Črna kronika

Z orodjem do smrti pretepel 59-letnico

Ljubljana, 05. 11. 2012 10.50 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Ljubljanski policisti so aretirali 60-letnika iz okolice Kamnika, ki naj bi se domnevno zaradi dediščine sprl z 59-letnico. Moški je žensko do smrti pretepel z orodjem.

Moški se je policiji zvečer predal sam.
Moški se je policiji zvečer predal sam. FOTO: Thinkstock

Kriminalisti Policijske uprave Ljubljana so zaradi suma storitve kaznivega dejanja umora v soboto zvečer odvzeli prostost 60-letnemu moškemu iz okolice Kamnika. Kriminalisti so ugotovili, da se je 60-letnik istega dne v popoldanskem času v stanovanjski hiši sprl z 59-letno žensko, prepir pa je prerasel v fizični obračun, v katerem je moški žensko z orodjem tako hudo poškodoval, da je ta na kraju umrla. Prepiru naj bi botroval spor zaradi dediščine.

60-letnik se je v večernih urah sam zglasil na eni izmed policijskih postaj na območju Policijske uprave Ljubljana, kjer so mu policisti odvzeli prostost. Osumljeni bo s kazensko ovadbo priveden k preiskovalnemu sodniku.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (59)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Jaka..
06. 11. 2012 15.45
+7
koliko je primerov ko se še pokojni ni niti ohladil,pa se že pogovarjajo--prerekajo čigavo bo kej,...
Jimi1
06. 11. 2012 18.35
+2
Se je to že na dan po pogrebu starega očeta začelo, pa pok. oče ni dovolj hitro ukrepal za zaščito svojih vlaganj, kar je na koncu tudi njega v grob spravilo...
Pacek22
06. 11. 2012 13.58
+1
to je bilo v komendi ne v kamniku
Jaka..
05. 11. 2012 19.03
+39
starša sta mi umrla pred leti in še na misel mi ni pršlo,da bi kaj zahteval ,ponosen sem da ostane vse na kupu in danes s ponosom se oglasim doma na kavi,..noben me grdo ne gleda in vsi-bratje sestre smo si dobri,....pa je bla tud razprava,..ampak sem reku ne ,...odrekel sem se vsemu in vse pustil bratu in sestre so isto storile,pa kmetija ni mala in kar nekaj dnarja bi lahko iztržu samo raje imam lepe odnose pa da se poveselimo skupaj in pomagamo če je komu potrebno toliko o ljudeh ki so požrešni,.. na koncu pa nč ne nesejo s seboj v grob,...ni vse bogastvo ,..so se druge vrednote bolj pomembne
Jimi1
05. 11. 2012 20.26
+16
Očitno je tvoj brat že prej funkcionalno "prevzel" kmetijo, se ti pa hudo zameri. če vanjo vlagaš 35 let, nato jo pa en "klerofašistični pritepenec", ki na njej nikoli ni delal, ne nič vanjo vložil ,spelje in pljuje po tvojem dobrem imenu....
Jaka..
06. 11. 2012 08.27
+3
popolnoma se strinjam s teboj,sicer je pa od vsakega človeka odvisno al mu je v interesu denar al poštenje ,...seveda v tvojem slučaju bi tud jaz znoru ,...sam v večino primerov je v igri požrešnost ne pa da so potrebni,ampak jaz imam več ko pridem domov in mi brat natoči flaškon vina in da klobaso ,..
Darko32
06. 11. 2012 09.46
+4
Jaka.. Prebral sem tvoje razmišljanje in se popolnoma strinjam z tem. So primeri, ko se je eden izmed sorodnikov odpovedal svojemu deležu samo, da ostane vse skupaj. To dobronamerno dejanje pa se izkoristi in sedaj tisti, ki je vse dobil proda. Tudi sam poznam primer, ko je se po smrti staršev odpovedala hči svojega deleža in potem je v bistvu žena od brata te hčerke prodala vse skupaj. Žal sedaj je to početje povzročilo spor. Vsak prenese prevaro na drugačen način. Jaz vedno pravim, da največ škode povzročijo odvetniki, ki ciljajo samo nato, da poberejo čimveč denarja in se tudi zlažejo ljudem in jim svetujejo v svoj prid. Zato ti JAKA dam popolnoma prav in jaz bi naredil isto če bi imel možnost.
Jaka..
06. 11. 2012 10.17
+3
darko32 ni lepšega kot priti v svoj roj.kraj, kjer so te vsi veseli, če bi pa dobil delže, tam nimam več kaj iskati,...meni to več pomeni,kot ves denar al njiva, gozd,....res pa je da v tem primeru kjer drugi služijo na trvojih žuljih si pa tega nebi dovolu in bi zahteval svoje vsekakor,...sam veeno ni vredno ubijati ,.... ima palca za vsakega , bi pa vdarlao na drug način ,.....,..kajti dnar še nikjer ni prinesel sreče....no če je tisti ki je dobil se odloči da proda je pošteno da del dnarja da tudi tistim kateri so se odpovedali v veri da se to ne bo prodajalo ,...
Jimi1
06. 11. 2012 10.39
+1
Pri meni je na koncu, še od onega kar sem uspel po očetu v njegovem imenu iz naslova dediščine po starem očetu (njegova vlaganja so bila itak izgubljena, ker so ga prevarali, da ni pravi čas ukrepal) iztožil in v delitvenem postopku dobil, na koncu pod hujskanjem sorodnika še moja sestra svoje 1/2 dele hotela. Hoteli so me prisiliti v prodajo izborjenega namreč. K sreči mi ob precej pričah na koncu ni bilo potrebno na sodišču dokazovati svojih vlaganj v vse skupaj, pa tudi stroškov razdelitve in borbe ne.... Sem pa vzel posojilo in ji izplačal goli delež po očetu in še kakšnega jurja več, da bo končno mir.... Tako kot oče v času svoje bolezni, jo tudi jaz po temu zelo redko videvam... Obstaja pač očitno neki "slab občutek" ob vsemu na njeni strani glede na to, kaj mi je nahujskana od lenega "pritepenca" vse hotela vsiliti....
Jaka..
06. 11. 2012 15.41
+4
jimi1 ampak vedi še vedno in povsod na koncu na površje priplava poštenje,...kako naj sedaj tvoja sestra tebi v oči pogleda oz.pride na dom staršev,tam je ona sedaj tujka,no pri nas pa že vse generacije nevem koliko nazaj si niso delile kmetije in upam da se je ne bo tudi v prihodnje vsaj tako kaže,čeprav kmetija bolj slabo obratuje,se jo bolj vzdržuje in ponosn sem na to,da je tko kot je,moji otroci in bratovi otroci se obiskujejo ,ne predstavljam si da bi bili si tujci,....tistemu k dnar v glavo stopi je pogubljen jim1 ti pa maš vsaj mirno vest in prej te bo sestra rabila kot ti njo,...
arto56
05. 11. 2012 17.19
-6
foter- gospodar že ve zakaj komu je kaj pustil. do teh traparij pride , ko se vmeša sodstvo.
mirko53
05. 11. 2012 16.59
+2
Take stvari so se vedno dogajale in nehajte iz vsake prigode delat povezave s sedanjo situacijo, ker je to preprosto butasto!
Miki777-
05. 11. 2012 15.55
+10
ljudem se meša. Nič čudnega, da se meša tudi vremenu
142
05. 11. 2012 15.20
+23
Žal mi je žrtve kot tudi storilca, saj je sistem v kakršnem živimo nesprejemljiv in on piše take žalostne zgodbe. Kar pa se dedovanja tiče, nekaj sem dobil in za to sem hvaležen. Naši predniki so si vedno razdelili (običajno ob smrti gospodarja) vse v največ petih minutah in upam da je to ostalo v naši krvi in bomo še naprej hvaležni za vsako dobrino in ne le razmišljali kako bo čimveč moje. NI VAŽNO DA SE TI NIČ NE DA, VAŽNO JE, DA SE TI NIČ NE VZAME.
divus
05. 11. 2012 16.07
+22
kaj boste pa rekli na to, da nekdo dela celo življenje kot živina, pa ti pride sorodnica bližnja, ki nikoli ni s prstom mignila in ti pobere vse, kaj porečete na to?
Darko32
05. 11. 2012 16.24
+5
tesarka SAm sicer nimam izkušenj z tem, vendar poznam veliko takšnih zgodb, ko delajo nerede prav razne žene sorodnikov ali pa možje in hujskajo en proti drugemu. Človek je ves čas vozil starše k zdravniku vsak dan jim je prinesel hrano in mama je samo naročila kaj naj prinese. Celotni objekt je vzdrževal prav ta sin. Ko pa je oče umrl je uredil vse v zvezi pogreba in tudi plačal vse stroške. Drugi otrok ni prispeval nič in tudi ni nihče zahteval od njega. Ko je pa še umrla mama po so ga začeli vlačiti po sodiščih in pa maltretirati. Hišo so ocenili slabše kot hlev ter šteli vsak obisk v bolnici in prinešene
Sašo Peterlin
05. 11. 2012 17.09
-2
Darko ti nič ne veš o tej zgodbi zato bodi tiho!!!!!!
Darko32
05. 11. 2012 17.59
+0
ALONSO FAN Glej imena ne bom govoril in tudi ne kje se je to zgodilo. Lahko pa ti povem, da sem bil tudi večkrat na obisku pri teh ljudeh in poznam dobro oba starša in tudi tega fanta. Žal je tudi mama tega fanta tarnala kako jo tamlada zajebava. Opravljali smo vzdrževalna dela na strehi, katera je plačal njen sin, ki je z njimi bil doma. Z tem ti hočem povedati, da ni čudno, da se komu strga in naredi masaker.
Sašo Peterlin
05. 11. 2012 19.52
+2
Est sicer njih ne poznam podrobno vem pa ,da ta sin ni nikoli nic prispeval vse je vzdrrževal mož od pokojnice......
Jimi1
05. 11. 2012 20.28
+4
Ali si prepričan, da poznaš celo-neprirejeno zgodbo....?
Darko32
05. 11. 2012 20.46
+1
ALONSO FAN Glej navedel sem ti samo eden primer, kjer je sin vlagal v nepremičnino staršev zato, ker so bili starši bolni in nista mogla vzdrževati hiše. Sin skrbi za svoje starše in tudi vzdržuje objetje, kjer živijo. TAko plača sin recimo vsa obrtniška dela, ko obrtniki recimo izstavijo račune. Žal v tem primeru je njegov oče umrl več kot 15 let prej kot mama. To je samo ena žalostna zgodba, kjer se po smrti staršev zapnejo zaradi dediščine in potem ni čudno, da se komu strga.
Sašo Peterlin
05. 11. 2012 20.48
+1
Darko32
05. 11. 2012 20.52
+5
ALONSO FAN Glej teh problemov, kot sem navedel za ta primer je žal ali na srečo nimam. Nisem imel problemov z sorodniki in tudi nikoli se nismo zapenjali zaradi nekih oslarij in oslovske sence. Še več rešili smo probleme v 15 minutah in to še danes drži. Celo organizirali smo srečanje vseh sorodnikov in imeli piknik.
ebiga
05. 11. 2012 14.19
+24
Žlahta je strgana plahta..........šele ko pride do dedovanja spoznaš s kom si bil celo življenje v sorodu. Jaz sem že prej poskrbel, da vidim kdo je kdo......in vino veritas. Naliješ ga ko norca pol pa bereš med vrsticami. Tako si malo manj presenečen.........
Jimi1
05. 11. 2012 14.57
+18
No jaz sem s svojimi sorodniki zaključil, da tudi na "dober dan" še redko komu kaj odgovorim.... Tako so vsa presenečenja v bodoče odpadla...
ni_mi_vse_eno
05. 11. 2012 15.13
+8
Imaš prav tarzan, v vinu je resnica, zavore popustijo :)
Darko32
05. 11. 2012 15.13
+7
Jimi1 In mislim, da si edino prav naredil.
periot22
05. 11. 2012 20.29
+5
Starši so krivi da pride do sporov ,med otroki ker premoženja prej ne razdelijo ko pa preminio je pa vse narobe!j
Darko32
06. 11. 2012 09.55
+3
periot22 To kar ti praviš se popolnoma strinjam. V eni hiši ne moreta biti dva gospodarja. Prav tako na enem dvorišču, saj so potem vedno problemi takšni ali drugačni. Jaz odobravam to, da starši razdelijo med lastne otroke in recimo kdor je doma dobi več. Recimo če nekdo hoče graditi mu je potrebno to omogočiti. Če gledamo globalno takšne kmetije gredo lahko v razvoj, ker imajo lastniško strukturo rešeno. Če pa gledamo globalno pa je tudi sočasno rešen razvoj na tem mikro področju in potrošnja se lahko normalno obrača. Ko pa odvetniki in sodišča blokirajo pa bi jaz vsem pobral oziroma zmanjšal pokojnine, saj z svojim delom niso omogočali razvoja, ko so šli opravljat dela z žlehnobo.
jezni_jezek
05. 11. 2012 14.12
-1
zdaj ko je kriza čez dalje več se bo tole dogajalo :( meni itak nimajo kaj vzet
pederpan
05. 11. 2012 14.03
+0
shiiiiiit pa jst sm iz gmajnic :/
loty1
05. 11. 2012 14.40
+1
V prispevku nič ne piše , da se je to zgodilo na Gmajnic..
Skdesni
05. 11. 2012 14.01
+13
Da niso Veharji oni prej še pokradejo.
Guru2
05. 11. 2012 14.01
+3
Neuradne informacije so, da je bilo to orodje ključ 14.
bpeter1
05. 11. 2012 13.43
+1
GTR
05. 11. 2012 12.52
+3
Na Gmajnici se je tole dogajal? Jao, kaj ljudje počnejo... katastrofa
ki?ibleko
05. 11. 2012 11.56
+6
tipični slovenski živci :/ jbg
ptvsopdri
05. 11. 2012 11.51
+39
te kar prime, da bi nekoga ubil, ko vidiš kako ti bližnja žlahta sistematsko, prikrito in načrtno deluje v smeri, da te pokradejo za dediščino.. še hujše je, ko vidiš očeta, ki si najde novo ljubico in jo zalaga z luksuzom, ki ga stari družini nikoli ni privoščil in potem ti nova ljubica še enkrat reče, da pričakuje, da se odpoveš dedovanju po očetu v zameno za enosobno stanovanje, medtem, ko si je ona že zagotovila oporoko za par milijonov premoženja in potem vidiš, da bo življenje tako, da se ti boriš za par sto evrov na mesec, druga polovica družine pa živi v razkošju, kjer nikomur nič ne manjka..
kleopatra-1
05. 11. 2012 11.57
+36
Tukaj se je potrebno samo odločiti, kaj ti več pomeni - mir v duši ali dediščina? Jaz sem se odločila za prvo varianto. Držim se pregovora - bolje krompir v miru kot zrezek v prepiru. Imam roke, imam glavo, znam delati in to je dovolj. Ne čakam, da mi kdo kaj da. Oče me pa tudi ne kliče, je dobro založil ljubico. Naj se imata lepo. Jaz se imam tudi.
kleopatra-1
05. 11. 2012 12.01
+20
me pa vseeno malo zanima, po kakšnih kriterijih 24 ur pri smrtih odpre komentarje - naj odpre vse ali pa nobenega.
ptvsopdri
05. 11. 2012 12.01
-8
če pa si zamislimo hipotetično situacijo, da ima rimski cesar ženo in sina prvorojenca in nato dobi drugo ženo s katero ima tudi sina drugorojenca, je zelo verjetno, da si bo druga žena želela, da bi njen sin drugorojenec postal cesar rimskega imperija.. mati prvorojenega sina bo pa vedela, da je njen sin v nevarnosti zato, ker je namenjen za naslednika svojega očeta na prestolu.. od tukaj naprej se igra po teoriji iger oziroma zapornikovi dilemi.. mati prvorojenega sina mora čimprej zastrupiti oćeta, novo ženo in drugorojenega sina in s tem postaviti svojega sina na prestol, ker drugače bo druga žena zastrupila njenega sina, ona bo pa končala v samostanu in s tem zagotovila prestol drugorojencu... tako je to, kadar je premoženje v igri, če ni premoženja, potem dediščina sploh ni pomembna.. ko vidiš, da te nekdo želi okrast za prihodnost in položaj v rodovni liniji, potem se mi zdi tak umor pravično in zakonito dejanje
kleopatra-1
05. 11. 2012 12.03
+25
noro razmišljanje. Nikoli ne bi pomislila ubijati zaradi premoženja ali položaja. Žal pa nisi edini, ki tako razmišljaš, zato imamo ta članek.
mario.g
05. 11. 2012 12.30
+9
Verjetno je hotel napisat, da v zgornjem primeru ubiješ ali pa te ubijejo. Ali zmagaš ali pa izgubiš. Ali gledaš svojega sina in njegovo potomstvo, ali pa gledaš sina druge žene in njegove otroke, medtem ko je tvoj otrok umrl na sumljiv način. Zgodovina je polna takih dogodkov pri rodbinah, ki so imele bogastvo in politično moč. Denar predstavlja varnost, preživetje in kvalitetno zdravstveno oskrbo in če ti nekdo ta denar vzame, potem je to tako, kot da ti vzame življenje. Nekateri si lahko privoščijo vrhunsko zdravstveno oskrbo in redne preglede, druge napotijo v čakalno vrsto potem, ko so se metastaze že razširile po telesu.
Jimi1
05. 11. 2012 12.54
+9
kleopatra-1...Jaz tudi ne do kdaj nisem videl, da nekateri načrtno brez najmanjše vesti spravijo v grob tvojega starega očeta, čez 5 let pa še očeta, pa tudi mene so hoteli z enakimi sredstvi,pritiska, kraje,laži,fizičnega nasilja, groženj....kar je bila za policaje "družinska zadeva".... Žal mi je edino za to, da sem očeta preprečil v nameri da "zreducira" svojo pohlepno žlahto, predno je zbolel in umrl. No nato je še mater dobila 35 let mlajšega, kot je bil oče in dokončno materialno uničila takrat še mene in sestro. Prav za prav se ob takšnem sistemu niti ne čudim več, ko nekomu vzdigne "pokrovko" in si "spremeni" svojo okolico. Pohlep je obojestransko grd greh, škodljiv napram žrtvam in onemu, ki mu podleže....
Jimi1
05. 11. 2012 13.02
+3
marijo.g ....ja sem bil v tej situaciji, pa res je. No sam sem ogromno denarja pognal, da sem moralno odgnal pohlepneže celo od mojega ustvarjenega kapitala-osnovnih življenjskih sredstev in bom do smrti pripravljen, da vsak trenutek fizično obranim lastno življenje, če še kdaj pridejo nad mene.
kleopatra-1
05. 11. 2012 13.17
+11
Jimi, jaz sem se pa preprosto umaknila. Naj vse požrejo in spijejo, samo da imam mir. Kar imam, sem si ustvarila z lastnimi rokami in se mi ni treba pred nikomur braniti in nikogar napadati. Mir v duši.
Jimi1
05. 11. 2012 13.22
+6
Pri meni umik ni bil več možen, samo reševal sem še, kar se je dalo, poleg materialnega so me hoteli kot očeta in deda še fizično uničiti.... Vsaj svoje golo življenje in stvari, ki sem jih soustvaril z očetom sem delno uspel rešiti, tako da mi je ostalo premoženja, da sem sam na svojem in kjer sem se pravno formalno z vsemi sredstvi upravičen braniti, če me nekdo poskuša ugrožati.... No na koncu so me pa še za "zaj-ebanega" razglasili klerofašistični pohlepneži....
Darko32
05. 11. 2012 14.58
+5
kleopatra-1 Imaš prav. NE oporekam tvojemu razmišljanju. Vendar moraš vedeti, da so nekateri pokvarjeni do konca. Jaz poznam primer, ko je človek kupil nepremičnino in jo je pošteno plačal. Z sosedi je določil mejne točke za njegove stroške. Sosedi so soglašali z postavljenimi mejnimi točkami. Hiša je dvorišče točno določeno in tudi z sosedi ni bilo problema. Potem pa je drugi sosed prodal svojo nepremičnino in povedal mu je vse okrog mejnih točk. Površino do kje ima zakonske pravice mu je tudi pokazal. Poglej pa sedaj se dogaja, da tega lastnika te parcele, ki je plačeval vse izmere in po kupni pogodbi pridobil lastništvo se ga naganja iz tega objekta in se mu hoče podreti streho nad glavo. DA je mera polna nihče nikoli ni zanikal in tudi kolikor sem videl ni zanikal kupnih pogodb. Tudi sodišča ne. Torej kaj bi svetovala temu znancu, katerega omenjam da naredi. Če gledamo zgodbe ni čudno, da imamo takšne primere. JAz mislim, da je moralo temu priti že preko glave, saj so primeri, ko trajajo tožbe tudi do 30 let. Najkrajšo sodbo je potegnil ta in privarčeval 30 let sodb in nategovanj. ŽAl se grdo sliši, vendar to je za bodočnost.
Jimi1
05. 11. 2012 15.03
+5
kleopatra-1...V našem primeru je oni "pritepeni" "dedič" na koncu še one ki so mu v "svinjerijah štango držali" na koncu na "kahli" pustil, tako da so se bolj ali manj še sami med seboj pogrizli, vendar ne tožili(ker dogovorov ni bilo na overjenem papirju). Žlahta je popolnoma razpadla, lenuh pa je tudi že dobro pognal do česar je z "mešanjem dreka" prišel, otroci sinovi pa so se mu v glavnem razbežali po svetu....
olgcaa
05. 11. 2012 15.12
+3
nefretete
05. 11. 2012 11.51
+14
Heh, nobeden nič ne odnese s sabo onstran...tostran pa je samo za zgago in netenje prepirov vsaka reč, ki je ne potrebuješ nujno za preživetje. Iluzija.
kleopatra-1
05. 11. 2012 11.58
+26
Se popolnoma strinjam. Nikoli ne bom razumela, zakaj se dediči prepirajo med seboj za materialne stvari, za katere večina ni naredila nič. Samo pobirali bi radi.
Jimi1
05. 11. 2012 12.58
+4
Moj oče je cca 35 let garal vsak popoldne in vse praznike (večkrat z menoj) na kmetiji od katere je žlahta polnila svoje malhe, nato pa so enega lenuha za dediča izbrali (zeta pri hiši so izbrali zetje) ,pa je šlo ves neplačano delo v nič.... Kmetija pa enako izsekana po gozdu in v razprodaji...
kleopatra-1
05. 11. 2012 13.18
+2
Jimi, naša tudi. Še vedno vztrajam, da se zaradi materialnih stvari ne splača obremenjevati.
Darko32
05. 11. 2012 15.06
ochi
05. 11. 2012 11.42
+9
če bi se predal, preden je v roke prijel orodje, bi bil isto brez dediščine, a vsaj imel bi miren spanec.
Jimi1
05. 11. 2012 13.06
+4
Morda bi pa zbolel zaradi živcev in umrl. Nikjer ne piše, koliko od te \"dediščine\" je tudi sam soustvaril....
vlak
05. 11. 2012 11.40
+12
Kruta smrt.Dediščina naredi veliko gorja pri nekaterih ljudeh,samo,da pa človeka umoriš ni opravičilo za tako dejanja.
Jimi1
05. 11. 2012 13.07
+14
Samo vpleteni poznajo celo zgodbo in njeno (ne)pravičnost. Ne moremo soditi onemu česar ne poznamo !