Gospodarstvo

Klik bo dražji!

Ljubljana, 03. 12. 2008 11.56 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Špela Zupan
Komentarji
53

Uporabniki Klika bodo po novem letu plačevali več. Vsak mesec bodo namreč odšteli 0,65 evra uporabnine. Ostale slovenske banke so cenejše in ne razmišljajo o podražitvah.

NLB
NLB FOTO:
NLB Klik
NLB Klik FOTO:

NLB Klik bo po novem letu dražji. Podražitev storitev upravičujejo s ''stalnim nadgrajevanjem spletne poslovalnice, tako z vidika varnosti kot širitve palete možne uporabe''. ''Zato smo se tudi v NLB, tako kot nekatere druge banke, že pred časom odločili, da uvedemo mesečno nadomestilo za njeno uporabo,'' so pojasnili. Uporabnikom Klika sicer zaračunajo že pristopnino, ki je 25,2 evra.

Nadomestilo za Klik bodo zaračunavali na začetku meseca za pretekli mesec, prvič januarja prihodnje leto za december 2008, in sicer vsem uporabnikom, ki so v spletno poslovalnico vstopili vsaj enkrat v zadnjem letu. ''Višina nadomestila je na nivoju nadomestil drugih bank in znaša 0,65 evra,'' so dodali v NLB. A so najdražji. Komitenti Abanke imajo na voljo Abanet, za katerega plačujejo mesečno nadomestilo v višini 0,42 evra. Deželna banka za DBS NET zaračuna pristopnino v višini 16,27 evra in mesečno uporabo v višini 0,42 evra. V Poštni banki Slovenije ponujajo PBS.net. Pristopnina je 20,86 evra, mesečno nadomestilo pa 0,42 evra. V Raiffeisen Banki imajo Raiffeisen Net, mesečno nadomestilo je 1,25 evra. Naštete druge banke o podražitvah (za zdaj) ne razmišljajo.

Najmanjše provizije v Deželni banki

V vsakem primeru pa se elektronsko poslovanje splača. Plačevanje položnic je znatno cenejše, provizija za položnico v NLB Kliku je na primer 0,33, na bančnem okencu pa 1,8 evra za plačila do 50.000 evrov. V Raiffeisen Banki je plačilo preko spleta 0,21, na okencu pa 1,46 evra. V Abanki je preko A.baneta provizija za položnico 0,31 evra, na banki pa 1,34 evra. V Poštni banki Slovenije je e-provizija 0,29, na pošti pa 0,96 evra. Če ste komitent Deželne banke, boste preko spleta za plačilo položnice odšteli 0,25 evra provizije, na banki pa 0,94 evra, kar je, mimogrede, najmanj v Sloveniji.

Poleg denarja prihranite tudi čas in nikoli ne naletite na zaprto banko, saj je bančno e-poslovanje dostopno 24 ur na dan sedem dni v tednu. Bančni račun lahko urejate v udobju doma, prav tako vam računalnik ne bo zameril, če boste pred njega sedli razkuštrani in v pižami.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (53)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

clio48
04. 12. 2008 08.16
Samo v pojasnilo: seveda vem, da je digitalno potrdilo uporabno še za druge namene (ki jih tudi koristim, ampak vedno uporabim svoje drugo potrdilo). Digitalno potrdilo AC NLB je bilo le vzrok, da sem šel preverjati obstoj svojega starega računa v kliku. In ta je še vedno dostopen v popolnosti, čeprav na njem ni prometa. Bom pa pogledal kakšne imam papirje od zapiranja računa. Hvala za opozorilo. LP
blayo
03. 12. 2008 19.21
Lakom: certifikat, ki ga imaš za prijavo v v Klik je izdal NLB (AC NLB), ki je v Slovenijih registriran kot eden izmed uradnih overiteljev digitalnih potrdil. Z njim lahko recimo podpišeš davčno napoved (e-davki), davčni obračun in bilanco stanja (AJPES) in še marsikaj (kaj vse lahko podpišeš najdeš v uradnem listu). Več o tem kako se stvari streže, si lahko prebereš v ZEPEP in uradnem listu, kjer so vsi slovenski overitelji tudi potrjeni. Če zapreš račun v NLB, ti ne smejo kar ukiniti digitalnega potrdila, saj si ga plačal in je veljavno 5 let. Lahko pa ga prekličeš pred iztekom veljavnosti.
Lakom
03. 12. 2008 18.34
Dig. potrdilo nima nič z računom klika in tudi ni veljaven dig. podpis kot piše spodaj... ......jao jao... verjetno si prišel samo na vstopno stran in ne v klik? Blayo - rajši ne pametuj...
blayo
03. 12. 2008 17.27
clio48: če si takrat dobil potrdilo o opravljeni transakciji in sicer \"zaprtje računa\" in \"ukinitev računa\", potem je zate zadeva zaključena in v roki imaš papir ki to potrjuje. Če pa v roki nimaš tega potrdila, potem pa ne vem kakšno šmuglanje je bilo to...
blayo
03. 12. 2008 17.13
BBos: o madona, a sem te napadel? Se počutiš ogroženega? No potem pa meni smešnemu otroku nakaži resnih 800€. Big deal, saj si car. clio48: Digitalno potrdilo, ki so ti ga izdali pred petimi leti je veljaven digitalni podpis s katerim lahko podpisuješ marsikaj in ni namenjen samo NLB bančnim storitvam. So ti ga pa dolžni na tvojo željo podaljšati po tem ko je pretekel. Tukaj ne vidim nič spornega
clio48
03. 12. 2008 16.41
Pravkar je minilo 5 let kar nisem več na KLIKu (se spomnite SIGME) in sem se po vseh njihovih zahtevah odjavil in prenesel poslovanje na drugo banko. Pa so mi pred kratkim poslali podatke za obnovo veljavnosti certifikata. In se čudim, saj bi vendar moj račun na kliku moral biti že zdavnaj zaprt, izključen, prepovedan dostop itd. A iz radovednosti vseeno poskusim vstopiti v klik in to mi popolnoma normalno uspe. Vas vprašam: kaj pa če bi nekdo moj neugasnjeni račun koristil sa svoje posle, mene pa bi enkrat obtožili poravnati dolgove, ki jih nisem naredil? Ali je \"z vidika varnosti\" to v redu?
BBoss
03. 12. 2008 16.35
Dej Blayo, ne bit otrok no... ja v 100letih je pa 800€ pa kaj. Ma smešen si... zameni banko pa nehi jamrat. Kaj vse plačujemo, ker moramo in da se bom pa zdej klele cmeral za 0,65€ na mesec in to še javno razlagal.... haha Če pa kdo misli, da sem zato ovca pa naj misli zraven naj se pa vpraša, če je on pa kakšna druga žival.
blayo
03. 12. 2008 16.16
BBoss: ...ja in to znese skoraj 80€ v 10 letih, če slepo upam, da ne bodo v 10 letih zadeve nič podražili. Zdaj mi pa ti, ker si car, kar takoj nakaži teh 80€, ker to je zate \'sitnica\' in se ne splača jokati za to.
gr33k
03. 12. 2008 15.37
@blayo: imaš prav, ampak na žalost, nimam časa, ne denarja za odvetnike, da bi se šel igrati z mlini na veter. NLB je zapustil en komitent, ki bo pač širil slabo reklamo. Njih boli, mene pa tudi.
blayo
03. 12. 2008 15.27
gr33k: če si danes zaprl TRR pri NLB in za to še plačal, so te ponovno nategnili ;) V primeru, da se splošni pogoji poslovanja bistveno spremenijo v tvojo škodo (spremena cene ali uvedba novega nadomestila se smatra kot bistvena sprememba), ti kot komitent lahko brez stroškov enostransko prekineš pogodbo z banko...
gr33k
03. 12. 2008 15.15
@BBoss Raje vidim, da smo narod jokavčkov, kot ovc! Dokler so banke, ki za plačilo položnice preko spleta ne zaračunajo nič, mi dol visi. Pri nas je še vedno socialistična miselnost, ko bi moral biti komitent vesel, da lahko svoje dohodke zaupa nekam, namesto da bi bilo to obratno. Pa to velja tudi za trgovine, gostilne, restavracije....
BBoss
03. 12. 2008 15.00
Slovenci... narod jokavčkov. Matr za 0,65€ na mesec ste prpravljeni takole stokat in jokat. A ko pa vam v lokalu postrežejo deci soka po 1€ ga pa brez problemov plačate, da o pivu pa raj sploh ne bom govoril. Ne zagovarjam NLB-ja la pa kogarkol druzga sam, če slučajno kdo nui opazil \"Banke niso socialne ustanove tipa Rdeči Križ\" . Za vsako storitev, ki jo počnejo je pač potrebno plačati saj verjetno tudi vsi, ki se zdele tolk pizdite svojim strankam tudi računate storitve in izdelke, al jih dajete zastonj?
blayo
03. 12. 2008 14.59
mzupan20: slabo si tole izračunal. Recimo da uporabljaš Klik približno 5 let... recimo da na leto plačaš prek Klika 40 položnic. Za vsako daš še 0,31€ (ups, v bistvu so zadevo dva meseca nazaj podražili in nič povedali, tako da daš 0,33€). K temu prištej še 12x0,65/40 (mesečno nadomestilo za Klik), prištej še 6,26/5/12 (certifikata, ki ti bo ravnokar potekel)... no in prideš na 0,63€ na položnico. Potem prišteješ še pristopne stroške in verjetno si bodo v kakšnem letu ali še manj izmislili še kak nov strošek in te stane plačilo položnice prek Klika ravno toliko kot prek bankomata, to je okrog 0,80€. Če plačaš manj položnic je pa znesek bistveno višji in sicer za 30 položnic letno je to 1,4€ na položnico kar je pa že blizu nadomestilu , ki ga plačaš na \'šalterju\'. S tem da šalterji so njihov največji strošek, informacijski sistem, ki fura Klik in ostale reči pa ne preseže 1/10 tega. Plačevanje prek sodobnih tržnih poti bi kvečjemu moralo biti vsako leto cenejše ne pa dražje, saj so stroški za informacijsko infrastrukturo vsak dan manjši.
zvezdica222
03. 12. 2008 14.55
sramota. vsi samo iščejo dobiček...
yeyo.white
03. 12. 2008 14.39
gr33k: ne ps bedarij. raje preber se enkrat kaj je mzupan20 napisal, in se nehi smesit. in super, pac tvoj kolega ma tam odprt racun. kdo pa pravi da ga ti ne smes imet? jst sm odpiru racune v svici, kjer je potrebno sto tisoc evrov pologa samo za odprtje... bod srecen, da je samo par evrov ...
yeyo.white
03. 12. 2008 14.35
mzupan20: direktno tko in nc drugac.
gr33k
03. 12. 2008 14.34
@mzupan20 Še dobro, da se ti da plačevat provizijo za vsako položnico preko Klika, jaz je ne. Ni problem v 0.65€, problem je drugod. Kolega, ki ima v eni izmed nemških bank odprt račun, dobi nanj vsak mesec 1€, mi pa plačujeo 2€ zato, da jim lahko dajemo naš denar s katerim potem oni služijo.
fred3
03. 12. 2008 14.29
kdo nas pa danes še ne obira.Elektrika gre gor, vse gre gor....... Po drugi strani pa, če gledam koliko časa pršparam, ker ne rabim čakat v tistih vrstah....dam še dvakrat tolko.
Antares1999
03. 12. 2008 14.22
Še dobro, da se vam ljubi toliko jamrati za 0,65€/mesec. Raje plačujte položnice na šalterju, kjer je provizija za eno položnico večja, kot pa teh 0,65€. Torej odjavite KLIK in boste obogateli.
lioon
03. 12. 2008 14.18
@hudicevvoluhar se strinjam