Gospodarstvo

Bi morala vsa podjetja dobiček deliti med zaposlene?

Ljubljana, 12. 05. 2015 17.11 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Preverjeno!
Komentarji
44

Zakon pri nas že omogoča, da podjetja delijo dobiček med zaposlene. Pogledali smo, koliko je že takšnih podjetij in na kakšen način to počnejo. Dobiček lahko namreč zaposleni dobijo v obliki delnic ali v denarju, največ do 5000 evrov.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (44)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Bu?ko Štru?ko
14. 05. 2015 17.24
+2
In tudi danes še ni videa! Bravo!
nikhrast
14. 05. 2015 17.12
+1
V Ameriki so bili avto sindikati tako pametni da so odklonili dobiček, zahtevali so samo dobro plačo na uro, boljše pogoje..., dobiček, so pa vedeli, ni nobena sigurna zadeva.
ButaleLand
14. 05. 2015 16.18
+0
Dobiček bi se moral pošteno razdeliti med vse zaposlene v podjetju, saj vsak posameznik v svoji fazi dela prispeva k temu, da neko podjetje uspešno posluje, če pa gre podjetju slabo, pa se itak najprej ukenejo nagrade, nato se ugatavlja vzrok upada dobička in pokliče na odgovornost dotične zaposlene....v vsakem primeru, pa se ve kdo je prvi, ki ostane brez nagrade...na žalost. Medtem, ko si glavni krivci še dolgo v krizi izplačujejo razne bonitete, saj se jim enostavno fu*ka za delavce...oni bodo že odprli novo firmo in veselo furali naprej.
nikhrast
14. 05. 2015 03.41
+1
Nekateri mislijo da se podjetje ustvari brez kapitala. Stalno se govori proti kapitalu, samo kako se potem ustvari podjetje?
slovenskidelavec
14. 05. 2015 15.50
+0
Greš na banko in če imaš prave oči ga dobiš.
arthur1982
20. 05. 2015 14.47
Če imaš kakšnega pomembnega strica (prijatelja)....v stranki, ki pozna pomembneža na banki, ni problem.
el capitan 1
14. 05. 2015 01.29
-1
Če se naj dobiček deli, se mora seveda tudi izguba pa investicije etc. Saj poznamo tisto; Skupaj v dobrem in slabem......
el capitan 1
14. 05. 2015 01.33
+0
Pa še pamet in vsa tveganja, nočne moe ob krizah, -----Podjetje ni samo poležavanje in čakanje da je dela konc! Je življenje na način, ki ne dopušča napak, je življenje s podjetjem, vsako uro in minuto ker ti tega noben ne bo poplačal. Tu ni "Nine to five"...tu je 24 ur misel ali bodo šle zadeve v pravo smer ali ne! Ko pa začne "iti", potem bi pa vsi lonček pristavljali.....Hej brate, tako to pač ne gre!
vivendi
13. 05. 2015 20.37
+4
Večino manjših in srednih podjetij ne dela dobička. Stroški + plača. As good, as it gets.
Bu?ko Štru?ko
13. 05. 2015 15.29
+4
videa še zmeri ni... bravo 24ur...
gangsterist
13. 05. 2015 13.38
+8
če je dobiček si ga podeli lastnik, ko je pa zguba jo pa delavci pokrivajo
BegunceNaLadijeInvAMERIKO
13. 05. 2015 12.02
+12
plača je pravica, samo v sloveniji je možno da nimamo delovnih sodišč.
BegunceNaLadijeInvAMERIKO
13. 05. 2015 12.01
+11
Jaz sem zato da se plače razbremenijo in zmanjšajo davki firmam v zameno pa morejo firme dati svojim delavcem letni regres in božičnico to je prava država....ampak v sloveniji je možno le takrat ko bomo vse izdajalce spravili stran.
antiXfashizmXeuXgso
13. 05. 2015 12.17
+0
Povprečena avstrijska plača finančno veliko bolj obremenjuje povprečnega avstrijskega delodajalca kot povprečna slovenska plača povprečnega slovenskega delodajalca pa avstrijski gospodarstveniki ne jamrajo tok kot slovenski "gospodarstveniki".
vivendi
13. 05. 2015 20.37
+1
anpusus
13. 05. 2015 11.37
+3
Jst sem za samo če nastopi kriza in mora lastnik vračati v podjetje pa prodajati imetje da firma preživi (ta pošteni govorimo) potem naj tudi zaposleni. Če se dobiček deli potem so tako rekoč solastniki in ne samo zaposleni
slayer2
13. 05. 2015 12.12
+10
Ko bom imel plačo 2000€ in ne 660€ z vsemi dodatki,potem se lahko pogovarjamo o tem,pa to!!!
slovenskidelavec
13. 05. 2015 10.41
+21
Ne rabim dobička, rabim pa pošteno plačilo za opravljeno delo.
butalistan
13. 05. 2015 10.34
-2
tekovine socializma delo balkanizma prihaja gospodarska kataklizma kdor zaposluje je norec
User1063544
13. 05. 2015 09.56
+8
Namesto da se vsi vrtijo okrog minimalne plače, bi se lahko vrteli okrog maksimalne plače ki ne sme biti večja od 3 kratnika najnižje plače na podjetju... Torej če direktor hoče višjo plačo, mora ta poskrbeti za svoje zaposlene. In to je VSE kar potrebujemo od plačnih zakonov... Kar pa se tiče tega pdržavnega priseska pa se vsi strinjamo da nas čerupajo do kosti...
slayer2
13. 05. 2015 12.12
+4
Bu?ko Štru?ko
13. 05. 2015 09.40
+3
Kje je pa video???
Sheldon75
13. 05. 2015 05.36
+3
Kot lastnik malega podjetja se absolutno strinjam. Seveda pa bo treba tudi kaj primakniti, ko bo izguba...a ne? Aja, ko je dobiček, je plod odličnega dela fantastičnih delavcev, ko je izguba smo pa krivi gnili nesposobni menedžerji, ki itak vse pokrademo in izkoriščamo uboge delavce. Bravo.
antiXfashizmXeuXgso
13. 05. 2015 08.17
+28
Delavci v vsakem primeru delajo odlično, ker neodličnega delavca kot lastnik podjetja ne boš prenašal in trpel. Če boš zrihtal delo ste pri tem vsi odlični, ti ker si zrihtal delo in delavci ker to delo odlično opravljajo, če pa dela ne boš zrihtal si pa kriv ti, ne delavci, oni bi samo radi odlično delali in bili za svoje delo tudi plačani.
mastablasta
13. 05. 2015 08.24
+8
ko bo izguba se delavcem znižajo place oziroma jim jih sploh ne izplačajo. torej to se že upoštea, problem je ker se pri dobičku ne. delam v večjem podjetju in kljub temu da recimo prodam več kot ostali (okrog 60% več) ne dobim posebnega bonusa za to. torej podjetju s svojim delom ne samo da prinesem ampak večkrat tudi prihranim kak evro (lani sem okoli 100.000 EUR z idejami, izboljšavami v produktivnosti, prepričevanju kupcev pri določenem delejnju stroškov). in kaj imam od tega na koncu leta? če je dobro leto potem mogoče dobim 130 EUR. kam je šel pa denar, ki sem ga prihranil in ki sem ga prislužil s trdim delom?seveda k lastnikom.
mastablasta
13. 05. 2015 08.26
+4
@antifashism - ja to je še bolje povedano. izbral jih je delodajalec. ki je tudi določil strategijo. če je strategija napačna ni kriv tisti, ki jo je izvajal.
ajgor76
17. 05. 2015 09.36
Zato pa dobiš plačo.... Ne glede na to kakšna je.....
ajgor76
17. 05. 2015 09.37
Pa mi ti povej kako po trenutni zakonodaji kot lastnik zasebnega podjetja odpustiti delavca , ki recimo samo hodi v službo?
ajgor76
17. 05. 2015 09.42
Če je firma moja hočem imeti zaposlen kader ki ga hočem 8 met. in če je firma moja bom tudi dobičke zase obdrzal. Seveda ob pogoju da vsi zaposleni dobijo vse kar jim pripada. Ko bo sproščeno normalno in korektno odpuščanje in si bo vsak lastnik podjetja lahko zaposloval kader ki ga sam želi imeti, bodo tudi plače višje. dokler pa bo tak kot je, pa bodo plače tudi takšne. ..
windmaster
13. 05. 2015 05.36
+22
Pri naši firmi si delimo le kadar je izguba. Kadar je dobiček se šef skriva po vseh kotih da ga kdo ne vpraša za denar! Zadnji izum našega šefa je, ko je dal pol delavcev na zavod, delavci še vedno delajo in jim sedaj na roke izplača razliko od plače. Se pravi ga delavci stanejo 200 eur na mesec za deset ur dela na dan+ vse sobote! Prasec!
ajgor76
17. 05. 2015 09.44
takega pa je resnično potrebno prijavit!!!!!
nikhrast
13. 05. 2015 00.00
+4
Kaj pa če bi delavci dobivali plače, lastniki pa nekaj dobička. Saj ves dobiček tudi ne gre v dividende. Pa saj se delavci, pa sindikat tudi, lahko pogajajo za boljšo pogodbo. Ameriški avto delavci so zahtevali višje plače, dobiček ni sigurna stvar. Pa govor v Sloveniji o dobičku, ljuba teta, saj je polno podjetij v pufu.
komarec
12. 05. 2015 23.35
+11
Brez dvoma, dobiček ustvarjajo vsi.
Sheldon75
13. 05. 2015 05.38
+11
Dobiček je nagrada za vložen kapital. Plača je nagrada za opravljeno delo. Dokler v Sloveniji to ne bo jasno, bomo tu, kjer pač smo.
nobodyboy
13. 05. 2015 07.18
+11
ONniON
12. 05. 2015 23.10
+19
v Sloveniji vlada turbo kapitalizem , brez vsakršnega čuda do delavca , ljudi, človek sploh ni zaščiten, delavec je ničvreden , postali smo kot amerika oz. še slabše , seveda bi se dobički morali deliti med vse , ker to koristi vsem
Sheldon75
13. 05. 2015 05.39
-5
MathewM
13. 05. 2015 06.33
+5
Zato pa američani rinejo ven...sploh kolona za v slovenijo je izjemno velika. Če bi bil kdaj v Ameriki, bi videl da ni čisto tako kot ti tule razni Mencingarji in Semoliči tupijo.