Črna kronika

FOTO: Na štajerski avtocesti nesreča kombiniranega vozila in nalet še dveh tovornih vozil

Slovenska Bistrica / Sveti Jurij ob Ščavnici, 18. 10. 2017 11.29 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Na štajerski avtocesti, med izvozom Slovenska Bistrica - jug in cestninsko postajo Tepanje, v smeri Ljubljane se je zgodila nesreča kombiniranega vozila in nalet še dveh tovornih vozil. Reševalci so dve osebi odpeljali v UKC Maribor. Že dopoldne smo poročali o dveh nesrečah na štajerski avtocesti in eni na pomurski.

Ob 17.16 in 17.22 so bili mariborski policisti obveščeni o dveh prometnih nesrečah, ki sta se zgodili na avtocesti A1 med izvozom Slovenska Bistrica - jug in cestninsko postajo Tepanje, v smeri Ljubljane.

V prvi naj bi bili udeleženi dve osebni vozili, poškodovanih oseb po do sedaj znanih podatkih ni, so sporočili s PU Maribor. V drugi nesreči so bila udeležena tri vozila. Na kraj nesreče so napotili tudi reševalce in gasilce.

Posredovali so gasilci PGD Slovenska Bistrica in gasilci PGD Slovenske Konjice, ki so sporočili, da se je zgodila nesreča kombiniranega vozila in nalet še dveh tovornih vozil. Gasilci so zavarovali kraj prometne nesreče, pomagali reševalni službi pri oskrbi poškodovanih, na vozilih odklopili akumulatorje in posipali iztekle motorne tekočine.

Reševalci NMP Slovenska Bistrica so dve osebi odpeljali v UKC Maribor. O dogodku so bile obveščene vse pristojne službe.

Dve nesreči na štajerski avtocesti že dopoldne, posredoval tudi helikopter

Že dopoldne sta se na štajerski avtocesti pri Slovenski Bistrici zgodili dve prometni nesreči, v eni od njih je posredoval celo policijski helikopter.

Prva nesreča se je zgodila med Slovensko Bistrico sever in jug v smeri proti Ljubljani. Prevrnilo se je tovorno vozilo.

Druga nesreča, v kateri sta bila udeležena osebni avtomobil in tovornjak, pa se je zgodila pri počivališču Polskava. Gasilci so morali eno osebo izrezati iz vozila. Ponjo je prišel reševalni helikopter, zato je bila cesta nekaj časa popolnoma zaprta v obe smeri.

Kot so sporočili s PU Maribor, sta se obe prometni nesreči končali z lažjimi telesnimi poškodbami.

Zaradi nesreč so nastali dolgi zastoji, bralec nam je sporočil, da je v zastoju čakal dolgi dve uri.

V spodnji fotogaleriji si poglejte fotografije s kraja dogodka:

Počilo tudi na pomurski avtocesti

Prometna nesreča med tovornim vozilom in kombijem se je okoli 10.20 zgodila tudi na pomurski avtocesti pred cestninsko postajo Dragotinci v smeri Maribora.

Policisti so z ogledom kraja nesreče ugotovili, da se je ta zgodila približno 500 metrov pred cestninsko postajo Dragotinci iz smeri Maribora proti Murski Soboti. 28-letni voznik kombija, državljan Madžarske je zaradi neprilagojene hitrosti trčil v zadnji del tovornega vozila, ki ga je vozil 28-letni državljan Poljske in je stalo zadnje v koloni tovornih vozil pred cestninsko postajo. Voznik kombija je bil v vozilu sam in je bil hudo telesno poškodovan.

Nastalo je za 15.000 evrov materialne škode.

Prometna nesreča se je zgodila na nasprotnem izvozu, le par metrov stran od mesta ponedeljkove nesreče, v kateri sta umrli dve osebi.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (144)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Podborsky
19. 10. 2017 14.30
+5
O kulturi nas voznikov ni vredno izgubljati besed, rad pa bi poudaril samo nekaj, kar se tiče umikanja na avtocesti. Mislim, da velika večina voznikov ne ve, da se je spremenil zakon in da se morajo po novem vsa vozila umakniti na odstavni pas in tako sprostiti vozni pas za intervencijska vozila. Ce sta agencija za varnost prometa in Dars neprestano vrtela film na televiziji, kako se je potrebno umakniti intervencijskim vozilom na skrajni rob do odstavnega pasu, bi morali takoj po spremembi zakona na to opozarjati preko medijev. saj konec koncev so za to plačani in ne za neko jamranje, kako se je varnost na cesti pri nas poslabsala. Pri nas imajo odgovorni imena in priimke, problem je le v tem, da pri nas nihče za nič ne odgovarja. Zato pa živimo v anarhiji.
Dracul Va Domni DinNou
19. 10. 2017 00.06
+5
peljala v torek po stajerki in v tunelu je zacelo zanasat tovornjak, ziva groza, ze pred tem pa me je en frajer prehitev po desni! za poppppp. stajerka je zakleta!
picolin
19. 10. 2017 21.51
+0
stajerska avtocesta je čist kul ,samo problem je v voznikih ki niso z mislimi na cesti in ubogi šoferji z drugih držav ki so utrujeni in psihično ubiti do konca .pol pa se zgodi kar se zgodi
picolin
18. 10. 2017 22.58
+19
pa vsem ki bremzate pri hitrostnem tempu 130 km h za brez veze a pred vami ni nč .in stem delate štalo ostalim .zavedajte se vsi tisti ki to namerno počnete da vozniku za vami bo uspelo odreagirat a tretjemu vozniku vzadaj pa ne in pok .pred manjšo omejitvijo kot so 100 ali 80 se da lepo upočasnit z rahlim bremzanjem ter z 1no prestavo nižje .pa tudi glede reševalnega pasu .se umakneš tako kot je treba ob zastoju ali nesreči pa te pol drugi gledajo kot da si padu z marsa namesto da bi vsi to naredili .pa prehitevanje .ne prehitevajte z 100 ali 110 na uro tovornega vozila kot to mnogi počnete .pa ko se vključujete na A.C .prosim ne takoj brez glave paf na levi pas ,in še in še
LOPOVIGOTOVISTE
18. 10. 2017 22.32
-12
SE ENKTAT POVDARJAM V AVSTRIJI BI OB TAKI NESRECI TAKOJ PRISLO GASILSKO DVIGALO IN V 15 MIN BI SPROSTILI VSAJ EN PAS.. PRI NAS GASILCI MEGLARIJO OKROG KAMIONA 2 URI NATO CAKAJO VLECNO IN SE CESTARJE DA POMETEJO CESTO .... DELO Z METLO JE TEZKA NALOGA ... PRI VSAKI NESRECI JE ISTA PESEM.... CE BI VI TAKO DOLGO TO POCELI NA DUNAJU BI TAM NASTAL PRAVI KAOSSSSS KATASTROFA DOBESEDNO ZA CELO MESTO
LOPOVIGOTOVISTE
18. 10. 2017 22.34
-11
PA LAHKO MI RECETE KAR KOLI JAZ V 2.5 URI NALOZIM SAM ENO PRIKOLICI DRV.. VI PA NISTE MOGLI PRECRPAT 100 LITROV NAFTE.. IN TO Z TREMI VOZILI...
kratko in jasno
18. 10. 2017 22.49
+20
lopovigotoviste, predlagam, da naslednjič, da ne čakaš brezveze, zavihaš rokave in rešiš situacijo. Vidiš, da noben ne zna delat razen tebe in Avstrijcev. Pri njih verjetno kruh na drevju raste, kajne :-) Da si krivičen do gasilcev, ki vedno ob vseh nesrečah ( tudi naravnih) edini ki VEDNO pomagajo, te je lahko sram!
Dracul Va Domni DinNou
19. 10. 2017 00.09
+11
ej mudel ven iz avta bi stopil pa sel pomagat pometat, grem stavit da bi ti cas hitreje sel. pa ugasni ta caps lock kaj se deres.
BorecZaResnico
18. 10. 2017 22.15
+5
Glede na to kako za brezveze in nevarno zapirajo ceste s temi dars kombi tablami se sploh ne čudim. Upam da jih gredo tožit
LOPOVIGOTOVISTE
18. 10. 2017 22.53
-8
POSLALI SO HELIKOPTER ZAPRLI AC CESTO PROTI MB POTEM PA IZVES DA JE BILA OSEBA LAZJE POSKODOVANA... SPLOH NI BILO NEKE VELIKE TRAGEDIJE... TRAGEDIJO SO POVZROCILI Z NEPOTREBNIMI ZAPORAMI AC... EN KAMION JE BIL RAZBIT IN TO SKORAJ NA PREHITEVALNEM PASU.. PROMET JE TEKEL PO ODSTAVNEM PASU NATO SO PA ZAKONPLICIRALI IN AC ZAPRLI ZA BREZ VEZE...
masak98
19. 10. 2017 16.12
-1
kaj te ti si taki mojster da vidis poskodovancu direkt v glavo kaj se je zgodilo v njej?!? ce je moznost nekomu resit zivljenje se naj resi!! upaj sa nebos enkrat ti ali pa kdo od tvojih lezal takle v prometni,pa bojo cakali resilca pa bo zal prepozno!!
PIPI3456
18. 10. 2017 21.15
+20
Ne vem kdaj se bojo ljudje naucili razvrscat pravilno,tole danes je bil kaos,resevalci in gasilci so se komaj prebili na kraj,poklicem na tadio city ,takrat ko je nastala kolona v smeri mb.obvestilo cez 26 min,a ne bi bilo to potrebno bolj azurno sporocat,poklicem na policijo in povem da se vozniki ne razvrscajo in da je kaos pa v roku 1,5ure ni bilo niti enega policaja da bi te voznike opozoril in jih koncno kaznoval tako kot treba,neodgovorni vozniki mogoce bote tudi vi enkrat hitro potrebovali pomoc..
kratko in jasno
18. 10. 2017 21.49
+14
Tocno to! V bistvu sem ves ta cas ko sem cakala v koloni, se zgrazala nad sofersko (ne)etiko egoistov za volanom. Da si pa tako tumast in zapres intervencijsko pot in niti za hip ne pomislis da si lahko ti tisti poskodovanec ali kdo od tvojih najblizjih. Ne vem no... Sem totalno sokirana. Zmagovalka je bla pa itak kokos ki se ni in ni premaknila resilcu, pa smo naredili plac da se umakne, ampak ne... Debilno ostala na mestu. Na koncu resilec nekako resu situacijo.
BorecZaResnico
18. 10. 2017 22.12
+2
Zakaj je niste ven zvlekli iz avta in ga premaknili? Eno je blebetanje drugo pa korektna dejanja
BorecZaResnico
18. 10. 2017 22.12
-1
Zakaj je niste ven zvlekli iz avta in ga premaknili? Eno je blebetanje drugo pa korektna dejanja
kratko in jasno
18. 10. 2017 22.26
+6
Ja seveda, lastnika zvleces z njegovega vozila?! Ti to resno? Ja blebetati je lahko, bo kar drzalo.
LOPOVIGOTOVISTE
18. 10. 2017 22.59
-11
PA KAJ LAZETE KOJI ...C??? MOGOCE EN KAMION DRUGACE JE PA SLO SKOZI SKORAJ DIREKTNO ... NE NAKLADAT DA NI BILO PROSTORA... SLI SO SKOZI TRIJE GASILSKI KAMIONI DVE POLICIJSKI VOZILI DARS.... PROSTOR JE BIL CELI 2.5 URI
LOPOVIGOTOVISTE
18. 10. 2017 22.59
-3
picolin
18. 10. 2017 22.59
+4
eggnog
18. 10. 2017 20.39
+34
Iz prve roke, sam sm navadn delovc v prometni polciji... in ne, naša naloga niso avto ceste, naša naloga so vaški lokali in pijančki..... zakaj je temu tako... ? žalostno ja..... vsaj 2 patrulje bi bile lahko dnevno na relaciji lj-mb, pa do tega ne pride.... ker nekdo visok gor ni za to....
mikkki
18. 10. 2017 20.53
+22
Kapo dol za priznanje. Dejstvo je da je od vaskih pijanckov vec denarja. Zalostno
Dracul Va Domni DinNou
19. 10. 2017 00.11
v torek je bilo na stajerki opaziti ogromno patrulj in darsovcev
dirtmcgirt
18. 10. 2017 20.38
+2
neodgovorni vozniki. to je. čimprej nej se taki razkantajo do amena da jih ne bo več na cest. vsak dan doživlam kašne male in hude prekrške dela folk. in res upam da se taki k delajo usak dan prekrške zabijejo in da jim drugi z tožbami poberejo zadne pare. ja, ne smiljo se mi udeleženci prometnih nesreč.smiljo se mi oškdoovanci k niso nč krivi. je pa vsaj 10% takih prometnih nesreč kjer se povzročitelji izmažejo ker se zlažejo da je nekdo drug kriv za nesrečo. tem pa res prvoščm da se enkrat razkantajo do amena da bo treba sam še špohtl.
kokicas
18. 10. 2017 20.27
+7
Mah naše preobrmenjene AC klasika. Pol se še Dars spravi na cesto neprestano nekaj krpajo in postavljajo tele prikolce na odctavni pas ki včasih štrlijo tudi na vozni pas.pa spet saj v teoriji še sirina izide ampak v praksi gre vsakič na centimetre. Ce zraven dodajo se tovornjak za nalete je hudo ozko. Čim hitreje bi morali pogruntati kako nadomestit tele prikolice in obvestilno tablo postavit na drugo stran ograje. Pa malo zamislit kdaj in kako se izvajajo dela
jazSmeško
18. 10. 2017 21.01
+0
A ti bi tablo postavil za ograjo??? Če pa na cesti ne vidi table kako bo potem videl tablo za ograjo. Potem bo še več smrtnih žrtev. Bodo vse darsovce dol povozili. Treba je samo gledat na cesto in spremljat promet pa nič drugega.
kokicas
19. 10. 2017 15.29
+1
Tudi tale se ni dirtkno zaletu v tablo ampak kakšnih 20cm je dovolj bilo za tole. Tovornjaki in kombiji z tablami od dars stojijo dejansko na črti odctavnega in z tovornjakom moraš se spravit k črti prehitevalnega pasu da gre mimo. Ja na drugo stran ograje kakšne 2km prej bi moralo biti prvo obvestilo. Ne z prikolico ampak z kakšno pomično portalno tablo, vse se da če s ehoče delati na varnosti. Sploh pri takih denarjih k ijih ima dars
Draža
18. 10. 2017 20.04
+12
Za vse te nesreče so krive cestninske barake in delovne zapore ter nestrokovno označene omejitve na avtocestah,najslabse avtoceste v Evropi.
igorli
18. 10. 2017 20.07
+4
E bejži. Zakaj sem pa jaz zadnjič v nemčiji tri ure stal malo pred berlinom? Pa so trije pasi v eno smer plus odstavni. Pa ni bla neka grozna prometna.
Draža
18. 10. 2017 20.21
+3
Nemčija je svetlobno leto pred nami,sploh pri avtocestah in upravljanje avtocest.
igorli
18. 10. 2017 20.39
-1
LOPOVIGOTOVISTE
18. 10. 2017 20.02
-10
2.5 URE SEM STAL V KOLONI ... SEDAJ BEREM 2 LAZJE POSKODOVANA ... ZARADI LAZJIH POSKODB STE ZAPRLI AC PROTI MARIBORU DA JE LAHKO PRISTAL HELIKOPTER... VSA CAST VAM RES.... PO ODSTAVNEM PASU JE BILO PROSTORA DOVOLJ AMPAK MODRIJA PAC... NAJLAZJE ZAPRET..KAR TRI PASE ZA EN PREVRNJEN KAMION.... CUDNO DA NISTE POVZROCILI SE TRETJE ALI CETRTE NESRECE...
igorli
18. 10. 2017 20.03
+6
Ti revež pa si na pivo zamudo. Jaz bi tožil enega. Res. Piva nisi mogo spit ker je bla prometna. To je kruto.
LOPOVIGOTOVISTE
18. 10. 2017 20.12
-10
DRUGA NESRECA JE BILA POSLEDICA PRVE NESRECE...NALET VOZILA V KOLONO... NE DELAT KOLONE CE TO NI POTREBNO...ZARAD ENEGA KAMIONA SE NIKJER V EU NE ZAPIRA AC.. BILO JE DOVOLJ PROSTORA DA BI LAHKO SLA VOZILA MIMO IN GASILCI BI LAHKO ŠE VEDNO NORMALNO OPRAVLJALI SVOJE DELO
igorli
18. 10. 2017 20.15
+10
maticskafar
18. 10. 2017 20.20
+20
Prvic kot prvic: NIKjER ni bilo prevrzenega kamiona!! Kje ste ga videli vi ce ste bili tam? Drugic kot drugic: nalet vozila v kolono je bilo zarad voznikov, ki ne opazujejo prometa pred sabo!! Tretjic kot tretjic: avtocesta je bila zaprta, da smo lahko vsi, ki smo POMAGALI pri resevanju, opravljali delo nemoteno in smo poskrbeli za svojo varnost ter varnost VAS, ki ste se vozili po tej avtocesti, da ni prislo do dodatnih nezgod (polita nafta po obeh straneh cestitsca, ostanki na obeh straneh!!)
LOPOVIGOTOVISTE
18. 10. 2017 20.32
-19
BERITE KAJ PISEM... 2.5 URE RABITE DA SPROSTITE EN PAS.. HALOO ??? V AVSTRIJI SE KAMION PREVENE IN GASILCI Z METLO POTEGNEJO RAZBITINE Z PASU PA SE VOZI NAPREJ... POGLEJTE SI SLIKE KAJ MATE NA ODSTAVNEM PADU KAJ???
LOPOVIGOTOVISTE
18. 10. 2017 20.34
-7
STOZCE BI POSTAVLI PA BI LAHKO STEKEL PROMET PO ODSTAVNEM PASU..
Stoti
18. 10. 2017 20.40
-12
Igorli al kaj že si. Si pa pameten.Lopovigotoviste ma prav. Že tako al tako je štala vsak dan, pol pa še dodatno vse zaprejo.
kratko in jasno
18. 10. 2017 20.49
+16
Lopovigotoviste, a se ti ne zdi da ze malo pretiravas s kritiziranjem? Edino skodo, ki si jo utrpel je blo cakanje. Drugi so poskodovani, imajo razbite avte, gadilci, policajo, resevalci so delali in se za povrh vsega se ukvarjali z nami budalami, ki smo zaparkirali vse kar se je zaparkirat dalo in jih kar konkretno ovirali pri delu. Se ti ne zdi da si krivicen do vseh vpletenih v te nesrece samo zato ker si pac bil primoran pocakati?
masak98
19. 10. 2017 16.10
lopovigotoviste.. potem pa se najde en butl taki ko so nasi vozniki in s svojimi zijali ustavi na pasu po moznosti povozi katerega ki pomagajo ali pa se povrzoci dodatno nesreco?!? RAZMISLAJ!!!
bodi
18. 10. 2017 19.40
+5
kje so ograje katere naj bi preprečile firbcanje??????
ssbobo
18. 10. 2017 19.56
+6
GlavniModerator
18. 10. 2017 19.25
-9
stajerci delajo samomore po vcerajsni tekmi
maxmoritz
18. 10. 2017 19.52
+10
mužik
18. 10. 2017 20.23
+0
janezov uč
18. 10. 2017 18.48
+11
prepoved tranzita čez državo bo rešil zadevo.
komunjara 1
18. 10. 2017 19.32
+11
Aja???? Le kaj bo rekel Dars na to .... Praš kolko poberejo cestnin dnevno od kamionov in avtobusov
Boris Kavčič
18. 10. 2017 19.40
+6
maxmoritz
18. 10. 2017 19.52
+5
mmaG
18. 10. 2017 21.39
+3
In kako naj pridejo na vlak? Kje so vlaki in proge primerni za to? Katere kamione pa? ...in se veliko vprasanj glede vlaku! Cestnina pa.....objava DARSA o pobrani cestnini je ena velika laz.
brezveze13
18. 10. 2017 18.39
-1
za takšne in podobne nastale situacije je kriva organizacija dela pri reševanju teh nesreč in pa predvsem toga in brezvezna zakonodaja cpp. Vsak udeleženec pri reševanju prvo ščiti tudi svoje delo da ga bo opravil v skladu s predpisi ker odvetniki komaj čakajo da lahko katerega ogulijo za napravljeno napako pri izvrševanju svojega dela Veliko teh cpp predpisov je tudi napisanih zaradi veleumov ki so si jih izmislili če ravno ne ve čemu služijo.EDEN TAKŠEN SPORNI PREDPIS JE TUDI MPK KVALIFIKACIJA ALI LICENCA VOZNIKA NE VEM KAKŠNA JE RAZLIKA PRI PREVOZU BLAGA ZA ZASEBNE NAMENE IN PREVOZOM BLAGA ZA SPLOŠNO PORABO. V PESKOKOPU NATOVORIM KAMION GRAMOZA IN GAPELJEM V BETONARNO RABIM MPK KVALIFIKACIJO v peskokopu natovorim kamion gramoza ga peljem na gradbišče kjer sam izvajam gradbena dela na novi trasi ceste ne rabim mpk kvalifikacije . VSE SE TO OPRAVLJA Z ISTIMK KAMIONOM IZ ISTEGA PESKOKOPA NA ISTI RELACIJI IN TO JE NEKI SMISELNI PREDPIS ZA KATEREGA VSAKOPODALJŠANJE LICENCE ALI KODE 95 PLAČAMO KAR LEP ZNESEK
ssbobo
18. 10. 2017 18.43
+6
KODO 95 ptrebuješ če opravljaš komercialne prevoze ...... za lastne potrebe pa ne....... al kwa
damirg@email.si
18. 10. 2017 18.29
+2
to je sranje od teh slovenskih voznikov. par kamionov vozi v koloni po desnem pasu, pa se cel levi pas zabaše, šele ko prideš mimo prvega kamionista se kar naenkrat avtocesta odpre in hitrost dvigne iz 50km/h na 100km/h. ne vem kaj je tem bolnikom in kdo jih je spustil na avtoceste.
4krat
18. 10. 2017 18.33
+1
Ne nabijaj. Še nikoli se nismo vozili 50 km/h, kvečjemu 90 km/h. In če ti je težko dve minuti voziti 90 km/h, toliko, da prehitiš kamione, potem pusti avto raje doma.
damirg@email.si
18. 10. 2017 18.34
+2
seveda smo se, po ljubljanskem obroču vsak dan. skoraj vsak petek pa stojimo v koloni. pa ni 2 minuti čakanja, ampak pol ure. to da preživim toliko svojega draga časa na avtocesti pa mislim da ne hvala.
4krat
18. 10. 2017 18.43
+22
Pojdi se vozit na dunajski, munchenski, frankfurtski obroč, kjer se vozi 40 km/h. Ljubljanski obroč ni mišljen kot AC ampak kot obvoznica... Monfalcone-Benetke je ena sama kolona kamionov. Če nimaš niti kanček potrpežljivosi ti še enkrat svetujem, da pusti avto doma.
ssbobo
18. 10. 2017 18.46
-6
Kva si pa ti sestavil...... kamijoni na desnem pasu so naredili zastoj na levem pasu.......LOL
nono1234
18. 10. 2017 18.51
+7
Tudi jaz se sprašujem kdo je zdaj tu bolnik, tisti, ki potrpežljivo in previdno pelje mimo teh kamionov ali ti, ki misliš, da se ti morajo vsi umikati. Mislim, da je odgovor jasen, če ne poznaš potrpljenja ne vozi po avtocesti, kajti prav zaradi tebi podobnih se dogajajo nesreče. Cesta se nikoli ne bo prilagajala nam, mi se moramo njej.
LOPOVIGOTOVISTE
18. 10. 2017 16.56
+4
TRI URE SEM BIL V KOLONI MED ENO IN DRUGO PROMETNO NESRECO.. MOREM POVEDAT DA SEM KREPKO RAZOCARAN... KO SE JE ZGODILA PRVA NESRECA JE PROMET POTEKAL KRE PROMETNE NESRECE PO ODSTAVNEM PASU. NATO JE PRISLA POLICIJA IN AC ZAPRLA.. RESILCA STA ODPELJALA IN MI SMO STALI OB ZAPRTI AVTOCESTI SE ENO URO IN POL IN TAKRAT SE JE ZA NAMI POSLEDICNO NEKDO ZALETEL V STOJECO KOLONO.... DRUGA NESRECA JE BILA POSLEDICA PRVE IN POSLEDICA NEPOTREBNEGA DVEURNEGA ZAPIRANJA AC... BILO JE DOVOLJ PROSTORA DA BI LAHKO SEL PROMET MIMO PA SO ZAKONPLICIRALI ZA BREZ VEZE.....
LOPOVIGOTOVISTE
18. 10. 2017 17.01
+5
V AVSTRIJI OB PODOBNI ALI CELO HUJSI NESRECI GASILCI Z VITLO POTEGNEJO Z VOZNEGA PASU POSKODOVANO VOZILO MALO Z METLO POTEGNEJO PA ZE GRE VSE NAPREJ... PRI NAS PA SO ENO URO VOZILO RAZNORAZNE TABLE NATO JE PRISEL SESALEC DA JE CESTO POMETAL ITDD... DVE URI ...SRAAAMOTA
LOPOVIGOTOVISTE
18. 10. 2017 17.05
+3
KO SO ZE ODSLA RESEVALNA VOZILA GASILNA VOZILA SPLOH NISMO VEDELI KAJ CAKAMO...PRIBLIZNO ENO URO POZNEJE SE JE PA PRIPELJAL STROJ ZA POMETANJE CESTE... SRAMOTA ..
maticskafar
18. 10. 2017 17.18
+18
Zdravo no da ti se jaz povem svoje sem posredoval na prvi prometni kot gasilec in to kaj si tukaj navedel ni rescnicno, ac ni bila odprta zato ker je tekla nafta iz tovornega vozila zato ni bilo odprto in da nas ni bilo vec tam ko ste se cakali ni res ker takoj ko je bilo mogoce smo spustili skozi zastoj ki je nastal od izvoza sever do prometne nesrece mi smo se bili tam ko ni bilo vec vozil tam zato prosim nepametuj.
LOPOVIGOTOVISTE
18. 10. 2017 17.35
-3
NE LAZI KER SEM BIL 100 METROV PRED PRVO PROMETNO... NAJPREJ JE PROMET SEL PO ODSTAVNEM NATO SO PRISLA TRI GASILSKA VOZILA NATO DVE POLICIJSKI KAKO DOLGO STE BILI TAM ??? NISTE BILI TRI URE TAM Z TREMI KAMIONI .. ENO URO SMO STALI POPOLNOMA BREZ VEZE...TRI URE LJUDJE BOZJI ... STE OBRAVNAVALI ENO PROMETNO ...
LOPOVIGOTOVISTE
18. 10. 2017 17.40
-7
IN KAJ STE NAREDILI V TREH URAH ?? PROMET STE SPUSTILI NA ODSTAVNI PAS PO KATETEM BI LAHKO TEKEL PROMET CEL ČAS...
kratko in jasno
18. 10. 2017 18.20
+14
lopovigotoviste, tudi jaz sem imela to "srečo" da sem bila tam takoj pri prvi nesreči, le da sem bila na uni strani proti MB, seveda je bil zastoj tudi na naši strani, zaradi razsutih stvari, rešilca, firbcev....gasilci, so izvrstno opravljali svoje delo ! Ko sem se vračala iz MB proti Lj nekje ob 14h sem imela spet "to srečo" da sem stala v stoječi koloni... ( dve uri in pol) ker sem domnevala, da se je AC sprostila... in nisem, še vedela za drugo nesrečo.... To, kar sem danes spremljala na cesti, je živi obup. Katastrofa. ZARADI NAS VOZNIKOV, KI NAJPREJ NE ZNAJO VOZIT, NATO SE NE ZNAJO RAZVRSTITI, OBNAŠANJE VERJETNO NE RABIM OMENJATI ?? ALI PAČ ?
damirg@email.si
18. 10. 2017 18.31
+10
krivi so bolniki, ki so nesposobni voziti avto. za vas je krivo vse drugo, sam vozniki ne.
maticskafar
18. 10. 2017 18.37
+8
Lopovigotoviste nevem ce ves kaj govoris in ocitno jaz lazem, kaj smo delali tri ure delali smo delali ceprav smo prostovolci smo delali teklo je po celem cestiscu zato nismo spustili med tem ko je bil prebit rezervar nam je tudi planil ampak kaj ti govorim ce si bil tam tako kot pravis Lp
kratko in jasno
18. 10. 2017 18.45
+9
in to zelo teklo, sem peljala mimo in videla... celo na našo stran ( proti mb) je špricalo! pa po cestišču je blo full razbitin in mislim da desk HVALA ZA TRUD ! Mi vozniki se niti rešilcu ne znamo umakniti v praksi, v teoriji ( na internetu) pa v hipu sprostimo promet ob zastojih. Tako to pač je.
LOPOVIGOTOVISTE
18. 10. 2017 19.12
-10
SAME LAZI SO VAS PROMET PROTI MARIBORU IZ SMERI LJ JE TEKEL NORMALNO MIMO PRVE NESRECE VSE DO 13.30 NATO JE NASTALA KOLONA ZARADI HELIKOPTERJA PROTI MB... AMPAK LJUBA DAMA MI V SMERI LJ SMO STALI TAM ZE DVE URI IN POL NEKJE OKROG 11 SE JE ZGODILA NESRECA... TAKO DA CE VI RABITA 2.5 URE DA SPROSTITE ODSTAVNI PAS STE PA RES ZMAGOVLCI... VSA CAST VAM CEPRAV SEM BIL V AVSTRIJI PRICA V CCA 20 MINUTAH SO PREMKNILI KAMION POLOZILI PIVNIKE IN SMO ZE SLI NAPREJ ...
maticskafar
18. 10. 2017 19.19
+11
Super ce si pa ti taki frajer pa se pridruzi gasilcem pa jim pomagaj s svojo brihtno pametjo:) ali pa se vozi samo po avstrijski cestah kjer so gasilci sposobni, mi pa ne. Drugace je pa v interesu vseh nas PROSTOVOLJNIH gasilcev, da zadevo resimo cimhitrej ker teh ur mi ne dobimo nikjer placanih in nic.
ssbobo
18. 10. 2017 19.49
Ok. Je gorivo teklo iz rezervoarja na kamijonu al cisterne prikolice.....
maticskafar
18. 10. 2017 20.01
+2
Iz rezervarja na kaminonu ampak nismo morali ustaviti ker se nam je vzigalo in smo gasili potem pa ko je bilo varno tudi za nas smo zaceli z odpravlanjem tudi tega
igorli
18. 10. 2017 20.02
+4
Pusti ga vidiš da ma iq morskega konjička. Jezen je ker je na pivo zamudo. To mu je najbolj pomembno.
igorli
18. 10. 2017 20.02
+1
Pusti ga vidiš da ma iq morskega konjička. Jezen je ker je na pivo zamudo. To mu je najbolj pomembno.
Rene V. Helipadzky
18. 10. 2017 20.19
+1
Upam da se tebi zgodi prometna na AC pa da se ludi postavjo z avtami na vse 3 pase da do tebe neujo mogli.. pa bos lepo pocasi crkuvau z svojo brihtno pametjo
LOPOVIGOTOVISTE
18. 10. 2017 22.10
-5
KAJ SE VAM JE VZGALO LEPO VAS PROSIM ??? NE LAZITE KER NI NI NIC GORELO IN NAFTA NITI NI NEVARNA V RAZLIKO OD BENCINA... POPOLNE NEUMNOSTI PISETE.. DEJSTVO PA JE DA STE ZAPRLI PAS PO KATEREM JE SEL PROMET MIMO NESRECE IN DVE URI IN POL MEGLARILI OKROG KAMIONA... A STE ZA 200 LITROV NAFTE RABLI 2.5 URE ALI KAJ ?? ALI STE 2.5 URE CAKALI DA GORIVO STECE NA ASFALT SKOZI lUKNJO ???
LOPOVIGOTOVISTE
18. 10. 2017 22.20
-6
KAJ SE TU NEKAJ OGLASATE KOT GASILCI.. HKRATI PA DRUGEMU NESRECO ZELITE...HVALA LEPA NESPOSOBNEZI ...PO MOJEM NITI NISTE BILI ZRAVEN IN SAMO NAKLADATE... PRI VSAKI PROMETNI JE ENAKO... MEGLARITE IN MEGLARITE NAMESTO DA BI PREMAKNILI VOZILO IN SPROSTILI PAS CAKATE NA VLECNE SLUZBE IN CESTARJE DA POMETEJO... DELO Z METLO JE NAPORNO...
Rene V. Helipadzky
19. 10. 2017 11.44
Zakaj pa te nisi metle prjeu pa sov pometat??
masak98
19. 10. 2017 16.14
lopovigotoviste.. ti si normalen al ti kr zaj HELIKOPTER da te v ormoz pelje?! ti lazes ocitno pa zalis druge.. stopo bi ven pa pomagal ne pa da zaj simfas?!?
Primosio
18. 10. 2017 16.15
+25
Spet se bom ponovil. V vrhu agencije za varnost prometa in prometne policije sedijo nekompetentni ljudje, kar se je začelo vsakodnevno odražati na prometni varnosti. Me zanima, kdaj bomo dočakali odpoklic teh ljudi.
komunjara 1
18. 10. 2017 16.56
+14
Sedijo teoretiki ki jih vozijo drugi sami na ac z avtom niso spossobni naredit enega km......
kratko in jasno
18. 10. 2017 18.27
+8
ne vem kdo sedi v vrhu, vem pa da za volanom ( praktikov) sedi tri četrt nesposobnih šoferjev, ki ob prometni nesreči naredijo tak kaos na cesti, da si človek ne zna predstavljati, da dobesedno zaparkirajo vse tri pasove, da se rešilcu ne umakne, ker "kao nima kam" in stoji kretenasto na mestu medtem, ko drugi lezejo in vozijo po odbojnih ograjah, da le gre rešilec mimo. Prime te da bi šu iz avta pa nekomu razbil betico!
damirg@email.si
18. 10. 2017 18.32
+4
danes je kriva zapora avtoceste, jutri bo kriva ograja, pojutrišnjem bo pregladka cesta, ... bolniki ne vozit če ne znate.
picolin
18. 10. 2017 22.28
+2
z kratko in jasno se popolnoma strinjam da bi bilo treba veliko ljudi včasih okol kepe
deltex
18. 10. 2017 15.39
+51
Pa kaj naša ljuba država res nima za en modern medicinski reševalni helikopter? Ali 2? Pa naj odprejo račun za prostovoljne prispevke, ni hudič , da ne zberemo denar. Če imamo za brezvezne referendume in TEŠE...
adijostevi
18. 10. 2017 15.46
+51
Bravo!!!!!! Sem siguren, da smo edini, KLOŠARJI, ki nimamo reševalnega helikopterja. Za vse drugo pa je v izobilju. FUJ za državo, ki bi rada bila Švica, prej ALBANIJA!!!
odbojka77
18. 10. 2017 15.51
+23
Tukaj se popolnoma strinjam....za veliko drugih stvari gre milijone...tle smo pa revcki
dr.dare
18. 10. 2017 16.02
+39
če ne bi SDS referendumov razpisoval bi lahko 3 kupli
cirenij
18. 10. 2017 16.05
+24
Ne se sekirat. Glavno, da je za reševanje bank, podpiranje tajkunov, odškodnine zastaranim postopkom zaradi krivde samih "oškodovancev", redne plače politikov, poslancev (glede na ostali folk 100% preveč ), preobilni JU, agencijam, kontrolorjem, raznim brezveznim organizacijam itd. itd.....Za navaden folk ni važno, da bi obstohjal e
cirenij
18. 10. 2017 16.08
+11
dr.dare..........imaš prav. To SDS kontriranje. Referendumi,,.........interpelacije, da se zapravlja čas.....Konkretnih predlogov pa ni in ni. Izgleda, da se 100+10 varno čuva v trezorju, za naslednje stoletje.
pedritsegonita
18. 10. 2017 15.37
+3
Srejmejo zakonm d aje potrebno v primeru prometne z vozilom skrajno desno in kaj vidimo na slikah. Stojijo na desnem pasu. Kaj dela policija? Zakaj niso takoj začeli pisat kazni.