Črna kronika

Na Bavarskem dvoru v nesreči poškodovan kolesar

Murska Sobota, 06. 08. 2013 16.01 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Na Bavarskem dvoru v Ljubljani je voznik mestnega avtobusa trčil v kolesarja. Nesrečo je domnevno zaradi nepravilne vožnje povzročil kolesar, ki je bil lažje poškodovan. V nesreči v naselju Rakičan pa je kolesarka utrpela hude poškodbe. Pri prečkanju ceste jo je voznica opazila prepozno.

Na Bavarskem dvoru v Ljubljani se je danes popoldne zgodila prometna nesreča, v kateri sta bila udeležena mestni avtobus in kolesar.

Prometno nesrečo je domnevno zaradi nepravilne vožnje povzročil kolesar, v katerega je trčil voznik mestnega avtobusa. V nesreči je bil kolesar lažje poškodovan, je sporočila tiskovna predstavnica PU Ljubljana Maja Ciperle Adlešič.

Kolesarke voznica ni opazila

Še ena nesreča, v kateri je bila udeležena kolesarka, se je dopoldne zgodila v naselju Rakičan.

72-letna kolesarka je pravilno prečkala vozišče na prehodu za pešce. V tistem trenutku je voznica osebnega vozila trčila v desni bok kolesarke. Slednjo so odpeljali v Splošno bolnišnico Murska Sobota. Utrpela je hude telesne poškodbe.

Preiskava je pokazala, da je voznica osebnega vozila kolesarko opazila prepozno. Policija zato vse voznike v teh vročih dneh še posebej opozarja, naj bodo strpni in previdni v prometu.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (44)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

jaka
06. 08. 2013 19.29
+0
NAj mi nekdo razloži, kako KOLESARKA PRAVILNO PREČKA CESTO NA PREHODU ZA PEŠCE????? Če je PRAVILNO potiskala kolo čez prehod za pešce, potem NI BILA KOLESARKA!!! Če je KOLESARILA čez prehod za pešce, potem NI PRAVILNO prečkala cestišča!!! Res bi rad realno razlago, saj to, kar je napisano ne pije vode....
jaka
06. 08. 2013 19.40
-3
Res ne vem, zakaj mi je nekdo nalimal minus???? Res me zanima razlaga te situacije!!!
mamovam
06. 08. 2013 21.09
+1
to pomeni, da lahko samo pešec uporablja prehod za PEŠČCE, kolesar pa lahko kakšen meter vstran pelje preko ceste kako žeči ali kaj??
jaka
06. 08. 2013 21.17
+1
Kolesar nima kaj iskati na zebri, razen če potiska kolo ob sebo, ampak potem ni kolesar, amkak je PEŠEC!!!
lilyannrose
06. 08. 2013 22.14
+8
Kolesar sme prečkati prehod za pešce le v primeru, da gre peš in ob sebi potiska kolo. Preverite malo na policiji preden pišete neumnosti.
jaka
06. 08. 2013 22.36
+0
DA, toda tedaj ni kolesar, ampak pešec s prtljago...
civitasstain@gmail.com
06. 08. 2013 22.59
+4
Jaka! Jaz sem pa že videl, da sta na semaforu označena in pešec in kolesar? Že imaš dolgo časa vozniško?
BMWmunja
06. 08. 2013 23.35
+5
Nekateri prehodi (predvsem vsi tisti v krožiščih) imajo na cestni talni označbi narisano zebro za pešce in takoj zraven progo za kolesarje. Slednji imajo tam prednost in jim s kolesa ni treba stopiti. Če pa na cestni talni označbi ni narisana kolesarska proga, pa je treba kolo potiskati preko peš. Seveda to ne odreši krivde kure za volanom, ker je pred prehodom treba ustaviti v vsakem primeru, tudi če je na njem kotalkar ali pes. Obvezno ustavljanje je pri znaku osemkotnika STOP, neobvezno pa ob znaku odvzem prednosti (navzdol obrnjen enakostranični trikotnik), če je seveda prehod prost.
jaka
07. 08. 2013 07.24
-5
Žal, sem res že star voznik, saj takšnega znaka še nisem videl, ali pa se vozim samo po ruralnem okolju, kjer teh težav ni. Sicer pa naj sedaj cesto kar zaprejo, tako, kot je namenjeno v Pirničah z Lipo! Ko je piz*arija, se vse zapre, pa ne bo nikoli več težav!!!
neobremenjen_
07. 08. 2013 07.56
+3
Da razjasnimo zadevo. Eno je prehod za pešce, ki je označen z zebro, in po njej se ni dovoljeno voziti s kolesom, drugo pa je prehod za kolesarje, ki je označen črtkano, kjer se lahko kolesarji vozijo ne da bi stopili iz kolesa. Ponekod so prehodi kombinirane, s tem da je prehod za pešce ponavadi na levi strani, prehod za kolesarje pa na desni strani, s povdarkom da sta oba dobro označena.
gostgozd
07. 08. 2013 08.38
+1
če se ne motim, je povsod tam, kjer je kolesarska steza, tudi del kolesarske speljan ob prehodu za pešce - torej NI potrebno iti dol s kolesa. kjer pa ni kolesarske steze, pa se kolesarji peljejo po cesti - torej jim spet NI treba iti dol s kolesa. nikoli nisem čisto dobro razumel te logike, da bi moral kolesar stopit s kolesa ko prečka cesto. ..zakaj potem ne zahtevajo od avtomobilistov, da na semaforju ugasnejo motor in avto čez križišče preprosto porivajo.
Jaz198X
06. 08. 2013 18.57
+5
Nekateri kolesarji so res nespametni in se vozijo kot, da bi bili edini. Vendar nekateri vozniki avtomobilov prav tako, kolikokrat moram z biciklom zabremzat, ker oseba v avtu pospeši z vožnjo, da se mu ni treba ustaviti tam kjer imam jaz prednost! Kot pešcu pa prav tako iz istega razloga pogosto obstojim sredi prehoda, ker se gospodu v avtomobilu ne da ustaviti in tako še pospeši.... Če pa je bil danes v nesreči kolesar na pasu za buse si je seveda sam kriv, vendar bi voznik avtobusa lahko bil tudi bolj previden, če že ima kolesarja na svojem pasu. Pa ga je menda ja videl in ga ne bi bilo treba kar "podreti".
lilyannrose
06. 08. 2013 22.03
+8
Se povsem strinjam s tabo. Ne glede na to kako si v prometu udeležen moraš biti pozoren na vse ostale udeležence (zaradi lastne varnosti seveda). Nespametni so tako vozniki avtomobilov in avtobusov kot tudi kolesarji in pešci. Nekateri v avtomobilih pospešujejo, tako nekateri pešci skačejo na cesto, spet drugi kolesarji vijugajo po cesti in ne uporabljajo kolesarskih stez. Avtobusar pa tega koleasarja morda ni videl, morda ga je spregledal, lahko pa ga je prepozno videl in ni uspel zavirati. Ne verjamem, da ga je zbil nalašč.
civitasstain@gmail.com
06. 08. 2013 23.01
+3
Na prehodu za pešce je pač treba biti previden, pa naj skače pešec sem in tja, pa naj ima v roki kar če, tudi kolo!
lilyannrose
06. 08. 2013 18.39
+13
Jooj.. najlažje je pa posploševat in vse metat v isti koš. Imamo tako nespametne kolesarje in motoriste kot tudi nespametne voznike avtomobilov in seveda tudi pešce. Dejstvo je da mora ravno zaradi teh nespametnih voznikov kdorkoli gre na cesto pazit nase in na druge, ne glede na to ali gre peš, s kolesom, motorjem, avtom.. V kolikor je kolesar peljal po pasu namenjenem avtobusu, zraven pa je imel kolesarsko stezo je pač kriv on! "Bus pas" je namenjen avtobusom, cesta avtomobilom, kolesarska steza pa kolesarjem!!
mamovam
06. 08. 2013 21.24
-4
kaj boš pa porekel na to: ceste izven naselja pa so namenjena komu? koliko prometne površine "pripada" pešcu in kolesarju? očitno nekatere osebe gledate le na dogajanja v mestih...
lilyannrose
06. 08. 2013 21.52
+7
Če prav vem je na Bavarskem dvoru kjer se je zgodila nesreča o kateri sem pisala NASELJE? Moj komentar ni bil namenjen cestam izven naselja. Kar se pa tiče "prometne površine" na cestah izven naselja pa je najbolje, da se za odgovor obrneš na za to pristojno ministrstvo! Pa še nekaj kar se tiče teh prometnih površin za pešce in kolesarje. Sama sem vrsto let hodila peš ali se peljala s kolesom po cesti izven naselja in moram reči, da mi ni bilo hudega. Hodila sem se ob robu, s kolesom pa sem se ravno tako vozila ob robu ceste in še vedno sem živa. Glede na to, da pa nekateri mislijo, da so s kolesom "taglavni na cesti" pa nimam komentarja na nesreče, ki se dogajajo. Večina jih vozi po sredini ceste ali pa vijugajo, kot da imajo kar nekaj promilov alkohola v krvi.
lilyannrose
06. 08. 2013 22.13
+7
In ko že toliko ščitiš kolesarje in obsojaš vse voznike od prvega do zadnjega (videč po vseh tvojih komentarjih).. kaj pa porečeš na tole? Zadnjič sem okoli 11h zvečer peljala domov iz Ljubljane. Natančneje, stala sem pri rdeči luči ravno pri Bavarskem dvoru in zavijala levo proti Bežigradu, Ko se je prižgala zelena luč se je mimo mene pripodil kolesar, misleč da je največji car na svetu in peljal pred menoj in oviral promet. Nek taksist ga je skoraj povozil, jaz in vsi ostali pa tudi. Torej, če bi ga povozila ko je vozil po črti na dvopasovnici iz Centra proti Bežigradu bi bila jaz veliki kriminalec, ki ne spoštujem kolesarjev? HALO!? Daj razmisli in še enkrat preberi kaj se je zgodilo v današnji nesreči potem pa klobasaj¨neumnosti!
neobremenjen_
07. 08. 2013 08.03
+2
Kaj je iskal kolesar na cesti, ko pa ima 5 metrov stran kolesarsko stezo. Na obeh straneh ceste... Tudi sam veliko kolesarim, ampak da bi se pa po dunajski po cesti peljal, mi pa na kraj pameti ne pade...
mamovam
07. 08. 2013 08.13
-3
ja, ščitim kolesarje, ker delam več 1000 kilometrov s kolesom. če želiš izvedet iz prve roke, ti povem, da pešcu in kolesarju pripada en (1) meter prometne površine! kolesarske steze v SLO niso K od kolesarska steze. to, da pa so vozniki na 4 kolesih prepotentni nestrpneži pa je evidentno. (zadnja nesreča, ko je en behdak zbil in ubil kolesarja v stražgonjci). poglejte si malo avstrijo in celo hrvaško kako imajo urejene zadeve. pisala si buspas, pisali si kolesarska steza... vsega tega izven naselja NI.
gostgozd
07. 08. 2013 08.34
+0
se strinjam, da s(m)o ljudje na cesti (in tudi v privat življenju) pač večalmanj kre te ni. ampak tale tvoj stavek pove vse in veliko več kot si hotela: "Nek taksist ga je skoraj povozil, jaz in vsi ostali pa tudi." ..ne glede na to, kaj je tam počel, pa tudi če bi bil zmešan pijan nag klošar - ga je teba VARNO obvozit, prehitet. če to ni mogoče - je treba pa, žal, 5km/h za njim vozit, dokler to ne bo mogoče!!
gostgozd
07. 08. 2013 08.34
-1
se strinjam, da s(m)o ljudje na cesti (in tudi v privat življenju) pač večalmanj kre te ni. ampak tale tvoj stavek pove vse in veliko več kot si hotela: "Nek taksist ga je skoraj povozil, jaz in vsi ostali pa tudi." ..ne glede na to, kaj je tam počel, pa tudi če bi bil zmešan pijan nag klošar - ga je teba VARNO obvozit, prehitet. če to ni mogoče - je treba pa, žal, 5km/h za njim vozit, dokler to ne bo mogoče!!
lilyannrose
07. 08. 2013 10.03
+4
@gostgozd: S tem stavkom sem želela povedat, da ponoči nihče ni pričakoval nekega prepotentnega kolesarja sredi Dunajske ceste! Ja, taksist ga je skoraj povozil, ker ga ni videl, saj je moški najprej prečkal cesto potem pa obrnil in nas dobesedno "j.e.b.a.l v glavo", naj še povem da je bil neosvetljen, brez prižgane luči ipd.. In verjemi, da moj namen ni povoziti kogarkoli in, da sem takrat za njim vozila še manj kot 10km/h, ker niti slučajno ne želim imeti nikogar na vesti, pa naj bo še tak k.r.e.t.e.n.
lilyannrose
07. 08. 2013 10.07
+4
Skratka bistvo mojega celotnega komentarja je bilo, da kolesar včeraj na Bavarskem dvoru ni imel kaj početi na cesti oz. na pasu namenjene avtobusu in je bil za nesrečo (ki se k sreči ni iztekla tragično) pač kriv sam. V kolikor bi šlo za nesrečo izven naselja, bi bila zgodba in moje mišljenje drugačna
Ramzess
06. 08. 2013 18.35
+1
Zakaj domnevno, če je jasno.
Praškovarit
06. 08. 2013 18.11
+13
ne bit pametni, sem bila tam. kolesar nima kej delat na pasu za avtobus!! še dobr da ni blo večjega zastoja, v tej vročini bi prou pasal še mal v mestu stat na 38 !!
mamovam
06. 08. 2013 21.28
-1
koliko mopedistov in avtomobilov pa uporablja ta isti pas?
lilyannrose
06. 08. 2013 21.57
+3
Veliko teh "mopedistov in avtomobilov" je zaradi takšne vožnje že dobilo kazen. Upam pa, da ne enačiš vozil z motorjem, ki lahko peljejo 60km/h, kolikor je tam omejitev s kolesom, ki pelje max. 20km/h. Ne zagovarjam takšnega početja, ker so pravila zato da se jih upošteva, vendar kolesar na cesti kjer je kolesarska steza nima kaj početi!
civitasstain@gmail.com
06. 08. 2013 23.05
+0
vendar kolesar na cesti kjer je kolesarska steza nima kaj početi! Je napaka, kaj?
civitasstain@gmail.com
06. 08. 2013 23.06
civitasstain@gmail.com
06. 08. 2013 23.06
BMWmunja
06. 08. 2013 23.39
J3bi ga, tudi jaz sem skoraj "not padu". Manjkata dve vejici...
lilyannrose
07. 08. 2013 00.19
+3
Pardon, spregledala sem da mi v komentarju manjka vejica..
gostgozd
07. 08. 2013 08.29
-1
dej pejte pogledat kako lepo in lično je speljana kolesarska po obeh straneh bavarca .. prosim, pejte. in če vam ne bo takoj slabo ratal in boste začutil strahospoštovanje do vsakega kolesarja, ki se upa vsakodnevno tam (in drugje po ljubljani) biciklirat - vam pleharjem pa priporočam, da se kakšen teden (ker en mesec dvomim da bi zdržal) vsakodnevno vozite v službe s kolesom. vam bo hitro jasno zakaj s(m)o kolesarji kakršni smo. .. da ne bo pomote - seveda tudi kolesarji počnemo hudehude neumnosti (ampak to mislim da se lahko pripiše kar Človeštvu.)
mamovam
06. 08. 2013 17.59
+1
bloodycyclist- v pravem pomenu besede. poglejte si malo to stran, egosti za 4 kolesi. še na twitterju se je deklica pohvalaila, da je skantala kolesarja..
Against
06. 08. 2013 18.01
+4
Posneti twit in ga lepiti okrog, da se vidi babje čudo.
Against
06. 08. 2013 17.58
-8
Bogi revčki nesposobni vozniki - a sedaj boste jamrali, kako vas kolesarji ogrožajo. Pa zgoraj v novici so 2 kolesarja povozili in nobenega voznika. In vi ste ogroženi? Glupi - ja, ogroženi - ne.
mamovam
06. 08. 2013 18.02
-2
tako je to, če so razvajenci, ki pa niti 10 metrov ne morejo iti peš ali pa s kolesom. krivi so vedno drugi (koesarji, pešci...) nikoli pa vozniki avtomobila, ki so predrzni, arogantni, egoisti...
Janko Ig
06. 08. 2013 17.48
+8
Kolesarji so itak najbolj nedisciolinirani in arogantni udeleženci v prometu. Vsakodnevno imam probleme z njimi pa naj bom v avtu, peš ali pa ,če sem sam na kolesu.
Against
06. 08. 2013 17.56
-6
Kolesarji imajo vsakodnevne probleme z vozniki, ki ne znajo obvoziti kolesarjev in jim iq pade za polovico, ko vidijo kolesarja.
mamovam
06. 08. 2013 17.56
+5
ja, zato je babica v rakičanu padla pod kolo avtomobilista, ker je bila kolesarka previdna, avtomobilistka pa ne?! če si sam na kolesu veš kaj delaš. a si ti vedno 100% glede predpisov? ni ga v SLO, ki bi bil 100%.
Mugabee
06. 08. 2013 17.30
+15
Tud men grejo na živce s svojo vožnjo po levi.....kje so murjaki?
Against
06. 08. 2013 17.57
-6
Meni pa gredo na živce vozniki, ki ne znajo voziti svojih kant in ki ne znajo varno prehiteti kolesarja. Ni cesta samo za voznike tankov.
mamovam
06. 08. 2013 17.58
+1
muga beee, kdo vozi na levi? avtomobilsti, ki gredo kolesarju v škarje.