Črna kronika

VIDEO: Mislila je, da jo bo policist ubil

Los Angeles, 11. 08. 2014 10.38 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Za javnost je prvič po incidentu spregovorila Američanka, ki jo je ob avtocesti hudo pretepel policist, ki naj bi jo želel le odstraniti z roba avtoceste. V bolnišnici je bila več kot mesec dni, zdaj pa pravi, da jo tudi tlačijo nočne more.

Marlene Pinnock z odvetnico Caree Harper.
Marlene Pinnock z odvetnico Caree Harper. FOTO:

"Zgrabil me je, me vrgel na tla, me začel udarjati in me tepel. Mislila sem, da me hoče ubiti, da me bo pretepel do smrti," je dejala 51-letna Marlene Pinnock, ki jo je na začetku julija kalifornijski policist brutalno pretepel. Vse skupaj je s kamero posnel mimovozeči šofer, saj se je to dogajalo ob cesti.

Pinnockova je iz bolnišnice prišla šele pretekli teden, v enournem intervjuju za agencijo AP pa je prepričana, da si na noben način ni zaslužila takšne obravnave s strani policista. "Ne glede na to, kaj se je zgodil ali kar koli sem storila, za to nisem odgovorna. Ne bi smela biti obravnavana na takšen način," je dejala.

V bolnišnici je bila več tednov, saj je utrpela hude poškodbe glave, še vedno pa govori precej nerazločno. Skupaj z odvetnico sta že vložili tožbo proti vodji policistov kalifornijske avtocestne policije (CHP) in policistu, ki jo je napadel. V tožbi navaja kršitev človekovih pravic, uporabo prekomerne sile, napad, grdo ravnanje in kršenje pravic med procesom.

Kalifornijska avtocestna policija javno policista ni imenovala, je pa sporočila, da je bil do dogodka v njenih vrstah leto in pol, do konca notranje preiskave pa je bil prerazporejen na pisarniško delo.

Vodja CHP Joe Farrow se je sicer v Los Angelesu že večkrat sestal s predstavniki civilne družbe in jim obljubil preiskavo, ki naj bi bila končana v nekaj tednih in ne mesecih, kot je to običajno.

Po dogodku pred enim mesecem je CHP uradno izjavil, da je policist Pinnockovo obravnaval, ker je hodila ob robu avtoceste in ji je želel to preprečiti.

Tlačijo jo nočne more

Pinnockova je dejala, da je zadnja leta brezdomka, občasno pa je prespala pri članih svoje družine. Incident naj bi se zgodil, ko je bila na poti do svojih prijateljev, kjer naj bi tudi spala. Dodala je še, da je imela v zadnjem času veliko nočnih mor o tem, da je bila pretepena.

"Ko sem bila zaprta v ustanovi, sem se prebujala v kriku. Bil je zelo visok, glasen, nato pa sem obnemela. Obrnila sem se in upala, da se mi to ne bo več zgodilo," je pojasnila.

Incident je pritegnil tudi pozornost članice predstavniškega doma Maxine Waters, ki je prepričana, da gre za policijsko brutalnost in je zahtevala, da policista odpustijo. Glasne so bile tudi različne človekoljubne organizacije.

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (82)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

bebo3
12. 08. 2014 13.36
-9
To je pa tako, če ne ubogaš ukaze policista in ga še zafrkavaš. Prav ji je!
CevNorc
12. 08. 2014 13.48
+7
tebe bi moral ustavit policaj, te nerazumno obtožiti nečesa ali pa od tebe nekaj zahtevati, česar nisi dolžan izpolniti in da te potem nabije, pa še potem ti nihče ne bi smel pomagati, ker si pomoči ne zaslužiš
ich123
12. 08. 2014 17.02
+1
Takemu policajčku je treba šus v bučo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mejduš
12. 08. 2014 13.04
+4
Prov neumno je videti ,da na eno žensko se spravi policaj in da jo tam na tleh pretepa, je bedasto to slišati kaj šele videti ženska če je pametna mora kar dobro mu denarnica sprazniti tako da bo še sam sebi betico si razbil.
kapljač1
12. 08. 2014 12.20
-7
Mislila da jo bo policist ubil! Le kaj je mislila preden je, v življensko nevarnem območju, prišla do policista. Da jo bo zaprosil za roko? (Skočila v vročo pećico ker bo mislila da je piška)
Prototip
12. 08. 2014 13.30
+6
aja,in zato jo je moral skor do smrti pretepst??
kapljač1
12. 08. 2014 16.11
-1
ne vemo kaj se je zgodilo pred posnetkom in s čim mu je tako dvignila živec. Niti vemo kaj je policist vse že podoživljal na svojem delovnem mestu , da je sledila takšna "zgovorna" reakcija .Da se je tam okol potikala kjer se nornalen človek ne. Da je povsem ignorirala napotke policista. Da je povzročila nesrečo , bi jo večjih razsežnosti. Kaj pa če se je s skokom na cesto želela ubiti. Veš kaj bi poknilo , kakšne bi bile posledice za udeležence prometa .. tam bi šele "nasrkal" omenjeni policist, ker ne bi preprečil. Niti mi gre v račun, ta ki je snemal stoječ na tako prometnem odseku,in kaj je imel tam početi v tem trenutku ?, kot da je čakal v zasedi, da bi do takšnega posnetka prišel! Zato me še bolj zanima kaj se je zgodilo prej preden je posnetek nastal.
Sentis
12. 08. 2014 10.52
+0
Ne podiram nasilja in še vedno obsojam policista, ker to kar si je dovolil je višek vsega. Je pa tudi res da marsikdaj ženske provocirajo in ne znajo biti tiho. Večji kot je dec bolj bo gobezdala in se zaganjala vanj. Pa nimam nič proti njim, da ne bo pomote. Samo ne vedo kdaj je boljše biti tiho in se umakniti.
cool1
12. 08. 2014 08.02
+5
Kako ne bi bil prepričan , da gre za policijsko brutalnost, če pa so ga tako lepo ves čas snemali..... Pa kaj je tu še za razmišljat.....ej!
Rains-
12. 08. 2014 02.04
-6
Med ljudmi se moraš pač obnašat kot človek in ne kot opica.
LLLEPI
11. 08. 2014 22.57
+4
A zdaj ni pa nic ponosna na amerisko demokracijo
24uric
12. 08. 2014 05.18
+6
več kot pol jih ne ve kje sploh je njihova država na zemljevidu
krohotalo
11. 08. 2014 21.24
+12
dobr no, vid se, da je ženska na začteku videa trmasto stekla prek ceste in ga ni upoštevala. ampak mahnil bi jo lahko sam enkrat, ne pa da jo je mlatil še takrat, ko se je samo še branila.
cool1
12. 08. 2014 08.04
-2
Ona ga je ogrožala veš ....fizično....zato je moral mahati po njej tako dolgo....evo!
kapljač1
11. 08. 2014 17.34
+10
Za splošno varnost , bi se iz tega dogodka morali vsi pametni nekaj naučit. Lej nimam na takšna splošno nevarna mesta kaj hodit, ker jih lahk samo ornk dobim (fašem) Za te , ki pameti nimajo.. bi na takšne odseke morali postaviti table z napisom in še prikaz v obliki slikanic. ( V cerkvah so freske v obliki slikanic, nastale tudi v pomoč nepismenim, neukim, nevednim)In sicer " Ker sem hodil za nosom in nisem mislil z glavo, tako tudi nisem upošteval pravil zdrave pameti, sem jih fasal ko bika. "Pa bi bil mir"! Do nadaljenga. he, he..
1airbus
11. 08. 2014 18.36
-1
kapljač1
11. 08. 2014 19.39
+2
Nastavljen Muholovec. Ljudje različno "na kaj "padajo" oziroma se "limajo".
kapljač1
11. 08. 2014 16.02
+0
Nimaš kaj hodit tam, kjer poleg sebe ogrožaš še druge in kjer lahko povzročiš celo pravo tragedijo. (jaz bi pridal še: Nimaš se kaj pijan vsest v vozilo..) KOnc .PIka. Je posledica, da se ta zabije do nafte , ker ti človeško ni moč nekaj dopovedat.in , da se prepreči škoda, ki se več popravit ne more. Tu ni izgovorov. Ker bi to bila neumnost, blesarija. Pa razumte kakor hočete. (80 % populacije ne razume določenih vprašanj referendumov, pa zato na volitve raje ne gredo. Zato imamo zgolj 20% udeležbe . Tukaj bi se pa delali \"ober pametne\" . Ne bo šlo.. Raje utihnite! Ne hodite tja kjer je to strogo prepovedano, ne sedite pjani , zdrogirani v vozila, pa vam nihče ne bo \"storil \" ničesar žalega.
vestalka1
11. 08. 2014 14.03
+2
Vse kaže, da je ženska pretiravala in izzivala, policaj je pa pa pregrobo odreagiral. Je pa zelo aroganten tale policaj, da si drzne pred vsemi mimovozečimi tako brutalno udrihat po ženski. Verjetno je bil še ponosen nase.
cool1
12. 08. 2014 08.05
+2
Če tole nebi bilo snemano, bi jo odnesel brez kazni....!
devlon
11. 08. 2014 13.26
+28
Gospa je lahko hvalezna kamermanu
Morana7
11. 08. 2014 18.23
+2
Ja mogoče bo na stara leta z odškodnino lahko kupila vsaj en prostorček, ki mu bo lahko rekla dom.
1airbus
11. 08. 2014 18.39
-1
visoka odškodnina,tako kot za našega JANEZA.
1airbus
11. 08. 2014 18.39
Grega B
11. 08. 2014 22.05
-4
Elias47
11. 08. 2014 13.10
+25
takšna in podobna poročila sem že kar pogostoma bral v zadnjih nekaj letih; očitno se je ameriškim policistom začelo kar pogosto pipati... če te ustavijo, je morda najbolje, da se narediš kar mrtvega... tako kot pri medvedih... te vsaj mlatl al pa tejzar ne bojo... upajmo...
Praškovarit
11. 08. 2014 12.31
+23
dobr da polcaj ni opazil snemalca....... Pa dobr, da je sploh posneto, upam, da polcaj dobi temu primerno kazen
Samson80
11. 08. 2014 12.33
+18
nobene kazni ne bo - ker je vse po zakonu - tudi tista ki sta do smrti pretepla brezdomca sta bila na sodišču prglašena za nedolžna in tudi policaji ki so pretepli ljudi v podobnih primerih so dobili kvečjemu 14 dni plačanega dopusta ( oz. suspenza )
kapljač1
11. 08. 2014 12.23
-3
Tito je že vedel, zakaj se "balkancem" ne sme dovoliti reči ali storiti prav vsega, kar jim pride v kesl. In zakaj se RKC v družbo ne sme mešat. "miličniki" ti so pa lahk sukali pendrike po mili volji.. So bili ljudje tudi veliko bolj pažljivi, kulturni in veliko bolj iskre pameti. Je treba reči.. !
kapljač1
11. 08. 2014 12.05
-22
Nimaš kaj hodit kjer lahko ogrožaš sebe in druge.. in še pravi da se v ničemer ne vidi odgovorne. Bi povzročila nesrečo v kateri bi lahko kdo umrl zarad njene " super pameti" , bi pa ljudje kričali drugače. "da jo je treba najmanj kaj že?. Tudi če jo potem "razmnožite" nič ne pomaga in časa povrniti nazaj nikoli ni mogoče, če se nesreča dogodi. Preventiva je zakon. ("Človeku lahko dopoveš". "Bika" pa moraš žal med roge pržgat, da se mu zabliska "tristo konjskih moči".., če treba")
Lojze512
11. 08. 2014 12.07
-20
Točno tako, lahko bi povzročila prometno nesrečo in ubila še koga drugega zraven. Pa bi spet bil policist kriv, češ kaj ni ukrepal...
Samson80
11. 08. 2014 12.16
+31
vidva sta res bolana !!! zakaj jo ni potem samo uklenil in odpeljal ?? zakaj je na njej sedel in udarjal po njej z vso silo???
windmaster
11. 08. 2014 12.16
+30
Upam da vaju nekoč zaradi prekoračitve hitrosti, policaji zbinkajo do konca!
kapljač1
11. 08. 2014 12.17
-12
ker bika lahk sam med roge! Sej ti razločno piše.. Dej preber si ornk, pa še mal razmisli preden "kolcneš"
Obcesijamnenja
11. 08. 2014 12.46
+21
Če sta za vama pokažem nekaj strokovnih prijemov za obvladanje oz. pridržanje potem pa vama lahko še pokažem kako izgleda biti brutalno pretepen da bosta na svoji koži občutila razliko med strokovnim delom ter živalskim izživljanjem nad šibkejšimi.
Lojze512
11. 08. 2014 13.20
-4
Si močan in rad pokažeš? Tipično nezavedno živalsko obnašanje.
Lojze512
11. 08. 2014 13.22
-5
Samson kako ukleneš nekoga, ki se ti upira? Ja s pestmi mu razložiš, da je to nujno potrebno.
Obcesijamnenja
11. 08. 2014 14.23
+7
Lojze, sem kar močan ampak to ni moja vrlina, moja vrlina je predvsem to da sem sposoben in imam močno razvito logiko. Zakaj bi živalsko odreagiral nad nekom ki je šibkejši od mene - da mu dokažem da sem močnejši...? Tako kot lahko razberem da imam precej višji intelekt v primerjavi s teboj lahko tudi pravilno ocenim svojo premoč ali nemoč proti nekomu in temu primerno odreagiram. Zagovarjaš brutalno znašanje nad neko ubogo žensko medtem ko se sam prestrašiš ob omembi demonstracije - ki ti ne bi bila niti zaračunana - ter pričneš z žaljivim pristopom. Kako ukleneš nekoga ki se upira...zelo pogost prijem navadnih policajčkov je lahko npr. ključ na komolcu...sigurno ne zamahovanje s pestmi po obrazu neke ženske...
Obcesijamnenja
11. 08. 2014 14.26
+1
Lojze kaj naj ti zdaj s pestmi vbijemo v glavo da brutalno znašanje s pestmi nad nekom ni pravilno in je obsojanja vredno...sploh če to počne nekdo ki bi moral biti izučen za uporabo drugačnih tehnik od nekega uličnega pretepača....se bi potem naučil in sprejel svojo zmoto?
Lojze512
11. 08. 2014 14.38
-1
Verjetno vedno strokovni prijemi tut ne pridejo v poštev. Pa žaljiv si postal ti, ko si mi očital, da trosim bedarije, ko sem zgolj in samo izražal svoje mnenje, ki je drugačno od tvojega. Po tvojem je očitno vsako mnenje, ki ni na las enako tvojemu zmotno. Toliko o tvojem hudem intelektu in močno razviti logiki. Drugače pa nihče od naju ni bil dejansko tam in karkoli rečeva je lahko daleč od resnice.
kapljač1
11. 08. 2014 16.34
+3
Še kardinal Rode je na Tv dejal v živo.. "Slovencem je potrebno ideje ubijat v glavo". Da bodo manj otožni. (točno tako se je izrazil) Seveda je mislil tiste ideje, ki so krščanske narave.. No pa vndar. A to pa ni nasilje? Zadost je bilo neumnosti in neumnih potez.. na konc imamo pa še poslanca , ki pa je v zaporu. In iz zapora gre dec na šiht. Ko šihta ne dobijo večina državljanov, ki so bolj "pridni". Imamo Tajkune, ki se norčujejo iz države.. ,hodijo okol in kričijo, da se jim godi krivica, namest da bi bli že zdavnaj zaplankani.. kot "dinozavri" in ki so kasneje v večini na odprtih oddelkih z vsemi bonitetami in se jim v restu bolje godi , kot ljudem na robu preživetja. Imamo mortuss pjane, ki se vozijo po cestah in so potencionalni morilci. Policija nima pristojnosti teh , niti onih.. , da bi obvaldovala sej ni čudno, da vsak lahko vsakomur usede na glavo in pleše tango. Če se reče to je prepovedano.. Je prepovedano.. Bi se tag avsi lahko zavedali.. in če policista ne ubogaš .. mu moramo dati pravico, da ukrepa glede na okoliščine, vendar čvrsto, in odločno, da bo še nekaj časa bolelo. Ker ni druge pameti, za te, ki pameti nimajo, oziroma se na varnost , nesreče, škodo požvižgajo.
poper00
11. 08. 2014 18.24
+7
Lojze521 Sedel je na njej in jo nabijal v glavo.Vsak tak udarec je lahko smrten.Niti poskušal je ni obvladati ampak jo je enostavno mrcvaril.Vsak dan se v imenu varnosti in dobro ljudi dogajajo čedalje hujše stvari.
Jezu3Kristus
11. 08. 2014 11.53
-27
nima kaj hoditi ob avtocesti in če se je še upirala in bila pijana je normalno da je dobila ..... Jaz tudi nebi bil nežen če bi bilo tako
Jezu3Kristus
11. 08. 2014 11.54
-18
samo sedaj je zavohala denar pa se dela svetnico
Samson80
11. 08. 2014 11.56
+28
kaj se ne da tako - prideš zraven , rečeš gospa tu je nevarno hodit, a lahko prosim greste z mano v avto da vas peljem stran iz avtoceste
Samson80
11. 08. 2014 11.59
+18
poglej še na yt od Kelly Thomas - policaja sta ga tako pretepla da je padel v komo in kasneje umrl - oba sta bila na sodišču proglašena za nedolžna - pretepla sta ga pa na isti način kot to žensko
Lojze512
11. 08. 2014 12.01
-17
In kako veš, da policist ni najprej naredil tega in da morda ona ni upoštevala njegovega zakonitega ukaza?
Samson80
11. 08. 2014 12.07
+18
lojze - torej edini ukrep je da jo pretepe ??? kaj jo ni mogel samo uklenit in odpeljat - mene bi bilo sram da bi podpiral nasilje policajev, kaj pa tam primer : človek se uleže na tla da ga policaj uklene v lisice, policaj mu pa tako na silo skrivi roko da mu jo zlomi ( to je tudi upiranje) - enega so policaji ko je ležal na tleh tako davili da je umrl - en je ležal na tleh in dva policaja sta mu s kolenom tiščala na pluča da je umrl pred očmi žene zaradi zadušitve, pa se ni upiral - en fant odpre vrata WiiU kontrolerjev v roki in policajska ga ustreli ( je to tudi upiranje? ) - en otrok se igra z otroško pištolo na ulici, policaj pride mimo in ga ubije ( tudi upiranje ? ) - takih primerov je koliko hočeš
Lojze512
11. 08. 2014 12.12
-16
Zdej pa js tebe prašam, a ti si pogledal video? Če si, potem si najbrž videl, da jo je le s težavo obvladal! Se strinjam, da se dogajajo krivice dnevno in jih je potrebno čimveč spraviti na plano, samo tale ni ena izmed njih!
Obcesijamnenja
11. 08. 2014 12.17
+12
In potem je rešitev da se neko žensko kar brutalno pretepe??? ...po vaše je to verjetno prva lekcija na akademiji za policiste - če je nekdo nesramen do vas in ne upošteva vaših ukazov ga pretepite kolikor vam moči dajo...Mislim da ne...če že...torej če bi nekdo postal žaljiv ali celo nasilen in če to ni ravno nek natreniran dvometraš ali nekdo z orožjem ampak je to neka zmatrana baba se potem uporabi prijem za obvladanje osumljenca ...ne pa
Samson80
11. 08. 2014 12.17
+6
lojze - ko obvladal ?? če na njej sedi in tolče po njej !!
Obcesijamnenja
11. 08. 2014 12.21
+13
Lojze512...če bi vedel kaj o delu policistov ter o borilnih veščinah ter tudi o psihologiji bi dobro vedel da je tako brutalen napad nesprejemljiv... In ja dobro sem pogledal video in lahko ti povem da če s težavo obvlada neko ubogo brezdomno žensko nima kaj početi v službi policista... Kaj pa če bi imel opravka z nekim moškim - bi ga ustrelil v zatilje in gremo dalje, a? Ta človek je rasist in sovražnik žensk...na temnopolti ženski je dobro izživel svoje frustracije
Samson80
11. 08. 2014 12.26
+4
mhmmaha - to se je tudi že zgodilo neštetokrat ko sta policaja ustrelila in ubila neoboroženega človeka ker se je bojda upiral in v njega ustreli vsak po cel seržer metkov
Obcesijamnenja
11. 08. 2014 12.35
+8
Se strinjam...spremljam delo vrlih branilcev zakonov in sem vse bolj zgrožen nad njihovo popolno nestrokovnostjo. To so zafrustrirani tipi z ogromno težavami in nerazčiščenimi zadevami iz otroštva obenem pa jih je strah vsega in hop pištola metek v glavo in tako nafila svoj ego in sprosti svoj strah in motnje v glavi...ampak če je to nek psihopat je to "sprejemljivo"...tako pa je to nenormalno in vsega obsojanja vredo ker to počnejo ljudje ki bi se morali obnašati strokovno in imeti razčiščene pojme v glavi...
Lojze512
11. 08. 2014 13.24
-8
O delu policistov vem veliko več kot misliš. S teboj nekaj ni v najlepšem redu, če te drugače misleči tako vržejo iz tira.
Morana7
11. 08. 2014 18.44
+4
Lojze tebi nekaj občutno fali in temu se reče empatija..nima veze z drugače mislečim...mislim ta posnetek pove več kot miljon besed...in tvoj odziv, češ da je to opravičljivo...hja nakazuje na to, da imaš prav ti neke težave sam s sabo.
Morana7
11. 08. 2014 18.48
+4
Mogoče pa samo misliš, da temnopolte brezdomke niso ljudje in tako ne zaslužijo tvoje empatije..kakšna pa bi morala bit oseba po tvojih kriterijih, da bi se ti zdelo tole nedopustno ?
kapljač1
11. 08. 2014 22.21
+2
definitivno je tako na avtocestiu nimaš kaj delat. In če že se tam znajdeš spoštuj navodila odgovornih oseb
Samson80
11. 08. 2014 11.39
+5
takih posnetkov je na yt koliko hočeš, veliko takih dogodkov se je končala s smrtjo - rossi je pa še nekaj časa nazaj rekel da se to ne dogaja in da so to laži in prividi tistih ki so na drogah
uporabnik1234
11. 08. 2014 11.47
-5
Samson80
11. 08. 2014 11.51
+6
ne :-D en ki že 25 let ali nekaj takega živi v USA in je rekel da je to komunistična zarota zaplankanih slovencev in da se to tam ne dogaja
Lojze512
11. 08. 2014 11.34
-25
Eni se pač šele zgrda naučijo, da s policisti ni šale. Ta posnetek je kvečjemu njemu v prid. Ženska se je upirala in zakon v takem primeru policista pooblašča, da uporabi silo. Za mene nič spornega.
Samson80
11. 08. 2014 11.41
+10
kako ni spornega ?? veš koliko takih primerov se je končalo s smrtjo - pred kratkim so policaji enega tako močno davili da je umrl, da ne govorim o drugih primerih ko sta policaja do smrti pretepla brezdomca
Lojze512
11. 08. 2014 11.44
-14
Govorim za konkretni primer. Je pa sigurno veliko takih, kjer je uporabljena prekomerna sila. Zadnjič sem videl en posnetek, kjer so nekega nasilnega mladeniča že obvladali, vendar mu je policist na koncu za nagrado še izpahnil ramo. Auč! To je bil en tak primer, kjer se je zelo dobro videlo, da je bila uporabljena prekomerna sila.
Samson80
11. 08. 2014 11.48
+14
pa kaj je s tabo ???? na tleh leži in policaj tolče po njej z vso silo !! kako se človek upira če na tleh leži ?? kaj ti se nebi refleksno upiral če bi nekdo na tebi sedel in tolkel po tebi ?? - meni ta posnetek ni nič novega, takih posnetkov je na yt koliko hočeš - to je policijsko nasilje
odprioci
11. 08. 2014 11.48
+9
Lojze512
11. 08. 2014 11.52
-15
Še ko je ležala na tleh, se je upirala z rokami! Posredoval pa je, ker je hodila tam kjer ne bi smela ter ogrožala svojo varnost in varnost drugih. Rad bi vas videl pametnjakoviče, da bi šli za en mesec opravljat delo policistov, pa če bi potem še isto mislili. V glavnem, najboljše jo boste odnesli, če s policistom sodelujete.
Samson80
11. 08. 2014 12.02
+8
Samson80
11. 08. 2014 12.02
+12
lojze - pa kaj je s tabo ?? kaj ti se nebi upiral z rokami če bi te nekdo tolkel po glavi ??
Lojze512
11. 08. 2014 12.03
-14
Sem videl, meni izgleda, kot da beži pred njim in ne izpolnjuje njegovih ukazov!
Lojze512
11. 08. 2014 12.04
-12
Ne zaščitil bi svojo glavo, kot je ona naredila ŠELE NA KONCU, ko je dognala je njeno upiranje neplodno!
Samson80
11. 08. 2014 12.18
+8
kakšno upiranje ?? o čem ti govoriš ?? kje to vidiš ?? če ji je prišel iza hrbta in takoj udaril
Lojze512
11. 08. 2014 12.22
-9
Očitno gledamo isti video, vidimo pa različne stvari.
Obcesijamnenja
11. 08. 2014 12.27
+12
Lojze512 še nemočna žival se brani pred dosti močnejšim napadalcem...to so nezavedne reakcije...podzavestno imamo naučene reakcije... Prosim ne trosi več bedarij ker očitno ne veš nič o policijskem delu ter borilnih veščinah ter prijemih za pridržanje.
Gavrane20
11. 08. 2014 11.18
+6
Nevem pisete na nacin kokr da ji neverjamete za more .. najverjetneje je razvila ptsm zaradi nenadnega napada policista in take stvari so hude .. rane se zacelijo .. notranje pac ostajajo z tabo .. cez cas se samo naucis ziveti z njimi