Gospodarstvo

Pravnomočna sodba višjega sodišča: Kreditna pogodba v švicarskih frankih je v celoti nična

Ljubljana, 18. 01. 2018 19.24 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

V združenju Frank so prepričani, da se nočna mora tistih, ki so vzeli posojila v švicarskih frankih končuje, saj je padla prva pravnomočna sodba višjega sodišča, ki pravi, da je kreditna pogodba v švicarskih frankih je v celoti nična.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Zmaga za posojilojemalca v frankih
    02:51
    Iz 24UR: Zmaga za posojilojemalca v frankih
  • Iz 24UR: Koliko so kreditojemalci dejansko izgubili?
    01:47
    Iz 24UR: Koliko so kreditojemalci dejansko izgubili?
  • Iz SVETA: Krediti v frankih
    02:13
    Iz SVETA: Krediti v frankih
švicarski frank
švicarski frank FOTO: iStock

V združenju Frank pravijo, da so dosegli pomembno zmago. Pravnomočna je namreč postala sodba ljubljanskega višjega sodišča, ki je sploh prva pravnomočna sodba v primeru kreditov v švicarskih frankih v Sloveniji.

Danes so namreč prejeli obvestilo odvetnika Roberta Preiningerja o tem, da je bila v zadevi, v kateri zastopa enega od kreditojemalcev, izdana Sodba Višjega sodišča v Ljubljani, s katero je ugodeno njegovi pritožbi zoper sodbo sodišča prve stopnje. Sodišče je tožbenemu zahtevku na ničnost sklenjenih pravnih poslov ugodilo v celoti, prav tako tudi ostalemu delu tožbenega zahtevka, vključno z izbrisom hipoteke. Pritožbeno sodišče je tudi obsodilo banko na plačilo vseh pravdnih stroškov.

"Ocenjujemo, da se je s tem dokončno oblikovala sodna praksa in da bodo tudi odločitve sodišč v drugih zadevah takšni sodni praksi sledile. S sodbo Višjega sodišča je banki naložen izbris hipoteke, kreditojemalcu pa vračilo razlike iz naslova kredita," pravijo v združenju.

Odvetnik pravi, da je "sodišče v celoti sledilo ključnim argumentom", ki jih uveljavljajo v odprtih sodnih sporih že od leta 2015.

Ničnostna sankcija v danem primeru pomeni, da mora kreditojemalec banki plačati razliko med zneskom prejetega kredita v evrih ter že odplačanimi zneski mesečnih obrokov v evrih.

Čeprav so v združenju zadovoljni, pa vseeno še naprej želijo sistemsko rešitev problema, ki je po njihovem nastal zaradi pohlepa bank in neaktivnosti regulatorja: "Pošiljati 20.000 ljudi po pravico na sodišča zagotovo ni ravnanje pravne in socialne države kot je Slovenija."

KOMENTARJI (324)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Zdene Iskra
24. 01. 2018 17.39
+1
Vsem "Švicarjem" : Kaj bi bilo drugače, če bi v Sloveniji, kjer je plačilno sredstvo €, če bi dobili stanovanjski kredit DEJANSKO v CH frankih??" ( pozabite na valutno klavzulo o kateri se vam še danes ne sanja- morda nekaterim, danes). Za plačilo stanovanja, bi šli na šalter , plačali provizijo za zamenjavo v €, potem pa ponovno vsako anuiteto pretvarjali ponovno iz € v CH in ponovno plačali provizijo!! Ker bi najeli kredit v CH, bi bilo vse skupaj še dražje.
Brabus
22. 01. 2018 11.02
+0
Evo, se obnašajo, kot, kot urvati, če nam kaj ne paše, bomo pač prekinili in odstopili od že dogovorjenega. Sigurno so se krepko zadolžili politiki in sodniki, drugače ne bi mogli kej takega komunističnega sprejet. A bom zbrisan?? Bilo bi dobro, če bi bil IZbrisan, bi don lahko kasiral. Jao, Slovenija, od kod bedarije tvoje.
Kajtimar
24. 01. 2018 09.45
+0
kaj pišeš nesmisle. kdo sedi na milijardah in kje jih je dobil?! Na najbolj revn del ljudstva so se banke spravle s kvazi krediti in jih ožele! Misliš da za tole ni sankcij?
nikhrast
19. 01. 2018 22.19
+0
To samo pove kako naivni in nepoučeni so ljudje. Pa da ne bi vedel da lahko imaš probleme če si sposodiš v drugi valuti, moreš pa biti res naiven.
Brabus
22. 01. 2018 11.03
Naiven bi bil v demokraciji, ne pa v socialistični državi.
BUONcaffee
19. 01. 2018 20.20
+3
Upajmo, da breme ne bomo nosili vsi. Zdi se mi kot da so kredite v frankih jemali tudi nekateri politiki, da je tako.
Kajtimar
24. 01. 2018 09.46
zagotovo tudi kak politik ampka to ni bistveno vendar hvala bogu da je tako. jemali so jih tudi uslužbenci bank. Tako zahrbten in s trupen produkt je tole...
ONniON
19. 01. 2018 12.04
+2
zgledujte se po češki !
nikhrast
19. 01. 2018 22.18
-1
SDS_je_poden
19. 01. 2018 10.47
+5
Predlagam kreditojemalcem v EUR, da se zberemo in vložimo tožbo na sodišče, z katero zahtevamo, da se EURIBOR ne sme dvignit čez 2%, ker nismo bili seznanjeni, da se lahko dvigne tudi čez to mejo. To nam bo mesečne anuitete ohranilo v nekem normalnem okvirju.
Whos
19. 01. 2018 11.48
+0
Odlična ideja. Jemalec kredita v CHF vas podpira. Pojdite in tožite in iztožite. Dokler plačujejo banke mi je popolnoma vseeno. Kar se pa ne more rečt za večino vas, ki se sedaj pritožujete, ker ste jemali kredit v € ker ste bili previdni. Nihče vas ni silil, da ne vzamete CHF kredita. Sami ste se preračunljivo odločili za tako postopanje, sedaj ko pa vidite, da ste na slabšem, se pa pritožujete. Dvoličnost brez primere.
SDS_je_poden
19. 01. 2018 12.02
-1
Whos: Ne trosi neumnosti. Kdo je nazadnje pokrival bančno luknjo? Banke same? Ne, vsi davkoplačevalci, upam le, da boste luknjo, nastalo zaradi CHF kreditov pokrivali tisti, ki ste najemali te kredite. Kot drugo pa, nikoli nebi vzel kredita v tuji valuti, ker se zavedam, kaj pomeni medvalutno tveganje. Če mene vprašaš, ste dvolični ravno CHF kreditarji. Se vam je smejalo, ko ste plačevali nižjo anuiteto za isti znesek kredita, vzetega v EUR in se vam je jokalo, ko so vam anuitete presegle vse meje zdravega razuma. Sedaj se vam spet smeje... čeprav ne vem, ali se vam lahko. Kaj točno bo ta sodba prinesla bomo šele videli, ampak če bo treba vračati izposojen kredit..... ga boš lahko vzel?
Whos
19. 01. 2018 12.42
-1
Absolutno ga bom lahko vzel. In takrat bom šel od banke, do banke in iskal najboljšo ponudbo. Vprašanje pa sploh, če bo potrebno v kakršno koli tožbo, ker če je država pametna, bo sprejela zakon in tako vse stroške navrgla bankam (kar bi bilo tudi pošteno), v nasprotnem primeru se bo pa vložila tožba na evropsko sodišče, v tem primeru bodo pa banke dobiček pobrale, davkoplačevalci bomo pa še dodatno plačevali. Sej če se človek malo informira, je zadeva precej jasna. Sam kaj ko je lažje komentirat, kakor pa se informirat.
Kajtimar
24. 01. 2018 09.48
+0
"za pravično družbo"- ni ti jasno za kaj gre. Sploh ne gre za procente, dobičke, nedobičke... Gre za to da je takle produkt sposoben človeka zahrbtno čez noč ubit in to se ne prodaja. lej sploh se ni dalo na normaln način odstopit stran od tega. vse zrežirano u nulo...do zdej
Zdene Iskra
24. 01. 2018 17.25
+1
Whos: Spomin človeške ribice?? Si preskočil minulo desetletje??
dobrovoljec
19. 01. 2018 10.24
+3
Ne drži, da je ničnost pogodbe: "Ničnostna sankcija v danem primeru pomeni, da mora kreditojemalec banki plačati razliko med zneskom prejetega kredita v evrih ter že odplačanimi zneski mesečnih obrokov v evrih.!" Ničnost pomeni spraviti v prvotno stanje: kreditojemalec vrne CHF-je, ki jih je prejel, banka pa stranki vse prejete anuitete. Vse skupaj se na obeh straneh še ustrezno obrestujemo in pogledamo v kakšni riti je sedaj kreditojemalec. Zdi se, da precej globoko.
SDS_je_poden
19. 01. 2018 10.31
+2
Ne vem, če lahko obrestuješ nekaj, kar je nično.
Uporabnik113189
19. 01. 2018 10.37
+6
SDS_je_poden
19. 01. 2018 10.45
+2
Klasik: Ampak razumeti je, da se bo denar vrnil, tako z ene, kot z druge strani, torej imamo stanje enako kot da denar nikoli ni bil dan. Vsaj tako razumem razlago dobrovoljca.
Uporabnik113189
19. 01. 2018 11.04
+0
Banke so dolžne plačati vse pravdne stroške. Kako je sodba glede obresti iz članka ni jasno. Težava bo, ko bodo začeli kreditojemalci iskati franke ( ali evre) s praznim žepom, za nakup morajo najprej najeti nov kredit, kakšni bodo pogoji nikomur ni jasno, je pa dejstvo da so pred kratkim ukinili fiksno obrestno mero in da je tveganje tudi v evrih večje. Dogaja se nova "krivica" tisti s fiksno bodo na boljšem. Prav lahko je to skok iz dežja pod kap.Gotovo je samo to, da ne bodo več pri tej banki, ki je imela goljufivo prakso. Ali so na boljšem, pa bo odvisno od posameznika, mogoče so danes nekateri v položaju ko ne morejo najeti nikakršnega novega kredita ker so brez službe. Časi se spreminjajo.
Whos
19. 01. 2018 11.46
-1
dobrovoljec - z CHF se ni trgovalo, upoštevala se je zgolj vrednost CHF.
HorstWiesel
19. 01. 2018 12.34
+0
In naj se vrednost chf še naprej upošteva
Whos
19. 01. 2018 12.45
+0
Naj se, kar se mene tiče. Kredit še vedno lahko odplačujem in tudi če ostanejo obresti tako oderuške kakor so sedaj ali pa če se še poslabšajo, bom še vedno lahko plačeval kredit. Se mi zdi pa neumno, da so banke svoje interese zavarovale in bi konverzijo v € uredile brez obvestila kreditojemalcev, v kolikor bi šlo razmerje €/CHF preveč v prid kreditojemalcev, v nasprotni smeri pa ni bilo urejenega nobenega zavarovanja. Ampak saj je vseeno a se midva strinjava ali ne, sodišča že odločajo v prid kreditojemalcev, tako da je samo vprašanje časa, kdaj se bo zadeva razrešila pravično.
HorstWiesel
19. 01. 2018 10.09
+3
Zakaj so sploh jemali kredite v chf namesto v domači € valuti v kateri tudi dobivajo dohodke,..?
kurcvasgleda01
19. 01. 2018 10.21
+6
ker so bili manjši mesečni obroki...CHF pa kao stabilna in močna valuta...eto zato..pol se je situacija obrnila njim v škodo oni pa jok in stok pa na sodišče češ bili smo zavedeni itd...natvezli laži zdaj pa jim sodišča nasedajo...sramota po sistemu babačula babarekla odločajo takšne pogodbe...sramota res
Whos
19. 01. 2018 11.43
-2
Ker smo lahko. In kakor se bo izkazalo, smo naredili dober posel.
HorstWiesel
19. 01. 2018 12.32
+1
A to je zate dober posel, da ste priviligirani namparm drugim, drugorazrednim državljanom? Meni se to bolj zdi goljufija vseh ostalih s pomočjo sodnije.
Whos
19. 01. 2018 12.46
+0
Meni se tudi zdi goljufija, samo ne iz naše strani ampak iz strani bank. Lažje se je pa usajat na kreditojemalce, kakor na banke, po tem smo itak znani.
HorstWiesel
19. 01. 2018 13.20
Jaz ne vidim pri tem nobene goljufije s strani bank. Banke so ponudile različne kredite strankam, jih obvsestile o plus in minusih, naprej je pa vsak sam podpisal kredit in je odgovoren. Dejstvo je, da so najmnaj ugodni krediti tudi najmanj rizični in v tem primeru je bil chf kredit najbolj ugoden. Zakaj pa? Ker je bil tudi najbolj rizičen. Tega se mora kreditojemalec zavedat.
Kajtimar
24. 01. 2018 09.50
ne provocirat. kakšne dober posel le? takšne da gre večina na kant al kaj!
kurcvasgleda01
19. 01. 2018 09.53
+13
mene zanima, če bi dobil tožbo ker sem 10 let plačeval kredit dražje kot tisti, ki so najeli kredit v CHF...???vprašanje za Čeferina...gremo v skupno tožbo ker smo bili zavedeni...
nevica
19. 01. 2018 10.04
+9
Res nenavadna sodba. Posameznikovega tveganja pa sodišče gotovo ne bi razsodilo takole...
HorstWiesel
19. 01. 2018 10.07
+8
Kaj pa če bi zdej tisti, ki so najemali kredite v € s fiksno obrestno mero podali tožbe, da se jim kredite preprogramira v euribor kredite, ki so se izkazali v zadnjih letih za veliko ugodnejše?
Uporabnik113189
19. 01. 2018 09.53
-1
V času izstopa Slovenije iz balkanske družine, je naša država doživela vse dobrote zahodne družbe. Ni bilo dobre zakonodaje, pa smo bili za banke lahek plen..Nekatere so se držale svojih ustaljenih praks, druge pač ne, ker je bil to "dober posel". Pa vendar, ne glede na to, da je bilo najemanje kredita v frankih špekulacija, gre tukaj za odgovornost bank, ki bi kot profesionalne institucije MORALE spoštovati pravila igre stara več tisočletij. Že za časa Kristusa so poznali oderuštvo, poznamo posojanje denarja s strani mafijcev, da ne naštevam. V Jugoslaviji smo pač imeli pravno državo in prakso kakršno smo imeli. Vsi smo na črno pretvarjali devize sem in tja, čeprav je to kaznivo dejanje. Mladina, ki se je rodila v takšno okolje je to početje sprejela kot normalno družbeno stanje, saj vsi to počno.. Pa vendar to za urejeno družbo ni normalno. če bi kdo pogledal v zakon o obligacijah, je to zelo poučno branje. govori tudi o oderuštvu, neveljavni pogodbi in drugih moralnih pravilih prevedenih v zakon, ki so posledica tisočletnih izkušenj. Zato nekatere banke pravijo, da so konzervativne in s tem želijo svojim klientom razložiti svoj visok etični standard. plačali boste točno to kar piše v pogodbi, obresti in redne obroke in nič nepričakovanega se vam ne sme zgoditi. ( predčasno odplačilo čez noč, ali dvig cene kredita, višanje obresti itd..) Pri njih vam ne bodo svetovali naložbe v tvegane papirje, valutne malverzacije, napotili vas bodo na borze, z opombo da se s tem ne ukvarjajo. Ena od teh dobrot, ki smo jo dobili so tudi telefonski centri ( ki so jih včeraj razbili) s strani tajvanskih in kitajskih prevarantov v navezi z našimi kriminalci. Vsak od nas naj premisli, koliko goljufivih telefonskih klicev je doživel, koliko čudnih elektronskih pošt..Za te daljne dežele je goljufija po naših merilih normalen poslovni model. Če želimo takšno družbo kot je kitajska ali ali tajvanska, potem bomo pač tem centrom za goljufije dovolili obratovanje. Saj svojim sosedom in prijateljem želimo vse dobro, naj se naučijo kako je če si ogoljufan..
beowulfsam
19. 01. 2018 10.40
+2
Aha, ko so plačevali nižje obresti je bilo pa vse ok??? Kje je bilo takrat tvoje oderuštvo? Zakoni tudi pišejo, da naj bi bil odrasli človek opravilno sposoben in da ignoranca ni izgovor. Spet smo priča zadevi, kjer je majhen odstotek ljudi glasen in izsili svoje. Naši sodniki so pa tako ali tako nesposobni. Kar imam s sodišči izkušenj, je to, da jim je ekonomska logika/matematika zelo zelo tuja (službeno imam posreden stik z našim pravosodnim sistemom). Tko da, hvala za davek na neumnost, ki ga bomo očitno porazdelili na velik del državljanov. Dejmo še kej porazdelit. Izgube na Forexu. Če bodo kriptovalute propadle. Ma kaj, katerokoli izgubo, kaj bi bili skromni.
HorstWiesel
19. 01. 2018 09.52
+10
V glavnem, mi ki smo vzeli dražji in predvidljivejši kredit v € smo v obeh primerih na slabšem. Če bi se kredit v frankih izkazal za ugodnejšega, bi kreditojemlaci v frankih bili na boljšem, zdaj ko se je pa izkazal za manjugodnega, se pa gre neko preprogramiranje, ničenje pogodbo,... in vračanje kredita po € obrestnih merah. Saj, če so frankokreditojemalci želeli plačevati obresti € kreditov, bi se to lahko že takrat odločili, ko so vzemali kredit. Tako so pa špekulirali in se režali nam češ, kaj smo mi tok neumni, da vzemamo dražje in predvidljivejše kredite v €.
Whos
19. 01. 2018 11.42
+0
Bistroumni, banka je sebe zavarovala, da kreditojemalci ne bodo na boljšem. Kreditojemalcv pa ni zavarovala v obratni smeri. Saj vem, višja kvantna fizioka za razumet.
HorstWiesel
19. 01. 2018 12.33
+0
Ni_Nicka_76
19. 01. 2018 09.35
+4
Zajedalci sociale so navadno najbolj glasni..:)
SDS_je_poden
19. 01. 2018 09.34
+12
Odločitev sodišča je kakršna je, dejstvo pa je, da v slabši položaj postavlja tiste, ki so najeli kredite v EUR. Namreč ne pozabit, da dokler je bila vrednost CHF nizka, so bili ob enakem znesku kredita za obe valuti, anuitete kredita v CHF nižje, torej so bili švicarji nekako v prednosti. Ne privoščim nikomur, da ga krediti pojedo, vendar trdim, da je sodišče z to odločitvijo naredilo več škode kot koristi.
flamengo
19. 01. 2018 09.37
+8
točno tako. lahko bi se jim omogočilo reprogramiranje za najemom evrskega kredita s katerim bi poplačali švicarski kredit in naprej odplačali v evriv po obrokih. tu ni potrebno nobenih sodišč. mislim noro. dokler je bil ugodnejši najem in odplačevanje švicarskega kredita se jim pogodba ni zdela sporna. žalostno sodstvo
cr tr
19. 01. 2018 09.41
+1
Seveda. Vmes pa bi najetih 60.000 eur postalo 100.000 eur in bi se reprogramiralo 100.000 eur. Banka pa 40.000 v žep, potem pa še redne obresti na novi kredit?
Ni_Nicka_76
19. 01. 2018 09.41
+7
Jaz imam za sabo 15+ let dela, postavila temelje brez špekulativnih kreditov in ostro nasprotujem temu, da se špekulante hrani.
SDS_je_poden
19. 01. 2018 09.49
+3
Ni_Nicka_76: Jest imam za seboj 10+ let dela v gospodarstvu, pa brez kredita bi težko postavil kakšne temelje. Tja do 40 leta bi si jih, in morda šele po tem ustvaril kakšno družino. Vendar to ni poanta. Poanta je, da je sodišče z to odločitvijo postavilo kreditojemalce v neenak položaj. Čas, ko so krediti v CHF imeli nižjo anuiteto kot krediti v EUR se je kar pozabil. EURIBOR je bil malo pred krizo celo 5%, če ne še malo več.... se ne spomnim točno, in takrat so bile mesečne anuitete EUR kreditov kar precejšnje, c CHF pa precej nižje. Kot pravim, ne želim nikomur, da ga pojedo krediti, samo odločitev odpira nove neenakosti in probleme.
SDS_je_poden
19. 01. 2018 09.52
+3
cr tr: Takšni pač so krediti, najeti v tuji valuti. Reče se jim valutno tveganje oz. tvegaš, da se bo tečaj med domačo valuto in valuto najetega kredita spremenil. To, kar je sedaj odločilo sodišče je v bistvu garancija na CHF kreditih, da medvalutna tveganja ne bodo večja, kot je recimo EURIBOR. Garancija na kredit. Kaj češ lepšega. ;)
buzerantos
19. 01. 2018 09.30
+0
slovencki, gre se za male ljudi, ki bodo lazje preziveli, kot prvo. Kot drugo, o kaksnem nevracanju govorite ? A ste na glavo padli ? Pa kaj vi mislite da je smisel tega da se krediti ne bodo rabili vracati ? Krediti se bodo morali povrniti samo pod pogoji katere so imeli vsi ob najetju kredita v €. Kaksni nevoscljivci, paraziti slovenski, samo da sosed crkne pa sem jaz srecen. Naenkrat smo taki bojeviti narod, se mi vstanemo pa to, a tam ko treba vas ni. Idite pred parlament rajat, ko vas kradejo ze celo zivljenje, ne pa privoscit ljudem ki se komaj prezivljajo slabo, lu.zerji slovenski
Mason666
19. 01. 2018 09.38
+1
cr tr
19. 01. 2018 09.41
+2
oježeš
19. 01. 2018 10.05
+3
success, če bi kredit vzeli le mali ljudje, verjemi, da ta zadeva sploh nikoli ne bi videla sodišča.
Kajtimar
24. 01. 2018 09.52
+1
me veseli da smo z javnim mnenjenm zdej fifty-fifty. banke počasi zgubljajo tole operetno vojno. je preveč bede opeharjenih kreditojemalcev zadaj.
flamengo
19. 01. 2018 09.27
+5
Če bi bili pa taki krediti ugodnejši od evrskih oziroma ostali ugodnejši kot ob najemu, se ne bi noben pritoževal.
mik1968
19. 01. 2018 08.46
+7
Še dobro da niso mogli vzet kredita v BTC-jih.
deratizacija
19. 01. 2018 08.26
+14
Potem mora sodišče določiti tudi, da se tistim, ki so sklenili posojilo v euriborju ta do zvišanja vrednosti ŠF poračuna v ŠF, sicer po ustavi niso izenačeni s tistimi v ŠF. Pravna država?!
mptour
19. 01. 2018 08.22
+23
Da so kaj takega sprejeli, kaže na to, da je imel cel SLO vrh kredite v CHF.
mik1968
19. 01. 2018 08.48
+9
V to bodi pa prepričan, ker drugače bi bila odločitev drugačna.
ceklem
19. 01. 2018 09.04
-3
Pa EU vrh tudi, kajne, glede na to, da je tudi EU sodišče odločilo enako. ne klamfajte neumnosti.
cr tr
19. 01. 2018 09.43
Kajtimar
24. 01. 2018 09.53
EU sodišče je povedalo svoje. Banke- vrnite denar kreditojemalcem! bančna praksa je bila skrajno nepoštena.
RdečiKarton
19. 01. 2018 08.14
+3
Glede na to, da banke posojajo denar, ki ni njihova last je pravzaprav vsak kredit sporen in ga ni potrebno vračat.
Die einemaister
19. 01. 2018 09.09
+4
RdečiKarton
19. 01. 2018 09.31
+0
Maxx365
19. 01. 2018 10.34
+2
Vau, vsa čast, če si sposoben bajto ali stanovanje s kešom kupit. A si pomislil, da v Sloveniji ni veliko takih mladih družin, ki bi bila sposobna kar z gotovino, brez kredita si ustvarit dom?
ROMELS
19. 01. 2018 08.07
+5
Spet bodo nosili največje breme upokojenci, dijaki, študenti in tisti z nižjimi dohodki. barabija nad barabijami.
ceklem
19. 01. 2018 09.06
+1
Zakaj? Kaj kvasiš? A banke so sedaj že upokojenci, dijaki, študenti in tisti z nižjimi dohodki? Tiste banke, ki so lani beležile več sto milijonov EUR dobička, potem ko smo jih dokapitalizirali davkoplačevalci? A nam bodo kaj vrnile sedaj, ko imajo dobiček? To se raje vprašaj.
cr tr
19. 01. 2018 09.44
Samo banke bodo nosile stroske. V primeru mojih prijateljev Hypo banka...

Piškotki

To spletno mesto uporablja piškotke. S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši pregled vsebin, analizo uporabe, oglasne sisteme in funkcionalnosti. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Posamezne namene pa lahko izbiraš in urejaš s klikom na »Nastavitve piškotkov«. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.

Omogoči uporabo piškotkov za ogled video vsebin, za boljše delovanje in napredno oglaševanje in si ob pregledu vsebin zagotovi optimalno uporabniško izkušnjo. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Posamezne namene pa lahko izbiraš in urejaš s klikom na »Nastavitve piškotkov«. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.