Črna kronika

Voznik relija zapeljal med gledalce; umrli dve osebi

Marseille, 19. 05. 2012 17.24 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Na jugu Francije je voznik relija storil hudo napako. Na križišču bi moral zapeljati desno, a je zdrvel naravnost med gledalce. Dve osebi sta umrli, 17 pa je poškodovanih. Med poškodovanimi je tudi nekaj otrok.

Na reliju v južni Franciji se je zgodila nepričakovana nesreča. Eden od udeležencev dvodnevnega relija bi moral na križišču v bližini mesta Plan-de-la-Tour, ki je le nekaj kilometrov oddaljeno od sredozemske obale, zapeljati desno, koder je vodila proga. Iz neznanega vzroka pa je zapeljal naravnost, kjer so stali gledalci.

Po navedbah francoskih medijev sta življenje izgubili dve osebi, gledalec in redar, 17 pa je poškodovanih. Francoska televizija France 24 TV poroča, da so štirje hudo poškodovani. Med ranjenimi je tudi nekaj otrok.

V bolnišnico so zaradi lažjih poškodb odpeljali voznika, ki je povzročil tragedijo. Policisti ga bodo zaslišali takoj, ko bo to dovoljevalo njegovo zdravstveno stanje.

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (66)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Sandi Frankovi?
21. 05. 2012 14.52
+10
čudno da ni več nesreč,gledalci so krivi saj stojijo čist ob progi eni i na progi.vozniki nič krivi,krivi organizatorji
Symbolic
21. 05. 2012 16.11
+2
Velikokrat so res gledalci krivi, vendar na posnetkih je trak, ki označuje mejo do kam pridejo gledalci, zelo blizu dirkalne proge, kar pomeni : izrecna krivda organizatorja ... Dokaz za to je tudi nastradali varnostnik, ki je zagotovo bil "na varnem"... Sem pa dal+, ker se strinjam, da voznik pri tem nič ni kriv... Če ste spremljali Tour de France, pa imate pravo sliko bebcev op progi... pa je to kolesarska dirka, tu pa nastradajo po navadi le kolesarji, ne pa gledalci...
JEZNI_JAGER
21. 05. 2012 14.01
+8
Sama sreča, da je bila nesreča "nepričakovana"! Si predstavljate, kako bi bilo, če bi bila "pričakovana"? Mislim, no... novinarji! Halooo! Vem da ste matematiko, zemljepis in zgodovino prešpricali (ali pa prespali), samo tole pa res ni za pozitivno oceno! PA NE ME SPET TAKOJ BRISAT!
S4ndi
21. 05. 2012 13.58
+4
Seveda zdaj pa je voznik kriv... Kaj pa stojijo tam...
XenoSlo
21. 05. 2012 11.52
+14
Kdor stoji meter od tekmovalne steze na rallyu je neumen. Jaz ne bi. So pa fanatiki.
kumrowc
21. 05. 2012 12.27
-11
to je point rallyja da se lohku dotaknes dirkalnika....pomagas vozniku v nesreci...pomagas spravit dirkalnik na cesto...si tudi ti del dirke...
XenoSlo
21. 05. 2012 12.29
+11
Misliš da bo tebi taisti voznik prišel pomagat, ko boš ti v bolnici?! Mal dvomim.
Hugh_Mungus
21. 05. 2012 10.08
+17
Ja zdej pa njega obtožit za svojo neumnost! Organizatorja bi mogli u čuzo spravt, ker dovoli firbcem stat tik ob progi in na "izletnih conah"! Kdaj se bo narod navadu, da je to nevarno?! ehh... naravna selekcija pa to.
majorb
21. 05. 2012 10.04
+12
pa kaj se ti francozi gredo? Dirka je bila organizirana in zavarovana in ne more biti tekmovalec kriv za nezgodo.
primorc123
21. 05. 2012 08.59
+15
vozniku prav nič . on je dirkal po dirkališču in na nobenem dirkališču ni ljudi,,ne pri motorjih,formulah itd. ljudje so prav sami krivi kje se postavljajo. jaz ko grem gledat rally se vedno postavim na hrib med drevesa tako da sem siguren in še senco imam
flamengo
21. 05. 2012 08.38
+8
Krivda organizatorja, ker ni poskrbel za varnost, in pa gledalci sami, ki nimajo dovolj soli v glavi. Žal bodo krivdo in moralno odgovornost naprtilu vozniku.
sergeja115
21. 05. 2012 08.22
+11
Sej prov RES!! Kaj pa majo učke k filane paprike pa rinejo nos...na cisti rob ceste......otrok mi je žal...sam njihove starše pa najmanj 12.mesecev zaprt pa tepst !!!!!!!!!!
Brabus
21. 05. 2012 08.11
-2
Če se podrobno pogleda posnetek, se mi zdi, da je desno prednje kolo trznilo v desno, potem pa kar naravnost.To je moje osebno videnje.
primorc123
20. 05. 2012 23.37
+0
na youtubu napište in kliknite prvi filmč: Dramatique accident au 14e Rallye régional des Maures (Var) 2012
Kozorog123
21. 05. 2012 07.42
+3
Uuuu grdo. Tole je pa res vprašanje kaj je bilo krivo za nesrečo?
primorc123
21. 05. 2012 09.16
+5
tu je pa eden filmč kako izgleda vožnja po teh cestah iz avta.en kup križišč,velika hitrost in kar je najbolj zastrašujoče..ljudje ob cesti in na zunanjih straneh ovinkov,kar je dobesedno smrtna obsodba !
primorc123
21. 05. 2012 09.17
+0
yout , prvi filmč Rallye Plan de la Tour 2012 ES1 SEAT IBIZA N°65 Caméra embarquée.
kumrowc
21. 05. 2012 12.35
-1
pomisli zdej 320 KM 850NM in 4x4...ow yea baby:)
goričan
20. 05. 2012 21.34
+6
Na rally-ju odgovarja vsak sam za svojo kožo in življenje. Več kod 10 let sem bil sodnik ob prodi na takih prireditvah in morali smo poskrbet sami kje stojimo da bomo kolikor toliko na varnem. Nikoli pa ne veš zakaj lahko avto zleti s ceste. Nikoli ne moreš vsega predvidet
VejnDzon
20. 05. 2012 22.41
-4
beton
20. 05. 2012 17.22
+8
kje je video?
rokec9
20. 05. 2012 15.46
+25
Kdor gleda reli v živo, ob progi mora vedeti, da je on SAM kriv za to kaj se zgodi z njim, če kdo zleti s ceste! Reli voznik ni prav nič kriv, če zleti s ceste v kakem ovinku, tam pa so gledalci, kar se da ob progi, če ne celo na njej...gledat reli v živo od blizu je nevarno in vsak se mora tega zavedati, tako da če se komu kaj zgodi je po mojem najmanjša krivda na vozniku!!
tir1A
20. 05. 2012 13.03
+11
Za varnost gledalcev ni bilo dovolj dobro poskrbljeno. Saj se pri reliju pričakuje, da obstaja možnost, da vozilo lahko zapelje s cestišča. .. Voznika lahko kaznujejo kvečjemu le zato, ker je zapeljal s ceste, ne pa tudi zaradi posledic, ki jih je s tem povzročil...
Luka Kova? 1
20. 05. 2012 12.01
+54
zaradi takih nesreč, kot je tista na 2.00 (youtube: 1986 Rally Of Portugal Accident) so prepovedali najbolj atraktivno skupino dirkalnikov, t.i. grupo B, krivi pa naj bi bili prehitri in prenevarni avtomobili. pa sami presodite ali je za nesrečo kriv voznik, avto ali gledalci, ki stojijo na samem robu ceste! 24ur, ne brišite komentarjev ker so boljši od vaših člankov!!
salabajsek123
20. 05. 2012 13.08
+12
Kozorog123
20. 05. 2012 13.21
+9
Ampak ne moreš verjet kako so bli gledalci postavljeni tik ob robu ceste in to tako na notranji, kot tudi še bolj nevarno na zunanjji strani.
tim.slum
20. 05. 2012 22.27
+6
"24ur, ne brišite komentarjev ker so boljši od vaših člankov!! " 2x
Andrej Keše
20. 05. 2012 11.40
+10
Kaj m ajo fakerji za stat na zunanji strani ovinka? sej res da se bolje vidi, sam osnove fizike so mel pa tud vsi v šoli...
aljosa00
20. 05. 2012 11.35
+15
na you tube je posnetek,nesreča se je zgodila na zaprtem delu proge oz. ograjenem dirkališču.vozilo je pred tem večkrat obrnilo na streho in ga preko zaščitne ograje vrglo med gledalce,tako da dejansko gre za nesrečo,24 ur pozanimajte se malo.*
FU.EU
20. 05. 2012 11.48
David Kljucevsek
20. 05. 2012 11.17
-25
OMG ka ni blo jasn vozniki??
tir1A
20. 05. 2012 13.09
+5
Kaj ni blo jasno organizatorjem, ki niso poskrbeli za varnost gledalcev, če že sami gledalci to ne znajo!
19952012
20. 05. 2012 15.20
+10
Hugh_Mungus
21. 05. 2012 10.27
no sej, zarad takih, pa pol prihaja do teh nesreč. Otroci take stvari glejte raje na ekranu.
LKOHOL
20. 05. 2012 11.07
+2
tako bi mi morali z tajkuni in nesramnezi oz neolikanimi lopovi in klani povozit za slabe cloveske odnose:)