nezaposlenega za delo oziroma do bi si priskrbel delo. Saj ima več kot dovolj denarja da se tekom celega meseca praska po jajcah in zabija čas po raznih kafičih medtem ko ostali delamo ter plačujemo davke ter hkrati živimo to nesposobno leno nesnago zraven. Ne trdim da so vsi ki prejemajo sovilano pomoč izkuriščevalci vedar jih je le teh več kot 99%. Tle se pojavla vprašanje vakega zaposlenega zakaj moram jaz imeti manjšo plačo zato da podpiram te lenobe na sociali katere ne delajo nič drugega kot to da izkoriščajo poštene slovence. Dobesedno zajedalci so vseh poštenih in delavnih ljudi. Potrebno bi bilo uvesti pravilo da vsak ki prejema socialno delo mora neglede na izobrazbo sprejeti vsako delo tudi sezonsko in občasno deo če želi da bo še naprej prijemal socialno pomoč v primeru nespejetja dela se mu enostanov socialna pomoč ukine saj je s tem zavrnil svoj prispekek k skupni blagajni oziroma proračunu. Ne mormo se sprenevedati in dopuščati da ljudje namerno izkoriščajjo poštene delovne ljudi kateri si že limo nekaj ustvariti. Tle se je potrebno vprašati zakaj bi prispeval oziroma dal nekomu nekja če od njega ne dobimo nič v zameno pa nimam v mislih samo materilane zadeve včasih je tudi dovolj to da vidiš da se nekdo trudi pa mu pač ne uspe in sploh ni pomembno zakaj mu ne uspe ampak je dovolj že to da pokaže to željo da želi nekaj narest.
ochi
21. 08. 2017 09.38
+4
če misliš, da je 297 evrov dovolj za čez mesec, potem ti dam svojo redno plačo 580 evrov pa poizkusi.
Cofar
21. 08. 2017 11.54
+3
ochi vsi se strinjamo da je 297 EUR na mesec premalo :) ne sprašujemo pa se, da jih mora vmes, ko nedko prejema teh 297 EUR, nedko tudi to ustvariti. a ne?? zato pa smo tako močno obdavčena država. Torej je treba ne ukinit razne pomoči, ampak spremeniti miselnost ljudi, da ne bodo za vsako figo hodili iskat socilane pomoči, pa bomo lahko za kak procent znižali davke a ne :)
Cofar
22. 08. 2017 08.10
+0
dodal bi še to, da ljudje kljub temu da lahko preživijo s svojimi dohodki za borih nekaj evrov otroških doklad in podobnih socalnih transerjev vzamejo denar državi. OK. sej se strinjam... država to da, je pravica... samo sociala bi morala biti rezrvirana za čas ko bi človek to res potreboval. ampak ker vse grupe take ali drugačne to izkoriščajo je jasno da na koncu vsi hočejo nekaj imet. torej moje mnjenje je, nižji davki in večja minimalna plača :) če se EU širi, ker neka država da samo nekaj plehkih zakonov v svojo zakonodajo, nimamo pa recimo vsi evropski prebivalci enako minimalni plačo, to ne gre skupaj. če smo v eu bi moral danes vsak slovenec prejemai minimalno plačo v višini 1000 eur neto in to brez kakrnegakoli plačila dohodnine. čistih 1000 eur.
Nightyfly
20. 08. 2017 22.10
+0
prašek 20.08.2017 15:30:02 -3 14 17 Za začetek bi vsem, razen invalidom, pobral socialno pomoč. In iznenada bi bilo delavcev še preveč!*********************+++++++
Nightyfly
20. 08. 2017 22.18
-2
Plus sem dal prašku zato ,ker ima zelo prav . Kot prvo bi tudi jaz ujinil vse podpore ,ki lenuhom omogocajo afneguncanje . Tisti denar pa bi porabil za tiste ,ki nujno potrbujejo sredstva za zivljenje ,pa so v tezavah . Kot drugo - Izgleda ,da je ta firma zelo odbro stojeca , izdeluje stvari , izdelke ,katere ljudje razgrabijo ,ker so dobri in cenjeni . Narocila se vsakodnevno povecujejo , v eksponentnih stevilkah ,to pa pomeni , da je potrebna siritev proizvodnje . Da ta firma ne najde delavcev v Sloveniji je ne samo ,da clovek ostane odprtih ust ,je tudi zelo zalostbno . Meni to samo pove, da je Slovenija ob vseh nezaposlenih se vedno raj za tiste ,ki prejemajo pomoc drzave in se jim ne da delati .Zakaj le ? Slovenci , veste kaj vam svetujem - na internetu si poglejte realno sliko Zahodne Evrope in sveta ,pa boste videli tolioko revscine , da bo vas sram ,ker to samo gledate . Pokukajte tudi na take stvari , ne samo na nobel skarpe in torbice iz Pariza ,Milana ...etc . Cez noc se lahko spremeni tudi v Sloveniji .
Cofar
21. 08. 2017 11.59
Nightyfly ne bi ukinil podpor, bi pa jih močno omejil. Predvsem pa bi omejitev in nižanje obdavčitve in tudi višanje minimalnih plač, moralo it v paketu naenkrat.
estelle.r
20. 08. 2017 21.27
+14
Imam očeta, ki se ukvarja s kovinami. On je strugar, veliko njegovih kolegov pa tudi varilcev. To so ljudje, ki imajo dela VEDNO in skozi. Ne splača se jim it delat nekam kot suženj za 800 eur neto, ker toiliko zaslužijo mimogrede poleti s popoldanskim delom po šihtu. Govorim za tiste, ki to dejansko obvladajo in znajo delati. Tisti, ki ne znajo, niso varilci, pa ne vem kaj pričakujete... če že v štartu niso hotli bit varilci, niti sedaj ne bodo in se ne bodo šli učit tega delat.
Cofar
21. 08. 2017 12.02
se strinjam s tabo. :) problem je, da če te nekdo danes vzame v službo obnaša kot da je vzel nek predmet v službo. Vem, da ne moremo imet plače kot bi si jo želeli, bi pa lahko nek delodajalec, če mu biznis laufa kakega stotaka brez problema dodal v neto plačo. Ravno toliko :) da bi rekel, ej zakaj bi se matral na svoje, raje grem delat v službo. v Slo je pa ravno obratno. Ljudje raje vegetirajo in nič ne delajo, kot pa ko eni sužnji, pa še mogoče po raznih čudnih pogodbah.
slovenskidelavec
20. 08. 2017 18.20
+34
Dvig plače pa bo delavcev dovolj.
Prototip
20. 08. 2017 22.39
+20
čaki,čaki,a ti ne veš da živiš v slovenistanu,tukaj vzameš kolkor ti dajo,če ti pa kaj ni všeč,pejt pa drugam,,,,tako je vsaj meni dejal privatnik pri katerem se delal za mizerno plačo,,,pa sem šel,,,,,,
Antipolitik
20. 08. 2017 17.27
+19
Manjka jim delavcev, ki so pripravljeni delati pod normo. Naj tako rečejo.
prašek
20. 08. 2017 17.53
-7
Danes sem prebral veliko neumnih komentarjev, ampak tvoj je pa vodilni !!!!!!!!
fiftgear
20. 08. 2017 18.07
+11
s tvojimi neumnimi komentarjii se nihče ne more primerjati
brddd
20. 08. 2017 15.55
+5
PRAŠEK A SI TI DELAL PRI AKRAPOVIČU ALI MOGOČE ŠE DELAŠ?
prašek
20. 08. 2017 16.18
-6
brddd
20. 08. 2017 21.07
+4
Samo vprašam če tam delaš ali si delal.
mbhudournik
20. 08. 2017 15.42
+18
Tukaj so druge igrice v središču..kako odvrniti domače ljudi in kako pripeljati čimveč tujcev... V Sloveniji so izredno kvalitetni varilci,ki jih bi z boljšo finančno vzpodbudo razni Akrapoviči zlahka dobili...
prašek
20. 08. 2017 15.17
-16
Pa še en pomislek : Akrapovič je pripravljen zaposliti ljudi brez znanja varjenja in jih priučiti. Vem , da se je javilo že kar nekaj žensk. Ampak naši prejemniki s.p. pa že vnaprej vedo, da preslabo plačuje, da so slabi pogoji. In kar je najvažnejše, vedo da je treba delat !
prašek
20. 08. 2017 15.30
-5
Za začetek bi vsem, razen invalidom, pobral socialno pomoč. In iznenada bi bilo delavcev še preveč!
brddd
20. 08. 2017 15.48
+23
Poznam ljudi ki so delali tam in pravijo da nikoli več k Akrapoviču.
fiftgear
20. 08. 2017 18.08
+10
ti raje sebi ukini socialno piomoč prašek
Kollerik
20. 08. 2017 18.14
+15
Prašek...morda si se v tem primeru malce preveč zagnal. Smo v EU in naša prioriteta ni v tem, da smo v družbi romunov, bolgarov, hrvatov.... po plačah!
.jest
20. 08. 2017 19.04
+5
Imam občutek da eni komentirajo na način, če jaz nimam tudi drugemu ne privoščim oziroma mu privoščim socialno plačo. Pač slovenclji.
prašek
20. 08. 2017 19.34
-5
kolerika ..... Vse je mozno, vendar pa ne odstopam od svojega misljenja . Mi je zelo zal !
Draža
20. 08. 2017 14.48
+32
Pravi varilec si išče službo v Avstriji za normalno plačo,tukaj pa za pod jurja,hvala lepa.
prašek
20. 08. 2017 14.56
-7
Ker vidim da si že pozanimal, pa še nam povej koliko bi plačal Akrapovič ???
dostojevski II
20. 08. 2017 15.55
+8
6.4.2017....ČRNOMALJSKI AKRAPOVIČ IŠČE PREKO 30 NOVIH VARILCEV....Akrapovičev predstavnik za stike z javnostjo Mitja Reven je odgovoril, da začetna osnovna bruto plača delavca v proizvodnji brez dodatkov znaša 1.000 evrov, na delovnem mestu varilec – sestavljavec pa 1.100 evrov. Povprečne plače pa so višje od osnovnih. Dodajmo, da 1.000 evrov osnovne bruto plače pomeni 700 evrov neto, 1.100 evrov, kolikor nudijo zaposlenemu varilcu – sestavljalcu, pa je 764 evrov. K temu gredo še vsi dodatki, kar pomeni, da so povprečne plače lahko še precej višje.
dostojevski II
20. 08. 2017 16.01
+18
Akrapovič je svetovno znano podjetje. Visoko tehnološko podjetje. Vendar plače delavcev, varilcev..., niso na svetovni ravni, kot bi lahko kdo napačno sklepal. So primerljive s tistimi v gradbeništvu.
murate
20. 08. 2017 16.46
+10
akrapovič ni nič svetovno znano niti visoko tehnološko podjetje,zanj v svetu ne ve skoraj nihče ali pa le kakšna promila svetovnega prebivalstva.Razna takšna mnenja so vsiljena našim novinarjem ,da lahko mafija opravičuje nepovratna sredstva,ki si jih potem- sam bog ve kako med sabo delijo.Za neko resno podjetje je 1000€ neto plače žalostno in to ne samo v svetovnem merilu,tudi v našem ,,vaškem,,.Akrapovič v kolikor je pošten,bi moral narediti korektno normo in varilce plačati po metru zvara in to tako kot je že bilo,ko si z presežkom norme-seveda a testnih zvarov,lahko zaslužil tudi 30 ali 40% plače zraven lepe ključavničarske plače.Takrat bodo delavci sami iskali delo in nebi treba delodajalcu prosit preko zavoda ali yugobalkanijadi.
fiftgear
20. 08. 2017 18.10
-3
kakšne neumnosti pa ti pišeš murate aj aj aj aj
.jest
20. 08. 2017 19.12
+11
Akrapovičev predstavnik za stike z javnostjo Mitja Reven... No, že priimek razblini pošteno plačilo za kvalitetne varilce.
Kolani
20. 08. 2017 14.25
+9
Če kaj v življenju ne bi varil. To je pa tako škodljivo delo za človekovo zdravje, da je joj.
dostojevski II
20. 08. 2017 14.05
+40
11 podjetij, iz 5 slovenskih regij, ki trenutno iščejo varilce, sem zasledil na zaposlitvenem portalu. Če želite... uresničiti svoje ambicije v rastočem in perspektivnem podjetju, potem vas vabimo k prijavi. Rast podjetja, razvoj ter zadovoljstvo številnih kupcev so dokaz, da smo na pravi poti. itd, itd... nikjer pa podatka o plačilu. Kaže, da delodajalci v Sloveniji menijo, da kandidate za delovno mesto zanimajo njihova reklamna sporočila o njihovem podjetju, ne pa delovni pogoji, delovni čas in plača. Kajti vse ponudbe delovnih mest so brez teh podatkov. ZAKAJ ? Zakaj javno ne objavijo teh podatkov ? Jih je sram ?
prašek
20. 08. 2017 14.18
-8
dostojevski ........ Jaz malo drugače gledam na tole. Mislim, da ne morejo objaviti plačila, ker ne vedo, kaj bodo dobili. Lahko dobijo dobre varilce, lahko pa navaden klump, ki bo prišel samo zaradi številke pri plačilu ! Mislim, da se mora človek pri takem delu najprej izkazat (jaz varilce zelo spoštujem) in pokazat svoje pravo znanje ! Če bi jaz imel takšno firmo, garantirano ne bi objavljal nekakšnih ponudb ! Ampak , to je le moje mišljenje !
dostojevski II
20. 08. 2017 14.26
+12
Danes lahko zaposliš delavca za en mesec in mu v pogodbi o zaposlitvi navedeš opravil za 3 delovna mesta. Tudi na razgovoru za zaposlitev postaviš varilcu vprašanja o poznavanju kovin, tehnikah varjenja... tako da bleferji takoj odpadejo. Danes je toliko varovalk, da če slučajno zaposliš slabega delavca, se ga lahko znebiš v parih dneh.
dostojevski II
20. 08. 2017 14.34
+10
prašek... Poglej si naprimer razpise za delovno mesto skladiščnik. Takšen delavec opravlja delo prevzemnika, skladiščnika, viličerista in odpremnika blaga. V enem delovnem mestu so zajeta 3-4 delovna mesta, ki so se opravljala pred 30 leti. Danes je delavec na takšnem delovnem mestu garač, nikakor ne more biti le številka. Ker mora popolnoma samostojno opravljati takšno delo. Podobno je z varilci, ki samostojno opravljajo svoje delo. Ne morejo zabušavati, ker njihovega dela ne bo nihče opravil namesto njih.
prašek
20. 08. 2017 14.54
-5
dostojevski ...... Sem malo razmišljal, kako naj ti na to odgovorim. Pa ti bom kar odkrito povedal, da sedanjih razmer sicer ne poznam čisto točno, vendar pa, kar se tiče varilcev (poznam delo in znam variti) je morda kakšna specifika. Nimam firme že dobrih deset let, vendar pa tudi takrat, jaz ne bi sprejel delavca/varilca z obljubo dobrega plačila. Še vedno sem mišljenja, da se mora za plačilo delavec najprej izkazat in še pokazat svojo pripadnost delodajalcu ! En varilec je pa vreden po mojem mišljenju nekje med 5 in 20€ na uro ! Ja, vem da je velik razpon, ampak velika je tudi razlika med delavci !
Morana7
20. 08. 2017 15.14
+7
Dostojevski tu ti pa moram dat prav, ker ja tudi mene bi zanimali pogoji dela in plača ne pa samohvala podjetja...ta se nemalokrat pod mizo valja....Pri nas je vsak novi na poskusnem delu, delodajalci pa so zaščiteni točno toliko kot sami želijo...če komu dajo pogodbo za stalno v prvem dnevu potem so verjetno posredi veze in poznanstva....samo potem nimajo kaj jamrat nad kadrom.
fiftgear
20. 08. 2017 18.13
+11
varilca za 5€ na uro ti išči med študenti prašek ne pa kvalitetne varilce
Moros
20. 08. 2017 22.45
-6
5€/uro za varilca je kar lepa plača in če ta varilec ne vari nekih specialnih elementov ala plinovodne cevi in vare kateri morajo biti tesni potem takšen varilec tudi ne more biti plačan več kot 5€/uro saj ekomonijam ne prenese.
realnost2
20. 08. 2017 13.40
+21
Me zanima, koliko vam plača Akrapovi č za tako super reklamo, kot mu jo delate.?